Lalunia - part II
1 | Data: Styczen 26 2014 12:34:57 |
Temat: Lalunia - part II | |
Autor: johnny | Lojalnie ostrzegam - bÄ™dzie parÄ™ zdaĹ„ Ĺ›rednio złożonych, stanowczo za dużo przecinków i zdaĹ„ rozpoczynajÄ…cych siÄ™ dużÄ… literÄ…. Zatem - Kuczu, Hinek - dalsze czytanie grozi uszczerbkiem na waszym poczuciu estetyki. 2 |
Data: Styczen 26 2014 12:09:27 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: AZ | Dnia 26.01.2014 johnny napisał/a: Klamiesz. Od 2 tygodni lezy snieg, pizdzi i mrozi. Patrzyles czy nie da sie ich jakos inaczej poprowadzic? Bo jak chcesz tak jezdzic to moga dlugo nie przezyc te kable. No to musisz zaczac jezdzic z odpowiednimi predkosciami obrotowymi silnika. Po prostu zamulasz i stad te problemy. Albo popracowac nad brzuchem i wtedy cyce na bak ;-) Moze wystarczy je ustawic? Albo po prostu kupic inne? Tak jak wyzej - zamulasz ;-) Naped sie wymienia jak sie zuzyje czyli: - brak mozliwosci mocniejszego naciagniecia lancuchu na wahaczu - lancuch przeskakuje na przedniej zebatce mimo naciagniecia - z lancucha zaczynaja znikac rolki Nie pamietam co to za motur masz, w jego instrukcji powinno byc napisane jak prawidlowo naciagnac lancuch i jak to powinno wygladac. Jak nie masz manuala to daj znac moze sie znajdzie. Tu masz przyklad zuzytej zebatki: <https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/t31/457418_324762004272967_1720386176_o.jpg> Polecam tez zainwestowac w olejarke. Fajna sprawa. -- Artur ZZR 1200 3 |
Data: Styczen 26 2014 13:33:07 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: johnny | W dniu 2014-01-26 13:09, AZ zakwestionował mojÄ… prawdomównoć;-): Zrobiłem pierwsze 50-60km na nowym nabytku. Klamiesz. Od 2 tygodni lezy snieg, pizdzi i mrozi. AZ-ecie, nie wszyscy tutaj z Biłgoraja tudzież inszych Suwałek ;-) W Cieszynie (to na południu, na mapie na dole) panowała wtedy piÄ™kna pogoda. Przejażdzka miała miejsce przy 14stopniach Celsjusza i słoneczku jak w maju. No to musisz zaczac jezdzic z odpowiednimi predkosciami obrotowymi silnika. Tak też myĹ›lałem. Nie pamietam co to za motur masz, w jego instrukcji powinno byc napisane A za manula, albo przynajmniej adres z którego mógłbym go Ĺ›ciÄ…gnąć byłbym baaardzo wdziÄ™czny. Mój moplik to Kawasaki ER6F z 2006r. Pozdrawiam Johnny 4 |
Data: Styczen 30 2014 14:28:34 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Mariusz Wozniak | Użytkownik "johnny" napisał w wiadomoĹ›ci grup A za manula, albo przynajmniej adres z którego mógłbym go Ĺ›ciÄ…gnąć byłbym baaardzo wdziÄ™czny. Mój moplik to Kawasaki ER6F z 2006r. http://www.xanth.eu.org/ER6F_instrukcja.pdf http://www.xanth.eu.org/ER6F_serwisowka.pdf X. Z750S PS. Ĺ»ona posiada eERkÄ™, bardzo sobie chwali ;) 5 |
Data: Styczen 26 2014 19:48:04 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Hinek | Użytkownik "AZ" napisał 500zł + uĹ›winione olejem koło + problem ze schowaniem dozownika... -- Hinek 6 |
Data: Styczen 26 2014 20:09:11 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Baczek | 500zł + uĹ›winione olejem koło + problem ze schowaniem dozownika... Zakupił poprzednik + eee tam, przy zwykłym pryskaniu tez utytłane + miesci sie pod siedzeniem bez problemu = nigdy wiecej sprzeta bez olejarki 7 |
Data: Styczen 27 2014 09:37:54 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Adam Wysocki | Baczek wrote: Zakupił poprzednik + eee tam, przy zwykłym pryskaniu tez utytłane + miesci Ile masz dysz? Tzn. ile stron łańcucha jest smarowanych? -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ 8 |
