Kubica 6 ty !
1 | Data: Kwiecien 15 2007 15:07:24 |
Temat: Kubica 6 ty ! | |
Autor: misiek |
2 |
Data: Kwiecien 15 2007 15:26:05 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: MarcinJM | misiek napisał(a): Klopoty sprzetowe miejmy nadzieje minely ;) Raczej nie ma co optymizmowac za bardzo. Ruszyl 6, po starcie 6, ale trzymal caly czas daleki ogon tej, wyraznie dominujacej, szostki. -- Pozdrawiam MarcinJM ____________________________ gg: 978510, Skype: marcin.jm 3 |
Data: Kwiecien 15 2007 15:54:48 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Cezar Ponti |
Raczej nie ma co optymizmowac za bardzo. To w ogole nie sa wyscigi ludzi tylko teamow dla mnie to wiekszego sensu nie ma skoro 3 teamy maja dobre samochody tylko. Kazde auto powinno byc technicznie identyczne wtedy liczyla by sie tylko umiejetnosc jazdy, inaczej rywalizacja miedzy ludzmi sensu nie ma. 4 |
Data: Kwiecien 15 2007 16:08:54 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Boombastic | To w ogole nie sa wyscigi ludzi tylko teamow dla mnie to wiekszego sensu Nie tylko. Zobacz jak radziło sobie Renault w ubiegłym roku a jak teraz. Kazde auto powinno byc technicznie identyczne wtedy liczyla by sie tylko Dlatego podobaja mi sie amerykańskie wyścigi stosunkowo tanimi autami gaźnikowymi, budowanymi w taki sam sposób i dopiero wtedy kierowca może się wykazać, a nie elektroczniczne dupenszwance. 5 |
Data: Kwiecien 15 2007 16:43:01 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Żako | Boombastic napisał(a): Dlatego podobaja mi sie amerykańskie wyścigi stosunkowo tanimi autami gaźnikowymi, budowanymi w taki sam sposób i dopiero wtedy kierowca może się wykazać, a nie elektroczniczne dupenszwance. Wiesz, problem F1 polega na tym, że między innymi takie ziomki jak Ty, są przeświadczone, że z całą tą obecną elektroniką pojechaliby tak samo jak Schumacher czy Alonso. Niestety, pomimo wielu systemów wspomagających, nie dałbyś rady pojechać tym samochodem - poczynając od techniki jazdy, a na wydolności fizycznej kończąc. Tego typu wypowiedzi są również symptomatyczne dla dawnych kierowców, jak na przykład Stirling Moss czy Jackie Stewart. Oni uważają że jazda w latach pięćdziesiątych była bardziej wymagająca. Tymczasem gdy Lauda swego czasu pojechał w Hiszpanii Jaguarem, miał czas gorszy o paręnaście sekund od najwolniejszego, regularnego kierowcy. I nie można jego słabego czasu zrzucać na starszy wiek. W końcu Fangio gdy zdobywał swój ostatni tytuł Mistrza Świata Formuły 1 miał 46 lat. Po prostu wtedy trzeba było być cholernie odważnym, żeby jechać szybko. Nie było miesiąca, żeby nie zginął wtedy jakiś kierowca. Natomiast teraźniejsza jazda nie polega na przekraczaniu granicy swojego strachu. -- Pozdrawiam Żako "It's nice to be home" - Rubens Barrichello - Monza 2002 "The victories belong to all of us" - Michael Schumacher po zdobyciu 7 tytułu Mistrza Świata 6 |
Data: Kwiecien 15 2007 17:29:12 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Boombastic | Wiesz, problem F1 polega na tym, że między innymi takie ziomki jak Ty, są[cut] Nie jestem twoim ziomkiem i nie wkladaj mi w usta czegoś czego nie napisałem. 7 |
Data: Kwiecien 15 2007 19:31:28 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Żako | Boombastic napisał(a): Wiesz, problem F1 polega na tym, że między innymi takie ziomki jak Ty, są przeświadczone, że z całą tą obecną elektroniką pojechaliby tak samo jak Schumacher czy Alonso.[cut] To wyjaśnij mi proszę, jak to jest, że kierowcy, którzy w F1 zamykają stawkę po odejściu do amerykańskich serii są w czołówce? -- Pozdrawiam Żako "It's nice to be home" - Rubens Barrichello - Monza 2002 "The victories belong to all of us" - Michael Schumacher po zdobyciu 7 tytułu Mistrza Świata 8 |
Data: Kwiecien 15 2007 20:01:27 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Boombastic | To wyjaśnij mi proszę, jak to jest, że kierowcy, którzy w F1 zamykają Nie pisałem o indy ale o nascar 9 |
