Grupy dyskusyjne   »   KTM Duke 690

KTM Duke 690



1 Data: Luty 24 2009 10:28:32
Temat: KTM Duke 690
Autor:

Hej,
Czy ktos moze testowal lub posiada KTM Duke 690? Prosze o opinie
dotyczace porecznosci, wygody w miescie. Rozwazam zakup tego moto
glownie do jazdy po miescie i dojazdow do pracy. CHodzi mi o sprawne
objezdzanie miejskich korkow stad wazna jest masa sprzeta.

Pozdrawiam
Krezi



2 Data: Luty 24 2009 21:17:15
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Karambol 


Uzytkownik  napisal w wiadomosci

Hej,
Czy ktos moze testowal lub posiada KTM Duke 690? Prosze o opinie
dotyczace porecznosci, wygody w miescie. Rozwazam zakup tego moto
glownie do jazdy po miescie i dojazdow do pracy. CHodzi mi o sprawne
objezdzanie miejskich korkow stad wazna jest masa sprzeta.

 W koncu jakis konkretny wybor:)



--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl

3 Data: Luty 24 2009 21:30:56
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Lovtza 



Hej,
Czy ktos moze testowal lub posiada KTM Duke 690? Prosze o opinie
dotyczace porecznosci, wygody w miescie. Rozwazam zakup tego moto
glownie do jazdy po miescie i dojazdow do pracy. CHodzi mi o sprawne
objezdzanie miejskich korkow stad wazna jest masa sprzeta.

Pozdrawiam
Krezi

Ja jeździłem: http://www.scigacz.pl/KTM,Duke,690,4629.html Motocykl jest tak zajebisty, że nie chce się z niego zsiadać. Sam się zastanawiam nad jego kupnem. Jeśli chodzi o zastosowania o których piszesz, to chyba niewiele jest na rynku lepszych ofert. Pozdrawiam,
Lovtza

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

4 Data: Luty 24 2009 22:40:14
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor:

Polecam konstrukcję. Mój wybór jednak padł na 690 supermoto R, krótkie Leo,
zmiana mapy zapłonu, lampa przednia od Duke 690.
Nie miałem jeszcze większego fanu w mieście, od kiedy jeżdżę na moto.
Pozdrawiam.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

5 Data: Luty 24 2009 22:08:27
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Lovtza 



Polecam konstrukcję. Mój wybór jednak padł na 690 supermoto R, krótkie Leo,
zmiana mapy zapłonu, lampa przednia od Duke 690.
Nie miałem jeszcze większego fanu w mieście, od kiedy jeżdżę na moto.
Pozdrawiam.

Dokładnie tak jak mówisz, zabawa świetna. Generalnie ta seria napędów LC4 (690) to bardzo fajna konstrukcja do codziennego użytku. Bardzo dobre osiągi i jak na singla bardzo dobra kultura pracy. Ponadto rozmawiałem z inżynierem, który to projektował i gość zarzekał się, że te silniki wprowadzą nowy standard jeśli chodzi o trwałość jednocylindrowców. Pozdrawiam,
Lovtza


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

6 Data: Luty 25 2009 00:47:28
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: de Fresz 

On 2009-02-24 23:08:27 +0100, Lovtza  said:

Generalnie ta seria napędów LC4 (690)

Tak gwoli ścisłości - to już nie jest "LC4" - po prostu "690".
I ja też bym wolał wersję SM - z nowszymi nie miałem przyjemności, w starszych 640 i 625 SM miało znacznie fajniejsze zawiasy i geometria. Kasa zdaje się podobna. Ale może to lekkie zboczenie offroadowe... Najlepiej wziąć na jazdę testową oba i samemu się przekonać, co komu bardziej pasuje.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

7 Data: Luty 25 2009 00:08:43
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Lovtza 

de Fresznapisal

Tak gwoli ścisłości - to już nie jest "LC4" - po prostu "690".

Yhm. Czyli w Mattighoffen się pomylili?
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli/KTM_LC4_jednocylindrowce_to_potega/KTM_690_Duke/LC4_KTM_690_Duke.jpg.html

I ja też bym wolał wersję SM - z nowszymi nie miałem przyjemności, w
starszych 640 i 625 SM miało znacznie fajniejsze zawiasy i geometria.

