Grupy dyskusyjne   »   Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie

Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie




1 Data: Luty 13 2008 10:01:38
Temat: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: Miszaa 

witam,

Chcialbym lepiej widzieć w deszczu... w swoim 8 letnim Daewoo...

Jakie żarówki H4 o standardowej mocy mog± w tym pomóc ?

Czy faktycznie lepiej widać w deszczu, mgle? Czy to jest tylko "bajer" reklamowy...


Na Aledrogo znalazłem takie:

http://www.allegro.pl/item310579997_zarowki_bosma_fire_h4_55w_100w_deszcz_mgla_noc.html

http://www.allegro.pl/item306784622_bosma_extreme_white_kpl_zarowek_halogenowych_h4.html

http://www.allegro.pl/item305454651_zarowki_xenon_h4_h7_grand_prix_super_white_h_i_d.html

http://www.allegro.pl/item306941731_zarowki_kpl_osram_night_breaker_h4_wroclaw_d_j.html

http://www.allegro.pl/item307420521_x_treme_h4_80_philips_oryginal.html

Które z nich wybrać?

Czy jest sens kupować markowe (Osram, Philips etc.) czy tez wszystko jedno, które...

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Serdecznie pozdrawiam
SMi

Przy udzielaniu odpowiedzi, bardzo proszę o zachowanie ci±gło¶ci
(poprzedniej) korespondencji !!!




2 Data: Luty 13 2008 10:28:20
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: tumek 

Użytkownik "Miszaa" <brak@maila.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:foubrp$586$1nemesis.news.tpi.pl...

witam,

Chcialbym lepiej widzieć w deszczu... w swoim 8 letnim Daewoo...

Jakie żarówki H4 o standardowej mocy mog± w tym pomóc ?

Czy faktycznie lepiej widać w deszczu, mgle? Czy to jest tylko "bajer"
reklamowy...


Na Aledrogo znalazłem takie:

http://www.allegro.pl/item310579997_zarowki_bosma_fire_h4_55w_100w_deszcz_mgla_noc.html

http://www.allegro.pl/item306784622_bosma_extreme_white_kpl_zarowek_halogenowych_h4.html

http://www.allegro.pl/item305454651_zarowki_xenon_h4_h7_grand_prix_super_white_h_i_d.html

http://www.allegro.pl/item306941731_zarowki_kpl_osram_night_breaker_h4_wroclaw_d_j.html

http://www.allegro.pl/item307420521_x_treme_h4_80_philips_oryginal.html

Które z nich wybrać?

Czy jest sens kupować markowe (Osram, Philips etc.) czy tez wszystko
jedno, które...

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Serdecznie pozdrawiam
SMi

Przy udzielaniu odpowiedzi, bardzo proszę o zachowanie ci±gło¶ci
(poprzedniej) korespondencji !!!


ja ci odpowiem tak, kilka watkow temu pytalem wlasnie o zarowki tyle ze w
moim espero mam H3
ale testowalem w skodzie fabii H7, wiec tak

- nie daj sie nabrac na ksenony firmy krzak bo ledwo w nocy widzialem droge
- daruj sobie zarowki 100W
- ja w koncu zaufalem philips zwyklej zarowce i pomimo ze napisane 30%
wiecej swiatla to chyba w stosunku do innych niemarkowych zarowek bo swieci
"normalnie" ale uwag do nich nie mam. Zeby unaocznic o czym mowie tu masz
linka ale do H3.

 http://www.ujeb.pl/31442/


ksenony w granicach 200PLN swieca zapewnie lepiej niz te za 30pln...:-)

--
pozdro
tumek


3 Data: Luty 13 2008 10:30:51
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: *piotr'ek* 

Na Aledrogo znalazłem takie:

Odpu¶ć sobie wszystkie xenonopodobne i 100W. Pozostaje kilku producentów i w¶ród nich szukaj... albo się przyzwyczai.

--
*piotr'ek*
Jedyne niezależne Forum Renault Laguny
w polskim Internecie: www.renaultlaguna.com.pl

4 Data: Luty 13 2008 09:35:16
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: Krz 

Dnia Wed, 13 Feb 2008 10:01:38 +0100, Miszaa napisał(a):

witam,

Chcialbym lepiej widzieć w deszczu... w swoim 8 letnim Daewoo...

Jakie ĹĽarĂłwki H4 o standardowej mocy mogÄ… w tym pomĂłc ?

Czy faktycznie lepiej widać w deszczu, mgle? Czy to jest tylko "bajer"
reklamowy...


Na Aledrogo znalazłem takie:

http://www.allegro.pl/
item310579997_zarowki_bosma_fire_h4_55w_100w_deszcz_mgla_noc.html

http://www.allegro.pl/
item306784622_bosma_extreme_white_kpl_zarowek_halogenowych_h4.html

http://www.allegro.pl/
item305454651_zarowki_xenon_h4_h7_grand_prix_super_white_h_i_d.html

http://www.allegro.pl/
item306941731_zarowki_kpl_osram_night_breaker_h4_wroclaw_d_j.html

http://www.allegro.pl/item307420521_x_treme_h4_80_philips_oryginal.html

Które z nich wybrać?

