Grupy dyskusyjne   »   Jazz vs Cee'd

Jazz vs Cee'd



1 Data: Styczen 10 2007 14:25:43
Temat: Jazz vs Cee'd
Autor: mikem 

Mam ok 50K na auto i z pośród aut dostępnych na rynku wybrałem dwa,
między którymi nie potrafię wybrać. Z jednej strony ekonomiczne i
praktyczne auto renomowanej firmy - Honda Jazz, a z drugiej nowoczesne
i komfortowe, prawie napewno hit tego roku, świetnie się prowadząca
i ładna Kia Cee'd.
Pomocy!!! Co ja biedak mam zrobić?



2 Data: Styczen 10 2007 15:27:02
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Robert.Wicik 

Użytkownik "mikem"  napisał w wiadomości

Mam ok 50K na auto i z pośród aut dostępnych na rynku wybrałem dwa,
między którymi nie potrafię wybrać. Z jednej strony ekonomiczne i
praktyczne auto renomowanej firmy - Honda Jazz, a z drugiej nowoczesne
i komfortowe, prawie napewno hit tego roku, świetnie się prowadząca
i ładna Kia Cee'd.

ja bym brał większego Ceeda :)

3 Data: Styczen 10 2007 16:15:20
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Paweł Kulesza 

Wg mnie Cee'd.
Bardziej mi się podoba, jest większy, lepiej wyposażony.
Wszystko zależy od tego gdzie będzie tym autem jeździł i ile (jazz straci o
wiele mniej na wartości).

4 Data: Styczen 10 2007 16:53:52
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: pluton__ 

cid jest niebrzydki i ma 7 lat gwarancji.

pozdrawiam
pluton

5 Data: Styczen 10 2007 17:17:52
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Boombastic 


Użytkownik "pluton__"  napisał w wiadomości

cid jest niebrzydki i ma 7 lat gwarancji.

A potem będą znowu zdjęcia Kii, tylko tym razem Ceeda z napisem na szybie by
nie kupować tego złomu, gwarancja to mit :-)
Z koreańców to w ciemno wziąłbym Hyundaia (sprawdzone modele w rodzinie),
ale w życiu Kii.

6 Data: Styczen 10 2007 17:27:50
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Paweł Kulesza 

A potem będą znowu zdjęcia Kii, tylko tym razem Ceeda z napisem na szybie
by nie kupować tego złomu, gwarancja to mit :-)

Rozwiniesz myśl?


Z koreańców to w ciemno wziąłbym Hyundaia (sprawdzone modele w rodzinie),
ale w życiu Kii.

J/w

7 Data: Styczen 10 2007 17:49:19
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Boombastic 


Użytkownik "Paweł Kulesza"  napisał w wiadomości

A potem będą znowu zdjęcia Kii, tylko tym razem Ceeda z napisem na szybie
by nie kupować tego złomu, gwarancja to mit :-)

Rozwiniesz myśl?

Takie zdjęcie krążyło w sieci. Może ktoś podrzuci linka.

8 Data: Styczen 10 2007 18:15:57
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Paweł Kulesza 


Takie zdjęcie krążyło w sieci. Może ktoś podrzuci linka.

Wiele rzeczy krąży w sieci. Masz jakieś doświadczenie z tymi autami (że
złomy i, że gwarancja to mit)?

9 Data: Styczen 10 2007 18:21:18
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Boombastic 

Wiele rzeczy krąży w sieci. Masz jakieś doświadczenie z tymi autami (że
złomy i, że gwarancja to mit)?

A ty co? W wywiadzie pracujesz? Myślisz, że mam sam wszystko kupować i
testować? Od czego są tacy userzy jak ty, co kupia i sie pochwalą
wyłączeniami z siedmioletniej gwarancji.

10 Data: Styczen 10 2007 18:52:24
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Paweł Kulesza 


A ty co? W wywiadzie pracujesz? Myślisz, że mam sam wszystko kupować i
testować? Od czego są tacy userzy jak ty, co kupia i sie pochwalą
wyłączeniami z siedmioletniej gwarancji.

Po pierwsze zalecam kupno słownika ortograficznego.
Po drugie, skoro krytykujesz całkiem przyzwoite auto publicznie to mógłbyś
się chociaż pokusić o jakieś argumenty.

11 Data: Styczen 10 2007 19:05:28
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Boombastic 

Po pierwsze zalecam kupno słownika ortograficznego.

A to niby dlaczego?

Po drugie, skoro krytykujesz całkiem przyzwoite auto publicznie to mógłbyś
się chociaż pokusić o jakieś argumenty.

Skąd wiesz, ze to nowe auto jest przyzwoite? To jest usenet, mogę napisać co
mi ślina na język przyniesie. Nie podoba mi się Kia i koniec. To jest moja
opinia i nie musze jej uzasadniać. Zdjęcie "zadowolonego" użytkownika z
antyreklama na samochodzie działa mi bardziej na wyobraźnie, niż zapewnienia
o 7 letniej gwarancji pewnie z milionem wyłączeń.
No chyba, ze mam do czynienia z urażonym pracownikiem Kii?

12 Data: Styczen 10 2007 19:18:17
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Paweł Kulesza 


Użytkownik "Boombastic"  napisał w
wiadomości

Po pierwsze zalecam kupno słownika ortograficznego.

A to niby dlaczego?

Ponieważ wyrażenie "Ty", "Twoje" itd piszę się wielką literą.

Skąd wiesz, ze to nowe auto jest przyzwoite?

Z tego co widziałem wydaje się przyzwoite, nie powiedziałem, że jest
bezawaryjne, super dynamiczne i extra wygodne, tylko, że moim zdaniem jest
calkiem przyzwoite.


To jest usenet, mogę napisać co
mi ślina na język przyniesie. Nie podoba mi się Kia i koniec. To jest moja
opinia i nie musze jej uzasadniać.

Owszem ale kolega pytał o to, które auto wybrać i podejrzewam, że chciał
rzeczowych odpowiedzi a nie śmieci typu "dla mnie to złom".

 Zdjęcie "zadowolonego" użytkownika z
antyreklama na samochodzie działa mi bardziej na wyobraźnie, niż
zapewnienia o 7 letniej gwarancji pewnie z milionem wyłączeń.

