Grupy dyskusyjne   »   Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nic h korzystać.

Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nic h korzystać.



1 Data: Lipiec 26 2007 10:34:20
Temat: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

Dzisiaj.
Zeszłoroczne czarne bmw 7 z Olkusza.
Pan ominął na lekkim zakręcie kobietę idącą prawidłowo poboczem w odległości, uwaga! ok. 20cm. (odległość od lusterka), przy ok. 120km/h
Nie mógł jej nie zauważyć.
Ten sam pan, nie wiedzieć czemu ciągle używał hamulca, ja po prostu puszczałem pedał przyśpieszenia.
Jakoś dziwnie przyspieszał, jakby jechał na najwyższym biegu i miał silnik z turbo lagiem.

zyga



2 Data: Lipiec 26 2007 10:38:16
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"  napisał w
wiadomości

odległości, uwaga! ok. 20cm. (odległość od lusterka), przy ok. 120km/h

skad wiesz ze bylo 120 ?
przeciez na drodze do Olkusza nie mozesz tyle jechac wiec jak sprawdziles ?

--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

3 Data: Lipiec 26 2007 10:43:43
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

odległości, uwaga! ok. 20cm. (odległość od lusterka), przy ok. 120km/h

skad wiesz ze bylo 120 ?
przeciez na drodze do Olkusza nie mozesz tyle jechac wiec jak sprawdziles ?

Oho, kłania się czytanie ze zrozumieniem!
Jechałem za nim, a *to był samochód z blachami olkuskimi*.
Tak, przekroczyłem dozwoloną prędkość, podobnie jak on.
I?

zyga

4 Data: Lipiec 26 2007 10:51:06
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"  napisał w
wiadomości

Tak, przekroczyłem dozwoloną prędkość, podobnie jak on.
I?

I to ze "podobnie jak on" Cie nie usprawiedliwia.

--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

5 Data: Lipiec 26 2007 11:08:08
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: R2r 

Cyprian Prochot napisał(a):

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"  napisał w wiadomości
Tak, przekroczyłem dozwoloną prędkość, podobnie jak on.
I?

I to ze "podobnie jak on" Cie nie usprawiedliwia.

Cyprian!
Przypominam, że jak się ostatnio spotkaliśmy na DK1 to też nie jechałeś dozwolone 90. :-D

--
Pozdrawiam. Artur.
________________________________________________________

6 Data: Lipiec 26 2007 11:09:10
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "R2r"  napisał w wiadomości


Cyprian!
Przypominam, że jak się ostatnio spotkaliśmy na DK1 to też nie jechałeś
dozwolone 90. :-D

no bo jechalem 89 ;-)

--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

7 Data: Lipiec 26 2007 11:11:55
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: R2r 

Cyprian Prochot napisał(a):

Użytkownik "R2r"  napisał w wiadomości
Cyprian!
Przypominam, że jak się ostatnio spotkaliśmy na DK1 to też nie jechałeś dozwolone 90. :-D

no bo jechalem 89 ;-)

netto :->

--
Pozdrawiam. Artur.
________________________________________________________

8 Data: Lipiec 26 2007 18:13:29
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

Użytkownik "R2r"  napisał w wiadomości

Cyprian Prochot napisał(a):
Użytkownik "R2r"  napisał w wiadomości
Cyprian!
Przypominam, że jak się ostatnio spotkaliśmy na DK1 to też nie jechałeś dozwolone 90. :-D
no bo jechalem 89 ;-)
netto :->

Ale takie netto jak z NoPb? No to + vat +akcyza wyjdzie gdzieś razy dwa. :P

Pozdrawiam

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

9 Data: Lipiec 26 2007 18:44:13
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: R2r 

Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Ale takie netto jak z NoPb? No to + vat +akcyza wyjdzie gdzieś razy dwa. :P

W każdym razie powinno wyjść więcej niż 22% :-)

--
Pozdrawiam. Artur.
________________________________________________________

10 Data: Lipiec 26 2007 02:14:13
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: vneb 

On 26 Lip, 11:08, R2r  wrote:

Cyprian Prochot napisał(a):> Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"  napisał w
>

>> Tak, przekroczyłem dozwoloną prędkość, podobnie jak on.
>> I?

