On Thu, 28 Jun 2007 09:55:00 +0200, Adrian wrote:
Ale pamietasz ze masz przedni naped ?
Tyle ze on nie stawia oporow "strasznie duzych".
i w corsie i w Toyocie jest przedni naped tylko ze kola zachowuja sie
inaczej - mowa tu o tym oporze przy probie recznego obkrecania kol
Ale krecisz przy okazji dyfrem i polowa skrzyni.
Jesli dyfer troche "lepszy" to moze byc ciezko jednym kolem obrocic.
dziwne jak dla mnie jest iz w Toyocie po zapaleniu silnika, nacisnieciu
kilka razy hamulca - kola dalej jest ciezko recznie okrecic - przeciez w
dlugiej trasie to tam wytworzy sie ogromna temperatura
czyz nie jest tak ??
w tarczowych nie masz zadnej sprezyny do cofania klocka, tylko troche
na uszczelce. Wiec jesli pare razy wcisniesz hamulec to klocki zostana
przy tarczy .. przez pare obrotow.
Najwyrazniej nie masz klopotow z hamulcami, bo jak piszesz - tarcze
zimne.
J.
9 |
Data: Czerwiec 28 2007 14:15:33 |
Temat: Re: Koła przednie - duży opór przy recznym obrocie |
Autor: Adrian |
Bylem u mechanika i okazalo sie ze wszystko oki.
To co dzwonilo to jakas zawleczka - juz nie dzwoni - to ze kola kreca sie
ciezko tez jest poprawne.
A tak jak juz wspomnieliscie z racji ze tarcze sa w normalnej temperaturze
nie zachodzi tam zadne "zakleszczenie"
Nie raz sie naczytalem tutaj o jakosci uslug w warsztatach a pozniej o ich
niemilym efekcie wiec wole dmuchac na zmine :)
dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
Adrian
Toyota Corolla 2.0D + Uniden 520xl + President Indiana
|