On 2010-06-29 18:34, news wrote:
tez podejrzewam b. przestaw sobie sam i po krzyku :P
tak tez zrobie, bardziej martwi³em siÄ™ ¿e trzeba bÄ™dzie walczyć z geometriÄ….
Ściagnięcie poduszki stanowi jakis problem, czy domowymi narzędziami dam radę niczego nie uszkodzić?
4 |
Data: Czerwiec 29 2010 23:31:38 |
Temat: Re: Kto mi popsu³ kierownicê seicento |
Autor: Grejon |
W dniu 2010-06-29 19:06, Sebastian Bia³y pisze:
¦ciagniêcie poduszki stanowi jakis problem, czy domowymi narzêdziami dam
radê niczego nie uszkodziæ?
Nie wiem jak w SC, ale w sterej Megane poduszkê mo¿na by³o zdj±æ jednym torxem. My¶lê ¿e u ciebie bêdzie podobnie.
--
Grzegorz Joñca GG: 7366919 Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi
5 |
Data: Czerwiec 29 2010 11:46:11 | Temat: Re: Kto mi popsu³ kierownicÄ™ seicento | Autor: Pszemol |
"Sebastian Bia³y" wrote in message
JeÅ›li b) to mo¿e Å›ciÄ…ganie deski wymaga zdjÄ™cia kierownicy i za³o¿enia jÄ… na zÄ™batkÄ™ "w troche innej pozycji".
G³osowa³bym za b).
6 |
Data: Czerwiec 29 2010 18:34:20 | Temat: Re: Kto mi popsu³ kierownicÄ™ seicento | Autor: J_K_K |
U¿ytkownik "Sebastian Bia³y" napisa³ w wiadomoÅ›ci
b) drugi zmienia³ g³ównÄ… wiÄ…zkÄ™ przewodów pod maskÄ… i rozbiera³ deskÄ™ (powa¿ne ASO).
Pewnie Å›ciÄ…gnÄ…³ kierownicÄ™, ¿eby dostać siÄ™ do prze³Ä…czników
pod kierownicÄ….
Pzdr
JKK
7 |
Data: Czerwiec 29 2010 19:09:08 | Temat: Re: Kto mi popsu³ kierownicê seicento | Autor: Piter |
na ** p.m.s ** Sebastian Bia³y pisze tak:
Je¶li b) to mo¿e ¶ci±ganie deski wymaga zdjêcia kierownicy i
za³o¿enia j± na zêbatkê "w troche innej pozycji".
Mo¿e mi kto¶ to potwierdziæ?
do b ju¿ nie je¼dzij :)
--
Piter
vw golf mk2 1.3 '87
vw passat B5 1.6 '98
8 |
Data: Czerwiec 29 2010 22:48:08 | Temat: Re: Kto mi popsu³ kierownicÄ™ seicento | Autor: Tomasz Pyra |
Sebastian Bia³y pisze:
Witam.
Seicento ma krzywo kierownice na wprost. Jakies 20 stopni od prawid³owego po³o¿enia. Upierdliwe. OczywiÅ›cie powinienem pójÅ›c do mechnika-psuja tylko mam problem ... do którego ?
Mialy miejsce dwa zdarzenia "naprawcze" jedno po drugim w dwóch kompletnie ró¿nych miejscach. Nie wiem kto nabroi³. Ale mo¿e ktoÅ› mi jest w stanie to okreslić na podstawie opisu naprawy:
a) pierwszy mechanik zmienia³ obudowÄ™ alternatora i uzwojenia rozrusznika ("Pan Henio w gara¿u").
b) drugi zmienia³ g³ównÄ… wiÄ…zkÄ™ przewodów pod maskÄ… i rozbiera³ deskÄ™ (powa¿ne ASO).
Która z tych dwoch czynnoÅ›ci wymaga manipulacji po³o¿eniem kierownicy po zakonczonej pracy?
JeÅ›li a) to mo¿e rozkrÄ™ci³ mi drÄ…¿ki i poskrÄ™ca³ ju¿ w innej pozycji.
JeÅ›li b) to mo¿e Å›ciÄ…ganie deski wymaga zdjÄ™cia kierownicy i za³o¿enia jÄ… na zÄ™batkÄ™ "w troche innej pozycji".
Raczej b), ale jest prosty sposób jak to sprawdzić.
Je¿eli od pozycji w której teraz jedziesz prosto (czyli ko³o kierownicy przekrÄ™cone o 20 stopni) masz tyle samo do przekrÄ™cenia do lewego i prawego oporu (maksymalnego skrÄ™tu kierownicy), to oznacza ¼le za³o¿one ko³o kierownicy na wielowypuÅ›cie.
Natomiast je¿eli w po³owie drogi miÄ™dzy jednym a drugim oporem masz ko³o kierownicy ustawione prosto (ale obecnie ko³a lekko skrÄ™cone), to znaczy ¿e krzywo jest ustawione na drÄ…¿kach.
| | | | |