> I to ze "podobnie jak on" Cie nie usprawiedliwia.

Cyprian!
Przypominam, że jak się ostatnio spotkaliśmy na DK1 to też nie jechałeś
dozwolone 90. :-D

ALe jak Zygmunt kogos 'opierdala' za lamanie przepisow to powinien
samsie do nich stosowac. W tym przypadku wyglada to na kompleks malego
czlonka - zamiennie na kompleks kiepskiego auta

pozdr.
vneb

11 Data: Lipiec 26 2007 11:17:42
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

Tak, przekroczyłem dozwoloną prędkość, podobnie jak on.
I?
I to ze "podobnie jak on" Cie nie usprawiedliwia.
Cyprian!
Przypominam, że jak się ostatnio spotkaliśmy na DK1 to też nie jechałeś
dozwolone 90. :-D

ALe jak Zygmunt kogos 'opierdala' za lamanie przepisow to powinien
samsie do nich stosowac. W tym przypadku wyglada to na kompleks malego
czlonka - zamiennie na kompleks kiepskiego auta

Wnx tłęobxvr znfm tneqłb?

Ale ja się staram stosować, poza tym przyznałem się do przekroczenia.

Opierdala?
Kłerwa, niewiele brakowało, a czarny worek byłby w użyciu.
Ja tę kobietę widziałem już z 200m.

zyga

12 Data: Lipiec 26 2007 03:29:54
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: vneb 

On 26 Lip, 11:17, "Zygmunt M. Zarzecki"
wrote:

Wnx tłęobxvr znfm tneqłb?

Dwie butelki czego???

Ale ja się staram stosować, poza tym przyznałem się do przekroczenia.

Dobrymi checiami jest pieklo wybrukowane. Albo sie stosujesz albo nie,
nie ma "troche" stosowania. A przyzanie sie nic nie daje, jak juz jest
po wypadku... najwyzej nizszy wymiar kary.

Opierdala?
Kłerwa, niewiele brakowało, a czarny worek byłby w użyciu.

A byl?

Ja tę kobietę widziałem już z 200m.

Plus dla Ciebie, przynajmniej Ty jej nie postraszyles.

zyga

pozdr.
vneb

13 Data: Lipiec 28 2007 17:41:31
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

Ale ja się staram stosować, poza tym przyznałem się do przekroczenia.

Dobrymi checiami jest pieklo wybrukowane. Albo sie stosujesz albo nie,
nie ma "troche" stosowania. A przyzanie sie nic nie daje, jak juz jest
po wypadku... najwyzej nizszy wymiar kary.

Jakie dobre chęci?

zyga

14 Data: Lipiec 26 2007 11:20:32
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

czlonka - zamiennie na kompleks kiepskiego auta

Aha, jeszcze jedno, bmw nie należy do moich ulubionych aut.
http://www.bmwluksusowatandeta.pl/
;-)

Ja jestem skośnooki.
:>

zyga

15 Data: Lipiec 26 2007 12:09:38
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Grejon 

Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Ja jestem skośnooki.
:>

I Fiaciorem zasuwasz? :P

zyga

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)

16 Data: Lipiec 26 2007 12:14:09
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

Ja jestem skośnooki.
:>

I Fiaciorem zasuwasz? :P

Na razie.
Fiacior kupiony z konieczności.
Trzyma się dobrze.

zyga

17 Data: Lipiec 26 2007 10:47:50
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: INF 

skad wiesz ze bylo 120 ?
przeciez na drodze do Olkusza nie mozesz tyle jechac wiec jak sprawdziles ?


oj weź, Zygmunt pisząc o kierowcach wypasionych furek, którzy nie umieją   z nich korzystać miał na myśli również siebie ;-)

18 Data: Lipiec 26 2007 11:24:27
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

skad wiesz ze bylo 120 ?
przeciez na drodze do Olkusza nie mozesz tyle jechac wiec jak sprawdziles ?


oj weź, Zygmunt pisząc o kierowcach wypasionych furek, którzy nie umieją  z nich korzystać miał na myśli również siebie ;-)

Mój samochód to żadna wypasiona fura, poza dobrym audio, bagażnikiem rowerowym na 3 sztuki i wiecznie za małym bagażnikiem.
:)))

zyga

19 Data: Lipiec 26 2007 10:50:22
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: kan 

Cyprian Prochot wrote:

skad wiesz ze bylo 120 ?
przeciez na drodze do Olkusza nie mozesz tyle jechac wiec jak sprawdziles ?


