Lanos
1 | Data: Maj 04 2008 22:50:07 |
Temat: Lanos | |
Autor: wasyl | Czesc 2 |
Data: Maj 04 2008 22:52:31 | Temat: Re: Lanos | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello wasyl, Mam nastepujace pytanie. Przywykniesz... No i tak zamierzam wymienić opony, klocki bo obecne piszcza, oraz amory Przywyknij. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 3 |
Data: Maj 04 2008 20:59:52 | Temat: Re: Lanos | Autor: Alex81 | Dnia Sun, 04 May 2008 22:52:31 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a): Mam nastepujace pytanie. Pomocny jesteś jak diabli ;) -- pzdr Alex 4 |
Data: Maj 04 2008 23:14:45 | Temat: Re: Lanos | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Alex81, Pomocny jesteś jak diabli ;)Mam nastepujace pytanie.Przywykniesz... 235 kkm za kierownicą Lanosa chyba upoważnia mnie do pewnych stwierdzeń, nieprawdaż? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 5 |
Data: Maj 04 2008 23:31:20 | Temat: Re: Lanos | Autor: Scyzoryk |
235 kkm za kierownicą Lanosa chyba upoważnia mnie do pewnych twierdzisz ze to samochod ktorego nie da sie ulepszyc?? Nawet 235tys km nie upowaznia do takich bredni :) -- Pozdr Scyzoryk Corolla e11 GSX 550 6 |
Data: Maj 05 2008 00:04:00 | Temat: Re: Lanos | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Scyzoryk, 235 kkm za kierownicą Lanosa chyba upoważnia mnie do pewnychtwierdzisz ze to samochod ktorego nie da sie ulepszyc?? Rozsądnym nakładem środków? Nie da się. Nawet 235tys km nie upowaznia do takich bredni :) Nie za mocno walisz? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 7 |
Data: Maj 05 2008 07:06:44 | Temat: Re: Lanos | Autor: Agent |
Odezwał się delikatny.Nawet 235tys km nie upowaznia do takich bredni :) 8 |
Data: Maj 05 2008 09:28:33 | Temat: Re: Lanos | Autor: Robert J. | Nie za mocno walisz? Nie, uważam że nie za mocno wali. Powiniem mocniej. Poszukaj ile Ty kolego zadawałeś tego typu śmiesznych pytań. Myślisz że tylko Tobie wolno o coś zapytać? W wielu wątkach pi....lisz jak potłuczony, aż czytać się nie chce. Na dodatek Twoje "ironiczne" komentarze są często żałosne że głowa boli... I śmieszne dywagacje na wiele tematów, rodem z ksiązki serwisowej Syreny 104... Poza tym jak tak czytam Twoje wypociny to powoli dochodzę do wniosku, że chyba na chrzciny dostałeś auto i zap....lasz nim od tej chwili po 500 km dziennie. Tyle już bryk zjeździłeś, a każdą po 200.000 km... ;-))). Niedługo przeczytamy "Kolejne Ferrari rozbite, za kierownicą Roman M..." Wyluzuj trochę, taka mała sugestia... 9 |
Data: Maj 04 2008 23:11:37 | Temat: Re: Lanos | Autor: Szczepan Majdański | lanos chyba po prostuma miekkie zawieszenie musiaby miec twarde sportowe aby 10 |
Data: Maj 04 2008 23:19:53 | Temat: Re: Lanos | Autor: Jotte | W wiadomości wasyl Mam nastepujace pytanie.Lanek będzie się trochę bujał, on jest po prostu za wąski. Porządne amory - jak najbardziej. Poza tym odradzam lokalne (rzemieślnicze) zamienniki części robione u Józka w garażu. Nie opłaci się per saldo. -- Jotte 11 |
Data: Maj 04 2008 23:34:01 | Temat: Re: Lanos | Autor: Scyzoryk | Mam nastepujace pytanie. nowe amortyzatory, twardsze zawieszenie, dobre opony na ciut wiekszych kołach i mniejszym profilu (jakies 15") Tyle mozesz zrobic zeby wydać wzglednie mało/dużo. Chyba nie ma sensu robic rzeczy ktore przekrocza wartosc samochodu ;) -- Pozdr Scyzoryk Corolla e11 GSX 550 12 |
