Hautameki wrote:
Witam
Czy warto się pakować w opony, które mają dwie małe łatki (po 2cm kw.
każda)?
Parę dni temu kupiłem dwie zupełnie nowe opony letnie Uniroyal
rainsport 1, przejechały może z 3000km.
To nowe czy nie zuzyte ?
Wczoraj odkryłem, że jedna
opona ma dwie wewnętrzne łatki - jedna jest z boku - zakleja małe
przecięcie widoczne po lekkim wygięciu gumy, a druga łatka znajduje
się pod bieżnikiem.
Ta na bieżniku to nic nadzwyczajnego, przecież nie wyżuca się prawie prawie
nowej opony jak się wbije jakaś śruba czy coś takiego. Mi się takie cos
przytrafiło po jakiś 3-4 kkm od zakupu nowych zimówek
Mnie by martwiło bardziej to boczne uszkodzenei ale mówisz że załta ma ok
2cm kw czyli bok tej łatki to koło 15 mm czyli pikuś
Za oponki zapłacilem 80zl/szt. cena jest naprawdę niska, opony były
mierzone ciśnieniowo i niby wszystko jest ok. Boję się, że po
założeniu i dluższej eksploatacji mogą wyjść burchle.
Czy macie jakieś doświadczenia z klejonymi oponami?
Tak, ja po zaklejeniu zrobiłem kolejne 6000 km i jest ok, i planuję dalej na
nich jeździć
--
Z powazaniem
Bartosz Augustyniak, Lódz
C5 2.0 HDi 110 KM '03 149 kkm
C5 2.0 HDi 110 KM '01 149 kkm
Kiedys: Xantia 1,9TD'94 w rodzinie Xantia 1.8i '93 zagazowna
4 |
Data: Luty 06 2007 13:16:24 |
Temat: Re: Klejone opony |
Autor: Michal |
nie: powinno sie/wolno kleic opon na boku. tez kiedys przez przypadek taka
kupiem, poszla do kosza
pozdrawiam
Michal
5 |
Data: Luty 06 2007 19:29:06 | Temat: Re: Klejone opony | Autor: Marcin |
Użytkownik "Hautameki" napisał w wiadomości
Witam
Czy warto się pakować w opony, które mają dwie małe łatki (po 2cm kw.
każda)?
Parę dni temu kupiłem dwie zupełnie nowe opony letnie Uniroyal
rainsport 1, przejechały może z 3000km. Wczoraj odkryłem, że jedna
opona ma dwie wewnętrzne łatki - jedna jest z boku - zakleja małe
przecięcie widoczne po lekkim wygięciu gumy, a druga łatka znajduje
się pod bieżnikiem.
Za oponki zapłacilem 80zl/szt. cena jest naprawdę niska, opony były
mierzone ciśnieniowo i niby wszystko jest ok. Boję się, że po
założeniu i dluższej eksploatacji mogą wyjść burchle.
Czy macie jakieś doświadczenia z klejonymi oponami?
najwyżej się zabijesz jak ci opona wybuchnie....a może nie ....
| |