Grupy dyskusyjne   »   Dla spragnionych wieści o Zientarskim

Dla spragnionych wieści o Zientarskim



1 Data: Czerwiec 30 2008 23:13:42
Temat: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Bard13 

http://wiadomosci.wp.pl/kat,50316,title,Zientarski-jechal-duzo-wolniej-niz-wszyscy-sadzili,wid,10106740,wiadomosc_prasa.html

Znany dziennikarz motoryzacyjny Maciej Zientarski, który w lutym tego
roku rozbił się na warszawskim Ursynowie sportowym ferrari, tuż przed
wypadkiem nie pędził 200-300 km na godzinę, jak podawano wcześniej.
Zientarski jechał wolniej, ok 150 km na godzinę - wynika z ekspertyzy,
do której dotarł "Dziennik". Lecz to i tak trzy razy szybciej niż
dozwolona prędkość.
Sportowe ferrari 360 modena rozbiło się 27 lutego, uderzając w
betonowy słup wiaduktu. Roztrzaskane na części auto spłonęło, jadący
nim dziennikarz "Super Expresu" Jarosław Zabiega zginął, a ciężko
ranny Zientarski długo był w śpiączce i do dziś jest w stanie, który
nie pozwala na przesłuchanie go przez prokuraturę.
Po wypadku media obiegła sensacyjna wiadomość, że auto pędziło po
warszawskich ulicach z prędkością 300 km/godz.. Ekspertyza, którą
dostała w ciągu ostatnich dni prokuratura, mówi jednak co innego -
ferrari jechało z prędkością 140-150 km/godz., a tuż przez zderzeniem
kierowca wyhamował i uderzył w słup z prędkością 70-100 km/godz..
Samochód uległ jednak kompletnemu zniszczeniu, rozerwał się na kilka
fragmentów, a szczątki maszyny zaczęły płonąć.
Zderzenie z betonową przeszkodą to ekstremalna sytuacja. Kiedy
zderzają się dwa samochody, odbijają się od siebie, obracają,
przesuwają - to pochłania energię kinetyczną. Kiedy przeszkoda jest z
betonu, całą siłę zderzenia bierze na siebie auto
Kiedy przeszkoda jest z betonu, całą siłę zderzenia bierze na siebie
auto, w czasie 3-4 dziesiątych części sekundy wyhamowuje do zera -
powiedział Walenty Dudziak ze Stowarzyszenia Rzeczoznawców Techniki
Samochodowej.
Ekspertyza sporządzona dla prokuratury opisuje okoliczności wypadku.
Auto najechało na poprzeczną muldę w miejscu, gdzie prędkość jest
ograniczona do 50 km/godz. Straciło przyczepność i wyskoczyło z trasy.
Eksperci wyraźnie zaznaczają, że gdyby samochód jechał z przepisową
prędkością 50 km/godz., wypadku by nie było.
Nie stwierdzili natomiast jednoznacznie, kto prowadził, a więc kto
ponosi odpowiedzialność karną za kraksę. Według ekspertyzy układ ciał
po wypadku wskazuje, że za kierownicą był Zientarski, nie jest jednak
wykluczone, że ciała ułożyły się dopiero po uderzeniu. Będziemy
musieli teraz na nowo przeanalizować zeznania świadków - mówi
Katarzyna Dobrzańska, szefowa Prokuratury Rejonowej Warszawa-Mokotów.

150 to owszem więcej niż dopuszczalna, ale i tak to prawie normalna
prędkość na tej trasie



2 Data: Lipiec 01 2008 08:28:35
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: szerszen 


Użytkownik "Bard13"  napisał w wiadomości http://wiadomosci.wp.pl/kat,50316,title,Zientarski-jechal-duzo-wolniej-niz-wszyscy-sadzili,wid,10106740,wiadomosc_prasa.html


Zientarski jechał wolniej, ok 150 km na godzinę - wynika z ekspertyzy,
do której dotarł "Dziennik". Lecz to i tak trzy razy szybciej niż
dozwolona prędkość.

no prosze, to moja 8 letnia foka z 220kkm na liczniku ma lepsze zawieszenie niz ferrari :)
jestem z niej dumny :D

3 Data: Lipiec 01 2008 08:50:01
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Robert Wicik 

Użytkownik "Bard13"  napisał w wiadomości


http://wiadomosci.wp.pl/kat,50316,title,Zientarski-jechal-duzo-wolniej-niz-wszyscy-sadzili,wid,10106740,wiadomosc_prasa.html


ferrari jechało z prędkością 140-150 km/godz., a tuż przez zderzeniem
kierowca wyhamował i uderzył w słup z prędkością 70-100 km/godz.
Samochód uległ jednak kompletnemu zniszczeniu, rozerwał się na kilka
fragmentów, a szczątki maszyny zaczęły płonąć.

