Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (w iarygodno !)
1 | Data: Pa?dziernik 05 2014 11:02:06 |
Temat: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (w iarygodno !) | |
Autor: Olekx | Zastanawiam się nad tym co w tytule, bo np. obecne Audi A6 2.8 ma "do setki" 7.7 sek (czyli niele jak na komfortową limuzynę). 2 |
Data: Pa?dziernik 05 2014 11:15:58 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodno !) | Autor: Trybun | W dniu 2014-10-05 11:02, Olekx pisze: Zastanawiam się nad tym co w tytule, bo np. obecne Audi A6 2.8 ma "do setki" 7.7 sek (czyli niele jak na komfortową limuzynę). 3 decybele to nie jakiś tam "odchyek" a dwukrotnie większy haas. 3 |
Data: Pa?dziernik 05 2014 12:14:30 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodno !) | Autor: Marcin N | W dniu 2014-10-05 11:15, Trybun pisze: W dniu 2014-10-05 11:02, Olekx pisze: 3 dB to odczucie "minimalnie gośniej". 10 dB to odczucie "2x gośniej". -- MN 4 |
Data: Pa?dziernik 05 2014 21:46:27 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodno !) | Autor: Tomasz Pyra | W dniu 2014-10-05 12:14, Marcin N pisze: 3 decybele to nie jakiś tam "odchyek" a dwukrotnie większy haas. Do tego decybele są sabe do porwnywania rnych haasw - potrafią nie zupenie nie zgadzać z faktyczną "męczliwością" haasu. 5 |
Data: Pa?dziernik 05 2014 13:18:34 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: | Olekx wrote: Nie mwię ju o odchykach decybeli przy 130, adac pisze 65 a oni 68 (no Chyba na odwrt, natęenie dwięku jest atwo zmierzyć i jest to do obiektywne, przyspieszenie bardzo zaley od umiejętności kierowcy, a take od opon i nawierzchni (no, haas te od paru rzeczy zaley, ale nie a tak bardzo). -- ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ 6 |
Data: Pa?dziernik 05 2014 21:51:37 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodno !) | Autor: Tomasz Pyra | W dniu 2014-10-05 11:02, Olekx pisze: Zastanawiam się nad tym co w tytule, bo np. obecne Audi A6 2.8 ma "do Nadal do wytumaczenia - temperaturą, nawierzchnią, oponami i techniką jazdy. Test chyba nie jest w aden sposb standaryzowany pod tym względem. 7 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 10:12:23 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodno !) | Autor: Lewis | W dniu 2014-10-05 11:02, Olekx pisze: Zastanawiam się nad tym co w tytule, bo np. obecne Audi A6 2.8 ma "do Hmm a do czego jest Ci potrzebny zakres 0-100? Ganiasz się od świate do świate czy jak? Nie bardziej uyteczny byby czas 80-120 na 4 biegu? Poszukaj wykresu z hamowni tego silnika zobacz ile way samochd ktry chcesz kupić i porwnaj z obecnym i będziesz wiedzia czy ma to sens. -- Pozdrawiam Lewis https://www.facebook.com/turbolaabpl 8 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 02:40:46 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: WS | W dniu poniedziaek, 6 padziernika 2014 10:12:23 UTC+2 uytkownik Lewis napisa: Hmm a do czego jest Ci potrzebny zakres 0-100? Ganiasz si od wiate do Tylko jak to porownac? Juz inne przelozenia skrzyni biegow maja b.istotny wplyw na przyspieszenie np. w moim poprzednim samochodzie Astra F 1.6 16V wg instrukcji montowali 2 rodzaje skrzyn biegow (rozniace sie "tylko" przelozeniami), a roznica byla m.in. taka, ze na jednej osiagal max pradkosc na 5 biegu, na drugiej na 4.... WS 9 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 11:50:52 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Lewis, Hmm a do czego jest Ci potrzebny zakres 0-100? Ganiasz si od wiate do Do czego? Do lamazarnego rozpdzania si? [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 10 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 12:40:55 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Lewis | W dniu 2014-10-06 11:50, RoMan Mandziejewicz pisze: Hello Lewis, Na miasto 0-70 byle popierdka w miar wystarcza. nawet punto z 1.2 mona si cakiem