Data: Styczen 27 2014 09:53:48 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: AZ | On 2014-01-27, Adam Wysocki wrote: Nie wiem ile on ma ale IMHO wszystko co ma jedna dysze albo nawet dwie aleZakupił poprzednik + eee tam, przy zwykłym pryskaniu tez utytłane + miesci dzialajace w sposob "kapania na lancuch" to bez sens. Spadajaca kropla zostanie rozbita przez szybko poruszajacy sie lancuch i tak powstaje chlapanie i utytlanie. Dual Injector Scottoilera dziala tak, ze koncowki "trzymaja" zebatke wiec po zebatce jest rozprowadzaony olej i przenoszony na lancuch. -- Artur ZZR 1200 9 |
Data: Styczen 27 2014 11:15:50 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Leszek Karlik | On Mon, 27 Jan 2014 10:53:48 +0100, AZ wrote: Nie wiem ile on ma ale IMHO wszystko co ma jedna dysze albo nawet dwie ale Owszem, jest to bardzo dobry patent, ja mam Loobmana w którym to orginalnie wymyĹ›lono (tylko zamiast elektroniki jest pojemnik z guziczkiem) i sprawdza siÄ™ bardzo dobrze w połÄ…czeniu z pilarolem :-)) -- Leszek 'Leslie' Karlik http://leslie.hell.pl/ NTV650 & ST995i 10 |
Data: Styczen 27 2014 14:40:05 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Jacek | W dniu 2014-01-27 11:15, Leszek Karlik pisze: siÄ™ bardzo dobrze w połÄ…czeniu z pilarolem :-))Wypasiony olej stosujesz. Ja znowu używam do łaĹ„cucha piły Motula 10W40, bo mi zostało 3/4 litra ;-) Jacek 11 |
Data: Styczen 28 2014 11:59:22 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Adam Wysocki | AZ wrote: chlapanie i utytlanie. Dual Injector Scottoilera dziala tak, ze koncowki Pytałem nie bez powodu, bo robię olejarkę do moto. Wszystko jest proste (zbiorniczek, zawór, sterownik - żadna filozofia), problem mam jedynie z dyszami. Czytam, szukam, widziałem już różne rozwi±zania, ale chcę to zrobić dobrze, a nie byle jak (i na pewno smarowanie z obu stron). Widzę, że końcówki do dual injectora s± tanie: http://allegro.pl/item3886760864.html Cała dysza trochę droższa, ale to akceptowalna dla mnie cena, więc chyba kupię: http://allegro.pl/i3887053198.html Jak to wygl±da w praktyce? One się zużywaj± od tarcia po zębatce i trzeba je co jaki¶ czas wymieniać? S± sprężyste? Olej nie ucieka zewnętrzn± dysz±, gdy moto stoi na kosie (zasysaj±c powietrze wewnętrzn± dysz±, ustawion± wtedy wyżej)? Rozumiem że olej jest gęsty, przekładniowy (np. 80W90)? -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ 12 |
Data: Styczen 28 2014 12:10:56 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: AZ | On 2014-01-28, Adam Wysocki wrote: A co robisz za sterownik? IMHO to straszny overkill, ja mam srubke i elektrozawor do paliwa stosowany przez gaziarzy sterowany 12V po wlaczeniu silnika. Dodatkowo zawor ma wajche ktora powoduje otwarcie przepluwy wiec przydaje sie przy napelnianiu/odpowietrzaniu ukladu. Mowie to z doswiadczenia po 90 kkm z moim wynalazkiem. No tanie a i tak wystarczaja na dlugo. No ja postanowilem nie kombinowac, bo zajmuje to sporo czasu, efekt nie jest gwarantowany a 100 PLN to nie jakis majatek. Same koncowki sa twarde, elastyczne sa gumki ktore lacza koncowke z dysza i to z ich sila sa one dociskane do zebatki. Koncowki sie scieraja ale ja na te 90 kkm to chyba wymienialem 2 razy. Nie, to jakies bajki. Przeciez koncowka jest docisnieta do zebatki wiec jak ma uciekac? No ja akurat leje Hipola wlasnie 80W90. Jest jeszcze jedna sprawa - w tej dyszy w srodku jest jakas gabeczka, u mnie po 2 latach sie zapchala, ale wystarczylo ja przedmuchac kompresorem :-) -- Artur ZZR 1200 13 |
