Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
1 | Data: Lipiec 10 2012 08:42:05 |
Temat: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | |
Autor: Maciek |
2 |
Data: Lipiec 10 2012 09:04:43 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Jackare | Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości
miałem logana MCV 1,6 mpi 8v 87 KM. Jeździłem przez dwa lata, zrobiłem jakieś 25 tyś km. Potem zrobiłem cesję leasingu i odstąpiłem znajomej firmie bo mnie się dla niego robota skończyła. Byłem zadowolony, z autem się absolutnie nic nie działo. Znajomi zrobili na nim kolejne 50 tyś km i też są zadowoleni - mają go nadal. Auto służyło i służy cały czas do pracy. Jeździło i jeździ głównie po budowach autostrad i kopalniach okrywkowych zawsze konkretnie załadowane. Ogólnie: śwetne auto do pracy, takie sobie do użytku prywtanego w długiej perspektywie (6-8 lat bo ja tak używam samochodu jeżeli kupię nowy) ze wzgledu na tanie i cienkie pokrycia materiałowe wewnątrz Wadą samochodu jest jego rozstaw osi który potrafi pokazać swoje fochy zimą w głębszym śniegu. silniki: 1,4 - nie wiem, nie znam 1,6 8v 87 KM - spokojny niewysilony silnik, trudno zrobić mu coś złego. Zużycie paliwa w mieście 8-11 l/100 km, trasa 7-7,5 przy prędkościach oscylujących 90-110 km/h 1,6 16v - jak każda szesnastozaworówka lubi się kręcić i więcej pali. Moc oddaje przede wszystkim w górnym zakresie obrotów. Jak dla mnie bezsensownie podnosi cenę samochodu 1,5 dCi - fajny silnik z jednym ale. Jest wrażliwy na jakość paliwa i na traktowanie. Trzeba się z nim ostrożnie obchodzić. Wystarczy poczytać rózne fora renault. Wg mnie znacząco podnosi koszt zakupu i eksploatacji (napraw) samochodu który ma być z założenia tani. Pisałem o swoim loganie także wtedy gdy go miałem - na pewno znajdziesz w archiwum grupy. Auto co do pomysłu i funkcjonalności jest świetne - nie ma odpowiednika na rynku. Jakość _wykonania_ nie budzi zastrzeżeń natomiast jakośc użytych materiałów a przede wszystkim grubość balchy karoserii jest wprost pochodną założeń cenowych. Do dziś nie wiem czy logan ma karoserię zabezpieczoną galwanicznie. Ostatni blisko miesiąc spędziłem służbowo w Rumunii i tam Dacia ma dobrze ponad 50% rynku. Jeździ tego od zatrzęsienia. Miałem okazję być w wielu kopalniach odkrywkowych gdzie jeździ bardzo dużo MCV w wersji dostawczej (bez szyb) na wielu z nich było widać rdzę wzdłuż progów ale może to być efekt jazdy w kamieniołomach i wystrzeliwania kamyków spod kół. -- Jackare 3 |
Data: Lipiec 10 2012 14:02:43 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Maciek | Dnia Tue, 10 Jul 2012 09:04:43 +0200, Jackare napisał(a): 4 |
Data: Lipiec 10 2012 05:52:18 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Laisar | On 10 Lip, 14:02, Maciek wrote:
Podobno 68 kucyków w mieście zupełności styka, ale w trasie / i z większym ładunkiem zaczynają mocno dyszeć... Ale, jak zwykle: YMMV (: - są tacy, którym wystarcza nawet wtedy. i jak silnik 8v radzi sobie z instalacja LPG. Oprócz wymaganej co 30 tys. km regulacji zaworów - nie słychać o żadnych problemach. (A na 1ro.de wypowiadał się kierowca korpo-taxi z DE, w której jeździło bodaj kilkanaście loganów-lpg. Z rok nie zaglądałem, ale jeśli dalej jeżdżą, to przebiły już pewnie po 0,5 mln km). -- L. 5 |
Data: Lipiec 11 2012 10:32:33 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Maciek | Dnia Tue, 10 Jul 2012 05:52:18 -0700 (PDT), Laisar napisał(a): Podobno 68 kucyków w mieście zupełności styka, ale w trasie / i z No wlasnie - dluga trasa, 2+3+bagaz, 68 koni zywionych ropa... Moze byc troche malo na podjazdach. Chociaz z drugiej strony ja mam przelotowa gora 120 km/h. Szybciej nie potrzebuje jezdzic. -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio 6 |
