Grupy dyskusyjne   »   Lamborghini Ferrari i inne super

Lamborghini Ferrari i inne super



1 Data: Lipiec 11 2010 12:01:15
Temat: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: kugel 

Tak siÄ™ czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało supersamochodów? I owszem , drogich aut jeĽdzi dużo (np. Bemntleye) i to czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super sportowych aut to w zasadzie trafiajÄ… siÄ™ głównie Porsche. Czemu tak jest? Czy te super sÄ… tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

kugel



2 Data: Lipiec 11 2010 11:03:41
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 11 Jul 2010 12:01:15 +0200, kugel napisał(a):

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów? I owszem , drogich aut jeĽdzi dużo (np. Bemntleye) i to
czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super
sportowych aut to w zasadzie trafiaj± się głównie Porsche. Czemu tak
jest? Czy te super s± tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

IdĽ, kup sobie z dwa, zmień t± niekorzystn± sytuację. Nie czekaj..

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

3 Data: Lipiec 11 2010 12:23:05
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: elmer radi radisson 

On 2010-07-11 12:01, kugel wrote:

Tak siÄ™ czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów? I owszem , drogich aut jeĽdzi dużo (np. Bemntleye) i to
czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super
sportowych aut to w zasadzie trafiajÄ… siÄ™ głównie Porsche. Czemu tak
jest? Czy te super sÄ… tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

Po co miec wieloryba, jesli masz stulitrowe akwarium?


--

memento lorem ipsum

4 Data: Lipiec 11 2010 12:25:57
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Yogi(n) 

Użytkownik "kugel"  napisał w wiadomoĹ›ci

Tak siÄ™ czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało supersamochodów? I owszem , drogich aut jeĽdzi dużo (np. Bemntleye) i to czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super sportowych aut to w zasadzie trafiajÄ… siÄ™ głównie Porsche. Czemu tak jest? Czy te super sÄ… tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

Może nie kazdy (spoĹ›ród tych zamozniejszych) lubi dzwonienie zÄ™bami?

--
Yogi(n)

5 Data: Lipiec 11 2010 12:46:45
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Katanka 

kugel wrote:

Tak siÄ™ czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów? I owszem , drogich aut jeĽdzi dużo (np. Bemntleye) i
to czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z
super sportowych aut to w zasadzie trafiajÄ… siÄ™ głównie Porsche.
Czemu tak jest? Czy te super sÄ… tak niewygodne , czy też upierdliwe w
obsłudze?

Może dlatego, że te Porsche, których faktycznie tak dużo jeĽdzi, sÄ… o wiele taĹ„sze niż te super samochody o których piszesz? Zakładam, że mozna juz kupic jakieĹ› fajne Porsche za około 300 tysiÄ™cy. Ile może kosztowac najtaĹ„sza Ferrarka?

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl

6 Data: Lipiec 11 2010 20:44:42
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: DoQ 

Katanka pisze:

Może dlatego, że te Porsche, których faktycznie tak dużo jeĽdzi, sÄ… o wiele taĹ„sze niż te super samochody o których piszesz? Zakładam, że mozna juz kupic jakieĹ› fajne Porsche za około 300 tysiÄ™cy. Ile może kosztowac najtaĹ„sza Ferrarka?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13621459


Pozdrawiam
Pawel

7 Data: Lipiec 11 2010 19:23:07
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: to 

DoQ wrote:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13621459

To znajdĽ jeszcze takie za 50 tys. A używanego Boxstera można kupić
spokojnie w takiej cenie, czyli za równowartoć nowego Logana. Dla laika
bez różnicy -- to Porsche i to Porsche.

--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

8 Data: Lipiec 11 2010 21:25:24
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: DoQ 

to pisze:

To znajdĽ jeszcze takie za 50 tys. A używanego Boxstera można kupić spokojnie w takiej cenie, czyli za równowartoć nowego Logana. Dla laika bez różnicy -- to Porsche i to Porsche.

A co ci nie pasuje w tym za 285kpln?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13443010
Jeszcze jeden z 2003r.


Pozdrawiam
Pawel

9 Data: Lipiec 11 2010 19:33:19
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: to 

DoQ wrote:

A co ci nie pasuje w tym za 285kpln?

To, ze kosztuje ~300 tys.

--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

10 Data: Lipiec 11 2010 21:36:28
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: DoQ 

to pisze:

DoQ wrote:

A co ci nie pasuje w tym za 285kpln?

To, ze kosztuje ~300 tys.

Tia, powiedzial Kulczyk dla ktorego F360 to nie ferrari.


Pozdrawiam
Paweł

11 Data: Lipiec 11 2010 19:40:37
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: to 

DoQ wrote:

To, ze kosztuje ~300 tys.

Tia, powiedzial Kulczyk dla ktorego F360 to nie ferrari.

Ale w tym podwÄ…tku było o tym, co jest taĹ„sze. Porsche nie wyglÄ…dajÄ…ce na
zabytek kupi siÄ™ za 50 tys. albo i taniej, a co do Ferrari to niestety
bez 200-300 tys. nie ma co nawet szukać w zasadzie. Chyba, ze ktoś trafi
na okazjÄ™.

--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

12 Data: Lipiec 11 2010 19:34:18
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: to 

Katanka wrote:

Może dlatego, że te Porsche, których faktycznie tak dużo jeĽdzi, sÄ… o
wiele taĹ„sze niż te super samochody o których piszesz? Zakładam, że
mozna juz kupic jakieĹ› fajne Porsche za około 300 tysiÄ™cy. Ile może
kosztowac najtańsza Ferrarka?

Używane Porsche wyglÄ…dajÄ…ce dla 95% przechodniów jak każde inne można
kupić za 50 tys. Za swoje Mondeo miałbyĹ› takie dwa. ;-)

--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

13 Data: Lipiec 12 2010 08:23:12
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Katanka 

to wrote:

Katanka wrote:

Może dlatego, że te Porsche, których faktycznie tak dużo jeĽdzi, sÄ… o
wiele taĹ„sze niż te super samochody o których piszesz? Zakładam, że
mozna juz kupic jakieĹ› fajne Porsche za około 300 tysiÄ™cy. Ile może
kosztowac najtańsza Ferrarka?

Używane Porsche wyglÄ…dajÄ…ce dla 95% przechodniów jak każde inne można
kupić za 50 tys. Za swoje Mondeo miałbyĹ› takie dwa. ;-)

Tematem siÄ™ nie interesowałem, bo Porsche jest dla mnie koszmarnie brzydkie. Ale masz racjÄ™, Porsche dla każdego laika (dla mnie też) każde z brzegu wyglÄ…da jak dowolne inne, wiÄ™c pewnie dlatego po Bielsku jeĽdzi tyle porschaków, a innych super-samochodów nie ma prawie wcale.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl

14 Data: Lipiec 11 2010 13:13:33
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Daniel 

W dniu 11.07.2010 12:01, kugel pisze:

Tak siÄ™ czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów? I owszem , drogich aut jeĽdzi dużo (np. Bemntleye) i to
czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super
sportowych aut to w zasadzie trafiajÄ… siÄ™ głównie Porsche. Czemu tak
jest? Czy te super sÄ… tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?