Czy jest sens kupować markowe (Osram, Philips etc.) czy tez wszystko
jedno, ktĂłre...

Osobiście polecam tungsram megalight i sportlight - bardzo dobry stosunek
cena/jakość.
W tej chwili mam założone sportlight, dają przyjemny kolor światła (coś
między zwykłym a blue-white), i ładnie oświetlają drogę i pobocze.

tu i ówdzie ich jakość ludzie porównywali nawet do philipsa..

podaje przykładowe linki:
http://allegro.pl/
item307411526_tungsram_megalight_60_h4_skandal_cenowy_.html

http://allegro.pl/
item311664126_zarowki_h4_sportlight_blue_60_ge_tungsram.html

krz

--

5 Data: Luty 13 2008 10:54:43
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- prośba o opinie
Autor: Miszaa 


Użytkownik "Krz" <aud_tekk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:pan.2008.02.13.09.35.14gazeta.pl...

Dnia Wed, 13 Feb 2008 10:01:38 +0100, Miszaa napisał(a):

witam,

Chcialbym lepiej widzieć w deszczu... w swoim 8 letnim Daewoo...

Jakie ĹĽarĂłwki H4 o standardowej mocy mogÄ… w tym pomĂłc ?

Czy faktycznie lepiej widać w deszczu, mgle? Czy to jest tylko "bajer"
reklamowy...



ReasumujÄ…c:

Jaki firm żarówki proponujecie wziąć do jazdy w deszczowej nocy?
KtĂłre z poniĹĽszych?

Philips?
http://www.allegro.pl/item307420521_x_treme_h4_80_philips_oryginal.html
http://www.allegro.pl/item307421978_nightguide_h4_philips_oryginal.html
http://www.allegro.pl/item308191063_zarowki_h4_philips_bluevision_efekt_xenonowy_12v.html

Osram?
http://www.allegro.pl/item306941731_zarowki_kpl_osram_night_breaker_h4_wroclaw_d_j.html

Tungsram (Węgierski Osram)?
http://www.allegro.pl/item311664126_zarowki_h4_sportlight_blue_60_ge_tungsram.html
http://www.allegro.pl/item311664253_zarowki_megalight_60_tungsram_h4_gigapromocja_.html

Bosma?
http://www.allegro.pl/item306784622_bosma_extreme_white_kpl_zarowek_halogenowych_h4.html


Pozdr.
Mirek

6 Data: Luty 13 2008 10:57:26
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- prośba o opinie
Autor: *piotr'ek* 

Jaki firm żarówki proponujecie wziąć do jazdy w deszczowej nocy?
KtĂłre z poniĹĽszych?

Philips?
http://www.allegro.pl/item307420521_x_treme_h4_80_philips_oryginal.html

Odpada na wejściu. W bezdeszczową noc idealna. W deszczu makabryczna. A tak na marginesie to jak często jeździsz nocami w deszczu? Kierowcą zawodowym jesteś czy jak?

--
*piotr'ek*
Jedyne niezaleĹĽne Forum Renault Laguny
w polskim Internecie: www.renaultlaguna.com.pl

7 Data: Luty 13 2008 10:58:35
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: Przembo 
8 Data: Luty 13 2008 11:03:33
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: Przembo 

Użytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> napisał

Jaki firm żarówki proponujecie wzi±ć do jazdy w deszczowej nocy?

Takie ktore swieca zoltym swiatlem.

Osram Allseason
Philips Allweather

Pozdr

9 Data: Luty 13 2008 10:39:10
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: Przembo 

Użytkownik "Miszaa" <brak@maila.pl> napisał

Chcialbym lepiej widzieć w deszczu... w swoim 8 letnim Daewoo...

Czyli nie interesuja sie zadne zarowki swiecace "bialym" swiatlem.

Jakie żarówki H4 o standardowej mocy mog± w tym pomóc ?

Philips Allweather spelni Twoje wymagania

Czy faktycznie lepiej widać w deszczu, mgle? Czy to jest tylko "bajer"
reklamowy...

Z tymi ponizej nie bedzie lepiej.

http://www.allegro.pl/item310579997_zarowki_bosma_fire_h4_55w_100w_deszcz_mgla_noc.html
http://www.allegro.pl/item306784622_bosma_extreme_white_kpl_zarowek_halogenowych_h4.html
http://www.allegro.pl/item305454651_zarowki_xenon_h4_h7_grand_prix_super_white_h_i_d.html

Potwornie drogie.

http://www.allegro.pl/item306941731_zarowki_kpl_osram_night_breaker_h4_wroclaw_d_j.html
http://www.allegro.pl/item307420521_x_treme_h4_80_philips_oryginal.html

Które z nich wybrać?