Data: Maj 04 2008 23:57:40 | Temat: Re: Lanos | Autor: Michal | Kupiłem ostanio Lanosa jednak sposób prowadzenia sie w zakrętach mnie Jezdzilem 30kkm (od 30 do 60 kkm)lanosem 1.6, zanim uznalem (po szczale w tyl z 15km/h) ze auto powinno ważyć najlepiej ze 2 tony :) Ok, wnioski takie - "rajdowało" sie trochę tym autem i na moje oko z prowadzeniem niewiele zrobisz - za wąskie, i tak będzie na zakrętach leciał na wprost. To samo z pływaniem na autostradach powyżej 130 fatalnie się prowadzi, powyżej 190 ciężko w ogóle w pas trafić - na moje oko to rozstaw kół i kiepski układ kierowania + brak aktywnego wspomagania. Do rajdowania sie nie nadaje jeszcze z powodu słąbej trwałości częsci (wiem bo dużo popsułem :) ): -polecą pozostałe fabryczne amortyzatory po chwili (załatwiłem w 15 kkm) -uszczelka pod czymś tam w silkiku - załatwiłem w około 28kkm -poduszki pod silnikiem 2x poleciały -zaczeło palić z 12l/100 (tak auto z przebiegiem 60kkm zarżnięte -szok !) ogólnie auto do tego się poprostu nie nadaje, nie mówiąc o malutkiej (107km) mocy. moja rada - i serio mówie - inne auto :) - przeróbki się nie opłacają rajdować strach (crash testy) i niema napinacza pasa. za 6kpln czy za ile one teraz są - są fajniejsze auta :) ale jak by się udało coś zrobić z tym prowadeniem to daj znaka na grupę bo nie wierze że się coś z tym daje zrobić :) -komp z esp wmontować żeby wyprowadzał na zakrętach ;) Pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 13 |
Data: Maj 05 2008 00:02:27 | Temat: Re: Lanos | Autor: Michał | aha zapomniałem jeszcze, jak utwardzisz zawieszenie to geometria 14 |
Data: Maj 05 2008 02:19:05 | Temat: Re: Lanos | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Michal, Kupiłem ostanio Lanosa jednak sposób prowadzenia sie w zakrętach mnieJezdzilem 30kkm (od 30 do 60 kkm)lanosem 1.6, zanim uznalem ? Nie mam pojęcia po co mu szczałeś w tył przy 15 km/h i dlaczego ma mieć to związek z wagą. Ok, wnioski takie - "rajdowało" sie trochę tym autem i na moje oko ?? Samochody cywilne muszą być podsterowne - takie sa wymogi bezpieczeństwa. Jedno trzeba przyznać - Lanos pod tym względem jest konsekwentny i tył ciężko wyprowadzić z równowagi. To samo z pływaniem na autostradach powyżej 130 fatalnie się prowadzi, ??? Chyba faktycznie miałeś coś nie tak z tym samochodem. Owszem - mój na samym początku również miał drobne problemy z myszkowaniem przy większych prędkościach. Ustąpiły i nigdy nie wróciły po poprawce geometrii - okazało się, że była ustawiona zbieżność, po ustawieniu na zero jest OK. Tak się składa, że akurat bardzo dużo jeździłem autostradą A4 - za czasów dziurostrady, przebudowy i już na gotowej. Na co jak na co, ale na stabilność na autostradzie zdecydowanie narzekać nie mogłem. Tak Thalia przy mniejszych szybkościach bardzo nerwowo reagowała na każdy podmuch wiatru. Do rajdowania sie nie nadaje jeszcze z powodu słąbej trwałości częsci To jest dupowóz a nie samochód rajdowy. Choć swego czasu całkiem dobrze sobie w rajdach radził. -polecą pozostałe fabryczne amortyzatory po chwili (załatwiłem w 15 kkm) :O Nie byłem w stanie zarżnąć fabrycznych amortyzatorów przez ponad 100 kkm, w tym mnóstwo na ówczesnej dziurostradzie A4. -uszczelka pod czymś tam w silkiku - załatwiłem w około 28kkm Jeśli pod pokrywą - zdarza się - oryginalne (Opel!) uszczelki są felerne. Na