Widzę, że łatwo można Tobą manipulować skoro jakieś jedno głupie zdjęcie
potrafi u Ciebie stworzyć wyobrażenie o całej marce.


No chyba, ze mam do czynienia z urażonym pracownikiem Kii?

Nie, Kią nawet nie jeżdzę, chociaż uważam, że są to całkiem przyjemne auta.
Niestety bardzo tracą na wartości, dlatego nie myślę o Kiach poważnie.

13 Data: Styczen 10 2007 20:42:40
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Boombastic 

Ponieważ wyrażenie "Ty", "Twoje" itd piszę się wielką literą.

Nie, tylko jak chce się podkreslić wazność tej osoby. Ty nie jesteś dla mnie
ważny.

Owszem ale kolega pytał o to, które auto wybrać i podejrzewam, że chciał
rzeczowych odpowiedzi a nie śmieci typu "dla mnie to złom".

A czego chce sie dowiedzieć od nowego modelu? Jak się użytkuje po 3 latach?

Widzę, że łatwo można Tobą manipulować skoro jakieś jedno głupie zdjęcie
potrafi u Ciebie stworzyć wyobrażenie o całej marce.

Tak, bardzo łatwo. Tak samo jak obietnicą 7 lat gwarancji. Po prostu nie
wyrabiam na zakrętach pędząc do salonu Kii.

Nie, Kią nawet nie jeżdzę, chociaż uważam, że są to całkiem przyjemne
auta. Niestety bardzo tracą na wartości, dlatego nie myślę o Kiach
poważnie.

A nie domyślasz się dlaczego aż tak tracą na wartości?

14 Data: Styczen 11 2007 23:27:45
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Paweł Kulesza 

Nie, tylko jak chce się podkreslić wazność tej osoby. Ty nie jesteś dla
mnie ważny.

Skończyłeś już gimnazjum? Jeżeli nie, to w liceum nauczą Cię jak powinno się
pisać do osoby (nieistotne czy ważnej czy nieważnej dla Ciebie - nie
dokonuje się wartościowamia w takich sytuacjach).


A czego chce sie dowiedzieć od nowego modelu? Jak się użytkuje po 3
latach?

Na pewno nie tego, co Ty mu napisałeś. Właściwie to tylko zaśmieciłeś swoimi
postami grupę.


Tak, bardzo łatwo.

Ciesze się, że chociaż w jednej kwestii się rozumiemy.

A nie domyślasz się dlaczego aż tak tracą na wartości?

Utrata wartości nie jest w 100% spowodowana jakością wykonania samochodu.
Składa się na nią w głównej mierze opinia o aucie i takie wypociny jak Twoje
powodują spadek cen na rynku wtórnym takich aut.

15 Data: Styczen 10 2007 20:07:30
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: patashnik 

On Wed, 10 Jan 2007 19:18:17 +0100, Paweł Kulesza wrote:

Niestety bardzo tracą na wartości, dlatego nie myślę o Kiach poważnie.

A to wlasnie powoduje, ze ja o kii mysle bardzo powaznie. Niestety, Rio,
ktore mnie interesuje najbardziej, dewaluuje zdecydowanie za wolno w
stosunku do moich oczekiwan kupca z 2 reki;)

--
 stukający na podstawie:
"użyłem niewłaściwego skrótu myślowego"
____________________________________________
This is systematic of the things I've seen
I am lost in paranoia's most beautiful dream...'

16 Data: Styczen 10 2007 20:42:40
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Boombastic 

Ponieważ wyrażenie "Ty", "Twoje" itd piszę się wielką literą.

Nie, tylko jak chce się podkreslić wazność tej osoby. Ty nie jesteś dla mnie
ważny.

Owszem ale kolega pytał o to, które auto wybrać i podejrzewam, że chciał
rzeczowych odpowiedzi a nie śmieci typu "dla mnie to złom".

A czego chce sie dowiedzieć od nowego modelu? Jak się użytkuje po 3 latach?

Widzę, że łatwo można Tobą manipulować skoro jakieś jedno głupie zdjęcie
potrafi u Ciebie stworzyć wyobrażenie o całej marce.

Tak, bardzo łatwo. Tak samo jak obietnicą 7 lat gwarancji. Po prostu nie
wyrabiam na zakrętach pędząc do salonu Kii.

Nie, Kią nawet nie jeżdzę, chociaż uważam, że są to całkiem przyjemne
auta. Niestety bardzo tracą na wartości, dlatego nie myślę o Kiach
poważnie.

A nie domyślasz się dlaczego aż tak tracą na wartości?

17 Data: Styczen 11 2007 23:27:45
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Paweł Kulesza 

Nie, tylko jak chce się podkreslić wazność tej osoby. Ty nie jesteś dla
mnie ważny.

Skończyłeś już gimnazjum? Jeżeli nie, to w liceum nauczą Cię jak powinno się
pisać do osoby (nieistotne czy ważnej czy nieważnej dla Ciebie - nie
dokonuje się wartościowamia w takich sytuacjach).


A czego chce sie dowiedzieć od nowego modelu? Jak się użytkuje po 3
latach?

Na pewno nie tego, co Ty mu napisałeś. Właściwie to tylko zaśmieciłeś swoimi
postami grupę.


Tak, bardzo łatwo.

Ciesze się, że chociaż w jednej kwestii się rozumiemy.

A nie domyślasz się dlaczego aż tak tracą na wartości?

Utrata wartości nie jest w 100% spowodowana jakością wykonania samochodu.
Składa się na nią w głównej mierze opinia o aucie i takie wypociny jak Twoje
powodują spadek cen na rynku wtórnym takich aut.

18 Data: Styczen 10 2007 20:07:30
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: patashnik 

On Wed, 10 Jan 2007 19:18:17 +0100, Paweł Kulesza wrote:

Niestety bardzo tracą na wartości, dlatego nie myślę o Kiach poważnie.

A to wlasnie powoduje, ze ja o kii mysle bardzo powaznie. Niestety, Rio,
ktore mnie interesuje najbardziej, dewaluuje zdecydowanie za wolno w
stosunku do moich oczekiwan kupca z 2 reki;)

--
 stukający na podstawie:
"użyłem niewłaściwego skrótu myślowego"
____________________________________________
This is systematic of the things I've seen
I am lost in paranoia's most beautiful dream...'