wawo porusza. Niestety takie same punto w trasie 80-120 kompletnie sobie nie radzi. -- Pozdrawiam Lewis https://www.facebook.com/turbolaabpl 11 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 15:29:29 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2014-10-06 12:40, *Lewis* napisa, a mnie co podkusio, eby odpisa: Hmm a do czego jest Ci potrzebny zakres 0-100? Ganiasz si od wiate do W takim razie lepiej byo napisa 80-120 na dowolnym biegu/biegach :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 12 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 16:00:59 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Mirek, W takim razie lepiej byo napisa 80-120 na dowolnym biegu/biegach :)Na miasto 0-70 byle popierdka w miar wystarcza. nawet punto z 1.2Hmm a do czego jest Ci potrzebny zakres 0-100? Ganiasz si od wiate doDo czego? Do lamazarnego rozpdzania si? Dokadnie tak. Ten z mocnym autkiem bdzie si rozpdza na V-tce a ten w sabym na III-ce. I czas rozpdzania wyjdzie bardzo podobny. Ewentualnie ten sabszy moe spali troch wicej paliwa (taki paradoks). -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 13 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 16:16:25 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Trybun | W dniu 2014-10-06 16:00, RoMan Mandziejewicz pisze: Hello Mirek, Dokadnie odwrotnie - jedziesz na pitce 80-120 i chcesz wyprzedza, i co masz robi? Redukowa biegi gdy bardzo czsto podczas takiego manewru liczy si kada sekunda?, nie na prno manewr wyprzedzania nazywany jest jednym z najbardziej niebezpiecznych manewrw. Nawet nie widz adnej analogii eby porwnywa moliwo szybkiego wyprzedzania na wysokim biegu do tego czy auto rusza z postoju z wikszym piskiem opon. 14 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 14:59:11 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: masti | Trybun wrote: Dokadnie odwrotnie - jedziesz na pitce 80-120 i chcesz wyprzedza, i to Ty redukujesz w trakcie wyprzedzania? Redukuje si przed manewrem i rozpdza tak by wyjecha na lewo ju na wikszej prdkoci. Wanie z tego bior si problemy, e kto zabiera si za wyprzedzanie ze zderzaka poprzedzajcego, wyjeda na lewo z t sam prdkoci co wyprzedzany a dopiero potem kombinuje. A potem narzekanie, e 200KM nie wystarcza. A 21KM malucha wystarczao tylko trzeba to robi z gow. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lk gruntu! -Chyba wysokoci? -Wiem co mwi. To grunt zabija!" T.Pratchett 15 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 17:22:42 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Trybun | W dniu 2014-10-06 16:59, masti pisze: Trybun wrote: Teraz ju nie, gdy przesiadem si z Mustanga na Vectr (115KM) to wanie takie redukcja by koniecznoci. Teraz mam turbo diesla, nie, nie 200KM a 1,5L i 90KM, jednak ju to wystarczy e nie ma potrzeby redukowania biegw na niszy. Za kapitalistyczne USA nie mona go zmusi do ruszenia z piskiem opon, ale za to nie ma potrzeby redukowania na niszy bieg przy wyprzedzaniu mocne wcinicie gazu na 5tce przy 100-120 nie powoduje przydawienia a skok i wyrywanie do przodu. W Vectrze odwrotnie - nawet w miar lekkie wcinicie gazu przy ruszaniu powodowao pisk opon. Za to wyprzedzanie przy 100-120 wymagao dugiego wkrcania na obroty. 16 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 18:01:59 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Axel |
W takim razie lepiej byo napisa 80-120 na dowolnym biegu/biegach :)Dokadnie tak. Ten z mocnym autkiem bdzie si rozpdza na V-tce a Dokadnie odwrotnie - jedziesz na pitce 80-120 i chcesz wyprzedza, i co masz robi? Redukowa biegi gdy bardzo czsto podczas takiego manewru liczy si kada sekunda?, Zdecydowanie redukcja - w moim aucie na pitce przy 80 mam jakie 1500obr/min i samochd si przy tym sabo zbiera (benzyna). Oczywicie najlepiej zredukowa przed wyprzedzaniem, ale w sytuacji awaryjnej szybka redukcja do trzeciego biegu i gaz do dechy zdecydowanie da lepsze wyniki ni prba rozpdzenia si na pitce. -- Axel 17 |