A widzisz gdzieĹ› drogi w naszym kraju, po których takim samochodem można
by jeĽdzić i mieć z tego frajdÄ™ zarazem?

Pozdrawiam
Daniel

15 Data: Lipiec 11 2010 13:23:19
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Andrzej Lawa 

kugel pisze:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów?

A widziałe¶ kiedy¶ polskie drogi?

16 Data: Lipiec 11 2010 17:07:22
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Michal 

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów?

A widziałe¶ kiedy¶ polskie drogi?

a guzik prawda...

super aut jest sporo...
sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez mozna...
bentlejów jak psów, jakies DB9
tylko ze nawet jak ktos czyms takim jezdzi to nie jezdzi na codzien po zakupy do warzywniaka ;)

M __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5249 (20100703) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

17 Data: Lipiec 11 2010 16:10:54
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 11 Jul 2010 17:07:22 +0200, Michal napisał(a):


__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5249 (20100703) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

Mógłby¶ sobie proszę posprz±tać w komputerze, żeby¶ nie ¶miecił grupy
reklamami?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

18 Data: Lipiec 11 2010 19:30:00
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Michal 

Mógłby¶ sobie proszę posprz±tać w komputerze, żeby¶ nie ¶miecił grupy
reklamami?

sam se posprzataj bo wysylasz dokladnie to samo :-))))

<LOL>


-- Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5249 (20100703) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com



__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5249 (20100703) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

19 Data: Lipiec 11 2010 18:41:37
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 11 Jul 2010 19:30:00 +0200, Michal napisał(a):

sam se posprzataj bo wysylasz dokladnie to samo :-))))


Uważasz, że to jest ¶mieszne? Niespecjalnie, bardziej szczeniackie.


__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5249 (20100703) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

Wci±ż ¶miecisz.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

20 Data: Lipiec 11 2010 17:21:31
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: PSYLO 

W dniu 2010-07-11 17:07, Michal pisze:

a guzik prawda...
super aut jest sporo...
sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez

Dokładnie. Nawet w niewielkim Rzeszowie trafisz na nowe Ferrari, Lamborghini, SLS AMG itp. Oczywi¶cie nie ma ich tyle, co Fiatów Panda, ale to chyba do¶ć zrozumiałe.

--
PSYLO

21 Data: Lipiec 11 2010 19:33:52
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: elmer radi radisson 

On 2010-07-11 17:07, Michal wrote:

super aut jest sporo...
sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez
mozna...
bentlejów jak psów, jakies DB9
tylko ze nawet jak ktos czyms takim jezdzi to nie jezdzi na codzien po
zakupy do warzywniaka ;)

Akurat Wroclaw to jest jeszcze dosc przyzwoite miejsce na posiadanie
takiego wozka. Nie mowie o tych nie wyremontowanych brukowanych
uliczkach, ale jest i sama A4 jak i rzut kamieniem na niemieckie
autostrady gdzie mozna dac bez wzglednej krepacji po garach. A juz
taka stolica to praktycznie odpada. Albo proby koncza sie na garbie
a potem filarze wiaduktu..



--

memento lorem ipsum

22 Data: Lipiec 11 2010 12:21:38
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: hamberg 

super aut jest sporo...
sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez mozna...

no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

W jeleniej gorze ostatnio na jeleniogorskich tablicach spotkale F430 :D

23 Data: Lipiec 11 2010 21:30:16
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: neoniusz 

Uzytkownik "hamberg"  napisal w wiadomosci

super aut jest sporo...
sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez
mozna...

no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

No skoro 500tys. zl to dla ciebie malo, to zazdroszcze.

24 Data: Lipiec 11 2010 23:22:56
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Maciej Browarczyk 

hamberg pisze:

no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo ~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.

--
Pozdrawiam,
Maciek

25 Data: Lipiec 11 2010 23:37:25
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Andrzej Lawa 

Maciej Browarczyk pisze:

hamberg pisze:

no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo
~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i
budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano
supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.


Je¶li jakikolwiek kombi to dla ciebie supersamochód, to może czas już
pomy¶leć o domu starców? ;->

26 Data: Lipiec 11 2010 23:44:56
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki 

Dnia 11.07.2010 Andrzej Lawa  napisał/a:

Maciej Browarczyk pisze:
hamberg pisze:

no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo
~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i
budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano
supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.


Je¶li jakikolwiek kombi to dla ciebie supersamochód, to może czas już
pomy¶leć o domu starców? ;->

To jest auto ktore potrafi konkurowac z supersamochodami.

--
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

27 Data: Lipiec 11 2010 22:30:23
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: to 

Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

To jest auto ktore potrafi konkurowac z supersamochodami.

Chyba od Ĺ›wiateł do Ĺ›wiateł. ;-)

--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

28 Data: Lipiec 12 2010 19:24:41
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Andrzej Lawa 

Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

Je¶li jakikolwiek kombi to dla ciebie supersamochód, to może czas już
pomy¶leć o domu starców? ;->

To jest auto ktore potrafi konkurowac z supersamochodami.


Pod jakim względem?

29 Data: Lipiec 12 2010 21:23:17
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki 

Dnia 12.07.2010 Andrzej Lawa  napisał/a:

To jest auto ktore potrafi konkurowac z supersamochodami.


Pod jakim względem?

Osi±gi ma zbliżone ?

--
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

30 Data: Lipiec 12 2010 21:30:13
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Andrzej Lawa 

Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

Dnia 12.07.2010 Andrzej Lawa  napisał/a:
To jest auto ktore potrafi konkurowac z supersamochodami.

Pod jakim względem?

Osi±gi ma zbliżone ?

I co z tego?

Władujesz odpowiednio mocy i "maluch" będzie miał zbliżone osi±gi. Albo
"Syrenka".

Nazwiesz taki twór "supersamochodem"? ;->

31 Data: Lipiec 12 2010 22:11:27
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki 

Dnia 12.07.2010 Andrzej Lawa  napisał/a:

Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
Dnia 12.07.2010 Andrzej Lawa  napisał/a:
To jest auto ktore potrafi konkurowac z supersamochodami.

Pod jakim względem?

Osi±gi ma zbliżone ?

I co z tego?

Władujesz odpowiednio mocy i "maluch" będzie miał zbliżone osi±gi. Albo
"Syrenka".

Jeżeli dla Ciebie osi±gi = moc to my¶lę, że nie mamy o czym dalej
rozmawiać.