Data: Lipiec 11 2012 02:50:13 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Laisar | On 11 Lip, 10:32, Maciek wrote:
Na oko - powinno wystarczyć, ale... musi w ogóle być diesel? Na trasie, przy jakimś minimum rozsądku, benzyniaki bez problemu schodzą poniżej 7 litrów. -- L. 7 |
Data: Lipiec 11 2012 12:19:03 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Maciek | Dnia Wed, 11 Jul 2012 02:50:13 -0700 (PDT), Laisar napisał(a): Na oko - powinno wystarczyć, ale... musi w ogóle być diesel? Na 7 w trasie, a w cyklu mieszanym ile? Pewnie z 8-9? To jednak spora roznica w stosunku do *sredniego spalania* 5,5-6 l ropy, ktore podaje sie w testach (nie danych producenta). Poza tym jeszcze nie wiem, czy interesuje mnie auto nowe, czy 2-3 letnia uzywka, a w uzywanych w koncu nie mozna przebierac jak w ulegalkach :) -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio 8 |
Data: Lipiec 11 2012 04:48:00 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Laisar | On 11 Lip, 12:19, Maciek wrote:
Mniej więcej - 8 bez korków, 9 z korkami. Ja max widziałem 9,5 - ciężka zima, krótkie odcinki, bardzo ciężkie korki... To jednak spora roznica w stosunku do *sredniego spalania* 5,5-6 l ropy Coś za coś, jak zawsze. Trochę niższe spalanie, za to większa mułowatość. Mniej się trzeba namachać wajchą, ale trzeba bardziej uważać na paliwo. Itp, itd. - kwestia bardziej własnych priorytetów, a mniej realnych osiągów auta. -- L. 9 |
Data: Lipiec 11 2012 12:11:15 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: J.F | Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup Podobno 68 kucyków w mieście zupełności styka, ale w trasie / i z No wlasnie - dluga trasa, 2+3+bagaz, 68 koni zywionych ropa... Moze byc 68KM na podjezdzie pod sw Anke nie starczy :-) J. 10 |
Data: Lipiec 11 2012 04:39:09 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Laisar | On 11 Lip, 12:11, "J.F" wrote:
Jeżeli kolega potrzebuje tamtędy jeździć codziennie, albo chociaż raz w tygodniu, i spadek prędkości do np 90 km/h bez redukcji na "4" jest AZ takim poważnym problemem - to racja, na pewno nie starczy i lepiej poszukać czegoś innego. -- L. 11 |
Data: Lipiec 11 2012 21:17:12 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Maciek | Dnia Wed, 11 Jul 2012 04:39:09 -0700 (PDT), Laisar napisał(a): Jeżeli kolega potrzebuje tamtędy jeździć codziennie, albo chociaż raz Ja nawet nie wiem, gdzie jest ta gora :) Ale mam w innym aucie diesla o mocy 70 KM i tylko ciut mniejszym momencie, wiec jestem troche sceptyczny wobec tych 90 km/h na podjazdach. Czy wersja 68-konna silnika 1,5 dCi jest z turbo, czy bez? -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio 12 |
Data: Lipiec 11 2012 21:47:50 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Grejon | W dniu 2012-07-11 21:17, Maciek pisze: Dnia Wed, 11 Jul 2012 04:39:09 -0700 (PDT), Laisar napisał(a): Wszystkie dCi są z turbo. Obecnie chyba tylko VAG robi wolnossące diesle. Podkreślam: _chyba_, bo mogli już przestać. -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Green Trafic 140 dCi Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi 13 |
Data: Lipiec 11 2012 13:04:26 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Laisar | On 11 Lip, 21:17, Maciek wrote:
Z, ale prostym - żadnej zmiennej geometrii itp udziwnień. -- L. 14 |
Data: Lipiec 12 2012 09:10:05 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Marek | Ja nawet nie wiem, gdzie jest ta gora :)Powien na swoim przykladzie: Opel Meriva 90KM zagazowany. Do Sw. Anny dojerzdzam predkoscia 120-130 kmh. U gory mam okolo 100-110 kmh bez redukcji na 4 bieg. 3 osoby, pelny bagaznik, zatankowany na full Pb i LPG. -- Marek echo | tr a-di-rs-ze-h a-z 15 |
Data: Lipiec 11 2012 21:19:21 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Artur Maśląg | W dniu 2012-07-11 12:11, J.F pisze: Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup W zupełności wystarczy - bez szaleństw, ale i bez problemów. 16 |