Taaa i mamy uwierzyć, że auto rozsypało się po uderzeniu z tak małą
prędkością.
Pachnie mi tu szwindlem.

4 Data: Lipiec 01 2008 00:03:14
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Bard13 

On 1 Lip, 08:50, "Robert Wicik"  wrote:

Taaa i mamy uwierzyć, że auto rozsypało się po uderzeniu z tak małą
prędkością.
Pachnie mi tu szwindlem.

W jakim celu?
I tak mamy przekroczenie prędkości, więc winę kierującego.
A jaka jest różnica w sądzie, ze jechał 120 a 200?

5 Data: Lipiec 01 2008 09:15:33
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: szerszen 


Użytkownik "Bard13"  napisał w wiadomości

W jakim celu?

moze chodzi o np pewne nastawienie opini publicznej i sadu ktory bedzie prowadzil sprawe, w koncu 150 to kazdy z nas jezdzi, a 200 czy wiecej juz nie, szczegolnie po miescie

ferrari teraz powinno zadbac o swoj pr ;) bo w kocu nasi "eksperci" ze sportowego samochodu taczki zrobili

6 Data: Lipiec 01 2008 09:22:42
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Scyzoryk 


W jakim celu?

np. zeby pan Z. mogl wrocic do TV i powiedziec ze to byl nieszczesliwy
wypadek spowodowany zlym stanem drog. I ze tak na prawde to on jechal
niewiele ponad 120, niby jego wina ale wszyscy tak jezdza. Bedzie lepiej
odbierany, nie jako "zapierdzielacz" tylko biedny kierowca ktory musi
jezdzic po polskich drogach. Dalej bedzie mogl nam tlumaczyc jak wazna jest
ostrozna i rozwazna jazda ;)

Pozdr

7 Data: Lipiec 01 2008 13:58:02
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: WW 

Scyzoryk pisze:

W jakim celu?

np. zeby pan Z. mogl wrocic do TV i powiedziec ze to byl nieszczesliwy wypadek spowodowany zlym stanem drog. I ze tak na prawde to on jechal niewiele ponad 120, niby jego wina ale wszyscy tak jezdza. Bedzie lepiej odbierany, nie jako "zapierdzielacz" tylko biedny kierowca ktory musi jezdzic po polskich drogach. Dalej bedzie mogl nam tlumaczyc jak wazna jest ostrozna i rozwazna jazda ;)

Pozdr

Jak był ten słynny wypadek, co kierowca staranował przystanek i spadł z wiaduktu, to właśnie duża prędkość była podstawa do dodatkowego oskarżenia go o "spowodowanie zagrożenia w ruchu lądowym" czy jakoś tak
W tym wypadku az trudno uwierzyć, że ferrari peka na 4 kawałki przy dzderzeniu z predkości 100 km/h .
Jestem bardzo ciekawy reakcji firmy Ferrari na oskarżenie jej o produkcje tak słabych autek  :-P
Jakim cudem tak słabe autka  otrzymały w Polsce homologacje ?.



Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

8 Data: Lipiec 01 2008 09:22:55
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Krzysiek Niemkiewicz 

Kolega/żanka Bard13 napisał/a:

W jakim celu?
I tak mamy przekroczenie prędkości, więc winę kierującego.
A jaka jest różnica w sądzie, ze jechał 120 a 200?