Skąd wiesz, przecież nie jeździłeś nowszymi ?:)

Kasa zdaje się podobna. Ale może to lekkie zboczenie offroadowe...
Najlepiej wziąć na jazdę testową oba i samemu się przekonać, co komu
bardziej pasuje.

Nowy Duke 690 to motocykl stricte drogowy.690 SMC i 690 Supermoto R de facto też przeznaczone są asfalt. --
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

8 Data: Luty 25 2009 01:14:35
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: de Fresz 

On 2009-02-25 01:08:43 +0100, Lovtza  said:

Tak gwoli ścisłości - to już nie jest "LC4" - po prostu "690".

Yhm. Czyli w Mattighoffen się pomylili?
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli/KTM_LC4_jednocylindrowce_to_potega/KTM_690_Duke/LC4_KTM_690_Duke.jpg.html

A

oki, masz rację. Kiedyś LC4 nazywał się model (i od tego faktycznie odeszli), tera to już tylko oznaczenie silnika.


I ja też bym wolał wersję SM - z nowszymi nie miałem przyjemności, w
starszych 640 i 625 SM miało znacznie fajniejsze zawiasy i geometria.

Skąd wiesz, przecież nie jeździłeś nowszymi ?:)

Aproksymuję ;-)


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

9 Data: Luty 25 2009 03:36:37
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Zefir 

de Fresz pisze:

On 2009-02-25 01:08:43 +0100, Lovtza  said:

Tak gwoli ścisłości - to już nie jest "LC4" - po prostu "690".

Yhm. Czyli w Mattighoffen się pomylili?
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli/KTM_LC4_jednocylindrowce_to_potega/KTM_690_Duke/LC4_KTM_690_Duke.jpg.html
oki, masz rację. Kiedyś LC4 nazywał się model (i od tego faktycznie odeszli), tera to już tylko oznaczenie silnika.

LC4 to od zawsze oznaczenie silnika, oznacza chłodzony cieczą czterosuw,
w odróżnieniu od LC2, czyli chłodzonego cieczą dwutakta.

--
Pzdr.
Zefir

10 Data: Luty 25 2009 10:12:42
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: de Fresz 

On 2009-02-25 03:36:37 +0100, Zefir  said:

oki, masz rację. Kiedyś LC4 nazywał się model (i od tego faktycznie odeszli), tera to już tylko oznaczenie silnika.

LC4 to od zawsze oznaczenie silnika, oznacza chłodzony cieczą czterosuw,

I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

11 Data: Luty 25 2009 10:03:35
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Jasio 


Użytkownik "de Fresz"  napisał w wiadomości

On 2009-02-25 03:36:37 +0100, Zefir  said:

LC4 to od zawsze oznaczenie silnika, oznacza chłodzony cieczą czterosuw,

I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.

To co, zmieniasz sygnaturkę?

--
Jasio
vfr vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.

12 Data: Luty 25 2009 11:10:55
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: de Fresz 

On 2009-02-25 11:03:35 +0100, "Jasio"  said:

I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.

To co, zmieniasz sygnaturkę?

No jakbym kupił 690. to byłaby nieaktualna. Się na razie nie zanosi.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

13 Data: Luty 25 2009 11:57:52
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: szmergiel 


Użytkownik "de Fresz"  napisał w wiadomości

On 2009-02-25 03:36:37 +0100, Zefir  said:

oki, masz rację. Kiedyś LC4 nazywał się model (i od tego faktycznie odeszli), tera to już tylko oznaczenie silnika.

LC4 to od zawsze oznaczenie silnika, oznacza chłodzony cieczą czterosuw,

I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.

Wcale nie byl nazwa modelu. To nazwa potoczna bardziej, bo oznaczenia modeli no SXC, GS RD, EGS itd a lc4 to ze ma silnik 4t chlodzony ciecza.