I Philips i Osram to dobry wybor

Czy jest sens kupować markowe (Osram, Philips etc.) czy tez wszystko
jedno, które...

Jest troche inaczej, nie ma sensu kupowac niemarkowych zarowek. Kazdy
Zenon/Ksenon kosztujacy wiecej niz 1zl jest nieoplacalny.

Pozdr

10 Data: Luty 13 2008 11:00:11
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: JKK 


Użytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> napisał w wiadomo¶ci
news:fouelg$bkk$1serwer.infinity.net.pl...

Philips Allweather spelni Twoje wymagania

IMHO lepsze s± Osram AllSeason.
Zwłaszcza +30% :-)

Pzdr

JKK

11 Data: Luty 13 2008 11:08:02
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: Miszaa 

Dzięki serdeczne wszystkim życzliwym ludziskom z grupy :))))

Pozdr.
Mirek

12 Data: Luty 13 2008 11:15:22
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: Przembo 

Użytkownik "JKK" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał

IMHO lepsze s± Osram AllSeason.
Zwłaszcza +30% :-)

Tez je podalem, ale widze byles pierwszy :)

Pozdr

13 Data: Luty 13 2008 11:04:07
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: jaki 

To moze ja..
Normalnie kupowalem zarowki na stacji benzybowej po 5 zł.
Teraz kupilem (cale szczescie, ze tylko 1) zarowke za 60 pare zlotych.
To jest jaki¶ Philips, z tych Lepszych.
Rożnica jest żadna.
To jest po prostu wyciaganie kasy.
Ci co widza roznice należa do grupy wyznaców magnetyzerów!

14 Data: Luty 13 2008 11:06:13
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: *piotr'ek* 

Ci co widza roznice należa do grupy wyznaców magnetyzerów!

Byłe¶ u okulisty? Może nie ma +30%, ale różnica spokojnie jest widoczna. Inna sprawa, czy te żarówki ¶wiec± 5x lepiej skoro s± 5x droższe. Ciekawi mnie też jakie to żarówki na stacji benzynowej za 5 zł kupowałe¶? Chyba postojowe!

--
*piotr'ek*
Jedyne niezależne Forum Renault Laguny
w polskim Internecie: www.renaultlaguna.com.pl

15 Data: Luty 13 2008 12:24:12
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: PiotrF 

Byłe¶ u okulisty? Może nie ma +30%, ale różnica spokojnie jest widoczna.
Inna sprawa, czy te żarówki ¶wiec± 5x lepiej skoro s± 5x droższe. Ciekawi
mnie też jakie to żarówki na stacji benzynowej za 5 zł kupowałe¶? Chyba
postojowe!

--
*piotr'ek*
Jedyne niezależne Forum Renault Laguny
w polskim Internecie: www.renaultlaguna.com.pl

Lepiej za 5zł kupić noname niż za 25zł Phiilipsa
Który nie ¶wieci lepiej i się przepala po pół roku

Piotr
P206

16 Data: Luty 13 2008 12:45:25
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: *piotr'ek* 

Lepiej za 5zł kupić noname niż za 25zł Phiilipsa

Miałem philipsy za 40 zł/komplet. 3 lata ¶wieciły i nic... sprzedałem razem z autem.

--
*piotr'ek*
Jedyne niezależne Forum Renault Laguny
w polskim Internecie: www.renaultlaguna.com.pl

17 Data: Luty 13 2008 12:48:42
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: JKK 


Użytkownik "PiotrF" <u2u@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:fouk3p$vvj$1mx1.internetia.pl...

Lepiej za 5zł kupić noname

.... i ¶wiecić innym użytkownikom po oczach.
WeĽ sobie sprawdĽ dowolny test takich "żarówek"
i zwróć uwagę na pozycję "o¶lepianie".
Bo o "o¶wietlaniu" to nawet nie wspomnę.

Pzdr

JKK

18 Data: Luty 13 2008 13:17:12
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- prośba o opinie
Autor: J.F. 

On Wed, 13 Feb 2008 11:06:13 +0100,  *piotr'ek* wrote:

Ci co widza roznice należa do grupy wyznaców magnetyzerów!

Byłe¶ u okulisty? Może nie ma +30%, ale różnica spokojnie jest widoczna.

To powiedz - jakim cudem moze byc lepiej, jesli przepisy okreslaja
strumien swiatla z 15% tolerancja ?
I cala masa innych parametrow jest tez okreslona.

Owszem ..  http://jfox.republika.pl/moto/

Ale czy to bedzie dzialalo z oprawami innych producentow ?

Inna sprawa, czy te żarówki ¶wiec± 5x lepiej skoro s± 5x droższe. Ciekawi
mnie też jakie to żarówki na stacji benzynowej za 5 zł kupowałe¶? Chyba
postojowe!