Nie znam się zupełnie na prawie, ale wiem, że w orzeczeniu winy sąd bierze pod uwagę różne czynniki i nie jest to działanie zerojedynkowe przekroczył/nieprzekroczył. Gdyby jechał 200km/h można by udowodnić, że doświadczony kierowca musiał sobie zdawać sprawę z zagrożenia i świadomie podjął ryzyko. Tymczasem przy 120km/h można bronić, że kierowca wiedział (na podstawie własnych doświadczeń bądź obserwacji innych), że z tą prędkością można ten odcinek przejechać, jednak zaskoczony został reakcją zawieszenia auta, którym się poruszał, a które nie jest przygotowane na takie niespodzianki na drodze, jak feralna mulda. Dla mnie by to był duży argument między np. wyrokiem do odsiadki a w zawiasach.


--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl

Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

9 Data: Lipiec 01 2008 09:40:09
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Paweł 

Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz"  napisał w
wiadomości

feralna mulda. Dla mnie by to był duży argument między np. wyrokiem do
odsiadki a w zawiasach.

To nie ma znaczenia. Jeśli będzie wyrok to tylko w zawiasach. Bo niekarany,
cieszący się dobrą opinia i mała szkodliwość społeczna.

--
Paweł
wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i
googlemail.com  kasuję bez czytania

10 Data: Lipiec 01 2008 09:56:16
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Wojtaszek 

Paweł pisze:

To nie ma znaczenia. Jeśli będzie wyrok to tylko w zawiasach. Bo niekarany,
cieszący się dobrą opinia i mała szkodliwość społeczna.

dwa pierwsze i owszem, ale smierc to nie jest mala szkodliwosc spoleczna

11 Data: Lipiec 01 2008 09:56:48
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: yaro 


To nie ma znaczenia. Jeśli będzie wyrok to tylko w zawiasach. Bo
niekarany,
cieszący się dobrą opinia i mała szkodliwość społeczna.


Śmierć człowieka nazywasz małą szkodliwością społeczną ?

yaro

12 Data: Lipiec 01 2008 19:26:42
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: jerzu 

On Tue, 1 Jul 2008 09:56:48 +0200, "yaro"  wrote:

Śmierć człowieka nazywasz małą szkodliwością społeczną ?

Pewnie duża szkodliwość społeczna byłaby wtedy, gdyby przywalił w
autokar jadący na pielgrzymkę do Częstochowy. Jakby autobus spłonął to
i rząd mógłby się wykazać.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

13 Data: Lipiec 01 2008 19:43:01
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Artur Maślag 

jerzu pisze:

"yaro"  wrote:

Śmierć człowieka nazywasz małą szkodliwością społeczną ?

Pewnie duża szkodliwość społeczna byłaby wtedy, gdyby przywalił w
autokar jadący na pielgrzymkę do Częstochowy. Jakby autobus spłonął to
i rząd mógłby się wykazać. 

Twoja ironia jest bardzo trafna :( - niestety.

14 Data: Lipiec 02 2008 08:42:06
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Paweł 

Użytkownik "yaro"  napisał w wiadomości

To nie ma znaczenia. Jeśli będzie wyrok to tylko w zawiasach. Bo
niekarany,
cieszący się dobrą opinia i mała szkodliwość społeczna.
Śmierć człowieka nazywasz małą szkodliwością społeczną ?

Do sportowego auta wsiadło dwóch szaleńców, nikt ich nie zmuszał, sami
chcieli, zrobili krzywdę tylko sobie.

--
Paweł
wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i
googlemail.com  kasuję bez czytania

15 Data: Lipiec 01 2008 20:32:20
Temat: Re: Dla spragnionych wieœci o Zientarskim
Autor: J.F. 

On Tue, 1 Jul 2008 00:03:14 -0700 (PDT),  Bard13 wrote:

Pachnie mi tu szwindlem.
W jakim celu?
I tak mamy przekroczenie prędkości, więc winę kierującego.
A jaka jest różnica w sądzie, ze jechał 120 a 200?

A ile tam wolno ? jesli 90, to 120 przy zyczliwych sedziach moze byc
za malo.
Owszem, przekroczyl, ale raczej nie jest to predkosc przy ktorej auto
wylatuje z drogi .

J.

