Grupy dyskusyjne   »   KÅ‚opot z zapalaniem w niskich temperatur ach

K³opot z zapalaniem w niskich temperatur ach



1 Data: Luty 26 2012 10:22:14
Temat: K³opot z zapalaniem w niskich temperatur ach
Autor: Marcin N 

KorzystajÄ…c z piÄ™knej pogody (+5,brak Å›niegu, wilgotnoæ 70% i porywisty wiatr) - pojecha³em siÄ™ przejechać motórem.

Pierwsze pozimowe uruchomienie - jak zwykle z ma³ymi k³opotami, ale odpali³ za piÄ…tym razem. Zgas³ po 5 sekundach. Za szóstym ju¿ nie zgas³ i po chwili pracowa³ tak, jak powinien.

Normalka.

Przejecha³em ponad 50 km, zgasi³em na 5 minut, uruchomi³em "na dotyk", przejecha³em kolejne 50 km.

I tu k³opot: ponownie uruchomi³em po dwóch godzinach wiec zdÄ…¿y³ ostygnąć. Nie chcia³ zapalić. Uda³o siÄ™ za piÄ…tym razem. Zaniepokoi³o mnie to. W sezonie letnim nigdy nie mia³em takich k³opotów z zimnym silnikiem.

Dorad¼cie, jak nale¿y uruchamiać motocykl (fazer, ga¼niki,  manualne ssanie) w niskich temperaturach. Mniej ssania? Odrobina gazu?



2 Data: Luty 26 2012 11:37:44
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: Grzybol 

U¿ytkownik "Marcin N"  napisa³ w wiadomoÅ›ci

KorzystajÄ…c z piÄ™knej pogody (+5,brak Å›niegu, wilgotnoæ 70% i porywisty wiatr) - pojecha³em siÄ™ przejechać motórem.
Pierwsze pozimowe uruchomienie - jak zwykle z ma³ymi k³opotami, ale odpali³ za piÄ…tym razem. Zgas³ po 5 sekundach. Za szóstym ju¿ nie zgas³ i po chwili pracowa³ tak, jak powinien.
Normalka.
Przejecha³em ponad 50 km, zgasi³em na 5 minut, uruchomi³em "na dotyk", przejecha³em kolejne 50 km.
I tu k³opot: ponownie uruchomi³em po dwóch godzinach wiec zdÄ…¿y³ ostygnąć. Nie chcia³ zapalić. Uda³o siÄ™ za piÄ…tym razem. Zaniepokoi³o mnie to. W sezonie letnim nigdy nie mia³em takich k³opotów z zimnym silnikiem.
Dorad¼cie, jak nale¿y uruchamiać motocykl (fazer, ga¼niki,  manualne ssanie) w niskich temperaturach. Mniej ssania? Odrobina gazu?

Masz syf w ga¼nikach. Mus czyÅ›cić, nie ma rady.

--
Grzybol

3 Data: Luty 26 2012 14:36:24
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: Ivam 

U¿ytkownik "Marcin N"  napisa³ w wiadomoÅ›ci grup

Dorad¼cie, jak nale¿y uruchamiać motocykl (fazer, ga¼niki,  manualne ssanie) w niskich temperaturach. Mniej ssania? Odrobina gazu?

Ogolnie fazer potrzebuje malo ssania (jak jest cieplo to daje na polowe), ale jak jest b. zimno to cale ssanie. Odrobinka gazu, ale naprawde odrobinka.

W sumie jak nie pali na dotyk, nie chce nawet kaszlnac bez ssania to wyczysc gazniki.


--
pzdr:
Ivam

4 Data: Luty 26 2012 15:07:13
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich tempera turach
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-02-26 14:36, Ivam pisze:

U¿ytkownik "Marcin N" napisa³ w wiadomoÅ›ci grup

Dorad¼cie, jak nale¿y uruchamiać motocykl (fazer, ga¼niki, manualne
ssanie) w niskich temperaturach. Mniej ssania? Odrobina gazu?

Ogolnie fazer potrzebuje malo ssania (jak jest cieplo to daje na
polowe), ale jak jest b. zimno to cale ssanie. Odrobinka gazu, ale
naprawde odrobinka.