dokładkę w Lanosie nie ma wyjścia z pokrywy na aparat zapłonowy jak w Oplach i są dodane wstawki z gumy - w tych miejscach lubi cieknąć. -poduszki pod silnikiem 2x poleciały Tylną urwałem przy okazji skoku do rowu ale wyszło przez przypadek po jakimś czasie. Pozostałe mam oryginalne - 9 lat/235 kkm. -zaczeło palić z 12l/100 (tak auto z przebiegiem 60kkm zarżnięte -szok !) Zepsułeś. Mnie katem nazywają ale silnik padł przy prawie 200 kkm. W dziwnych okolicznościach. ogólnie auto do tego się poprostu nie nadaje, nie mówiąc o malutkiej (107km) 106KM mocy. Malutkiej do czego? Do tak lekkiego dupowozu jest wręcz za duża. [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 15 |
Data: Maj 05 2008 01:12:50 | Temat: Re: Lanos | Autor: Michał |
? Nie mam pojęcia po co mu szczałeś w tył przy 15 km/h i dlaczego ma fiat brava się rozbił na tylnym zderzaku jak stałem na czerwonych światłach (dobrze ze go widziałem i zdążyłem głowe przyłożyć do zagłówka). Ale wytrzęsło nieźle - teraz moje podejście - kupić ciężkie i mocne a co mnie obchodzi co się stanie z gościem jadącym 1 tonowym autem. ?? Samochody cywilne muszą być podsterowne - takie sa wymogi corsa 1.4 (1996??) nie była :) ??? thalia chyba mniejsza i wyższa, zresztą renault zrobiło tylko 4 dobre auta a teraz mówią ze 5tym ma być laguna3??? :) źle sie prowadziło cały czas skupienie i trafianie w swój pas, mogę porównać z jazdą scenikiem 150km/h, podobnie jak chyba 4 lata starsza corsa. auto nie było uszkodzone, pomijając skoszenie 2 drzewek (po 4.5 metra) z v=45km/h i strzał w tył 15km/h - w pierwszym uszkodziła się tabliczka pod rejestracją, w drugim poszła klima. To jest dupowóz a nie samochód rajdowy. Choć swego czasu całkiem kolega jakiś starym modelem urządził sobie skakanie przez mostek :), podobno fajna zabawa. :O Nie byłem w stanie zarżnąć fabrycznych amortyzatorów przez ponad u mnie zaczeło przeskakiwać po nierównościach za bardzo, średnio hamowało na nierównym -załatwione na krakowskich dziurawych drogach, po wymianie było ok. Jeśli pod pokrywą - zdarza się - oryginalne (Opel!) uszczelki są tak, coś kapało - polazłem do mechanika - zdziwił się - mówił "58kkm prawie nowe auto" - po czym powiedział ze trzeba rozbierać silnik i wogóle to olałem sprawe i zmieniłem auto :) Tylną urwałem przy okazji skoku do rowu ale wyszło przez przypadek po ja chyba od ostrego ruszania :) > -zaczeło palić z 12l/100 (tak auto z przebiegiem 60kkm zarżnięte -szok !) tz. nie żeby normalnie palił dużo mniej (10.5 chyba wychodziło) z tego co wiem to tak dalej jeździ bez remontu - bo jeszcze jeździł :) 106KMfakt 200km/h (podobno) prekraczały bez problemów, a na 1 po wciśnieciu do dechy czasami rwały przyczepność na kiepskim asfalcie. ok starza, tylko tam moc gdzieś w okolicach 6.5 tyś była a dość częste korzystanie z niej kończyło się zarżnięciem auta :) i przypomniało mi sie niebezpieczne odcięcie paliwa przy 180km/h na 4 biegu.. masakra jak mogą takie coś robić, za zakręcie cholernie niebezpieczne - zwłaszcza że auto nie miało elektroniki od trakcji. Pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 16 |
Data: Maj 05 2008 04:21:35 | Temat: Re: Lanos | Autor: wasyl | Zadalem raczej konkretne pytanie. Jeśli bym chciał wiedzieć co sadzicie na temat swojego Lanosa to wiekszosc wypowiedzi by pasowała ale to mnie nie interesuje. 17 |
