Kombi klasy sredniej - premium
1 | Data: Lipiec 23 2007 10:25:34 |
Temat: Kombi klasy sredniej - premium | |
Autor: Baton | Czy uprawnione jest porownywanie nowego mondeo kombi do A6 avant? Oczywiscie 2 |
Data: Lipiec 23 2007 10:28:57 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Cavallino |
Czy uprawnione jest porownywanie nowego mondeo kombi do A6 avant? Nie. Mondeo to odpowiednik A4. 3 |
Data: Lipiec 23 2007 10:53:44 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: makumba | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości Nie. Dlaczego nie? Ja tam uwazam ze wszystko mozna porownywac, od chocby mozna porownac to mondeo z A8 i znajdzie sie kategorja jedna lub dwie gdzie mondeo bedzie LEPSZE ! 4 |
Data: Lipiec 23 2007 11:16:19 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: ML | Dnia 23-07-2007 o 10:28:57 Cavallino napisał(a):
Chyba tylko cenowo :-) Rozmiarowo to jak najbardziej A6 -- Marcin Luty 5 |
Data: Lipiec 23 2007 12:39:56 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "ML" napisał w wiadomości Dnia 23-07-2007 o 10:28:57 Cavallino napisał(a): W którym miejscu? Tak jak ktoś wierdził że Nubira i Passat to ten sam segment... Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 6 |
Data: Lipiec 23 2007 13:40:30 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: ML | Dnia 23-07-2007 o 12:39:56 Mlody .pl> <"<mlody"@h> napisał(a): UÂżytkownik "ML" napisaÂł w wiadomoÂści To przeciez napisalem wyraznie ze cenowo jest porownywalny z A4, ale jesli chodzi o wielkosc to wybacz ale A4 jest spooro mniejsza. Co do Nubiry i Passata jest tam sama sytuacja. Wyposazenie, wykonczenie, silniki itp oczywiscie wychodzi na korzysc Passata, natomiast jesli chodzi o ilosc miejsca w srodku to juz nie bardzo... Zalezy co kto lubi i co chce porownywac, bo jesli tylko gabaryty to jest tak jak napisalem. Podobna sytuacja jest z Octavia (ktora ujezdzam), z zewnatrz porownuje sie ja z wiekszymi autami a tak naprawde jest to zwykla klasa c w dodatku - jesli chodzi o miejsce dla pasazerow - jest przyciasnawa w porownaniu np do C4 czy nowej Astry -- Marcin Luty 7 |
Data: Lipiec 23 2007 13:46:27 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Cavallino |
Co do Nubiry i Passata jest tam sama sytuacja. Wyposazenie, wykonczenie, silniki itp oczywiscie wychodzi na korzysc Passata, natomiast jesli chodzi o ilosc miejsca w srodku to juz nie bardzo... Niby skÄ d je wziÄli? Popatrz sobie na rozstaw osi - to mówi prawie wszystko o wielkoĹci wnÄtrza. Zalezy co kto lubi i co chce porownywac, bo jesli tylko gabaryty to jest tak jak napisalem. Nie zwykła, ale bardzo mała. Zwłaszcza Octavia I. 8 |
Data: Lipiec 23 2007 14:10:39 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: ML | Dnia 23-07-2007 o 13:46:27 Cavallino napisał(a): Zalezy co kto lubi i co chce porownywac, bo jesli tylko gabaryty to jest tak jak napisalem. True, choc ja swiadomie wybralem wlasnie I. Zanim mi dzieci podrosna to i tak pewnie auto zmienie ze dwa razy a dla mnie liczyl sie bagaznik. Mam dwojke malutkich dzieci a do Octy (kombi oczywiscie)miesci sie wszystko to co do tej pory wozilem na dachu :-) Poza tym z miejscem z przodu jest ok. To w sumie (i jeszcze C4) jedyne auto, w ktorym zakres regulacji fotela i kierownicy pozwala mi na w miare komfortowe ulozenie a maly nie jestem - jakies 198cm. Miejsca z tylu tyle co nic :( ale na szczescie z tylu woze tylko dzieciaki. Przymierzalem sie rowniez do Focusa ale ta skosna konsola srodkowa nie pozwalala ulozyc prawej nogi w sensownej pozycji. -- Marcin Luty 9 |
Data: Lipiec 23 2007 15:10:54 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Cavallino |
maly nie jestem - jakies 198cm. Marcin Luty Hmmmm - brzmi znajomo. Z sektorem kołobankowym miałeś kiedyś do czynienia? 10 |
