Grupy dyskusyjne   »   Kamera z lidla

Kamera z lidla



1 Data: Lipiec 11 2017 17:23:33
Temat: Kamera z lidla
Autor: pueblo 

Jako¶ specjalnie nie szukam kamery, ale akurat widzę że ma być w lidlu.
Nie wiem, czy wcze¶niej sprzedawali ten sam model, ale może kto¶ ma ten
sprzęt i napisze czy warto.



2 Data: Lipiec 11 2017 17:36:18
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Pszemol 

pueblo  wrote:

JakoĹ› specjalnie nie szukam kamery, ale akurat widzÄ™ że ma być w lidlu.
Nie wiem, czy wczeĹ›niej sprzedawali ten sam model, ale może ktoĹ› ma ten
sprzęt i napisze czy warto.


A podasz producenta i model + cenÄ™?

3 Data: Lipiec 11 2017 18:54:23
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: pueblo 

Witaj Pszemol, 11 lip 2017 w
napisałe¶/a¶:

pueblo  wrote:
Jako¶ specjalnie nie szukam kamery, ale akurat widzę że ma być w
lidlu. Nie wiem, czy wcze¶niej sprzedawali ten sam model, ale może
kto¶ ma ten sprzęt i napisze czy warto.


A podasz producenta i model + cenę?


Tak, kamera z lidla :) HIT
http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=105611

4 Data: Lipiec 11 2017 21:08:54
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Sebastian BiaĹ‚y 

On 7/11/2017 8:54 PM, pueblo wrote:

A podasz producenta i model + cenę?
Tak, kamera z lidla :) HIT

Lidl ma towar przemysłowy sensownej jako¶ci. Prawdopodobnie to co¶ daj±ce jako¶ć na poziomie "kamer sportowych prawie 4K" z allegro za 200zł.

I dlatego trzeba kupić w chinach :)

https://www.tomtop.com/sport-cameras-282/p-d4640b.html

$20.

PS. Jeszcze nie wiem jak± ma jako¶ć, ale zamówiłem, przy tej cenie grzech nie sprawdzić. Podziele sie nagraniami jak dotrze.

5 Data: Lipiec 11 2017 19:25:34
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Pszemol 

Sebastian Biały  wrote:

On 7/11/2017 8:54 PM, pueblo wrote:
A podasz producenta i model + cenÄ™?
Tak, kamera z lidla :) HIT

Lidl ma towar przemysłowy sensownej jakoĹ›ci. Prawdopodobnie to coĹ›
dajÄ…ce jakoć na poziomie "kamer sportowych prawie 4K" z allegro za 200zł.

I dlatego trzeba kupić w chinach :)

https://www.tomtop.com/sport-cameras-282/p-d4640b.html

$20.

PS. Jeszcze nie wiem jakÄ… ma jakoć, ale zamówiłem, przy tej cenie
grzech nie sprawdzić. Podziele sie nagraniami jak dotrze.


Daj znać na priva lub w tym wątku coś dopisz - chętnie zapoznam się z Twoją
recenzjÄ….

6 Data: Lipiec 23 2017 21:52:34
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Sebastian BiaĹ‚y 

On 7/11/2017 9:25 PM, Pszemol wrote:

Daj znać na priva lub w tym wątku coś dopisz

Masz nowy wÄ…tek.

7 Data: Lipiec 12 2017 13:19:01
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: miumiu 


I dlatego trzeba kupić w chinach :)

https://www.tomtop.com/sport-cameras-282/p-d4640b.html

$20.

PS. Jeszcze nie wiem jak± ma jako¶ć, ale zamówiłem, przy tej cenie grzech
nie sprawdzić. Podziele sie nagraniami jak dotrze.

Odwazny jestes ;)

8 Data: Lipiec 11 2017 19:12:43
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Pszemol 

pueblo  wrote:

Witaj Pszemol, 11 lip 2017 w
napisałeĹ›/aĹ›:

pueblo  wrote:
JakoĹ› specjalnie nie szukam kamery, ale akurat widzÄ™ że ma być w
lidlu. Nie wiem, czy wczeĹ›niej sprzedawali ten sam model, ale może
ktoś ma ten sprzęt i napisze czy warto.


A podasz producenta i model + cenÄ™?


Tak, kamera z lidla :) HIT
http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=105611


DziÄ™ki. WyglÄ…da całkiem sensownie.

9 Data: Lipiec 11 2017 21:44:55
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: 007 

Pszemol w


pueblo  wrote:
ale może kto¶ ma ten sprzęt i napisze czy warto.
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
A podasz producenta i model + cenę?
Tak, kamera z lidla :) HIT
http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=105611
Dzięki. Wygl±da całkiem sensownie.

Cieciu, trollu -- nie dociera do cię pierwotne pytanie "czy kto¶ ma" -- nie
masz nic do powiedzenia
 to milcz kmiocie, a nie rób szumu informacyjnego (tesla 3)

--
'Tom N'
 perwotn

10 Data: Lipiec 11 2017 23:47:21
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Adam 

W dniu 2017-07-11 o 21:44, 007 pisze:

(...)
Cieciu, trollu -- nie dociera do cię pierwotne pytanie "czy kto¶ ma" -- nie
masz nic do powiedzenia
 to milcz kmiocie, a nie rób szumu informacyjnego (tesla 3)


Jak piszesz do siebie i o sobie, to nie puszczaj tego w eter.


--
Pozdrawiam.

Adam

11 Data: Lipiec 11 2017 22:57:34
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Pszemol 

Adam  wrote:

W dniu 2017-07-11 o 21:44, 007 pisze:
(...)
Cieciu, trollu -- nie dociera do ciÄ™ pierwotne pytanie "czy ktoĹ› ma" -- nie
masz nic do powiedzenia
to milcz kmiocie, a nie rób szumu informacyjnego (tesla 3)


Jak piszesz do siebie i o sobie, to nie puszczaj tego w eter.



Dzięki Adam, ale proszę nie wyciągaj tego niestabilnego psychicznie
osobnika z KF.

12 Data: Lipiec 12 2017 16:52:59
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Cavallino 

W dniu 11-07-2017 o 20:54, pueblo pisze:

Witaj Pszemol, 11 lip 2017 w napisałe¶/a¶:

pueblo  wrote:
Jako¶ specjalnie nie szukam kamery, ale akurat widzę że ma być w
lidlu. Nie wiem, czy wcze¶niej sprzedawali ten sam model, ale może
kto¶ ma ten sprzęt i napisze czy warto.


A podasz producenta i model + cenę?


Tak, kamera z lidla :) HIT
http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=105611

Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania czę¶ci do swojego urz±dzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w kupowaniu u nich elektroniki czy agd.

No chyba że takie, że na pewno się zepsuje przed upływem gwarancji.

13 Data: Lipiec 12 2017 21:24:36
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor:

On Wed, 12 Jul 2017 16:52:59 +0200, Cavallino
 wrote:

Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania części do
swojego urzÄ…dzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w kupowaniu u
nich elektroniki czy agd.

No chyba że takie, że na pewno siÄ™ zepsuje przed upływem gwarancji.

Mnie siÄ™ udało skutecznie reklamować suszarkÄ™ do włosów. Suszarka
kosztowała 79 zł. A wysłałem jÄ… do Niemiec, i odesłali mi nowÄ…, też z
Niemiec. Sama ta operacja przesyłania w obie strony DHLem chyba wiecej
kosztowała. Dziwna firma ;)


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

14 Data: Lipiec 12 2017 19:38:16
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Pszemol 

 wrote:

On Wed, 12 Jul 2017 16:52:59 +0200, Cavallino
 wrote:

Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania części do
swojego urzÄ…dzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w kupowaniu u
nich elektroniki czy agd.

No chyba że takie, że na pewno siÄ™ zepsuje przed upływem gwarancji.

Mnie siÄ™ udało skutecznie reklamować suszarkÄ™ do włosów. Suszarka
kosztowała 79 zł. A wysłałem jÄ… do Niemiec, i odesłali mi nowÄ…, też z
Niemiec. Sama ta operacja przesyłania w obie strony DHLem chyba wiecej
kosztowała. Dziwna firma ;)

Co w tym dziwnego?

Dla detalisty nie powinien liczyć siÄ™ dodatni zysk na każdej transakcji ale
dodatni zysk z *wszystkich* transakcji.