Data: Maj 05 2008 08:36:41 | Temat: Re: Lanos | Autor: Bartek | Lanos faktycznie ma miękkie zawieszenie co przy szybkiej jeździe za 18 |
Data: Maj 05 2008 14:09:57 | Temat: Re: Lanos | Autor: radekp@konto.pl | Mon, 05 May 2008 04:21:35 +0200, w wasyl Amory - na jakich jeździcie firma marka itp. Z szerszym. Zmieniałem. Raczej więcej placebo niż odczuwalnej różnicy. Nadal polecam sprężynki. 19 |
Data: Maj 05 2008 14:08:25 | Temat: Re: Lanos | Autor: radekp@konto.pl | Mon, 5 May 2008 02:19:05 +0200, w RoMan Malutkiej do czego? Do tak lekkiego dupowozu jest wręcz za duża. Akurat Lanosa lekkim nazwać nie można. 20 |
Data: Maj 05 2008 14:12:08 | Temat: Re: Lanos | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello radekp, Malutkiej do czego? Do tak lekkiego dupowozu jest wręcz za duża.Akurat Lanosa lekkim nazwać nie można. 960 kg MW to wielki ciężar? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 21 |
Data: Maj 05 2008 15:01:30 | Temat: Re: Lanos | Autor: radekp@konto.pl | Mon, 5 May 2008 14:12:08 +0200, w RoMan Hello radekp, Skąd wziąłeś to 960kg? http://www.ikm.net.pl/daewoo/daewoolanos.php Sprawdziłem DR -- kiedyś wydawało mi się, że jest tam podana WM. Ale akurat w wersji DR, którą mam teraz, gdzieś ta rubryka wyparowała. Ale kiedyś widziałem tam >1 tona. 22 |
Data: Maj 05 2008 15:25:01 | Temat: Re: Lanos | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello radekp, >> Malutkiej do czego? Do tak lekkiego dupowozu jest wręcz za duża.Skąd wziąłeś to 960kg? Z wagi. Z certyfikatem. Uprzedzając: bak pełny a i trochę moich bambetli w samochodzi było. http://www.ikm.net.pl/daewoo/daewoolanos.php Papier jest cierpliwy - wystarczy ułamek mm cieńsza blacha i kilkadziesiąt kg ubywa. Sprawdziłem DR -- kiedyś wydawało mi się, że jest tam podana WM. Ale akurat w Nawet strona, którą link dałeś podaje zaledwie 70 kg więcej. A teraz porównaj z innymi samochodami o podobnej mocy silnika, aktualnie dostępnymi na rynku. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 23 |
Data: Maj 05 2008 15:43:02 | Temat: Re: Lanos | Autor: radekp@konto.pl | Mon, 5 May 2008 15:25:01 +0200, w RoMan Nawet strona, którą link dałeś podaje zaledwie 70 kg więcej. Z aktualnie dostępnymi jest bez sensu, Lanos to stara konstrukcja, nowe kompakty są większe (i tradycyjnie z każdym modelem ważą coraz więcej). Lanos waży tyle ile powinien, sporo więcej od Kadetta i sporo mniej od Astry, choć powinien być bliższy Kadeciakowi. 24 |
Data: Maj 05 2008 16:13:51 | Temat: Re: Lanos | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello radekp, Nawet strona, którą link dałeś podaje zaledwie 70 kg więcej.Z aktualnie dostępnymi jest bez sensu, Lanos to stara konstrukcja, nowe Ale mocy im proporcjonalnie nie przybywa. A ja twierdzę, że 106 KM w tak lekkim autku to przesada. Lanos waży tyle ile powinien, sporo więcej od Kadetta i sporo mniej od Astry, Astra z silnikiem 1.6 waży więcej i ma tylko 100 KM... choć powinien być bliższy Kadeciakowi. Nexia była bliska. Konstrukcyjnie Lanosowi bliżej Astry F niż Kadettowi. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 25 |
Data: Maj 05 2008 16:21:49 | Temat: Re: Lanos | Autor: J.F. | On Mon, 5 May 2008 16:13:51 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote: Z aktualnie dostępnymi jest bez sensu, Lanos to stara konstrukcja, nowe Byla Astra GSI, byl Golf 2.8, Clio 2.0T i 3.0 Lanos waży tyle ile powinien, sporo więcej od Kadetta i sporo mniej od Astry,Astra z silnikiem 1.6 waży więcej i ma tylko 100 KM... Lub 150. Kadet tez taki byl :-) J. 26 |