Data: Pa?dziernik 07 2014 14:02:55 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Trybun | W dniu 2014-10-06 18:01, Axel pisze:
Zdecydowanie trzeba sobie kupi auto olewajc jego od 0 do 100 w 8, czy mniej, sekund a wybra takie ktre ma dobr elastyczno. Tzn. wysoki moment obrotowy, najlepiej dostpny od jak najniszych obrotw. Czy s gdzie jakie obliczenia ile czasu traci sie w trakcie wyprzedzania na redukcj biegu na niszy, a ile na to jaka jest strata gdy bez redukcji doda si gazu? Bo moje wraenie jest takie e to redukcja bardziej spowalnia. - Wcinicie sprzga, redukcja z 5 na 3 przy prdkoci 120KM na pewno spowoduje chwilowe przyhamowanie auta, cznie z jakie 3-5 sekund w eb... Jednak gdy ju si jedzie wyjtkowo sabym autem to istotnie jednym wyjciem chyba jest redukcja biegw. 18 |
Data: Pa?dziernik 07 2014 22:34:36 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: LEPEK | W dniu 2014-10-07 14:02, Trybun pisze: Bo moje wraenie jest takie e to Po pierwsze przy 120 km/h to redukuje si raczej na IV, nie na III. Po drugie jeli *twoje* wyprzedzanie *ciebie* zaskakuje, to robisz to le. Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdaski no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01 Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08 Majesty YP125R SE068 sqter'08 19 |
Data: Pa?dziernik 09 2014 15:05:14 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Trybun | W dniu 2014-10-07 22:34, LEPEK pisze: W dniu 2014-10-07 14:02, Trybun pisze: Cay czas bya mowa o redukcji na 3jk. A po drugie, moje dowiadczenie jako kierowcy podpowiada e jazda po drodze to nie partia wyrysowanych szachw. Sytuacja zmienia si dynamicznie. I nie do mnie zgaszaj te uwagi bo teraz jed autem w ktrym redukowanie biegu praktycznie niewiele daje. Cignie rwno w kadym zakresie obrotw. 20 |
Data: Pa?dziernik 09 2014 21:38:14 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Tomasz Pyra | W dniu 2014-10-09 15:05, Trybun pisze: I nie do mnie zgaszaj te uwagi bo teraz jed autem w Ale jak auto cignie rwno w caym zakresie obrotw (jak rozumiem chodzi o w miar pask charakterystyk momentu obrotowego w funkcji obrotw), to tym bardziej trzeba ostro redukowa i cisn do odcicia. Nie bdziesz musia redukowa w takim co ma sta moc w szerokim zakresie obrotw, ale wtedy takie auto im wysze obroty to gorzej cignie, bo moment obrotowy ma maksimum szybko, a potem cay czas spada. 21 |
Data: Pa?dziernik 12 2014 09:39:20 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Trybun | W dniu 2014-10-09 21:38, Tomasz Pyra pisze: W dniu 2014-10-09 15:05, Trybun pisze: Miaem na myli rwno gdy jad na Vtce owe 100-120km/h. Jest to gdzie tak 2500-2800 obrotw, przy dodawaniu gazu nie ma adnej chwili saboci a tylko rwne przyspieszanie.. Redukcja na trjk spowodowaaby tylko chwilowe spowolnienie. 22 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 17:44:54 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Ghost |
Ten z mocnym autkiem bdzie si rozpdza na V-tce a arty. Mowa oczywiscie ciagle o 80-120. 23 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 19:17:39 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ą ? (wiarygodno !) | Autor: Mateusz Bogusz | Ten z mocnym autkiem będzie się rozpędza na V-tce a Żartem jest III czy V bieg, bo nie rozumiem? -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz 24 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 20:44:40 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodno !) | Autor: Ghost |