19 Data: Styczen 10 2007 21:10:46
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: marcin.d 

To jest usenet, mogę napisać co mi ślina na język przyniesie.

no i jak z takimi ludzmi przychodzi gadac to rece opadaja, a takich jest
wiecej niestety

Pamietaj koles, masa to podstawa i nigdy zadnych samochodow na F!

20 Data: Styczen 10 2007 21:10:46
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: marcin.d 

To jest usenet, mogę napisać co mi ślina na język przyniesie.

no i jak z takimi ludzmi przychodzi gadac to rece opadaja, a takich jest
wiecej niestety

Pamietaj koles, masa to podstawa i nigdy zadnych samochodow na F!

21 Data: Styczen 10 2007 22:47:56
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Grzesio 

Boombastic napisał(a):

Skąd wiesz, ze to nowe auto jest przyzwoite? To jest usenet, mogę napisać co
mi ślina na język przyniesie. Nie podoba mi się Kia i koniec. To jest moja
opinia i nie musze jej uzasadniać. Zdjęcie "zadowolonego" użytkownika z
antyreklama na samochodzie działa mi bardziej na wyobraźnie, niż zapewnienia
o 7 letniej gwarancji pewnie z milionem wyłączeń.

znalezione na necie

<cite>
Siedmioletnia gwarancja dotyczy nowych modeli Kia Cee'd i obejmuje
komponenty układu napędowego (silnik, skrzynia biegów, osie), pozostałe
elementy pokrywa gwarancja pięcioletnia.
(zrodlo http://tiny.pl/wwqh)
</cite>

oraz

<cite>
Na dodatek Koreańczycy oferują najatrakcyjniejszą w Europie gwarancję -
na 7 lat lub 150 tys. km i to na wszystkie zespoły jezdne, silnik,
sprzęgło, zawieszenie i hamulce. W Rzymie poinformowano, że pod tym
względem nie będzie żadnych ograniczeń. Nawet taksówkarze, jeżeli będą
chcieli jeździć tymi samochodami, też dostaną siedmioletnią gwarancję.
(zrodlo http://www.motofakty.pl/artykul/siedem_lat_dla_kia.html)
</cite>

jak narazie nie widac zadnych wylaczen (zreszta w ktorejs gazecie
nawinelo mi sie na oczy, ze gwarancja ma byc nawet na amorki i klocki, w
co nie bardzo chce mi sie wierzyc). Naturalnie te informacje trzeba
potwierdzic, najlepiej w Kia Motors Polska.

A co do samego samochodu to sam planuje zakupy w polowie roku i gdyby
nie pare dupereli (wyglad foteli, deski) to wzrokowo bardzo fajne auto i
cenowo niezwykle atrakcyjne. Niedlugo sa jakies dni otwarte, wiec
zobaczymy jak to jezdzi i jak wyglada "na zywca". Jesli jest tak, jak
opisuja to wszystkie gazety w Europie, to kolejki po cee'da beda chyba
dluzsze niz po Civic'a :)

--
Pozdrawiam
Grzesiek

22 Data: Styczen 11 2007 17:38:27
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Adam Płaszczyca 

On Wed, 10 Jan 2007 22:47:56 +0100, Grzesio
 wrote:

Na dodatek Koreańczycy oferują najatrakcyjniejszą w Europie gwarancję -
na 7 lat lub 150 tys. km i to na wszystkie zespoły jezdne, silnik,

Czyli na 2 lata.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/rozne/Tecza/
___________/    mail:  GG: 3524356

23 Data: Styczen 10 2007 19:11:33
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: czak noris 

Użytkownik "Paweł Kulesza"  napisał w wiadomości

Po drugie, skoro krytykujesz całkiem przyzwoite auto publicznie to mógłbyś się chociaż pokusić o jakieś argumenty.

Ja poproszę o argumenty na poparcie Twojej tezy "całkiem przyzwoite autko". Konstrukcja jest na rynku od około miesiąca, więc nie wiem kiedy zdążyłeś wyrobić sobie taką opinie. Jesteś użytkownikiem tego auta, siedziałeś w nim w salonie, czytałeś w prasie, smth else?

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;-)

24 Data: Styczen 10 2007 19:19:37
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Paweł Kulesza 


Ja poproszę o argumenty na poparcie Twojej tezy "całkiem przyzwoite
autko".

Jest duże, wg mnie bardzo ładne, nowoczesne, dobrze wyposażone i przy tym w
dobrej (jeżeli oczywiście można mówić o dobrej cenie w przypadku kompaktu za
50k) cenie - biorąc pod uwagę auta konkurencji.

25 Data: Styczen 10 2007 18:02:02
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: patashnik 

On Wed, 10 Jan 2007 17:49:19 +0100, Boombastic wrote:

A potem będą znowu zdjęcia Kii, tylko tym razem Ceeda z napisem na szybie
by nie kupować tego złomu, gwarancja to mit :-)

Rozwiniesz myśl?

Takie zdjęcie krążyło w sieci. Może ktoś podrzuci linka.

Ja widzialem takie zdjecie dotyczace puga 307... Kia jakos do mnie nie
dotarla...

--
 stukający na podstawie:
"użyłem niewłaściwego skrótu myślowego"
____________________________________________
This is systematic of the things I've seen
I am lost in paranoia's most beautiful dream...'

26 Data: Styczen 10 2007 19:07:43
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Boombastic 

Ja widzialem takie zdjecie dotyczace puga 307... Kia jakos do mnie nie
dotarla...

To chyba była Carnival czy coś takiego. Pug swoją drogą.

27 Data: Styczen 10 2007 19:47:59
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Krzysztof Madziar 

Boombastic napisał(a):

Użytkownik "Paweł Kulesza"  napisał w wiadomości
A potem będą znowu zdjęcia Kii, tylko tym razem Ceeda z napisem na szybie by nie kupować tego złomu, gwarancja to mit :-)
Rozwiniesz myśl?

Takie zdjęcie krążyło w sieci. Może ktoś podrzuci linka.

Jest też i to:
http://www.tygryspl.republika.pl/

Pomijając zaistnienie takiej sytuacji, to myślę, że może się coś takiego zdarzyć wszędzie, u producenta każdej marki.

Pozdrawiam,
Krzysiek

--
Krzysiek Madziar
[DC], Uno 45S, '94;
Seria limitowana PMS;
e-mail:  <hint: ROT_13>

28 Data: Styczen 10 2007 20:18:17
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: kml 


Użytkownik "Krzysztof Madziar"  napisał w wiadomości

Boombastic napisał(a):

Takie zdjęcie krążyło w sieci. Może ktoś podrzuci linka.

