Grupy dyskusyjne   »   [LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?

[LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?



1 Data: Maj 18 2010 10:31:57
Temat: [LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?
Autor: G.K. 

Witam,
jak w temacie do wyboru:
Landi Renzo Omegas koszt 3600 zł
Stag 4 koszt 3100 zł
BRC P&D (plug and drive czy jakoś tak) - koszt 2800 zł
pacjent to Opel Zafira 1.8, co byście wybrali?
Pozdrawiam,
Grzegorz



2 Data: Maj 18 2010 10:33:02
Temat: Re: [LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?
Autor: G.K. 

G.K. pisze:

Witam,
jak w temacie do wyboru:
Landi Renzo Omegas koszt 3600 zł
Stag 4 koszt 3100 zł
BRC P&D (plug and drive czy jakoś tak) - koszt 2800 zł
pacjent to Opel Zafira 1.8, co byście wybrali?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Aha i jeszcze jedna opcja: z listwą Zawolli 2300 zł.

3 Data: Maj 18 2010 10:48:00
Temat: Re: [LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?
Autor: Agent 


Użytkownik "G.K."  napisał w wiadomości

Witam,
jak w temacie do wyboru:
Landi Renzo Omegas koszt 3600 zł
Stag 4 koszt 3100 zł
BRC P&D (plug and drive czy jakoś tak) - koszt 2800 zł
pacjent to Opel Zafira 1.8, co byście wybrali?
Pozdrawiam,
Grzegorz

NIedawno się naczytałem sporo na temat instalacji i polecana jest Omegas i Stag 300 plus. Dla siebie wolałbym Staga bo ma wszystko dostepne na stronie czyli dobrą instrukcje regulacji, program który tez jest po polsku i nie trzeba go crackować, do tego interfejs oryginalny tez nie jest drogi. Dla mnie to ważne bo wiem że sporo gazowników leci na ilość i w ten sposób klient zostaje sam z problemem a dzięki temu przy odrobinie chęci i wiedzy można sobie poradzić samemu. Zauważ że regulację w trakcie jazdy lub na hamowni robi mało który gazownik a tak w zasadzie to właśnie tak powinna wyglądac prawidłowa regulacja. Mając Staga zrobisz to sam (uwaga na utrate gwarancji ale nieraz nie ma innego wyjścia). Oczywiście sterownik to nie wszystko. Z tańszych komponentów to polecane sa listwy wtryskowe Matrix lub wtryskiwacze MagicJet, do tego reduktor ZavoliZeta coś tam

4 Data: Maj 18 2010 11:54:09
Temat: Re: [LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?
Autor: Lewis 

Użytkownik "G.K."  napisał w wiadomości

Witam,
jak w temacie do wyboru:
Landi Renzo Omegas koszt 3600 zł
Stag 4 koszt 3100 zł
BRC P&D (plug and drive czy jakoś tak) - koszt 2800 zł
pacjent to Opel Zafira 1.8, co byście wybrali?
Pozdrawiam,
Grzegorz


Miałem Staga 300, listwę początkowo Rail, przejechała 50kkm i włożyłem Valetc, dwa parowniki Zavoli.
Nie miałem żadnych problemów poza zużyciem się eksploatacyjnym wtryskiwaczy.
MagicJet są bardzo ciche ale niestety nietrwałe, czas wtrysku na poziomie 1.5-2ms nie daje rady w silnikach wymagających większych czasów.
Z czystym sumieniem znów wybiorę tą sama konfigurację.

--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

5 Data: Maj 19 2010 00:42:15
Temat: Re: [LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?
Autor: PaweL 

Omegas to kompletny system na wysokim poziomie.
Stag to tylko elektronika. Bardzo ważny jest też reduktor i wtryskiwacze.

[LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?



Grupy dyskusyjne