--
--
pozdro
KTM 640 Enduro
Krosno Odrzańskie/Szczecin
http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat

14 Data: Luty 25 2009 12:07:18
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: de Fresz 

On 2009-02-25 11:57:52 +0100, "szmergiel"  said:

I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.

Wcale nie byl nazwa modelu. To nazwa potoczna bardziej, bo oznaczenia modeli no SXC, GS RD, EGS itd a lc4 to ze ma silnik 4t chlodzony ciecza.

To popatrz choćby na okleiny plastików. Bo z tego co piszesz wychodzi, że takie EXC450 to też LC4 ;-)

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

15 Data: Luty 25 2009 12:46:01
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: szmergiel 


Użytkownik "de Fresz"  napisał w wiadomości

On 2009-02-25 11:57:52 +0100, "szmergiel"  said:

I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.

Wcale nie byl nazwa modelu. To nazwa potoczna bardziej, bo oznaczenia modeli no SXC, GS RD, EGS itd a lc4 to ze ma silnik 4t chlodzony ciecza.

To popatrz choćby na okleiny plastików. Bo z tego co piszesz wychodzi, że takie EXC450 to też LC4 ;-)

Ale ja nie pilsalem o exc:) tylko sxc najwyzej, bo kozysta z silnika oznaczonego LC4, ja na okleinch tez mam LC4 ale na tabliczce jest EGS:)


--
--
pozdro
KTM 640 Enduro
Krosno Odrzańskie/Szczecin
http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat

16 Data: Luty 25 2009 12:51:42
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: szmergiel 


Użytkownik "szmergiel"  napisał w wiadomości


Użytkownik "de Fresz"  napisał w wiadomości
On 2009-02-25 11:57:52 +0100, "szmergiel"  said:

I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.

Wcale nie byl nazwa modelu. To nazwa potoczna bardziej, bo oznaczenia modeli no SXC, GS RD, EGS itd a lc4 to ze ma silnik 4t chlodzony ciecza.

To popatrz choćby na okleiny plastików. Bo z tego co piszesz wychodzi, że takie EXC450 to też LC4 ;-)

Ale ja nie pilsalem o exc:) tylko sxc najwyzej, bo kozysta z silnika oznaczonego LC4, ja na okleinch tez mam LC4 ale na tabliczce jest EGS:)

Zreszta wystarczy looknac na fotke silnika 960 gdzie jest czerwono na czarnym LC4:) a to nie oznaczenie  modelu bo model to 690 enduro , SM , Duke. To oznaczenie silnika.


--
--
pozdro
KTM 640 Enduro
Krosno Odrzańskie/Szczecin
http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat

19 Data: Luty 25 2009 10:33:26
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Ireneusz Dyła 


Użytkownik "Lovtza"  napisał w wiadomości

Nowy Duke 690 to motocykl stricte drogowy.690 SMC i 690 Supermoto R de
facto też przeznaczone są asfalt.

Djuk i SM(R) są na asfalt i w zasadzie poza układem
wydechowych i lampą mało jest różnic.

SMC to jednak już sport.

Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.
Moj SMR na pełnym akrapovicu ledwo przekracza 180km/h,
a gdybym powiedział, że się da utrzymać bezproblemowo
to bym zgrzeszył. Djuk ma taką samą moc i masę...

Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.
Minimalna zmiana napięcia na zamokniętej instalacji w normalnych
warunkach jest bez znaczenia w tym przypadku komputer mówi
GAME OVER. W moim skrajnym przypadku: w nocy, w deszczu,
na winklu, wysokim biegu i 90 km/h na budziku. Tylne koło zablokowane
i całe zycie przez oczami :-( Styl supermoto w wydaniu rosyjskim.
Walczę z tym w ordynarny sposób już od jesieni, a fabryka
nie uznaje tego za wadę!

Gówniana sprawa potrafi zepsuć cały urok tego motocykla.

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

20 Data: Luty 25 2009 19:10:48
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor:

Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.