16 Data: Lipiec 01 2008 21:03:03
Temat: Re: Dla spragnionyc h wieœci o Zien tarskim
Autor: Michal Jankowski 

J.F.  writes:

On Tue, 1 Jul 2008 00:03:14 -0700 (PDT),  Bard13 wrote:
Pachnie mi tu szwindlem.
W jakim celu?
I tak mamy przekroczenie prędkości, więc winę kierującego.
A jaka jest różnica w sądzie, ze jechał 120 a 200?

A ile tam wolno ?

O Zientarskim mówimy? 50.

jesli 90, to 120 przy zyczliwych sedziach moze byc
za malo.
Owszem, przekroczyl, ale raczej nie jest to predkosc przy ktorej auto
wylatuje z drogi .

Każdej drogi?

  MJ

17 Data: Lipiec 01 2008 09:10:03
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Agent 


Użytkownik "Robert Wicik"  napisał w wiadomości

Użytkownik "Bard13"  napisał w wiadomości http://wiadomosci.wp.pl/kat,50316,title,Zientarski-jechal-duzo-wolniej-niz-wszyscy-sadzili,wid,10106740,wiadomosc_prasa.html


ferrari jechało z prędkością 140-150 km/godz., a tuż przez zderzeniem
kierowca wyhamował i uderzył w słup z prędkością 70-100 km/godz.
Samochód uległ jednak kompletnemu zniszczeniu, rozerwał się na kilka
fragmentów, a szczątki maszyny zaczęły płonąć.

Taaa i mamy uwierzyć, że auto rozsypało się po uderzeniu z tak małą prędkością.
Pachnie mi tu szwindlem.

Mi tez. Pamiętem jakiś progrma w tv gdzie zderzali z betonową ściana corsę B i najmniejszego Smarta przy prędkości 100 km/h. W obu dało sie otworzyc drzwi i były w jednej kupie.



18 Data: Lipiec 01 2008 09:21:26
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Mikolaj Rydzewski 

Agent wrote:


Użytkownik "Robert Wicik"  napisał w wiadomości
Taaa i mamy uwierzyć, że auto rozsypało się po uderzeniu z tak małą prędkością.
Pachnie mi tu szwindlem.

Mi tez. Pamiętem jakiś progrma w tv gdzie zderzali z betonową ściana corsę B i najmniejszego Smarta przy prędkości 100 km/h. W obu dało sie otworzyc drzwi i były w jednej kupie.

Byly glosy, ze to Ferrari z paru przystankow wyklepane bylo...

19 Data: Lipiec 01 2008 09:48:23
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: freewolny 

Użytkownik "Agent"  napisał w wiadomości

Mi tez. Pamiętem jakiś progrma w tv gdzie zderzali z betonową ściana
corsę B  i najmniejszego Smarta przy prędkości 100 km/h. W obu dało sie
otworzyc  drzwi i były w jednej kupie.

Chcę tylko nadmienić, że ludzkie organy wewnętrzne mają mniejszą odporność na przeciążenia, niż współczesne konstrukcje samochodowe. Cóż z tego, że drzwi da się otworzyć, jeśli pęknie Ci lewa komora serca?

Damian

20 Data: Lipiec 01 2008 09:53:07
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: PAndy 


"freewolny"  wrote in message

Chcę tylko nadmienić, że ludzkie organy wewnętrzne mają mniejszą odporność na przeciążenia, niż współczesne konstrukcje samochodowe. Cóż z tego, że drzwi da się otworzyć, jeśli pęknie Ci lewa komora serca?

Dlatego samochod zgniata sie w kontrolowany sposob i cala reszta systemow zabezpieczen wspomaga oddawanie energi przez cialo tak by mozliwie najlagodniej oddalo energie... nie jest tak ze zatrzymujesz sie z 100kmph w 20us

21 Data: Lipiec 01 2008 12:23:38
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Mat S 

Chcę tylko nadmienić, że ludzkie organy wewnętrzne mają mniejszą odporność
na przeciążenia, niż współczesne konstrukcje samochodowe. Cóż z tego, że
drzwi da się otworzyć, jeśli pęknie Ci lewa komora serca?

A co to ma do rzeczy? Przecież jeden z tych ludzi z ferrari zginął, a drugi
przeżył cudem. Nikt nie przeczy że takie opóźnienia są zabójcze.
Chodzi o to, że samochód rozpadł się na puzzle, a Smart przetrwał przy 70
mph spotkanie z betonem. Co prawda była to zapora, którą przesunął z pół
metra, ale to był Smart, nie Modena. Był zdalnie sterowany, a cała impreza
zorganizowana przez BBC, do obejrzenia na Youtube. Drzwi dawały się otworzyć
i zamknąć.