Data: Kwiecien 15 2007 16:36:37 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Huckleberry |
To w ogole nie sa wyscigi ludzi tylko teamow dla mnie to wiekszego sensu nie ma skoro 3 teamy maja dobre samochody tylko. Bo to jest rywalizacja nie poszczególnych kierowców, ale właśnie teamów składających się z kilkuset osób. Taka specyfika :) Niestety powszechnie jest to niezauważane. (Vide teksty o tym jak to BMW skrzywdziło Kubicę). Umiejętności kierowcy bardziej się liczą w wyścigach firmowanych przez jedną markę np. Renault, Seat itp. pozdrawiam 10 |
Data: Kwiecien 15 2007 20:43:20 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: | Wtedy sie nazywa tez formula, tylko ze nie JEDEN. 11 |
Data: Kwiecien 15 2007 17:38:46 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Huckleberry |
Nie minęły. http://motoryzacja.interia.pl/motosport/formula1_abc/news/kubica-zawinila-klapka,896261,3499?sa=1 " Okazuje się, że bolid Roberta Kubicy znowu miał usterkę. Na szczęście niewielką. Nie chciała domknąć się klapka wlewu paliwa. Oddajmy głos Robertowi: i>To był dla mnie i dla zespołu bardzo dobry weekend. To moje pierwsze punkty w tym sezonie i z tego powodu jestem szczęśliwy. Niestety nie obyło się bez usterki. Klapka zamykająca wlew paliwa otworzyła się na początku wyścigu i nie chciała się domknąć. Nie dało się tego w żaden sposób naprawić. Jechałem przez to wolniej na szybkich zakrętach i podczas hamowania. Ale jestem zadowolony z dobrego tempa jazdy i niezawodności bolidu. Teraz czekam na dobry występ w Barcelonie" Co prawda lepsza klapka niż skrzynia , ale zawsze... Diabeł tkwi w szczegółach... pozdrawiam 12 |
Data: Kwiecien 15 2007 21:00:42 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: JanKo | Jechałem przez to wolniej na szybkich zakrętach i podczas hamowania. W hamowaniu klapka mu przeszkadzała? 13 |
Data: Kwiecien 15 2007 21:15:06 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Huckleberry |
Jechałem przez to wolniej na szybkich zakrętach i podczas hamowania. prawdopodobnie zakłócała bardzo przebieg strug powietrza przez tylne skrzydło. Przy znaczeniu aerodynamiki w docisku to i tak mało stracił. pozdrawiam 14 |
Data: Kwiecien 15 2007 23:14:02 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello JanKo, Jechałem przez to wolniej na szybkich zakrętach i podczas hamowania.W hamowaniu klapka mu przeszkadzała? W początkowej fazie hamowania opóźnienie dobija do 5g. Bez docisku aerodynamicznego nie ma mowy o skutecznym hamowaniu. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 15 |
Data: Kwiecien 16 2007 15:28:34 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Krenauer | On Sun, 15 Apr 2007 17:38:46 +0200, "Huckleberry" Na szczęście niewielką. Nie chciała domknąć się klapka wlewu paliwa.Tu się podepnę, bo przyszła mi do głowy jedna myśl: ten kto szybko jechał motocyklem lub wystawiał rękę poza okno przy szybkiej jeździe samochodem chyba wie jak reaguje ciało na najmniejszy ruch poza tzw. cień aerodynamiczny. Co to za problem zaprojektować klapkę, która sama się zamknie po przekroczeniu pewnej prędkości? Bo to chyba nie jest problem? -- Pozdrawiam Krenauer 16 |
Data: Kwiecien 16 2007 15:48:36 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Huckleberry |
Tu się podepnę, bo przyszła mi do głowy jedna myśl: ten kto szybko jechał Nie jestem jakimś fachowcem od tych spraw, ale wydaje mi się, że przy tych prędkościach to już klapka musi być blokowana. Bo występuje pewnie jakieś ssanie przy ekstermalnych prędkościach, które by po prostu tą klapkę otwierało przy zmienie kierunku jazdy. pozdrawiam 17 |
Data: Kwiecien 16 2007 16:02:33 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Krenauer | On Mon, 16 Apr 2007 15:48:36 +0200, "Huckleberry" W wielu urządzeniach są klapy, dźwignie itp. z histerezą wymuszoną mechanicznie, zazwyczaj za pomocą odpowiednio dobranej sprężyny. Wtedy istnieją tylko dwa stabilne położenia mechanizmu. By je zmienić potrzeba odpowiednio dużej i właściwie ukierunkowanej siły. Ja wyobrażam sobie taką klapkę wlewu paliwa jako otwieraną elektrycznie przy wjeździe do boksu i zamykaną na zatrzask po osiągnięciu pewnej prędkości - według mnie proste aż do bólu i chyba niezawodne. A może po prostu mam nieodpowiednią pracę ;-) -- Pozdrawiam Krenauer 18 |