Data: Maj 05 2008 16:31:25 | Temat: Re: Lanos | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello J, Byla Astra GSI, byl Golf 2.8, Clio 2.0T i 3.0Z aktualnie dostępnymi jest bez sensu, Lanos to stara konstrukcja, noweAle mocy im proporcjonalnie nie przybywa. A ja twierdzę, że 106 KM w Ojej - ale to zupełnie coś innego. Lub 150. Kadet tez taki byl :-)Lanos waży tyle ile powinien, sporo więcej od Kadetta i sporo mniej od Astry,Astra z silnikiem 1.6 waży więcej i ma tylko 100 KM... Jasne. Z odpowiednio wzmocnioną konstrukcją. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 27 |
Data: Maj 05 2008 17:12:31 | Temat: Re: Lanos | Autor: J.F. | On Mon, 5 May 2008 16:31:25 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello J, Chyba tylko to clio 3.0 to inne. Swoja droga .. byl jakis sens reklamowac Clio Sport w Polsce ? Lub 150. Kadet tez taki byl :-)Lanos waży tyle ile powinien, sporo więcej od Kadetta i sporo mniej od Astry,Astra z silnikiem 1.6 waży więcej i ma tylko 100 KM... Hm, moze ci co mieli/maja sie wypowiedza, ale co tam bylo wzmocnionego ? Zwykle auto tez musi wytrzymac zapiszczenie oponami przy ruszaniu . J. 28 |
Data: Maj 05 2008 15:39:13 | Temat: Re: Lanos | Autor: Alex81 | Dnia Mon, 05 May 2008 16:31:25 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a): Jasne. Z odpowiednio wzmocnioną konstrukcją.Lub 150. Kadet tez taki byl :-)Lanos waży tyle ile powinien, sporo więcej od Kadetta i sporo mniejAstra z silnikiem 1.6 waży więcej i ma tylko 100 KM... Gwoli ścisłości to chyba taka bardzo wzmocniona nie była - bardzo niewiele Kadettów GSI 16v przetrwało do dziś, miały taką głupią tendencję do łamania się wpół ;) -- pzdr Alex 29 |
Data: Maj 05 2008 17:45:30 | Temat: Re: Lanos | Autor: J.F. | On Mon, 5 May 2008 15:39:13 +0000 (UTC), Alex81 wrote: Jasne. Z odpowiednio wzmocnioną konstrukcją.Astra z silnikiem 1.6 waży więcej i ma tylko 100 KM...Lub 150. Kadet tez taki byl :-) Ale to od nadmiernej mocy silnika, czy tradycyjnej oplowskiej ochrony antykorozyjnej ? :-) J. 30 |
Data: Maj 05 2008 15:48:01 | Temat: Re: Lanos | Autor: Alex81 | Dnia Mon, 05 May 2008 17:45:30 +0200, J.F. napisał(a): On Mon, 5 May 2008 15:39:13 +0000 (UTC), Alex81 wrote: Pozostałe się tak chętnie nie łamały, już z 10 lat temu ta dość specjalna cecha GSI była dość dobrze znana - słabsze wtedy jeździły dalej i nawet nieźle radziły sobie na rynku wtórnym :) -- pzdr Alex 31 |
Data: Maj 05 2008 16:07:14 | Temat: Re: Lanos | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello radekp, http://www.ikm.net.pl/daewoo/daewoolanos.php Swoją drogą - straszne błędy w tej tabelce. Nie było silnika 1.5 16V o mocy 110 KM a silnik 1.5 8V mial 86 KM. [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 32 |
Data: Maj 05 2008 19:26:51 | Temat: Re: Lanos | Autor: radekp@konto.pl | Mon, 5 May 2008 16:07:14 +0200, w RoMan Swoją drogą - straszne błędy w tej tabelce. Nie było silnika 1.5 16V o Najwyraźniej literówki (cyfrówki). 33 |
Data: Maj 05 2008 19:39:42 | Temat: Re: Lanos | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello radekp, Swoją drogą - straszne błędy w tej tabelce. Nie było silnika 1.5 16V oNajwyraźniej literówki (cyfrówki). W tekście te błędy są powtórzone. Na dokładkę przy silniku 1.6 nie ma "16V". -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 34 |