Ten z mocnym autkiem będzie się rozpędza na V-tce a Żartem jest III czy V bieg, bo nie rozumiem? Żartem jest kwantyfikator ogolny, e wyjdzie bardzo podobny. 25 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 20:12:31 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Ghost, Ten z mocnym autkiem bdzie si rozpdza na V-tce aarty. Niby dlaczego? Chyba, e Twj diesel nie moe na III-ce do 120 - to pozostaje tylko wspczu, e nie do, e sabe, to jeszcze diesel. Mowa oczywiscie ciagle o 80-120. Dokadnie tak. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 26 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 20:48:04 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Ghost |
Ten z mocnym autkiem bdzie si rozpdza na V-tce aarty. Niby dlaczego? Chyba, e Twj diesel nie moe na III-ce do 120 - to Nie mam diesla, ale diesel ony, na V dopierdala tak, ze moja benzyna na III moe tylko powcha spaliny, i to nie za dugo. Dodam, e jed szybciej od ony i zazdroszcz jej auta. 27 |
Data: Pa?dziernik 07 2014 00:48:44 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Ghost, Nie mam diesla, ale diesel ony, na V dopierdala tak, ze moja benzyna na IIINiby dlaczego? Chyba, e Twj diesel nie moe na III-ce do 120 - toTen z mocnym autkiem bdzie si rozpdza na V-tce aarty. Chyba kaszlak. i to nie za dugo. Dodam, e jed szybciej od ony i zazdroszcz Zazdrocisz cignika siodowego bez kagaca? Przecie tym si strasznie le jedzi... -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 28 |
Data: Pa?dziernik 07 2014 08:48:45 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Ghost |
Nie mam diesla, ale diesel ony, na V dopierdala tak, ze moja benzyna na IIINiby dlaczego? Chyba, e Twj diesel nie moe na III-ce do 120 - toTen z mocnym autkiem bdzie si rozpdza na V-tce aarty. Chyba kaszlak. Zgadles. i to nie za dugo. Dodam, e jed szybciej od ony i zazdroszcz Zazdrocisz cignika siodowego bez kagaca? Przecie tym si Zgadles. Bardzo mondrym rozmufcom jestes, szkoda, ze kretynem. 29 |
Data: Pa?dziernik 07 2014 09:46:25 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Ghost, Bardzo mondrym rozmufcom jestes, szkoda, ze kretynem. *PLONK!* -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 30 |
Data: Pa?dziernik 07 2014 11:14:35 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodno !) | Autor: Ghost |
Bardzo mondrym rozmufcom jestes, szkoda, ze kretynem. *PLONK!* Chyba kaszlakiem. 31 |
Data: Pa?dziernik 08 2014 23:06:49 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: janusz_k |
A monitor zapluem :)Zazdrocisz cignika siodowego bez kagaca? Przecie tym si -- Pozdr Janusz_K 32 |
Data: Pa?dziernik 07 2014 14:03:39 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Trybun | W dniu 2014-10-07 00:48, RoMan Mandziejewicz pisze: Hello Ghost, Twoja wiedza o dieslach jest bardzo uboga. Przesiadka z 115 konnej benzyny na 90 konnego turbodieselka by strzaem w dziesitk. Dodam e diesel o prawie 400 kg ciszy... To ju nie te diesle ktre trzs, smrodz itd. Pozostaje tylko dyskusyjna kwestia awaryjnoci, ale tu jak na razie pozostaje tylko przesta o tym gada bo faktycznie mona co wykraka, jak na razie wszystko gra i buczy. 33 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 19:40:31 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Cavallino |
Dnia 2014-10-06 12:40, *Lewis* napisa, a mnie co podkusio, eby odpisa: Nie - bo to sabo porwnywalne jest, a mao kto bdzie cign na 3-ce 34 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 21:35:21 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Tomasz Pyra | W dniu 2014-10-06 19:40, Cavallino pisze: W takim razie lepiej byo napisa 80-120 na dowolnym biegu/biegach :) Susznie :) Bez sensu muli samochd na trjce, skoro do takiego przyspieszania suy dwjka :) 35 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 19:57:55 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodno !) | Autor: Olekx | W dniu 2014-10-06 10:12, Lewis pisze: 36 |
Data: Pa?dziernik 06 2014 21:36:54 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodno !) | Autor: Tomasz Pyra | W dniu 2014-10-06 10:12, Lewis pisze: Hmm a do czego jest Ci potrzebny zakres 0-100? Ganiasz się od świate do Tylko jaka uyteczno wiedzy jak samochd przyspiesza na nieprawidowym (w większości przypadkw) biegu? 37 |