Firma byłaby dziwna gdyby te suszarki kupowali za 79zł albo gdyby były tak
kiepskie że wiÄ™kszoć klientów musiała je w taki sam sposób reklamować.

Honorowanie gwarancji, nawet z założeniem straty na tej jednej wadliwej
transakcji, jest gwarancją zadowolenia klienta, a więc daje szansę na
sukces detaliście.

Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.

15 Data: Lipiec 12 2017 22:00:49
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Ghost 



Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomoĹ›ci grup  wrote:

On Wed, 12 Jul 2017 16:52:59 +0200, Cavallino
 wrote:

Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania części do
swojego urzÄ…dzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w kupowaniu u
nich elektroniki czy agd.

No chyba że takie, że na pewno siÄ™ zepsuje przed upływem gwarancji.

Mnie siÄ™ udało skutecznie reklamować suszarkÄ™ do włosów. Suszarka
kosztowała 79 zł. A wysłałem jÄ… do Niemiec, i odesłali mi nowÄ…, też z
Niemiec. Sama ta operacja przesyłania w obie strony DHLem chyba wiecej
kosztowała. Dziwna firma ;)

Co w tym dziwnego?

Dla detalisty nie powinien liczyć siÄ™ dodatni zysk na każdej transakcji ale
dodatni zysk z *wszystkich* transakcji.

Firma byłaby dziwna gdyby te suszarki kupowali za 79zł albo gdyby były tak
kiepskie że wiÄ™kszoć klientów musiała je w taki sam sposób reklamować.

Honorowanie gwarancji, nawet z założeniem straty na tej jednej wadliwej
transakcji, jest gwarancją zadowolenia klienta, a więc daje szansę na
sukces detaliście.

Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.

100% egzemplarz no-life'a z tego pszemolololo

16 Data: Lipiec 13 2017 20:27:14
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor:

On Wed, 12 Jul 2017 19:38:16 -0000 (UTC), Pszemol
wrote:

Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.

Przemyśl sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
sposób załatwienia takiej reklamacji.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

17 Data: Lipiec 13 2017 18:46:16
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Pszemol 

 wrote:

On Wed, 12 Jul 2017 19:38:16 -0000 (UTC), Pszemol
wrote:

Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.

Przemyśl sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
sposób załatwienia takiej reklamacji.


Jaki?

18 Data: Lipiec 13 2017 23:32:15
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Yakhub 

Dnia Thu, 13 Jul 2017 18:46:16 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

Przemy¶l to sobie - tu nie ma nic dziwnego.

Przemy¶l sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
sposób załatwienia takiej reklamacji.

Jaki?

Zwrócenie klientowi pieniędzy, i wyrzucenie zepsutej suszarki do kontenera.

W zdecydowanej większo¶ci przypadków tak się to załatwia.

--
Yakhub

19 Data: Lipiec 13 2017 22:35:16
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Pszemol 

Yakhub  wrote:

Dnia Thu, 13 Jul 2017 18:46:16 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.

Przemyśl sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
sposób załatwienia takiej reklamacji.

Jaki?

Zwrócenie klientowi pieniÄ™dzy, i wyrzucenie zepsutej suszarki do kontenera.

W zdecydowanej wiÄ™kszoĹ›ci przypadków tak siÄ™ to załatwia.


Gdzie i kto w ten sposób załatwia gwarancjÄ™ producenta u detalisty??

W ten sposób producent nie miałby żadnej kontroli nad potokiem uszkodzonych
suszarek i nie wychwycÄ… jakichĹ› wspólnych problemów być może z projektem
(my mamy specjalnego goĹ›cia w firmie, który ma za zadanie zrobić inspekcjÄ™
powodu zwrotu gwarancyjnego i wyciÄ…gniÄ™cie wniosków) albo nieuczciwymi
detalistami symulujÄ…cymi uszkodzenia aby wyłudzić nowe suszarki do ponownej
sprzedaży.

To raz, a dwa: nie skorzystajÄ… z bonusa w tanich przypadkach naprawy, w
których np założÄ… Ci nowy kabel sieciowy i wyĹ›lÄ… z powrotem tÄ… TwojÄ….

WiÄ™kszoć suszarek (i ceramicznych grzałek do prostowania włosów) jakie mi
siÄ™ przytrafiło naprawiać u siebie w domu miało ukrÄ™cone sznury przy samej
obudowie suszarki.

Odkręcasz 3 śrubki aby otworzyć suszarkę, ucinasz 3cm kabla, zakręcasz i po
5 minutach gotowe.

20 Data: Lipiec 14 2017 08:49:00
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Yakhub 

Dnia Thu, 13 Jul 2017 22:35:16 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

Przemy¶l to sobie - tu nie ma nic dziwnego.

Przemy¶l sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
sposób załatwienia takiej reklamacji.

Jaki?

Zwrócenie klientowi pieniędzy, i wyrzucenie zepsutej suszarki do kontenera.

W zdecydowanej większo¶ci przypadków tak się to załatwia.

Gdzie i kto w ten sposób załatwia gwarancję producenta u detalisty??


We wszystkich przypadkach, kiedy reklamowałem drobn± i tani± elektronikę w
marketach tak to wła¶nie wygl±da. Castorama, MediaMarkt, Tesco.

Zwróć uwagę, że u nas trochę rzadziej korzysta się z gwarancji producenta -
ustawowe uprawnienia konsumenta z tytułu rękojmi s± często korzystniejsze.
A w takim przypadku za wady towaru odpowiada sprzedawca, a nie producent.

To znaczy - oczywi¶cie nie mogę być na 100% pewien, czy faktycznie trafia
to do ¶mieci - ale mam przypuszczenie granicz±ce z pewno¶ci±, że nie jest
to odsyłane do producenta na drugim końcu ¶wiata.

W ten sposób producent nie miałby żadnej kontroli nad potokiem uszkodzonych
suszarek i nie wychwyc± jakich¶ wspólnych problemów być może z projektem

BYĆ MOŻE sklep sporz±dza jakie¶ raporty o uszkodzeniach.

albo nieuczciwymi
detalistami symuluj±cymi uszkodzenia aby wyłudzić nowe suszarki do ponownej
sprzedaży.

Wliczone w koszta. To nie ty przypadkiem kiedy¶ broniłe¶ zwrotu
pełnowarto¶ciowego towaru do klepu? Klient zadowolony z tego, że problem
jest załatwiony od ręki to też jest jaka¶ warto¶ć.

To raz, a dwa: nie skorzystaj± z bonusa w tanich przypadkach naprawy, w
których np założ± Ci nowy kabel sieciowy i wy¶l± z powrotem t± Twoj±.

Odkręcasz 3 ¶rubki aby otworzyć suszarkę, ucinasz 3cm kabla, zakręcasz i po
5 minutach gotowe.

Ale najpierw: kto¶ pakuje przedmiot, kto¶ przygotowuje papiery dla kuriera,
przesyłka, kto¶ rozpakowuje, ocenia, czy w ogóle to się kwalifikuje do
naprawy, naprawia, załatiwa jak±¶ papierologię, pakuje, przygotowuje
przesyłkę, przesyłka, przedmiot leży w punkcie obsługi aż klient
odbierze...
W sumie, jak podliczymy całe zawracanie gitary, to pewnie wyjdzie ze 3
roboczogodziny. Plus jeszcze koszty 2 przesyłek. A klient i tak
niezadowolony, bo przedmiot się zepsuł, musiał czekać, i 2 razy jeĽdzić do
sklepu.

Co to za bonus, jeżeli koszt transportu przedmiotu w celu jego naprawy
przewyższa jego warto¶ć?

--
Yakhub

21 Data: Lipiec 14 2017 07:06:57
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Pszemol 

Yakhub  wrote:

Dnia Thu, 13 Jul 2017 22:35:16 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.

Przemyśl sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
sposób załatwienia takiej reklamacji.

Jaki?

Zwrócenie klientowi pieniÄ™dzy, i wyrzucenie zepsutej suszarki do kontenera.

W zdecydowanej wiÄ™kszoĹ›ci przypadków tak siÄ™ to załatwia.

Gdzie i kto w ten sposób załatwia gwarancjÄ™ producenta u detalisty??


We wszystkich przypadkach, kiedy reklamowałem drobnÄ… i taniÄ… elektronikÄ™ w
marketach tak to właĹ›nie wyglÄ…da. Castorama, MediaMarkt, Tesco.