Data: Maj 05 2008 13:38:30 | Temat: Re: Lanos | Autor: J.F. | On Sun, 4 May 2008 23:57:40 +0000 (UTC), Michal wrote: Ok, wnioski takie - "rajdowało" sie trochę tym autem i na moje oko Ale co ma waskosc wspolnego z jechaniem na wprost ? Reczny naoliwic, lewa stope wytrenowac :-) To samo z pływaniem na autostradach powyżej 130 fatalnie się prowadzi, Lanos powyzej 190 ? :-) A ponad 130 to jakos nie zauwazylem problemow .. ale to moze w porownaniu do scierki, ktora po koleinach troche myszkuje .. Do rajdowania sie nie nadaje jeszcze z powodu słąbej trwałości częsci Ludzie maluchami rajduja i cinqecento sie scigaja :-) moja rada - i serio mówie - inne auto :) - przeróbki się nie opłacają Jakie ? J. 35 |
Data: Maj 05 2008 14:01:36 | Temat: Re: Lanos | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello J, To samo z pływaniem na autostradach powyżej 130 fatalnie się prowadzi,Lanos powyzej 190 ? :-) A co w tym dziwnego? [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 36 |
Data: Maj 05 2008 22:46:59 | Temat: Re: Lanos | Autor: J.F. | On Mon, 5 May 2008 14:01:36 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello J, No ale tak rzeczywistej a nie licznikowej to chyba nieduzo albo z gorki ? J. 37 |
Data: Maj 05 2008 22:50:20 | Temat: Re: Lanos | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello J, No ale tak rzeczywistej a nie licznikowej to chyba nieduzoA co w tym dziwnego?To samo z pływaniem na autostradach powyżej 130 fatalnie się prowadzi,Lanos powyzej 190 ? :-) Rzeczywistej. Link do zrzutu ekranu z AM podawałem wielokrotnie. Nie znam maksymalnej prędkości, jaką Lanos może osiągnąć z górki - zabrakło mi odwagi przy licznikowych 215 km/h - to jednak jest dupowóz a nie samochód do pobijania rekordów. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 38 |
Data: Maj 05 2008 23:23:48 | Temat: Re: Lanos | Autor: J.F. | On Mon, 5 May 2008 22:50:20 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote: Rzeczywistej. Link do zrzutu ekranu z AM podawałem wielokrotnie. A propos - to byla jakas dluzej obserwowana, usrednionia przez pare sekund itp czy tylko maksymalna ? Bo popatrzylem sie na logi z nart .. nie, nie spodziewam sie zeby wyniki w kolejnych sekundach naprawde byly 40,42,45, 27, 98, 50, 42, 40 .. J. 39 |
Data: Maj 05 2008 23:49:28 | Temat: Re: Lanos | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello J, Rzeczywistej. Link do zrzutu ekranu z AM podawałem wielokrotnie.A propos - to byla jakas dluzej obserwowana, usrednionia przez pare Próbujesz teraz podważyć odczyt prędkości z GPSa, na drodze obok której są puste pola, z zewnętrzną anteną? Normalna prędkość, wcale nie najwyższa. Bo popatrzylem sie na logi z nart .. nie, nie spodziewam sie zeby Ale co Ty chcesz porównać? Odczyt z idealnego sygnału z zewnętrznej anteny z odczytem z turystycznego odbiornika zadołowanego gdzieś w kieszeni? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 40 |
Data: Maj 06 2008 07:11:07 | Temat: Re: Lanos | Autor: J.F. | On Mon, 5 May 2008 23:49:28 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello J, No powiedzmy ze chcialbym ustalic fakty. Drobne przeklamania sa. A na "predkosc maksymalna" sie nabralem osobiscie. Bo popatrzylem sie na logi z nart .. nie, nie spodziewam sie zeby A miales odbiornik z zewnetrza antena wyniesiona poza blachy ? J. 41 |