Data: Styczen 28 2014 12:48:49 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Tue, 28 Jan 2014 12:10:56 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ On 2014-01-28, Adam Wysocki wrote: Sterownik IMO również nie ma sensu. Też miałem ¶rubkę i elektrozawór w DIY smarownicy. Także polecam wydać pieni±dze na końcówkę od Scotoilera. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ 14 |
Data: Styczen 29 2014 10:00:18 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Monster | W dniu 2014-01-28 13:10, AZ pisze: On 2014-01-28, Adam Wysocki wrote:Chyba bÄ™dzie siÄ™ podpiąć pod temat z racji powrotu na łaĹ„cuch i pomacać to twoje ustrojstwo:-) -- Tomek Ducati 900SS Dniepr z wozem BMW R1100S 15 |
Data: Styczen 29 2014 10:11:42 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: AZ | On 2014-01-29, Monster wrote: Ale to nic jest zadne zaawansowane urzadzenie. Zbiornik na plyn hamulcowyChyba bÄ™dzie siÄ™ podpiąć pod temat z racji powrotu na łaĹ„cuch i pomacać z jakiegos ciagnika (trza znalezc po prostu cos co ma sensowna pojemnosc i bedzie mozna gdzies upchac, elektrozawor do benzyny o taki: <http://media2mi.pl/p/2/347/139/photo-40d57fd1-a055-464e-bd45-fb63a2426a93-for_zoom.jpg> troche wezyka i koncowka Scottoiler Dual Injector i wszystko ;-) -- Artur ZZR 1200 16 |
Data: Styczen 29 2014 12:23:55 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Monster | W dniu 2014-01-29 11:11, AZ pisze: On 2014-01-29, Monster wrote:Faktycznie proste:-)Ten elektrozawór upchnÄ™ sobie jeszcze do Dnieprasa,za czÄ™sto mi jakieĹ› łajzy krÄ™cÄ… przy kraniku(ma odwrotne położenia,może chcÄ… dobrze) -- Tomek Ducati 900SS Dniepr z wozem BMW R1100S 17 |
Data: Luty 06 2014 10:27:53 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Adam Wysocki | AZ wrote: A co robisz za sterownik? W sumie już zrobiłem. Jak wbijesz bieg, to dozuje zgodnie z ustawieniem, jak wbijesz luz, to nie dozuje wcale, a jak przeł±czysz przeł±cznik, to dozuje na maksa (np. na deszcz) - chyba że wbity jest luz (luz ma priorytet nad przeł±cznikiem). Zajmuję się elektronik±, więc nie było specjalnie trudno zrobić schemat i układ. http://motogof.tumblr.com/post/71359997547/ Ale z tego co widzę (założyłem już dual injectora) ¶rednica rurki jest tak mała, że pewnie sterownik będzie cały czas ustawiony na max... Nie, to jakies bajki. Przeciez koncowka jest docisnieta do zebatki wiec jak W sumie zanim sie nie zetrze, to nie przylega równomiernie... ale jak nie kapie, to tym lepiej. No ja akurat leje Hipola wlasnie 80W90. Nie jest za gęsty do tej ¶rednicy rurki w dual injectorze? Jest jeszcze jedna sprawa - w tej dyszy w srodku jest jakas gabeczka, u mnie Zapamiętam :) thx. -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ 18 |
Data: Luty 06 2014 11:12:36 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: AZ | On 2014-02-06, Adam Wysocki wrote: No wlasnie o to chodzi, sterownik jest tutaj totalnie bez sensu bo nie da sie nim w zaden bardziej sterowalny sposob ustawiac dawki. Mialem ten kit z AVT o ktorym piszesz, do tego po 2 miesiacach uzywania rozkraczyl sie uzyty tam przekazniki (pewnie od drgan). Olej to nie woda, ma sporo wieksza lepkosc.Nie, to jakies bajki. Przeciez koncowka jest docisnieta do zebatki wiec jak Nie, u mnie dziala :-) -- Artur ZZR 1200 19 |
Data: Luty 07 2014 13:59:20 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Adam Wysocki | AZ wrote: No wlasnie o to chodzi, sterownik jest tutaj totalnie bez sensu bo nie da sie Ja przerobiłem jedynie schemat, przekaĽnika nie dawałem w ogóle (zamiast niego dałem BD139). Ale je¶li jest tak jak mówisz, to chyba rola sterownika ograniczy się do podawania oleju, gdy jest wbity bieg... szkoda że już go zamontoawłem. -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ 20 |