W wAw widziałem lancera kombi z taką kartą za szybą iż samochód skorodował 6
miesięcy po kupnie a Mitsu Polska odmawia wymiany na nowy albo zwrotu
pieniędzy. Shit happens tyle, ze w Polsce jakby cześciej...

Jest też i to:
http://www.tygryspl.republika.pl/

Fajnie się człowiek nadział :| Jezeli jest prawdą to co pisze to w normalnym
kraju sprawę powinien wygrać właściwie od razu.

Pomijając zaistnienie takiej sytuacji, to myślę, że może się coś takiego
zdarzyć wszędzie, u producenta każdej marki.

No w sumie... było juz bmw, kia, toyota ostatnio... może powinna powstać
strona  gdzie to wszystko byłoby zgrupowane.


--
pozdrawiam
kml

29 Data: Styczen 10 2007 19:59:01
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Paweł Kulesza 

Pomijając zaistnienie takiej sytuacji, to myślę, że może się coś takiego
zdarzyć wszędzie, u producenta każdej marki.

Szkoda mi czasu na czytanie tego: widać po kilku pierwszych zdaniach o co
chodzi.
Wychodząc z założenia "jeżeli komuś coś złego stało się z danym autem to ja
na pewno go nie kupię" to czytajać AŚ - dział "Interwencje" - nie miałbym
już praktycznie żadnego wyboru, bo a to w Mercedesie pół auta do wymiany po
50kkm albo Pug spalony albo jeszcze innym razem nowa Toyota jest
powypadkowa, przesunięta i generalnie złom.......

30 Data: Styczen 10 2007 20:47:05
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Boombastic 

Jest też i to:
http://www.tygryspl.republika.pl/

Pomijając zaistnienie takiej sytuacji, to myślę, że może się coś takiego
zdarzyć wszędzie, u producenta każdej marki.

O Mercu też było. Dlatego ja się śmieję z fetyszystów nowych aut, którzy na
siłę udowadniają, że gwarancja to podstawa i z uśmiechem na ustach serwis
wszystko naprawia. A ja wolę auto bardziej niezawodne, by się nie pojawiać w
tych serwisach. Jestem ciekawy jakie wyłączenia są w tej 7 letniej gwarancji
Kii. Generalnie jak przyjdzie co do czego to i tak dużą część usterek
podciągnie się pod zużycie i taka gwarancja psu na budę, tylko dobrze brzmi
marketingowo.

31 Data: Styczen 10 2007 19:59:01
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Paweł Kulesza 

Pomijając zaistnienie takiej sytuacji, to myślę, że może się coś takiego
zdarzyć wszędzie, u producenta każdej marki.

Szkoda mi czasu na czytanie tego: widać po kilku pierwszych zdaniach o co
chodzi.
Wychodząc z założenia "jeżeli komuś coś złego stało się z danym autem to ja
na pewno go nie kupię" to czytajać AŚ - dział "Interwencje" - nie miałbym
już praktycznie żadnego wyboru, bo a to w Mercedesie pół auta do wymiany po
50kkm albo Pug spalony albo jeszcze innym razem nowa Toyota jest
powypadkowa, przesunięta i generalnie złom.......

32 Data: Styczen 10 2007 20:47:05
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Boombastic 

Jest też i to:
http://www.tygryspl.republika.pl/

Pomijając zaistnienie takiej sytuacji, to myślę, że może się coś takiego
zdarzyć wszędzie, u producenta każdej marki.

O Mercu też było. Dlatego ja się śmieję z fetyszystów nowych aut, którzy na
siłę udowadniają, że gwarancja to podstawa i z uśmiechem na ustach serwis
wszystko naprawia. A ja wolę auto bardziej niezawodne, by się nie pojawiać w
tych serwisach. Jestem ciekawy jakie wyłączenia są w tej 7 letniej gwarancji
Kii. Generalnie jak przyjdzie co do czego to i tak dużą część usterek
podciągnie się pod zużycie i taka gwarancja psu na budę, tylko dobrze brzmi
marketingowo.

33 Data: Styczen 10 2007 20:30:44
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: rydzo 

Po ciężkich przemyśleniach, w pocie czoła Boombastic napisał:

Z koreańców to w ciemno wziąłbym Hyundaia (sprawdzone modele w rodzinie),
ale w życiu Kii.

a widzisz, znam historie hyudnaia sonaty, ktory wiecej stal w warsztacie niz
jezdzil...

moze pechowy egzemplarz...

wlasciciel glownie na aso narzekal, ze beznadziejne

swoja droga hyundai ostatnio toyote wyprzedzil w testach bezawaryjnej jazdy
w usa...


--
POzdrawiAM
rydzo

Fiat Marea Weekend 1.6 SX
BRC Sequent 24
Uniden 510 xl

34 Data: Styczen 10 2007 20:43:12
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: kml 


Użytkownik "rydzo"  napisał w wiadomości


wlasciciel glownie na aso narzekal, ze beznadziejne

IMO to tak naprawdę się rozbija własnie o serwisy i dealera od którego się
wzięło samochód. Jak oni nie chcą pomóc ani nie popierają klienta w centrali
to trzeba o wszystko walczyć w sądzie.


--
pozdrawiam
kml

35 Data: Styczen 10 2007 20:48:00
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Boombastic 

swoja droga hyundai ostatnio toyote wyprzedzil w testach bezawaryjnej
jazdy w usa...

No właśnie, Hyundai wypracował sobie dobrą pozycję w USA, podobnie jak
wcześniej marki japońskie.

36 Data: Styczen 10 2007 20:30:44
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: rydzo 

Po ciężkich przemyśleniach, w pocie czoła Boombastic napisał:

Z koreańców to w ciemno wziąłbym Hyundaia (sprawdzone modele w rodzinie),
ale w życiu Kii.

a widzisz, znam historie hyudnaia sonaty, ktory wiecej stal w warsztacie niz
jezdzil...

moze pechowy egzemplarz...

wlasciciel glownie na aso narzekal, ze beznadziejne

swoja droga hyundai ostatnio toyote wyprzedzil w testach bezawaryjnej jazdy
w usa...


