Grupy dyskusyjne   »   [PRESS] Koniec Saaba

[PRESS] Koniec Saaba



1 Data: Grudzien 18 2009 18:10:05
Temat: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Grzegorz Prędki 

http://moto.onet.pl/1590544,1,to-juz-koniec-saaba,artykul.html?node=2

Szkoda.



2 Data: Grudzien 18 2009 18:16:22
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Pan Piskorz 

Szkoda.

ano szkoda,
tak to już jest na tym świecie, że tanie dziadostwo zwycięża
P.

3 Data: Grudzien 18 2009 17:19:46
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Waldek Godel 

Dnia Fri, 18 Dec 2009 18:16:22 +0100, Pan Piskorz napisał(a):

ano szkoda,
tak to już jest na tym świecie, że tanie dziadostwo zwycięża

Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

4 Data: Grudzien 18 2009 18:51:30
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: BeBe 

ano szkoda,
tak to już jest na tym świecie, że tanie dziadostwo zwycięża

Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem.

Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za
kierownica.. Mam Saaba 9-5 z '01 i Szmelcwagena Passata z 2006... bez
porownania, zwlaszcza jezeli chodzi o komfort i wykonczenie... obydwa
benzynowe.. z tym, ze Saab Turbo...

5 Data: Grudzien 18 2009 19:28:19
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Jurand 


Użytkownik "BeBe"  napisał w wiadomości

ano szkoda,
tak to już jest na tym świecie, że tanie dziadostwo zwycięża

Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem.

Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za
kierownica.. Mam Saaba 9-5 z '01 i Szmelcwagena Passata z 2006... bez
porownania, zwlaszcza jezeli chodzi o komfort i wykonczenie... obydwa
benzynowe.. z tym, ze Saab Turbo...

Akurat nie piałbym bardzo peanów na temat jakości Saabów z rocznika takiego,
jak Twój Passat ;)

Jurand.

6 Data: Grudzien 18 2009 19:37:49
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: BeBe 

Akurat nie piałbym bardzo peanów na temat jakości Saabów z rocznika
takiego, jak Twój Passat ;)

Yhmm :-) aczkolwiek jezeli chodzi o komfort to nadal jest znacznie lepiej w
Saabie, natomiast usterkowosc..hmm, zdania sa podzielone. - ja sie nie
wypowiem, poniewaz nie mialem okazji uzytkowac nowszego modelu przez dluzszy
okres.

Pozdrawiam.

7 Data: Grudzien 18 2009 18:44:09
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Waldek Godel 

Dnia Fri, 18 Dec 2009 18:51:30 +0100, BeBe napisał(a):

Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za
kierownica.. Mam Saaba 9-5 z '01 i Szmelcwagena Passata z 2006... bez
porownania, zwlaszcza jezeli chodzi o komfort i wykonczenie... obydwa
benzynowe.. z tym, ze Saab Turbo...

Ale mimo wszystko Vectrę można kupić 1/3 taniej, tylko z inną naklejką.
Zakładając, że w ogóle bym chciał kupić jakąkolwiek Vectrę, wystarczy mi
traumy z 3 tygodni jeżdżenia tym niedawno.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

8 Data: Grudzien 18 2009 20:04:46
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: BeBe 


Ale mimo wszystko Vectrę można kupić 1/3 taniej, tylko z inną naklejką.
Zakładając, że w ogóle bym chciał kupić jakąkolwiek Vectrę, wystarczy mi
traumy z 3 tygodni jeżdżenia tym niedawno.

Vectry tez bym nie kupil.. jest brzydka i plastikowa.. Pozatym, ktora Vectre
konkretnie mam postawic kolo 9-5 MY 01 2.3T Aero? Sie wszyscy uwzieli...
Dlaczego ludzie kupuja Bentleye? .. Przeciez to tylko Volkswagen :)

9 Data: Grudzien 18 2009 19:13:45
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Waldek Godel 

Dnia Fri, 18 Dec 2009 20:04:46 +0100, BeBe napisał(a):

Vectry tez bym nie kupil.. jest brzydka i plastikowa.. Pozatym, ktora Vectre
konkretnie mam postawic kolo 9-5 MY 01 2.3T Aero? Sie wszyscy uwzieli...
Dlaczego ludzie kupuja Bentleye? .. Przeciez to tylko Volkswagen :)

Bo głupio przyjechać na Rivierę autem dla ludu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

10 Data: Grudzien 18 2009 20:19:29
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] 

W dniu 2009-12-18 20:13, Waldek Godel pisze:

Dnia Fri, 18 Dec 2009 20:04:46 +0100, BeBe napisał(a):

Vectry tez bym nie kupil.. jest brzydka i plastikowa.. Pozatym, ktora Vectre
konkretnie mam postawic kolo 9-5 MY 01 2.3T Aero? Sie wszyscy uwzieli...
Dlaczego ludzie kupuja Bentleye? .. Przeciez to tylko Volkswagen :)

Bo głupio przyjechać na Rivierę autem dla ludu.