W sumie jak nie pali na dotyk, nie chce nawet kaszlnac bez ssania to
wyczysc gazniki.



W internecie pisali zeby podpinac wiekszy akumulator, najlepiej taki od duzego diesla.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

5 Data: Luty 26 2012 23:39:21
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: Drzewo 


U¿ytkownik "Kuczu"  napisa³ w wiadomo¶ci

W dniu 2012-02-26 14:36, Ivam pisze:
W internecie pisali zeby podpinac wiekszy akumulator, najlepiej taki od
duzego diesla.

No widzisz, powoli siê uczysz. :D

--
Drzewo
www.moto-opinie.info

6 Data: Luty 26 2012 15:26:08
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich tempera turach
Autor: AZ 

On 02/26/2012 10:22 AM, Marcin N wrote:

KorzystajÄ…c z piÄ™knej pogody (+5,brak Å›niegu, wilgotnoæ 70% i porywisty
wiatr) - pojecha³em siÄ™ przejechać motórem.

Pierwsze pozimowe uruchomienie - jak zwykle z ma³ymi k³opotami, ale
odpali³ za piÄ…tym razem. Zgas³ po 5 sekundach. Za szóstym ju¿ nie zgas³
i po chwili pracowa³ tak, jak powinien.

Normalka.

Przejecha³em ponad 50 km, zgasi³em na 5 minut, uruchomi³em "na dotyk",
przejecha³em kolejne 50 km.

I tu k³opot: ponownie uruchomi³em po dwóch godzinach wiec zdÄ…¿y³
ostygnąć. Nie chcia³ zapalić. Uda³o siÄ™ za piÄ…tym razem. Zaniepokoi³o
mnie to. W sezonie letnim nigdy nie mia³em takich k³opotów z zimnym
silnikiem.

Dorad¼cie, jak nale¿y uruchamiać motocykl (fazer, ga¼niki, manualne
ssanie) w niskich temperaturach. Mniej ssania? Odrobina gazu?
>
Kiedy robi³eÅ› serwis ga¼ników? Jak nie robi³eÅ› i nie odpala³eÅ› ani nie spuszcza³eÅ› paliwa to pewnie sÄ… zaroÅ›niÄ™te dysze syfem.

--
Artur
ZZR 1200

7 Data: Luty 27 2012 01:39:33
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: Jarecki 

W dniu niedziela, 26 lutego 2012, 10:22:14 UTC+1 u¿ytkownik Marcin N napisa³:

Korzystaj±c z piêknej pogody (+5,brak ¶niegu, wilgotno¶æ 70% i porywisty
wiatr) - pojecha³em siê przejechaæ motórem.

Pierwsze pozimowe uruchomienie - jak zwykle z ma³ymi k³opotami, ale
odpali³ za pi±tym razem. Zgas³ po 5 sekundach. Za szóstym ju¿ nie zgas³
i po chwili pracowa³ tak, jak powinien.

Normalka.

Przejecha³em ponad 50 km, zgasi³em na 5 minut, uruchomi³em "na dotyk",
przejecha³em kolejne 50 km.

I tu k³opot: ponownie uruchomi³em po dwóch godzinach wiec zd±¿y³
ostygn±æ. Nie chcia³ zapaliæ. Uda³o siê za pi±tym razem. Zaniepokoi³o
mnie to. W sezonie letnim nigdy nie mia³em takich k³opotów z zimnym
silnikiem.

Dorad¼cie, jak nale¿y uruchamiaæ motocykl (fazer, ga¼niki,  manualne
ssanie) w niskich temperaturach. Mniej ssania? Odrobina gazu?

Mia³em podobne problemy w du¿ym Bandicie. Pomog³o zamontowanie podgrzewania ga¼ników - nie wiem czy masz to w swoim Fazerze. Pa³owa³em siê z czyszczeniem i regulacj± ga¼ników jedn± jesieñ i pó³ zimy. Dopiero jeden m±dry mechanik podpowiedzia³ co zrobiæ i jak rêk± odj±³. Podgrzewanie to ¶ruby z elementem oporowym wkrêcane w ka¿dy ga¼nik i po³±czone z czujnikiem temp. U mnie drogo wychodzi³ ca³y komplet wraz z kablami, wiêc podgrzewacze posz³y z jakiego¶ rozbitka, a w serwisie mechanik zrobi³ mi okablowanie plus rêczny prze³±cznik. Ca³o¶æ wysz³a ze 200.