Data: Maj 06 2008 16:08:08 | Temat: Re: Lanos | Autor: radekp@konto.pl | Mon, 5 May 2008 22:50:20 +0200, w RoMan Rzeczywistej. Link do zrzutu ekranu z AM podawałem wielokrotnie. Lanosem dobiłem do 205 -- więcej z wiatrem nie chciał już iść. Nie wiem ile było w realu, sądzę że właśnie tyle, bo zawsze prędkość licznikowa u mnie równała się pokazywanej na pomiarze radarowym :). 42 |
Data: Maj 06 2008 07:23:20 | Temat: Re: Lanos | Autor: Arkadiusz Górski | Ale OT się zrobiło. 43 |
Data: Maj 06 2008 17:22:08 | Temat: Re: Lanos | Autor: radekp@konto.pl | Tue, 6 May 2008 07:23:20 -0700 (PDT), w A jeżeli ktoś chciał kupić hothatch to do salonów marki Daewoo nie Lanos miał drogę hamowania ok. 41m. Jak na datę powstania modelu, był to świetny wynik. 44 |
Data: Maj 06 2008 23:04:51 | Temat: Re: Lanos | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello radekp, A jeżeli ktoś chciał kupić hothatch to do salonów marki Daewoo nieLanos miał drogę hamowania ok. 41m. Jak na datę powstania modelu, był to Lanosy 1.6 miały inne hamulce niż słabsze wersje. W moim Lanosie z przodu mam tarcze i zaciski identyczne jak w Vectrze B. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 45 |
Data: Maj 07 2008 17:17:44 | Temat: Re: Lanos | Autor: radekp@konto.pl | Tue, 6 May 2008 23:04:51 +0200, w RoMan > Lanos miał drogę hamowania ok. 41m. Jak na datę powstania modelu, był to Akurat nie sądzę, by przy hamowaniu ze 100km/h to powodowało znaczącą różnicę. Do Ascony też pasują ;) 46 |
Data: Maj 07 2008 18:24:16 | Temat: Re: Lanos | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello radekp, Akurat nie sądzę, by przy hamowaniu ze 100km/h to powodowało znaczącą różnicę.Lanos miał drogę hamowania ok. 41m. Jak na datę powstania modelu, był toLanosy 1.6 miały inne hamulce niż słabsze wersje. W moim Lanosie z Ze 100 może nie być różnicy w porównaniu ze słabszymi modelami. Ale z Vmax różnica będzie na pewno. Do Ascony też pasują ;) I do Espero też. Wiem o tym. A chodziło o to, że do Lanosów 1.6 wstawiano hamulce przednie stosowane w większych i cięższych samochodach. Stąd dobre hamowanie przy dużych prędkościach i łatwa skłonność do blokowania przednich kół (bez ABSu). -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 47 |
Data: Maj 05 2008 05:22:16 | Temat: Re: Lanos | Autor: Arkadiusz Górski | Ileż to lanosów jeździ w rajdach i kjs... Wszystko zależy od tego ile 48 |
Data: Maj 05 2008 22:30:00 | Temat: Re: Lanos | Autor: Michał | Lanos powyzej 190 ? :-) tak, bez problemów biegi z tego co pamiętam do (odcięcia) idą tak: 1- 65 2- 90 3- 135 4- 180 5- 230 (ale do tego nie dobije), na prostej ponoć 210 wersji sedan - i wyłączyć radio żeby się antenka schowała :) ale te fajne 2 tonowe "rodzinne" sedany z dobrymi silnikami to pod 300 podchodzą :) -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 49 |
Data: Maj 05 2008 14:05:16 | Temat: Re: Lanos | Autor: radekp@konto.pl | Sun, 04 May 2008 22:50:07 +0200, w wasyl No i tak zamierzam wymienić opony, klocki bo obecne piszcza, oraz amory Amory jak amory, wymień lepiej sprężyny. Przez jakiś czas ujeżdżałem Lanosa z progresywnym zawieszeniem bodajże Eibacha -- bajka. Polecam. Komfort pozostaje taki sam, ale na trasie wreszcie da się jechać :). |