MS

22 Data: Lipiec 01 2008 13:42:40
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Krzysiek Kielczewski 

Sami popatrzcie co *Mat S* napisał:

Chcę tylko nadmienić, że ludzkie organy wewnętrzne mają mniejszą odporność
na przeciążenia, niż współczesne konstrukcje samochodowe. Cóż z tego, że
drzwi da się otworzyć, jeśli pęknie Ci lewa komora serca?

A co to ma do rzeczy? Przecież jeden z tych ludzi z ferrari zginął, a drugi
przeżył cudem. Nikt nie przeczy że takie opóźnienia są zabójcze.
Chodzi o to, że samochód rozpadł się na puzzle, a Smart przetrwał przy 70
mph spotkanie z betonem. Co prawda była to zapora, którą przesunął z pół
metra, ale to był Smart, nie Modena. Był zdalnie sterowany, a cała impreza
zorganizowana przez BBC, do obejrzenia na Youtube. Drzwi dawały się otworzyć
i zamknąć.

Linka podaj.

Krzysiek Kiełczewski

23 Data: Lipiec 01 2008 14:14:31
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Mat S 

Linka podaj.

prosz:
http://www.youtube.com/watch?v=ju6t-yyoU8s

wystarczylo wejsc na jutub i wpisac "smart crash test"

MS

24 Data: Lipiec 02 2008 00:59:27
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Krzysiek Kielczewski 

Sami popatrzcie co *Mat S* napisał:

Linka podaj.

prosz:
http://www.youtube.com/watch?v=ju6t-yyoU8s

wystarczylo wejsc na jutub i wpisac "smart crash test"

Trza było od razu napisać, że to Top Gear, a nie żadne poważne testy.

Krzysiek Kiełczewski

25 Data: Lipiec 02 2008 01:36:15
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Krzysiek,

Wednesday, July 2, 2008, 12:59:27 AM, you wrote:

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=ju6t-yyoU8s
wystarczylo wejsc na jutub i wpisac "smart crash test"
Trza było od razu napisać, że to Top Gear, a nie żadne poważne testy.

TopGear? Raczej FifthGear - o ile skleroza mnie znów nie zawiodła.

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :)

26 Data: Lipiec 01 2008 14:18:01
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Axel 

"Krzysiek Kielczewski"  wrote in message

Sami popatrzcie co *Mat S* napisał:
Chcę tylko nadmienić, że ludzkie organy wewnętrzne mają mniejszą
odporność  na przeciążenia, niż współczesne konstrukcje samochodowe.
Cóż z tego, że  drzwi da się otworzyć, jeśli pęknie Ci lewa komora
serca?
A co to ma do rzeczy? Przecież jeden z tych ludzi z ferrari zginął, a
drugi  przeżył cudem. Nikt nie przeczy że takie opóźnienia są zabójcze.
Chodzi o to, że samochód rozpadł się na puzzle, a Smart przetrwał przy
70  mph spotkanie z betonem. Co prawda była to zapora, którą przesunął
z pół  metra, ale to był Smart, nie Modena. Był zdalnie sterowany, a
cała impreza  zorganizowana przez BBC, do obejrzenia na Youtube. Drzwi
dawały się otworzyć  i zamknąć.
Linka podaj.

Wpisanie "smart" na stronie youtube za trudne?

http://www.youtube.com/watch?v=CJHpUO-S0i8

Tyle, ze drzwi to prawe sie tak daly otworzyc i zamknac - lewe to sie ledwo
trzymaly na pokreconej blasze...

--
Axel

27 Data: Lipiec 02 2008 01:02:33
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Krzysiek Kielczewski 

Sami popatrzcie co *Axel* napisał:

Tyle, ze drzwi to prawe sie tak daly otworzyc i zamknac - lewe to sie ledwo
trzymaly na pokreconej blasze...

I ten filmik ze Smartem spadającym na bok ma niby być argumentem w
dyskusji o samochodzie zatrzymującym się na filarze?

