Grupy dyskusyjne   »   L¿ejsze ko³o zamachowe

L¿ejsze ko³o zamachowe



1 Data: Styczen 21 2010 00:45:28
Temat: L¿ejsze ko³o zamachowe
Autor: to 

Silnik 2,5 V6 24v (ale mo¿e bÄ™dzie 3,0, jeszcze nie wiem).

Opcje mam takie:

1. Seria
2. Fabrycznie odel¿one o 1 kg (300 z³ u¿ywka)
3. Fidanza l¿ejsza mniej wiÄ™cej dwukrotnie (ok. 1200 z³)

Na razie aktywna jest opcja pierwsza. Czy opcja druga da jakiekolwiek
widoczne efekty? Czy Fidanza warta jest tej ceny? Wiem, ¿e to bardzo
subiektywne, ale chcia³bym w³aÅ›nie przeczytać subiektywne opinie.

By³bym te¿ wdziÄ™czny za radÄ™ w stylu "zmieni³em ko³o zamachowe na l¿ejsze
w silniku xxx co da³o efekty yyy".

Z góry dziÄ™ki za pomoc.

--
cokolwiek



2 Data: Styczen 21 2010 09:14:01
Temat: Re: L¿ejsze ko³o zamachowe
Autor: Darek. 


1. Seria
2. Fabrycznie odel¿one o 1 kg (300 z³ u¿ywka)
3. Fidanza l¿ejsza mniej wiêcej dwukrotnie (ok. 1200 z³)

Na razie aktywna jest opcja pierwsza. Czy opcja druga da jakiekolwiek
widoczne efekty? Czy Fidanza warta jest tej ceny? Wiem, ¿e to bardzo
subiektywne, ale chcia³bym w³a¶nie przeczytaæ subiektywne opinie.

By³bym te¿ wdziêczny za radê w stylu "zmieni³em ko³o zamachowe na l¿ejsze
w silniku xxx co da³o efekty yyy".

Ka¿dy porz±dny tuner odel¿y Ci ko³o i wywa¿y z uk³adem korbowo-t³okowym.
Bêda to koszty oko³o 300-400z³.
Odel¿y poprzez stoczenie, nawiercenie. Jaki jest sens p³acic 1200z³?

Pozdrawiam - Darek.

L¿ejsze ko³o zamachowe



Grupy dyskusyjne