Kolega raczej nie pisał że było to na drodze z Olkusza tylko że bmw 7 było z Olkusza?
Pozdrawiam,
kan

20 Data: Lipiec 26 2007 10:52:08
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "kan"  napisał w wiadomości



Kolega raczej nie pisał że było to na drodze z Olkusza tylko że bmw 7 było
z Olkusza?

Ale jako ze Kolega zwykle w Krk siedzi to podejrzewam ze nie byla to trasa
Gdansk-Sopot.


--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

21 Data: Lipiec 26 2007 11:06:31
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: R2r 

Cyprian Prochot napisał(a):

skad wiesz ze bylo 120 ?
przeciez na drodze do Olkusza nie mozesz tyle jechac wiec jak sprawdziles ?

Cyprian! :-)

--
Pozdrawiam. Artur.
________________________________________________________

22 Data: Lipiec 26 2007 11:07:50
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "R2r"  napisał w wiadomości


Cyprian! :-)

Artur? ;-)


--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

23 Data: Lipiec 26 2007 11:18:09
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

Cyprian! :-)

Artur? ;-)

Krystyna z Gazowni?

zyga

24 Data: Lipiec 26 2007 13:55:15
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: BremTrans 


Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"  napisał w
wiadomości

Cyprian! :-)

Artur? ;-)

Krystyna z Gazowni?


A nie Stefan z Wodociagow?
--
venioo

25 Data: Lipiec 30 2007 00:43:31
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Cz 

BremTrans pisze:

Cyprian! :-)
Artur? ;-)
Krystyna z Gazowni?
A nie Stefan z Wodociagow?

Nie nie, to była Maja.

--
Cz.

26 Data: Sierpien 06 2007 02:52:16
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: venioo 

Cz pisze:

BremTrans pisze:
Cyprian! :-)
Artur? ;-)
Krystyna z Gazowni?
A nie Stefan z Wodociagow?

Nie nie, to była Maja.

Aaaaa... To wszystko jasne!
Trzeba bylo tak od razu!
To gdzie ta impreza?
:D
--
venioo - red cali '91 c2one

27 Data: Lipiec 26 2007 11:38:35
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Tomek 

Cyprian Prochot pisze:

przeciez na drodze do Olkusza nie mozesz tyle jechac wiec jak sprawdziles ?
Nie napisał na której drodze do Olkusza :D

28 Data: Lipiec 26 2007 11:01:13
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Alti 


Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"  napisał w
wiadomości

Dzisiaj.
Zeszłoroczne czarne bmw 7 z Olkusza.
Pan ominął na lekkim zakręcie kobietę idącą prawidłowo poboczem w
odległości, uwaga! ok. 20cm. (odległość od lusterka), przy ok. 120km/h
Nie mógł jej nie zauważyć.
Ten sam pan, nie wiedzieć czemu ciągle używał hamulca, ja po prostu
puszczałem pedał przyśpieszenia.
Jakoś dziwnie przyspieszał, jakby jechał na najwyższym biegu i miał silnik
z turbo lagiem.

A gdyby jechał 15 letnim daewoo to zapewne lepiej by mu szło.
Po co generujesz takie głupie posty z jeszcze głupszym tytułem?
Wojtek

29 Data: Lipiec 26 2007 11:14:02
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

Dzisiaj.
Zeszłoroczne czarne bmw 7 z Olkusza.
Pan ominął na lekkim zakręcie kobietę idącą prawidłowo poboczem w odległości, uwaga! ok. 20cm. (odległość od lusterka), przy ok. 120km/h
Nie mógł jej nie zauważyć.
Ten sam pan, nie wiedzieć czemu ciągle używał hamulca, ja po prostu puszczałem pedał przyśpieszenia.
Jakoś dziwnie przyspieszał, jakby jechał na najwyższym biegu i miał silnik z turbo lagiem.