Data: Kwiecien 16 2007 16:13:52 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Huckleberry |
W wielu urządzeniach są klapy, dźwignie itp. z histerezą wymuszoną Ty wiesz ile waży taka sprężyna?! ;) Pomysł chyba niezły, w każdym razie po doświadczeniach Kubicy i Webbera inżynierowie chyba powinni się tym zająć :) A tak BTW to ja myślę, że nikt nie sprawdzał tego mechanizmu na działanie piasku. Widać było na torze chmury piachu. I stąd pewnie problemy Kubicy i Webbera (a kto wie czy to wszyscy - o tych wiemy na pewno). Może powinni zatrudnić jakiegoś inżyniera z Paryż/Dakar, chociazby pod kątem wyścigu w Bahrajnie :) pozdrawiam 19 |
Data: Kwiecien 16 2007 16:23:45 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Krenauer |
Ty wiesz ile waży taka sprężyna?! ;)A niech waży nawet 100 kg :-)) Przecież i tak wożą ze sobą kilkadziesiąt kilo balastu... -- Pozdrawiam Krenauer 20 |
Data: Kwiecien 16 2007 14:57:58 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Budzik | Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: ale w podwoziu...Ty wiesz ile waży taka sprężyna?! ;)A niech waży nawet 100 kg :-)) -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta 21 |
Data: Kwiecien 16 2007 17:31:05 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Krenauer | On Mon, 16 Apr 2007 14:57:58 +0000 (UTC), Budzik Kiedyś obiecałem sobie nie brać udziału w wątkach, w których liczba postów przekracza 30, ale nudzę się w domu ze złamaną ręką. Wydaje mi się, że nie potrafiłbym wskazać w bolidzie F1 granicy między podwoziem i nadwoziem. Może regulamin jasno precyzuyje te kwestie, ale nie była to nigdy moja lektura. Trochę nad tym ubolewam, ale zycie jest za krótkie, zeby znać się na wszystkim. -- Pozdrawiam Krenauer 22 |
Data: Kwiecien 16 2007 18:24:14 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: J.F. | On Mon, 16 Apr 2007 17:31:05 +0200, Krenauer wrote: On Mon, 16 Apr 2007 14:57:58 +0000 (UTC), Budzik Niektorzy nawet sugeruja ze tam wszystko jest do silnika przykrecone :-) Tak czy inaczej - im nizej masa tym lepiej. J. 23 |
Data: Kwiecien 16 2007 18:34:46 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: SebaeL | J.F. napisał: Tak czy inaczej - im nizej masa tym lepiej. ....powiedzieli chłopcy z Pruszkowa, przyklepując łopatą mogiłę ;) seba 24 |
Data: Kwiecien 16 2007 18:36:07 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Huckleberry |
Tak czy inaczej - im nizej masa tym lepiej. Równie dobrze mogliby powiedzieć to chłopcy z Mclarena ;) Nie rozjuszaj Krenauera ilością bezproduktywnych newsów ;) pozdrawiam 25 |
Data: Kwiecien 16 2007 18:42:52 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: SebaeL | Huckleberry napisał: Tak czy inaczej - im nizej masa tym lepiej. Cóż, na pewno chłopak doceni starania grupowiczów by mu czas umilić. Siedzi w domu, żona w pracy, ręka złamana to i na ręcznym nie zjedzie jak Główna Używana - niech sobie chociaż wątki >30 poczyta ;) seba ps. Krenauer, MSPANC. Powrotu do zdrowia życzę :) 26 |
Data: Kwiecien 15 2007 18:44:22 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Cavallino |
Zakładając że dalej będzie jeździł autem przygotowanym dla Heidfelda to może tak... 27 |
Data: Kwiecien 15 2007 23:01:54 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Cavallino, Klopoty sprzetowe miejmy nadzieje minely ;)Zakładając że dalej będzie jeździł autem przygotowanym dla Heidfelda to może Udzieliło Ci się? ;-P -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 28 |
Data: Kwiecien 17 2007 08:58:21 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Cavallino |
Hello Cavallino, Jeszcze nie..... Na razie obserwuję sytuację. 29 |