Nazwiesz taki twór "supersamochodem"? ;->

W najlepszym wypadku nazwę Twój tok my¶lenia uproszczonym :->

--
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

32 Data: Lipiec 12 2010 22:19:13
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jotte 

W wiadomo¶ci  Adam 'Chloru'
Drzewososki  pisze:

Osi±gi ma zbliżone ?
I co z tego?
Władujesz odpowiednio mocy i "maluch" będzie miał zbliżone osi±gi. Albo
"Syrenka".
Jeżeli dla Ciebie osi±gi = moc to my¶lę, że nie mamy o czym dalej
rozmawiać.
Nazwiesz taki twór "supersamochodem"? ;->
W najlepszym wypadku nazwę Twój tok my¶lenia uproszczonym :->
Nie wiesz kim jest troll Lawa (po polsku Ława)?
On prowokuje ochroniarzy przed hipermarketem, potem bierze po ryju (przynajmniej tak twierdził) i zakłada sprawę s±dow± jazgocz±c jak to go sponiewierano. Wytacza proces (albo tylko tak gada) i incydent nagła¶nia (znajdziesz w necie).
Ale jako¶ nie nagła¶nia co dalej, a to już kilka lat, ryj się pewnie wygoił.
Toteż odreagowuje na newsach i pewnie w inny sposób.

--
Jotte

33 Data: Lipiec 12 2010 23:00:37
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Andrzej Lawa 

Jotte pisze:

W najlepszym wypadku nazwę Twój tok my¶lenia uproszczonym :->
Nie wiesz kim jest troll Lawa (po polsku Ława)?
On prowokuje ochroniarzy przed hipermarketem, potem bierze po ryju

Twoja matka bierze w ryj po 10 złotych za numerek.

34 Data: Lipiec 12 2010 23:12:32
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Andrzej Lawa 

Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

Władujesz odpowiednio mocy i "maluch" będzie miał zbliżone osi±gi. Albo
"Syrenka".

Jeżeli dla Ciebie osi±gi = moc to my¶lę, że nie mamy o czym dalej
rozmawiać.

No to sprecyzuj, jakie "osi±gi" masz na my¶li - porównywalne
przy¶pieszenie i prędko¶ć maksymaln± osi±gniesz spokojnie. Kwestia
dopilnowania przeniesienia napędu.

Zachowanie się na zakrętach? Trochę pracy nad zawieszeniem i "skorup±" i
też się da.

Przy okazji i cenę osi±gniesz pewnie zbliżon± - w końcu to będzie ręczna
robota ;)

Nazwiesz taki twór "supersamochodem"? ;->

W najlepszym wypadku nazwę Twój tok my¶lenia uproszczonym :->

No to powoli zaczynasz zbliżać do zrozumienia, dlaczego żadne kombi
nigdy nie będzie supersamochodem ;)

Zrozum, że termin "supersamochód" oznacza nie tylko przy¶pieszenie,
prędko¶ć, zachowanie na zakrętach itepe.

Poogl±daj sobie parę odcinków TopGear - te ¶wiry ładnie tłumacz±, czym
jest supersamochód ;)

Od musi mieć nie tylko "parametry" ale także odpowiedni wygl±d i styl.

Nie musi mieć zawieszenia odpowiedniego na warszawskie drogi.

Nie może mieć nadwozia kombi :-P

Musi być egzotyczny.

Może być niepraktyczny ;->

Być może mylisz okre¶lenie "supersamochód" z "samochodem, który jest
super" ;) ale to, wbrew pozorom, zupełnie różne rzeczy.

35 Data: Lipiec 12 2010 23:28:21
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki 

Dnia 12.07.2010 Andrzej Lawa  napisał/a:


Być może mylisz okre¶lenie "supersamochód" z "samochodem, który jest
super" ;) ale to, wbrew pozorom, zupełnie różne rzeczy.

Nie nazwalem AFAIR RS6 supersamochodem tylko napisalem, ze
moze z takimi konkurowac. Wyszedl z Ciebie zacietrzewiony, slepy troll.
Egzemplarz do wypchania trocinami i postawienia na polce obok takich
slaw jak Plasczyc czy Zaciek Marebski.



--
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

36 Data: Lipiec 12 2010 23:37:48
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Andrzej Lawa 

Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

Dnia 12.07.2010 Andrzej Lawa  napisał/a:
Być może mylisz okre¶lenie "supersamochód" z "samochodem, który jest
super" ;) ale to, wbrew pozorom, zupełnie różne rzeczy.

Nie nazwalem AFAIR RS6 supersamochodem tylko napisalem, ze
moze z takimi konkurowac.

To pisałe¶ nie na temat.

Wyszedl z Ciebie zacietrzewiony, slepy troll.
Egzemplarz do wypchania trocinami i postawienia na polce obok takich
slaw jak Plasczyc czy Zaciek Marebski.

A z ciebie wyszedł niewydarzony "spin doctor", co najpierw nie rozumie
tematu w±tku, a potem usiłuje się wykręcić.

Za¶ je¶li chodzi o "konkurowanie", to - jak wykazali chłopaki z Top Gear
- równie dobrze mógłby¶ wyskoczyć w w±tku o _supersamochodach_ z np.
AH-64 (który "objechał" Exige) czy z Harrierem (wprawdzie przetestowali
go na torze tylko pod względem możliwo¶ci "objechania" Saaba 9-5, ale...).

37 Data: Lipiec 12 2010 23:39:27
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jotte 

W wiadomo¶ci  Adam 'Chloru'
Drzewososki  pisze:

Wyszedl z Ciebie zacietrzewiony, slepy troll.
Nie teraz wylazł.
On był tym odpadem od zawsze, sprawdĽ sobie.
Rodziny, w szczególno¶ci za¶ matki może tykać zupełne gówno.
I on tym gównem jest.
Od pocz±tku.

--
Jotte

38 Data: Lipiec 13 2010 00:15:58
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jurand 

Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomo¶ci

Nazwiesz taki twór "supersamochodem"? ;->

W najlepszym wypadku nazwę Twój tok my¶lenia uproszczonym :->

No to powoli zaczynasz zbliżać do zrozumienia, dlaczego żadne kombi
nigdy nie będzie supersamochodem ;)

Zrozum, że termin "supersamochód" oznacza nie tylko przy¶pieszenie,
prędko¶ć, zachowanie na zakrętach itepe.

Poogl±daj sobie parę odcinków TopGear - te ¶wiry ładnie tłumacz±, czym
jest supersamochód ;)

Od musi mieć nie tylko "parametry" ale także odpowiedni wygl±d i styl.

Jak dla mnie RS6 ma i odpowiedni wygl±d i odpowiedni styl. Zapewnia osi±gi Ferrari, nie będ±c przy tym tak "nachalnym" dla postronnych osób. Być może tym "¶wirom z Top Gear" supersamochód kojarzy się wył±cznie ze szpanem.

Jurand.

39 Data: Lipiec 13 2010 01:41:25
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Andrzej Lawa 

Jurand pisze:

Jak dla mnie RS6 ma i odpowiedni wygl±d i odpowiedni styl. Zapewnia
osi±gi Ferrari, nie będ±c przy tym tak "nachalnym" dla postronnych osób.
Być może tym "¶wirom z Top Gear" supersamochód kojarzy się wył±cznie ze
szpanem.