Data: Lipiec 23 2007 13:51:30 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "ML" napisał w wiadomości Dnia 23-07-2007 o 12:39:56 Mlody .pl> <"<mlody"@h> napisał(a): Od Mondeo? Jeżeli zestawimy modele zmniej-wiecej tych samych lat? Czyli np. pierwsze A4 z pierwszym Mondeo? Co do Nubiry i Passata jest tam sama sytuacja. Wyposazenie, wykonczenie, natomiast jesli chodzi o ilosc miejsca w srodku to juz nie bardzo... Że co? Że w Nubirze niby więcej? Jechałeś kiedyś Passatem B4 i Nubirą na tylnej kanapie? Zalezy co kto lubi i co chce porownywac, bo jesli tylko gabaryty to jest Gabaryt gabarytem, porównywać żeby miało to sens trzeba samochody z tego samego segmentu jeżeli chcemy zestawiać miejsce wewnątrz i cenę. Podobna sytuacja jest z Octavia (ktora ujezdzam), z zewnatrz porownuje sie To wszystko są efekty "pompowania" modeli wychodzących na rynek. Każdy nowy model musi być większy od poprzednika, szerszy, wyższy i dłuższy. Efekt jest taki że np. Polo już tak urosło że było trzeba potem wypuścić Lupo i Foxa, bo było już wielkości Golfa II.... Jeszcze z 10-15 lat i Polo będzie wielkości Passata B4, a Passat przypuszczalnie wtedy już B8 albo B9 będzie wielkości Phaetona, a Phaeton będzie jak Lincoln Town Car w przedłużanej wersji ;) A na rynek znowu będzie trzeba wypuścić coś małego bo Fox będzie już wielkości Golfa V ;) Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 11 |
Data: Lipiec 23 2007 14:04:20 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: ML | Dnia 23-07-2007 o 13:51:30 Mlody .pl> <"<mlody"@h> napisał(a): UÂżytkownik "ML" napisaÂł w wiadomoÂści Proporcje podobne - pierwsze A4 byly mniejsze od obecnych, podobnie jak w Mondeo.
Jechalem, Passat - hmm no coz, fakt ze zawieszenie i generalnie komfort znacznie lepsze ale co z tego jak mi sie kolana nie miescily... Zalezy co kto lubi i co chce porownywac, bo jesli tylko gabaryty to jest Dodalbym jeszcze ogolny poziom wykonczenia ale generalnie masz racje -- Marcin Luty 12 |
Data: Lipiec 23 2007 14:29:51 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "ML" napisał w wiadomości Dnia 23-07-2007 o 13:51:30 Mlody .pl> <"<mlody"@h> napisał(a): W Passacie B4 Ci się kolana nie mieściły a w Nubirze niby tak? Nie wiem jak to zrobiłeś, też jestem wysoki - jakieś 195 cm wzrostu - i akurat Passat B4 to jeden z niewielu samochodów gdzie wygodnie siadam na tylnej kanapie. http://photos04.allegro.pl/photos/400x300/217/45/23/217452375_3 http://photos04.allegro.pl/photos/400x300/217/45/23/217452375_4 Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 13 |
Data: Lipiec 23 2007 14:30:55 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: C.K. |
a bo to zależy kto siedzi z przodu :) jak jadę ze szwagrem w B5 to miejsca z tyłu mam dużo, prawie jak pugu 607 a z kolei w analogicznym B5 kolegi z pracy ledwo mi się nogi mieszczą na tylnej kanapie CK 14 |
Data: Lipiec 23 2007 15:07:35 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Baton | Od Mondeo? Obecne mondeo i A4 tak samo? Baton 15 |
Data: Lipiec 23 2007 15:10:29 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "Baton" napisał w wiadomości Od Mondeo? Segmentem tak. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 16 |
Data: Lipiec 23 2007 16:13:17 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Krzysztof Polito | Mlody wrote: Użytkownik "Baton" napisał w wiadomości Rozstawy osi w/g materiałów producentów: Audi A4: 2648 mm Audi A6: 2843 mm Nowe Mondeo: 2850 mm I to by było tyle na temat porównania. 20 cm róznicy rozstawu osi to kosmos. Osobną sprawą jest kwestia "premiumowatości" aut i co to dla kogo znaczy... Krzysiek 17 |
Data: Lipiec 23 2007 14:43:29 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: abo |