Napisz który to rocznik '07 czy '08. Kto zmieniał mapy zapłonu pod te akrapy.
Czy masz KN.
Ja jeżdżę w deszczu bardzo często i nie spotkałem sie z takim objawem.
Natomiast spotkałem sie z gaśnięciem sprzęta przy źle zestrojonych Akrapach.
Kupiłem Leo, własnie dlatego. Lata do 190 bez problemu.
Pozdrawiam.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

21 Data: Luty 26 2009 12:06:14
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor:

> Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
> jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.

Jeszcze jedna sprawa, przypomniało mi się. Czy odblokowałeś moto na złączce od
modułu. Blokada jest ustawiona na 2 i 3 bieg, normy euro. Trzeba to zrobić przy
zmianie map zapłonu na puste wydechy.
Pozdrawiam.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

22 Data: Luty 26 2009 12:56:37
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Ireneusz Dyła 


Użytkownik  napisał w wiadomości

> Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
> jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.

Jeszcze jedna sprawa, przypomniało mi się. Czy odblokowałeś moto na
złączce od
modułu. Blokada jest ustawiona na 2 i 3 bieg, normy euro. Trzeba to zrobić
przy
zmianie map zapłonu na puste wydechy.

Mam rocznik 2008, kupiłem w Łodzi na fabrycznym wydechu.
Po 1 kkm panowie założyli akrapa wraz z wgraniem map.
Układ jest rejsigowy bez katalizatora. Po wymianie oprócz
fajnego soundu nie wiele się zmieniło. Na samej górze czuję wiecej
mocy ale to by się zgadzało z ichnimi wykresami. Na gumę idzie
z takim nieprzyjemnym kopnięciem, pod tym względem adwenczer
jest o wiele bardziej kulturalny (gaźnik)
Co do blokady 2,3 nie wiem czy jest czy jej nie ma, zakładam, że
serwis wiedział co trzeba zrobić...ale przy okazji dopytam.
Trochę się jeszcze pomartwię tym zamakaniem instalacji i poczekam
na stanowisko fabryki bo ponoć została o tym poinfomowana, póki co
nie uznano tego za naprawę gwarancyjną.
Moje pytanie natomiast jest takie: czy Vmax to on ma osiągać na
5 czy 6 biegu, bo tego jakość nie zdążyłem ustalić ;-)
Inna sprawa, że po busie to mam raczej skrzywione odczuwanie
mocy i w zasadzie to nic mi nie jedzie, ale SM jest wyborem
świadomym i w tym przypadku interesuje mnie tylko zgodność
z informacjami fabryki.

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

23 Data: Luty 27 2009 01:25:23
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor:

Czyli kupowałeś u Stola na ul. Włókniarzy. Jak będziesz przypadkiem w
Warszawie, daj mi znak. Umówimy się i zrobie Ci to moto. Na pewno nie
odblokowali Ci jednego bloka, są dealerem i nie mogą tego robić. Zrobię Ci to
tak, że szybko bedziesz mógł wrócić do oryginału. 190 osiąga się na 6 biegu
podkręcając go wysoko na 2 i 3. Tak jak to powinno jeździć się singielkiem.
Pozdrawiam.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

24 Data: Luty 25 2009 19:10:57
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Lovtza 

Ireneusz Dyłanapisal


Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.

Lecialem tym własnoręcznie ponad (licznikowo) 190...

Moj SMR na pełnym akrapovicu ledwo przekracza 180km/h,
a gdybym powiedział, że się da utrzymać bezproblemowo
to bym zgrzeszył. Djuk ma taką samą moc i masę...

Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia. Możliwe, że Akrap więcej szkodzi, niż pomaga (historia wojen zna takie przypadki).

Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.
Minimalna zmiana napięcia na zamokniętej instalacji w normalnych
warunkach jest bez znaczenia w tym przypadku komputer mówi
GAME OVER. W moim skrajnym przypadku: w nocy, w deszczu,
na winklu, wysokim biegu i 90 km/h na budziku. Tylne koło zablokowane
i całe zycie przez oczami :-( Styl supermoto w wydaniu rosyjskim.
Walczę z tym w ordynarny sposób już od jesieni, a fabryka
nie uznaje tego za wadę!

Pierwszy raz o czymś takim słyszę. Zawsze można zapytać producenta, czy to normalne. Dealer to wiadomo, że Cie spławi...