--
POzdrawiAM
rydzo

Fiat Marea Weekend 1.6 SX
BRC Sequent 24
Uniden 510 xl

37 Data: Styczen 10 2007 20:43:12
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: kml 


Użytkownik "rydzo"  napisał w wiadomości


wlasciciel glownie na aso narzekal, ze beznadziejne

IMO to tak naprawdę się rozbija własnie o serwisy i dealera od którego się
wzięło samochód. Jak oni nie chcą pomóc ani nie popierają klienta w centrali
to trzeba o wszystko walczyć w sądzie.


--
pozdrawiam
kml

38 Data: Styczen 10 2007 20:48:00
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Boombastic 

swoja droga hyundai ostatnio toyote wyprzedzil w testach bezawaryjnej
jazdy w usa...

No właśnie, Hyundai wypracował sobie dobrą pozycję w USA, podobnie jak
wcześniej marki japońskie.

39 Data: Styczen 10 2007 23:56:29
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: jonasz 

Boombastic  napisał(a):

Z koreańców to w ciemno wziąłbym Hyundaia (sprawdzone modele w rodzinie),
ale w życiu Kii.

to masz problem, bo obie marki należą do jednego koncernu;)
dylemat jest dziwny, bo jazz i kia, to inne klasy. do czego Ci to auto
potrzebne ?
pzdr
j


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

40 Data: Styczen 11 2007 05:28:42
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: mikem 


 jonasz napisał(a):


to masz problem, bo obie marki należą do jednego koncernu;)
dylemat jest dziwny, bo jazz i kia, to inne klasy. do czego Ci to auto
potrzebne ?
pzdr
j

Problem nie tak dziwny, jak by się mogło wydawać. Głównym
kryterium wyboru jest cena do 50 000 zł z zastrzeżeniem, że auto ma
być nowe. To niejako ograniczało mnie do tej pory do wyboru z
pośród kompaktów, z których padło na Hondę Jazz. Auto w swojej
klasie jest przestronne, ma fajny patent ze składaniem tylnej kanapy i
jest ekonomiczne - z raportów spalania wynikało, że po trasie
potrafi zejść poniżej 4l/100km. Dla porównania oglądałem między
innymi Nissana Note, Skodę Roomster, Suzuki SX4, Citroena C3. Kia
nawinęła się przypadkiem. Była w zasięgu cenowym, a do tego
gwarancja wbrew niektórym opiniom sugeruje, że koncern wierzy w
niezawodność tego modelu. Salon był blisko, auto z zewnątrz
sympatyczne i dostępne do jazdy próbnej od ręki i... wnioski są
proste: silnik 1.4 109 KM w zupełności zaspokaja moje potrzeby
dynamicznej jazdy, fotele są wygodne, podłokietnik ze schowkiem,
radio z mp3 i 4 poduszki + kurtyny to zdecydowany plus w stosunku do
Jazza, podobnie jak przestronniejsze wnętrze. Po stronie Hondy stoi
marka, ekonomia, świetne opinie użytkowników i bagażnik - przy
sporo mniejszym aucie większy niż w Kii. Na minus dla Cee'da należy
zaliczyć, że auto jest na rynku od połowy grudnia - brak
jakichkolwiek informacji od zwykłych ludzi, jednak prasa fachowa
wypowiadała się o nim bardzo pozytywnie. Problemem mogą być
również ASO, które cieszą się raczej złą opinią. Na minus dla
Jazza jest cena w stosunku do oferowanego wyposażenia oraz fakt, że
model jest już nieco podstarzały, zwłaszcza w stosunku do
całkowicie nowej konstrukcji Kia. Z jednej strony ekonomia, z drugiej
komfort... z jednej marka, z drugiej gwarancja... z jednej opinie
internautów, z drugiej prasa fachowa... chyba będę rzucał monetą!

41 Data: Styczen 11 2007 07:27:42
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: R.B. 


 jonasz napisał(a):
>
> to masz problem, bo obie marki należą do jednego koncernu;)
> dylemat jest dziwny, bo jazz i kia, to inne klasy. do czego Ci to auto
> potrzebne ?
> pzdr
> j

Problem nie tak dziwny, jak by się mogło wydawać. Głównym
kryterium wyboru jest cena do 50 000 zł z zastrzeżeniem, że auto ma
być nowe. To niejako ograniczało mnie do tej pory do wyboru z
pośród kompaktów, z których padło na Hondę Jazz.

No cóz, Jazz jest takim kompaktem jak C3, Note czy rumster :-)
Ale to mało istotny szczegół. W kazdym razie sid będąc naprawdę kompaktem jest
od tego wszystkiego większy :-)

potrafi zejść poniżej 4l/100km.
Jak sobie jade Pikasem (benzynowym) 70km/h na 5 biegu i jest nieco z górki to mi
pokazuje kompjuter nawet 3.8 l na sto... Tylko co z tego?


Problemem mogą być
również ASO, które cieszą się raczej złą opinią.
To jest najwiekszy minus marki Kia. W sumie cos za coś... Zawsze możesz
serwisowac poza ASO (teoretycznie nie musisz już w okresie gwarancji korzystac z
ich usług...), ale w razie czego to może się róznie zdarzyć. I tak przez 5 lat.


Na minus dla
Jazza jest cena w stosunku do oferowanego wyposażenia oraz fakt, że
model jest już nieco podstarzały, zwłaszcza w stosunku do
całkowicie nowej konstrukcji Kia.
Akurat to jest wielka zaleta Hondy. Mało ryzykujesz, bo zwykle najczęsciej
psujące sie elementy jakoś już dopracowano a i nawet ASO najprawdopodobniej nie
będzie sie uczyło naprawiac auta na Twoim egzemplarzu. W przypadku Kii dokładnie
na odwrót :-)


Z jednej strony ekonomia, z drugiej
komfort... z jednej marka, z drugiej gwarancja... z jednej opinie
internautów, z drugiej prasa fachowa... chyba będę rzucał monetą!
Ekonomia, komfort itede...
Sa dwie rzeczy: czy potrzebujesz, albo naprawdę chcesz auta wielkości Sida? Czy
godzisz się na zwiększone ryzyko (ASO nie cieszące sie  niczym, zupełnie młoda
konstrukcja) z tym związane? Jak tak to weż większe. Jak nie, szukaj innego. Ale
teraz za 50 tysięcy to chyba prawdziwego kompakta (rocznik 2006) wyposażonego w
program minimum (klimatyzacja itp) marki nieco innej od Kii tez się znajdzie...