Jesli philips PREMIUM kosztuja po kilkanascie zl, to moze i
"zwykle" zdarzyly sie po 5.

J.

19 Data: Luty 13 2008 11:13:36
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: Przembo 

Użytkownik "jaki" <taki@nijaki.pl> napisał

Normalnie kupowalem zarowki na stacji benzybowej po 5 zł.

A jakie to zarowki?

Teraz kupilem (cale szczescie, ze tylko 1) zarowke za 60 pare zlotych.
To jest jaki¶ Philips, z tych Lepszych.

Tu tez sie zastanawiam jakie. Najdrozsze Philipsy to chyba cos kolo 80 pln
za 2szt i swieca nieporownywalnie lepiej niz standardowe, zarowki spotykane
na stacjach przewaznie mozna kupic za 50pln komplet, wiec gratuluje zakupu
:)

Rożnica jest żadna.
To jest po prostu wyciaganie kasy.

NIe dziwie Ci sie jakbym kupil 1 zarowke w cenie 2 moze nawet lepszych tez
bym sie wkurzyl :)

Ci co widza roznice należa do grupy wyznaców magnetyzerów!

Wiec nie przeplacaj, kupuj te za 5pln.

Pozdr

20 Data: Luty 13 2008 14:18:42
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: jaki 

Przembo pisze:

Użytkownik "jaki" <taki@nijaki.pl> napisał
Normalnie kupowalem zarowki na stacji benzybowej po 5 zł.

A jakie to zarowki?


No name?
Pudelko czerowono niebieskie -ladowane po 10 sztuk w pudelku.

Teraz kupilem (cale szczescie, ze tylko 1) zarowke za 60 pare zlotych.
To jest jaki¶ Philips, z tych Lepszych.

Tu tez sie zastanawiam jakie. Najdrozsze Philipsy to chyba cos kolo 80 pln za 2szt i swieca nieporownywalnie lepiej niz standardowe, zarowki spotykane na stacjach przewaznie mozna kupic za 50pln komplet, wiec gratuluje zakupu :)

No to miszczu moja kosztowała 62 zł za sztuke w Interacrsie! Wiec mysle, ze specjalnie nie przeplacilem. Cale szczescie ze kupilem tylko jedna.

Rożnica jest żadna.
To jest po prostu wyciaganie kasy.

NIe dziwie Ci sie jakbym kupil 1 zarowke w cenie 2 moze nawet lepszych tez bym sie wkurzyl :)

eee?

Ci co widza roznice należa do grupy wyznaców magnetyzerów!

Wiec nie przeplacaj, kupuj te za 5pln.

Dokladnie.

PS. Kupiles juz magnetyzer?

21 Data: Luty 13 2008 16:42:14
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: Przembo 

Użytkownik "jaki" <taki@nijaki.pl> napisał

Tu tez sie zastanawiam jakie. Najdrozsze Philipsy to chyba cos kolo 80
pln za 2szt i swieca nieporownywalnie lepiej niz standardowe, zarowki
spotykane na stacjach przewaznie mozna kupic za 50pln komplet, wiec
gratuluje zakupu :)

No to miszczu moja kosztowała 62 zł za sztuke w Interacrsie! Wiec mysle,
ze specjalnie nie przeplacilem. Cale szczescie ze kupilem tylko jedna.

Specjalnie pewnie nie, malo kto swiadomie placi 2x tyle co normalnie.
Swoja droga moje gratulacje, nawet w IC VP kosztuje ~26, a NB ~40pln, czyli
_najdrozsza_ zarowka kosztuje o ponad 20pln mniej niz ty zaplaciles
"miszczu". Najlepsze zarowki Philipsa (cena/jakosc) nawet w IC kosztuja
okolo 11pln za sztuke, a IC do tanich sklepow nie nazlezy.

NIe dziwie Ci sie jakbym kupil 1 zarowke w cenie 2 moze nawet lepszych
tez bym sie wkurzyl :)

eee?

Blyszczysz elokwencja...

Ci co widza roznice należa do grupy wyznaców magnetyzerów!
Wiec nie przeplacaj, kupuj te za 5pln.
Dokladnie.
PS. Kupiles juz magnetyzer?

A tobie sloma z butow jeszcze wystaje, czy juz zdarzyles ja schowac pod
nogawke?
Z mojej strony EOT, dyskusja z toba to jak paplanie sie w blocie ze swinia,
mozna sie pobrudzic... a swinia to lubi.

Pozdr

22 Data: Luty 13 2008 21:17:16
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: jaki 


A tobie sloma z butow jeszcze wystaje, czy juz zdarzyles ja schowac pod nogawke?
Z mojej strony EOT, dyskusja z toba to jak paplanie sie w blocie ze swinia, mozna sie pobrudzic... a swinia to lubi.

Zero merytoerycznej argumentacji, tylko internetowy belkot.