Data: Kwiecien 17 2007 14:55:55 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Cavallino, Jeszcze nie.....Udzieliło Ci się? ;-PKlopoty sprzetowe miejmy nadzieje minely ;)Zakładając że dalej będzie jeździł autem przygotowanym dla Ja również. O cudownie spadającej na bolid Alonso lampie sufitowej słyszałeś? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 30 |
Data: Kwiecien 17 2007 15:50:09 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Cavallino |
Jeszcze nie.....Udzieliło Ci się? ;-PKlopoty sprzetowe miejmy nadzieje minely ;)Zakładając że dalej będzie jeździł autem przygotowanym dla ???? 31 |
Data: Kwiecien 17 2007 18:29:27 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Cavallino, ????Ja również. O cudownie spadającej na bolid Alonso lampie sufitowejJeszcze nie.....Udzieliło Ci się? ;-PKlopoty sprzetowe miejmy nadzieje minely ;)Zakładając że dalej będzie jeździł autem przygotowanym dla Podobno w nocy z piątku na sobotę na bolid Alonso spadła lampa. Uszkodzenia udało się naprawić - na ile skutecznie, nie wiadomo. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 32 |
Data: Kwiecien 17 2007 22:16:57 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Cavallino |
????Ja również. O cudownie spadającej na bolid Alonso lampie sufitowejJeszcze nie.....Zakładając że dalej będzie jeździł autem przygotowanym dlaUdzieliło Ci się? ;-P Niezłe. Jak rozumiem sugerujesz, że Niemaszki razem z Angolami psują specjalnie auta swoim zawodnikom, ale z innych krajów? ;-) 33 |
Data: Kwiecien 17 2007 22:23:26 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Huckleberry |
Niezłe. To wszystko sprawka Schumachera. Ferrari zatrudniło go jako konsultanta ;) pozdrawiam 34 |
Data: Kwiecien 18 2007 00:01:39 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Cavallino, Podobno w nocy z piątku na sobotę na bolid Alonso spadła lampa.Niezłe. Sugeruję, że wszędzie mogą znaleźć się podli ludzie, którzy nieuczciwymi metodami, z sobie tylko znanych powodów, próbują zmieniać wyniki. Mercedes przez długi czas borykał się z problemami z silnikami (szkoda tylko Hakkinena), w Renault "cudownie" niedokręcało się prawe tylne koło, Kubicy psuje się w bolidzie niemal wszystko - nawet w testowym klapka wlewu paliwa (Webberowi również). A na bolid Alonsa nagle spada lampa. Przypadki? Być może... Jedno jest pewne - wielu Niemcom mocno nie w smak to, że byle Polaczek nagle znalazł się w niemieckiej ekipie. Kanadyjczyka się pozbyli dość łatwo, w kolejce czeka kolejny Niemiec. Heidfeld też ma powody, by czuć się zagrożony - jego histeryczne żądania przedłużenia kontraktu o czymś świadczą. Może jakiś "patriota" w ekipie poczuł zew historii i stara się dopomóc ekipie odzyskać czysty, aryjski charakter? Jak jest naprawdę - tego się nie dowiemy nigdy. Nawet jeśli faktycznie udowodnią komuś sabotaż, to sprawa zostanie załatwiona cichutko i nikt nic nie będzie wiedział. Byle jak najszybciej - bez względu na to, że Kubica jest Polakiem, jest po prostu zbyt dobrym kierowcą, żeby go zniszczyć, jak zniszczono Hakkinena. Już same matactwa FIA wystarczą, żeby wypaczać wyniki wyścigów - po co dokładać do tego całkiem pozasportowe rozgrywki. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 35 |
Data: Kwiecien 17 2007 18:31:45 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Cavallino, Ja również. O cudownie spadającej na bolid Alonso lampie sufitowej???? Znalazłem nawet linka: http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?p=366031 -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 36 |
Data: Kwiecien 15 2007 22:29:31 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Daw_k | witam.. ja mam pytanie troszke z innej beczki! 37 |
Data: Kwiecien 16 2007 08:54:21 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: J.F. | On Sun, 15 Apr 2007 22:29:31 +0000 (UTC), Daw_k wrote: witam.. ja mam pytanie troszke z innej beczki! Sprzedaz opon byla za mala ? :-) J. 38 |
Data: Kwiecien 16 2007 09:04:30 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Boombastic | Prosze aby ktos wytlumaczyl mi sens nakazu jazdy w czasie wyscigu na 2 Już od dawna przepisy w F1 są jakieś od czapy. Same zakazy i nakazy. Pewnie jak zwykle podyktowane jest to bezpieczeństwem i widowiskowością. Dobrze, że nie każą zakładać im zimówek :-) 39 |
Data: Kwiecien 16 2007 10:00:45 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Huckleberry |
Już od dawna przepisy w F1 są jakieś od czapy. Same zakazy i nakazy. Pewnie jak zwykle podyktowane jest to bezpieczeństwem i widowiskowością. Dobrze, że nie każą zakładać im zimówek :-) Albo na łańcuchach :P W WRC zdarza się np. obowiązkowy OS na asfalcie na stadionie na oponach śniegowych. Podyktowane jest to tym, żeby samochody mogły robić widowiskowe poślizgi. A co do tej drugiej mieszanki - jakiś tam pomysł, żeby wprowadzić inny czynnik, żeby nie było za nudno. Czy się sprawdzi? Zobaczymy... pozdrawiam 40 |
Data: Kwiecien 16 2007 10:47:45 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Boombastic | A co do tej drugiej mieszanki - jakiś tam pomysł, żeby wprowadzić inny Ale to jest głupie. Bahrajn można było zrobić na jeden pit stop, ale z powodu tych durnych opon zysk na pitstopie poszedłby w diabły ze względu na straty na okrążeniach. 41 |
Data: Kwiecien 16 2007 13:45:04 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Axel | "Boombastic" wrote in message A co do tej drugiej mieszanki - jakiś tam pomysł, żeby wprowadzić innyAle to jest głupie. Bahrajn można było zrobić na jeden pit stop, ale z Obawiam sie, ze opona z miekkiej mieszanki moglaby tego nie przetrzymac - na mocno zuzytej oponie czasy wcale nie bylyby takie dobre. -- Axel 42 |
Data: Kwiecien 16 2007 15:00:27 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Boombastic | Obawiam sie, ze opona z miekkiej mieszanki moglaby tego nie przetrzymac - Mylisz się. Któryś z zawodników jechał z tak dużą iloscia paliwa, że pierwsze tankowanie i zmiane opon zrobił po przejechaniu ponad połowy dystansu. Mógł zrobic tylko jeden pit stop, ale nie, pieprzone przepisy zmusiły go do drugiego lub jazde połowę dystansu na twardej mieszance. 43 |
Data: Kwiecien 16 2007 13:21:32 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Budzik | Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: przyznam szczeze ze tej decyzji nie rozumiałem.Obawiam sie, ze opona z miekkiej mieszanki moglaby tego nie Po pierwsze zarówno McLareny jak i Ferrari (co do innych to nie wiem, bo stosunkowo mało danych pojawia sie na ekranie) jechały wrecz szybciej na twardych niz na miekkich oponach. A nawet zakładajac ze jechałby pwolniej o np. 0,5 sekundy na okrazeniu to przez 30 okrazen straciłby 15 sekund - chyba znacznie mniej niz trzeba stracic na trzeci pit-stop. -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Błąd łatwiej można dostrzec niż prawdę, bo błąd leży na wierzchu, a prawda w głębi" 44 |
Data: Kwiecien 16 2007 15:26:18 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Budzik, przyznam szczeze ze tej decyzji nie rozumiałem. Bo w ostatniej fazie wyścigu tor był już całkowicie oczyszczony z piasku i "nagumowany" - w takiej sytuacji twarde opony są szybsze. A nawet zakładajac ze jechałby pwolniej o np. 0,5 sekundy na Zapomniałes policzyć wpływ ciężaru paliwa na czas okrążenia. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 45 |
Data: Kwiecien 16 2007 14:51:25 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Budzik | Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: 20 okrazen do konca juz był, a 27 jeszcze nie?przyznam szczeze ze tej decyzji nie rozumiałem. nie tyle zapomnialem, co nie mam odpowiednich danych do takich porównan.A nawet zakładajac ze jechałby pwolniej o np. 0,5 sekundy na Niemniej fakt jest faktem ze pierwsze 30 okrazen jechali wlasnie takim obciazonym autem - skoro były planowane 2pit stopy to po co był taki start? P.S. Kto to wogole był i które miejsce zajał? -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie swojej osoby, zginie raczej, niż stanie się antytezą tego wyobrażenia." Frank Herbert 46 |
Data: Kwiecien 16 2007 17:02:13 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Budzik, 20 okrazen do konca juz był,przyznam szczeze ze tej decyzji nie rozumiałem.Bo w ostatniej fazie wyścigu tor był już całkowicie oczyszczony z Drugie zmiany opon były później - zaczęły się na 18 okrążeniu od końca. a 27 jeszcze nie? 28/29 okrążenie to połowa dystansu. Wtedy był nagumowany znacznie mniej. Przy tak wysokich temperaturach jazda na jednym komplecie miękkich przez połowę dystansu była ryzykowna. [...] Zapomniałes policzyć wpływ ciężaru paliwa na czas okrążenia.nie tyle zapomnialem, co nie mam odpowiednich danych do takich porównan. To pooglądaj F1 przez parę lat - będzie podstawa do dyskusji. Niemniej fakt jest faktem ze pierwsze 30 okrazen jechali wlasnie takim Tylko jeden zawodnik tak ryzykował. obciazonym autem - skoro były planowane 2pit stopy to po co był taki start? http://www.f1wm.pl/php/wiad_gen.php?id=5579 i które miejsce zajał? Nie skończył wyścigu. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 47 |
Data: Kwiecien 16 2007 17:21:26 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Budzik | Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: 20 okrazen do konca juz był,przyznam szczeze ze tej decyzji nie rozumiałem.Bo w ostatniej fazie wyścigu tor był już całkowicie oczyszczony z to tylko 2 okrazenia róznicy... :)
ale ja tu pisze o tym jednym co takie ryzyko podjął! no co ty? Po kilku latach *ogladania* ma sie taka wiedze, zeby to wyliczyc?Zapomniałes policzyć wpływ ciężaru paliwa na czas okrążenia.nie tyle zapomnialem, co nie mam odpowiednich danych do takich o nim wlasnie pisze, ze dziwie sie, iz nie kontynuował tej strategii.Niemniej fakt jest faktem ze pierwsze 30 okrazen jechali wlasnie obciazonym autem - skoro były planowane 2pit stopy to po co był taki aha Davidson. Odpowiedziałes, kto to był, ale nie odpowiedziałes, skad takie planowanie wyscigu? Co miało dac przejechanie 28 okrazen na jednym komplecie i potem tylko 11 na drugim komplecie miekkich opon. -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "W demokracji wolno głupcom głosować, w dyktaturze wolno głupcom rządzić." Bertrand Russell 48 |
Data: Kwiecien 16 2007 16:54:48 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: 'Tom N' | Boombastic w Obawiam sie, ze opona z miekkiej mieszanki moglaby tego nie przetrzymac - Mylisz się. Któryś z zawodników jechał z tak dużą iloscia paliwa, że Kubicy nie tankowali na drugim stopie (o ile dobrze widziałem), tylko koła zmienili. -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] 49 |
Data: Kwiecien 17 2007 09:30:09 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Axel | "Boombastic" wrote in message Obawiam sie, ze opona z miekkiej mieszanki moglaby tego nieMylisz się. Któryś z zawodników jechał z tak dużą iloscia paliwa, że Tylko jakos wcale nie byl w czolowce wyscigu - ciekawe dlaczego... W poprzednich sezonach nie bylo przepisu o obowiazkowym uzyciu roznych opon i jakos strategia jednego pit-stopu nie byla powszechna. A auta jadace na dwa pit-stopy wygrywaly tez. Pomysl nad tym. Reszte juz napisali obok. -- Axel 50 |
Data: Kwiecien 17 2007 14:33:55 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: Boombastic | Tylko jakos wcale nie byl w czolowce wyscigu - ciekawe dlaczego... Jak ktoś ma słabsze auto, a nie ma co się oszukiwać, różnice są kolosalne, to próbuje walczyć strategią. 51 |
Data: Kwiecien 16 2007 16:53:33 | Temat: Re: Kubica 6 ty ! | Autor: 'Tom N' | Boombastic w Prosze aby ktos wytlumaczyl mi sens nakazu jazdy w czasie wyscigu na 2 Już od dawna przepisy w F1 są jakieś od czapy. Same zakazy i nakazy. Pewnie Ale szykują sie do jazd nocnych... Znaczy sie światła jakieś będą potrzebne. Nakażą zamontować mijania... ;-) -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] |