Ale wła¶nie supersamochód _powinien_ być w pewnym sensie nachalny!
Oczywi¶cie też z wyczuciem, bo inaczej dostajesz oble¶ny dresowóz ;->

RS6 to bardziej co¶ w temacie S-Klasse. Szybka, luksusowa limuzyna.
Przynajmniej we wersji "saloon", bo kombiak to jak dla mnie takie
ni-pies-ni-wydra. Bardzo szybki samochód dla przeciętnej bogatej
rodziny? ;-> Sposób na najszybsze dotarcie z cała rodzink± i bagażami na
wczasy? Sposób na przej¶cie kryzysu wieku ¶redniego w tajemnicy przed
żon±? ;->

Jak chcesz mieć supersamochód od Audi, to będzie to raczej R8 (swoj±
drog± chciałbym zobaczyć i usłyszeć wersję dieslowsk± ;-> )

Nie mówię, że RS6 to zły samochód, pod pewnymi czysto racjonalnymi (a
racjonalizm i supersamochód nie id± w parze ;-> ) względami może nawet
lepszy od np. Diablo, ale to zupełnie inna klasa pojazdów. Nie wyższa,
nie niższa - zupełnie inna.

41 Data: Lipiec 11 2010 23:54:46
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jurand 


Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomo¶ci

Maciej Browarczyk pisze:
hamberg pisze:

no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo
~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i
budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano
supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.


Je¶li jakikolwiek kombi to dla ciebie supersamochód, to może czas już
pomy¶leć o domu starców? ;->

Daj mi takie RS6 i weĽ sobie wybierz dowolny "supersamochód", wg swoich kryteriów. Potem pojedziemy sobie pozwiedzac stolicę. A potem zadzwonimy po pomoc drogow±, żeby Cię zabrała z Twoim supersamochodem i zawiozła do serwisu, gdzie wymieni± urwane elementy podwozia.

Jurand.

42 Data: Lipiec 12 2010 09:46:18
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: PSYLO 

W dniu 2010-07-11 23:54, Jurand pisze:

Daj mi takie RS6 i weĽ sobie wybierz dowolny "supersamochód", wg swoich
kryteriów. Potem pojedziemy sobie pozwiedzac stolicę. A potem zadzwonimy
po pomoc drogow±, żeby Cię zabrała z Twoim supersamochodem i zawiozła do
serwisu, gdzie wymieni± urwane elementy podwozia.

Podsumowuj±c - supersamochód to wg Ciebie taki, który ma wielki bagażnik (powinna się zmie¶cić lodówka) i zawieszenie zrobione z my¶l± o dziurawych drogach podczas odwożenia dzieci do przedszkola ;)

--
PSYLO

43 Data: Lipiec 12 2010 09:52:23
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Gabriel 'wilk' 

Użytkownik PSYLO napisał:

W dniu 2010-07-11 23:54, Jurand pisze:

Daj mi takie RS6 i weĽ sobie wybierz dowolny "supersamochód", wg swoich
kryteriów. Potem pojedziemy sobie pozwiedzac stolicę. A potem zadzwonimy
po pomoc drogow±, żeby Cię zabrała z Twoim supersamochodem i zawiozła do
serwisu, gdzie wymieni± urwane elementy podwozia.


Podsumowuj±c - supersamochód to wg Ciebie taki, który ma wielki bagażnik (powinna się zmie¶cić lodówka) i zawieszenie zrobione z my¶l± o dziurawych drogach podczas odwożenia dzieci do przedszkola ;)
Czyli Hammer'ek bylby jak znalazl :-)
ps. jakos po aglomeracji slaskiej (i nie tylko pewnie) pomyka od kilku lat DB9. Auto jednego z bankierow/bankowcow w Katowicach (uzywany jako auto na codzien czyt. lato/zima/deszcz, nawet chyba ma fotelik dla dziecka :-) ) i nadal jedzi o wlasnych silacha a nie na lawecie :-)
pozdrawiam

--
Mówić prawdę i umieć prawd± żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

44 Data: Lipiec 12 2010 14:17:51
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jurand 


Użytkownik "PSYLO"  napisał w wiadomo¶ci

W dniu 2010-07-11 23:54, Jurand pisze:
Daj mi takie RS6 i weĽ sobie wybierz dowolny "supersamochód", wg swoich
kryteriów. Potem pojedziemy sobie pozwiedzac stolicę. A potem zadzwonimy
po pomoc drogow±, żeby Cię zabrała z Twoim supersamochodem i zawiozła do
serwisu, gdzie wymieni± urwane elementy podwozia.

Podsumowuj±c - supersamochód to wg Ciebie taki, który ma wielki bagażnik (powinna się zmie¶cić lodówka) i zawieszenie zrobione z my¶l± o dziurawych drogach podczas odwożenia dzieci do przedszkola ;)

Nie. Supersamochód to wg mnie co¶ takiego, co oprócz osi±gów zapewnia także odpowiedni± trakcję. Dla przykładu - supersamochodami nie s± dla mnie stare amerykańskie sportowe auta, które dysponowały potężnymi mocami i ... brakiem trakcji w sytuacjach podbramkowych.
To, że RS6 jest kombi, to już jest detal - równie dobrze mógłby to być sedan, co nie zmieniałoby faktu, że również zakwalifikowałbym to auto do tej samej ligi co Porsche. Ale oczywi¶cie Ty możesz oceniać sobie tylko i wył±cznie wygl±d samochodu i dla Ciebie RS6 to jest zwykłe kombi, a dowolna 911-ka, nawet z najsłabszym silnikiem, to będzie supersamochód.

Jurand.

45 Data: Lipiec 12 2010 14:27:12
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Brzezi 

pon, 12 lip 2010 o 14:17 GMT, Jurand napisał(a):

To, że RS6 jest kombi, to już jest detal

Ale przeciez tez sa sedany

Pozdrawiam
Brzezi

46 Data: Lipiec 12 2010 23:04:18
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

W dniu 2010-07-12 14:27, Brzezi pisze:

pon, 12 lip 2010 o 14:17 GMT, Jurand napisał(a):

To, że RS6 jest kombi, to już jest detal

Ale przeciez tez sa sedany

_R_S6?


--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój."

47 Data: Lipiec 12 2010 23:14:59
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Brzezi 

pon, 12 lip 2010 o 23:04 GMT, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

W dniu 2010-07-12 14:27, Brzezi pisze:
pon, 12 lip 2010 o 14:17 GMT, Jurand napisał(a):

To, że RS6 jest kombi, to już jest detal

Ale przeciez tez sa sedany

_R_S6?

Przeciez piszemy o RS6

Pozdrawiam
Brzezi

48 Data: Lipiec 13 2010 12:41:37
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: kamil 

"Jurand"  wrote in message

Nie. Supersamochód to wg mnie co¶ takiego, co oprócz osi±gów zapewnia także odpowiedni± trakcję. Dla przykładu - supersamochodami nie s± dla mnie stare amerykańskie sportowe auta, które dysponowały potężnymi mocami i ... brakiem trakcji w sytuacjach podbramkowych.
To, że RS6 jest kombi, to już jest detal - równie dobrze mógłby to być sedan, co nie zmieniałoby faktu, że również zakwalifikowałbym to auto do tej samej ligi co Porsche. Ale oczywi¶cie Ty możesz oceniać sobie tylko i wył±cznie wygl±d samochodu i dla Ciebie RS6 to jest zwykłe kombi, a dowolna 911-ka, nawet z najsłabszym silnikiem, to będzie supersamochód.


http://en.wikipedia.org/wiki/Supercar

"Supercar is a term used most often to describe an ultra-high-end "exotic" automobile, whose performance is superior to that of its contemporaries"



RS6 ani nie jest ultra-high-end, ani nie jest egzotyczny, ani w sumie jakos wybitnie szybki nie jest (osiagi na pozomie Evo czy GT-Ra za ulamek jego ceny.