Pzdrw.
R.B.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

42 Data: Styczen 11 2007 09:55:53
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: mikem 


R.B. napisał(a):

No cóz, Jazz jest takim kompaktem jak C3, Note czy rumster :-)
Ale to mało istotny szczegół. W kazdym razie sid będąc naprawdę kompaktem jest
od tego wszystkiego większy :-)

Mea culpa - nie sprawdziłem tego, co piszę, a znawcą motoryzacji nie
jestem. Na myśli miałem auta z segmentu B i w porównaniu z nimi Kia
Cee'd z segmentu C.

Jak sobie jade Pikasem (benzynowym) 70km/h na 5 biegu i jest nieco z górki to mi
pokazuje kompjuter nawet 3.8 l na sto... Tylko co z tego?

Przy różnicy 1l na 100 km i cenie benzyny 3,8 zł/l po przejechaniu
100K km jestem do przodu 3800 zł.

teraz za 50 tysięcy to chyba prawdziwego kompakta (rocznik 2006) wyposażonego w
program minimum (klimatyzacja itp) marki nieco innej od Kii tez się znajdzie...

Jaki? Poniżej 50 zdaje się jest Hyundai.

43 Data: Styczen 11 2007 10:33:53
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: R.B. 


> Jak sobie jade Pikasem (benzynowym) 70km/h na 5 biegu i jest nieco z górki to mi
> pokazuje kompjuter nawet 3.8 l na sto... Tylko co z tego?
>
Przy różnicy 1l na 100 km i cenie benzyny 3,8 zł/l po przejechaniu
100K km jestem do przodu 3800 zł.

Wiesz, jeden litr na sto km róznicy przy takiej samej jeździe i podobnej
wielkości pojazdu i mocy silnika... to bardzo trudno uzyskać jest.
Dlatego piszę, faktycznie da się prawie wszystkim zejść do poziomu spalania
podanego przez Ciebie (te 3.8 to wyrabia nie lada kiosk o ładnej masie i
ogromnym przekroju czołowym), tyle, ze nie wierz w to, ze to będzie jazda. I że
tak sobie pojeździsz.


> teraz za 50 tysięcy to chyba prawdziwego kompakta (rocznik 2006) wyposażonego w
> program minimum (klimatyzacja itp) marki nieco innej od Kii tez się znajdzie...

Jaki? Poniżej 50 zdaje się jest Hyundai.

Wiesz co teraz są ostre promocje. Weź się przejdź po salonach, chłopie. Teraz
dla przykładu za 5 drzwiowego 307 88 KM chcą w podstawowej wersji 41.5 kPLN...
Sądzę, ze spokojne cos w miarę przyzwoicie wyposażonego do 50 wybierzesz wśród
wielu marek.

Pzdrw.
R.B.




--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

44 Data: Styczen 11 2007 12:13:04
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Przemek 

Jaki? Poniżej 50 zdaje się jest Hyundai.

Wiesz co teraz są ostre promocje.

Lacetti?

--
Przemek
www.mmstudio.com.pl

45 Data: Styczen 11 2007 11:32:05
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: R.B. 

>> Jaki? Poniżej 50 zdaje się jest Hyundai.
>
> Wiesz co teraz są ostre promocje.

Lacetti?

Tjaaaa... Pisałem już o 307. Za mniej niż 50 mozna teraz kupić c4 z
klimatyzacja... Opel za Astrę III chwali się ze chce 48.. co ta Astra ma to nie
wiem.
Pochodzić, zobaczyć, nie wszyscy są skłonni do wywieszania pełnych ofert
promocyjnych w necie.

A Lacetii, drogi Kolego, za te pieniadze to bez łaski w cenie bezpromocyjnej...

Pzdrw.
R.B.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

46 Data: Styczen 11 2007 13:46:13
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Przemek 

Tjaaaa... Pisałem już o 307.

Wiem, czytalem.

A Lacetii, drogi Kolego, za te pieniadze to bez łaski w cenie bezpromocyjnej...

No ale moze pytajacy nie wiedzial?


--
Przemek
www.mmstudio.com.pl

47 Data: Styczen 16 2007 16:39:55
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor:


R.B. napisał(a):

> > Jak sobie jade Pikasem (benzynowym) 70km/h na 5 biegu i jest nieco z górki to mi
> > pokazuje kompjuter nawet 3.8 l na sto... Tylko co z tego?
> >
> Przy różnicy 1l na 100 km i cenie benzyny 3,8 zł/l po przejechaniu
> 100K km jestem do przodu 3800 zł.

Wiesz, jeden litr na sto km róznicy przy takiej samej jeździe i podobnej
wielkości pojazdu i mocy silnika... to bardzo trudno uzyskać jest.
Dlatego piszę, faktycznie da się prawie wszystkim zejść do poziomu spalania
podanego przez Ciebie (te 3.8 to wyrabia nie lada kiosk o ładnej masie i
ogromnym przekroju czołowym), tyle, ze nie wierz w to, ze to będzie jazda. I że
tak sobie pojeździsz.

>
> > teraz za 50 tysięcy to chyba prawdziwego kompakta (rocznik 2006) wyposażonego w
> > program minimum (klimatyzacja itp) marki nieco innej od Kii tez się znajdzie...
>
> Jaki? Poniżej 50 zdaje się jest Hyundai.

Wiesz co teraz są ostre promocje. Weź się przejdź po salonach, chłopie. Teraz
dla przykładu za 5 drzwiowego 307 88 KM chcą w podstawowej wersji 41.5 kPLN...
Sądzę, ze spokojne cos w miarę przyzwoicie wyposażonego do 50 wybierzesz wśród
wielu marek.

Pzdrw.
R.B.