Szczególnie, że Phaeton wygląda identycznie, jak Bora gosposi sąsiada...
To się nazywa faux pas
:)

--
                      Wojciech Smagowicz

11 Data: Grudzien 18 2009 20:54:46
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: The_EaGle 

Waldek Godel pisze:

Dnia Fri, 18 Dec 2009 18:51:30 +0100, BeBe napisał(a):

Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za kierownica.. Mam Saaba 9-5 z '01 i Szmelcwagena Passata z 2006... bez porownania, zwlaszcza jezeli chodzi o komfort i wykonczenie... obydwa benzynowe.. z tym, ze Saab Turbo...

Ale mimo wszystko Vectrę można kupić 1/3 taniej, tylko z inną naklejką.
Zakładając, że w ogóle bym chciał kupić jakąkolwiek Vectrę, wystarczy mi
traumy z 3 tygodni jeżdżenia tym niedawno.

To troszkę nie takie porównanie. W saabie wszystkie silniki z jednym chyba wyjątkiem to silniki opla. Zawieszenie i prowadzenie tak samo "qultowe" jak w vectrze wiec za co płacisz? Za stacyjkę (kiedyś) po między fotelami, znaczek odrzutowca na masce i kierownicy oraz opla vectre z lepszym wyposażeniem.

Saab to marka bez pomysłu już od dawna.

Pozdrawiam
Rafał

12 Data: Grudzien 18 2009 21:07:23
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Borys Pogoreło 

Dnia Fri, 18 Dec 2009 20:54:46 +0100, The_EaGle napisał(a):

"qultowe" jak w vectrze wiec za co płacisz? Za stacyjkę (kiedyś) po
między fotelami, znaczek odrzutowca na masce i kierownicy oraz opla
vectre z lepszym wyposażeniem.

 Za to mają śliczne, szare tapicerki :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

13 Data: Grudzien 18 2009 22:03:07
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: BeBe 

"W saabie wszystkie silniki z jednym

chyba wyjątkiem to silniki opla"

2.0LPT, 2.0T, 2.3t/2.3T to sa silniki OPLA ? Pozatym jest jeszcze jedna
kwestia.. chociazby bezpieczenstwa ale... najwiecej maja do powiedzenia na
temat tej marki Ci, ktorzy nie mieli z nia doczynienia :)

pozdrawiam.

14 Data: Grudzien 19 2009 11:01:41
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Przemek V 


Użytkownik "BeBe"  napisał w wiadomości

"W saabie wszystkie silniki z jednym
chyba wyjątkiem to silniki opla"

2.0LPT, 2.0T, 2.3t/2.3T to sa silniki OPLA ? Pozatym jest jeszcze jedna
kwestia.. chociazby bezpieczenstwa ale... najwiecej maja do powiedzenia na
temat tej marki Ci, ktorzy nie mieli z nia doczynienia :)

Miałem 9-5 2.0 LPT w 1998 roku i 2.3 LPT w 2002 roku. Wtedy były to ciekawe
auta, spokojnie porównywalne np. z A6 mimo, że połowa elementów była taka
sama jak w Vectrze B (akurat moja żona taką wtedy jeździła więc mieliśmy
porównanie).  Od kilku lat to już poprzednia epoka technicznie w dyskusyjnej
estetycznie budzie, produkowana w kraju z najdroższą robocizną na świecie.
Do tego brak pomysłu na pozycjonowanie marki, niekonsekwentny marketing,
idiotyzmy typu 9-2 albo 9-7 i to co się stało było nieuchronne. Podobnie jak
GM nie miało pomysłu na Saaba tak BMW na Rovera, Ford na Volvo. Następne w
kolejce stoi Subaru...

15 Data: Grudzien 20 2009 22:40:02
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Borys Pogoreło 

Dnia Sat, 19 Dec 2009 11:01:41 +0100, Przemek V napisał(a):

Do tego brak pomysłu na pozycjonowanie marki, niekonsekwentny marketing,
idiotyzmy typu 9-2 albo 9-7 i to co się stało było nieuchronne. Podobnie jak
GM nie miało pomysłu na Saaba tak BMW na Rovera, Ford na Volvo. Następne w
kolejce stoi Subaru...