Jarecki

8 Data: Luty 27 2012 10:49:29
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: AZ 

On 02/27/2012 10:39 AM, Jarecki wrote:


Mia³em podobne problemy w du¿ym Bandicie. Pomog³o zamontowanie podgrzewania ga¼ników - nie wiem czy masz to w swoim Fazerze. Pa³owa³em siê z czyszczeniem i regulacj± ga¼ników jedn± jesieñ i pó³ zimy. Dopiero jeden m±dry mechanik podpowiedzia³ co zrobiæ i jak rêk± odj±³. Podgrzewanie to ¶ruby z elementem oporowym wkrêcane w ka¿dy ga¼nik i po³±czone z czujnikiem temp. U mnie drogo wychodzi³ ca³y komplet wraz z kablami, wiêc podgrzewacze posz³y z jakiego¶ rozbitka, a w serwisie mechanik zrobi³ mi okablowanie plus rêczny prze³±cznik. Ca³o¶æ wysz³a ze 200.

A jakie ga¼niki by³y w tym Bandycie? W sensie producent? Moje Keihiny dawa³y radê przy -15 a podgrzewanie jest ale wodne wiêc jedynie chroni przed zamarzaniem w czasie pracy.

--
Artur
ZZR 1200

9 Data: Luty 27 2012 03:04:50
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: Jarecki 

W dniu poniedzia³ek, 27 lutego 2012, 10:49:29 UTC+1 u¿ytkownik Artur Zabroñski napisa³:

On 02/27/2012 10:39 AM, Jarecki wrote:
>
> Mia³em podobne problemy w du¿ym Bandicie. Pomog³o zamontowanie podgrzewania ga¼ników - nie wiem czy masz to w swoim Fazerze. Pa³owa³em siê z czyszczeniem i regulacj± ga¼ników jedn± jesieñ i pó³ zimy. Dopiero jeden m±dry mechanik podpowiedzia³ co zrobiæ i jak rêk± odj±³. Podgrzewanie to ¶ruby z elementem oporowym wkrêcane w ka¿dy ga¼nik i po³±czone z czujnikiem temp. U mnie drogo wychodzi³ ca³y komplet wraz z kablami, wiêc podgrzewacze posz³y z jakiego¶ rozbitka, a w serwisie mechanik zrobi³ mi okablowanie plus rêczny prze³±cznik. Ca³o¶æ wysz³a ze 200.
>
A jakie ga¼niki by³y w tym Bandycie? W sensie producent? Moje Keihiny
dawa³y radê przy -15 a podgrzewanie jest ale wodne wiêc jedynie chroni
przed zamarzaniem w czasie pracy.

W mordê, teraz nie pamiêtam, ale chyba Mikuni.
No tak, zapomniawszy ¿e Fazer wod± ch³odzony. W Bandicie by³y problemy tylko na starcie i kilka/kilkana¶cie minut po odpaleniu. Dopóki silnik siê nie nagrza³, a od niego ga¼niki, to prycha³, strzela³, jechaæ nie chcia³. Potem jazda i nastêpne odpalenia spoko. Byæ mo¿e w tym Fazerze nie ma wodnego podgrzewania. Trzeba by sprawdziæ :)

Jarecki

10 Data: Luty 27 2012 12:12:42
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: Marcin N 

W dniu 2012-02-27 12:04, Jarecki pisze:

W dniu poniedzia³ek, 27 lutego 2012, 10:49:29 UTC+1 u¿ytkownik Artur Zabroñski napisa³:
On 02/27/2012 10:39 AM, Jarecki wrote:

Mia³em podobne problemy w du¿ym Bandicie. Pomog³o zamontowanie podgrzewania ga¼ników - nie wiem czy masz to w swoim Fazerze. Pa³owa³em siê z czyszczeniem i regulacj± ga¼ników jedn± jesieñ i pó³ zimy. Dopiero jeden m±dry mechanik podpowiedzia³ co zrobiæ i jak rêk± odj±³. Podgrzewanie to ¶ruby z elementem oporowym wkrêcane w ka¿dy ga¼nik i po³±czone z czujnikiem temp. U mnie drogo wychodzi³ ca³y komplet wraz z kablami, wiêc podgrzewacze posz³y z jakiego¶ rozbitka, a w serwisie mechanik zrobi³ mi okablowanie plus rêczny prze³±cznik. Ca³o¶æ wysz³a ze 200.

