Grupy dyskusyjne   »   Kończy się rumakowanie

Kończy się rumakowanie



1 Data: Listopad 08 2012 09:42:58
Temat: Kończy się rumakowanie
Autor: PB 


Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/




--
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa
Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA



2 Data: Listopad 08 2012 10:29:00
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor:

W dniu 2012-11-08 09:42, PB pisze:


Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/


“Budowa centralnego systemu automatycznego
nadzoru nad ruchem drogowym“, finansowanego
przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu
Infrastruktura i Środowisko."

Jak widzę taką formułkę i to w takim kontekście to się zastanawiam jak jeszcze bardziej idiotycznie można wydawać _MOJE_ podatki.
Na prawdę jest w narodzie większoć która uważa takie postępowanie za mądre? Nie może być aż tak źle z szarymi komórkami Polaków.
To nie możliwe.

z

3 Data: Listopad 08 2012 11:10:27
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Robson 


Jak widzę taką formułkę i to w takim kontekście to się zastanawiam jak
jeszcze bardziej idiotycznie można wydawać _MOJE_ podatki.
Na prawdę jest w narodzie większość która uważa takie postępowanie za
mądre? Nie może być aż tak źle z szarymi komórkami Polaków.
To nie możliwe.

Trzeba było być takim mądrym 7 i 8 czerwca 2003 r.

"Cieszy mię ten rym: Polak mądry po szkodzie.
Lecz jeśli prawda i z tego nas zbodzie,
Nową przypowieść Polak sobie kupi
Że i przed szkodą, i po szkodzie głupi."

R

4 Data: Listopad 08 2012 19:58:52
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor:

W dniu 2012-11-08 11:10, Robson pisze:

Trzeba było być takim mądrym 7 i 8 czerwca 2003 r.


Dokładnie!

z

5 Data: Listopad 08 2012 11:12:17
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-08 10:29, z wrote:

Jak widzę taką formułkę i to w takim kontekście to się zastanawiam jak
jeszcze bardziej idiotycznie można wydawać _MOJE_ podatki.
Na prawdę jest w narodzie większoć która uważa takie postępowanie za
mądre? Nie może być aż tak źle z szarymi komórkami Polaków.
To nie możliwe.

Ale to zdecydowala mniejszosc, nie wiekszosc. Wybrana przez wiekszosc ;)
A co do podatkow, to przeciez wiadomo ze to jest wunderwaffe, ktore ma
ratowac oczekiwane przez Vincenta wplywy z mandatow. Czyli to beda
ruchome punkty poboru nadzwyczajnego podatku drogowego.






--

memento lorem ipsum

6 Data: Listopad 08 2012 18:46:16
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: ToMasz 


Jak widzę taką formułkę i to w takim kontekście to się zastanawiam jak
jeszcze bardziej idiotycznie można wydawać _MOJE_ podatki.
powtórzę to jak za każdym razem. wyobraź sobie że TY masz zmniejszyć iloć pieniędzy wydawanych na leczenie skutków wypadków. JAk to zrobisz? Tak aby nikogo za bardzo nie wnerwić?
1. Wprowadzisz przepis że kierowca sam płaci za skutki tego co zrobił
2. radykalnie podniesiesz skłÄ…dki na ubezpieczeniea wszystkim
3. wprowadzisz więcej fotoradarów które zmiejszą wydatki na leczeie o 0.0001% ale dodatkowo zarobią na siebie, obsługę i paru urzędników.

Więc nie marudź proszę o _naszych podatkach_, bo przeciętny polak jest takim matołem który chce wszystko za darmo. Oczywiście że dostaje wiele za "darmo", ale to "darmo" jest finansowane z podatków.
Jak przeciętny polak zrozumie i zagłosuje że nie chce nic za darmo, będzie go stać na to samo co ma, i zostanie ta iloć kasy którą teraz "łyka" system i politycy

ToMasz

7 Data: Listopad 08 2012 19:57:21
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor:

W dniu 2012-11-08 18:46, ToMasz pisze:

Więc nie marudź proszę o _naszych podatkach_, bo przeciętny polak jest
takim matołem który chce wszystko za darmo.

Mów za siebie. Ja mam małe wymagania i chcę proporcjonalnie do tego płacić podatki. Chcę żeby mi się nikt pod kołdrę nie wpychał z kolejnymi bezzsensownymi dyrektywami unijnymi i chcę _odpowiadać_ za swoje czyny bo tak wygląda normalność.
Wiem, to jest niepoprawne POlitycznie bo banda urzędasów nie będzie mogła przekładać kasy z kupki na kupkę po drodze sobie pobierając ogromną marżę.
Tu nie trzeba odkrywać Ameryki. Redystrybucja kosztuje i prowadzi do zadłużania państwa a w następnej kolejności do nędzy wszystkich. Nawet tych co jeszcze wieżą że państwo da.

z

8 Data: Listopad 09 2012 10:50:05
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Jakub Witkowski 

W dniu 2012-11-08 19:57, z pisze:

Redystrybucja kosztuje i prowadzi do zadłużania państwa a w następnej kolejności do nędzy wszystkich.

Albo i nie prowadzi. Przykłady: Grecja, Szwecja.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

9 Data: Listopad 09 2012 12:17:33
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor:

W dniu 2012-11-09 10:50, Jakub Witkowski pisze:

Albo i nie prowadzi. Przykłady: Grecja, Szwecja.