 I Alfa Romeo. Lancia już poszła do odstrzału...

 Próbują z dość niszowych marek zrobić produkt masowy w tej samej cenie, a
później zdziwienie, że się nie sprzedaje.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

16 Data: Grudzien 20 2009 10:37:42
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: The_EaGle 

BeBe pisze:

"W saabie wszystkie silniki z jednym
chyba wyjątkiem to silniki opla"

2.0LPT, 2.0T, 2.3t/2.3T to sa silniki OPLA ? Pozatym jest jeszcze jedna kwestia.. chociazby bezpieczenstwa ale... najwiecej maja do powiedzenia na temat tej marki Ci, ktorzy nie mieli z nia doczynienia :)

Chcesz powiedzieć ze bezpieczeństwo saaba 9 5 jest większe niż vectry? Niby z jakiego faktu tak wywnioskowałeś reklam czy inne poważne źródło? ;)

Pozdrawiam
Rafał

17 Data: Grudzien 20 2009 11:28:27
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: BeBe 

Chcesz powiedzieć ze bezpieczeństwo saaba 9 5 jest większe niż vectry?
Niby z jakiego faktu tak wywnioskowałeś reklam czy inne poważne źródło? ;)

Masz widze jakis powazny problem z ta vectra. Mam 'powazne' zrodlo, znajomy
rolowal saabem 9-5...otworzyl drzwi ( po malych problemach ale jednak ) i
wysiadl. Mysle, ze po takiej rolce vectra stalaby sie jednolita bryla,
natomiast ja oberwalem kiedys dosyc mocno w bok.

18 Data: Grudzien 18 2009 20:51:33
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: The_EaGle 

BeBe pisze:

ano szkoda,
tak to już jest na tym świecie, że tanie dziadostwo zwycięża
Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem.

Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za kierownica.. Mam Saaba 9-5 z '01 i Szmelcwagena Passata z 2006... bez porownania, zwlaszcza jezeli chodzi o komfort i wykonczenie... obydwa benzynowe.. z tym, ze Saab Turbo...

Dziś (kiedyś było inaczej) niemal wszystkie saaby to sklonowane ople vectry z rożnym wyposażeniem. Jak ktoś sie nabiera na "wysoką jakość" saaba to ma problem.

Pozdrawiam
Rafał

19 Data: Grudzien 19 2009 06:27:13
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: to 

The_EaGle wrote:

Dziś (kiedyś było inaczej) niemal wszystkie saaby to sklonowane ople
vectry z rożnym wyposażeniem. Jak ktoś sie nabiera na "wysoką jakoć"
saaba to ma problem.

A Saab 9000 miał bardzo dużo wspólnego (m.in. płytę podłogową, ale nie
tylko) m.in. z Fiatem Croma. I co ma z tego wynikać? Nie jeździ się płytą
podłogową, tylko samochodem.

--
cokolwiek

20 Data: Grudzien 20 2009 10:41:41
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: The_EaGle 

to pisze:

Dziś (kiedyś było inaczej) niemal wszystkie saaby to sklonowane ople
vectry z rożnym wyposażeniem. Jak ktoś sie nabiera na "wysoką jakoć"
saaba to ma problem.

A Saab 9000 miał bardzo dużo wspólnego (m.in. płytę podłogową, ale nie tylko) m.in. z Fiatem Croma. I co ma z tego wynikać? Nie jeździ się płytą podłogową, tylko samochodem.

Akurat fiat croma należał do najbardziej udanych fiatów wiec to całkiem dobrze rokuje saabowi. Problem w tym ze Ty i wielu Tobie podobnych wierzy w opowieści że Saab Szwecki to super a fiat Włoski to złom...

Sam dałeś przykład że jest inaczej.

Pozdrawiam
Rafał

21 Data: Grudzien 20 2009 21:54:52
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Przemek V 


Użytkownik "The_EaGle"  napisał w wiadomości

to pisze:

Dziś (kiedyś było inaczej) niemal wszystkie saaby to sklonowane ople
vectry z rożnym wyposażeniem. Jak ktoś sie nabiera na "wysoką jakość"
saaba to ma problem.

A Saab 9000 miał bardzo dużo wspólnego (m.in. płytę podłogową, ale nie
tylko) m.in. z Fiatem Croma. I co ma z tego wynikać? Nie jeździ się płytą
podłogową, tylko samochodem.

Akurat fiat croma należał do najbardziej udanych fiatów

Może pod wieloma względami ale nie wielkości sprzedaży. Podobnie jak Saab
9000, Lancia Thema czy Alfa 164. Może to i fajne auta były, recenzje miały
dobre ale klientela i tak olała je ciepłym sikiem.

22 Data: Grudzien 23 2009 05:33:52
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: to 

Przemek V wrote:

MoÂże pod wieloma wzglĂŞdami ale nie wielkoÂści sprzedaÂży. Podobnie jak
Saab 9000, Lancia Thema czy Alfa 164. MoÂże to i fajne auta byÂły,
recenzje miaÂły dobre ale klientela i tak olaÂła je ciepÂłym sikiem.

Croma, Thema i 164 dobrze sprzedawały się głównie we Włoszech, w latach
90-tych królowały na tamtejszych autostradach wraz z tańszymi braćmi --
Temprą i 155.

--
cokolwiek

23 Data: Grudzien 23 2009 05:32:49
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: to 

The_EaGle wrote:

Akurat fiat croma należał do najbardziej udanych fiatów wiec to całkiem
dobrze rokuje saabowi. Problem w tym ze Ty i wielu Tobie podobnych
wierzy w opowieści że Saab Szwecki to super a fiat Włoski to złom...

To raczej Ty i Tobie podobni sądzą, że jeśli auta mają wspólną płytę
podłogową i kilka elementów konstrukcyjnych, to są takie same.

A co do Fiata Cromy to w którym miejscu twierdze, że to złom?

--
cokolwiek

24 Data: Grudzien 19 2009 06:25:08
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: to 

BeBe wrote:

Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za
kierownica.. Mam Saaba 9-5 z '01 i Szmelcwagena Passata z 2006... bez
porownania, zwlaszcza jezeli chodzi o komfort i wykonczenie... obydwa
benzynowe.. z tym, ze Saab Turbo...

Ojciec zmienił kiedyś Saaba 9000 z przebiegiem już ok. 350 tys. km na
nowego Passata B5 FL. Wrażenie było bardzo niejednoznaczne... Niby nowy,
szybszy, ale jednak mniej miejsca, gorsza tapicerka, niższy komfort jazdy
i ogólne wrażenie, że Passat jest jednak samochodem niższej klasy
(zresztą zgodne z prawdą).

--
cokolwiek

25 Data: Grudzien 19 2009 06:18:51
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: to 

Waldek Godel wrote:

Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem.

Jeździsz Saabem?

--
cokolwiek

26 Data: Grudzien 19 2009 09:58:15
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Waldek Godel 

Dnia 19 Dec 2009 07:18:51 +0100, to napisał(a):

Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem.

Jeździsz Saabem?

Nie, nie cierpię Vectry.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

27 Data: Grudzien 21 2009 19:41:04
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Fri, 18 Dec 2009 17:19:46 +0000, Waldek Godel napisał(a):


Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem.

Znaczy Citroen z Oplem? :.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

28 Data: Grudzien 18 2009 18:23:40
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Karolek 

Pan Piskorz pisze:

Szkoda.

ano szkoda,
tak to już jest na tym świecie, że tanie dziadostwo zwycięża
P.


Bo te saaby to takie cudowne byly?
Te stare nie wygladaja mowiac delikatnie, te nowe juz z saabem to chyba malo wspolnego mialy... chyba nie ma za czym plakac.

--
Karolek

29 Data: Grudzien 18 2009 18:58:09
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Pan Piskorz 

Bo te saaby to takie cudowne byly?

nie,
ale miały charakter

Te stare nie wygladaja mowiac delikatnie

wyglądały zajebiście właśnie  :-)
miały coś nieulotnego w sobie

, te nowe juz z saabem to chyba
malo wspolnego mialy... chyba nie ma za czym plakac.


właśnie, w dodatku, za przeproszeniem, sedan był w ofercie

P.

30 Data: Grudzien 18 2009 18:45:13
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Waldek Godel 

Dnia Fri, 18 Dec 2009 18:58:09 +0100, Pan Piskorz napisał(a):

wyglądały zajebiście właśnie  :-)
miały coś nieulotnego w sobie

Zgadza się, choć ciasne były. Ale od dawna nie ma już Saaba, to Vectra w
nieco innym kształcie i w dużo innej cenie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

31 Data: Grudzien 19 2009 06:28:33
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: to 

Waldek Godel wrote:

Zgadza się, choć ciasne były.

Oczywiście masz na myśli mniejszy model?

--
cokolwiek

32 Data: Grudzien 19 2009 09:59:12
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Waldek Godel 

Dnia 19 Dec 2009 07:28:33 +0100, to napisał(a):

Zgadza się, choć ciasne były.

Oczywiście masz na myśli mniejszy model?

Nie, mam na myśli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby były bardzo ciasne -
licząc we współczesnych kryteriach. Zresztą jak sporo innych aut z tamtego
okresu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

33 Data: Grudzien 19 2009 11:26:22
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: to 

Waldek Godel wrote:

Nie, mam na myśli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby były bardzo ciasne -
licząc we współczesnych kryteriach. Zresztą jak sporo innych aut z
tamtego okresu.

Stare tzn. jakie? Konkretnie.

--
cokolwiek

34 Data: Grudzien 19 2009 11:32:46
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Waldek Godel 

Dnia 19 Dec 2009 12:26:22 +0100, to napisał(a):

Nie, mam na myśli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby były bardzo ciasne -
licząc we współczesnych kryteriach. Zresztą jak sporo innych aut z
tamtego okresu.

Stare tzn. jakie? Konkretnie.

a co, będziesz sprawdzał czy były smarowane niedźwiedzim smalcem?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

35 Data: Grudzien 21 2009 01:13:05
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: to 

Waldek Godel wrote:

Nie, mam na myśli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby były bardzo ciasne -
licząc we współczesnych kryteriach. Zresztą jak sporo innych aut z
tamtego okresu.

Stare tzn. jakie? Konkretnie.

a co, będziesz sprawdzał czy były smarowane niedźwiedzim smalcem?

Mhm, czyli tak jak sądziłem, nie masz nic sensownego do napisania, tylko
tak sobie bzdurzysz...

--
cokolwiek

36 Data: Grudzien 20 2009 21:44:37
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: rafulec 

Waldek Godel pisze:

Dnia 19 Dec 2009 07:28:33 +0100, to napisał(a):

Zgadza się, choć ciasne były.
Oczywiście masz na myśli mniejszy model?

Nie, mam na myśli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby były bardzo ciasne -
licząc we współczesnych kryteriach. Zresztą jak sporo innych aut z tamtego
okresu.


wiesz o czym piszesz ???

37 Data: Grudzien 18 2009 20:17:52
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: elmer radi radisson 

On 2009-12-18 18:58, Pan Piskorz wrote:


wyglądały zajebiście właśnie :-)
miały coś nieulotnego w sobie

Slaba rekomendacja jak na dzielo firmy z przemyslu lotniczego
i dostarczajaca rowniez egzemplarze ze znaczkiem 'Aero' ;)



--

memento lorem ipsum

38 Data: Grudzien 18 2009 18:41:29
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Abecadło 

Szkoda.

Czego?
Jak ktoś umiera to się o nim źle nie mówi ... że się puszczał, że żonę lał,
że pijak i złodziej ...
Ale jak ktoś żałuje to mógł go chciaż kupić, może by się ostał na runku. A
jakoś wielkiej sprzedaży Saaba na ulicach i w statystykach nie widać.

39 Data: Grudzien 18 2009 19:29:19
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Jurand 


Użytkownik "Abecadło"  napisał w wiadomości

Szkoda.

Czego?
Jak ktoś umiera to się o nim źle nie mówi ... że się puszczał, że żonę
lał, że pijak i złodziej ...
Ale jak ktoś żałuje to mógł go chciaż kupić, może by się ostał na runku. A
jakoś wielkiej sprzedaży Saaba na ulicach i w statystykach nie widać.

No bo płacenie jakichś niewiarygodnych pieniędzy za Vectrę w szwedzkich
"ciuchach" to jest lekka przesada ;) Zwłaszcza, że obecne Saaby naprawdę
jakościowo to nie jest żadna rewelacja.

Jurand.

40 Data: Grudzien 18 2009 12:58:24
Temat: Re: Koniec Saaba
Autor: Karthoon 

On 18 Gru, 19:29, "Jurand"  wrote:

Użytkownik "Abecadło"  napisał w


[...]
 Zwłaszcza, że obecne Saaby naprawdę
jakościowo to nie jest żadna rewelacja.


DEKRA twierdzi co innego:
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/17838/__Ranking-niezawodności-DEKRA-2009.html

41 Data: Grudzien 19 2009 22:40:42
Temat: Re: Koniec Saaba
Autor: Abecadło 

 Zwłaszcza, że obecne Saaby naprawdę
jakościowo to nie jest żadna rewelacja.


DEKRA twierdzi co innego:
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/17838/__Ranking-niezawodności-DEKRA-2009.html

Nie wystarczy coś rpodukować, trzeba jeszcze umieć to sprzedać.
Albo sprzedawać to co ludzie chcą kupić.
Żałowania że był super, ale nikt go nie chciał jest niepoważne.

42 Data: Grudzien 19 2009 23:31:46
Temat: Odp: Koniec Saaba
Autor: Cavallino 

Użytkownik "Abecadło"  napisał w wiadomości

 Zwłaszcza, że obecne Saaby naprawdę
jakościowo to nie jest żadna rewelacja.


DEKRA twierdzi co innego:
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/17838/__Ranking-niezawodności-DEKRA-2009.html

Nie wystarczy coś rpodukować, trzeba jeszcze umieć to sprzedać.

I to jest największa porażka tego systemu.
"Lepsze" jest wyprodukowane gówno posiadające dobry dział sprzedaży, niż coś porządnie zrobionego.

43 Data: Grudzien 19 2009 23:56:46
Temat: Re: Koniec Saaba
Autor: Pab_lo 


Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości


I to jest największa porażka tego systemu.


Jakiego systemu?

Najwidoczniej byli za ciency zeby podkupic odpowiednich specjalistow...  z
innej strony, dobry towar sam sie obroni...

Picass

44 Data: Grudzien 20 2009 00:00:23
Temat: Odp: Koniec Saaba
Autor: Cavallino 

Użytkownik "Pab_lo"  napisał w wiadomości


Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości

I to jest największa porażka tego systemu.


Jakiego systemu?

Tego obecnego.
Pseudokapitalizmu.

45 Data: Grudzien 20 2009 11:58:35
Temat: Re: Koniec Saaba
Autor: Pab_lo 


Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości



Tego obecnego.
Pseudokapitalizmu.

Kapitalizm, kapitalizmem nie ma w nim nic pseudo a ze sie konczy, to inna
sprawa.
IHMO aktualny kryzys to tylko przedsmak tego co stanie sie, kiedy naprawde
zabraknie rynkow do pochloniecia.
Nie ma co zwalac winy na system, jesli firma byla zle zarzadzana i nie miala
jasno okreslonego kierunku, to juz wina wlasciciela a jak widac GM ma
wszedzie klopoty. Procz tego, jak mozna do takiego samochodu ladowac
elementy od opla?! To jakby wstawic do luksusowej knajpy stoliki z baru
mlecznego lub ubrac modelke w szmatex z WGO...   Saab, przynajmniej dla mnie
byl synonimem bezpieczenstwa i luksusu a ze mi (i nie tylko) nigdy sie nie
podobaly to juz inna kwestia.

Picasso

46 Data: Grudzien 20 2009 12:23:45
Temat: Odp: Koniec Saaba
Autor: Cavallino 

Użytkownik "Pab_lo"  napisał w wiadomości


Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości

Tego obecnego.
Pseudokapitalizmu.

Kapitalizm, kapitalizmem nie ma w nim nic pseudo a ze sie konczy, to inna sprawa.
IHMO aktualny kryzys to tylko przedsmak tego co stanie sie, kiedy naprawde zabraknie rynkow do pochloniecia.
Nie ma co zwalac winy na system,

Nie pisałem akurat tylko w kontekście Saaba, ale tak ogólnie raczej.


jesli firma byla zle zarzadzana i nie miala jasno okreslonego kierunku

Sprzedaży, a nie kierunku.
Właśnie gardłuję PRZECIW określaniu sprzedaży jako clou firmy.

47 Data: Grudzien 18 2009 23:52:54
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Pab_lo 


Użytkownik "Grzegorz Prędki"  napisał
w wiadomości

http://moto.onet.pl/1590544,1,to-juz-koniec-saaba,artykul.html?node=2

Szkoda.

Czego?

W koncu te szkarady znikna z ulic..

Picasso

48 Data: Grudzien 20 2009 22:00:06
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: melon 

Pab_lo pisze:


W koncu te szkarady znikna z ulic..

Picasso

Nic nie wnoszacy post. Fakt ze auto Ci sie nie podoba nie ma nic wspolnego w tematem watku. Czy chodzi tylko o bicie piany?

Jako podpisujacy sie pablo picasso musisz miec wyrobione zdanie na temat designu owczesnych aut. Oswiec mnie prosze, ktore z tych samochodow nie sa "szkaradami" Twoim zdaniem. Podeprzyj to prosze konkretami (takze dlaczego SAAB to szkarada) bo mam wrazenie, ze nie wiesz o czym piszesz.

--
pozdrawiam,
mel

49 Data: Grudzien 21 2009 01:39:50
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Pab_lo 


Użytkownik "melon"  napisał w wiadomości

Pab_lo pisze:


W koncu te szkarady znikna z ulic..

Picasso


Pominales w cytacie dosc istotny element...

Nic nie wnoszacy post. Fakt ze auto Ci sie nie podoba nie ma nic wspolnego
w tematem watku. Czy chodzi tylko o bicie piany?


A wiesz co to dygresja ?

Jako podpisujacy sie pablo picasso musisz miec wyrobione zdanie na temat
designu owczesnych aut.

To znaczy z jakiego okresu?

Oswiec mnie prosze, ktore z tych samochodow nie sa "szkaradami" Twoim
zdaniem. Podeprzyj to prosze konkretami (takze dlaczego SAAB to szkarada)
bo mam wrazenie, ze nie wiesz o czym piszesz.


Czy to oznacza, ze chcesz dyskutowac o gustach?
Bo wiesz... wyrazanie wlasnego zdania to "nieco" inna sprawa.  Dobra a teraz
poszperaj w pamieci czy ktos kiedykolwiek powiedzial "piekny jak Saab"

Picasso

50 Data: Grudzien 21 2009 20:53:05
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: melon 

Pab_lo pisze:
  Czy chodzi tylko o bicie piany?



A wiesz co to dygresja ?


Owszem, ale nie moge sie dopatrzyc jej w Twoich slowach. Wydaje sie, ze krytykujesz saaba bo opel, bo brzydki. Uwierz mi, przekonalem nie jedna osoba (ktora uwazala podobnie do Ciebie), ze saab ma cos wiecej w sobie niz wspomniane cechy. Ciezko to nazwac, najlepiej poczuc to jadac w dluzsza trase ossssstrym Aero. Saab to glownie odczucia z jazdy. Howgh.




Czy to oznacza, ze chcesz dyskutowac o gustach?
Bo wiesz... wyrazanie wlasnego zdania to "nieco" inna sprawa.  Dobra a teraz poszperaj w pamieci czy ktos kiedykolwiek powiedzial "piekny jak Saab"


Co racja, to racja :) Albo go kochasz, albo nienawidzisz.

--
pozdrawiam,
melon

51 Data: Grudzien 22 2009 18:44:21
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Pab_lo 


Użytkownik "melon"  napisał w wiadomości



Owszem, ale nie moge sie dopatrzyc jej w Twoich slowach. Wydaje sie, ze
krytykujesz saaba bo opel, bo brzydki. Uwierz mi, przekonalem nie jedna
osoba (ktora uwazala podobnie do Ciebie), ze saab ma cos wiecej w sobie
niz wspomniane cechy. Ciezko to nazwac, najlepiej poczuc to jadac w
dluzsza trase ossssstrym Aero.

Dobra, niech bedzie, troche zaczepialem :P

Niech sobie go tluka nawet na lini produkcyjnej skody, byle bylo _inne_. Nie
po to kupujesz drozeszego Saaba zeby wygladal jak Opel dla przedstawicieli
handlowych. I nie mam na mysli wcale jakosci wykonania.


Saab to glownie odczucia z jazdy. Howgh.


Zawsze wszyscy twierdzili, ze do tego trzeba kupic Subaru...
BTW wydaje mi sie, ze ludzie ktorzy zawsze kupowali Saaba teraz beda kupowac
wlasnie Subaru.




Co racja, to racja :) Albo go kochasz, albo nienawidzisz.


Mnie sie nie podoba i nie szkoda mi ze odchodzi - totalnie mi to wisi

Picasso

52 Data: Grudzien 21 2009 01:53:29
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Pab_lo 


Użytkownik "melon"  napisał w wiadomości


dlaczego SAAB to szkarada) bo mam wrazenie, ze nie wiesz o czym piszesz.


Tak sobie wszedlem na otomoto dla przyponienia (na ulicy jest jak Yeti)
http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C9/38/35/C9383542_2.jpg

Przeciez ten tyl wyglada jak Honda City dla emeryta!

Natomiast w ten tyleczek mozna wpatrywac sie godzinami:
http://www.prestig-e.pl/images/cars/616_P1080932.JPG

Picasso

53 Data: Grudzien 21 2009 09:00:20
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Przemek V 


Użytkownik "Pab_lo"  napisał w wiadomości


Użytkownik "melon"  napisał w wiadomości


dlaczego SAAB to szkarada) bo mam wrazenie, ze nie wiesz o czym piszesz.


Tak sobie wszedlem na otomoto dla przyponienia (na ulicy jest jak Yeti)
http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C9/38/35/C9383542_2.jpg

Przeciez ten tyl wyglada jak Honda City dla emeryta!

Ten tył to akurat ujdzie, mnie się bardziej podoba od tego wielkiego
szwabskiego dupska z drugiego linka. Dramat w Saabie to te okulary, któe mu
założyli na nos jak osiągnął wiek emerytalny.

54 Data: Grudzien 22 2009 18:15:20
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Pab_lo 


Użytkownik "Przemek V"  napisał w
wiadomości



Ten tył to akurat ujdzie, mnie się bardziej podoba od tego wielkiego
szwabskiego dupska z drugiego linka.

Niemiecki nie niemiecki, w innych markach sa podobne - np w XKR

Dramat w Saabie to te okulary, któe mu
założyli na nos jak osiągnął wiek emerytalny.

Przod jest conajmniej dyskusyjny ale przynajmniej ma charakter i czuc ga
Saabem. Tyl jest mocno "oklepany" w innyc modelach.

Jak widac, jeden woli blondynki, drugi brunetki - i bardzo dobrze...

Picasso

55 Data: Grudzien 21 2009 21:12:00
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: melon 

Pab_lo pisze:


Natomiast w ten tyleczek mozna wpatrywac sie godzinami:
http://www.prestig-e.pl/images/cars/616_P1080932.JPG



A tak
swietny zad


--
pozdrawiam,
melon

56 Data: Grudzien 21 2009 20:46:02
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: masti 

Dnia pięknego Mon, 21 Dec 2009 01:53:29 +0100, osobnik zwany Pab_lo
wystukał:

Natomiast w ten tyleczek mozna wpatrywac sie godzinami:
http://www.prestig-e.pl/images/cars/616_P1080932.JPG

to jest gruba dupa, a nie Porsche




--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

57 Data: Grudzien 22 2009 18:16:33
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Pab_lo 


Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości



to jest gruba dupa, a nie Porsche


Zmienisz podejscie kiedy przypadkiem Twoja kobieta nabawi sie nadczynnosci
tarczycy ;)

Picasso

58 Data: Grudzien 21 2009 09:35:32
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: AL 

Grzegorz Prędki pisze:

http://moto.onet.pl/1590544,1,to-juz-koniec-saaba,artykul.html?node=2

Szkoda.

walka trwa nadal:
http://logistyka.pb.pl/2013494,71308,spyker-sklada-nowa-oferte-na-saaba?ref=col4

i pewnie zaraz ktos tu wyskoczy, ze "nie cierpi vectry",
ale saab tylko na niej bazowal - i to od paru lat najwyzej, wiec nie znaczy to, ze bedzie bazowal nadal

--
pozdr
Adam (AL)
TG

59 Data: Grudzien 21 2009 08:39:47
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Waldek Godel 

Dnia Mon, 21 Dec 2009 09:35:32 +0100, AL napisał(a):

i pewnie zaraz ktos tu wyskoczy, ze "nie cierpi vectry",
ale saab tylko na niej bazowal - i to od paru lat najwyzej, wiec nie
znaczy to, ze bedzie bazowal nadal

Od paru czyli od 1989 roku :-)
Oczywiście nie od razu wymienili wszystko, można spokojnie założyć, że od
końca lat 90 to są Vectry. I pal licho płytę podłogową, bo to problem
technologiczny a nie kierowcy, ale większość silników, zawieszenie,
hamulce, przekładnie kierownicze i sporo elementów wnętrza to Vectra. Z
wszelkimi tego konsekwencjami. O przepraszam, zagalopowałem się. Diesle to
to Fiat Bravo a nie Vectra :-) Co akurat jest dobrą stroną tego mariażu

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

60 Data: Grudzien 21 2009 10:31:16
Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba
Autor: Vlad The Ripper 


Użytkownik "Grzegorz Prędki"  napisał
w wiadomości

http://moto.onet.pl/1590544,1,to-juz-koniec-saaba,artykul.html?node=2

Szkoda.

Kiedyś to były fajne bryki, ale na "krokodylu" się skończyło. Teraz to tylko
taki lepszy opel, więc żal tego, że nie sprzedali go chińczykom (żeby mogli
zrobić konkurencję cenową na rynku europejskim) i pewnie kilka fajnych
patentów z silnikami na benzynę z etanolem w dowolnych proporcjach pójdzie
do piachu.

[PRESS] Koniec Saaba



Grupy dyskusyjne