--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

W kwestii spalania:

ja przemieszczam sie po W-wskich korkach jazzem od 2 lat i szczerze
powiem ze szczęka mi opadła jak pierwszej zimy po miescie autko
spaliło mi 9l/100 ( co prawda wiadomo że przy niższych temp. więcej
samochód spala, ale 9l dla silnika 1,2 ??). Teraz nie jest tak zimno i
komputerek pokazuje mi jakies 8,5-8,7l/100km. Kwestia jest też taka
że codziennie pokonuje w sumie krótkie dystanse ca.15km, na dojazd do
pracy, więc zanim się silniczek rozgrzeje to już trzeba go gasić.
No ale powiem szczerze, że takiego ekstremum jak 9l to sie nie
spodziewałem. Na trasie spalanie różnie, w zależności jaką się
ma nogę ;-)

48 Data: Styczen 16 2007 19:17:48
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: kml 


Użytkownik  napisał w wiadomości


No ale powiem szczerze, że takiego ekstremum jak 9l to sie nie
spodziewałem. Na trasie spalanie różnie, w zależności jaką się
ma nogę ;-)

Super, a będzie jeszcze supszej jak będziesz ciąc cytaty.


--
pozdrawiam
kml

49 Data: Styczen 11 2007 07:41:55
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor:

Witam,

chyba będę rzucał monetą!

To chyba nie jest konieczne ;-). Wg mnie jednak mozna wybrać racojnalnie.
Jeżdzę od 3 lat Jazz'em. To rzeczywiście rewelacyjny samochód - ale tylko do
jazdy po mieście. Prawdziwe są opinie o niskim spalaniu, bezawaryjności,
pakowności, natomiast po pokonaniu trasy kilkaset km będziesz rozczarowany
komfortem. Przy prędkościach do 60-70km samochód jest bardzo cichy (dużo lepiej
niż konkurencja z tego segmentu), powyżej robi się gorzej, a od 110-120 jest
dość głośno i silnik brzmi dokuczliwie - nietypowo dla Hondy. Dla mnie
dodatkowo (chociaż rzadko kto się na to skarży) niewygodne są fotele.
Odpowiedź jest więc prosta - jesli głównie po mieście to polecam Jazz'a, jeśli
dużo w trasie - to lepiej coś innego.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

50 Data: Styczen 11 2007 09:34:28
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Boombastic 

Problem nie tak dziwny, jak by się mogło wydawać. Głównym
kryterium wyboru jest cena do 50 000 zł z zastrzeżeniem, że auto ma
[cut]

Nie napisałeś ile zamierzasz przejechac tym autem lub ile lat go użytkować.
Honda dobrze trzyma cene, Kia poleci na łeb.

51 Data: Styczen 11 2007 08:52:50
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: mikem 


Boombastic napisał(a):

Nie napisałeś ile zamierzasz przejechac tym autem lub ile lat go użytkować.
Honda dobrze trzyma cene, Kia poleci na łeb.

Będę jeździł min. 3 lata, chyba że diametralnie zmieni się moja
sytuacja finansowa. Przypuszczalnie ok 4-5 lat max. Z drugiej strony,
jeśli będzie mi się dobrze jeździło, to może nawet dłużej.

52 Data: Styczen 11 2007 10:04:28
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Dman-666 

Patrze a tu w szybce robal taki:
 ! Pewnie kiero
jakis, ten mikem . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

Będę jeździł min. 3 lata, chyba że diametralnie zmieni się moja
sytuacja finansowa. Przypuszczalnie ok 4-5 lat max. Z drugiej strony,
jeśli będzie mi się dobrze jeździło, to może nawet dłużej.

W takim razie wybierz to z wiekszym "wypasem". Z autopsji wiem, ze przy kupnie sie o
tym nie mysli, ale z czasem te banalne z pozoru rzeczy potrafia skutecznie pienic.

--
Dman-666
Jarek Srebrny, Stolec

53 Data: Styczen 11 2007 08:43:57
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Dman-666 

Patrze a tu w szybce robal taki:
 ! Pewnie kiero
jakis, ten mikem . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

Dla porównania oglądałem między
innymi Nissana Note, Skodę Roomster, Suzuki SX4, Citroena C3.

A napiszesz cos o Note? Dlaczego sie spalil? Przyznam sie, ze ta nadmuchana
Almera jest calkiem calkiem...


--
Dman-666
Jarek Srebrny, Stolec

54 Data: Styczen 11 2007 08:57:00
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: mikem 


Dman-666 napisał(a):

A napiszesz cos o Note? Dlaczego sie spalil? Przyznam sie, ze ta nadmuchana
Almera jest calkiem calkiem...

Żonie się nie podobał :) A tak na poważnie, to poprostu nam nie
podpasował. Wyposażenie ok, jeździ się w miarę wygodnie ale... no
właśnie nie ma takiego czegoś, czym by nas zachwycił. A jak
zapytałem dealera o koła z oponami zimowymi gratis to się na mnie
prawie obraził.

55 Data: Styczen 11 2007 09:01:10
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Dman-666 

Patrze a tu w szybce robal taki:
 ! Pewnie kiero
jakis, ten mikem . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:


Żonie się nie podobał :) A tak na poważnie, to poprostu nam nie
podpasował. Wyposażenie ok, jeździ się w miarę wygodnie ale... no
właśnie nie ma takiego czegoś, czym by nas zachwycił.

Swietnie to rozumiem. Dla mnie auto musi byc z biglem a nie tylko nudna
kupa srubek do przemieszczania. To mi wystarcza ;)


--
Dman-666
Jarek Srebrny, Stolec

56 Data: Styczen 11 2007 08:57:00
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: mikem 


Dman-666 napisał(a):

A napiszesz cos o Note? Dlaczego sie spalil? Przyznam sie, ze ta nadmuchana
Almera jest calkiem calkiem...

Żonie się nie podobał :) A tak na poważnie, to poprostu nam nie
podpasował. Wyposażenie ok, jeździ się w miarę wygodnie ale... no
właśnie nie ma takiego czegoś, czym by nas zachwycił. A jak
zapytałem dealera o koła z oponami zimowymi gratis to się na mnie
prawie obraził.

57 Data: Styczen 11 2007 09:01:10
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Dman-666 

Patrze a tu w szybce robal taki:
 ! Pewnie kiero
jakis, ten mikem . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:


Żonie się nie podobał :) A tak na poważnie, to poprostu nam nie
podpasował. Wyposażenie ok, jeździ się w miarę wygodnie ale... no
właśnie nie ma takiego czegoś, czym by nas zachwycił.