A jakie ga¼niki by³y w tym Bandycie? W sensie producent? Moje Keihiny
dawa³y radê przy -15 a podgrzewanie jest ale wodne wiêc jedynie chroni
przed zamarzaniem w czasie pracy.

W mordê, teraz nie pamiêtam, ale chyba Mikuni.
No tak, zapomniawszy ¿e Fazer wod± ch³odzony. W Bandicie by³y problemy tylko na starcie i kilka/kilkana¶cie minut po odpaleniu. Dopóki silnik siê nie nagrza³, a od niego ga¼niki, to prycha³, strzela³, jechaæ nie chcia³. Potem jazda i nastêpne odpalenia spoko. Byæ mo¿e w tym Fazerze nie ma wodnego podgrzewania. Trzeba by sprawdziæ :)

Za m±dre to dla mnie.
Ja prosty kierownik jestem: tu gaz, tam hamulec i jazda. Liczy³em na poradê: zmniejsz ssanie o 20% i odkrêæ gaz o 10%.

Z drugiej strony by³em gotów pos³uchaæ Kucza - i daæ do czyszczenia ga¼niki. Samodzielne czyszczenie mnie przerasta.

11 Data: Luty 27 2012 12:14:33
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: AZ 

On 02/27/2012 12:12 PM, Marcin N wrote:


Za m±dre to dla mnie.
Ja prosty kierownik jestem: tu gaz, tam hamulec i jazda. Liczy³em na
poradê: zmniejsz ssanie o 20% i odkrêæ gaz o 10%.

Na zatkane ga¼niki to nie pomo¿e :-)
>
Z drugiej strony by³em gotów pos³uchaæ Kucza - i daæ do czyszczenia
ga¼niki. Samodzielne czyszczenie mnie przerasta.
>
A nastêpnej zimy albo spuszczaj/wypalaj paliwo z ga¼ników albo odpalaj co 2 tygodnie moto.

--
Artur
ZZR 1200

12 Data: Luty 27 2012 17:11:02
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: Ivam 

U¿ytkownik "Marcin N"  napisa³ w wiadomo¶ci grup

Za m±dre to dla mnie.
Ja prosty kierownik jestem: tu gaz, tam hamulec i jazda. Liczy³em na poradê: zmniejsz ssanie o 20% i odkrêæ gaz o 10%.

To moja - posiadacza starego fzs'a - rada: wez ssanie na maksa, bez gazu - do temp. ~10* musi odpalic. Jak jest cieplej to daj mniej ssania a troszeczke gazu. Tym sposobem przy tych upalach, ktore byly  w zeszlym roku ja odpalalem bez ssania.


--
pzdr:
Ivam

13 Data: Luty 27 2012 12:34:35
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-02-27 10:49, AZ pisze:

A jakie ga¼niki by³y w tym Bandycie? W sensie producent?

Mikuni

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

14 Data: Luty 27 2012 12:37:23
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: AZ 

On 02/27/2012 12:34 PM, Kuczu wrote:

A jakie ga¼niki by³y w tym Bandycie? W sensie producent?

Mikuni

Mo¿e ta konstrukcja ma problem przy niskich temperaturach w sensie, ¿e co¶ przymarza?

--
Artur
ZZR 1200

15 Data: Luty 27 2012 12:53:35
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-02-27 12:37, AZ pisze:

On 02/27/2012 12:34 PM, Kuczu wrote:
A jakie ga¼niki by³y w tym Bandycie? W sensie producent?

Mikuni

Mo¿e ta konstrukcja ma problem przy niskich temperaturach w sensie, ¿e
co¶ przymarza?


Nie, tam sa chyba BST36SS. Przymarznac moze co najwyzej syf z woda ktory znajduje sie na dnie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

16 Data: Luty 27 2012 13:01:25
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: AZ 

On 02/27/2012 12:53 PM, Kuczu wrote:


Nie, tam sa chyba BST36SS. Przymarznac moze co najwyzej syf z woda ktory
znajduje sie na dnie.

