Grupy dyskusyjne   »   KTM LC4 620 problem z silnikiem

KTM LC4 620 problem z silnikiem



1 Data: Marzec 25 2009 17:43:41
Temat: KTM LC4 620 problem z silnikiem
Autor: Kaziu_KTM 620 LC4 

Witam. Mam ktm"ma 620 półtora roku i pewnego razu zauważyłem ze do wydechu z silnika dostaje sie woda, motor byl coraz slabszy, gasł,mialem problem z odpaleniem, odpalal tylko z popychu. Pomyslalem ze poszla uszczelka i z kanalikow w ktorych plynie woda dostaje sie na tlok a z tloka zaworami wypycha ją na zewnątrz i w ten sposob znajduje sie w wydechu. Stwierdziłem tak dlatego bo woda dostawała się również do tłoka, jak odkręcałem świece i kopalem to wysadzalo wode otworem od swiecy.  Niestety gdy rozkręciłem silnik uszczelka była w porządku i wtedy myślalem ze to głowica pękła w środku i z kanalików woda dostaje sie do wydechu a gdy otwieraja sie zawory również na tłok ale i ta możliwość okazała sie nie trafna, bo sprawdzalem glowice nalewajac wode w kanaliki i w żadnym miejscu nie wyciekała, nie wiem moze pod ciśnieniem ktore panuj przy włączonym silniku ta woda którędyś wypływa z kanalików. I teraz mam wielką prośbę moze ktos mial podobną sytuacje ze woda dostawala sie na tłok, do wydechu i wie co sie dzieje u mnie.
Z góry dziękuje i pozdrawiam.

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/



2 Data: Marzec 25 2009 19:24:52
Temat: Re: KTM LC4 620 problem z silnikiem
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "Kaziu_KTM 620 LC4"  napisał w
wiadomości

Niestety gdy rozkręciłem silnik uszczelka była w porządku i wtedy myślalem
ze to głowica pękła w środku i z kanalików woda dostaje sie do wydechu a
gdy otwieraja sie zawory również na tłok ale i ta możliwość okazała sie
nie trafna, bo sprawdzalem glowice nalewajac wode w kanaliki i w żadnym
miejscu nie wyciekała, nie wiem moze pod ciśnieniem ktore panuj przy
włączonym silniku ta woda którędyś wypływa z kanalików. I teraz mam wielką
prośbę moze ktos mial podobną sytuacje ze woda dostawala sie na tłok, do
wydechu i wie co sie dzieje u mnie.
Z góry dziękuje i pozdrawiam.

a jak wygląda cylinder?

Czy woda zbierała się na tłoku nawet jak silnik stał nie odpalany?

Co do głowicy jak jest pęknieta to nie koniecznie musi cieknąć jak jest
zimna, może dopiero jak dostanie temperatury i dlatego sprawdzanie na zimno
nic nie pokazało. Ale wątpie aby było pękniecie w kanale wylotowym bo nie
bardzo widze jak miało by się lać na tłok a znówi jak by było w dolocie to
by lało się do gaźnika.

pozdrawiam
rafał
450exc

3 Data: Marzec 25 2009 21:44:35
Temat: Re: KTM LC4 620 problem z silnikiem
Autor: Kaziu_KTM 620 LC4 


a jak wygląda cylinder?

Czy woda zbierała się na tłoku nawet jak silnik stał nie odpalany?

Co do głowicy jak jest pęknieta to nie koniecznie musi cieknąć jak jest
zimna, może dopiero jak dostanie temperatury i dlatego sprawdzanie na zimno
nic nie pokazało. Ale wątpie aby było pękniecie w kanale wylotowym bo nie
bardzo widze jak miało by się lać na tłok a znówi jak by było w dolocie to
by lało się do gaźnika.
  Właśnie jak silnik stał nie odpalany woda nie dostawala sie do silnika, a jeśli chodzi o cylinder to wszystko jest w porządku. --
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

4 Data: Marzec 25 2009 22:49:37
Temat: Re: KTM LC4 620 problem z silnikiem
Autor: szmergiel 


Użytkownik "Kaziu_KTM 620 LC4"  napisał w wiadomości


a jak wygląda cylinder?