Data: Lipiec 11 2012 22:39:37 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: J.F | Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości No wlasnie - dluga trasa, 2+3+bagaz, 68 koni zywionych ropa... Moze byc W zupełności wystarczy - bez szaleństw, ale i bez problemów. Ale mialo byc 120km/h :-) I pewnie nie mialo byc koniecznosci jazdy miedzy tirami jadacymi 50 pod gorke na prawym pasie, bo ze srodkowego zganiaja szybsi, albo podziwania w lusterku wielkich liter CANI :-) J. 17 |
Data: Lipiec 10 2012 00:12:05 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Laisar | On 10 Lip, 08:42, Maciek wrote: Czy ktos z grupowiczow jezdzi lub jezdzil Dacia Logan MCV i moze podzielic 5 lat i 87 tys. km. Wrażenia - wciąż bardzo dobre, kupiłbym ponownie. Silnik 1.6 87 KM Euro4 - faktycznie, mocarzem nie jest, ale jak _dla_mnie_ jest w zupełności wystarczający. Niby 13 sek. do "setki", ale zbiera się przyzwoicie. Oczywiście, w rzeczywistości najwięcej zależy od oczekiwań i stylu jazdy, a nie od bezwzględnych osiągów.... Zawieszenie MSZ bardzo fajne - spory prześwit i skok, nie jest twarde jak w wozie drabniastym, ładnie łyka dziurska, ale ani wcale nie buja, ani nawet nie przechyla się nadmiernie w ostrzejszych zakrętach. Ale uwaga j.w. - ocena najbardziej zależy od własnych preferencji. Ogólna niezawodność - w porządku, zdarzyły się tylko jakieś duperele w zawieszeniu (drążki, końcówki, silentbloki i przeguby kuliste), ale w części _może_ to być winą "off-roadu" (auto prowokuje do jeżdżenia skrótami d: - albo to moja przywara). W części to wina nie-aż-takiej- pancerności, jakby się producent chwalił, ale przynajmniej naprawy proste i tanie. Wirtualnie, po więcej zapraszam na http://DaciaKlub.pl (: natomiast w kwestii silników, zawieszenie i ogólnej użyteczności najlepiej wybrać się na jazdę próbną (albo umówić się z kimś z DaciaKlubu, ludzie są życzliwi). -- laisar 18 |
Data: Lipiec 10 2012 14:03:37 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Maciek | Dnia Tue, 10 Jul 2012 00:12:05 -0700 (PDT), Laisar napisał(a): 19 |
Data: Lipiec 10 2012 06:00:40 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Laisar | On 10 Lip, 14:03, Maciek wrote:
Noo, to powinno Ci się spodobać [; Niestety, niezbyt nadaje się na autostrady, których nam szczęśliwie przybywa - powyżej 130 robi się baaardzo głośne i żarłoczne. (Choć chyba dzięki dużemu rozstawowi osi jedzie bardzo stabilnie, wbrew marudzeniom niektórych nad miękkością zawieszenia). Ogólnie auto nie jest superluksusowe, nie jest prestiżowe i nie jest zajedwabiste - ale za to mega-praktyczne i takie... wdzięczne: proste i uczciwe. Łatwo polubić, mimo pewnej szorstkości. -- L. 20 |
Data: Lipiec 11 2012 18:06:31 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: pwz | W dniu 2012-07-10 14:03, Maciek pisze: Dnia Tue, 10 Jul 2012 00:12:05 -0700 (PDT), Laisar napisał(a): Zapomniałem dopisać we wcześniejszym poście, że ostatnią zimą (mrozy po -30 st.C) nie było żadnych problemów czy to z odpalaniem, czy jazdą itd. Co ważne, Daczka dobrze trzyma się drogi na śliskim (lód, śnieg), nawet bez łańcuchów, a w środku ciepło i przyjemnie nawet bez klimatyzacji. pwz 21 |
Data: Lipiec 11 2012 18:01:13 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: pwz | W dniu 2012-07-10 08:42, Maciek pisze:
