Silnik 2,5 V6 24v (ale mo¿e bÄ™dzie 3,0, jeszcze nie wiem).
Opcje mam takie:
1. Seria
2. Fabrycznie odel¿one o 1 kg (300 z³ u¿ywka)
3. Fidanza l¿ejsza mniej wiÄ™cej dwukrotnie (ok. 1200 z³)
Na razie aktywna jest opcja pierwsza. Czy opcja druga da jakiekolwiek
widoczne efekty? Czy Fidanza warta jest tej ceny? Wiem, ¿e to bardzo
subiektywne, ale chcia³bym w³aÅ›nie przeczytać subiektywne opinie.
By³bym te¿ wdziÄ™czny za radÄ™ w stylu "zmieni³em ko³o zamachowe na l¿ejsze
w silniku xxx co da³o efekty yyy".
Z góry dziÄ™ki za pomoc.
--
cokolwiek
2 |
Data: Styczen 21 2010 09:14:01 |
Temat: Re: L¿ejsze ko³o zamachowe |
Autor: Darek. |
1. Seria
2. Fabrycznie odel¿one o 1 kg (300 z³ u¿ywka)
3. Fidanza l¿ejsza mniej wiêcej dwukrotnie (ok. 1200 z³)
Na razie aktywna jest opcja pierwsza. Czy opcja druga da jakiekolwiek
widoczne efekty? Czy Fidanza warta jest tej ceny? Wiem, ¿e to bardzo
subiektywne, ale chcia³bym w³a¶nie przeczytaæ subiektywne opinie.
By³bym te¿ wdziêczny za radê w stylu "zmieni³em ko³o zamachowe na l¿ejsze
w silniku xxx co da³o efekty yyy".
Ka¿dy porz±dny tuner odel¿y Ci ko³o i wywa¿y z uk³adem korbowo-t³okowym.
Bêda to koszty oko³o 300-400z³.
Odel¿y poprzez stoczenie, nawiercenie. Jaki jest sens p³acic 1200z³?
Pozdrawiam - Darek.
|