Data: Luty 07 2014 14:00:30 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: AZ | On 2014-02-07, Adam Wysocki wrote: AZ wrote:No zobaczysz, ja napisalem to co zaobserwowalem. Ew. olej o mniejszej lepkosci powinien zmniejszyc bezwladnosc ale nie wiem jak ze smarowaniem wtedy. -- Artur ZZR 1200 21 |
Data: Styczen 26 2014 22:42:36 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: AZ | On 2014-01-26, Hinek wrote: Użytkownik "AZ" napisałNo nie wiem, ja swoja zlozylem za ok. 200 PLN, jak sie wybierze normalny olej i dobrze ustawi to kolo wcale nie jest uswinione jakos dramatycznie, no chyba ze ktos ma biala felge. Dozownik jest dobry np. Scotta - Dual Injector. A nawet gdy wydasz na gotowa olejarke 500 PLN to zwroci Ci sie przy pierwszym napedzie. U mnie bylo tak: - smarowanie sprayami - wydane z 500 PLN i naped na smieci po ~30 kkm, - smarowanie olejarka - wydane 200 PLN + 15 PLN na olej, naped wytrzymal chyba 65 kkm, a moze by udalo sie wiecej gdyby zmienic po niewielkim przebiegu przednia zebatke Koszt napedu ~800 PLN. Jak dla mnie sie oplaca, no i nie wiem co to jest smarowanie napedu. -- Artur ZZR 1200 22 |
Data: Styczen 27 2014 08:18:16 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Hinek | Użytkownik "AZ" napisał Ja zapłaciłem ponad 400 PLN. Używałem dwa sezony. Nigdy nie udało mi siÄ™ tego wyregulować. Albo chlapało olejem, albo nie smarowało wcale. Po dwóch latach koszty wyniosły 400 zł scottoiler - 100 zł olej - 800 zł spodnie. Interes był kiepski. -- Hinek 23 |
Data: Styczen 28 2014 09:13:18 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Mon, 27 Jan 2014 08:18:16 +0100) ktos podajacy sie za Hinek - smarowanie olejarka - wydane 200 PLN + 15 PLN na olej, naped wytrzymalJa zapłaciłem ponad 400 PLN. Używałem dwa sezony. Nigdy nie udało mi się Przy olejarkach trzeba sobie zadać jedno zajebi¶cie proste pytanie: "Czy mam jasne felgi na których widać ¶lady oleju? A je¶li tak to czy będzie mi przeszkadzać na nich syf". Je¶li odpowiedĽ jest twierdz±ca to nigdy nie uda się ustawić olejarki tak, żeby było dobrze. Rozwi±zaniem s± ciemne falegi, lub nie przejmowanie się syfem i wtedy każda olejarka jest dobra :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ 24 |
Data: Styczen 27 2014 09:27:45 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Jacek | W dniu 2014-01-26 19:48, Hinek pisze: 500zł + uĹ›winione olejem koło + problem ze schowaniem dozownikaJa tam sobie chwalÄ™. Stara prawda mówi "kto smaruje, ten jedzie" i to siÄ™ sprawdza. SmarujÄ™ też łaĹ„cuch w rowerze (ku oburzeniu niektórych) i jak dotÄ…d przejechałem 3500 km, a zużycie wg wskaĽnika 25% a według wszelkich danych delikatny łaĹ„cuszek powinien dawno być kaputt. W moto o ile nie nastawi siÄ™ za dużego dawkowania to po spodniach nie chlapie ;-) Jacek 25 |
Data: Styczen 27 2014 11:04:17 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Grzegorz Rogala | W dniu 26-01-2014 19:48, Hinek pisze: Użytkownik "AZ" napisałEtam. Tez tak myslalem dopoki wlasnorecznie nie zamontowalem olejarki w kacie, jak rany czemu ja sie wczesniej przed tym bronilem. Wozenie sprayu, smarowanie, ujebane wszystko bo na szybko. Dwa dni jazdy i olejarka ustawiona nic nie syfi nic nie leci. -- pozdr Rogal 990 Adv.R http://www.rogal.riders.pl -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: -- - 26 |
