A z jakiego powodu akurat Xantia miala by byc tak uprzywilejowana?
Z powodu, że jak każdy hydrocitroen ma samopoziomowanie budy na zawieszeniu,
tak, że nie ma nawet pokrętła ręcznej regulacji pochylenia reflektorów.
Pzdrw
--
Franc "Rowery Poziome Rule"
niczy niewyróżniający się IMK P7
granatowa Żaba z D7F i LPG "TKP Edition"
zielona Xantia kombi z 2.0HDi
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/
4 |
Data: Marzec 08 2007 11:49:47 |
Temat: Re: [tech] [prawo?] Legalizacja przeróbki reflektorów |
Autor: J.F. |
On Wed, 7 Mar 2007 23:44:57 +0000 (UTC), Franc wrote:
Przeróbka by polegała na wyczyszczeniu rys na szkle, zamontowaniu modułu
bixenonowego (soczewkowy) od Helli, jakiś lampek diodowych do świateł
dziennych i jako dyscyplina dodatkowa reflektorka (jakiego?) z mechanizmem
skręcania do dynamicznego doświetlania zakrętów (jakby się zmieściły w
obudowie) a jak nie to w zderzak. gdzie to teraz zalegalizować, co by policja
i pan diagnosta nie miał zastrzeżeń?
We Francji zgłaszało się coś takiego do odpowiedniego urzędu i wpisywali to w
DR. Pamiętam, bo testowałem na praktykach studenckich w Valeo takie
przerobione na bixenony Lupo i wpisy jakieś miało.
Ja tam nie wiem, ale u nas jak lampy beda mialy stosowne oznaczenie
homologacji, to chyba nic wiecej nie trzeba a czepianie bedzie
bezprawne.
przy czym ksenony bez problemow, dzienne na diodach ... znajdziesz
homologowane ?
A tego doswietlania zakretow przepisy nie przewiduja.
Niby nie zakazuja, ale tez nie zezwalaja :-)
J.
5 |
Data: Marzec 08 2007 20:48:18 | Temat: Re: [tech] [prawo?] Legalizacja przeróbki reflektorów | Autor: Przemek V |
Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości
On Wed, 7 Mar 2007 23:44:57 +0000 (UTC), Franc wrote:
Przeróbka by polegała na wyczyszczeniu rys na szkle, zamontowaniu modułu
bixenonowego (soczewkowy) od Helli, jakiś lampek diodowych do świateł
dziennych i jako dyscyplina dodatkowa reflektorka (jakiego?) z mechanizmem
skręcania do dynamicznego doświetlania zakrętów (jakby się zmieściły w
obudowie) a jak nie to w zderzak. gdzie to teraz zalegalizować, co by policja
i pan diagnosta nie miał zastrzeżeń?
We Francji zgłaszało się coś takiego do odpowiedniego urzędu i wpisywali to w
DR. Pamiętam, bo testowałem na praktykach studenckich w Valeo takie
przerobione na bixenony Lupo i wpisy jakieś miało.
Ja tam nie wiem, ale u nas jak lampy beda mialy stosowne oznaczenie
homologacji, to chyba nic wiecej nie trzeba a czepianie bedzie
bezprawne.
przy czym ksenony bez problemow, dzienne na diodach ... znajdziesz
homologowane ?
A tego doswietlania zakretow przepisy nie przewiduja.
Niby nie zakazuja, ale tez nie zezwalaja :-)
Już się kiedyś zastanawiałem jak to jest z Mercami doświetlającymi zakręty jednym z przeciwmgielnych. Wolno czy nie wolno? W sumie jakoś homologacje musiały dostać.
| |