A gdyby jechał 15 letnim daewoo to zapewne lepiej by mu szło.
Po co generujesz takie głupie posty z jeszcze głupszym tytułem?

Już kiedyś miałem to napisać.
Uzbierało się.
Dodam jeszcze głupią pindę w Roverze z blachą 149IW9C*, która nie mogła znieść tego, że ją zacząłem wyprzedzać pod górkę (dla Cypriana: wszystkie znaki zezwalały na manewr) i dodała gazu, podczas gdy ja już byłem zrównany z nią.
Baba się na mnie popatrzyła, zmieniła bieg i depnęła.
Gdzie się takie rodzą?

*) to tylko kombinacja znaków.

zyga

30 Data: Lipiec 26 2007 11:23:46
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"  napisał w
wiadomości

Baba się na mnie popatrzyła, zmieniła bieg i depnęła.
Gdzie się takie rodzą?

Pomijajac fakt ze baba zlamala art PoRD mowiacy o zakazie przyspieszania w
czasie bycia wyprzedzanym, to jezeli zabierasz sie za wyprzedzanie nie majac
odpowiedniego zapasu predkosci, mocy oraz miejsca  - to tez nie jest za
dobrze.

Same znaki nie wystarczaja. Miejsc gdzie znaki i linie na drodze sklaniaja
do wyprzedzania, a same miejsca sa skrajnie niebezpieczne jest na peczki w
poludniowej polsce.

--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

31 Data: Lipiec 26 2007 11:30:46
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

Baba się na mnie popatrzyła, zmieniła bieg i depnęła.
Gdzie się takie rodzą?

Pomijajac fakt ze baba zlamala art PoRD mowiacy o zakazie przyspieszania w czasie bycia wyprzedzanym, to jezeli zabierasz sie za wyprzedzanie nie majac odpowiedniego zapasu predkosci, mocy oraz miejsca  - to tez nie jest za dobrze.

Gdybym nie miał, to bym się nie brał.

Same znaki nie wystarczaja. Miejsc gdzie znaki i linie na drodze sklaniaja do wyprzedzania, a same miejsca sa skrajnie niebezpieczne jest na peczki w poludniowej polsce.

Nie ucz ojca...

zyga

32 Data: Lipiec 26 2007 11:32:18
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Cyprian Prochot 

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"  napisał w
wiadomości


Gdybym nie miał, to bym się nie brał.

skoro ten manewr Ci utrudnil wyprzedzanie to znaczy ze nie miales ;)

Same znaki nie wystarczaja. Miejsc gdzie znaki i linie na drodze
sklaniaja do wyprzedzania, a same miejsca sa skrajnie niebezpieczne jest
na peczki w poludniowej polsce.

Nie ucz ojca...

Zygus ? Powiedz mi, ile w zyciu przejechales km  i ile przejezdzasz po
polskich drogach rocznie ?
Ale tak szczerze.

--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

33 Data: Lipiec 26 2007 12:38:18
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

Gdybym nie miał, to bym się nie brał.

skoro ten manewr Ci utrudnil wyprzedzanie to znaczy ze nie miales ;)

Same znaki nie wystarczaja. Miejsc gdzie znaki i linie na drodze sklaniaja do wyprzedzania, a same miejsca sa skrajnie niebezpieczne jest na peczki w poludniowej polsce.
Nie ucz ojca...

Zygus ? Powiedz mi, ile w zyciu przejechales km  i ile przejezdzasz po polskich drogach rocznie ?
Ale tak szczerze.

Do wygooglania.
Obecne sześcioletnie auto ma ~170kkm.
Wcześniej przez ponad 2 lata jeździłem CC700.
I?

zyga

34 Data: Lipiec 26 2007 13:39:30
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"  napisał w
wiadomości


Do wygooglania.
Obecne sześcioletnie auto ma ~170kkm.
Wcześniej przez ponad 2 lata jeździłem CC700.
I?

Czyli w sumie nie jestes az takim mlokosem na jakiego wygladasz po swoich
wypowiedziach na grupach dyskusyjnych....