Grunt do dobry przykład. ;-) Tak samo dobrym przykładem na potwierdzenie galopu zadłużeniowego jest Japonia. ;-) Hłełełe...
Właśnie taki jeden populista w sejmie brandzlował się procentami obsługi długu i znowu powoływał się na Japonię. Żałość.

z

10 Data: Listopad 08 2012 19:19:16
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: abn140 


Jak widzę taką formułkę i to w takim kontekście to się zastanawiam jak
jeszcze bardziej idiotycznie można wydawać _MOJE_ podatki.
Na prawdę jest w narodzie większość która uważa takie postępowanie za
mądre? Nie może być aż tak źle z szarymi komórkami Polaków.
To nie możliwe.

z
Ale powiedz - glosowanie na Nowa Prawice jest Ci obce co nie?
Nie glosujesz bo to debile i oszolomy z naciskiem na to ostatnie w liczbie
pojedynczej....
Cosh - mozesz oczywiscie pozostac przy dotychczasowych......
no chyba ze sie myle to przepraszam......
no ale swiat taki jest. sa wiele gorsze i bardziej skretyniale prawdy
objawione jak ta ze skurwysynow socjalistow nie mozna wywlaszczyc z
sejmu....
kilka z brzegu bajek:
religie
zaleznosc holesterol - tluszcz i cala teoria lipidowa
"pieniadz papierowy lepszy od zlotego"
"deflacja jest zlem"
inflacja to tylko 1,5% (realna na shadowstats.com)
"Keynes ma racje"
w chuj innych.
ale ja juz stary jestem i mam to w dupie.
a wy mlodzi albo dacie sie zaruchac na smierc albo zmadrzejecie. jedno
klikniecie dalej masz dzisiaj wiedze. powodzenia.

11 Data: Listopad 09 2012 21:16:29
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Bydlę 

On 2012-11-08 10:29:00 +0100, z  said:

W dniu 2012-11-08 09:42, PB pisze:

Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/


“Budowa centralnego systemu automatycznego
nadzoru nad ruchem drogowym“, finansowanego
przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu
Infrastruktura i Środowisko."

Jak widzę taką formułkę i to w takim kontekście to się zastanawiam jak jeszcze bardziej idiotycznie można wydawać _MOJE_ podatki.

Nie denerwuj się -jest szansa na małe rumakowanie:

"Urządzenia przystosowane są do pracy przez 24 h/dobę przez 360 dni w roku"

Czyli nie cały rok...
;-)



--
Bydlę

12 Data: Listopad 10 2012 20:21:50
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: J.F. 

Dnia Thu, 08 Nov 2012 10:29:00 +0100, z napisaů(a):

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/
´Budowa centralnego systemu automatycznego
nadzoru nad ruchem drogowym´, finansowanego
przez Unić Europejskŕ ze úrodków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu
Infrastruktura i Úrodowisko."

Jak widzć takŕ formuůkć i to w takim kontekúcie to sić zastanawiam jak
jeszcze bardziej idiotycznie moýna wydawaă _MOJE_ podatki.
Na prawdć jest w narodzie wićkszoúă która uwaýa takie postćpowanie za
mŕdre? Nie moýe byă aý tak ęle z szarymi komórkami Polaków.
To nie moýliwe.

A znasz jakies inne rozwiazanie ? Jak swiat swiatem - panstwo pobiera
podatki i ulepsza swoj aparat represji, aby lepiej pobierac podatki.
Stare suszarki niby skad byly ?

W tym przypadku pozostaje sie tylko cieszyc ze to nie tylko nasze podatki,
ale z calej europy. I jak dobrze pojdzie, to zaplaca za to, zeby im wysylac
mandaty  :-)

J.

13 Data: Listopad 08 2012 11:22:57
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-08 09:42, PB wrote:

Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

Mysle, ze te samochody beda sie jednak rzucac w oczy - albo blyskaniem,
albo charakterystyczna glowica i kamera. I na CB info zacznie isc
szybko ze ktos cos zauwazyl.


--

memento lorem ipsum

14 Data: Listopad 08 2012 11:34:28
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Lewis 

W dniu 2012-11-08 11:22, elmer radi radisson pisze:

On 2012-11-08 09:42, PB wrote:

Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

Mysle, ze te samochody beda sie jednak rzucac w oczy - albo blyskaniem,
albo charakterystyczna glowica i kamera. I na CB info zacznie isc
szybko ze ktos cos zauwazyl.



Ciekawe kiedy zaczną pojawiać się samochody cywili z zainstalowanymi działkami pp...

--
Pozdrawiam
Lewis

15 Data: Listopad 08 2012 10:36:18
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: AZ 

On 2012-11-08, elmer radi radisson  wrote:

Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

Mysle, ze te samochody beda sie jednak rzucac w oczy - albo blyskaniem,
albo charakterystyczna glowica i kamera. I na CB info zacznie isc
szybko ze ktos cos zauwazyl.

No i anten maja duzo :-)

--
Artur
ZZR 1200

16 Data: Listopad 08 2012 11:56:59
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-08 11:36, AZ wrote:

No i anten maja duzo :-)

Bo ja wiem - moze maja jedna antene wiecej i to tez nie do radiostacji, tylko do lacznosci komorkowej. Bo Orange realizuje komunikacje dla ITD
wiec prawdopodobne ze takze w tych wozach. Chyba ze beda mieli tez CB,
jak ten na obrazku.

Natomiast podczas pracy raczej musza jechac zgodnie z przepisami, bo
przeciez nikogo nie gonia ;P. A kto widzial "flotowe" marki normalnie
tak jezdzace?


--

memento lorem ipsum

17 Data: Listopad 08 2012 12:03:33
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Liwiusz 

W dniu 2012-11-08 11:56, elmer radi radisson pisze:

Natomiast podczas pracy raczej musza jechac zgodnie z przepisami, bo
przeciez nikogo nie gonia ;P. A kto widzial "flotowe" marki normalnie
tak jezdzace?

Ależ, kumie, quis custodiet ipsos custodes?

--
Liwiusz

18 Data: Listopad 08 2012 13:06:04
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-08 12:03, Liwiusz wrote:

quis custodiet ipsos custodes

"Wzmożona kontrola dźwignią społecznego zaufania" :)


--

memento lorem ipsum

19 Data: Listopad 08 2012 13:10:35
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

... przeciez nie moga sie podkladac ze na fotce jest "obiekt: 78/50, predkosc wlasna: 69/50" bo by zaraz operator stracil prawo jazdy ;)

Kontratyp tutaj nie zadziala, bo nie dzialaja w zakresie zatrzymania
sprawcy wykroczenia na goracym uczynku.




--

memento lorem ipsum

20 Data: Listopad 08 2012 12:11:48
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: AZ 

On 2012-11-08, elmer radi radisson  wrote:

.. przeciez nie moga sie podkladac ze na fotce jest "obiekt: 78/50,
predkosc wlasna: 69/50" bo by zaraz operator stracil prawo jazdy ;)

Kontratyp tutaj nie zadziala, bo nie dzialaja w zakresie zatrzymania
sprawcy wykroczenia na goracym uczynku.

Ale przeciez nie musza wysylac Ci zadnej fotki :-)

--
Artur
ZZR 1200

21 Data: Listopad 08 2012 14:02:36
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-08 13:11, AZ wrote:

Ale przeciez nie musza wysylac Ci zadnej fotki :-)

Ale jesli ktos odmowi przyjecia to bedzie mogl obejrzec ja w sadzie
grodzkim. Tak czy owak, twardy dowod przeginki jest i tylko czekac,
jak ktos uzyje to w jakiejs wewnetrznej rozgrywce sluzb ;)




--

memento lorem ipsum

22 Data: Listopad 08 2012 19:26:46
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Gotfryd Smolik news 

On Thu, 8 Nov 2012, elmer radi radisson wrote:

.. przeciez nie moga sie podkladac ze na fotce jest "obiekt: 78/50, predkosc
wlasna: 69/50" bo by zaraz operator stracil prawo jazdy ;)

  Rzuć okiem w komentarze - ktoś już zauważył, że taka jedna tam jest :)
(58/49/30)

Kontratyp tutaj nie zadziala, bo nie dzialaja w zakresie zatrzymania
sprawcy wykroczenia na goracym uczynku.

  Dopiszą prawo do prowokacji :P

pzdr, Gotfryd

23 Data: Listopad 08 2012 20:43:46
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Tom N 

Gotfryd Smolik news w
<news:Pine.WNT.4.64.1211081925390.3024quad>:

On Thu, 8 Nov 2012, elmer radi radisson wrote:

.. przeciez nie moga sie podkladac ze na fotce jest "obiekt: 78/50, predkosc
wlasna: 69/50" bo by zaraz operator stracil prawo jazdy ;)

  Rzuć okiem w komentarze - ktoś już zauważył, że taka jedna tam jest :)
(58/49/30)

Na Przyczółkowej w DC, gdzie jest 60 albo 50 dopuszczalne (redachtór pisze o
50).

Te 30 to, jak też ktoś stwierdził w komentarzach, w celu testowania sprzętu
sobie ustawili, a przepis o przetwarzaniu i przechowywaniu zdjęć w zależność
od prędkości całkiem niedawno podawałem, zapewne nie zapisali.

Ale ja widzę na tym zdjęciu inny "problem" -- nie ma wyboru 70 (część
Wisłostrady ma taka dopuszczalną), nie ma 80 (część Trasy Siekierkowskiej ma
taką dopusczalną), nie ma 100 (dwujezdniowe mają taką dopuszczalną) itd...
<http://oskduet.pl/sites/oskduet/files/myimages/30/predkosci_w_polsce_2011.jpg>

Ale za to jest 160 do wyboru ;-)

--
'Tom N'

24 Data: Listopad 09 2012 00:38:52
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: AZ 

On 2012-11-08,  (Tom N)  wrote:


Ale ja widzę na tym zdjęciu inny "problem" -- nie ma wyboru 70 (częć
Wisłostrady ma taka dopuszczalną), nie ma 80 (częć Trasy Siekierkowskiej ma
taką dopusczalną), nie ma 100 (dwujezdniowe mają taką dopuszczalną) itd...
<http://oskduet.pl/sites/oskduet/files/myimages/30/predkosci_w_polsce_2011.jpg>

Ale za to jest 160 do wyboru ;-)

No ale co Cie dziwi? To nie sa predkosci ktore obowiazuja na danym odcinku tylko
predkosci zarobkowe dla danego odcinka. Przeciez nikt nie bedzie sie rozbijal
o mandat 100 pln, dochodowe sa powiedzmy od 200-300 pln wzwyz (czyli np 160
na autostradzie). :-)

--
Artur
ZZR 1200

25 Data: Listopad 08 2012 13:35:30
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: mister 

W dniu 2012-11-08 11:56, elmer radi radisson pisze:

Natomiast podczas pracy raczej musza jechac zgodnie z przepisami, bo
przeciez nikogo nie gonia ;P. A kto widzial "flotowe" marki normalnie
tak jezdzace?

tak jak na tym zdjeciu?
http://hoga.pl/wp-content/gallery/mobiliny-fotoradar/fotoradary-samo_11_06_2012_143710photo_m_02-zbikowsk_713.jpg
na ograniczeniu do 30 zrobili zdjecie gosciowi ktory jechal 58 km/h, samemu jadac 49 km/h. lol.

26 Data: Listopad 08 2012 14:01:05
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-08 13:35, mister wrote:

na ograniczeniu do 30 zrobili zdjecie gosciowi ktory jechal 58 km/h,
samemu jadac 49 km/h. lol.

"Przez godzinę jeździliśmy nowym Fordem Mondeo ulicą Przyczółkową w Warszawie. Przy obowiązującej prędkości 50 km/godz (..)"

Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
wykroczenie ;)


--

memento lorem ipsum

27 Data: Listopad 08 2012 14:25:52
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: mister 

W dniu 2012-11-08 14:01, elmer radi radisson pisze:

"Przez godzinę jeździliśmy nowym Fordem Mondeo ulicą Przyczółkową w
Warszawie. Przy obowiązującej prędkości 50 km/godz (..)"

Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
wykroczenie ;)

nie znam miejsca, ale widac wyraznie ze maja ustawione ograniczenie 30 km/h wiec robili zdjecia samochodom poruszajacym sie powyzej tej predkosci.

28 Data: Listopad 08 2012 15:00:49
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-08 14:25, mister wrote:

nie znam miejsca, ale widac wyraznie ze maja ustawione ograniczenie 30
km/h wiec robili zdjecia samochodom poruszajacym sie powyzej tej predkosci.

Skoro to byla pokazowka, to rownie dobrze mogli ustawic prog
zadzialania FR ponizej realnego ograniczenia zeby szybko zademonstrowac
wykonanie zdjecia. Ale niewykluczone ze na testach, szczegolnie takich
po ktorych foty ida nie do dokumentacji a do smieci, mogli sobie
zwyczajnie pofolgowac.

Jesli foty beda szly do archiwum i w okreslonych okolicznosciach bedzie
mozna udowodnic, ze prowadzacy pojazd ITD przekroczyl predkosc 129 razy
dziennie, to nie wiem czy bedzie tak luzno ;). Tak czy owak, w tej
sytuacji nie beda mieli takich podstaw do obrony, jakimi zaslania
sie policja podczas poscigow nieoznakowanymi wozami i ktore to
koncza sie zatrzymaniem ofiary. Poza tym nie ma tutaj roznego rodzaju
bzdurnych tlumaczen ze "trzeba chwile jechac ze zblizona predkoscia
do rejestrowanego pojazdu" itd.



--

memento lorem ipsum

29 Data: Listopad 08 2012 20:28:23
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Tom N 

elmer radi radisson w


On 2012-11-08 13:35, mister wrote:

na ograniczeniu do 30 zrobili zdjecie gosciowi ktory jechal 58 km/h,
samemu jadac 49 km/h. lol.

"Przez godzinę jeździliśmy nowym Fordem Mondeo ulicą Przyczółkową w
Warszawie. Przy obowiązującej prędkości 50 km/godz (..)"

Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
wykroczenie ;)

No i analnsrom niby to zrobił, choć miejsca nie zna -- na dużej części
Przyczółkowej w DC jest 60 km/h, na pozostałej części 50 km/h


--
'Tom N'

30 Data: Listopad 08 2012 20:55:14
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Artur Maśląg 

W dniu 2012-11-08 20:28,  (Tom N) pisze:

elmer radi radisson:
(...)
Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
wykroczenie ;)

No i analnsrom niby to zrobił, choć miejsca nie zna -- na dużej części
Przyczółkowej w DC jest 60 km/h, na pozostałej części 50 km/h

Większość Przyczółkowej ma 60 - 50 jest tylko na kawałku
Wilanowska - Vogla i odcinku Przyczółkowej przebiegającym
poza DW724 (Powsin). Drewny też ma 60 - uwaga, maps.google
jest nieaktualne.

31 Data: Listopad 08 2012 21:01:31
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Tom N 

Artur Maśląg w


W dniu 2012-11-08 20:28,  (Tom N) pisze:
elmer radi radisson:
(...)
Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
wykroczenie ;)
No i analnsrom niby to zrobił, choć miejsca nie zna -- na dużej części
Przyczółkowej w DC jest 60 km/h, na pozostałej części 50 km/h

Większość Przyczółkowej ma 60 - 50 jest tylko na kawałku
Wilanowska - Vogla i odcinku Przyczółkowej przebiegającym
poza DW724 (Powsin). Drewny też ma 60 - uwaga, maps.google
jest nieaktualne.

Ale bajki pisane przez MOtylińskiego ciągle aktualne :D


--
'Tom N'

32 Data: Listopad 09 2012 18:00:30
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 21:01,  (Tom N) pisze:

Artur Maśląg w


W dniu 2012-11-08 20:28,  (Tom N) pisze:
elmer radi radisson:
(...)
Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
wykroczenie ;)
No i analnsrom niby to zrobił, choć miejsca nie zna -- na dużej części
Przyczółkowej w DC jest 60 km/h, na pozostałej części 50 km/h

Większość Przyczółkowej ma 60 - 50 jest tylko na kawałku
Wilanowska - Vogla i odcinku Przyczółkowej przebiegającym
poza DW724 (Powsin). Drewny też ma 60 - uwaga, maps.google
jest nieaktualne.

Ale bajki pisane przez MOtylińskiego ciągle aktualne :D

Odpierdol się, wysłałem skargę, nie moja sprawa ile tam jest, według
zdjęcia jest mniej, niech oni sprawdza i odpiszą. Po to są jak dupa od
sprania.

33 Data: Listopad 09 2012 19:21:42
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Artur Maśląg 

W dniu 2012-11-09 18:00, anacron pisze:

W dniu 2012-11-08 21:01,  (Tom N) pisze:
Artur Maśląg w


W dniu 2012-11-08 20:28,  (Tom N) pisze:
elmer radi radisson:
(...)
Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
wykroczenie ;)
No i analnsrom niby to zrobił, choć miejsca nie zna -- na dużej części
Przyczółkowej w DC jest 60 km/h, na pozostałej części 50 km/h

Większość Przyczółkowej ma 60 - 50 jest tylko na kawałku
Wilanowska - Vogla i odcinku Przyczółkowej przebiegającym
poza DW724 (Powsin). Drewny też ma 60 - uwaga, maps.google
jest nieaktualne.

Ale bajki pisane przez MOtylińskiego ciągle aktualne :D

Odpierdol się, wysłałem skargę, nie moja sprawa ile tam jest, według
zdjęcia jest mniej, niech oni sprawdza i odpiszą. Po to są jak dupa od
sprania.

Znakomita większość inteligentnych (bywa że i wykształconych) ludzi,
jeżeli już skargę jakąkolwiek składa, to stara się jednak zweryfikować
merytorycznie jej podstawy, by nie wyjść na zwykłego głupka, czy też
takowego pieniacza. Tak, oni sprawdzą ile jest naprawdę, zweryfikują
wiarygodność zdjęcia itd. Policja (i nie tylko) nie jest jak dupa
od "sprania" (cokolwiek by to miało znaczyć), by sprawdzać Twoje
imaginacje. Odrzucą w pierwszym czytaniu i email wpakują do bl.

Taki Twój los....

34 Data: Listopad 09 2012 19:46:03
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Artur Maśląg 

W dniu 2012-11-08 21:01,  (Tom N) pisze:

Artur Maśląg w


W dniu 2012-11-08 20:28,  (Tom N) pisze:
elmer radi radisson:
(...)
Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
wykroczenie ;)
No i analnsrom niby to zrobił, choć miejsca nie zna -- na dużej części
Przyczółkowej w DC jest 60 km/h, na pozostałej części 50 km/h

Większość Przyczółkowej ma 60 - 50 jest tylko na kawałku
Wilanowska - Vogla i odcinku Przyczółkowej przebiegającym
poza DW724 (Powsin). Drewny też ma 60 - uwaga, maps.google
jest nieaktualne.

Ale bajki pisane przez MOtylińskiego ciągle aktualne :D

Może inaczej - wypisywanie bajek jest ciągle aktualne :P

35 Data: Listopad 08 2012 14:59:04
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 13:35, mister pisze:

W dniu 2012-11-08 11:56, elmer radi radisson pisze:
Natomiast podczas pracy raczej musza jechac zgodnie z przepisami, bo
przeciez nikogo nie gonia ;P. A kto widzial "flotowe" marki normalnie
tak jezdzace?

tak jak na tym zdjeciu?
http://hoga.pl/wp-content/gallery/mobiliny-fotoradar/fotoradary-samo_11_06_2012_143710photo_m_02-zbikowsk_713.jpg

na ograniczeniu do 30 zrobili zdjecie gosciowi ktory jechal 58 km/h,
samemu jadac 49 km/h. lol.

Cytuję:

Proszę o ukaranie kierowcy samochodu ITD mandatem za przekroczenie
prędkości 30km na godzinę. o 16km/h.
Dowód wykroczenia maja państwo na stronie:
http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/ konkretnie na zdjęciu
http://hoga.pl/wp-content/gallery/mobiliny-fotoradar/fotoradary-samo_11_06_2012_143710photo_m_02-zbikowsk_713.jpg

Rozumiem, że w tym kraju nie ma równych i równiejszych. Dziękuję.

<Tu dane teleadresowe>
koniec cytatu.

Poszło na  dw:  i UDW:
kilkunastu dziennikarzy do których znam prywatne e-maile.

Odpowiedzią się podzielę.

36 Data: Listopad 08 2012 20:51:26
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: megrims 

W dniu 2012-11-08 14:59, anacron pisze:

W dniu 2012-11-08 13:35, mister pisze:
W dniu 2012-11-08 11:56, elmer radi radisson pisze:
Natomiast podczas pracy raczej musza jechac zgodnie z przepisami, bo
przeciez nikogo nie gonia ;P. A kto widzial "flotowe" marki normalnie
tak jezdzace?

tak jak na tym zdjeciu?
http://hoga.pl/wp-content/gallery/mobiliny-fotoradar/fotoradary-samo_11_06_2012_143710photo_m_02-zbikowsk_713.jpg

na ograniczeniu do 30 zrobili zdjecie gosciowi ktory jechal 58 km/h,
samemu jadac 49 km/h. lol.

Cytuję:

Proszę o ukaranie kierowcy samochodu ITD mandatem za przekroczenie
prędkości 30km na godzinę. o 16km/h.
Dowód wykroczenia maja państwo na stronie:
http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/ konkretnie na zdjęciu
http://hoga.pl/wp-content/gallery/mobiliny-fotoradar/fotoradary-samo_11_06_2012_143710photo_m_02-zbikowsk_713.jpg

Rozumiem, że w tym kraju nie ma równych i równiejszych. Dziękuję.

<Tu dane teleadresowe>
koniec cytatu.

Poszło na  dw:  i UDW:
kilkunastu dziennikarzy do których znam prywatne e-maile.

Odpowiedzią się podzielę.

wyślij im jeszcze to:
http://www.customer.scaneye.net/shop?nazwa=&kto=kancelaria+sejmu

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

37 Data: Listopad 08 2012 23:07:25
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Rafał "SP" Gil 

W dniu 2012-11-08 20:51, megrims pisze:


wyślij im jeszcze to:
http://www.customer.scaneye.net/shop?nazwa=&kto=kancelaria+sejmu

I enlarge motyliński tomasz penis ;)


--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

38 Data: Listopad 09 2012 18:01:33
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 23:07, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

W dniu 2012-11-08 20:51, megrims pisze:


wyślij im jeszcze to:
http://www.customer.scaneye.net/shop?nazwa=&kto=kancelaria+sejmu

I enlarge motyliński tomasz penis ;)

Głupi Rafał Gil i tyle.

39 Data: Listopad 08 2012 22:45:26
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: jerzu 

On Thu, 08 Nov 2012 14:59:04 +0100, anacron
wrote:

Poszło na  dw:  i UDW:
kilkunastu dziennikarzy do których znam prywatne e-maile.

Jak wysłałeś to naprawdę, to zrobiłeś z siebie debila. Ale jakoś mnie
to nie martwi.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

40 Data: Listopad 08 2012 20:04:56
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor:

W dniu 2012-11-08 13:35, mister pisze:

tak jak na tym zdjeciu?
http://hoga.pl/wp-content/gallery/mobiliny-fotoradar/fotoradary-samo_11_06_2012_143710photo_m_02-zbikowsk_713.jpg

na ograniczeniu do 30 zrobili zdjecie gosciowi ktory jechal 58 km/h,
samemu jadac 49 km/h. lol.

Niedobrze. Taką furę wyczuwam na kilometr ale jadącą w tym samym kierunku co ja. :-)
To zdjęcie zrobione delikwentowi jadącemu z przeciwka :-(

z

41 Data: Listopad 08 2012 16:14:34
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Cezary Daniluk 

W dniu 2012-11-08 11:22, elmer radi radisson pisze:

On 2012-11-08 09:42, PB wrote:

Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

Mysle, ze te samochody beda sie jednak rzucac w oczy - albo blyskaniem,
albo charakterystyczna glowica i kamera. I na CB info zacznie isc
szybko ze ktos cos zauwazyl.


Dlatego teraz CB będzie na stałe na dachu i w użytku ;)

Pozdrawiam !

42 Data: Listopad 08 2012 12:06:11
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: dddddd 

W dniu 2012-11-08 09:42, PB pisze:


Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/




mi po głowie chodzi pomysł i jednostkowo chcę go zrealizować, do produkcji seryjnej potrzeba by pewnie parę baniek.
Otóż: jakiś komputerek (ja będę próbował na naspberry pi choć to trochę słabe, ale full hd ponoć obsługuje) do tego w wersji full dwie kamery, a dla zapierdalaczy jedna kamera (z przodu, bo przecież nikt ich nie dogoni ;). Do tego oprogramowanie do rozpoznawania tablic rejestracyjnych (obecne drogie, ale jakby się chciało urządzenie wyprodukować to informatyk sam napisze...). Baza samochodów z wideo jakaś jest, w miarę rozpowszechnienia przez użytkowników sami w prosty sposób mogliby dodawać kolejne auta (z weryfikacją). W dobrych warunkach pogodowych miałoby to rację bytu, w gorszych i tak jeździmy wolniej więc komputer miałby więcej czasu na przemyślenie.
Na wyświetlaczu mogłoby się pojawiać zdjęcie i opis, np. Ciemne Mondeo PO XXXXX - i porównujemy - jeśli przed nami faktycznie jest ciemne Mondeo to noga z gazu :)
Koszt urządzenia myślę że zamknął by się w 2000zł, osobiście za tą cenę bym coś takiego kupił :)

--
Pozdrawiam
Lukasz

43 Data: Listopad 08 2012 14:44:09
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 09:42, PB pisze:

Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h
http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

ROTFL.

Po pierwsze flotowe marki nie jeżdżą przepisowo, więc jak takiego
zobaczysz to masz podejrzenie.
Po drugie głowice Dopplera widać będzie wyraźnie.
Po trzecie istnieje CB, więc bardzo żadko będziesz wpadał na takie gówno
bez ostrzeżenia (tylko trzeba miec CB radio - a nie szumofon z jakiegoś
Media... i poprawnie zamontowaną antenę - a nie kawałek drewna ma magnesie).

Pozdrawiam

44 Data: Listopad 08 2012 14:54:30
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: 4CX250 

Użytkownik "anacron"  napisał w wiadomości

Media... i poprawnie zamontowaną antenę - a nie kawałek drewna ma magnesie).

Nie wiedziałem że sprzedają drewniane anteny :)))


Marek

45 Data: Listopad 08 2012 15:00:32
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 14:54, 4CX250 pisze:

Użytkownik "anacron"  napisał w wiadomości

Media... i poprawnie zamontowaną antenę - a nie kawałek drewna ma
magnesie).

Nie wiedziałem że sprzedają drewniane anteny :)))

Sprzedają, potem jegomość się pyta 30 razy o to samo, mimo że mu
odpowiadają :) Jak ma jeszcze magnesik i przez to terkot od silnika to
już kaplica, taki ma CB i zapłaci.

46 Data: Listopad 08 2012 20:35:34
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Rafał "SP" Gil 

W dniu 2012-11-08 14:54, 4CX250 pisze:

Media... i poprawnie zamontowaną antenę - a nie kawałek drewna
ma magnesie).
Nie wiedziałem że sprzedają drewniane anteny :)))

Komendant z motylińskim mają spółkę POJEBY GMBH, handlują wszystkim ... To je motyliński - tego nie zresocjalizujesz ...


--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

47 Data: Listopad 08 2012 23:06:24
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 20:35, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

W dniu 2012-11-08 14:54, 4CX250 pisze:

Media... i poprawnie zamontowaną antenę - a nie kawałek drewna
ma magnesie).
Nie wiedziałem że sprzedają drewniane anteny :)))

Komendant z motylińskim mają spółkę POJEBY GMBH, handlują wszystkim ...
To je motyliński - tego nie zresocjalizujesz ...

Głupi Rafał Gil znów swoje debilne mądrości wygłasza. No ale nie ma to
jak być debilem Rafałem Gil.

48 Data: Listopad 08 2012 23:08:22
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Rafał "SP" Gil 

W dniu 2012-11-08 23:06, anacron pisze:



Głupi Rafał Gil znów swoje debilne mądrości wygłasza. No ale nie ma to
jak być debilem Rafałem Gil.


Ty pacz - ja taki głupi - a twoja żona loda robi mi ... tobie zostaje plucie w monitorek i kawki u komendanta.

Komendantowi też nie staje ? :)

--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

49 Data: Listopad 09 2012 18:02:17
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 23:08, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

Ty pacz - ja taki głupi - a twoja żona loda robi mi ... tobie zostaje
plucie w monitorek i kawki u komendanta.

Komendantowi też nie staje ? :)

Głupi Rafał Gil, że też matka Cie nie dopiła po porodzie...

50 Data: Listopad 09 2012 18:34:40
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello anacron,

Friday, November 9, 2012, 6:02:17 PM, you wrote:

Ty pacz - ja taki głupi - a twoja żona loda robi mi ... tobie zostaje
plucie w monitorek i kawki u komendanta.
Komendantowi też nie staje ? :)
Głupi Rafał Gil, że też matka Cie nie dopiła po porodzie...

A ciebie dopijała? Wampirka jakaś?

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

51 Data: Listopad 09 2012 22:47:37
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-09 18:34, RoMan Mandziejewicz pisze:

Hello anacron,

Friday, November 9, 2012, 6:02:17 PM, you wrote:

Ty pacz - ja taki głupi - a twoja żona loda robi mi ... tobie zostaje
plucie w monitorek i kawki u komendanta.
Komendantowi też nie staje ? :)
Głupi Rafał Gil, że też matka Cie nie dopiła po porodzie...

A ciebie dopijała? Wampirka jakaś?

Roman ty się proszę nie wpierdalaj, to prywatna rozgrywka. Prześledź
archiwum, kto zaczął. Dziękuję.

52 Data: Listopad 09 2012 22:57:52
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello anacron,

Friday, November 9, 2012, 10:47:37 PM, you wrote:

Ty pacz - ja taki głupi - a twoja żona loda robi mi ... tobie zostaje
plucie w monitorek i kawki u komendanta.
Komendantowi też nie staje ? :)
Głupi Rafał Gil, że też matka Cie nie dopiła po porodzie...
A ciebie dopijała? Wampirka jakaś?
Roman ty się proszę nie wpierdalaj,

Bo co?

to prywatna rozgrywka.

To spierdalaj na maila a nie sraj na grupie.

Prześledź archiwum, kto zaczął.

ty.

Dziękuję.

W buty sobie wsadź.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

53 Data: Listopad 09 2012 22:59:56
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-09 22:57, RoMan Mandziejewicz pisze:

To spierdalaj na maila a nie sraj na grupie.

Cóż za stronniczość...

54 Data: Listopad 09 2012 23:11:47
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello anacron,

Friday, November 9, 2012, 10:59:56 PM, you wrote:

To spierdalaj na maila a nie sraj na grupie.
Cóż za stronniczość...

Sprawiedliwosci tu szukasz? To nie gabinet twojego komendanta.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

55 Data: Listopad 08 2012 17:00:09
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Cavallino 


Użytkownik "PB"  napisał w wiadomości grup


Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

Wreszcie antyradar będzie się mógł wykazać, nie to co przy biernych videoradarach.....

56 Data: Listopad 08 2012 17:04:48
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 17:00, Cavallino pisze:

Wreszcie antyradar będzie się mógł wykazać, nie to co przy biernych
videoradarach.....

To ma bardzo krótki czasy pomiaru, więc będzie musiał być naprawdę
dobry. :) To tak jak z Iskrami, większość bierze Iskrę za zakłócenia i
nie alarmuje.

57 Data: Listopad 08 2012 17:11:01
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Cavallino 


Użytkownik "anacron"  napisał w wiadomości grup

W dniu 2012-11-08 17:00, Cavallino pisze:
Wreszcie antyradar będzie się mógł wykazać, nie to co przy biernych
videoradarach.....

To ma bardzo krótki czasy pomiaru,

Skoro ma mierzyć wszystkich hurtowo, z prędkością karabinu maszynowego, to powysyła sygnałów od groma, poodbija się to od wszystkie w mieście na potęgę, alarm będzie wystarczający.


więc będzie musiał być naprawdę
dobry. :) To tak jak z Iskrami, większość bierze Iskrę za zakłócenia i
nie alarmuje.

Mój nie ma tego problemu, nawet fotokomórka w drzwiach wzbudza jego uwagę zazwyczaj.

58 Data: Listopad 08 2012 17:18:08
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 17:11, Cavallino pisze:

Mój nie ma tego problemu, nawet fotokomórka w drzwiach wzbudza jego
uwagę zazwyczaj.

RX65E który iskrę łapie z ponad 1 km ta multanovą od ITD bierze dopiero
z 10m, więc powodzenia. :)

ps. nie powiem skąd wiem, ja nic nie wiem, nie znam się.