No chyba, ¿e tak. Ja czyszczê co rok, tzn. wyczy¶ci³em raz po kupnie, i po roku ale nie by³o co czy¶ciæ wiêc w tym roku sobie darujê, jak regularnie moto je¿d¿one to raczej nie maj± szans w rok zarosn±æ.

No i te¿ kwestia rozpylania zimnego paliwa w zimnym powietrzu a tu ju¿ chyba konstrukcja ma znaczenie?

--
Artur
ZZR 1200

17 Data: Luty 27 2012 13:28:38
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: Marcin N 

W dniu 2012-02-27 13:01, AZ pisze:

On 02/27/2012 12:53 PM, Kuczu wrote:

Nie, tam sa chyba BST36SS. Przymarznac moze co najwyzej syf z woda ktory
znajduje sie na dnie.

No chyba, ¿e tak. Ja czyszczê co rok, tzn. wyczy¶ci³em raz po kupnie, i
po roku ale nie by³o co czy¶ciæ wiêc w tym roku sobie darujê, jak
regularnie moto je¿d¿one to raczej nie maj± szans w rok zarosn±æ.

No i te¿ kwestia rozpylania zimnego paliwa w zimnym powietrzu a tu ju¿
chyba konstrukcja ma znaczenie?


Z tego, co piszecie - Ty i Kuczu - to nieprawdziwe s± s³owa Jareckiego, ¿e czyszczenie nie pomo¿e?

Kuczu, ró¿nica bêdzie zauwa¿alna? Czy mog± istnieæ inne powody takiego zachowania motocykla?

18 Data: Luty 27 2012 13:35:56
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: AZ 

On 02/27/2012 01:28 PM, Marcin N wrote:


Z tego, co piszecie - Ty i Kuczu - to nieprawdziwe s± s³owa Jareckiego,
¿e czyszczenie nie pomo¿e?

Kuczu, ró¿nica bêdzie zauwa¿alna? Czy mog± istnieæ inne powody takiego
zachowania motocykla?
>
Nie ma tu ¿adnej magii, ssanie+rozrusznik, bez ¿adnego otwierania przepustnicy (ssanie polega na wiêkszej dawce paliwa) wiêc otwieraniem przepustnicy psujesz ssanie. Nikt Ci zdalnie nie powie czy to akurat zaro¶niête ga¼niki, mo¿liwe, ¿e s± zaro¶niête dysze od ssania i jest tak jakby¶ odpala³ bez ssania, mo¿esz spróbowaæ te¿ przytkaæ wlot powietrza przy zimnym starcie i zobaczyæ efekt.

--
Artur
ZZR 1200

19 Data: Luty 27 2012 17:32:41
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich tempera turach
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-02-27 13:35, AZ pisze:

ssanie polega na większej dawce paliwa

Ssanie polega na wzbogaconej mieszance. Raz bedzie to wieksza dawka paliwa, w innym pojezdzie zas (wiekszosc aut gaznikowych) zdlawiony przeplyw powietrza.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

20 Data: Luty 27 2012 17:37:41
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich tempera turach
Autor: AZ 

On 02/27/2012 05:32 PM, Kuczu wrote:


Ssanie polega na wzbogaconej mieszance. Raz bedzie to wieksza dawka
paliwa, w innym pojezdzie zas (wiekszosc aut gaznikowych) zdlawiony
przeplyw powietrza.

Automatycznie napisa³em jak jest u mnie. DziÄ™ki za doprecyzowanie.


--
Artur
ZZR 1200

21 Data: Luty 27 2012 17:41:07
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: Grzybol 

U¿ytkownik "Kuczu"  napisa³ w wiadomoÅ›ci
 W dniu 2012-02-27 13:35, AZ pisze:

ssanie polega na większej dawce paliwa
Ssanie polega na wzbogaconej mieszance.

Cholera, to ta pani co mi ostatnio to robi³a, to se chcia³a tylko mieszanke wzbogacić. A ja gupi myÅ›la³em ¿e to z mi³oÅ›ci...