Pozdrawiam
Kamil

49 Data: Lipiec 13 2010 16:06:56
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Brzezi 

wto, 13 lip 2010 o 13:41 GMT, kamil napisał(a):

Nie. Supersamochód to wg mnie co¶ takiego, co oprócz osi±gów zapewnia
także odpowiedni± trakcję. Dla przykładu - supersamochodami nie s± dla
mnie stare amerykańskie sportowe auta, które dysponowały potężnymi mocami
i ... brakiem trakcji w sytuacjach podbramkowych.
To, że RS6 jest kombi, to już jest detal - równie dobrze mógłby to być
sedan, co nie zmieniałoby faktu, że również zakwalifikowałbym to auto do
tej samej ligi co Porsche. Ale oczywi¶cie Ty możesz oceniać sobie tylko i
wył±cznie wygl±d samochodu i dla Ciebie RS6 to jest zwykłe kombi, a
dowolna 911-ka, nawet z najsłabszym silnikiem, to będzie supersamochód.


http://en.wikipedia.org/wiki/Supercar

"Supercar is a term used most often to describe an ultra-high-end "exotic"
automobile, whose performance is superior to that of its contemporaries"



RS6 ani nie jest ultra-high-end, ani nie jest egzotyczny, ani w sumie jakos
wybitnie szybki nie jest (osiagi na pozomie Evo czy GT-Ra za ulamek jego
ceny.

Nie jest szybki? przeciez ma silnik z lambo.
Rozmawialem z kolega ktory jezdzil i RS6 i R8, bez zawahani wybralby RS6,
bo znacznie lepiej mu sie nim jezdzilo, i podobno ma tez lepsze osiagi

Pozdrawiam
Brzezi

50 Data: Lipiec 13 2010 16:44:49
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jurand 


Użytkownik "Brzezi"  napisał w wiadomo¶ci

wto, 13 lip 2010 o 13:41 GMT, kamil napisał(a):

Nie. Supersamochód to wg mnie co¶ takiego, co oprócz osi±gów zapewnia
także odpowiedni± trakcję. Dla przykładu - supersamochodami nie s± dla
mnie stare amerykańskie sportowe auta, które dysponowały potężnymi mocami
i ... brakiem trakcji w sytuacjach podbramkowych.
To, że RS6 jest kombi, to już jest detal - równie dobrze mógłby to być
sedan, co nie zmieniałoby faktu, że również zakwalifikowałbym to auto do
tej samej ligi co Porsche. Ale oczywi¶cie Ty możesz oceniać sobie tylko i
wył±cznie wygl±d samochodu i dla Ciebie RS6 to jest zwykłe kombi, a
dowolna 911-ka, nawet z najsłabszym silnikiem, to będzie supersamochód.


http://en.wikipedia.org/wiki/Supercar

"Supercar is a term used most often to describe an ultra-high-end "exotic"
automobile, whose performance is superior to that of its contemporaries"



RS6 ani nie jest ultra-high-end, ani nie jest egzotyczny, ani w sumie jakos
wybitnie szybki nie jest (osiagi na pozomie Evo czy GT-Ra za ulamek jego
ceny.

Nie jest szybki? przeciez ma silnik z lambo.

Ma silnik z Lambo + 2 kompresory!

Jurand

51 Data: Lipiec 12 2010 19:35:27
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Andrzej Lawa 

Jurand pisze:

Daj mi takie RS6 i weĽ sobie wybierz dowolny "supersamochód", wg swoich
kryteriów. Potem pojedziemy sobie pozwiedzac stolicę. A potem zadzwonimy
po pomoc drogow±, żeby Cię zabrała z Twoim supersamochodem i zawiozła do
serwisu, gdzie wymieni± urwane elementy podwozia.

A gdzie ja pisałem, że ja w ogóle bym chciał tzw. supersamochód?

To po pierwsze.

Po drugie, je¶li za kryterium bycia supersamochodem przyjmiemy
przydatno¶ć na warszawskich ulicach, to najlepszymi supersamochodami
będ±... skutery oraz enduro ;->

52 Data: Lipiec 11 2010 22:29:32
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: to 

Maciej Browarczyk wrote:

Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo
~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i
budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano
supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.

Szybki może na prostej. Koło supersamochodu to on nawet nie stał. ;-) Po
za tym jest brzydki jak każde audi.

--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

53 Data: Lipiec 12 2010 08:30:46
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Yakhub 

Dnia 11 Jul 2010 22:29:32 GMT, to napisał(a):

Maciej Browarczyk wrote:

Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo
~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i
budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano
supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.

Szybki może na prostej. Koło supersamochodu to on nawet nie stał. ;-) Po
za tym jest brzydki jak każde audi.

DGCC...

--
Yakhub

54 Data: Lipiec 12 2010 14:23:26
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jurand 


Użytkownik "to"  napisał w wiadomoĹ›ci

Maciej Browarczyk wrote:

Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo
~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i
budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano
supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.

Szybki może na prostej. Koło supersamochodu to on nawet nie stał. ;-) Po
za tym jest brzydki jak każde audi.

Powiedział co wiedział ;)
Skoro to auto jest szybkie tylko na prostej, to powiedz mi, dlaczego starszy model (450-konny) na Nurburgringu osiÄ…gnÄ…ł czas 8:22, zbliżajÄ…c siÄ™ do czasu Ferrari F355, Chevrolet Corvette Z05, czy też Porsche 996 C2, a bÄ™dÄ…c odrobinÄ™ lepszy od Porsche Carrera 4 czy też Imprezy WRX STI?

8:07 -- - Ferrari 550 Maranello (06/199
8:09 -- - Ferrari 360 Modena (10/1999)
8:09 -- - Lamborghini Diablo SV (no ABS?)
8:12 -- - Mercedes Benz SL55 AMG (04/2002)
8:12 -- - Porsche 993 Turbo
8:13 -- - Lotus Esprit Sport 350, 354 PS (05/1999)
8:13 -- - Dodge Viper SRT-10, 506 PS (10/2004)
8:13 -- - BMW M5 (E60) (12/2004)
8:15 -- - Ruf 911 CTR 2, 520 PS
8:15 -- - Porsche 911 Carrera 2 (997) (Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
8:17 -- - Aston Martin Vanquish (2003)
8:17 -- - Porsche 996 C2
8:18 -- - BMW Z8, 400 PS (08/2000)
8:18 -- - Chevrolet Corvette Z05 Commemorative Edition, 344 PS (09/2003)
8:18 -- - Ferrari F355 (06/1997)
8:20 -- - Audi RS6 (2002)
8:22 -- - BMW E46 M3 (12/2000)
8:22 -- - Mercedes-Benz C55 (07/2004)
8:23 -- - Aston Martin DB7 GT (2003)
8:23 -- - Porsche 996 Carrera 4
8:24 -- - Subaru Impreza WRX STi (2004)

Jurand.GIF89a

55 Data: Lipiec 12 2010 17:34:04
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: to 

Jurand wrote:

8:20 -- - Audi RS6 (2002)

To jest to stare przecież, a nie aktualny mastodont.

--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

56 Data: Lipiec 12 2010 19:37:55
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jurand 


Użytkownik "to"  napisał w wiadomoĹ›ci

Jurand wrote:

8:20 -- - Audi RS6 (2002)

To jest to stare przecież, a nie aktualny mastodont.

Aktualny "mastodont" ma 580 KM, zamiast 450...

Jurand.

57 Data: Lipiec 11 2010 23:51:29
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jurand 


Uzytkownik "hamberg"  napisal w wiadomosci

super aut jest sporo...
sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez mozna...

no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

Nie, to taki dupowóz dla starych dziadków, którzy nie przekraczaja 60 km/h na autostradzie i maja zbedne pól banki na zakup tego auta w salonie.

Jurand.

58 Data: Lipiec 11 2010 21:27:48
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Andrzej Lawa 

Michal pisze:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów?

A widziałe¶ kiedy¶ polskie drogi?

a guzik prawda...

Czyli nie widziałe¶.

super aut jest sporo...
sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez
mozna...
bentlejów jak psów, jakies DB9
tylko ze nawet jak ktos czyms takim jezdzi to nie jezdzi na codzien po
zakupy do warzywniaka ;)

Patrz wyżej. Jakby drogi były w miarę przyzwoite, to posiadacze takich
autek mogliby i na co dzień nimi poszpanować. A tak, biedacy, musz±
tylko "na specjalne okazji i dobrane trasy".

59 Data: Lipiec 11 2010 18:19:15
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jotte 

W wiadomoĹ›ci  kugel
 pisze:

Tak siÄ™ czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało supersamochodów?
A kogo to obchodzi?
Ludzie kombinujÄ… jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głowÄ…, wykupić leki, a ty tu, bÄ™cwale, o idiotyzmach.

--
Jotte

60 Data: Lipiec 11 2010 20:35:57
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: moje_przedmioty 


Użytkownik "Jotte"  napisał w wiadomo¶ci

W wiadomo¶ci  kugel
 pisze:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów?
A kogo to obchodzi?
Ludzie kombinuj± jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić
sobie dach nad głow±, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o idiotyzmach.

Jacy ludzie??

61 Data: Lipiec 11 2010 21:03:27
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jotte 

W wiadomo¶ci  moje_przedmioty
 pisze:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało supersamochodów?
A kogo to obchodzi?
Ludzie kombinuj± jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głow±, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o idiotyzmach.
Jacy ludzie??
Żywi.

--
Jotte

62 Data: Lipiec 12 2010 08:21:10
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Katanka 

Jotte wrote:

W wiadomoĹ›ci  kugel
 pisze:

Tak siÄ™ czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów?
A kogo to obchodzi?

Np. mnie :)

Ludzie kombinujÄ… jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak
zapewnić sobie dach nad głowÄ…, wykupić leki, a ty tu, bÄ™cwale, o
idiotyzmach.

No to niech kombinujÄ…, ale tutaj jest grupa na której siedzÄ… fanatycy motoryzacji, wiÄ™c co ich to obchodzi. Na pl.soc.ciezkie.czasy z takimi tekstani, nie na grupie o samochodach.

PS. Kurwa, ludziom siÄ™ w głowach poprzewracało. ChcÄ… naprawiać Ĺ›wiat na grupie o samochodach. To juz mnie tak nie wkurwiał tekst o "zielonych" autach.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl

63 Data: Lipiec 12 2010 09:07:38
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Arek M 


Ludzie kombinujÄ… jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak
zapewnić sobie dach nad głowÄ…, wykupić leki, a ty tu, bÄ™cwale, o
idiotyzmach.

No to niech kombinujÄ…, ale tutaj jest grupa na której siedzÄ… fanatycy motoryzacji,

Dla ktorych boxter to to samo co 911 albo rs6 to takie superauto jak ferrari ?? :D

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

64 Data: Lipiec 12 2010 09:25:57
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Katanka 

Arek M wrote:

Ludzie kombinujÄ… jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak
zapewnić sobie dach nad głowÄ…, wykupić leki, a ty tu, bÄ™cwale, o
idiotyzmach.

No to niech kombinujÄ…, ale tutaj jest grupa na której siedzÄ… fanatycy
motoryzacji,

Dla ktorych boxter to to samo co 911 albo rs6 to takie superauto jak
ferrari ?? :D

No bo motoryzacja to szerokie pojÄ™cie i nie każdy siÄ™ może interesować wszystkimi dziedzinami/markami :) Podobnie jak nie każdy maniam WRC zna siÄ™ na WTCC i odwrotnie :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl

65 Data: Lipiec 12 2010 10:52:36
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: kamil 

"Katanka"  wrote in message


Ludzie kombinujÄ… jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak
zapewnić sobie dach nad głowÄ…, wykupić leki, a ty tu, bÄ™cwale, o
idiotyzmach.

No to niech kombinujÄ…, ale tutaj jest grupa na której siedzÄ… fanatycy motoryzacji, wiÄ™c co ich to obchodzi. Na pl.soc.ciezkie.czasy z takimi tekstani, nie na grupie o samochodach.

Jacy fanatycy, Katanka? Z piec osob jest faktycznie zainteresowanych motoryzacja, reszta pewnie najchetniej zmienilaby nazwe grupy na pl.misc.samochody.jak.najtaniej.przejechac.kilometr..



Pozdrawiam
Kamil

66 Data: Lipiec 12 2010 18:17:54
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jotte 

W wiadomoĹ›ci  Katanka
 pisze:

Tak siÄ™ czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów?
A kogo to obchodzi?
Np. mnie :)
A kto ty jesteĹ›?

tutaj jest grupa na której siedzÄ… fanatycy motoryzacji
Fanatyk to nie jest pozytywne określenie.
Ale tu jest - jak obserwujÄ™ - wiÄ™kszoć takich, co nie zasługujÄ… na użyte przez ciebie obraĽliwe okreĹ›lenie "fanatyk".
Pisz raczej "pozytywnie zakrÄ™cony" z tym, że to do nielicznych pasuje.

Na pl.soc.ciezkie.czasy z takimi
tekstani,  nie na grupie o samochodach.
Nie tobie mi radzić. Tam zamieszczam komentarze, gdzie mi się spodoba.

PS. Kurwa, ludziom siÄ™ w głowach poprzewracało.
Tu siÄ™ zgodzÄ™ - niektórym nawet tak bardzo siÄ™ poprzewracało, że ludĽmi sÄ… już tylko z nazwy i czysto biologicznej przynależnoĹ›ci do gatunku.