PS. Pojecie na temat cen zarówek w IC masz takie jak na temat jako¶ci tychże zarówek.
Żadne.

23 Data: Luty 13 2008 12:22:03
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: PiotrF 


Użytkownik "jaki" <taki@nijaki.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:fouedk$c2n$1node1.news.atman.pl...

To moze ja..
Normalnie kupowalem zarowki na stacji benzybowej po 5 zł.
Teraz kupilem (cale szczescie, ze tylko 1) zarowke za 60 pare zlotych.
To jest jaki¶ Philips, z tych Lepszych.
Rożnica jest żadna.
To jest po prostu wyciaganie kasy.
Ci co widza roznice należa do grupy wyznaców magnetyzerów!


Potwierdzam
Raz się naci±łem na komplet Philipsa +30%
Zapłaciłem 2x więcej niż za zwykłe Tungsram i nic lepiej nie swieciły
A na dodatek po pół roku się przepaliły obydwa filipsy
Teraz znow używam najzwyklejszych tungsów i swiec± tak samo jak te
badziewiarskie filipsy
i to przez 2 lata a nie 6miesięcy
Filips to szit
specjalnie piszę przez F bo s±g.. warte

Piotr
P206 1,4 2001 102km

24 Data: Luty 13 2008 21:48:30
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: Wojtaszek 

PiotrF pisze:

Potwierdzam
Raz się naci±łem na komplet Philipsa +30%
Zapłaciłem 2x więcej niż za zwykłe Tungsram i nic lepiej nie swieciły
A na dodatek po pół roku się przepaliły obydwa filipsy
Teraz znow używam najzwyklejszych tungsów i swiec± tak samo jak te badziewiarskie filipsy
i to przez 2 lata a nie 6miesięcy
Filips to szit
specjalnie piszę przez F bo s±g.. warte

tez potwierdzam
co do halogenow philipsa mam bardzo zle zdanie
jasnosc ta sama, 2x drozej, 4x krocej

25 Data: Luty 13 2008 10:14:48
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: Seba 

"Miszaa" <brak@maila.pl> napisal w wiadomosci news:foubrp$586$1
@nemesis.news.tpi.pl :

Jakie zarowki H4 o standardowej mocy moga w tym pomoc ?

Jezeli z instalacja elektr. masz wszytsko ok to kup sobie np.
Philipsy Premium. Stosunek ceny do jakosci maja najlepszy ze
wszytskich podobnych zarowek - np. w stosunku do Philipsow Vision
Plus oferuja swiatlo tylko odrobinke innej barwy - a zasieg i komfort
dzialania ten sam. A cena zauwazalnie inna.



--
Pozdrawiam
Sebastian S.

26 Data: Luty 13 2008 11:18:15
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: Mirek Ptak 

Dnia 2008-02-13 10:01,  *Miszaa* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

witam,

Chcialbym lepiej widzieć w deszczu... w swoim 8 letnim Daewoo...

Miałem kiedys w Astrze takie:
http://www.allegro.pl/item308817890_philips_zarowki_h4_12v_60_55w_nightguide_3_in_1.html
i takie polecam.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

27 Data: Luty 13 2008 10:25:09
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opi nie
Autor: Seba 

Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisal w wiadomosci
news:foug57$baf$1news.onet.pl :

http://www.allegro.pl/item308817890_philips_zarowki_h4_12v_60_55w
_nightguide_3_in_1.html i takie polecam.

Ja je mam w wersjii bodajze H7 w Lancii - IMO slaby wybor. Zero
rewelacji - ta roznice w oswietleniu widac tylko jak sobie stoje w
korku i oswietlam tyl innego pojazdu :).
 
Jak dokoncza zywota wracam do Philipsow Premium.

--
Pozdrawiam
Sebastian S.

28 Data: Luty 13 2008 11:48:12
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opi nie
Autor: Mirek Ptak 

Dnia 2008-02-13 11:25,  *Seba* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

http://www.allegro.pl/item308817890_philips_zarowki_h4_12v_60_55w
_nightguide_3_in_1.html i takie polecam.

Ja je mam w wersjii bodajze H7 w Lancii - IMO slaby wybor. Zero rewelacji - ta roznice w oswietleniu widac tylko jak sobie stoje w korku i oswietlam tyl innego pojazdu :).
 Jak dokoncza zywota wracam do Philipsow Premium.

Ja je jeszcze spróbuję jak będ± działać z soczewkami - jako¶ mam do nich zaufanie a miałem je też w Astrze II w wersji H7 - dobrze się sprawowały :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

29 Data: Luty 13 2008 12:48:03
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opi nie
Autor: Seba 

Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisal w wiadomosci
news:fouhtc$gdc$3news.onet.pl :

 

Ja je jeszcze sprobuje jak beda dzialac z soczewkami - jakos mam
do nich zaufanie a mialem je tez w Astrze II w wersji H7 -
dobrze sie sprawowaly :)


To zobacz dokladnie bo teraz sa jakies dwie wersje - do zwyklych
reflektorow i do reflektorow soczewkowych.
I niby maja przedluzona zywotnosc (ja wlasnie mam ta "nowsza"
wersje).