Mam DLMCV - benzyna, 1.6 (105 koni), 5-miejscowa. Wersja Laureate, więc z klimą (która mi właśnie ratuje życie). W październiku będzie miała 3 lata. Niewielki przebieg, bo raptem 25 tys. km, ale pierwsze wrażenia już są. W zeszłym roku ponad 4 tys. km podczas zagranicznych wakacji - góry, morze, autostrada (spokojnie 130-140 km/h z boxem i kufrem załadowanym po brzegi), 4 osoby, box na dachu bezproblemowo. Dotychczasowe usterki: 1. pęknięty przewód doprowadzający płyn do spryskiwaczy do tylnej szyby - wymieniona całą wiązka (w ramach gwarancji), 2. odklejona uszczelka pod przednią szybą - j.w.., 3. wymiana żarówki od przedniej lampy - samodzielnie :-P (chociaż w sumie nie ma co żartować, bo w niektórych modelach aut zdaje się, że to skomplikowana operacja; tutaj po prostu wymieniasz żarówkę i jedziesz dalej), 4. złapana guma - bezproblemowa wymiana (piszę o tym, bo zapasowe koło jest pod samochodem, w koszu, ale jeżeli ktoś nie boi się uklęknąć przed samochodem, to nie ma dużego problemu z wyjęciem/włożeniem koła), 5 złamany klucz od kół - wymiana na nowy w ramach gwarancji (ale wożę zapasowy, bo boję się, że i ten ukręcę, jakieś to takie delikatne). Minusy: spala paliwo. W mieście około 10 l, na trasie, przy ekonomicznej jeździe udało mi się schodzić do 7 l (ale standard to ok. 8 l). Poza tym skurwysyny kradną na potęgę emblematy z maski oraz kołpaki (bo emblemat jest niestety tylko na wcisk, a kołpaki nie na śruby). Plusy: za pierwszy przegląd zapłaciłem 90 zł; za drugi ok. 350 zł (z olejem i materiałami). Kufer DUŻY - wiozłem w nim standardową wersalkę (po złożeniu tylnej kanapy - dzielona 1:2); spora ładowność, dzięki czemu i zawieszenie ładnie trzyma, wysokie i dosyć twardawe, bez "bujania" np. na progach zwalniających. Po prostu auto do jeżdżenia, bez luksusów, ale też jadę w trasę będąc pewnym, że mnie niczym nie zaskoczy. No i nie przyciąga oka, więc nie strach wjeżdżać w ciemne zaułki ;-) I tyle. pwz 22 |
Data: Lipiec 13 2012 12:25:36 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Maciek | Dnia Tue, 10 Jul 2012 08:42:05 +0200, Maciek napisał(a): 23 |
Data: Lipiec 13 2012 13:34:18 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: pwz | W dniu 2012-07-13 12:25, Maciek pisze: Dnia Tue, 10 Jul 2012 08:42:05 +0200, Maciek napisał(a): U mnie tylko takie, że bym nie mógł wjechać do garażu podziemnego. Ale myślałem o tym, bo obniża koszty eksploatacji, pod warunkiem jednak, że robi się większy przebieg, bo inaczej to instalacja się nie zamortyzuje... pwz 24 |
Data: Lipiec 13 2012 14:18:16 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Maciek | Dnia Fri, 13 Jul 2012 13:34:18 +0200, pwz napisał(a): U mnie tylko takie, że bym nie mógł wjechać do garażu podziemnego. Ale Moje roczne przebiegi to ok. 20 tys. W tej chwili jezdze Mondeo z LPG za 35-40 zl za 100 km, a jazda na benzynie kosztuje mnie 55-60 zl za 100 km. To daje oszczednosc 300-350 zl miesiecznie, rocznie 3600-4200. W przypadku Logana ten stosunek moglby byc nawet korzystniejszy, bo instalke w Fordzie mam dosc antyczna. -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio 25 |
Data: Lipiec 13 2012 14:30:12 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: pwz | W dniu 2012-07-13 14:18, Maciek pisze: Moje roczne przebiegi to ok. 20 tys. W tej chwili jezdze Mondeo z LPG za No to ja bym się nie zastanawiał nawet... pwz 26 |
Data: Lipiec 13 2012 05:28:33 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Laisar | On 13 Lip, 12:25, Maciek wrote:
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=331- żadnych większych problemów niż w innych autach (czyli raczej okazjonalne, z częściami instalacji lub jej montażem). 27 |
Data: Lipiec 13 2012 18:42:14 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: BAREK | W dniu 2012-07-10 08:42, Maciek pisze: PodepnÄ siÄ pod temat; Czy taki MCV 7-osobowy do jazdy; -zawsze z siedmioma osobami na pokładzie bez wiÄkszego bagażu, -codziennie w sumie jakieĹ 150-160km dojazd do pracy i powrót z dieslem to dobry pomysł? -drogi wojewódzkie i powiatowe tak mniej wiÄcej 70:30 % -diesel, czy benzyna/gaz Może ktoĹ ma jakiĹ arkusz do przekalkulowania kosztów utrzymania i zakupu/leasingu czegoĹ takiego? Bartek 28 |