59 Data: Listopad 08 2012 22:39:27
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Thu, 8 Nov 2012 09:42:58 +0100, PB napisał(a):

Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

Tak, tak :D Jak ktoś przepisów nie umie czytać, to zapłaci :D
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

60 Data: Listopad 09 2012 09:59:08
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-08 22:39, Adam Płaszczyca wrote:

Tak, tak :D Jak ktoś przepisów nie umie czytać, to zapłaci :D

Nie wiem co masz na mysli, ale jesli chodzi o pomiar na obszarze
oznakowanym znakami  D-51, to sie nie tyczy tego przypadku.




--

memento lorem ipsum

61 Data: Listopad 10 2012 21:36:23
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Fri, 09 Nov 2012 09:59:08 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

Tak, tak :D Jak ktoś przepisów nie umie czytać, to zapłaci :D

Nie wiem co masz na mysli, ale jesli chodzi o pomiar na obszarze
oznakowanym znakami  D-51, to sie nie tyczy tego przypadku.

Chodzi mi o to, że szanse na to, aby ustalić sprawce wykroczenia przez ITD,
jeśli sprawca umie czytać ze zrozumieniem są zerowe.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

62 Data: Listopad 11 2012 21:48:22
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-10 21:36, Adam Płaszczyca wrote:

Chodzi mi o to, że szanse na to, aby ustalić sprawce wykroczenia przez ITD,
jeśli sprawca umie czytać ze zrozumieniem są zerowe.

Przeciez ITD na mocy aktualnych przepisow wcale nie zalezy zeby
kogokolwiek ustalac. W ostatecznosci zawsze maja platnika z dowodu
rejestracyjnego ktory zaplaci za niewskazanie. A im chodzi o kase.
No, moze sytuacje im tylko skomplikuje leasing albo wspolwlasciciele.


--

memento lorem ipsum

63 Data: Listopad 11 2012 22:02:48
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: J.F. 

Dnia Sun, 11 Nov 2012 21:48:22 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

On 2012-11-10 21:36, Adam Płaszczyca wrote:
Chodzi mi o to, że szanse na to, aby ustalić sprawce wykroczenia przez ITD,
jeśli sprawca umie czytać ze zrozumieniem są zerowe.

Przeciez ITD na mocy aktualnych przepisow wcale nie zalezy zeby
kogokolwiek ustalac. W ostatecznosci zawsze maja platnika z dowodu
rejestracyjnego ktory zaplaci za niewskazanie. A im chodzi o kase.
No, moze sytuacje im tylko skomplikuje leasing albo wspolwlasciciele.

leasingi bez problemu odesla komu powierzyli, no chyba ze ... nie ma juz
punktu w umowie ze dodatkowe oplaty karne przerzuca sie na dzierzawce ?

A wspolwlasciele ... to moze byc ciekawe - wyslac do wszystkich wezwanie do
zaplaty :-)

J.

64 Data: Listopad 12 2012 09:49:30
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-11 22:02, J.F. wrote:

leasingi bez problemu odesla komu powierzyli, no chyba ze ... nie ma juz
punktu w umowie ze dodatkowe oplaty karne przerzuca sie na dzierzawce ?

Jesli leasingobiorca jest firma to kogo beda karac? prezesa?



--

memento lorem ipsum

65 Data: Listopad 16 2012 22:54:32
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Mon, 12 Nov 2012 09:49:30 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

leasingi bez problemu odesla komu powierzyli, no chyba ze ... nie ma juz
punktu w umowie ze dodatkowe oplaty karne przerzuca sie na dzierzawce ?

Jesli leasingobiorca jest firma to kogo beda karac? prezesa?

Prezes (firma) ma wskazać komu.
Cyrk jest wtedy, kiedy w łańcuszku wskazujących pojawi się zonk. Osoba A
twierdzi, że powierzyła osobie B, a osoba B twierdzi, że nic podobnego, że
to było dzień wcześniej/później.
I co/ No i sprawa idzie do umorzenia :D :D :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

66 Data: Listopad 16 2012 22:53:19
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Sun, 11 Nov 2012 22:02:48 +0100, J.F. napisał(a):

leasingi bez problemu odesla komu powierzyli, no chyba ze ... nie ma juz
punktu w umowie ze dodatkowe oplaty karne przerzuca sie na dzierzawce ?

No i odeślą. I co dalej? ITD wtedy musi zapytać tego, kogo leasing wskazał.
I co dalej?


--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

67 Data: Listopad 16 2012 22:52:38
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Sun, 11 Nov 2012 21:48:22 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

Chodzi mi o to, że szanse na to, aby ustalić sprawce wykroczenia przez ITD,
jeśli sprawca umie czytać ze zrozumieniem są zerowe.

Przeciez ITD na mocy aktualnych przepisow wcale nie zalezy zeby
kogokolwiek ustalac. W ostatecznosci zawsze maja platnika z dowodu
rejestracyjnego ktory zaplaci za niewskazanie.

Zapłaci? Niby dlaczego? :D :D :D


--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

68 Data: Listopad 09 2012 20:27:24
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: J.F 

Użytkownik "PB"  napisał w wiadomości grup

Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h
http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

nie taka znow chwilka - 29 FR obecnej sytuacji nie zmieni .... chociaz .... jak beda pracowici i zaparkuja na ruchliwej ulicy, kto wie ...

czas kupic zaklocarke :-)

J.

69 Data: Listopad 10 2012 21:36:45
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Fri, 9 Nov 2012 20:27:24 +0100, J.F napisał(a):

nie taka znow chwilka - 29 FR obecnej sytuacji nie zmieni .... chociaz
... jak beda pracowici i zaparkuja na ruchliwej ulicy, kto wie ...
czas kupic zaklocarke :-)

Nie lepiej poszukać znajomych za granicą? ;D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Kończy się rumakowanie



Grupy dyskusyjne