Data: Styczen 27 2014 10:14:02 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: AZ | On 2014-01-27, Grzegorz Rogala wrote: W dniu 26-01-2014 19:48, Hinek pisze:Dokladnie. Ale dla niektorych smarowanie lancucha to rytual i pozniej widujesz na stacji grupe smarowaczy, wszyscy smaruja, przetaczajaca motocykle, albo jeden opiera na kosie, drugi psiuka i kreci kolem, pozniej tylko 15 min poczekac az rozpuszczalnik odparuje i mozna jechac ;-) Juz abstrahujac od tego ze w przewazajacej wiekszosci moto nie ma gdzie upchac spraya, a tak pod siedzeniem mam OIDP 100 ml zasobnik do ktorego doleje oleju jak mi sie przypomni ;-) -- Artur ZZR 1200 27 |
Data: Styczen 27 2014 11:19:52 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Kuczu | W dniu 2014-01-27 11:14, AZ pisze: Dokladnie. Ale dla niektorych smarowanie lancucha to rytual i pozniej To ja jednak wole motocykle z paskiem -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 28 |
Data: Styczen 27 2014 10:24:12 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: AZ | On 2014-01-27, Kuczu wrote: Tez kiedys lancuch dla mnie to byla jakas pomylka. Odkad mam olejarke toDokladnie. Ale dla niektorych smarowanie lancucha to rytual i pozniej po nie wiem co to naped, ostatniego nawet nie naciagnalem ani razu, pewnego dnia przednia zebatka sie skonczyla, zalozylem nowy i zapomnialem znowu, ze jest cos takiego. Jakie sily potrafi przenosic pasek? Sa jakies ograniczenia lub powody dla ktorych nie jest uzywany w sporcie? -- Artur ZZR 1200 29 |
Data: Styczen 27 2014 11:34:27 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Kuczu | W dniu 2014-01-27 11:24, AZ pisze: Jakie sily potrafi przenosic pasek? te nowoczesne? Ogromne Sa jakies ograniczenia lub powody Tego sie nie da rozpiac i zmienic w 2 minuty. A i zebatki sa stosunkowo wieksze i ciezsze. Bo cenowo to bez roznicy praktycznie. Pasek do HD kosztuje w USA 100-110$ czyli porownywalnie do lancucha. Kola pasowe sa jednak drozsze niz zebatki, sporo drozsze. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 30 |
Data: Styczen 27 2014 10:46:53 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: AZ | On 2014-01-27, Kuczu wrote: Ano wlasnie. Trza zdejmowac wahacz a i czesto sporty maja wymyslne wahacze przez ktory jest prowadzony lancuch wiec pasek tu odpada. A drogosc zebatek z czego tu wynika? -- Artur ZZR 1200 31 |
Data: Styczen 27 2014 11:59:17 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Kuczu | W dniu 2014-01-27 11:46, AZ pisze: On 2014-01-27, Kuczu wrote: z technologii -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 32 |
Data: Styczen 27 2014 11:08:10 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: AZ | On 2014-01-27, Kuczu wrote: No ale jaka jest ta technologia i czemu jest tak droga? -- Artur ZZR 1200 33 |
Data: Styczen 27 2014 13:00:24 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Kuczu | W dniu 2014-01-27 12:08, AZ pisze: On 2014-01-27, Kuczu wrote: Ze wyciecie zebatki z blachyvlaserem trwa 2 minuty. Potem tokarka zautomatyzowana fazuje krawedzie zebow i gotowe. Golo pasowe robi sie z odlewu lub walka poprzez frezowanie zebow lub ich dlutowanie. Potem toczenie i osadzenie pierscienia lub pierscieni. Dlugo i drogo. Dlatego zebatka kosztuje 50 pln a kolo pasowe kilkaset euro. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 34 |
Data: Styczen 27 2014 12:10:47 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: AZ | On 2014-01-27, Kuczu wrote: No to bez porownania, no ale roznica taka, ze kolo pasowe to przezyje pewnie motocykl. -- Artur ZZR 1200 35 |
Data: Styczen 27 2014 13:23:44 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Kuczu | W dniu 2014-01-27 13:10, AZ pisze: On 2014-01-27, Kuczu wrote: no wlasnie nie -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 36 |
Data: Styczen 27 2014 12:41:35 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: AZ | On 2014-01-27, Kuczu wrote: Zuzywa sie paska? -- Artur ZZR 1200 37 |
Data: Styczen 27 2014 11:49:13 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Grzegorz Rogala | W dniu 27-01-2014 11:19, Kuczu pisze: To ja jednak wole motocykle z paskiemNie wiem, nie mialem, ale widzialem na wlasne oczy jak Jimmie'mu peka pasek w HD. Zerwanego lancucha odpukac nigdy nie widzialem a zajezdzilem kiedys lancuch w drz tak, ze nie bylo paru rolek tylko prety.. -- pozdr Rogal 990 Adv.R http://www.rogal.riders.pl -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: -- - 38 |
Data: Styczen 27 2014 11:59:55 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Kuczu | W dniu 2014-01-27 11:49, Grzegorz Rogala pisze: W dniu 27-01-2014 11:19, Kuczu pisze: no ja widzialem zerwane lancuchy. Nawet takie ktore robily przy tym dziury w bloku silnika. Pasek krzywdy nie zrobi. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 39 |
Data: Styczen 28 2014 09:09:14 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Mon, 27 Jan 2014 11:59:55 +0100) ktos podajacy sie za Kuczu To ja jednak wole motocykle z paskiemNie wiem, nie mialem, ale widzialem na wlasne oczy jak Jimmie'mu peka Nie musi się zerwać, wystarczy że spadnie z powodu zjechanej zębatki. Miałem taki przypadek w DT, spadnięty łańcuch wywalił dziurę w karterze. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ 40 |
Data: Styczen 28 2014 09:44:47 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Viking | W dniu 2014-01-27 11:49, Grzegorz Rogala pisze: W dniu 27-01-2014 11:19, Kuczu pisze: o to juz drugi raz, ostatnio Jimmie'mu pekł na jesieni. No ale powiedzmy, ze go fantazja poniosła. Natomiast zerwane łaĹ„cuchy to dawno widziałem, w Mz ,u kumpla, i w Junaku,( bo koło było xle ustawione):) A tak to nie.. -- z Komsomolskim "Czuwaj" :) Tomek "Four wheels move the body, two wheels move the soul.." XX' Czarnula 41 |
Data: Styczen 28 2014 08:52:04 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: AZ | On 2014-01-28, Viking wrote: Mi sie kiedys w wuesce zerwal, taki kupowany z metra na skladnicy rolniczej ;-) Zanim zorientowalem sie co sie stalo to podjechal gosc na rowerze z lancuchem i pytaniem "twoj?", po chwili sie okazalo ze lancuch wyszedl dolem przez blok silnika. -- Artur ZZR 1200 42 |
Data: Styczen 28 2014 11:16:54 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Viking | W dniu 2014-01-28 09:52, AZ pisze: On 2014-01-28, Viking wrote: He he, no właĹ›nie. Ale to nic, Panowie mi to siÄ™ kiedyĹ› jak wracałem z któregoĹ› Zbigowiska kardan w ST zerwał :) Tak,że sÄ… rzeczy które siÄ™ nawet fizjologom nie Ĺ›niły:) -- z Komsomolskim "Czuwaj" :) Tomek "Four wheels move the body, two wheels move the soul.." XX' Czarnula 43 |
Data: Styczen 28 2014 03:28:55 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: zarafiq | On Tuesday, 28 January 2014 10:16:54 UTC, Viking wrote: He he, no wła¶nie. A przy jakim przebiegu je¶li wolno spytać? Pozdrawiam, zarafiq 44 |