Data: Lipiec 14 2012 01:30:22 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Laisar | On 13 Lip, 18:42, BAREK wrote:
Ekonomicznie - tak. -diesel, czy benzyna/gaz Koszty użytkowania mniej więcej podobne, z lekkim wskazaniem na gaz - zależy więc od ceny nabycia. Przy nówce - MSZ raczej gaz. No chyba że brać pod uwagę osiągi, to znowu remis (: jakiś arkusz do przekalkulowania kosztów utrzymania Można użyć fabrycznych danych technicznych - są realne. Ceny i terminy przeglądów na dacia.pl i zakupu/leasingu czegoś takiego? Zgrubną symulację też chyba można na dacia.pl zrobić. -- L. 29 |
Data: Lipiec 14 2012 12:33:03 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Maciek | Dnia Sat, 14 Jul 2012 01:30:22 -0700 (PDT), Laisar napisał(a): 30 |
Data: Lipiec 14 2012 22:39:28 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2012-07-14 12:33, Maciek pisze: Dnia Sat, 14 Jul 2012 01:30:22 -0700 (PDT), Laisar napisał(a): Kto Ci takich bzdur nagadał? -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." 31 |
Data: Lipiec 15 2012 08:22:10 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Maciek | Dnia Sat, 14 Jul 2012 22:39:28 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a): Kto Ci takich bzdur nagadał? Sam sobie nagadalem po kilku latach ujezdzania zagazowanego silnika. Jesli Twoje auto nie traci mocy przy przelaczeniu na LPG, podaj prosze marke, typ silnika i typ instalacji. -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio 32 |
Data: Lipiec 15 2012 10:56:10 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Krzbal | W dniu 2012-07-15 08:22, Maciek pisze: Dnia Sat, 14 Jul 2012 22:39:28 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a): Skoda Octavia Tour 1,6 (102KM) - firmowa instalacja LPG (dedykowana BRC) - żadnej różnicy w eksploatacji - spalanie LPG po 10kkm przebiegu ok. 8l. -- Pozdrawiam Krzbal 33 |
Data: Lipiec 15 2012 12:01:00 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Maciek | Dnia Sun, 15 Jul 2012 10:56:10 +0200, Krzbal napisał(a): Skoda Octavia Tour 1,6 (102KM) - firmowa instalacja LPG (dedykowana BRC) Pozazdroscic. U mnie roznica jest i zadna regulacja nie jest w stanie tego zmienic. Przypuszczam, ze dotyczy to wiekszosci instalacji II gen. W nowszych moze byc lepiej. -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio 34 |
Data: Lipiec 15 2012 16:06:03 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Sun, 15 Jul 2012 12:01:00 +0200, Maciek napisał(a): Pozazdroscic. U mnie roznica jest i zadna regulacja nie jest w stanie tego Raczej - kiepsko wyregulowanych przez tak zwanych 'fachowców' ;) -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 35 |
Data: Lipiec 15 2012 19:47:56 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2012-07-15 08:22, Maciek pisze: Dnia Sat, 14 Jul 2012 22:39:28 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a): Moje byłe. Peugeot 306 Ph3, silnik 1.4 (TU3JP) 8V 75KM. Instalacja IV gen. oparta na sterowniku Stag 300. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." 36 |
Data: Lipiec 15 2012 14:16:45 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Arek | Porównywanie instalacji II gen na śrubkę bez blosa z odpowiednio dobraną sekwencją ma się jak osioł do konia. Masz kompletnie mylne wrażenia. 37 |
Data: Lipiec 16 2012 05:33:31 | Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia? | Autor: Maciek | Dnia Sun, 15 Jul 2012 14:16:45 -0700 (PDT), Arek napisał(a): Porównywanie instalacji II gen na śrubkę bez blosa z odpowiednio dobraną sekwencją ma się jak osioł do konia. Masz kompletnie mylne wrażenia. No wiec ciesze sie, ze nie mialem racji :) Co nie zmienia mojej opinii, ze w trasach, w samochodzie zaladowanym na full lepiej niz silnik na Pb/LPG bedzie sprawowal sie diesel o porownywalnej mocy, ale sporo wyzszym momencie obrotowym. -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |