[PRESS] Koniec Saaba
1 | Data: Grudzien 18 2009 18:10:05 |
Temat: [PRESS] Koniec Saaba | |
Autor: Grzegorz Prędki | http://moto.onet.pl/1590544,1,to-juz-koniec-saaba,artykul.html?node=2 2 |
Data: Grudzien 18 2009 18:16:22 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Pan Piskorz | Szkoda. ano szkoda, tak to już jest na tym świecie, że tanie dziadostwo zwycięża P. 3 |
Data: Grudzien 18 2009 17:19:46 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Waldek Godel | Dnia Fri, 18 Dec 2009 18:16:22 +0100, Pan Piskorz napisał(a): ano szkoda, Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 4 |
Data: Grudzien 18 2009 18:51:30 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: BeBe | ano szkoda, Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za kierownica.. Mam Saaba 9-5 z '01 i Szmelcwagena Passata z 2006... bez porownania, zwlaszcza jezeli chodzi o komfort i wykonczenie... obydwa benzynowe.. z tym, ze Saab Turbo... 5 |
Data: Grudzien 18 2009 19:28:19 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Jurand |
ano szkoda, Akurat nie piałbym bardzo peanów na temat jakości Saabów z rocznika takiego, jak Twój Passat ;) Jurand. 6 |
Data: Grudzien 18 2009 19:37:49 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: BeBe | Akurat nie piałbym bardzo peanów na temat jakości Saabów z rocznika Yhmm :-) aczkolwiek jezeli chodzi o komfort to nadal jest znacznie lepiej w Saabie, natomiast usterkowosc..hmm, zdania sa podzielone. - ja sie nie wypowiem, poniewaz nie mialem okazji uzytkowac nowszego modelu przez dluzszy okres. Pozdrawiam. 7 |
Data: Grudzien 18 2009 18:44:09 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Waldek Godel | Dnia Fri, 18 Dec 2009 18:51:30 +0100, BeBe napisał(a): Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za Ale mimo wszystko Vectrę można kupić 1/3 taniej, tylko z inną naklejką. Zakładając, że w ogóle bym chciał kupić jakąkolwiek Vectrę, wystarczy mi traumy z 3 tygodni jeżdżenia tym niedawno. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 8 |
Data: Grudzien 18 2009 20:04:46 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: BeBe |
Ale mimo wszystko Vectrę można kupić 1/3 taniej, tylko z inną naklejką. Vectry tez bym nie kupil.. jest brzydka i plastikowa.. Pozatym, ktora Vectre konkretnie mam postawic kolo 9-5 MY 01 2.3T Aero? Sie wszyscy uwzieli... Dlaczego ludzie kupuja Bentleye? .. Przeciez to tylko Volkswagen :) 9 |
Data: Grudzien 18 2009 19:13:45 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Waldek Godel | Dnia Fri, 18 Dec 2009 20:04:46 +0100, BeBe napisał(a): Vectry tez bym nie kupil.. jest brzydka i plastikowa.. Pozatym, ktora Vectre Bo głupio przyjechać na Rivierę autem dla ludu. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 10 |
Data: Grudzien 18 2009 20:19:29 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | W dniu 2009-12-18 20:13, Waldek Godel pisze: Dnia Fri, 18 Dec 2009 20:04:46 +0100, BeBe napisał(a):Szczególnie, że Phaeton wygląda identycznie, jak Bora gosposi sąsiada... To się nazywa faux pas :) -- Wojciech Smagowicz 11 |
Data: Grudzien 18 2009 20:54:46 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: The_EaGle | Waldek Godel pisze: Dnia Fri, 18 Dec 2009 18:51:30 +0100, BeBe napisał(a): To troszkę nie takie porównanie. W saabie wszystkie silniki z jednym chyba wyjątkiem to silniki opla. Zawieszenie i prowadzenie tak samo "qultowe" jak w vectrze wiec za co płacisz? Za stacyjkę (kiedyś) po między fotelami, znaczek odrzutowca na masce i kierownicy oraz opla vectre z lepszym wyposażeniem. Saab to marka bez pomysłu już od dawna. Pozdrawiam Rafał 12 |