Data: Pa?dziernik 07 2014 00:55:54 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodno !) | Autor: Lewis | W dniu 2014-10-06 21:36, Tomasz Pyra pisze: W dniu 2014-10-06 10:12, Lewis pisze: Wiesz eby wykorzystać penię mocy to i ja na 2robię 60-120 ale tu kolega chyba dupowozu szuka nie zapierdzielacza :) -- Pozdrawiam Lewis https://www.facebook.com/turbolaabpl 38 |
Data: Pa?dziernik 07 2014 01:38:53 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodno !) | Autor: Tomasz Pyra | W dniu 2014-10-07 00:55, Lewis pisze: Wiesz eby wykorzystać penię mocy to i ja na 2robię 60-120 ale tu Jak pojawia się temat przyspieszania na niewaściwym biegu, to ja zazwyczaj doradzam automat - u takich kierowcw automat mniej pali, lepiej przyspiesza i mniej się psuje. 39 |
Data: Pa?dziernik 07 2014 11:11:04 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodno !) | Autor: Jacek | W dniu 2014-10-05 o 11:02, Olekx pisze: Zastanawiam się nad tym co w tytule, bo np. obecne Audi A6 2.8 ma "doSam jestem ciekaw, bo prbowaem ju rne auta i ZAWSZE wychodzio mi 2-4 sekundy więcej, ni w katalogu. Jakoś specjalnie nie jestem powolny, eby zwalić tę rnicę na powolną zmianę biegw. Jacek 40 |
Data: Pa?dziernik 07 2014 09:45:34 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: masti | Jacek wrote: W dniu 2014-10-05 o 11:02, Olekx pisze: przecie te testy, podobnie jak przy spalaniu, s robione w warunkach laboratoryjnych kompletnie nierzeczywistych. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lk gruntu! -Chyba wysokoci? -Wiem co mwi. To grunt zabija!" T.Pratchett 41 |
Data: Pa?dziernik 07 2014 20:09:28 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Olekx | W dniu 2014-10-07 11:45, masti pisze: Jacek wrote: No ale przecie jak to autobild testuje, to moe - opony: ok, mog by rzne - ale na pogod mog poczeka a bdzie sucho i pewnie tor maj z dobrym asfaltem - W automacie S-tronic audi chyba nie ma znaczenia szybko zmiany biegw..... No nie? 42 |
Data: Pa?dziernik 07 2014 23:11:29 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodno !) | Autor: Tomasz Pyra | W dniu 2014-10-07 11:11, Jacek pisze: W dniu 2014-10-05 o 11:02, Olekx pisze: Bo to nie jest takie proste. Trzeba dobrze dobrać obroty przy ktrych startujesz - nie spalić opony, ale i eby nie zamulić silnika niskimi obrotami. Do tego dobrze rozgrzany olej w skrzyni i naprawdę bezlitosna zmiana biegw z międzygazem. 43 |
Data: Pa?dziernik 08 2014 23:56:52 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodno !) | Autor: Olekx | W dniu 2014-10-07 23:11, Tomasz Pyra pisze: W dniu 2014-10-07 11:11, Jacek pisze: No ale to ostatnie: ma to znaczenie w automacie np. S-tronic ? 44 |
Data: Pa?dziernik 09 2014 00:09:31 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodno !) | Autor: Tomasz Pyra | W dniu 2014-10-08 23:56, Olekx pisze: No ale to ostatnie: ma to znaczenie w automacie np. S-tronic ? Jak ju dziaa w trybie sportowym to ju pewnie nie, bo samo robi to co powinno. Natomiast w rnych automatach trzeba robić rne sztuczki eby samo ruszenie zrobić maksymalnie efektywnie. 45 |
Data: Pa?dziernik 07 2014 12:02:44 | Temat: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: | Witajcie, 46 |
Data: Pa?dziernik 07 2014 21:08:00 | Temat: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierz ? (wiarygodno !) | Autor: Ghost |
Czas przyspieszenia w zakresach wyszych predkoci ma b. duzy wpyw na drog i czas jak wykonujemy na " krytycznym" pasie podczas wyprzedzania samochodw (lub szeregu pojazdw). Ale to jest bardzo polska perspektywa, ta koncentracja na wyprzedzaniu. W cywilizowanych krajach dlugie trasy pokonuje sie austradami i wowczas twoj paramater decyduje o komforcie jazdy, w sensie, ze zapewnia nam szybki powrot do wyzszej predkosci, gdy cos nas chwilowo spowolnilo, bardzo sobie cenie ta ceche. |