Rozstawy osi w/g materiałów producentów: Wg. materiałów producenta: Dacia MCV kombi, rozstaw osi: 2905 mm czy to oznacza, że jest to samochód porównywalny do A6? Oczywiście przykład skrajny ale idąc zadanym tropem spokojnie do takiej konkluzji dochodzimy. Wątek zawiera w tytule 'premium' i myslę że to właśnie różnicuje wymienione samochody, cokolwiek by to dla kogoś znaczyło. Mondeo nie jest premium tak samo jak Dacia nie jest. Mondeo aspiruje do premium, dacia ani o tym myśli. tyle. Premium to: MB, BMW, Audi, Volvo, Saab, Lexus, Acura, Infiniti - i wierz mi, że ci wymienieni właśnie przede wszystkim ze sobą się porównują, tak to już jest i na ew. zmianę tego stanu rzeczy potrzeba dekad czy komuś się podoba czy nie... Osobną sprawą jest kwestia "premiumowatości" aut i co to dla kogo znaczy... pozdrawiam, -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 18 |
Data: Lipiec 23 2007 16:46:34 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Baton | Rozstawy osi w/g materiałów producentów: No wlasnie... interesuje mnie czy te siliniki sa porownywalne (2.0 , 140KM) czy komfort podrozowania podobny, bezpieczenstwo etc? Nowe mondeo zbiera bardzo pozytywne opinie... Czy te 20-30% wiecej za A6 avant to tylko zo "premiumowatosc" czy za cos faktycznie wiecej? Baton 19 |
Data: Lipiec 23 2007 16:53:23 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Krzysztof Polito | No wlasnie... interesuje mnie czy te siliniki sa porownywalne (2.0 , 140KM) Myślę, że jeżeli masz zamiar kupić i chcesz sobie wybrać, to musisz się przejechać jednym i drugim, i to tak konkretniej, wtedy sobie odpowiesz czy różnica jest warta tej dopłaty. Ja bym nie dopłacał, bo A6 Avant podoba mi się bardzo, ale nowe Mondeo kombi jeszcze bardziej :-) Krzysiek 20 |
Data: Lipiec 24 2007 08:33:30 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "Baton" napisał w wiadomości Rozstawy osi w/g materiałów producentów:No wlasnie... interesuje mnie czy te siliniki sa porownywalne (2.0 , Tak jak jego poporzednik zanim zaczął rdzewieć. Czy te 20-30% wiecej za A6 avant to tylko zo "premiumowatosc" czy za cos Prestiż marki, mniejsza i wolniejsza utrata wartości, bo co do walorów estetycznych kwestia gustu. A6 to bez wątpienia premium, Mondeo ma aspiracje do premium ale ja bym go tam jeszcze nie zaliczył. Mondeo pod pewnymi względami mógłby się niby okazać lepszy od A6, haczyk w tym że obecny model A6 jest na rynku od 2004 roku, Mondeo jest nowym modelem. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 21 |
Data: Lipiec 24 2007 10:41:01 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Cavallino |
A6 to bez wątpienia premium, Mondeo ma aspiracje do premium ale ja bym go tam jeszcze nie zaliczył. Ford do Premium? Weź nie żartuj. W tym koncernie auta premium robi Volvo, Fordy to w nim najbardziej przeciętna marka. 22 |
Data: Lipiec 24 2007 10:46:18 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości Ford do Premium? Wiesz dla mnie Ford to takie trochę lepsze Daewoo, a że ma ambicję na premium sądząc po tym co zaczyna produkować to juz ich problem ;) Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 23 |
Data: Lipiec 24 2007 10:51:23 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Cavallino |
Ford do Premium? Dokładnie. Albo gorsza wersja VW i Opla. a że ma ambicję na premium sądząc po tym co zaczyna produkować to juz ich problem ;) On chyba nawet nie ma takich ambicji. Po prostu brakuje mu dużego auta, to rozdmuchuje swoją klasę D, żeby nie musiał dwóch aut robić, by byłoby to nieopłacalne. Ale premium to nie wielkość auta, a jego klasa, jakość. To różnica między Volvo C30 a Focusem (to praktycznie ten sam samochód). 24 |