Zwróć uwagÄ™, że u nas trochÄ™ rzadziej korzysta siÄ™ z gwarancji producenta -
ustawowe uprawnienia konsumenta z tytułu rÄ™kojmi sÄ… czÄ™sto korzystniejsze.
A w takim przypadku za wady towaru odpowiada sprzedawca, a nie producent.

To znaczy - oczywiście nie mogę być na 100% pewien, czy faktycznie trafia
to do Ĺ›mieci - ale mam przypuszczenie graniczÄ…ce z pewnoĹ›ciÄ…, że nie jest
to odsyłane do producenta na drugim koĹ„cu Ĺ›wiata.

Ok, przypuszczenie masz :-) To zmienia sprawÄ™ :-)

W ten sposób producent nie miałby żadnej kontroli nad potokiem uszkodzonych
suszarek i nie wychwycÄ… jakichĹ› wspólnych problemów być może z projektem

BYĆ MOŻE sklep sporządza jakieś raporty o uszkodzeniach.

Być może? Przecież tu o kasÄ™ chodzi. I to dużÄ… kasÄ™, czyli 100% zwrotu, z
punktu widzenia detalisty to jest zwrot finansowo porównywalny do 5-6
udanych transakcji z których detalista ma tylko marżÄ™ bo resztÄ™ odprowadził
z powrotem do fiskusa, do producenta czy też dystrybutora lokalnego lub
centrali producenta odpowiedniej do kontynentu/regionu Ĺ›wiata na którym
handluje.

Napewno sporzÄ…dza dokładne raporty finansowe takich transakcji i wysyła
zwrócone towary do refurbishingu.

albo nieuczciwymi
detalistami symulujÄ…cymi uszkodzenia aby wyłudzić nowe suszarki do ponownej
sprzedaży.

Wliczone w koszta. To nie ty przypadkiem kiedyĹ› broniłeĹ› zwrotu
pełnowartoĹ›ciowego towaru do klepu? Klient zadowolony z tego, że problem
jest załatwiony od rÄ™ki to też jest jakaĹ› wartoć.

OczywiĹ›cie. Ale nie jest wliczona strata całego produktu, sÄ… programy
którymi towar wraca z powrotem na półkÄ™ jeszcze u detalisty w ramach "open
box" a przedmioty wymagajÄ…ce naprawy czy innego dopieszczenia bardzo rzadko
idÄ… do kosza natomiast odsyłane sÄ… do producenta lub lokalnego zakładu w
celu refurbishingu (jak siÄ™ na takie "odĹ›wieżenie" produktu w fabryce
nazywa?).

To raz, a dwa: nie skorzystajÄ… z bonusa w tanich przypadkach naprawy, w
których np założÄ… Ci nowy kabel sieciowy i wyĹ›lÄ… z powrotem tÄ… TwojÄ….

Odkręcasz 3 śrubki aby otworzyć suszarkę, ucinasz 3cm kabla, zakręcasz i po
5 minutach gotowe.

Ale najpierw: ktoĹ› pakuje przedmiot, ktoĹ› przygotowuje papiery dla kuriera,
przesyłka, ktoĹ› rozpakowuje, ocenia, czy w ogóle to siÄ™ kwalifikuje do
naprawy, naprawia, załatiwa jakÄ…Ĺ› papierologiÄ™, pakuje, przygotowuje
przesyłkÄ™, przesyłka, przedmiot leży w punkcie obsługi aż klient
odbierze...

No na to jest 14 dni... spoko.

W sumie, jak podliczymy całe zawracanie gitary, to pewnie wyjdzie ze 3
roboczogodziny. Plus jeszcze koszty 2 przesyłek. A klient i tak
niezadowolony, bo przedmiot siÄ™ zepsuł, musiał czekać, i 2 razy jeĽdzić do
sklepu.

Nie wiem jak Ty te roboczogodziny liczyłeĹ›, ale robiÄ… tÄ… pracÄ™ pracownicy
którzy właĹ›nie do takich rzeczy sÄ… przeznaczeni. RobiÄ… te wysyłki produktów
hurtem.

Co to za bonus, jeżeli koszt transportu przedmiotu w celu jego naprawy
przewyższa jego wartoć?


Przedmiot nie jedzie kurierem sam tylko w większej paczce ze wszystkimi
produktami Samsunga, Zelmera czy innego. I koszty te sÄ… pokrywane z innego
portfela w korporacji.

JeĹ›li suszarkÄ™ za 250 zl w detalu majÄ…cÄ… wartoĹ› dla producenta 100zł
naprawisz za 15 zl zamiast do 100zl swojej straty na suszarce dopłacać
detaliĹ›cie różnicÄ™ 150 za wydanie klientowi bezpłatnego zamiennika z półki
to myĹ›lisz, że ksiÄ™gowy w korpo nie podskoczy z radoĹ›ci?

22 Data: Lipiec 14 2017 14:43:40
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: yabba 

W dniu 2017-07-14 o 09:06, Pszemol pisze:

Yakhub  wrote:
Dnia Thu, 13 Jul 2017 22:35:16 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.

Przemyśl sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
sposób załatwienia takiej reklamacji.

Jaki?

Zwrócenie klientowi pieniÄ™dzy, i wyrzucenie zepsutej suszarki do kontenera.

W zdecydowanej wiÄ™kszoĹ›ci przypadków tak siÄ™ to załatwia.

Gdzie i kto w ten sposób załatwia gwarancjÄ™ producenta u detalisty??


We wszystkich przypadkach, kiedy reklamowałem drobnÄ… i taniÄ… elektronikÄ™ w
marketach tak to właĹ›nie wyglÄ…da. Castorama, MediaMarkt, Tesco.

Zwróć uwagÄ™, że u nas trochÄ™ rzadziej korzysta siÄ™ z gwarancji producenta -
ustawowe uprawnienia konsumenta z tytułu rÄ™kojmi sÄ… czÄ™sto korzystniejsze.
A w takim przypadku za wady towaru odpowiada sprzedawca, a nie producent.

To znaczy - oczywiście nie mogę być na 100% pewien, czy faktycznie trafia
to do Ĺ›mieci - ale mam przypuszczenie graniczÄ…ce z pewnoĹ›ciÄ…, że nie jest
to odsyłane do producenta na drugim koĹ„cu Ĺ›wiata.

Ok, przypuszczenie masz :-) To zmienia sprawÄ™ :-)

W ten sposób producent nie miałby żadnej kontroli nad potokiem uszkodzonych
suszarek i nie wychwycÄ… jakichĹ› wspólnych problemów być może z projektem

BYĆ MOŻE sklep sporządza jakieś raporty o uszkodzeniach.

Być może? Przecież tu o kasÄ™ chodzi. I to dużÄ… kasÄ™, czyli 100% zwrotu, z
punktu widzenia detalisty to jest zwrot finansowo porównywalny do 5-6
udanych transakcji z których detalista ma tylko marżÄ™ bo resztÄ™ odprowadził
z powrotem do fiskusa, do producenta czy też dystrybutora lokalnego lub
centrali producenta odpowiedniej do kontynentu/regionu Ĺ›wiata na którym
handluje.

Napewno sporzÄ…dza dokładne raporty finansowe takich transakcji i wysyła
zwrócone towary do refurbishingu.

albo nieuczciwymi
detalistami symulujÄ…cymi uszkodzenia aby wyłudzić nowe suszarki do ponownej
sprzedaży.

Wliczone w koszta. To nie ty przypadkiem kiedyĹ› broniłeĹ› zwrotu
pełnowartoĹ›ciowego towaru do klepu? Klient zadowolony z tego, że problem
jest załatwiony od rÄ™ki to też jest jakaĹ› wartoć.

OczywiĹ›cie. Ale nie jest wliczona strata całego produktu, sÄ… programy
którymi towar wraca z powrotem na półkÄ™ jeszcze u detalisty w ramach "open
box" a przedmioty wymagajÄ…ce naprawy czy innego dopieszczenia bardzo rzadko
idÄ… do kosza natomiast odsyłane sÄ… do producenta lub lokalnego zakładu w
celu refurbishingu (jak siÄ™ na takie "odĹ›wieżenie" produktu w fabryce
nazywa?).

To raz, a dwa: nie skorzystajÄ… z bonusa w tanich przypadkach naprawy, w
których np założÄ… Ci nowy kabel sieciowy i wyĹ›lÄ… z powrotem tÄ… TwojÄ….