Gówniana sprawa potrafi zepsuć cały urok tego motocykla.

Tak nie powinno być i ja bym tego tak nie zostawiał.

Pozdrawiam,


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

25 Data: Luty 25 2009 22:20:05
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: zbigi 

Lovtza napisał(a):

Ireneusz Dyłanapisal
Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.
[...] Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia.

Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :)
Odleglosc mierzysz w latach? ;)

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

26 Data: Luty 25 2009 22:21:16
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Arni 

zbigi pisze:

Lovtza napisał(a):
Ireneusz Dyłanapisal
Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.
[...] Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia.

Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :)
Odleglosc mierzysz w latach? ;)

swietlnych :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX

27 Data: Luty 25 2009 22:06:36
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Lovtza 

zbiginapisal

Lovtza napisał(a):
Ireneusz Dyłanapisal
Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.
[...]
Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia.

Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :)
Odleglosc mierzysz w latach? ;)

Jakbyś Ty napisał posta _poprawną polszczyzną_ to pewnie sam bym się uśmiał ;)

Pozdrawiam,
Lovtza


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

28 Data: Luty 25 2009 23:22:17
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: zbigi 

Lovtza napisał(a):

zbiginapisal
Lovtza napisał(a):
[...]
Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia.

Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :)
Odleglosc mierzysz w latach? ;)

Jakbyś Ty napisał posta _poprawną polszczyzną_ to pewnie sam bym się uśmiał ;)

A w ktorym miejscu, twoim zdaniem, jest niepoprawna?

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

29 Data: Luty 26 2009 11:13:05
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Marek Borowski 

Lovtza wrote:

zbiginapisal

Lovtza napisał(a):
Ireneusz Dyłanapisal
Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.
[...]
Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia.

Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :)
Odleglosc mierzysz w latach? ;)

Jakbyś Ty napisał posta _poprawną polszczyzną_ to pewnie sam bym się uśmiał ;)

Wiesz, jak ktos napisse blednie slowo to przewaznie nie zmienia jego znaczenia. Zas nieznajomosc jednostek to kompromitacja.

pozdr


Marek

30 Data: Marzec 03 2009 13:34:01
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Lovtza 



Wiesz, jak ktos napisse blednie slowo to przewaznie nie zmienia jego
znaczenia. Zas nieznajomosc jednostek to kompromitacja.

Ale ja tam napisałem KG, Jule, czy może kN? Bo jeśli napisałem małymi literami km (w domyśle konie mechaniczne), to chyba i tak jest lepiej, niż pisanie z błędami...

pozdr,
Lovtza

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

31 Data: Marzec 03 2009 14:44:37
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Arni 

Lovtza pisze:



Wiesz, jak ktos napisse blednie slowo to przewaznie nie zmienia jego
znaczenia. Zas nieznajomosc jednostek to kompromitacja.

Ale ja tam napisałem KG, Jule, czy może kN? Bo jeśli napisałem małymi literami km (w domyśle konie mechaniczne), to chyba i tak jest lepiej, niż pisanie z błędami...

Słowo z błędem najczęsciej pozostaje tym samym słowem. KM a km ma zupelnie inne znaczenie

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX

32 Data: Marzec 03 2009 15:07:11
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: de Fresz 

On 2009-03-03 14:44:37 +0100, Arni  said:

Ale ja tam napisałem KG, Jule, czy może kN? Bo jeśli napisałem małymi literami km (w domyśle konie mechaniczne), to chyba i tak jest lepiej, niż pisanie z błędami...

Słowo z błędem najczęsciej pozostaje tym samym słowem. KM a km ma zupelnie inne znaczenie

Nie ma to jak merytoryczny post w temacie dyskusji, nie?

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

33 Data: Marzec 03 2009 16:42:47
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Arni 

de Fresz pisze:

On 2009-03-03 14:44:37 +0100, Arni  said:

Ale ja tam napisałem KG, Jule, czy może kN? Bo jeśli napisałem małymi literami km (w domyśle konie mechaniczne), to chyba i tak jest lepiej, niż pisanie z błędami...

Słowo z błędem najczęsciej pozostaje tym samym słowem. KM a km ma zupelnie inne znaczenie

Nie ma to jak merytoryczny post w temacie dyskusji, nie?

Primo: odpowiadam na pytanie Lovtzy
secundo: dyskusje o technicznych jednostkach miar mam prowadzic na pl.rec.filatelistyka?


--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX

34 Data: Marzec 03 2009 16:59:44
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: de Fresz 

On 2009-03-03 16:42:47 +0100, Arni  said:

Słowo z błędem najczęsciej pozostaje tym samym słowem. KM a km ma zupelnie inne znaczenie

Nie ma to jak merytoryczny post w temacie dyskusji, nie?

Primo: odpowiadam na pytanie Lovtzy

Nie, ciągniesz wraz z kolegami bezsensowne dopierdalactwo (IMHO), zupełnie nie związane z dyskusją i właściwie HGW po co. Ale spoko, nie żałujcie sobie, rozkręćcie jakże fascynującego i wszystkim potrzebnego flejma na osiemset postów. W końcu kwestia "km czy KM", to sprawa niezwykłego znaczenia dla wszystkich motocyklistów świata, warta choćby i przelania krwi. Nie można tak tego zostawić.


secundo: dyskusje o technicznych jednostkach miar mam prowadzic na pl.rec.filatelistyka?

Jak się ktoś pierdzielnie na znaczku i da "KM" małymi, to pewnie będzie to bardziej na miejscu.
EOT

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

43 Data: Luty 25 2009 22:18:38
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: zbigi 

Ireneusz Dyła napisał(a):
[...]

Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.

Dziekuje za kontruktywne podejscie do dyskucji o dupach na liscie motocyklowej ;)

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

45 Data: Luty 27 2009 14:15:41
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Zyga 

Powitać
podepnę się
Ile to to pali? w mieście.

pzdr

46 Data: Luty 28 2009 12:30:31
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: BlueTWIN 

Salut,

Zyga pisze:

Powitać
podepnę się
Ile to to pali? w mieście.

Tyle, ile każdy motocykl tj. ile wlejesz.

p.s. nie ukrywam, że 69(0) też mi chodzi po głowie.

Zdrav,
--
BlueTWIN
no-moto, no-fun

49 Data: Marzec 04 2009 14:27:39
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Norbi 

Kefir pisze:

Jesli masz zyczenie moge podac Ci stosowne linki? Uczynie to chetnie gdyz lubie pomagac ludziom.


Co to dzisiaj dzien dobroci ? :D

Norbi
KFazer'03

50 Data: Marzec 04 2009 14:40:03
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Kefir 

Elou!
"Norbi"  wrote in message

Kefir pisze:
Jesli masz zyczenie moge podac Ci stosowne linki? Uczynie to chetnie gdyz lubie pomagac ludziom.


Co to dzisiaj dzien dobroci ? :D

Na zrozumiale postawione pytanie (pomijamy belkot/ filtrujemy sikacza) zawsze podaje odpowiedz. O ile umiem znalezc odpowiedz i czas, oczywiscie.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie jest forum scigacza, trafiles na grupe dyskusyjna pl.rec.motocykle. Pomocne linki:
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

51 Data: Marzec 04 2009 14:36:36
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: Rafael 

Zyga  napisał(a):

Ale może przy odrobinie wysiłku jakieś choćby przybliżone
spalanie uda się ustalić? I wyklepać na klawiaturze?

odrobina wysiłku przy użyciu googla:
masz "Average fuel consumption" na:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/KTM/KTM-690-Duke-2008-current/
trzeba się wspomóc jeszcze tym:
http://www.convertworld.com/pl/spalanie-paliwa/

Pozdro
Rafael
Bandit650

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

52 Data: Marzec 04 2009 17:55:11
Temat: Re: KTM Duke 690
Autor: saj 

Zyga pisze:

pzdr
Zyga

joł,

nie mow, ze zakupic zamierzasz takiego sprzeta? kupuj, kupuj, wiosna idzie :)

pozdro,
saj

KTM Duke 690



Grupy dyskusyjne