Chcą naprawiać świat na
grupie o  samochodach. To juz mnie tak nie wkurwiał tekst o "zielonych"
autach.
SÄ…dzisz, że kogoĹ› istotnego obchodzi co ciÄ™ wkurwia?

--
Jotte

67 Data: Lipiec 13 2010 07:56:36
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Katanka 

Jotte wrote:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak
mało supersamochodów?
A kogo to obchodzi?
Np. mnie :)
A kto ty jesteĹ›?

Grupowicz grupy o samochodach, a nie o ciÄ™zkich czasach i o tym jak ludzie majÄ… ciÄ™zko i w ogóle ...

Ale tu jest - jak obserwujÄ™ - wiÄ™kszoć takich, co nie zasługujÄ… na
użyte przez ciebie obraĽliwe okreĹ›lenie "fanatyk".
Pisz raczej "pozytywnie zakrÄ™cony" z tym, że to do nielicznych pasuje.

Zgodam pozytywnie zakręcony pasuje lepiej.

Na pl.soc.ciezkie.czasy z takimi
tekstani,  nie na grupie o samochodach.
Nie tobie mi radzić. Tam zamieszczam komentarze, gdzie mi się spodoba.

No to nie najlepiej o tobie Ĺ›wiadczy, skoro zamieszczasz na grupie o samochodach takie głodne kawałki.

Chcą naprawiać świat na
grupie o  samochodach. To juz mnie tak nie wkurwiał tekst o
"zielonych" autach.
SÄ…dzisz, że kogoĹ› istotnego obchodzi co ciÄ™ wkurwia?

Sadzisz, że kogos na grupie o samochodach interesuje co miałeĹ› do powiedzenia w temacie super-samochodów, cytujÄ™
"A kogo to obchodzi? Ludzie kombinujÄ… jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głowÄ…, wykupić leki, a ty tu, bÄ™cwale, o idiotyzmach."


--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl

68 Data: Lipiec 13 2010 08:38:00
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Andrzej Lawa 

Katanka pisze:

Sadzisz, że kogos na grupie o samochodach interesuje co miałe¶ do
powiedzenia w temacie super-samochodów, cytuję
"A kogo to obchodzi? Ludzie kombinuj± jak przeżyć do pierwszego do
pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głow±, wykupić leki, a ty tu,
bęcwale, o idiotyzmach."

Widać jego "leki" mu się skończyły, ma mega-zjazd i musi odreagować ;->

69 Data: Lipiec 13 2010 09:53:38
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Katanka 

Andrzej Lawa wrote:

Katanka pisze:

Sadzisz, że kogos na grupie o samochodach interesuje co miałe¶ do
powiedzenia w temacie super-samochodów, cytuję
"A kogo to obchodzi? Ludzie kombinuj± jak przeżyć do pierwszego do
pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głow±, wykupić leki, a ty tu,
bęcwale, o idiotyzmach."

Widać jego "leki" mu się skończyły, ma mega-zjazd i musi odreagować
;->

No i do tego "bęcwale" :) Wyjeżdza z prywat±, a sam gani kilka moich słów nie na temat.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl

70 Data: Lipiec 13 2010 19:56:52
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jotte 

W wiadomo¶ci  Katanka
 pisze:

Sadzisz, że kogos na grupie o samochodach interesuje co miałe¶ do
powiedzenia w temacie super-samochodów, cytuję
"A kogo to obchodzi? Ludzie kombinuj± jak przeżyć do pierwszego do
pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głow±, wykupić leki, a ty tu,
bęcwale, o idiotyzmach."
Widać jego "leki" mu się skończyły, ma mega-zjazd i musi odreagować
;->
No i do tego "bęcwale" :)
Lubię nazywać rzeczy po imieniu, choć bywa to szorstkie.

Wyjeżdza z prywat±, a sam gani kilka moich
słów nie na  temat.
Ty sobie zobacz z jakim kałem gadasz:




Fajnie było pogadać z łajnem?

--
Jotte

71 Data: Lipiec 13 2010 19:45:49
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jotte 

W wiadomoĹ›ci  Katanka
 pisze:

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak
mało supersamochodów?
A kogo to obchodzi?
Np. mnie :)
A kto ty jesteĹ›?
Grupowicz grupy o samochodach, a nie o cięzkich czasach i o tym jak
ludzie majÄ…  ciÄ™zko i w ogóle ...
Nie o to pytałem...
Ale - witam.

Nie tobie mi radzić. Tam zamieszczam komentarze, gdzie mi się spodoba.
No to nie najlepiej o tobie świadczy, skoro zamieszczasz na grupie o
samochodach  takie głodne kawałki.
A ty siÄ™ każdego zdaniem przejmujesz, czy przebierasz?

Chcą naprawiać świat na
grupie o  samochodach. To juz mnie tak nie wkurwiał tekst o
"zielonych" autach.
SÄ…dzisz, że kogoĹ› istotnego obchodzi co ciÄ™ wkurwia?
Sadzisz, że kogos na grupie o samochodach interesuje co miałeĹ› do
powiedzenia w  temacie super-samochodów,
Ciebie zainteresowało na pewno i to bardzo - przecież zareagowałeĹ›, a nikt ciÄ™ nie zmuszał.
A ilu przeczytało, ho, ho.  :)
I może komuĹ› coĹ› w rozumie nawet drgnÄ™ło, jak myĹ›lisz?

cytujÄ™
"A kogo to obchodzi? Ludzie kombinujÄ… jak przeżyć do pierwszego do
pierwszego,  jak zapewnić sobie dach nad głowÄ…, wykupić leki, a ty tu,
bÄ™cwale, o  idiotyzmach."
Przecież wiem, co napisałem.

--
Jotte

72 Data: Lipiec 13 2010 12:35:38
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: kamil 



"Jotte"  wrote in message

tutaj jest grupa na której siedzÄ… fanatycy motoryzacji
Fanatyk to nie jest pozytywne określenie.
Ale tu jest - jak obserwujÄ™ - wiÄ™kszoć takich, co nie zasługujÄ… na użyte przez ciebie obraĽliwe okreĹ›lenie "fanatyk".
Pisz raczej "pozytywnie zakrÄ™cony" z tym, że to do nielicznych pasuje.

Bo ty taki krejzol pozytywnie zakrecony jestes, a co!



Pozdrawiawm
Kamil

73 Data: Lipiec 12 2010 09:37:39
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: hants 

"Jotte"  wrote in message

Ludzie kombinujÄ… jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głowÄ…, wykupić leki, a ty tu, bÄ™cwale, o idiotyzmach.

Od razu przypomniał mi siÄ™ taki stary dowcip:

Emeryt w USA, w weekend bierze butelkÄ™ whisky i jedzie* na ryby.
Emeryt we Francji - butelkÄ™ wina i idzie na panienki.
Emeryt w Polsce - butelkÄ™ moczu i zasuwa do przychodni.


-
* pl misc SAMOCHODY.. w końcu.

74 Data: Lipiec 12 2010 18:19:58
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jotte 

W wiadomoĹ›ci  hants pisze:

Ludzie kombinujÄ… jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głowÄ…, wykupić leki, a ty tu, bÄ™cwale, o idiotyzmach.
Od razu przypomniał mi siÄ™ taki stary dowcip:
Emeryt w USA, w weekend bierze butelkÄ™ whisky i jedzie* na ryby.
Emeryt we Francji - butelkÄ™ wina i idzie na panienki.
Emeryt w Polsce - butelkÄ™ moczu i zasuwa do przychodni.
:))

* pl misc SAMOCHODY.. w końcu.
No właĹ›nie - PL. W PL przez wÄ…tkoczyĹ„cÄ™ zadane pytanie jest aroganckim idiotyzmem.

--
Jotte

75 Data: Lipiec 12 2010 19:58:25
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: kugel 



* pl misc SAMOCHODY.. w końcu.
No właĹ›nie - PL. W PL przez wÄ…tkoczyĹ„cÄ™ zadane pytanie jest aroganckim
idiotyzmem.


No właĹ›nie. Ponieważ moje pytanie dotyczyło samochodów które , oceniajÄ…c po poziomie merytorycznym niektórych wypowiedzi , wiÄ™kszoć z osób zabierajÄ…cych głos widziała jedynie na ekranie telewizora (i zapewne z tego powodu wynika ich frustracja), to myĹ›lÄ™ , że pora zakoĹ„czyć ten temat.  CIACH


kugel

76 Data: Lipiec 12 2010 20:05:39
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jotte 

W wiadomoĹ›ci  kugel
 pisze:

myślę
Kłamiesz.

--
Jotte

77 Data: Lipiec 13 2010 12:37:52
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: kamil 



"Jotte"  wrote in message

W wiadomoĹ›ci  hants pisze:

Ludzie kombinujÄ… jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głowÄ…, wykupić leki, a ty tu, bÄ™cwale, o idiotyzmach.
Od razu przypomniał mi siÄ™ taki stary dowcip:
Emeryt w USA, w weekend bierze butelkÄ™ whisky i jedzie* na ryby.
Emeryt we Francji - butelkÄ™ wina i idzie na panienki.
Emeryt w Polsce - butelkÄ™ moczu i zasuwa do przychodni.
:))

* pl misc SAMOCHODY.. w końcu.
No właĹ›nie - PL. W PL przez wÄ…tkoczyĹ„cÄ™ zadane pytanie jest aroganckim idiotyzmem.

Zajmij sie moze czytaniem wspomnien kombatantow, to jest grupa motoryzacyjna a nie pl.uojezu.jak.nam.w.kraju.zle.




Pozdrawiam
Kamil

78 Data: Lipiec 13 2010 19:48:19
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jotte 

W wiadomoĹ›ci  kamil pisze:

No właĹ›nie - PL. W PL przez wÄ…tkoczyĹ„cÄ™ zadane pytanie jest aroganckim idiotyzmem.
Zajmij sie moze czytaniem wspomnien kombatantow, to jest grupa
motoryzacyjna  a nie pl.uojezu.jak.nam.w.kraju.zle.
Sam decydujÄ™ co bÄ™dÄ™ czytał, tobie nic do tego.
Czasem lubiÄ™ poczytać głupoty - przecież przeczytałem twojego posta, nie?

--
Jotte

79 Data: Lipiec 11 2010 19:29:24
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Jurand 


Użytkownik "kugel"  napisał w wiadomoĹ›ci

Tak siÄ™ czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało supersamochodów? I owszem , drogich aut jeĽdzi dużo (np. Bemntleye) i to czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super sportowych aut to w zasadzie trafiajÄ… siÄ™ głównie Porsche. Czemu tak jest? Czy te super sÄ… tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

Brak sensownych serwisów, brak możliwoĹ›ci normalnej jazdy tym po naszych drogach (miałem kiedyĹ› obniżonego SL500, nie dało siÄ™ tym przejechać np. dużej części progów zwalniajÄ…cych), za to alternatywne samochody typu Audi RS6, BMW M3, pozwalajÄ… na zakosztowanie osiÄ…gów niedostÄ™pnych przeciÄ™tnemu Ĺ›miertelnikowi bez obawy o urwanie połowy podwozia o garb na jezdni.

Jurand.

80 Data: Lipiec 12 2010 22:10:42
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: megrims 

W dniu 2010-07-11 12:01, kugel pisze:

Tak siÄ™ czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów? I owszem , drogich aut jeĽdzi dużo (np. Bemntleye) i to
czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super
sportowych aut to w zasadzie trafiajÄ… siÄ™ głównie Porsche. Czemu tak
jest? Czy te super sÄ… tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

kugel

czy C63AMG to taki trochÄ™ supersamochód?? :D

Po poznaniu parÄ™ jeĽdzi

81 Data: Lipiec 12 2010 23:06:47
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

W dniu 2010-07-12 22:10, megrims pisze:

W dniu 2010-07-11 12:01, kugel pisze:
Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów? I owszem , drogich aut jeĽdzi dużo (np. Bemntleye) i to
czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super
sportowych aut to w zasadzie trafiaj± się głównie Porsche. Czemu tak
jest? Czy te super s± tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

kugel

czy C63AMG to taki trochę supersamochód?? :D

Po poznaniu parę jeĽdzi

Ja tam bym wolał jedno ze swoich drobnych marzeń je¶li chodzi o gwiazdę: SL73 AMG. Jaki¶ taki ładniejszy jest. :-P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój."

82 Data: Lipiec 13 2010 00:47:52
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Chris 

W dniu 2010-07-12 22:10, megrims pisze:

czy C63AMG to taki trochÄ™ supersamochód?? :D

A Audi Q7 W12 ?? stoi taki u mnie na parkingu firmowym ..

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

83 Data: Lipiec 13 2010 07:50:55
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Arek M 


Tak siÄ™ czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów? I owszem , drogich aut jeĽdzi dużo (np. Bemntleye) i to
czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super
sportowych aut to w zasadzie trafiajÄ… siÄ™ głównie Porsche. Czemu tak
jest? Czy te super sÄ… tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

kugel

czy C63AMG to taki trochÄ™ supersamochód?? :D

Po poznaniu parÄ™ jeĽdzi

skoro wg tutejszych 'fanatyków motoryzacji' jest nim RS6 to chyba c63AMG tez sie łapie :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

84 Data: Lipiec 19 2010 20:35:49
Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
Autor: Przemek V 


Użytkownik "kugel"  napisał w wiadomo¶ci

Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
supersamochodów? I owszem , drogich aut jeĽdzi dużo (np. Bemntleye) i to
czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super
sportowych aut to w zasadzie trafiaj± się głównie Porsche. Czemu tak jest?
Czy te super s± tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

W±tek już raczej zdechł ale dla porz±dku - tak da się jeĽdzić Ferrari po
Polsce, jest w DC gdzie serwisować, s± modele (odpukać) bezawaryjne, bez
sensu jest jeĽdzić na codzień ale można. W innych krajach europejskich jest
podobnie. Przejechane ponad 20 tys km po Polsce i ok. 8 tys km. po Europie w
3,5 roku. Zawieszenie cały czas jest w stanie nienagannym.

Lamborghini Ferrari i inne super



Grupy dyskusyjne