Grupy dyskusyjne   »   Kierownica drży + stuki

Kierownica drży + stuki



1 Data: Czerwiec 17 2008 08:31:09
Temat: Kierownica drży + stuki
Autor: Scyzoryk 

Przy ok 120-130km/h zaczyna lekko drgać kierownica. Nie wyrywa mi jej z rąk
ale jest to denerwujące. Przy mniejszych predkosciach nie daje o sobie znac.
Sprawdziłem wywazenie przednich kół oraz czy nie maja bąbli. Wszystko ok.
Gdzie szukać przyczyny?? nie podejrzewam tynych kół ale jesli to mozliwe to
też sprawdze.

Druga sprawa to przy wolnych i ciasnych skretach/łukach w prawo (np. na
skrzyzowaniu jak skrecam w małą uliczke) po odhamowaniu, redukcji np. na 2 i
probie przyspieszenia w zakrecie slysze lekciutkie puk-puk jakby z okolic
układu kierowniczego (nie jestem tego pewny) Wystepuje to przy skrecie w
prawo i to nie kazdym, musi byc odpowiedni luk i przyspieszanie w trakcie.
Co tym razem??

Czy jedno i drugie moze miec powiazanie??


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550



2 Data: Czerwiec 17 2008 09:13:02
Temat: Re: Kierownica drży + stuki
Autor: Lewis 


Druga sprawa to przy wolnych i ciasnych skretach/łukach w prawo (np. na
skrzyzowaniu jak skrecam w małą uliczke) po odhamowaniu, redukcji np. na 2 i probie przyspieszenia w zakrecie slysze lekciutkie puk-puk jakby z okolic układu kierowniczego (nie jestem tego pewny) Wystepuje to przy skrecie w prawo i to nie kazdym, musi byc odpowiedni luk i przyspieszanie w trakcie. Co tym razem??

Czy jedno i drugie moze miec powiazanie??

Moze mieć powiązanie, zajżyj pod spód i zobacz czy nie masz przypadkiem przetartych osłon od przegubów...


--
Pozdrawiam
Lewis
red GSF 400 na sprzedaż
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW

3 Data: Czerwiec 17 2008 09:21:19
Temat: Re: Kierownica drży + stuki
Autor: Scobowski 

jeśli jesteś pewny kółek, to poszukaj w wyważeniu  półosi - któras może być
krzywa i dawac taki efekt. Jeśli do tego wybiłeś z czasem poduszki/mocowania
skrzyni - również przy redukcji może ci dawać efekt "latania" układu
napędwego.

4 Data: Czerwiec 17 2008 10:49:35
Temat: Re: Kierownica drży + stuki
Autor: owp 

Druga sprawa to przy wolnych i ciasnych skretach/łukach w prawo (np. na skrzyzowaniu jak skrecam w małą uliczke) po odhamowaniu, redukcji np. na 2 i probie przyspieszenia w zakrecie slysze lekciutkie puk-puk jakby z okolic układu kierowniczego (nie jestem tego pewny) Wystepuje to przy skrecie w prawo i to nie kazdym, musi byc odpowiedni luk i przyspieszanie w trakcie. Co tym razem??

Łącznik stabilizatora do wymiany ?

5 Data: Czerwiec 17 2008 12:51:17
Temat: Re: Kierownica drży + stuki
Autor: Adam Płaszczyca 

On Tue, 17 Jun 2008 08:31:09 +0200, "Scyzoryk"
 wrote:

Druga sprawa to przy wolnych i ciasnych skretach/łukach w prawo (np. na
skrzyzowaniu jak skrecam w małą uliczke) po odhamowaniu, redukcji np. na 2 i
probie przyspieszenia w zakrecie slysze lekciutkie puk-puk jakby z okolic
układu kierowniczego (nie jestem tego pewny) Wystepuje to przy skrecie w
prawo i to nie kazdym, musi byc odpowiedni luk i przyspieszanie w trakcie.
Co tym razem??

Przegub. Może byc powiązane.
Najpierw wymień przegub,
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Kierownica drży + stuki



Grupy dyskusyjne