Odkręcasz 3 śrubki aby otworzyć suszarkę, ucinasz 3cm kabla, zakręcasz i po
5 minutach gotowe.

Ale najpierw: ktoĹ› pakuje przedmiot, ktoĹ› przygotowuje papiery dla kuriera,
przesyłka, ktoĹ› rozpakowuje, ocenia, czy w ogóle to siÄ™ kwalifikuje do
naprawy, naprawia, załatiwa jakÄ…Ĺ› papierologiÄ™, pakuje, przygotowuje
przesyłkÄ™, przesyłka, przedmiot leży w punkcie obsługi aż klient
odbierze...

No na to jest 14 dni... spoko.

W sumie, jak podliczymy całe zawracanie gitary, to pewnie wyjdzie ze 3
roboczogodziny. Plus jeszcze koszty 2 przesyłek. A klient i tak
niezadowolony, bo przedmiot siÄ™ zepsuł, musiał czekać, i 2 razy jeĽdzić do
sklepu.

Nie wiem jak Ty te roboczogodziny liczyłeĹ›, ale robiÄ… tÄ… pracÄ™ pracownicy
którzy właĹ›nie do takich rzeczy sÄ… przeznaczeni. RobiÄ… te wysyłki produktów
hurtem.

Co to za bonus, jeżeli koszt transportu przedmiotu w celu jego naprawy
przewyższa jego wartoć?


Przedmiot nie jedzie kurierem sam tylko w większej paczce ze wszystkimi
produktami Samsunga, Zelmera czy innego. I koszty te sÄ… pokrywane z innego
portfela w korporacji.

JeĹ›li suszarkÄ™ za 250 zl w detalu majÄ…cÄ… wartoĹ› dla producenta 100zł
naprawisz za 15 zl zamiast do 100zl swojej straty na suszarce dopłacać
detaliĹ›cie różnicÄ™ 150 za wydanie klientowi bezpłatnego zamiennika z półki
to myĹ›lisz, że ksiÄ™gowy w korpo nie podskoczy z radoĹ›ci?

Podejrzewam, że jest bardzo różny sposób postÄ™powania z uszkodzonym towarem w zależnoĹ›ci od jego wartoĹ›ci i czy pochodzi od markowego producenta czy od "chiĹ„czyka".
Kolega prowadził kiedyĹ› sklep z tanim AGD-RTV. Kupował z Niemiec palety nowego sprzÄ™tu no-name po cenie złomu: miksery, radia, telewizory, mikrofalówki itp. Uszkodzenia były kuriozalnie proste: spalony bezpiecznik, niedokrÄ™cony kabelek, urwana wtyczka. Klient w Niemczech kupował sprzÄ™t, na drugi dzieĹ„ zwracał do sklepu, a sklep wyrzucał do utylizacji. Nie opłacało im siÄ™ tego naprawiać ani wysyłać do producenta.
Przy droższych sprzÄ™tach na pewno jest odsyłanie do producenta do naprawy/odnowienia.


yabba

23 Data: Lipiec 14 2017 16:42:02
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: J.F. 

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomoĹ›ci grup Yakhub  wrote:

Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.
Przemyśl sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
sposób załatwienia takiej reklamacji.
Jaki?
Zwrócenie klientowi pieniÄ™dzy, i wyrzucenie zepsutej suszarki do kontenera.
W zdecydowanej wiÄ™kszoĹ›ci przypadków tak siÄ™ to załatwia.

Gdzie i kto w ten sposób załatwia gwarancjÄ™ producenta u detalisty??

W ten sposób producent nie miałby żadnej kontroli nad potokiem uszkodzonych
suszarek i nie wychwycÄ… jakichĹ› wspólnych problemów być może z projektem
(my mamy specjalnego goĹ›cia w firmie, który ma za zadanie zrobić inspekcjÄ™
powodu zwrotu gwarancyjnego i wyciÄ…gniÄ™cie wniosków)

Owszem, ale ...

albo nieuczciwymi
detalistami symulujÄ…cymi uszkodzenia aby wyłudzić nowe suszarki do ponownej
sprzedaży.

.... do Chin odsylac ? Wiesz ile to kosztuje ? :-)

Bywa i tak, ze hurtownik dostaje 10% wiecej towaru na reklamacje wlasnie,
albo po prostu raz na rok przyjedzie przedstawiciel, zajrzy do kontererow, i zatwierdzi wczesniejsze ilosc zwrotow.

To raz, a dwa: nie skorzystajÄ… z bonusa w tanich przypadkach naprawy, w
których np założÄ… Ci nowy kabel sieciowy i wyĹ›lÄ… z powrotem tÄ… TwojÄ….
WiÄ™kszoć suszarek (i ceramicznych grzałek do prostowania włosów) jakie mi
siÄ™ przytrafiło naprawiać u siebie w domu miało ukrÄ™cone sznury przy samej
obudowie suszarki.

Odkręcasz 3 śrubki aby otworzyć suszarkę, ucinasz 3cm kabla, zakręcasz i po
5 minutach gotowe.

A klient odsyla, bo niezgodny z umowa - mialo byc 2m kabla, a jest 195 cm :-P
Poza tym jeszcze musisz zatrzaski otworzyc, a to nie takie proste :-P

J.

24 Data: Lipiec 14 2017 15:31:12
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Pszemol 

J.F.  wrote:

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

Yakhub  wrote:
Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.
Przemyśl sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
sposób załatwienia takiej reklamacji.
Jaki?
Zwrócenie klientowi pieniÄ™dzy, i wyrzucenie zepsutej suszarki do
kontenera.
W zdecydowanej wiÄ™kszoĹ›ci przypadków tak siÄ™ to załatwia.

Gdzie i kto w ten sposób załatwia gwarancjÄ™ producenta u detalisty??

W ten sposób producent nie miałby żadnej kontroli nad potokiem
uszkodzonych
suszarek i nie wychwycÄ… jakichĹ› wspólnych problemów być może z
projektem
(my mamy specjalnego goĹ›cia w firmie, który ma za zadanie zrobić
inspekcjÄ™
powodu zwrotu gwarancyjnego i wyciÄ…gniÄ™cie wniosków)

Owszem, ale ...

albo nieuczciwymi
detalistami symulujÄ…cymi uszkodzenia aby wyłudzić nowe suszarki do
ponownej
sprzedaży.

... do Chin odsylac ? Wiesz ile to kosztuje ? :-)

Bywa i tak, ze hurtownik dostaje 10% wiecej towaru na reklamacje
wlasnie,
albo po prostu raz na rok przyjedzie przedstawiciel, zajrzy do
kontererow, i zatwierdzi wczesniejsze ilosc zwrotow.

Mówilismy o różnych detalistach to i różne rzeczy z różnych miejsc
sprowadzaja. Tak jak mowisz tez moze byc.

To raz, a dwa: nie skorzystajÄ… z bonusa w tanich przypadkach naprawy,
w
których np założÄ… Ci nowy kabel sieciowy i wyĹ›lÄ… z powrotem tÄ… TwojÄ….
WiÄ™kszoć suszarek (i ceramicznych grzałek do prostowania włosów)
jakie mi
siÄ™ przytrafiło naprawiać u siebie w domu miało ukrÄ™cone sznury przy
samej
obudowie suszarki.

Odkręcasz 3 śrubki aby otworzyć suszarkę, ucinasz 3cm kabla,
zakręcasz i po
5 minutach gotowe.

A klient odsyla, bo niezgodny z umowa - mialo byc 2m kabla, a jest 195
cm :-P
Poza tym jeszcze musisz zatrzaski otworzyc, a to nie takie proste :-P

W fabryce?? Po pierwsze do zatrzaskow beda mieli narzędzie i zrobia to w
poł sekundy a na dodatek dadzÄ… nowy, standardowy kabelek. Opcja z uciÄ™ciem
5cm jest dla domowego naprawiacza jak ja.

25 Data: Lipiec 13 2017 16:43:43
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Cavallino 

W dniu 12-07-2017 o 21:24,  pisze:

On Wed, 12 Jul 2017 16:52:59 +0200, Cavallino
 wrote:

Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania części do
swojego urzÄ…dzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w kupowaniu u
nich elektroniki czy agd.

No chyba że takie, że na pewno siÄ™ zepsuje przed upływem gwarancji.