Czy woda zbierała się na tłoku nawet jak silnik stał nie odpalany?

Co do głowicy jak jest pęknieta to nie koniecznie musi cieknąć jak jest
zimna, może dopiero jak dostanie temperatury i dlatego sprawdzanie na zimno
nic nie pokazało. Ale wątpie aby było pękniecie w kanale wylotowym bo nie
bardzo widze jak miało by się lać na tłok a znówi jak by było w dolocie to
by lało się do gaźnika.
 Właśnie jak silnik stał nie odpalany woda nie dostawala sie do silnika, a jeśli chodzi o cylinder to wszystko jest w porządku.

A jak wyglada olej? woda sie dostaje? tzn jak, czy masz na mysli plyn chlodniczy?


--
pozdro
KTM 640 Enduro
Krosno Odrzańskie/Szczecin
http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat

5 Data: Marzec 25 2009 22:51:03
Temat: Re: KTM LC4 620 problem z silnikiem
Autor: szmergiel 


Użytkownik "szmergiel"  napisał w wiadomości



Moze to nie odrazu uszczelka pod glowica tylko simmering na walku pompy wody.


--
pozdro
KTM 640 Enduro
Krosno Odrzańskie/Szczecin
http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat

6 Data: Marzec 26 2009 10:52:10
Temat: Re: KTM LC4 620 problem z silnikiem
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "szmergiel"  napisał w wiadomości


Użytkownik "szmergiel"  napisał w wiadomości



Moze to nie odrazu uszczelka pod glowica tylko simmering na walku pompy
wody.
 nie wiem jak tam w LC4 ale chyba tak samo jak w exc że są dwa simeringi od
uszczelnienia wody i od oleju i w zależności co leci z otworu to ten
puszcza. A kolega pisze że mu woda w wydech leci a podczas odpalania i na
tłok więć simeringi zostawił bym chyba w spokoju.


Pozdrawiam
Rafał
450exc

7 Data: Marzec 26 2009 12:10:47
Temat: Re: KTM LC4 620 problem z silnikiem
Autor: rychoo 

glowice i cylinder oddaj do warsztatu ktory ci to profesionalnie sprawdzi ,
nalewajac wody w kanaliki mozesz sprawdzic cylinder od komaRRka . W KLR ce
mialem w tulei cylindra dziurke, jak by szpilki uklucie , co skutecznie
wystarczalo do kisla w oleju.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

8 Data: Marzec 26 2009 17:11:26
Temat: Re: KTM LC4 620 problem z silnikiem
Autor: Kaziu_KTM 620 LC4 

szmergielnapisal

A jak wyglada olej? woda sie dostaje? tzn jak, czy masz na mysli plyn
chlodniczy?


Do oleju też dostaje sie woda.



--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

9 Data: Marzec 26 2009 18:07:00
Temat: Re: KTM LC4 620 problem z silnikiem
Autor: Karambol 


Użytkownik "Kaziu_KTM 620 LC4"  napisał w
wiadomości

szmergielnapisal

A jak wyglada olej? woda sie dostaje? tzn jak, czy masz na mysli plyn
chlodniczy?


Do oleju też dostaje sie woda.

Sprawdzales pompe wody i rozbierales ja - zobaczysz czy na walku jest plyn
czy jest suchy.

Dziurawy plaszcz cylindra to chyba ostatacznosc.


--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl

10 Data: Marzec 26 2009 21:33:49
Temat: Re: KTM LC4 620 problem z silnikiem
Autor: Kaziu_KTM 620 LC4 



Sprawdzales pompe wody i rozbierales ja - zobaczysz czy na walku jest plyn
czy jest suchy.

Dziurawy plaszcz cylindra to chyba ostatacznosc.

Czyli woda dostawałaby sie najpierw na tłok a tłok ja wysadzał zaworami do tłumika a przy tym moczyla swieca i nie mogl zapalic. Jutro przyjże sie płaszczwi moze cos zauważe:)) dzieki.



--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

KTM LC4 620 problem z silnikiem



Grupy dyskusyjne