--
Pozdrawiam
Sebastian S.

30 Data: Luty 13 2008 14:20:20
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opi nie
Autor: Mirek Ptak 

Dnia 2008-02-13 13:48,  *Seba* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

Ja je jeszcze sprobuje jak beda dzialac z soczewkami - jakos mam
do nich zaufanie a mialem je tez w Astrze II w wersji H7 -
dobrze sie sprawowaly :)


To zobacz dokladnie bo teraz sa jakies dwie wersje - do zwyklych reflektorow i do reflektorow soczewkowych.
I niby maja przedluzona zywotnosc (ja wlasnie mam ta "nowsza" wersje).

Sprawdzę, bo nie wiedziałem o tych 2 wersjach - na razie mam fabryczne żarówki.

Pozdrawiam - Mirek
PS
To Ty mi zakosiłe¶ PLiterki? :)
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

31 Data: Luty 13 2008 13:34:19
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opi nie
Autor: Seba 

Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisal w wiadomosci
news:fouqqk$dhs$1news.onet.pl :
 

PS
To Ty mi zakosiles PLiterki? :)

Tak.
Nostalgia nie pozwala mi sie rozstac z XNewsem, ktory juz sie stal
troszeczke archaiczny ...
;)


--
Pozdrawiam
Sebastian S.

32 Data: Marzec 02 2008 12:50:42
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opi nie
Autor: jerzu 

On Wed, 13 Feb 2008 10:25:09 +0000 (UTC), Seba
<seb_beztego_sob@gazeta.pl> wrote:

Ja je mam w wersjii bodajze H7 w Lancii - IMO slaby wybor. Zero
rewelacji - ta roznice w oswietleniu widac tylko jak sobie stoje w
korku i oswietlam tyl innego pojazdu :).

Dokładnie te same odczucia. U mnie lepiej od tych żarówek ¶wiec±
zwykłe H7 Tungsrama ze stacji benzynowej. Obecnie mam włożone Philips
Premium ale przymierzam się do zakupu Osram Silverstar - zobaczę co to
za ptica ;-))

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org  GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

33 Data: Marzec 02 2008 13:12:24
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opi nie
Autor: Adam Płaszczyca 

On Sun, 02 Mar 2008 12:50:42 +0100, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:

Premium ale przymierzam się do zakupu Osram Silverstar - zobaczę co to
za ptica ;-))

Polecam - bardzo przyjemne ¶wiatło, nie przeniebieszczone, dzięki
czemu dobrze się sprawdza w deszczu czy mżawce. Mam takowe w ¶cierce,
2xH4 i 2xH3 i jestem zadowolony.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

34 Data: Marzec 02 2008 15:54:16
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opi nie
Autor: Seba 

Obecnie mam wlozone Philips
Premium ale przymierzam sie do zakupu Osram Silverstar

Ja swego czasu porownalem sobie w Escorcie (H4) Philipsy Premium do
Philipsow Vision Plus (spalila sie jedna Vision Plus, wiec
zamontowalem Premium) - roznica w barwie swiatla jest, ale naprawde
minimalna. W codziennej eksploatacji wrecz niezauwazalna.

Jak mi sie przepala te na ktorych aktualnie jezdze to chyba kupie
Osram Night Breaker - zobaczymy, czy bedzie zauwazalna roznica.
Jak nie to sie przeprosze znowu z Philipsami Premium - przetestowalem
na sobie juz chyba wszytskie 'lepsiejsze' zarowki a i tak prawie
zawsze zaluje ze nie kupilem wlasnie Premium.


--
Pozdrawiam
Sebastian S.

35 Data: Luty 13 2008 10:45:58
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: drovy 

Podepnę się pod w±tek...

Omega B, żarówki Philips (+30%), soczewki "DEPO" - katastrofa.

PoradĽcie, będzie jaka¶ widoczna  poprawa po zainstalowaniu
czego¶ takiego, czy po prostu wywalić DEPO?

http://www.allegro.pl/item306105514.html

Zaznaczam, że nie mam nic wspólnego ze sprzedaj±cym !!!


--


36 Data: Luty 13 2008 12:57:18
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: Lewis 


Omega B, żarówki Philips (+30%), soczewki "DEPO" - katastrofa.

PoradĽcie, będzie jaka¶ widoczna  poprawa po zainstalowaniu
czego¶ takiego, czy po prostu wywalić DEPO?

http://www.allegro.pl/item306105514.html

Zaznaczam, że nie mam nic wspólnego ze sprzedaj±cym !!!