Mnie siÄ™ udało skutecznie reklamować suszarkÄ™ do włosów.


Bo reklamacje działajÄ…, krytyczny jest momentu opływu rÄ™kojmi/gwarancji.
Potem już nie zrobisz nic, choćby z powodu tych kosztów wysyłki, wyższych od wartoĹ›ci urzÄ…dzenia.

26 Data: Lipiec 13 2017 12:09:52
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: J.F. 

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomo¶ci grup

Tak, kamera z lidla :) HIT
http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=105611

Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania czę¶ci do swojego urz±dzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w kupowaniu u nich elektroniki czy agd.

Jak prawie wszedzie. Serwis zanika.

No chyba że takie, że na pewno się zepsuje przed upływem gwarancji.

Ale urzadzenie za 200 zl mozna zaryzykowac.

J.

27 Data: Lipiec 13 2017 16:45:19
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Cavallino 

W dniu 13-07-2017 o 12:09, J.F. pisze:

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomo¶ci grup
Tak, kamera z lidla :) HIT
http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=105611

Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania czę¶ci do swojego urz±dzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w kupowaniu u nich elektroniki czy agd.

Jak prawie wszedzie. Serwis zanika.

Do Zelmera choćby teoretycznie jest szansa że czę¶ć kupisz.


No chyba że takie, że na pewno się zepsuje przed upływem gwarancji.

Ale urzadzenie za 200 zl mozna zaryzykowac.

No chyba że inne, naprawialne kosztuje 210 - wtedy nie warto.
Jak daj± 50% taniej to może by to miało sens, ale aż tak dużych różnic nie ma.
Max 10%, 20% w promocji.
A wtedy już nie warto.

28 Data: Lipiec 13 2017 16:57:21
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: J.F. 

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomo¶ci grup W dniu 13-07-2017 o 12:09, J.F. pisze:

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomo¶ci grup
Tak, kamera z lidla :) HIT
http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=105611
Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania czę¶ci do swojego urz±dzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w kupowaniu u nich elektroniki czy agd.

Jak prawie wszedzie. Serwis zanika.

Do Zelmera choćby teoretycznie jest szansa że czę¶ć kupisz.

Podejrzewam, ze teoretycznie. Uwzgledniajac cene.

A pamietasz swoje wydatki na ... megane ?

No chyba że takie, że na pewno się zepsuje przed upływem gwarancji.
Ale urzadzenie za 200 zl mozna zaryzykowac.
No chyba że inne, naprawialne kosztuje 210 - wtedy nie warto.

Zepsuje sie po 3 latach i sie dowiesz, ze naprawa kosztuje 150 :-P

Ale kto oferuje naprawialne kamerki ?
Albo choc takie, gdzie bateryjke mozna wymienic ?

J.

29 Data: Lipiec 13 2017 14:59:59
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Pszemol 

J.F.  wrote:

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

W dniu 13-07-2017 o 12:09, J.F. pisze:
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

Tak, kamera z lidla :) HIT
http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=105611
Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania części
do swojego urzÄ…dzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w
kupowaniu u nich elektroniki czy agd.

Jak prawie wszedzie. Serwis zanika.

Do Zelmera choćby teoretycznie jest szansa że czÄ™ć kupisz.

Podejrzewam, ze teoretycznie. Uwzgledniajac cene.

A pamietasz swoje wydatki na ... megane ?

No chyba że takie, że na pewno siÄ™ zepsuje przed upływem
gwarancji.
Ale urzadzenie za 200 zl mozna zaryzykowac.
No chyba że inne, naprawialne kosztuje 210 - wtedy nie warto.

Zepsuje sie po 3 latach i sie dowiesz, ze naprawa kosztuje 150 :-P

Ale kto oferuje naprawialne kamerki ?
Albo choc takie, gdzie bateryjke mozna wymienic ?


Po rÄ™kojmi/po gwarancji ten mały procent urzÄ…dzen które nie bÄ™dÄ… działać
wyrzucasz po prostu na śmietnik i kupujesz nowe.

W USA mamy jeszcze niektore karty kredytowe, które oferujÄ… darmowe
przedłużenie gwarancji na produkty kupione takÄ… kartÄ… - można wiec w taki
sposób niejako wykupić sobie ubezpieczenie.

30 Data: Lipiec 13 2017 19:27:06
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: J.F. 

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomoĹ›ci grup J.F.  wrote:

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomoĹ›ci grup
Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania części
do swojego urzÄ…dzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w
kupowaniu u nich elektroniki czy agd.
[...]
No chyba że takie, że na pewno siÄ™ zepsuje przed upływem
gwarancji.
Ale urzadzenie za 200 zl mozna zaryzykowac.
No chyba że inne, naprawialne kosztuje 210 - wtedy nie warto.

Zepsuje sie po 3 latach i sie dowiesz, ze naprawa kosztuje 150 :-P
Ale kto oferuje naprawialne kamerki ?
Albo choc takie, gdzie bateryjke mozna wymienic ?

Po rÄ™kojmi/po gwarancji ten mały procent urzÄ…dzen które nie bÄ™dÄ… działać
wyrzucasz po prostu na śmietnik i kupujesz nowe.

Napisal ten, ktory naprawia 13 letniego passata, zamiast zezlomowac :-P

Wszytko kwestia ceny - kamerka za 200zl pewnie jest nie warta naprawiania (choc jako elektronik na pewno bym zajrzal ... i pewnie byl w stanie tylko jakies zlamane zlacze wymienic), a samochod za 1000$ jest.
Tylko czy on aby na pewno warty ciagle 1000$ :-P

Trzyletni aparat za 2000 zl pewnie by trafil do serwisu ... a tam by powiedzieli, ze tego sie nie oplaca naprawiac :-P

W USA mamy jeszcze niektore karty kredytowe, które oferujÄ… darmowe
przedłużenie gwarancji na produkty kupione takÄ… kartÄ… - można wiec w taki
sposób niejako wykupić sobie ubezpieczenie.

Ale wpadniecia do blendera nie obejmuje :-P

J.

31 Data: Lipiec 13 2017 17:41:14
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Pszemol 

J.F.  wrote:

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

J.F.  wrote:
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomoĹ›ci grup
Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania
części
do swojego urzÄ…dzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w
kupowaniu u nich elektroniki czy agd.
[...]
No chyba że takie, że na pewno siÄ™ zepsuje przed upływem
gwarancji.
Ale urzadzenie za 200 zl mozna zaryzykowac.
No chyba że inne, naprawialne kosztuje 210 - wtedy nie warto.

Zepsuje sie po 3 latach i sie dowiesz, ze naprawa kosztuje 150 :-P
Ale kto oferuje naprawialne kamerki ?
Albo choc takie, gdzie bateryjke mozna wymienic ?

Po rÄ™kojmi/po gwarancji ten mały procent urzÄ…dzen które nie bÄ™dÄ…
działać
wyrzucasz po prostu na śmietnik i kupujesz nowe.

Napisal ten, ktory naprawia 13 letniego passata, zamiast zezlomowac
:-P

No niestety - ubolewam nad tym tak jak Ty - ale to nie ja tylko producent
kamery nieoferujący części zamiennych na rynku jest temu marnotrawstwu
winien.

Wszytko kwestia ceny

No właĹ›nie niekoniecznie.

Raczej chodzi tu o dostÄ™pnoć części zamiennych.

 - kamerka za 200zl pewnie jest nie warta
naprawiania (choc jako elektronik na pewno bym zajrzal ... i pewnie
byl w stanie tylko jakies zlamane zlacze wymienic), a samochod za
1000$ jest.
Tylko czy on aby na pewno warty ciagle 1000$ :-P

Trzyletni aparat za 2000 zl pewnie by trafil do serwisu ... a tam by
powiedzieli, ze tego sie nie oplaca naprawiac :-P

Samemu próbowałbym.

W USA mamy jeszcze niektore karty kredytowe, które oferujÄ… darmowe
przedłużenie gwarancji na produkty kupione takÄ… kartÄ… - można wiec w
taki
sposób niejako wykupić sobie ubezpieczenie.

Ale wpadniecia do blendera nie obejmuje :-P



Nie :-)

32 Data: Lipiec 13 2017 20:07:54
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: J.F. 

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomoĹ›ci grup
J.F.  wrote:

Po rÄ™kojmi/po gwarancji ten mały procent urzÄ…dzen które nie bÄ™dÄ… działać
wyrzucasz po prostu na śmietnik i kupujesz nowe.

Napisal ten, ktory naprawia 13 letniego passata, zamiast zezlomowac
:-P

No niestety - ubolewam nad tym tak jak Ty - ale to nie ja tylko producent
kamery nieoferujący części zamiennych na rynku jest temu marnotrawstwu
winien.

I co ten producent ma za czesci oferowac ?
Plytke elektroniki, stanowiaca 70% ceny, uklad scalony matrycy stanowiacy 60% ceny, obiektyw kosztujacy 20% ?

Choc glowy nie dam - moze w takim maluchu obiektyw to 5% ceny :-)

Ale owszem, pierwszy zlamie sie uchwyt, kosztuje moze 10 centow, ale oczywiscie czesci nie ma :-)

Wszytko kwestia ceny
No właĹ›nie niekoniecznie.

Koniecznie. Nie wyrzucisz drogiego samochodu, bo sie zepsul tanszy element.
Oplaca sie naprawic.
A przy tanim urzadzeniu sie nie oplaca.

Raczej chodzi tu o dostÄ™pnoć części zamiennych.

 - kamerka za 200zl pewnie jest nie warta
naprawiania (choc jako elektronik na pewno bym zajrzal ... i pewnie
byl w stanie tylko jakies zlamane zlacze wymienic), a samochod za
1000$ jest.
Tylko czy on aby na pewno warty ciagle 1000$ :-P
Trzyletni aparat za 2000 zl pewnie by trafil do serwisu ... a tam by
powiedzieli, ze tego sie nie oplaca naprawiac :-P
Samemu próbowałbym.

Przeciez wiesz, czego sie w srodku spodziewac.
Jakis gesto upchanych scalakow bez dokumentacji :-)

Teoretycznie da sie naprawic, ale bedzie trudno, a dla nieelektronika - serwisant na tym spedzi tyle, ze rachunek ktory wystawi przekroczy wartosc :-)

Owszem, moze np jakis plastykowy element napedowy peknac, do wymiany w 2h, ale nie sprzedaja.
Tylko ze 2h pracy fachowca to ze 200$, a aparat kosztuje 500.
My bysmy moze i sobie naprawili, inni poszukuja fachowca, potem pojda do sklepu, wiec po co czesci sprzedawac :-)

J.

33 Data: Lipiec 14 2017 18:37:32
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Cavallino 

W dniu 13-07-2017 o 20:07, J.F. pisze:

I co ten producent ma za czesci oferowac ?

BateriÄ™, uchwyt, ekran, cokolwiek.

Plytke elektroniki, stanowiaca 70% ceny, uklad scalony matrycy stanowiacy 60% ceny, obiektyw kosztujacy 20% ?

Choc glowy nie dam - moze w takim maluchu obiektyw to 5% ceny :-)

Ale owszem, pierwszy zlamie sie uchwyt, kosztuje moze 10 centow, ale oczywiscie czesci nie ma :-)

No właĹ›nie.
A do kamerki z Lidla na bank nic nie dopasujesz.

ZresztÄ… ja mówiłem i Lidlu i ogólnej zasadzie, a nie bezpoĹ›rednio o kamerce.

34 Data: Lipiec 15 2017 08:12:20
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: J.F. 

Dnia Fri, 14 Jul 2017 18:37:32 +0200, Cavallino napisał(a):

W dniu 13-07-2017 o 20:07, J.F. pisze:
I co ten producent ma za czesci oferowac ?

Baterię, uchwyt, ekran, cokolwiek.

Plytke elektroniki, stanowiaca 70% ceny, uklad scalony matrycy
stanowiacy 60% ceny, obiektyw kosztujacy 20% ?
Choc glowy nie dam - moze w takim maluchu obiektyw to 5% ceny :-)

Ale owszem, pierwszy zlamie sie uchwyt, kosztuje moze 10 centow, ale
oczywiscie czesci nie ma :-)

No wła¶nie.
A do kamerki z Lidla na bank nic nie dopasujesz.

Zreszt± ja mówiłem i Lidlu i ogólnej zasadzie, a nie bezpo¶rednio o kamerce.

Ja tez ogolnie - serwis tanich rzeczy zanika, bo sie po prostu nie
oplaca.

J.

35 Data: Lipiec 15 2017 08:23:41
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Cavallino 

W dniu 15-07-2017 o 08:12, J.F. pisze:

Dnia Fri, 14 Jul 2017 18:37:32 +0200, Cavallino napisał(a):
W dniu 13-07-2017 o 20:07, J.F. pisze:
I co ten producent ma za czesci oferowac ?

Baterię, uchwyt, ekran, cokolwiek.

Plytke elektroniki, stanowiaca 70% ceny, uklad scalony matrycy
stanowiacy 60% ceny, obiektyw kosztujacy 20% ?
Choc glowy nie dam - moze w takim maluchu obiektyw to 5% ceny :-)

Ale owszem, pierwszy zlamie sie uchwyt, kosztuje moze 10 centow, ale
oczywiscie czesci nie ma :-)

No wła¶nie.
A do kamerki z Lidla na bank nic nie dopasujesz.

Zreszt± ja mówiłem i Lidlu i ogólnej zasadzie, a nie bezpo¶rednio o kamerce.

Ja tez ogolnie - serwis tanich rzeczy zanika, bo sie po prostu nie
oplaca.

Głównie dlatego, że producenci CELOWO nie sprzedaj± czę¶ci po ich realnej warto¶ci.

I to powinno być ukrócone - jak producentowi się nie opłaca, to nie wymienia na nowe.
Ale nie przez pół roku, tylko do końca planowanej (przez klienta) żywotno¶ci produktu.
Niech wprowadzi taki zapis na opakowaniu i tego się trzyma.
Żeby nie wyszło tak, że na wszystko jest planowane pół roku.
Przynajmniej klient nie będzie miał złudzeń co kupuje, że np. to iż poprzednie blendery wytrzymały 10 lat, nie oznacza że następny przeżyje pół roku.

36 Data: Lipiec 15 2017 09:00:59
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: J.F. 

Dnia Sat, 15 Jul 2017 08:23:41 +0200, Cavallino napisał(a):

W dniu 15-07-2017 o 08:12, J.F. pisze:
Dnia Fri, 14 Jul 2017 18:37:32 +0200, Cavallino napisał(a):
No wła¶nie.
A do kamerki z Lidla na bank nic nie dopasujesz.
Zreszt± ja mówiłem i Lidlu i ogólnej zasadzie, a nie bezpo¶rednio o kamerce.

Ja tez ogolnie - serwis tanich rzeczy zanika, bo sie po prostu nie
oplaca.

Głównie dlatego, że producenci CELOWO nie sprzedaj± czę¶ci po ich
realnej warto¶ci.

czy tak celowo ... dystrybucja czesci kosztuje. A ze to nie bedzie
towar masowy, to kosztuje duzo.
Ja sobie moze taka kamerke naprawie, ale gospodyni z Gdanska nie.
Musi fachowca najac. Jak fachowiec powie ile wezmie za robote, to
gospodyni kamerke wyrzuci.
Ja tez wyrzuce, jak sie dowiem ze czesc kosztuje polowe (bo faktycznie
tyle moze kosztowac) plus przesylka plus wysylka ...

Wiec po co ponosic koszty dystrybucji czesci, skoro ich "nikt" nie
kupuje?

I to powinno być ukrócone - jak producentowi się nie opłaca, to nie
wymienia na nowe.

Nowego nie ma, teraz produkujemy inny model.

Ale nie przez pół roku, tylko do końca planowanej (przez klienta)
żywotno¶ci produktu.
Niech wprowadzi taki zapis na opakowaniu i tego się trzyma.

A kupisz taka kamerke z 5 latami gwarancji za 200 zl,
Czy taka 2 za 120zl ? :-)

Bo to tez wina klientow.
W USA VW dawal 7 lat gwarancji na "drive train". W Europie rok.
Mercedes tez rok.
Czemu klient kupowal w/g marki, a nie w/g gwarancji ?
(a potem Daewoo zbankrutowalo i zegnak gwarancjo :-)

Ale jakis taki mechanizm powiniem byc - producent deklaruje ile lat,
jak sie zepsuje wczesniej, to zwraca odpowiedni procent ceny.

J.

37 Data: Lipiec 15 2017 09:33:39
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Cavallino 

W dniu 15-07-2017 o 09:00, J.F. pisze:

I to powinno być ukrócone - jak producentowi się nie opłaca, to nie
wymienia na nowe.

Nowego nie ma, teraz produkujemy inny model.

A to już jego problem, niech da nowy.


Ale nie przez pół roku, tylko do końca planowanej (przez klienta)
żywotno¶ci produktu.
Niech wprowadzi taki zapis na opakowaniu i tego się trzyma.

A kupisz taka kamerke z 5 latami gwarancji za 200 zl,
Czy taka 2 za 120zl ? :-)

Będę miał wybór przynajmniej.
Powtarzam - nie chodzi o kamerkę.



Bo to tez wina klientow.
W USA VW dawal 7 lat gwarancji na "drive train". W Europie rok.
Mercedes tez rok.
Czemu klient kupowal w/g marki, a nie w/g gwarancji ?

Bo głupi.
Ja kupuję tylko auta z dług± gwarancj±.

(a potem Daewoo zbankrutowalo i zegnak gwarancjo :-)

Ale jakis taki mechanizm powiniem byc - producent deklaruje ile lat,
jak sie zepsuje wczesniej, to zwraca odpowiedni procent ceny.

Dokładnie o to idzie.
Od razu przestałoby się opłacać produkowanie butów na 1 miesi±c, czy samochodów rozpadaj±cych się po 2 latach (czytaj Renault).

38 Data: Lipiec 15 2017 09:48:33
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: J.F. 

Dnia Sat, 15 Jul 2017 09:33:39 +0200, Cavallino napisał(a):

W dniu 15-07-2017 o 09:00, J.F. pisze:
I to powinno być ukrócone - jak producentowi się nie opłaca, to nie
wymienia na nowe.
Nowego nie ma, teraz produkujemy inny model.

A to już jego problem, niech da nowy.

Ale nie przez pół roku, tylko do końca planowanej (przez klienta)
żywotno¶ci produktu.
Niech wprowadzi taki zapis na opakowaniu i tego się trzyma.

A kupisz taka kamerke z 5 latami gwarancji za 200 zl,
Czy taka 2 za 120zl ? :-)

Będę miał wybór przynajmniej.
Powtarzam - nie chodzi o kamerkę.

To wpisz odkurzacz, telewizor, telefon.
Mozesz tez wpisac samochod, ale dopisz trzy zera :-)

Bo to tez wina klientow.
W USA VW dawal 7 lat gwarancji na "drive train". W Europie rok.
Mercedes tez rok.
Czemu klient kupowal w/g marki, a nie w/g gwarancji ?
Bo głupi.

Trzeba przyznac, ze nie bardzo mial wybor.
A dzis .. dacia z 3 letnia gwarancja, czy VW z 2 letnia, co tu wybrac?


Ja kupuję tylko auta z dług± gwarancj±.

I sprzedajesz po 3 latach :-P

Za to wybor z poprzedniego akapitu masz prosty :-)


Ale jakis taki mechanizm powiniem byc - producent deklaruje ile lat,
jak sie zepsuje wczesniej, to zwraca odpowiedni procent ceny.

Dokładnie o to idzie.
Od razu przestałoby się opłacać produkowanie butów na 1 miesi±c, czy
samochodów rozpadaj±cych się po 2 latach (czytaj Renault).

Ale to "drive train" nie obejmuje centralnego zamka :-)

J.

39 Data: Lipiec 15 2017 09:54:18
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Cavallino 

W dniu 15-07-2017 o 09:48, J.F. pisze:

A kupisz taka kamerke z 5 latami gwarancji za 200 zl,
Czy taka 2 za 120zl ? :-)

Będę miał wybór przynajmniej.
Powtarzam - nie chodzi o kamerkę.

To wpisz odkurzacz, telewizor, telefon.
Mozesz tez wpisac samochod, ale dopisz trzy zera :-)

Nie ma takich różnic.
Producenci którzy daj± dłuższe gwarancje oferuj± zazwyczaj produkty TAŃSZE, niż badziewiarze, którzy daj± krótk± gwarancję, przy wysokiej cenie.

Patrz Kia.


Bo to tez wina klientow.
W USA VW dawal 7 lat gwarancji na "drive train". W Europie rok.
Mercedes tez rok.
Czemu klient kupowal w/g marki, a nie w/g gwarancji ?
Bo głupi.

Trzeba przyznac, ze nie bardzo mial wybor.
A dzis .. dacia z 3 letnia gwarancja, czy VW z 2 letnia, co tu wybrac?

j.w.



Ja kupuję tylko auta z dług± gwarancj±.

I sprzedajesz po 3 latach :-P

Ceeda sprzedałem po 6 latach.

Ale jakis taki mechanizm powiniem byc - producent deklaruje ile lat,
jak sie zepsuje wczesniej, to zwraca odpowiedni procent ceny.

Dokładnie o to idzie.
Od razu przestałoby się opłacać produkowanie butów na 1 miesi±c, czy
samochodów rozpadaj±cych się po 2 latach (czytaj Renault).

Ale to "drive train" nie obejmuje centralnego zamka :-)

Nie bardzo wiem o co chodzi....

40 Data: Lipiec 15 2017 10:31:41
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: J.F. 

Dnia Sat, 15 Jul 2017 09:54:18 +0200, Cavallino napisał(a):

W dniu 15-07-2017 o 09:48, J.F. pisze:
A kupisz taka kamerke z 5 latami gwarancji za 200 zl,
Czy taka 2 za 120zl ? :-)

Będę miał wybór przynajmniej.
Powtarzam - nie chodzi o kamerkę.

To wpisz odkurzacz, telewizor, telefon.
Mozesz tez wpisac samochod, ale dopisz trzy zera :-)

Nie ma takich różnic.
Producenci którzy daj± dłuższe gwarancje oferuj± zazwyczaj produkty
TAŃSZE, niż badziewiarze, którzy daj± krótk± gwarancję, przy wysokiej cenie.
Patrz Kia.

Bo u nas klient nie/swiadomy, w jedne marki wierzy, inne musza sie
przebic.

Ale minie pare lat ... Kia z 5 latami gwarancji za 70 tys, czy Dacia z
2 latami za 40 tys ? Co wybierasz ?

Ale jakis taki mechanizm powiniem byc - producent deklaruje ile lat,
jak sie zepsuje wczesniej, to zwraca odpowiedni procent ceny.

Dokładnie o to idzie.
Od razu przestałoby się opłacać produkowanie butów na 1 miesi±c, czy
samochodów rozpadaj±cych się po 2 latach (czytaj Renault).

Ale to "drive train" nie obejmuje centralnego zamka :-)

Nie bardzo wiem o co chodzi....

Ze ta amerykanska gwarancja na "drive train" obejmuje zespoly
niezbedne do jazdy, a drobnica, jak np podnoszone szyby czy centralny
zamek moga sie popsuc, i klient ma wybor - jezdzi z zepsutymi, lub
naprawia na wlasny koszt.
A w Renault o ile pamietam to wlasnie taki drobiazg Ci sie "rozpadl".
(no i w Europie klient musi cewki regularnie wymieniac na wlasny koszt
:-))


J.

41 Data: Lipiec 15 2017 10:47:45
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Cavallino 

W dniu 15-07-2017 o 10:31, J.F. pisze:

Dnia Sat, 15 Jul 2017 09:54:18 +0200, Cavallino napisał(a):
W dniu 15-07-2017 o 09:48, J.F. pisze:
A kupisz taka kamerke z 5 latami gwarancji za 200 zl,
Czy taka 2 za 120zl ? :-)

Będę miał wybór przynajmniej.
Powtarzam - nie chodzi o kamerkę.

To wpisz odkurzacz, telewizor, telefon.
Mozesz tez wpisac samochod, ale dopisz trzy zera :-)

Nie ma takich różnic.
Producenci którzy daj± dłuższe gwarancje oferuj± zazwyczaj produkty
TAŃSZE, niż badziewiarze, którzy daj± krótk± gwarancję, przy wysokiej cenie.
Patrz Kia.

Bo u nas klient nie/swiadomy, w jedne marki wierzy, inne musza sie
przebic.

Ale minie pare lat ... Kia z 5 latami gwarancji za 70 tys, czy Dacia z
2 latami za 40 tys ? Co wybierasz ?


Takiego wyboru dokonałem 2 miesi±ce temu, akurat w¶ród używanych, ale różnica była mniejsza.
W¶ród nowych jest jeszcze mniejsza - żeby Duster miał jakikolwiek sens wyposażeniowy, zwłaszcz w porównaniu do Sportage musi kosztować 60-70 tys.
Upustów praktycznie brak, za gwarancję do 5 lat trzeba dopłacić.
Podobnie wyposażony Sportage kosztuje jakie¶ 10 tys więcej, ale możesz dostać upust no i darmow± gwarancję do 7 lat.
Różnica jako¶ci i wielko¶ci ogromna.

Je¶li nie potrzebujesz 4x4 wybór jest prosty - Sportage.

Przy innych modelach różnica bywa jeszcze mniejsza.


Ale jakis taki mechanizm powiniem byc - producent deklaruje ile lat,
jak sie zepsuje wczesniej, to zwraca odpowiedni procent ceny.

Dokładnie o to idzie.
Od razu przestałoby się opłacać produkowanie butów na 1 miesi±c, czy
samochodów rozpadaj±cych się po 2 latach (czytaj Renault).

Ale to "drive train" nie obejmuje centralnego zamka :-)

Nie bardzo wiem o co chodzi....

Ze ta amerykanska gwarancja na "drive train"

Nie znam, nie wiem o czym mowa.

A w Renault o ile pamietam to wlasnie taki drobiazg Ci sie "rozpadl".
(no i w Europie klient musi cewki regularnie wymieniac na wlasny koszt
:-))

Akurat ten się nie rozpadł, za to rozpadło się wszystko inne.

Centralny przestał działać po zalaniu modułu UCH (Plakiem do klimatyzacji) i serwis nie wiedział co ma z nim zrobić.
Ale sam wysechł po kilku dniach i działał do końca.

42 Data: Lipiec 18 2017 20:03:18
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: re 



Użytkownik "Cavallino"

Ja tez ogolnie - serwis tanich rzeczy zanika, bo sie po prostu nie
oplaca.

Głównie dlatego, że producenci CELOWO nie sprzedaj± czę¶ci po ich
realnej warto¶ci.
-- -
Warto¶ci ? Produkt jest tyle wart ile klient jest skłonny za niego zapłacić.

43 Data: Lipiec 18 2017 19:21:59
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: re 



Użytkownik "J.F."


Zreszt± ja mówiłem i Lidlu i ogólnej zasadzie, a nie bezpo¶rednio o kamerce.

Ja tez ogolnie - serwis tanich rzeczy zanika, bo sie po prostu nie
oplaca.
-- -
Komu mógłby się opłacać ?

44 Data: Lipiec 23 2017 16:13:30
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Przyjazny 

On 2017-07-13 14:57, J.F.  wrote:

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomo¶ci grup

W dniu 13-07-2017 o 12:09, J.F. pisze:
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomo¶ci grup

Tak, kamera z lidla :) HIT
http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=105611
Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania czę¶ci
do swojego urz±dzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w
kupowaniu u nich elektroniki czy agd.

Jak prawie wszedzie. Serwis zanika.

Do Zelmera choćby teoretycznie jest szansa że czę¶ć kupisz.

Podejrzewam, ze teoretycznie. Uwzgledniajac cene.

Ja aktywnie naprawiam od 5 lat krajalnicę i psuj± się czę¶ci drobne -
pokrętło, jaki¶ plastikowy zatrzask. Kupuj±c w sieci ceny s± +/-
normalne, bezpo¶rednio u producenta dużo za wysokie i też trzeba czekać,
ale nic poza silnikiem nie kosztuje tyle żeby nie było warto.

45 Data: Lipiec 23 2017 20:00:34
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Budzik 

Użytkownik Przyjazny  ...

Ja aktywnie naprawiam od 5 lat krajalnicę

Jedn±?
MSPANC

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małp±.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

46 Data: Lipiec 23 2017 21:14:08
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Przyjazny 

On 2017-07-23 20:00, Budzik  wrote:

Użytkownik Przyjazny  ...

Ja aktywnie naprawiam od 5 lat krajalnicę

Jedn±?
MSPANC

Jedn±. Co prawda wiele razy, ale sztuka jest sztuka.

47 Data: Lipiec 24 2017 20:50:25
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor:

On Sun, 23 Jul 2017 20:00:34 +0000 (UTC), Budzik
 wrote:

Użytkownik Przyjazny  ...

Ja aktywnie naprawiam od 5 lat krajalnicÄ™

JednÄ…?
MSPANC

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_P0ABG4sZPxqUSVxyrevPLlusqWbUENmk,w400.jpg
;)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

48 Data: Lipiec 13 2017 20:28:58
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor:

On Thu, 13 Jul 2017 16:45:19 +0200, Cavallino
 wrote:

Do Zelmera choćby teoretycznie jest szansa że czÄ™ć kupisz.

Do pralki Amica też. Co z tego, że zbiornik pralki kosztuje tyle, że
cała operacja staje siÄ™ nieopłacalna? Po dołożeniu niecałych 300 zł.
kupiłem nowÄ… pralkÄ™.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

49 Data: Lipiec 14 2017 18:41:14
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Cavallino 

W dniu 13-07-2017 o 20:28,  pisze:

On Thu, 13 Jul 2017 16:45:19 +0200, Cavallino
 wrote:

Do Zelmera choćby teoretycznie jest szansa że czÄ™ć kupisz.

Do pralki Amica też. Co z tego, że zbiornik pralki kosztuje tyle, że
cała operacja staje siÄ™ nieopłacalna? Po dołożeniu niecałych 300 zł.
kupiłem nowÄ… pralkÄ™.

Ty mi o Amice nie mów.
Ja pozbyłem siÄ™ ich pralki jeszcze na gwarancji.
Co z tego, że  była na gwarancji, skoro nie chcieli niewirujÄ…cego bubla naprawić, mówili że działa dobrze?
W 2 lata straciłem 50% jej wartoĹ›ci, a co siÄ™ z nimi naużerałem to moje.

50 Data: Lipiec 13 2017 11:41:32
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: Pawel "O'Pajak" 

Powitanko,

http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=105611

404
Może była tak denna, że wycofali, zanim zaczęli sprzedawać;-)


Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

51 Data: Lipiec 13 2017 03:36:20
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor:
52 Data: Lipiec 13 2017 11:58:28
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: pueblo 

Witaj , 13 lip 2017 w

napisałe¶/a¶:

taka?
https://www.lidl.de/de/cockpit-recorder-full-hd-5-megapixel-cr-5-a2/p
222940?fromRecommendation=true&scenario=top_selling


Bardzo możliwe, bardzo podobna, ale ta polska miała w opise 200 mAh

53 Data: Lipiec 13 2017 20:41:53
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor:

On Thu, 13 Jul 2017 03:36:20 -0700 (PDT),
 wrote:

taka?
https://www.lidl.de/de/cockpit-recorder-full-hd-5-megapixel-cr-5-a2/p222940?fromRecommendation=true&scenario=top_selling

Jak dla mnie, to to sÄ… cłakiem inne kamery:

http://i.imgur.com/6GdHja4.jpg


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

54 Data: Lipiec 13 2017 10:14:31
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: J.F. 

Użytkownik "LEPEK"  napisał w wiadomo¶ci grup W dniu 11.07.2017 o 19:23, pueblo pisze:

Jako¶ specjalnie nie szukam kamery, ale akurat widzę że ma być w lidlu.
O, i st±d się bierze sukces 'dyskontów' w Polsce:)

Ale w Niemczech dzialaja tak samo.

A Lidl ... no coz, "rzuca" troche techniki w kazdym tygodniu.
Niektorych to przyciaga, innych chrupiace buleczki :-)

J.

55 Data: Lipiec 13 2017 09:52:48
Temat: Re: Kamera z lidla
Autor: LEPEK 

W dniu 11.07.2017 o 19:23, pueblo pisze:

Jako¶ specjalnie nie szukam kamery, ale akurat widzę że ma być w lidlu.

O, i st±d się bierze sukces 'dyskontów' w Polsce:)

Pozdre
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT270 1ADFTV sedan'08
MX-5 II NB FL  B6-ZE  rdstr'03

Kamera z lidla



Grupy dyskusyjne