Data: Styczen 28 2014 20:39:04 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Viking | W dniu 2014-01-28 12:28, zarafiq pisze: On Tuesday, 28 January 2014 10:16:54 UTC, Viking wrote:Wolno ,ale tu nie chodziło o przebieg.Nie to nie tak ,że wał sie urwał;) Po prostu podejrzewam, że odstrzelania z tłumików (a ST na gaznikach napierdziela że szok) czy poluzowała się nakrętka oski? czy jak? (od tej pory używam loclite). No wiec ta nakretka była luĽna i po trochu ,trochu tak sie rozluĽniało, aż tryby od ataku sie wyrobiły w przekładni i tak sie obrobiły,ze zero jazdy./ w końcu wyszło mi taniej cał± przekładnie kupic z rozbitka i przywieĽć z Lublina, niz kupić tylko zebatki ataku w boldorze:) Wymiana całej przekładni max 2 piwa, a rozbieranie ,żeby wymianieć te talerze to chyba skrzynka wódki :) -- z Komsomolskim "Czuwaj" :) Tomek "Four wheels move the body, two wheels move the soul.." XX' Czarnula 45 |
Data: Styczen 29 2014 09:55:56 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Monster | W dniu 2014-01-28 12:28, zarafiq pisze: On Tuesday, 28 January 2014 10:16:54 UTC, Viking wrote:Doktorski zmielił przekładnię w swojej BMW K1200,chyba po 20kkm,dłużej ruskie wytrzymuj±:-) Osobi¶cie zgubiłem łańcuch w MZ,ale grzecznie wyszedł z obudow± tylnej zębatki.Bratu spadł w CZ i tak paskudnie się zablokował że trzeba było rozkuwać w bodajże trzech miejscach,karter wytrzymał. -- Tomek Ducati 900SS Dniepr z wozem BMW R1100S 46 |
Data: Styczen 29 2014 22:06:07 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: Viking | W dniu 2014-01-29 09:55, Monster pisze: W dniu 2014-01-28 12:28, zarafiq pisze: Tak z ciekawostek dropsa , to wła¶nie o tym samym St mówimy ,co po tej mojej robocie kupił ode mnie Doktorski, zanim miał to BMW:) -- z Komsomolskim "Czuwaj" :) Tomek "Four wheels move the body, two wheels move the soul.." XX' Czarnula 47 |
Data: Styczen 26 2014 22:28:46 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: tadzik | W dniu 26-01-2014 12:34, johnny pisze: Lojalnie ostrzegam - bÄ™dzie parÄ™ zdaĹ„ Ĺ›rednio złożonych, stanowczo za A czy jak nie jestem ani Hinek, ani Kuczu to też mogÄ™ doznać uszczerbku na moim poczuciu estetyki? Bo znalazłem takie coĹ›: Ja, który już urodziłem siÄ™ zmÄ™czony i za cholerÄ™ nie mogÄ™ pojąć co poeta miał na myĹ›li i jakie przesłanie dla maluczkich niesie ten tekst :o Czytasz przed wysłaniem to co wypłodziłeĹ›? -- Pozdro tadzik 48 |
Data: Styczen 26 2014 22:52:19 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: johnny | W dniu 2014-01-26 22:28, tadzik punktuje: A czy jak nie jestem ani Hinek, ani Kuczu to też mogÄ™ doznać uszczerbku Spoko tadzik. Wszystko pod kontrolÄ…. Ĺ»aden tam błÄ…d gramatyczny. Badam po prostu czujnoć grupy;-) Pozdrawiam Johnny 49 |
Data: Styczen 30 2014 02:32:04 | Temat: Re: Lalunia - part II | Autor: kakmar | Dnia 26.01.2014 johnny napisał/a: Ruszam. Idzie po japoĹ„sku. Jakotako. Po paru kilometrach orientujÄ™ siÄ™, Nie wiem co to za rupieć ale nie zmieniaj biegów, jeĹ›li to nie konieczne. Konieczne jest gdy ogranicznik obrotów nie daje jechać szybciej, a Ty chcesz szybciej, wtedy i tylko wtedy zmieniaj bieg. Sama jazda przyjemna. Motocykl ładnie składa siÄ™ w zakrÄ™tach. Przy Nie, nie, nie, nie zmieniaj szyby, oprzyj łokcie na kolanch, żeby było wygodnie trzymać maksymalnie odkrÄ™conÄ… manetkÄ™ i jw. Ale to wszystko pikuĹ›. Wiecie co okazało siÄ™ najgorsze? Lusterka! Otóż w Nie, stosuj siÄ™ do porad jw. a zrozumiesz że problem z lusterkami sam sobie wymyĹ›liłeĹ›. Kolejna sprawa - przy przyĹ›pieszaniu ze zbyt wysokiego biegu szarpie Dalej jw. To już nudne. Pewnie muszÄ™ siÄ™ przyzwyczaić do czÄ™stszego operancjowania dzwigniÄ… Nie, jw. No, ale wiem, że w tych motocyklach zmienia siÄ™ co jakiĹ› Poczujesz, nie da siÄ™ nie zauważyć. -- kakmaratgmaildotcom |