Kawka napisał(a):
Polecam "zmaltretowana" elektrode. Pasuje idealnie, a koszt nie wiecej niz 1zl :)
a ja polecam dwie szprychy rowerowe od kół 28'
trzeba je zagiąć w taki kształt:
__________
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
potem wkładasz je po lewej i prawej stronie radia, odchylasz na zewnątrz i wyciągasz do siebie
niestety kosztów nie znam, dawno nie byłem w rowerowym :D
--
_ _ _ BMW e30 325iA _ _
| \ | | __ | | _ ___ _ __ __ __ ___ | | / |
| \| |/ \| |/ / _ \ '__| \| \ / _ \ | |/ |
| |\ | || | \ __/ | | |\ |\ | (_)(_| /| |
|_| \_|\__/|_|\_\___|_| |_||_||_|\__ \_|_/ |_|
. . : : : . . 2 2 1 3 9 1 7 . . : : : . .
5 |
Data: Marzec 06 2007 09:23:06 |
Temat: Re: Demontaż radia w BMW e-36 316i |
Autor: BaX |
Polecam "zmaltretowana" elektrode. Pasuje idealnie, a koszt nie wiecej niz
1zl :)
Oooooo, właśnie w taki sposób dawno temu potraktowałem takie radio w takim
aucie i zadziałało od strzału.
|