--
Grzybol

22 Data: Luty 27 2012 05:40:50
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach
Autor: Jarecki 

W dniu poniedzia³ek, 27 lutego 2012, 13:28:38 UTC+1 u¿ytkownik Marcin N napisa³:

W dniu 2012-02-27 13:01, AZ pisze:
> On 02/27/2012 12:53 PM, Kuczu wrote:
>>
>> Nie, tam sa chyba BST36SS. Przymarznac moze co najwyzej syf z woda ktory
>> znajduje sie na dnie.
>>
> No chyba, ¿e tak. Ja czyszczê co rok, tzn. wyczy¶ci³em raz po kupnie, i
> po roku ale nie by³o co czy¶ciæ wiêc w tym roku sobie darujê, jak
> regularnie moto je¿d¿one to raczej nie maj± szans w rok zarosn±æ.
>
> No i te¿ kwestia rozpylania zimnego paliwa w zimnym powietrzu a tu ju¿
> chyba konstrukcja ma znaczenie?


Z tego, co piszecie - Ty i Kuczu - to nieprawdziwe s± s³owa Jareckiego,
¿e czyszczenie nie pomo¿e?

Kuczu, ró¿nica bêdzie zauwa¿alna? Czy mog± istnieæ inne powody takiego
zachowania motocykla?

Uwa¿aj co piszesz:
- zarzucasz mi k³amstwo - moje s³owa s± prawdziwe. Mojemu B12 podgrzewacze pomog³y.
- wmawiasz wszystkim, ¿e napisa³em co¶, czego nie napisa³em. Nigdzie nie napisa³em, ¿e czyszczenie nie pomo¿e. W moim przypadku nie pomog³o.

Tak ku pamiêci, bo w necie nic nie ginie :)

Jarecki

23 Data: Luty 27 2012 21:26:50
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich tempera turach
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-02-27 14:40, Jarecki pisze:

Uwa¿aj co piszesz:
- zarzucasz mi k³amstwo - moje s³owa sÄ… prawdziwe. Mojemu B12 podgrzewacze pomog³y.
- wmawiasz wszystkim, ¿e napisa³em coÅ›, czego nie napisa³em. Nigdzie nie napisa³em, ¿e czyszczenie nie pomo¿e. W moim przypadku nie pomog³o.

Tak ku pamięci, bo w necie nic nie ginie :)

Norma, ten gosc tak juz ma.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

24 Data: Marzec 03 2012 11:48:41
Temat: Re: K³opot z zapalaniem w niskich temperatur ach
Autor: arturx zx9r 


kolego tez mialem w ubieglym roku problem z zapalanie mojego motocykla Kawasaki Ninja ZX9r.Popierwsze zapalalem go nieprawidlowo bo z odrobina gazu i na pelnym ssaniu.
Prawidlowe zapalenie to ustawienie ssania na do polowy zakresu i bez gazu przekrecic rozrusznikiem,acha wymienilem przed tym zabiegiem rowniez swiece na irydowe i teraz wszystko gra









Marcin N napisal

KorzystajÄ…c z piÄ™knej pogody (+5,brak Å›niegu, wilgotnoæ 70% i porywisty
wiatr) - pojecha³em siÄ™ przejechać motórem.

Pierwsze pozimowe uruchomienie - jak zwykle z ma³ymi k³opotami, ale
odpali³ za piÄ…tym razem. Zgas³ po 5 sekundach. Za szóstym ju¿ nie zgas³
i po chwili pracowa³ tak, jak powinien.

Normalka.

Przejecha³em ponad 50 km, zgasi³em na 5 minut, uruchomi³em "na dotyk",
przejecha³em kolejne 50 km.

I tu k³opot: ponownie uruchomi³em po dwóch godzinach wiec zdÄ…¿y³
ostygnąć. Nie chcia³ zapalić. Uda³o siÄ™ za piÄ…tym razem. Zaniepokoi³o
mnie to. W sezonie letnim nigdy nie mia³em takich k³opotów z zimnym
silnikiem.

Dorad¼cie, jak nale¿y uruchamiać motocykl (fazer, ga¼niki,  manualne
ssanie) w niskich temperaturach. Mniej ssania? Odrobina gazu?


--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

KÅ‚opot z zapalaniem w niskich temperatur ach



Grupy dyskusyjne