Po pierwsze to będziesz miec odrazu wielu wrogów na drodze bo to to ustrojstwo to nijak ma się do fabrycznych xenonów i jest bardzo upierdliwe dla innych użyszkodników ruchu.
¦wiatło faktycznie będziesz miec chłodniejsze niż zwykła zarówka i bedzie go więcej.
Ogólnie gra niewarta ¶wieczki te chińskie przetwornice wprowadzaja dookoła tyle zakłóceń ze radio czasami przestaje odbierać... A jak masz CB bez filtrów to pożegnaj sie z odsłuchem.

Najpierw sprawdĽ czy masz wszytsko ok z instalacj± weĽ miernik i sprawdĽ jakie napięcie masz na żarówkach jak mniej niż 12V to rób bezpo¶redni± instalacje (już kiedy¶ opisywałem) gruby kabel bezpo¶rednio z alternatora i przekaĽniki, jak kto¶ Ci powie ze uszkodzisz blaskownice czy popal± sie żarówki to olej go, od dłuższego czasu mam taka instalacje i plastikowe blaskownice i jako¶ nie mam problemów,a zarówki ¶wiec± nie krócej niż rok, koszt operacji jakie¶ 50zł w zależno¶ci od użytych materiałów.
Wielu znajomych mnie pyta jakie mam zarówki ze ¶wiec± takim jasnym BIAŁYM ¶wiatłem, otóż najtańsze Narva po 6-7zł i bije na łeb niejedne Helle czy Philipsy +XX% czy inne nightvision-y.

--
Pozdrawiam
Lewis
red GSF 400 na sprzedaż

37 Data: Luty 14 2008 06:21:22
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor:

Najpierw sprawdĽ czy masz wszytsko ok z instalacj± weĽ miernik i sprawdĽ
jakie napięcie masz na żarówkach jak mniej niż 12V to rób bezpo¶redni±
instalacje

Pewnie, że sprawdzę. Ale z tego co słyszałem i zaobserwowałem, to problem tkwi
wła¶nie w tych cholernych "DEPO". Miałem wcze¶niej zwykłe ryflowane, zdecydowanie
wydajniej ¶wieciły.

Dzięki kolego.

--


38 Data: Luty 13 2008 13:10:09
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- prośba o opinie
Autor: J.F. 

On Wed, 13 Feb 2008 10:01:38 +0100,  Miszaa wrote:

Czy faktycznie lepiej widać w deszczu, mgle? Czy to jest tylko "bajer"
reklamowy...

http://www.allegro.pl/item310579997_zarowki_bosma_fire_h4_55w_100w_deszcz_mgla_noc.html

Mimo ambitnego opisu to sa chyba zolte selektywne.
Czyli zatrzymana/stlumiona niebieska czesc widma.
Rzekomo niebieski lepiej sie odbija od kropelek wody,
wiec we mgle zolty ma lepszy zasieg.
Ale to naprawde we mgle, o ile sie domyslam nie masz problemu
z tym ze widzisz w deszczu "biala sciane" przed soba, tylko
po prostu jezdnia ciemna. Watpie zeby to pomoglo.

Sam ma podobnie .. sprawdzic ustawienie ?  obnizyc swiatla zeby
bardziej na jezdnie swiecily ?
wyjsc i wyczyscic reflektory [niektore bardzo lapia brud] ?
Spryskiwacze zamontowac ?

http://www.allegro.pl/item306784622_bosma_extreme_white_kpl_zarowek_halogenowych_h4.html
http://www.allegro.pl/item305454651_zarowki_xenon_h4_h7_grand_prix_super_white_h_i_d.html
http://www.allegro.pl/item306941731_zarowki_kpl_osram_night_breaker_h4_wroclaw_d_j.html
http://www.allegro.pl/item307420521_x_treme_h4_80_philips_oryginal.html

A te to chyba odwrotnie. Mniej zoltego, swiatlo bardziej "ksenonowo
biale". Na mgle gorsze, na deszcz chyba bez znaczenia.

A w te "wiecej swiatla" cos nie bardzo wierze, patrz archiwum.

J.

39 Data: Luty 13 2008 13:31:51
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: Adam Płaszczyca 

On Wed, 13 Feb 2008 10:01:38 +0100, "Miszaa" <brak@maila.pl> wrote:

Chcialbym lepiej widzieć w deszczu... w swoim 8 letnim Daewoo...

Jakie żarówki H4 o standardowej mocy mog± w tym pomóc ?

Żółte. A na serio - Osram Silverstar s± niezłe.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

40 Data: Luty 13 2008 15:00:17
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- prośba o opinie
Autor: J.F. 

On Wed, 13 Feb 2008 13:31:51 +0100,  Adam Płaszczyca wrote:

On Wed, 13 Feb 2008 10:01:38 +0100, "Miszaa" <brak@maila.pl> wrote:
Chcialbym lepiej widzieć w deszczu... w swoim 8 letnim Daewoo...
Jakie żarówki H4 o standardowej mocy mog± w tym pomóc ?