Data: Lipiec 24 2007 11:11:22 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości Wiesz dla mnie Ford to takie trochę lepsze Daewoo, Ale tani jest więc się sprzedaje, a potem ludzie ideologię dorabiają ;) a że ma ambicję na premium sądząc po tym co zaczyna produkować to juz ich W sumie. Kiedyś produkował jeszcze Scorpio ale się nie sprzedawało. Ale premium to nie wielkość auta, a jego klasa, jakość. C30 - przykry widok, a Volvo jeszcze do nie dawna uważałem za markę która jako jedna z niewielu potrafi jeszcze produkować normlane stylistycznie samochody... Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 25 |
Data: Lipiec 24 2007 11:19:49 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Cavallino |
C30 - przykry widok, a Volvo jeszcze do nie dawna uważałem za markę która jako jedna z niewielu potrafi jeszcze produkować normlane stylistycznie samochody... Widzisz - a ja uważam że to pierwszy ładny samochód Volvo, pierwszy którym się zainteresowałem. Wcześniejsze może były inne niż auta dla wielbicieli bezguścia rodem z VW, ale też nijakie. 26 |
Data: Lipiec 24 2007 11:43:43 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości Widzisz - a ja uważam że to pierwszy ładny samochód Volvo, pierwszy którym Zależy co kto lubi, ja tam nigdy nie lubiłem krzykliwych aut z gatunku walących po oczach... Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 27 |
Data: Lipiec 24 2007 12:02:41 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Cavallino |
Zależy co kto lubi, Dokładnie. ja tam nigdy nie lubiłem krzykliwych aut z gatunku walących po oczach... A ja odwrotnie - auto ma być ładne i ma mi się podobać od pierwszego wejrzenia. Innego dla siebie bym nie kupił. 28 |
Data: Lipiec 24 2007 08:24:51 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "Krzysztof Polito" napisał w wiadomości Mlody wrote: Zapomniałem że wyszło nowe Mondeo, to teraz porównaj z porzednim modelem Mondeo które wyszło na rynek w tym czasie co A4, bo jeżeli będziemy porównywać nowo zaprezenowany samochód z tym który jest na rynku od jakiegoś czasu to zaczną głupoty wychodzić. Do tego wyjdzie na to że skoro Focus to kompakt, a Mondeo jest odpowiednikiem A6 to zostaje nam pomiędzy nimi dziura, a Mondeo zastępuje w gamie Forda miejsce Scorpio. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 29 |
Data: Lipiec 24 2007 12:48:18 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Krzysztof Polito | Zapomniałem że wyszło nowe Mondeo, to teraz porównaj z porzednim modelem Ej czekaj czekaj, autor wątku zakłada, jak myslę, kupno fabrycznie nowego auta z salonu, i zastanawia się nad nowym (czyli aktualnym) Mondeo, który jest o 20-30% tańszy niż aktualne Audi A4. Kwestia kiedy dany model wyszedł jest w tym momencie bez znaczenia. Do tego wyjdzie na to że skoro Focus to kompakt, a Mondeo jest Nie tak, ale auta rosną i pewnie nowe A4 będzie większe niż obecne, nowy Focus większy niz obecny itp... K 30 |
Data: Lipiec 24 2007 08:31:47 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Krzysztof, Rozstawy osi w/g materiałów producentów:Obecne mondeo i A4 tak samo?Segmentem tak. Jasne. Sprawdź Kia Ceed... Osobną sprawą jest kwestia "premiumowatości" aut i co to dla kogo znaczy... To nie tak. Jakiś czas temu oderwano rozstaw osi od klasy. I się porobiły bardzo dziwne rzeczy. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 31 |
Data: Lipiec 24 2007 12:45:05 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Krzysztof Polito | Audi A4: 2648 mm No i? 2 650 mm. Czyli ciut więcej niż A4. Zapewne w środku ma porównywalnie dużo miejsca do A4. Taki nadmuchany kompakt... Osobną sprawą jest kwestia "premiumowatości" aut i co to dla kogo znaczy... Z tym się zgodzę. K 32 |