--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

35 Data: Lipiec 26 2007 13:54:59
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

Do wygooglania.
Obecne sześcioletnie auto ma ~170kkm.
Wcześniej przez ponad 2 lata jeździłem CC700.
I?

Czyli w sumie nie jestes az takim mlokosem na jakiego wygladasz po swoich wypowiedziach na grupach dyskusyjnych....

I?

zyga

36 Data: Lipiec 26 2007 17:06:04
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: paweł 



Czyli w sumie nie jestes az takim mlokosem na jakiego wygladasz po swoich
wypowiedziach na grupach dyskusyjnych....

nie moglem sie powstrzymac, po Twoich wypowiedziach i wartosci materialnej
auta ktorym jezdzisz mozna wywnioskowac ze masz prawko od roku a samochod
kupiles dowozac pizze na rowerze, pozory myla? a moze nie...

37 Data: Lipiec 26 2007 17:08:56
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

Czyli w sumie nie jestes az takim mlokosem na jakiego wygladasz po swoich wypowiedziach na grupach dyskusyjnych....

nie moglem sie powstrzymac, po Twoich wypowiedziach i wartosci materialnej auta ktorym jezdzisz mozna wywnioskowac ze masz prawko od roku a samochod kupiles dowozac pizze na rowerze, pozory myla? a moze nie...

To zależy ile czasu już dowozi tę pizzę.
:>
Wbrew pozorom, biznes pizzowy nieźle się kręci.

zyga

38 Data: Lipiec 27 2007 10:38:59
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "paweł"  napisał w wiadomości


nie moglem sie powstrzymac, po Twoich wypowiedziach i wartosci materialnej
auta ktorym jezdzisz mozna wywnioskowac ze masz prawko od roku a samochod
kupiles dowozac pizze na rowerze, pozory myla? a moze nie...

pozory myla.
prawko mam ok 10 lat, w tym okresie przejechalem nieco ponad 450 tys km ,
autko - rzecz nabyta nie mam zamiaru tlumaczyc sie z tego jakie auto kupilem
i czy bylo warte pol czy 0.8 miesiecznej pensji.


--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

39 Data: Lipiec 26 2007 15:36:52
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Yzedef 

Gdybym nie miał, to bym się nie brał.

skoro ten manewr Ci utrudnil wyprzedzanie to znaczy ze nie miales ;)


Dobre :)) czyli co ?? trzeba miec spory zapas mocy predkosci.. i miejsca?? i
czego jeszcze?? pieknego sloneczka.. hmm spokojny wiaterek... a wilgotnosc
jaka musi byc do wyprzedzania?:)),  czlowieku wyluzuj... bo nie da sie tego
czytac :) (wiem wiem nie musze), ale ogolnie zwykly manewr wyprzedzania dosc
czesty na naszych drogach sprowadzasz do niebywalego wyczynu godnego tylko
nielicznych rajdowych mistrzow :)).
Sie po prostu uwziales na kolesia i tyle jak rasowy polaczek.. :))
a co do samego tematu to fakt zupelnie glupi i niepotrzebny :)

40 Data: Lipiec 26 2007 15:46:42
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

Sie po prostu uwziales na kolesia i tyle jak rasowy polaczek.. :))

Kolega granadziarza.
Ot.

a co do samego tematu to fakt zupelnie glupi i niepotrzebny :)

Taaa, pewnie.
Czym jeździsz?

zyga

41 Data: Lipiec 26 2007 16:01:44
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "Yzedef"  napisał w wiadomości


Dobre :)) czyli co ?? trzeba miec spory zapas mocy predkosci.. i miejsca??
i czego jeszcze?? pieknego sloneczka.. hmm spokojny wiaterek... a
wilgotnosc jaka musi byc do wyprzedzania?:)),  czlowieku wyluzuj... bo nie
da sie tego czytac :) (wiem wiem nie musze), ale ogolnie zwykly manewr
wyprzedzania dosc

nie musisz.
PLONK warning

czesty na naszych drogach sprowadzasz do niebywalego wyczynu godnego tylko
nielicznych rajdowych mistrzow :)).

nie, po prostu przypominam co o tym mowi PoRD.
PLONK warning


Sie po prostu uwziales na kolesia i tyle jak rasowy polaczek.. :))
a co do samego tematu to fakt zupelnie glupi i niepotrzebny :)

piszesz chyba o swoim ...
PLONK

--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

42 Data: Lipiec 26 2007 18:12:39
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Yzedef 

nie musisz.
PLONK warning

no taaa :)) piekna odpowiedz :))
dla mnie EOT bo nie ma co ruszac czegos co moze brzydko zapachniec:)

a co do plonka to z mila checja przynajmniej jak cos kiedys napisze nie bede
musial czytac conajmniej "dziwnych" lekko ujmujac komentarzy :))

43 Data: Lipiec 26 2007 16:56:53
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: paweł 


skoro ten manewr Ci utrudnil wyprzedzanie to znaczy ze nie miales ;)

jakies inne zlote mysli? z twojej wypowiedzi mozna wnioskowac ze jak
jedziemy samochodem ktory ma 100koni i chcemy wyprzedzic kogos kto na 90
jedzie 80km/h a ma 250koni pod maska to:
a) nie wolno nam go wyprzedzic
b) zostawiamy wielki odstep i wyprzedzamy go z predkoscia 180km/h

czy ty nie masz mozgu?

44 Data: Lipiec 26 2007 16:58:48
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

skoro ten manewr Ci utrudnil wyprzedzanie to znaczy ze nie miales ;)

jakies inne zlote mysli? z twojej wypowiedzi mozna wnioskowac ze jak jedziemy samochodem ktory ma 100koni i chcemy wyprzedzic kogos kto na 90 jedzie 80km/h a ma 250koni pod maska to:
a) nie wolno nam go wyprzedzic
b) zostawiamy wielki odstep i wyprzedzamy go z predkoscia 180km/h

czy ty nie masz mozgu?

Uprasza się o nie dobijanie leżącego.
;-)

zyga

45 Data: Lipiec 27 2007 10:42:09
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "paweł"  napisał w wiadomości


jedziemy samochodem ktory ma 100koni i chcemy wyprzedzic kogos kto na 90
jedzie 80km/h a ma 250koni pod maska to:
a) nie wolno nam go wyprzedzic
b) zostawiamy wielki odstep i wyprzedzamy go z predkoscia 180km/h

nie popadajmy w skrajnosci w nadinterpretacji

--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

46 Data: Lipiec 26 2007 14:18:13
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: pluton 

Zeszłoroczne czarne bmw 7 z Olkusza.
Pan ominął na lekkim zakręcie kobietę idącą prawidłowo poboczem w
odległości, uwaga! ok. 20cm. (odległość od lusterka), przy ok. 120km/h

Jednoczesnie zawiodl odleglosciomierz magnetohydrodynamiczny
i Automatyczny Reduktor Predkosci ?

pozdrawiam
pluton

47 Data: Lipiec 26 2007 14:56:19
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

Zeszłoroczne czarne bmw 7 z Olkusza.
Pan ominął na lekkim zakręcie kobietę idącą prawidłowo poboczem w odległości, uwaga! ok. 20cm. (odległość od lusterka), przy ok. 120km/h

Jednoczesnie zawiodl odleglosciomierz magnetohydrodynamiczny
i Automatyczny Reduktor Predkosci ?

Z pewnością!
I GPS!
;-)

zyga

48 Data: Lipiec 26 2007 18:12:37
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umiejš z nich korzystać.
Autor: J.F. 

On Thu, 26 Jul 2007 10:34:20 +0200,  Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Zeszłoroczne czarne bmw 7 z Olkusza.
Pan ominął na lekkim zakręcie kobietę idącą prawidłowo poboczem w
odległości, uwaga! ok. 20cm. (odległość od lusterka), przy ok. 120km/h
Nie mógł jej nie zauważyć.

Alez przepisy wymagaja wylacznie odleglosci bezpiecznej.
Do wypadku nie doszlo, wiec byla bezpieczna :-)

Ten sam pan, nie wiedzieć czemu ciągle używał hamulca, ja po prostu
puszczałem pedał przyśpieszenia.
Jakoś dziwnie przyspieszał, jakby jechał na najwyższym biegu i miał
silnik z turbo lagiem.

moze turbodiesel a moze automat ...
I drugi automat wlaczajacy stopy takze przy hamoaniu silnikiem ? :-)

J.

49 Data: Lipiec 28 2007 17:47:13
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umiejš z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

Zeszłoroczne czarne bmw 7 z Olkusza.
Pan ominął na lekkim zakręcie kobietę idącą prawidłowo poboczem w odległości, uwaga! ok. 20cm. (odległość od lusterka), przy ok. 120km/h
Nie mógł jej nie zauważyć.

Alez przepisy wymagaja wylacznie odleglosci bezpiecznej. Do wypadku nie doszlo, wiec byla bezpieczna :-)

Kurde, to trochę niejasne jest, Art. 24.:
2. Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wyprzedzaniu zachować szczególną ostrożność, a zwłaszcza bezpieczny odstęp od wyprzedzanego pojazdu lub uczestnika ruchu. W razie wyprzedzania pojazdu jednośladowego lub kolumny pieszych odstęp ten nie może być mniejszy niż 1 m.

zyga

50 Data: Lipiec 28 2007 19:10:37
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umiejš z nich korzystać.
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Zygmunt,

Saturday, July 28, 2007, 5:47:13 PM, you wrote:

Zeszłoroczne czarne bmw 7 z Olkusza.
Pan ominął na lekkim zakręcie kobietę idącą prawidłowo poboczem w
odległości, uwaga! ok. 20cm. (odległość od lusterka), przy ok. 120km/h
Nie mógł jej nie zauważyć.
Alez przepisy wymagaja wylacznie odleglosci bezpiecznej.
Do wypadku nie doszlo, wiec byla bezpieczna :-)
Kurde, to trochę niejasne jest, Art. 24.:
2. Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wyprzedzaniu zachować
szczególną ostrożność, a zwłaszcza bezpieczny odstęp od wyprzedzanego
pojazdu lub uczestnika ruchu. W razie wyprzedzania pojazdu
jednośladowego lub kolumny pieszych odstęp ten nie może być mniejszy niż
1 m.

Jesli kobieta szła prawidłowo, to nie ma mowy o wyprzedzaniu. Poza tym
- jedna kobieta kolumny pieszych nie tworzy.

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

51 Data: Lipiec 29 2007 21:45:04
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umiejš z nich korzystać.
Autor: jerzu 

On Sat, 28 Jul 2007 19:10:37 +0200, RoMan Mandziejewicz
 wrote:

Jesli kobieta szła prawidłowo, to nie ma mowy o wyprzedzaniu. Poza tym
- jedna kobieta kolumny pieszych nie tworzy.

A jak to była kobieta w ciąży? ;-))


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org  GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

52 Data: Lipiec 30 2007 16:47:58
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umiejš z nich korzystać.
Autor: J.F. 

On Sat, 28 Jul 2007 17:47:13 +0200,  Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Pan ominął na lekkim zakręcie kobietę idącą prawidłowo poboczem w
odległości, uwaga! ok. 20cm. (odległość od lusterka), przy ok. 120km/h
Nie mógł jej nie zauważyć.

Alez przepisy wymagaja wylacznie odleglosci bezpiecznej.
Do wypadku nie doszlo, wiec byla bezpieczna :-)

Kurde, to trochę niejasne jest, Art. 24.:
2. Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wyprzedzaniu zachować
szczególną ostrożność, a zwłaszcza bezpieczny odstęp od wyprzedzanego
pojazdu lub uczestnika ruchu. W razie wyprzedzania pojazdu
jednośladowego lub kolumny pieszych odstęp ten nie może być mniejszy niż
1 m.

Ale co tu widzisz niejasnego ? Kobieta jednosladowa czy w kolumnie ?

J.

53 Data: Lipiec 30 2007 17:34:21
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umiej? z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

Pan ominął na lekkim zakręcie kobietę idącą prawidłowo poboczem w odległości, uwaga! ok. 20cm. (odległość od lusterka), przy ok. 120km/h
Nie mógł jej nie zauważyć.
Alez przepisy wymagaja wylacznie odleglosci bezpiecznej. Do wypadku nie doszlo, wiec byla bezpieczna :-)
Kurde, to trochę niejasne jest, Art. 24.:
2. Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wyprzedzaniu zachować szczególną ostrożność, a zwłaszcza bezpieczny odstęp od wyprzedzanego pojazdu lub uczestnika ruchu. W razie wyprzedzania pojazdu jednośladowego lub kolumny pieszych odstęp ten nie może być mniejszy niż 1 m.

Ale co tu widzisz niejasnego ? Kobieta jednosladowa czy w kolumnie ?

Kolumna pieszych i pieszy jako uczestnik ruchu.

zyga

54 Data: Lipiec 31 2007 09:42:49
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umiej? z nich korzystać.
Autor: Adam Płaszczyca 

On Mon, 30 Jul 2007 17:34:21 +0200, "Zygmunt M. Zarzecki"
 wrote:

Ale co tu widzisz niejasnego ? Kobieta jednosladowa czy w kolumnie ?

Kolumna pieszych i pieszy jako uczestnik ruchu.

Pieszy, jeśli nei idzie w kolumnie, ma obowiązek ustępowania
pierwszeństwa.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

55 Data: Lipiec 26 2007 21:48:04
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Sanctum Officium 

"Zygmunt M. Zarzecki"  wrote in message

Dzisiaj.
Zeszłoroczne czarne bmw 7 z Olkusza.
Pan ominął na lekkim zakręcie kobietę idącą prawidłowo poboczem w
odległości, uwaga! ok. 20cm. (odległość od lusterka), przy ok. 120km/h
Nie mógł jej nie zauważyć.
Ten sam pan, nie wiedzieć czemu ciągle używał hamulca, ja po prostu
puszczałem pedał przyśpieszenia.
Jakoś dziwnie przyspieszał, jakby jechał na najwyższym biegu i miał
silnik z turbo lagiem.

7 to tylko automaty. Chyba że jakiś antyk (E32 i starsze), bo te jeszcze
były z manualem.


MK

56 Data: Lipiec 27 2007 02:29:59
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: vneb 

On 26 Lip, 21:48, "Sanctum Officium"  wrote:

7 to tylko automaty. Chyba że jakiś antyk (E32 i starsze), bo te jeszcze
były z manualem.

Nie pierdol wierszy, bo dzis nie pierwszy...
Ile razy mam powtarzac, ze jak nie masz pojecia to sie nie odzywaj, bo
sie tylko osmieszasz.
Pierwsze lepsze ogloszenie na allegro:
http://skocz.pl/e38manual

pozdr.
vneb

57 Data: Lipiec 27 2007 14:04:27
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: paweł 

Pierwsze lepsze ogloszenie na allegro:
http://skocz.pl/e38manual

co by nie pisac to tez juz antyk ;>

58 Data: Lipiec 27 2007 13:05:48
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Zygmunt M. Zarzecki 

Dzisiaj.
Zeszłoroczne czarne bmw 7 z Olkusza.
Pan ominął na lekkim zakręcie kobietę idącą prawidłowo poboczem w
odległości, uwaga! ok. 20cm. (odległość od lusterka), przy ok. 120km/h
Nie mógł jej nie zauważyć.
Ten sam pan, nie wiedzieć czemu ciągle używał hamulca, ja po prostu
puszczałem pedał przyśpieszenia.
Jakoś dziwnie przyspieszał, jakby jechał na najwyższym biegu i miał
silnik z turbo lagiem.

7 to tylko automaty. Chyba że jakiś antyk (E32 i starsze), bo te jeszcze
były z manualem.

Zeszłoroczny, na oko.

zyga

59 Data: Lipiec 30 2007 13:41:26
Temat: Re: Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.
Autor: Adam Płaszczyca 

On Thu, 26 Jul 2007 10:34:20 +0200, "Zygmunt M. Zarzecki"
 wrote:

Pan ominął na lekkim zakręcie kobietę idącą prawidłowo poboczem w
odległości, uwaga! ok. 20cm. (odległość od lusterka), przy ok. 120km/h
Nie mógł jej nie zauważyć.

No i? Zgodnie z przepisami pani idąca drogą miała obowiązek mu
ustąpić.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Kierowcy wypasionych furek nie umieją z nich korzystać.



Grupy dyskusyjne