Data: Grudzien 18 2009 21:07:23 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Borys Pogoreło | Dnia Fri, 18 Dec 2009 20:54:46 +0100, The_EaGle napisał(a): "qultowe" jak w vectrze wiec za co płacisz? Za stacyjkę (kiedyś) po Za to mają śliczne, szare tapicerki :) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl 13 |
Data: Grudzien 18 2009 22:03:07 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: BeBe | "W saabie wszystkie silniki z jednym chyba wyjątkiem to silniki opla" 2.0LPT, 2.0T, 2.3t/2.3T to sa silniki OPLA ? Pozatym jest jeszcze jedna kwestia.. chociazby bezpieczenstwa ale... najwiecej maja do powiedzenia na temat tej marki Ci, ktorzy nie mieli z nia doczynienia :) pozdrawiam. 14 |
Data: Grudzien 19 2009 11:01:41 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Przemek V |
"W saabie wszystkie silniki z jednymMiałem 9-5 2.0 LPT w 1998 roku i 2.3 LPT w 2002 roku. Wtedy były to ciekawe auta, spokojnie porównywalne np. z A6 mimo, że połowa elementów była taka sama jak w Vectrze B (akurat moja żona taką wtedy jeździła więc mieliśmy porównanie). Od kilku lat to już poprzednia epoka technicznie w dyskusyjnej estetycznie budzie, produkowana w kraju z najdroższą robocizną na świecie. Do tego brak pomysłu na pozycjonowanie marki, niekonsekwentny marketing, idiotyzmy typu 9-2 albo 9-7 i to co się stało było nieuchronne. Podobnie jak GM nie miało pomysłu na Saaba tak BMW na Rovera, Ford na Volvo. Następne w kolejce stoi Subaru... 15 |
Data: Grudzien 20 2009 22:40:02 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Borys Pogoreło | Dnia Sat, 19 Dec 2009 11:01:41 +0100, Przemek V napisał(a): Do tego brak pomysłu na pozycjonowanie marki, niekonsekwentny marketing, I Alfa Romeo. Lancia już poszła do odstrzału... Próbują z dość niszowych marek zrobić produkt masowy w tej samej cenie, a później zdziwienie, że się nie sprzedaje. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl 16 |
Data: Grudzien 20 2009 10:37:42 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: The_EaGle | BeBe pisze: "W saabie wszystkie silniki z jednym Chcesz powiedzieć ze bezpieczeństwo saaba 9 5 jest większe niż vectry? Niby z jakiego faktu tak wywnioskowałeś reklam czy inne poważne źródło? ;) Pozdrawiam Rafał 17 |
Data: Grudzien 20 2009 11:28:27 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: BeBe | Chcesz powiedzieć ze bezpieczeństwo saaba 9 5 jest większe niż vectry? Masz widze jakis powazny problem z ta vectra. Mam 'powazne' zrodlo, znajomy rolowal saabem 9-5...otworzyl drzwi ( po malych problemach ale jednak ) i wysiadl. Mysle, ze po takiej rolce vectra stalaby sie jednolita bryla, natomiast ja oberwalem kiedys dosyc mocno w bok. 18 |
Data: Grudzien 18 2009 20:51:33 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: The_EaGle | BeBe pisze: ano szkoda,Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem. Dziś (kiedyś było inaczej) niemal wszystkie saaby to sklonowane ople vectry z rożnym wyposażeniem. Jak ktoś sie nabiera na "wysoką jakość" saaba to ma problem. Pozdrawiam Rafał 19 |
Data: Grudzien 19 2009 06:27:13 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: to | The_EaGle wrote: DziĹ (kiedyĹ było inaczej) niemal wszystkie saaby to sklonowane ople A Saab 9000 miał bardzo dużo wspólnego (m.in. płytÄ podłogowÄ , ale nie tylko) m.in. z Fiatem Croma. I co ma z tego wynikaÄ? Nie jeździ siÄ płytÄ podłogowÄ , tylko samochodem. -- cokolwiek 20 |
Data: Grudzien 20 2009 10:41:41 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: The_EaGle | to pisze: DziĹ (kiedyĹ było inaczej) niemal wszystkie saaby to sklonowane ople Akurat fiat croma należał do najbardziej udanych fiatów wiec to całkiem dobrze rokuje saabowi. Problem w tym ze Ty i wielu Tobie podobnych wierzy w opowieĹci że Saab Szwecki to super a fiat Włoski to złom... Sam dałeĹ przykład że jest inaczej. Pozdrawiam Rafał 21 |
Data: Grudzien 20 2009 21:54:52 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Przemek V |
to pisze: Może pod wieloma względami ale nie wielkości sprzedaży. Podobnie jak Saab 9000, Lancia Thema czy Alfa 164. Może to i fajne auta były, recenzje miały dobre ale klientela i tak olała je ciepłym sikiem. 22 |
Data: Grudzien 23 2009 05:33:52 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: to | Przemek V wrote: MoÂże pod wieloma wzglĂŞdami ale nie wielkoÂści sprzedaÂży. Podobnie jak Croma, Thema i 164 dobrze sprzedawały siÄ głównie we Włoszech, w latach 90-tych królowały na tamtejszych autostradach wraz z taĹszymi braÄmi -- TemprÄ i 155. -- cokolwiek 23 |
Data: Grudzien 23 2009 05:32:49 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: to | The_EaGle wrote: Akurat fiat croma należał do najbardziej udanych fiatów wiec to całkiem To raczej Ty i Tobie podobni sÄ dzÄ , że jeĹli auta majÄ wspólnÄ płytÄ podłogowÄ i kilka elementów konstrukcyjnych, to sÄ takie same. A co do Fiata Cromy to w którym miejscu twierdze, że to złom? -- cokolwiek 24 |
Data: Grudzien 19 2009 06:25:08 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: to | BeBe wrote: Miales kiedys Saaba? Moge sie zalozyc, ze nawet nie siedziales za Ojciec zmienił kiedyĹ Saaba 9000 z przebiegiem już ok. 350 tys. km na nowego Passata B5 FL. Wrażenie było bardzo niejednoznaczne... Niby nowy, szybszy, ale jednak mniej miejsca, gorsza tapicerka, niższy komfort jazdy i ogólne wrażenie, że Passat jest jednak samochodem niższej klasy (zresztÄ zgodne z prawdÄ ). -- cokolwiek 25 |
Data: Grudzien 19 2009 06:18:51 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: to | Waldek Godel wrote: Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem. Jeździsz Saabem? -- cokolwiek 26 |
Data: Grudzien 19 2009 09:58:15 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Waldek Godel | Dnia 19 Dec 2009 07:18:51 +0100, to napisał(a): Bo tanie dziadostwo zawsze wygrywa z drogim dziadostwem. Nie, nie cierpię Vectry. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 27 |
Data: Grudzien 21 2009 19:41:04 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Fri, 18 Dec 2009 17:19:46 +0000, Waldek Godel napisał(a):
Znaczy Citroen z Oplem? :. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 28 |
Data: Grudzien 18 2009 18:23:40 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Karolek | Pan Piskorz pisze: Szkoda. Bo te saaby to takie cudowne byly? Te stare nie wygladaja mowiac delikatnie, te nowe juz z saabem to chyba malo wspolnego mialy... chyba nie ma za czym plakac. -- Karolek 29 |
Data: Grudzien 18 2009 18:58:09 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Pan Piskorz | Bo te saaby to takie cudowne byly? nie, ale miały charakter Te stare nie wygladaja mowiac delikatnie wyglądały zajebiście właśnie :-) miały coś nieulotnego w sobie , te nowe juz z saabem to chyba malo wspolnego mialy... chyba nie ma za czym plakac. właśnie, w dodatku, za przeproszeniem, sedan był w ofercie P. 30 |
Data: Grudzien 18 2009 18:45:13 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Waldek Godel | Dnia Fri, 18 Dec 2009 18:58:09 +0100, Pan Piskorz napisał(a): wyglądały zajebiście właśnie :-) Zgadza się, choć ciasne były. Ale od dawna nie ma już Saaba, to Vectra w nieco innym kształcie i w dużo innej cenie. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 31 |
Data: Grudzien 19 2009 06:28:33 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: to | Waldek Godel wrote: Zgadza siÄ, choÄ ciasne były. OczywiĹcie masz na myĹli mniejszy model? -- cokolwiek 32 |
Data: Grudzien 19 2009 09:59:12 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Waldek Godel | Dnia 19 Dec 2009 07:28:33 +0100, to napisał(a): Zgadza się, choć ciasne były. Nie, mam na myśli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby były bardzo ciasne - licząc we współczesnych kryteriach. Zresztą jak sporo innych aut z tamtego okresu. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 33 |
Data: Grudzien 19 2009 11:26:22 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: to | Waldek Godel wrote: Nie, mam na myĹli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby były bardzo ciasne - Stare tzn. jakie? Konkretnie. -- cokolwiek 34 |
Data: Grudzien 19 2009 11:32:46 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Waldek Godel | Dnia 19 Dec 2009 12:26:22 +0100, to napisał(a): Nie, mam na myśli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby były bardzo ciasne - a co, będziesz sprawdzał czy były smarowane niedźwiedzim smalcem? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 35 |
Data: Grudzien 21 2009 01:13:05 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: to | Waldek Godel wrote: Nie, mam na myĹli obydwa. Stare, prawdziwe Saaby były bardzo ciasne - Mhm, czyli tak jak sÄ dziłem, nie masz nic sensownego do napisania, tylko tak sobie bzdurzysz... -- cokolwiek 36 |
Data: Grudzien 20 2009 21:44:37 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: rafulec | Waldek Godel pisze: Dnia 19 Dec 2009 07:28:33 +0100, to napisał(a): wiesz o czym piszesz ??? 37 |
Data: Grudzien 18 2009 20:17:52 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: elmer radi radisson | On 2009-12-18 18:58, Pan Piskorz wrote: wyglądały zajebiście właśnie :-) Slaba rekomendacja jak na dzielo firmy z przemyslu lotniczego i dostarczajaca rowniez egzemplarze ze znaczkiem 'Aero' ;) -- memento lorem ipsum 38 |
Data: Grudzien 18 2009 18:41:29 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Abecadło | Szkoda. Czego? Jak ktoś umiera to się o nim źle nie mówi ... że się puszczał, że żonę lał, że pijak i złodziej ... Ale jak ktoś żałuje to mógł go chciaż kupić, może by się ostał na runku. A jakoś wielkiej sprzedaży Saaba na ulicach i w statystykach nie widać. 39 |
Data: Grudzien 18 2009 19:29:19 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Jurand |
Szkoda. No bo płacenie jakichś niewiarygodnych pieniędzy za Vectrę w szwedzkich "ciuchach" to jest lekka przesada ;) Zwłaszcza, że obecne Saaby naprawdę jakościowo to nie jest żadna rewelacja. Jurand. 40 |
Data: Grudzien 18 2009 12:58:24 | Temat: Re: Koniec Saaba | Autor: Karthoon | On 18 Gru, 19:29, "Jurand" wrote: Użytkownik "Abecadło" napisał w [...] Zwłaszcza, że obecne Saaby naprawdę DEKRA twierdzi co innego: http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/17838/__Ranking-niezawodności-DEKRA-2009.html 41 |
Data: Grudzien 19 2009 22:40:42 | Temat: Re: Koniec Saaba | Autor: Abecadło | Zwłaszcza, że obecne Saaby naprawdę DEKRA twierdzi co innego: Nie wystarczy coś rpodukować, trzeba jeszcze umieć to sprzedać. Albo sprzedawać to co ludzie chcą kupić. Żałowania że był super, ale nikt go nie chciał jest niepoważne. 42 |
Data: Grudzien 19 2009 23:31:46 | Temat: Odp: Koniec Saaba | Autor: Cavallino | Użytkownik "Abecadło" napisał w wiadomości Zwłaszcza, że obecne Saaby naprawdę I to jest największa porażka tego systemu. "Lepsze" jest wyprodukowane gówno posiadające dobry dział sprzedaży, niż coś porządnie zrobionego. 43 |
Data: Grudzien 19 2009 23:56:46 | Temat: Re: Koniec Saaba | Autor: Pab_lo |
Jakiego systemu? Najwidoczniej byli za ciency zeby podkupic odpowiednich specjalistow... z innej strony, dobry towar sam sie obroni... Picass 44 |
Data: Grudzien 20 2009 00:00:23 | Temat: Odp: Koniec Saaba | Autor: Cavallino | Użytkownik "Pab_lo" napisał w wiadomości
Tego obecnego. Pseudokapitalizmu. 45 |
Data: Grudzien 20 2009 11:58:35 | Temat: Re: Koniec Saaba | Autor: Pab_lo |
Kapitalizm, kapitalizmem nie ma w nim nic pseudo a ze sie konczy, to inna sprawa. IHMO aktualny kryzys to tylko przedsmak tego co stanie sie, kiedy naprawde zabraknie rynkow do pochloniecia. Nie ma co zwalac winy na system, jesli firma byla zle zarzadzana i nie miala jasno okreslonego kierunku, to juz wina wlasciciela a jak widac GM ma wszedzie klopoty. Procz tego, jak mozna do takiego samochodu ladowac elementy od opla?! To jakby wstawic do luksusowej knajpy stoliki z baru mlecznego lub ubrac modelke w szmatex z WGO... Saab, przynajmniej dla mnie byl synonimem bezpieczenstwa i luksusu a ze mi (i nie tylko) nigdy sie nie podobaly to juz inna kwestia. Picasso 46 |
Data: Grudzien 20 2009 12:23:45 | Temat: Odp: Koniec Saaba | Autor: Cavallino | Użytkownik "Pab_lo" napisał w wiadomości
Nie pisałem akurat tylko w kontekście Saaba, ale tak ogólnie raczej. jesli firma byla zle zarzadzana i nie miala jasno okreslonego kierunku Sprzedaży, a nie kierunku. Właśnie gardłuję PRZECIW określaniu sprzedaży jako clou firmy. 47 |
Data: Grudzien 18 2009 23:52:54 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Pab_lo |
http://moto.onet.pl/1590544,1,to-juz-koniec-saaba,artykul.html?node=2 Czego? W koncu te szkarady znikna z ulic.. Picasso 48 |
Data: Grudzien 20 2009 22:00:06 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: melon | Pab_lo pisze:
Nic nie wnoszacy post. Fakt ze auto Ci sie nie podoba nie ma nic wspolnego w tematem watku. Czy chodzi tylko o bicie piany? Jako podpisujacy sie pablo picasso musisz miec wyrobione zdanie na temat designu owczesnych aut. Oswiec mnie prosze, ktore z tych samochodow nie sa "szkaradami" Twoim zdaniem. Podeprzyj to prosze konkretami (takze dlaczego SAAB to szkarada) bo mam wrazenie, ze nie wiesz o czym piszesz. -- pozdrawiam, mel 49 |
Data: Grudzien 21 2009 01:39:50 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Pab_lo |
Pab_lo pisze: Pominales w cytacie dosc istotny element... Nic nie wnoszacy post. Fakt ze auto Ci sie nie podoba nie ma nic wspolnego A wiesz co to dygresja ? Jako podpisujacy sie pablo picasso musisz miec wyrobione zdanie na temat To znaczy z jakiego okresu? Oswiec mnie prosze, ktore z tych samochodow nie sa "szkaradami" Twoim Czy to oznacza, ze chcesz dyskutowac o gustach? Bo wiesz... wyrazanie wlasnego zdania to "nieco" inna sprawa. Dobra a teraz poszperaj w pamieci czy ktos kiedykolwiek powiedzial "piekny jak Saab" Picasso 50 |
Data: Grudzien 21 2009 20:53:05 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: melon | Pab_lo pisze:
Owszem, ale nie moge sie dopatrzyc jej w Twoich slowach. Wydaje sie, ze krytykujesz saaba bo opel, bo brzydki. Uwierz mi, przekonalem nie jedna osoba (ktora uwazala podobnie do Ciebie), ze saab ma cos wiecej w sobie niz wspomniane cechy. Ciezko to nazwac, najlepiej poczuc to jadac w dluzsza trase ossssstrym Aero. Saab to glownie odczucia z jazdy. Howgh.
Co racja, to racja :) Albo go kochasz, albo nienawidzisz. -- pozdrawiam, melon 51 |
Data: Grudzien 22 2009 18:44:21 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Pab_lo |
Dobra, niech bedzie, troche zaczepialem :P Niech sobie go tluka nawet na lini produkcyjnej skody, byle bylo _inne_. Nie po to kupujesz drozeszego Saaba zeby wygladal jak Opel dla przedstawicieli handlowych. I nie mam na mysli wcale jakosci wykonania.
Zawsze wszyscy twierdzili, ze do tego trzeba kupic Subaru... BTW wydaje mi sie, ze ludzie ktorzy zawsze kupowali Saaba teraz beda kupowac wlasnie Subaru.
Mnie sie nie podoba i nie szkoda mi ze odchodzi - totalnie mi to wisi Picasso 52 |
Data: Grudzien 21 2009 01:53:29 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Pab_lo |
Tak sobie wszedlem na otomoto dla przyponienia (na ulicy jest jak Yeti) http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C9/38/35/C9383542_2.jpg Przeciez ten tyl wyglada jak Honda City dla emeryta! Natomiast w ten tyleczek mozna wpatrywac sie godzinami: http://www.prestig-e.pl/images/cars/616_P1080932.JPG Picasso 53 |
Data: Grudzien 21 2009 09:00:20 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Przemek V |
Ten tył to akurat ujdzie, mnie się bardziej podoba od tego wielkiego szwabskiego dupska z drugiego linka. Dramat w Saabie to te okulary, któe mu założyli na nos jak osiągnął wiek emerytalny. 54 |
Data: Grudzien 22 2009 18:15:20 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Pab_lo |
Niemiecki nie niemiecki, w innych markach sa podobne - np w XKR Dramat w Saabie to te okulary, któe mu założyli na nos jak osiągnął wiek emerytalny. Przod jest conajmniej dyskusyjny ale przynajmniej ma charakter i czuc ga Saabem. Tyl jest mocno "oklepany" w innyc modelach. Jak widac, jeden woli blondynki, drugi brunetki - i bardzo dobrze... Picasso 55 |
Data: Grudzien 21 2009 21:12:00 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: melon | Pab_lo pisze:
A tak swietny zad -- pozdrawiam, melon 56 |
Data: Grudzien 21 2009 20:46:02 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: masti | Dnia piÄknego Mon, 21 Dec 2009 01:53:29 +0100, osobnik zwany Pab_lo Natomiast w ten tyleczek mozna wpatrywac sie godzinami: to jest gruba dupa, a nie Porsche -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 57 |
Data: Grudzien 22 2009 18:16:33 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Pab_lo |
Zmienisz podejscie kiedy przypadkiem Twoja kobieta nabawi sie nadczynnosci tarczycy ;) Picasso 58 |
Data: Grudzien 21 2009 09:35:32 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: AL | Grzegorz Prędki pisze: http://moto.onet.pl/1590544,1,to-juz-koniec-saaba,artykul.html?node=2 walka trwa nadal: http://logistyka.pb.pl/2013494,71308,spyker-sklada-nowa-oferte-na-saaba?ref=col4 i pewnie zaraz ktos tu wyskoczy, ze "nie cierpi vectry", ale saab tylko na niej bazowal - i to od paru lat najwyzej, wiec nie znaczy to, ze bedzie bazowal nadal -- pozdr Adam (AL) TG 59 |
Data: Grudzien 21 2009 08:39:47 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Waldek Godel | Dnia Mon, 21 Dec 2009 09:35:32 +0100, AL napisał(a): i pewnie zaraz ktos tu wyskoczy, ze "nie cierpi vectry", Od paru czyli od 1989 roku :-) Oczywiście nie od razu wymienili wszystko, można spokojnie założyć, że od końca lat 90 to są Vectry. I pal licho płytę podłogową, bo to problem technologiczny a nie kierowcy, ale większość silników, zawieszenie, hamulce, przekładnie kierownicze i sporo elementów wnętrza to Vectra. Z wszelkimi tego konsekwencjami. O przepraszam, zagalopowałem się. Diesle to to Fiat Bravo a nie Vectra :-) Co akurat jest dobrą stroną tego mariażu -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 60 |
Data: Grudzien 21 2009 10:31:16 | Temat: Re: [PRESS] Koniec Saaba | Autor: Vlad The Ripper |
http://moto.onet.pl/1590544,1,to-juz-koniec-saaba,artykul.html?node=2 Kiedyś to były fajne bryki, ale na "krokodylu" się skończyło. Teraz to tylko taki lepszy opel, więc żal tego, że nie sprzedali go chińczykom (żeby mogli zrobić konkurencję cenową na rynku europejskim) i pewnie kilka fajnych patentów z silnikami na benzynę z etanolem w dowolnych proporcjach pójdzie do piachu. |