Data: Lipiec 24 2007 14:15:35 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "Krzysztof Polito" napisał w wiadomości No i? 2 650 mm. Czyli Kia Ceed może konkurować z A4? Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 33 |
Data: Lipiec 24 2007 14:23:32 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Krzysztof Polito | Czyli Kia Ceed może konkurować z A4? Ilością miejsca w środku? Na nogi na tylnej kanapie? Nie wiem, bo nie siedziałem w aktualnym A4, ale nie sądzę żeby była między nimi duża różnica. Na coś ten rozstaw osi musi się przekładać. K 34 |
Data: Lipiec 24 2007 14:28:36 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "Krzysztof Polito" napisał w wiadomości Czyli Kia Ceed może konkurować z A4? A czy miejsce w środku to zawsze kryterium numer 1? Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 35 |
Data: Lipiec 24 2007 14:32:40 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Cavallino |
Użytkownik "Krzysztof Polito" napisał w wiadomości W wyznaczaniu klasy? A co niby, ilość chromu na grillu? 36 |
Data: Lipiec 24 2007 15:45:28 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości Ilością miejsca w środku? Na nogi na tylnej kanapie? Poziom wykończenia, wyposażenia, wielkość, stosowane pojemności silników itp. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 37 |
Data: Lipiec 24 2007 18:46:15 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Cavallino |
A czy miejsce w środku to zawsze kryterium numer 1? W standardzie czy w opcjach? Bo boję się nic niemieckiego nie łapało by się do danej klasy w tym pierwszym przypadku. ;-) wielkość, A co to jest wielkość? Długość zewnętrzna? stosowane pojemności silników Taaa, to zastosowanie większego silnika teleportuje auto klasę wyżej? 38 |
Data: Lipiec 25 2007 11:09:54 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości W standardzie czy w opcjach?A co niby, ilość chromu na grillu? Wykoczenia w standardzie, wyposażenia w opcji. wielkość, Długość, szerokość. stosowane pojemności silników Nie. Chodzi o to że np. w segmencie A silniki będą powiedzmy od 0.8 do 1.4, w B gdzieś tak 1.0 - 2.0, w C 1.2/1.4 - 3.0, w D 1.8- >5.0 itd... Wszystko to oczywiście tak na szybko napisane i za pewne są wyjątki. W skrócie to chodzi o to że nie kupisz dużej reprezentacyjnej limuzyny z silnikiem 1.4 Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 39 |
Data: Lipiec 25 2007 11:16:17 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Cavallino |
Poziom wykończenia, wyposażenia,W standardzie czy w opcjach? A jaka lista wyposażenia ma decydować o przynależności nap. do klasy C a jaka C/D? Chodzi o to że np. w segmencie A silniki będą powiedzmy od 0.8 do 1.4, w B gdzieś tak 1.0 - 2.0, w C 1.2/1.4 - 3.0, w D 1.8- >5.0 itd... No dobra, ale np. Golf i A4 mają pewnie zbliżoną paletę silników (nie wiem, bo się wstrętną niemieczczyzną nie interesuję), albo nawet Golf większą - więc co - jest z klasy wyżej? ;-) 40 |
Data: Lipiec 25 2007 12:05:39 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości Wykoczenia w standardzie, wyposażenia w opcji. Czepiasz sie szczegółów w tym momencie. Chodzi o to że np. w segmencie A silniki będą powiedzmy od 0.8 do 1.4, w Nooo nie całkiem. Przykładowo A4 nie uświadczysz silnika 1.4 a w Golfie nie uświadczysz 3.2 V6 i 4.2 V8 Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 41 |
Data: Lipiec 26 2007 11:11:07 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Hektor | Użytkownik "Mlody" <mlody@h(zero - zamiast nawiasu wstaw 0 ).pl> napisał w Przykładowo A4 nie uświadczysz silnika 1.4 a w Golfie nie uświadczysz 3.2 V6 i 4.2 V8 Ale jest Golf R32, byl tez V6 2.8. Zbigniew Kordan 42 |
Data: Lipiec 26 2007 11:28:51 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Cavallino |
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości Nie, chcę wiedzieć o czym mówisz. No dobra, ale np. Golf i A4 mają pewnie zbliżoną paletę silników (nie wiem, bo się wstrętną niemieczczyzną nie interesuję), albo nawet Golf większą - więc co - jest z klasy wyżej? ;-) A w A3 uświadczysz? a w Golfie nie uświadczysz 3.2 V6 i 4.2 V8 Całkiem niedawno jakiś Golf z V6 był na rynku.... 43 |
Data: Lipiec 26 2007 14:07:53 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości No dobra, ale np. Golf i A4 mają pewnie zbliżoną paletę silników (nie A3 jest na płycie Golfa i z założenia jest kompaktem, i nawet w S3 maxymalna pojemność 2.0. a w Golfie nie uświadczysz 3.2 V6 i 4.2 V8 Noo jedna bardzo krótka usportowiona wersja R32... Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 44 |
Data: Lipiec 26 2007 14:12:46 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Cavallino |
A3 jest na płycie Golfa i z założenia jest kompaktem, i nawet w S3 maxymalna pojemność 2.0. Ale jednak. A mówisz że w Audi max. to 2.0? Cienkie coś w tej marce silniczki...... 45 |
Data: Lipiec 26 2007 15:00:33 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości W Audi S3.A3 jest na płycie Golfa i z założenia jest kompaktem, i nawet w S3 A konkratnie 2.0 TFSI 265KM - czyli jak na kompakta i tak wystarczająco. Ogólnie max. a Audi max. to 6.0 W12 450 KM W A8 :) Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 46 |
Data: Lipiec 24 2007 15:12:12 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Krzysztof Polito | A czy miejsce w środku to zawsze kryterium numer 1? Ja wiem, do czego zmierzasz :-) W/g tradycyjnego podziału na klasy, używając jako przykład nieszczęsnej Kii ;), Forda i Audi byłoby tak: segment C: Ceed / Focus / A3 segment D: Clarus? / Mondeo / A4 segment E: ? / brak / A6 Tyle, że obecnie auta przeważnie udają większe, niż są "zaszufladkowane" w/g teoretycznej klasy, udają niekiedy bardzo skutecznie, jak Ceed czy nowe Mondeo. Powracając do sedna tematu, czy lepiej kupić A6 czy 20-30% taniej Mondeo, które teoretycznie należy do niższego segmentu, ale praktycznie to już nie bardzo - ja wybieram Mondeo, a za zaoszczędzoną kasę wybieram się na super mega odjazdową wycieczkę po Europie :-) bo kwestia czy dane auto jest naprawdę "premium" czy tylko udaje premium (i co to naprawdę znaczy to premium), zwisa mi i powiewa. K 47 |
Data: Lipiec 24 2007 15:43:54 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Mlody | Użytkownik "Krzysztof Polito" napisał w wiadomości Ja wiem, do czego zmierzasz :-) Kiedyś przynajmniej był porządek :) Tyle, że obecnie auta przeważnie udają większe, niż są "zaszufladkowane" Jeszcze trochę to następca Pandy będzie udawał segment D.... Powracając do sedna tematu, czy lepiej kupić A6 czy 20-30% taniej To kup Ceeda a zaoszczędzone pieniądze zahacz o Ural ;) Wiesz, czasami prawie robi wielką różnicę, a Mondeo to prawie klasa wyżej i prawie premium, czyli dwa razy prawie ;) Tak jak 126p prawie jak samochód. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 48 |
Data: Lipiec 24 2007 18:44:10 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: Cavallino |
Powracając do sedna tematu, czy lepiej kupić A6 czy 20-30% taniej Dokładnie tak. Dlatego też wolałbym coś tańszego niż Ford czy Audi, a niekoniecznie droższego ;-) 49 |
Data: Lipiec 24 2007 14:25:01 | Temat: Re: Kombi klasy sredniej - premium | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Krzysztof, No i?Audi A4: 2648 mmJasne. Sprawdź Kia Ceed... No i dalej napisałem. 2 650 mm. Nic nadmuchanego. Po prostu teraz tak się robi samochody. Z tym się zgodzę.Osobną sprawą jest kwestia "premiumowatości" aut i co to dla kogo znaczy...To nie tak. Jakiś czas temu oderwano rozstaw osi od klasy. I się I tylko o to mi chodziło. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ |