Dnia Thu, 15 Jan 2009 10:38:47 +0100, Jan Stawiński na pl.misc.samochody
napisał(a):
najwygodniej by było aby aby wszelkie sprawy biurokratyczno-papierkowe
załatwili za mnie niemieccy sprzedawcy - ale to chyba niemożliwe?
Jak najbardziej możliwe - choć nie zawsze. Opłata za taką usługę to ok.
100-150 EUR ( bez kosztów tablic i ubezpieczenia ).
--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Nigdy chyba nie było tak pierwszorzędnego pisarza drugorzędnego. Witold
Gombrowicz (1904 - 1969)"
3 |
Data: Styczen 15 2009 10:46:24 |
Temat: Re: Kwestia tablic eksportowych - przy zakupie używanego od dealera |
Autor: omega_fan |
"Marcin Stankiewicz" wrote in message
Dnia Thu, 15 Jan 2009 10:38:47 +0100, Jan Stawiński na pl.misc.samochody
napisał(a):
najwygodniej by było aby aby wszelkie sprawy biurokratyczno-papierkowe
załatwili za mnie niemieccy sprzedawcy - ale to chyba niemożliwe?
Jak najbardziej możliwe - choć nie zawsze. Opłata za taką usługę to ok.
100-150 EUR ( bez kosztów tablic i ubezpieczenia ).
Lub 100 euro z kosztem tablic i ubezpieczenia.
Ja właśnie tyle płaciłem.
4 |
Data: Styczen 15 2009 10:45:32 | Temat: Re: Kwestia tablic eksportowych - przy zakupie używanego od dealera | Autor: Paweł Muszyński |
Jan Stawiński pisze:
Witam!
Mam takie pytanie - jeśli chciałbym zakupić używane auto od niemieckiego dealera danej marki (który ma je u siebie bez tablic - czyli wyrejestrowane już?) - to i tak trzeba udać się do ichniejszego urzędu po tablice z czerwonym paskiem by móc autem wyjechać do Polski?
Od jakiegoś czasu możesz mieć także te z żółtym paskiem - są tańsze.
--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl
| |