Żółte.

No wlasnie - czy jego problem zolte rozwiaza ?

Sierra po deszczu tez bardzo zle swieci i jestem ciekaw czy
to kwestia brudzacych sie lamp [mocno], czy asfalt jakis
ciemny sie robi, a moze kwestia ustawienia ?
W kazdym badz razie drogi nie widac.
Slupki, pasy odblaskowe widac, a pieszych .. pieszych w deszczu malo.

J.

41 Data: Luty 13 2008 15:11:16
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: Adam Płaszczyca 

On Wed, 13 Feb 2008 15:00:17 +0100, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Żółte.

No wlasnie - czy jego problem zolte rozwiaza ?

Sierra po deszczu tez bardzo zle swieci i jestem ciekaw czy
to kwestia brudzacych sie lamp [mocno], czy asfalt jakis
ciemny sie robi, a moze kwestia ustawienia ?
W kazdym badz razie drogi nie widac.
Slupki, pasy odblaskowe widac, a pieszych .. pieszych w deszczu malo.

Może lamp? Ogólnie w trudnych warunkach lepiej się sprawdza ¶wiatło
bliższe czerwienie (żółtawe) niż niebieskawe. St±d popularne we
francuzach żółte przeciwmgłowe. Inna sprawa, że takie ¶wiatła musz±
być żółte albo żółtawe 'by design', a nei żółtawe ze zużycia.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

42 Data: Luty 13 2008 16:36:06
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- prośba o opinie
Autor: J.F. 

On Wed, 13 Feb 2008 15:11:16 +0100,  Adam Płaszczyca wrote:

On Wed, 13 Feb 2008 15:00:17 +0100, J.F.
Żółte.
No wlasnie - czy jego problem zolte rozwiaza ?
Sierra po deszczu tez bardzo zle swieci i jestem ciekaw czy
to kwestia brudzacych sie lamp [mocno], czy asfalt jakis
ciemny sie robi, a moze kwestia ustawienia ?
W kazdym badz razie drogi nie widac.
Slupki, pasy odblaskowe widac, a pieszych .. pieszych w deszczu malo.

Może lamp? Ogólnie w trudnych warunkach lepiej się sprawdza ¶wiatło
bliższe czerwienie (żółtawe) niż niebieskawe.

Ale zauwaz ze ja nie narzekam na to ze mi sie swiatlo od kropel
odbija, tylko ze wszystko jakies czarne.

J.

43 Data: Luty 13 2008 14:39:52
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: UE 


| Jakie żarówki H4 o standardowej mocy mog± w tym pomóc ?

Polecam Ci Philips Blue Vison... w Astrze F efekt znakomity... teraz mam
Vectrę z xenonami i to jest ładne ¶wiatło, szczególnie podczas
deszczu...

 Czy jest sens kupować markowe (Osram, Philips etc.) czy tez wszystko
jedno, które...

Przetestowałem w Astrze kilka zestawów od zwykłych za 8 zł do
orginalnych Philips i te ostatnie były OK..

--
Pozdrawiam Karol

Ps. My¶lałem, że zmnieniłe¶ samochód na Civic... co z t± ofert± na ZSZJ?

44 Data: Luty 13 2008 21:32:05
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: Alex81 

In article <foubrp$586$1@nemesis.news.tpi.pl>, brak@maila.pl says...

Chcialbym lepiej widzieć w deszczu... w swoim 8 letnim Daewoo...

Jakie żarówki H4 o standardowej mocy mog± w tym pomóc ?

Philips Allweather.
 
Czy faktycznie lepiej widać w deszczu, mgle? Czy to jest tylko "bajer"
reklamowy...

Lepiej, różnica po zamianie ze zwykłych A4 była wyraĽnie widoczna.

[...]
Czy jest sens kupować markowe (Osram, Philips etc.) czy tez wszystko jedno,
które...

IMO jest. Mam u siebie wspomniane żarówki od dwóch lat (dostałem je wraz
z samochodem), zrobiłem w tym czasie ok. 40kkm z czego sporo po
załamuj±cych drogach Łodzi. Przetrwały nawet awarię regulatora napięcia
i okresowe traktowanie pr±dem o napięciu mniej więcej 20V. Ci±gle
¶wietnie ¶wiec±, przed okresem letnim dokupię chyba H3 z tej samej serii
do przeciwmgielnych.

--
GG #1667593
"My Partner. My Wife. My Life". My God.
(c) Al Bundy

45 Data: Luty 13 2008 23:04:33
Temat: Re: Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie
Autor: lux 

zwykłe Osram Bilux, w każdym sklepie za 10 zł.
Mam i polecam.
Swoj± drog± to wygrały kiedy¶ test porównawczy w Auto ¦wiecie.

--
lux

Lepsze żarówki H4- pro¶ba o opinie