Swietnie to rozumiem. Dla mnie auto musi byc z biglem a nie tylko nudna
kupa srubek do przemieszczania. To mi wystarcza ;)


--
Dman-666
Jarek Srebrny, Stolec

58 Data: Styczen 11 2007 11:33:56
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Krzysztof Polito 

być nowe. To niejako ograniczało mnie do tej pory do wyboru z
pośród kompaktów, z których padło na Hondę Jazz. Auto w swojej

Jazz to kompakt :O
Pierwsze slysze. Chyba raczej klasa B, a nie C.

Krzysiek

59 Data: Styczen 11 2007 10:37:08
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: mikem 


Krzysztof Polito napisał(a):

Jazz to kompakt :O
Pierwsze slysze. Chyba raczej klasa B, a nie C.

Już przeprosiłem za niewiedzę. Ale ten komentarz to chyba nie wnosi
nic do dyskusji?

60 Data: Styczen 11 2007 13:24:34
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Krzysztof Polito 

Już przeprosiłem za niewiedzę. Ale ten komentarz to chyba nie wnosi
nic do dyskusji?

:-)

Tym razem wnoszac cos do dyskusji, Ceed mi sie zdecydowanie bardziej
"widzi", ale z zakupem zaczekalbym, az ten model troche "okrzepnie".

Poki co, to zupelna swierzynka i chociaz wydaje sie, ze powinien
byc lepszy niz slawny na grupie Carnival (chociaz z drugiej strony,
kazdemu zdarzaja sie wpadki) - chyba bym poczekal. Poza tym,
w sierpniu ma wyjsc jedynie sluszna wersja kombi ;-)

Krzysiek

61 Data: Styczen 11 2007 13:26:05
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Krzysztof Polito 

w sierpniu ma wyjsc jedynie sluszna wersja kombi ;-)

Sliczna, w/g mnie:
http://www.autobild.de/projektor/galerie.php?pos=0&artikel_id=12339

K

62 Data: Styczen 11 2007 13:42:09
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: kml 


Użytkownik "Krzysztof Polito"  napisał w
wiadomości

w sierpniu ma wyjsc jedynie sluszna wersja kombi ;-)

Sliczna, w/g mnie:
http://www.autobild.de/projektor/galerie.php?pos=0&artikel_id=12339

Naprawde niebrzydka :)


--
pozdrawiam
kml

63 Data: Styczen 12 2007 23:19:34
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: marek 'moa' piotrowski 

Boombastic napisał(a):

Z koreańców to w ciemno wziąłbym Hyundaia (sprawdzone modele w rodzinie), ale w życiu Kii.

zdajesz sobie sprawę że to tak samo jak "skoda szit, tylko audiki i vw"?
--
moa
tj'89 4.0
scenic rx4'00 2.0 na sprzedaż

64 Data: Styczen 12 2007 23:29:03
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Boombastic 


Użytkownik "marek 'moa' piotrowski"  napisał w wiadomości

Boombastic napisał(a):

Z koreańców to w ciemno wziąłbym Hyundaia (sprawdzone modele w rodzinie),
ale w życiu Kii.

zdajesz sobie sprawę że to tak samo jak "skoda szit, tylko audiki i vw"?

Zdaję. Siedziałem w Skodzie, troche pojeździłem i jednak Skoda shit. To, że
jest to niby jeden koncern nie oznacza automatycznie, że wszystkie auta są
takie same jakościowo.

65 Data: Styczen 10 2007 16:22:06
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: toa 

mikem wrote:

Mam ok 50K na auto i z pośród aut dostępnych na rynku wybrałem dwa,
między którymi nie potrafię wybrać. Z jednej strony ekonomiczne i
praktyczne auto renomowanej firmy - Honda Jazz, a z drugiej nowoczesne
i komfortowe, prawie napewno hit tego roku, świetnie się prowadząca
i ładna Kia Cee'd.
Pomocy!!! Co ja biedak mam zrobić?



Ja mam podobny dylemat. Zastanawiam sie nad wyborem pomiedzy ceed a
suzuki sx4. Suzuki juz jezdzilem i bylo calkiem mile aale bez rewelacji.
Generalnie sklanialbym sie jednak do Ceed, jest wieksza, za 55 tys mozna
miec juz calkiem dobrze wyposazona z silnikiem 1,6.
Honda osobiscie mi sie nie podoba.

Pozdr
toa

66 Data: Styczen 11 2007 11:39:37
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: Koriolan 

mikem napisał(a):

Mam ok 50K na auto i z pośród aut dostępnych na rynku wybrałem dwa,
między którymi nie potrafię wybrać. Z jednej strony ekonomiczne i
praktyczne auto renomowanej firmy - Honda Jazz, a z drugiej nowoczesne
i komfortowe, prawie napewno hit tego roku, świetnie się prowadząca
i ładna Kia Cee'd.
Pomocy!!! Co ja biedak mam zrobić?

Osobiscie mam zasadę, że unikam zupełnie nowycych modeli. W dzisiejszych czasach gdzie o premierze auta decyduja marketoidy a nie inżynierowie, WSZYSTKIE samochody posiadają "choroby wieku dziecięcego" i trzeba roku- dwóch aby je wyeliminować.
Sa na to dziesiątki przykładów w ostatnich latach.

O tej nowej Kii nikt nic sensownego jeszcze nie powie.. dlaczego być beta-testerem za swoje własne niemałe pieniądze..

Najlepsza gwarancja nie zwróci ci nerwów, czasu który spędzisz Ty i samochód w serwisie, no i niestety straconych pieniądzy.
Ceed wygląda bardzo dobrze.. ale  IMO niech ze dwa lata pojeździ u innych.


Pozdrawiam
Michał

67 Data: Styczen 11 2007 11:44:19
Temat: Re: Jazz vs Cee'd
Autor: kml 


Użytkownik "Koriolan"  napisał w wiadomości

mikem napisał(a):

Najlepsza gwarancja nie zwróci ci nerwów, czasu który spędzisz Ty i
samochód w serwisie, no i niestety straconych pieniądzy.
Ceed wygląda bardzo dobrze.. ale  IMO niech ze dwa lata pojeździ u innych.

Dokładnie tak. Tez mi się podoba ten samochód ale raczej nie rzuciłbym sie
na niego teraz, chociażby ze względu na to że nie wiadomo co wyjdzie a
ponadto obiegowa opinia o serwisach kia jakoś nie zachęca do kupna...


--
pozdrawiam
kml

Jazz vs Cee'd



Grupy dyskusyjne