Grupy dyskusyjne   »   Lewy stopień

Lewy stopień



1 Data: Wrzesien 19 2012 00:25:31
Temat: Lewy stopień
Autor: SEBASTIAN SZCZESNIAK (POLAND) 

Witam

Podejmuję próby reaktywacji Garba, może ktoś ma na zbyciu za
niewielkie odstępne lewy stopień do Mexa z 86?

Druga sprawa to problem hamulcowy, po wciśnięciu hamulca pryska płyn
spod pedału. Co to poszło?

Pozdrawiam

Seba



2 Data: Wrzesien 19 2012 09:43:58
Temat: Re: Lewy stopień
Autor: falco 

W dniu 2012-09-19 09:25, SEBASTIAN SZCZESNIAK (POLAND) pisze:

Druga sprawa to problem hamulcowy, po wciśnięciu hamulca pryska płyn
spod pedału. Co to poszło?

Siema,
niestety, ale masz do wymiany pompę hamulcową.


--
Pozdr! falco
fKG > serVWis części reklama www.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

3 Data: Wrzesien 19 2012 00:46:36
Temat: Re: Lewy stopień
Autor: SEBASTIAN SZCZESNIAK (POLAND) 

On 19 Wrz, 09:44, falco  wrote:

W dniu 2012-09-19 09:25, SEBASTIAN SZCZESNIAK (POLAND) pisze:

> Druga sprawa to problem hamulcowy, po wciśnięciu hamulca pryska płyn
> spod pedału. Co to poszło?

Siema,
niestety, ale masz do wymiany pompę hamulcową.

--
Pozdr! falco
fKG > serVWis części reklamawww.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

No trudno, tak myślałem. Na szczęście w umyciu auta to nie
przeszkadza:)

4 Data: Wrzesien 21 2012 12:36:22
Temat: Re: Lewy stopień
Autor: Taptuś 

W dniu 2012-09-19 09:46, SEBASTIAN SZCZESNIAK (POLAND) pisze:

On 19 Wrz, 09:44, falco  wrote:
W dniu 2012-09-19 09:25, SEBASTIAN SZCZESNIAK (POLAND) pisze:

Druga sprawa to problem hamulcowy, po wciśnięciu hamulca pryska płyn
spod pedału. Co to poszło?

Siema,
niestety, ale masz do wymiany pompę hamulcową.

--
Pozdr! falco
fKG > serVWis części reklamawww.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

No trudno, tak myślałem. Na szczęście w umyciu auta to nie
przeszkadza:)


a moze zestaw naprawczy ?? :)

pzdr.
Taptuś

5 Data: Wrzesien 21 2012 13:00:55
Temat: Re: Lewy stopień
Autor: falco 

W dniu 2012-09-21 12:36, Taptuś pisze:

a moze zestaw naprawczy ?? :)

Znam takich co zakładają, ale ja jestem przeciwny, choć tu decyzja należy do właściciela. Obecnie koszt nowej pompy dobrej firmy, to naprawdę niewiele a pseudo jakość wszelkich gumowych części oferowanych do GarBusków, to zgroza. Na heblach nie ma co kombinować, ale to moje, mocno subiektywne zdanie... ;)


--
Pozdr! falco
fKG > serVWis części reklama www.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

6 Data: Wrzesien 24 2012 13:28:38
Temat: Re: Lewy stopień
Autor: coaster 

W dniu 2012-09-21 13:00, falco pisze:

W dniu 2012-09-21 12:36, Taptuś pisze:

a moze zestaw naprawczy ?? :)

Znam takich co zakładają, ale ja jestem przeciwny, choć tu decyzja
należy do właściciela. Obecnie koszt nowej pompy dobrej firmy, to
naprawdę niewiele a pseudo jakość wszelkich gumowych części oferowanych
do GarBusków, to zgroza. Na heblach nie ma co kombinować, ale to moje,
mocno subiektywne zdanie... ;)


Jezeli masz_dobra_reperaturke_, to jaki problem? Gdzie tu kombinacja? Chyba nie nazwiesz kombinacja np. honowania pompy/cylinderka?
Garb to nie masowka, to zabytek. :-)

--
PoZdR
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is
the less mysterious it proves to be"
Sir Artur Conan Doyle, The Red-Headed League
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

7 Data: Pa?dziernik 05 2012 00:01:49
Temat: Re: Lewy stopień
Autor: Tomasz Antkowiak 

W dniu 2012-09-21 13:00, falco pisze:

W dniu 2012-09-21 12:36, Taptuś pisze:

a moze zestaw naprawczy ?? :)

Znam takich co zakładają, ale ja jestem przeciwny, choć tu decyzja
należy do właściciela. Obecnie koszt nowej pompy dobrej firmy, to
naprawdę niewiele a pseudo jakość wszelkich gumowych części oferowanych
do GarBusków, to zgroza. Na heblach nie ma co kombinować, ale to moje,
mocno subiektywne zdanie... ;)





bo sie tam moze akurat niby znasz warszawiaku co ?;)

falco ma racje - pompa do wywalenia, zestaw naprawczy nie bedzie dzialal. jak pompa cieknie spod iglicy to znaczy na 99% otwor w pompie nie jest juz okragly tylko owalny i nowe uszczelnienie wystarczy na kilka chwil.

:D

--
Tomasz Antkowiak
Puzzel Constructor

8 Data: Pa?dziernik 05 2012 15:24:40
Temat: Re: Lewy stopień
Autor: coaster 

W dniu 2012-10-05 00:01, Tomasz Antkowiak pisze:

W dniu 2012-09-21 13:00, falco pisze:
W dniu 2012-09-21 12:36, Taptuś pisze:

a moze zestaw naprawczy ?? :)

Znam takich co zakładają, ale ja jestem przeciwny, choć tu decyzja
należy do właściciela. Obecnie koszt nowej pompy dobrej firmy, to
naprawdę niewiele a pseudo jakość wszelkich gumowych części oferowanych
do GarBusków, to zgroza. Na heblach nie ma co kombinować, ale to moje,
mocno subiektywne zdanie... ;)





bo sie tam moze akurat niby znasz warszawiaku co ?;)

falco ma racje - pompa do wywalenia, zestaw naprawczy nie bedzie
dzialal. jak pompa cieknie spod iglicy to znaczy na 99% otwor w pompie
nie jest juz okragly tylko owalny i nowe uszczelnienie wystarczy na
kilka chwil.

:D

Hm hm, hm... Pociekla mi kiedys pompa (brasi-lijska). Chluplo ze az strach. Kupilem reperaturke (spain), zmienilem gumki (z jakiegos powodu jedna byla uszkodzona) i jezdzilem dalej latami...
:-P


--
PoZdR
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is
the less mysterious it proves to be"
Sir Artur Conan Doyle, The Red-Headed League
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Lewy stopień



Grupy dyskusyjne