Krzysiek Kiełczewski

28 Data: Lipiec 02 2008 09:21:22
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Axel 

"Krzysiek Kielczewski"  wrote in message

Sami popatrzcie co *Axel* napisał:
Tyle, ze drzwi to prawe sie tak daly otworzyc i zamknac - lewe to sie
ledwo  trzymaly na pokreconej blasze...
I ten filmik ze Smartem spadającym na bok ma niby być argumentem w
dyskusji o samochodzie zatrzymującym się na filarze?

Mnie o to pytasz?


--
Axel

29 Data: Lipiec 02 2008 10:48:58
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Noel 

Użytkownik Krzysiek Kielczewski napisał:

Sami popatrzcie co *Axel* napisał:

Tyle, ze drzwi to prawe sie tak daly otworzyc i zamknac - lewe to sie ledwo trzymaly na pokreconej blasze...

I ten filmik ze Smartem spadającym na bok ma niby być argumentem w
dyskusji o samochodzie zatrzymującym się na filarze?

Bokiem się zatrzymał na filarze, to już przy 50 km/h to się rozpadnie.
Dziwne, że eksperci nie zadali sobie na tyle trudu, by policzyć, ile tam trzeba było się rozpędzić, żeby samochód przeleciał 30 metrów w powietrzu.
Na oko leciał pół sekundy, a to będzie 60m/s czyli 220km/h.
--
Tomek "Noel" B.

30 Data: Lipiec 01 2008 10:08:10
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Krzysiek Kielczewski 

Sami popatrzcie co *Agent* napisał:

Taaa i mamy uwierzyć, że auto rozsypało się po uderzeniu z tak małą
prędkością.
Pachnie mi tu szwindlem.

Mi tez. Pamiętem jakiś progrma w tv gdzie zderzali z betonową ściana corsę B
i najmniejszego Smarta przy prędkości 100 km/h. W obu dało sie otworzyc
drzwi i były w jednej kupie.

Na pewno nie przy 100km/h.

Krzysiek Kiełczewski

31 Data: Lipiec 01 2008 10:11:12
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Kuba (aka cita) 

Agent wrote:

Mi tez. Pamiętem jakiś progrma w tv gdzie zderzali z betonową ściana
corsę B i najmniejszego Smarta przy prędkości 100 km/h. W obu dało
sie otworzyc drzwi i były w jednej kupie.

chyba tylkną klape i przy pomocy sprzętu hydraulicznego :D

Czy Ty wiesz co piszesz?


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

32 Data: Lipiec 01 2008 10:41:31
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: elmer radi radisson 

Agent wrote:

Mi tez. Pamiętem jakiś progrma w tv gdzie zderzali z betonową ściana corsę B i najmniejszego Smarta przy prędkości 100 km/h. W obu dało sie otworzyc drzwi i były w jednej kupie.

Ta, otwieraczem do puszek i owszem, w jednej zbitej kulce. A crashtesty
NCAP jako referencyjne (hmm) przeprowadza sie przy predkosci 64km/h
czyli niby takiej do ktorej swiadomie wyhamowywane auto mozna spowolnic
przed kolizja.


--

Zdanie zawsze rozpoczyna się z pierwszej litery.

33 Data: Lipiec 01 2008 10:48:25
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: elmer radi radisson 

elmer radi radisson wrote:

Ta, otwieraczem do puszek i owszem, w jednej zbitej kulce. A crashtesty
NCAP jako referencyjne (hmm) przeprowadza sie przy predkosci 64km/h
czyli niby takiej do ktorej swiadomie wyhamowywane auto mozna spowolnic
przed kolizja.

...w sensie mowie o testach, w ktorych faktycznie mozna jeszcze liczyc
na otwieranie drzwi, a nie branie udzialu w konkursie "jaki to byl
model?".


--

Zdanie zawsze rozpoczyna się z pierwszej litery.

34 Data: Lipiec 01 2008 13:27:01
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Gabriel'Varius' 


Ta, otwieraczem do puszek i owszem, w jednej zbitej kulce. A crashtesty
NCAP jako referencyjne (hmm) przeprowadza sie przy predkosci 64km/h
czyli niby takiej do ktorej swiadomie wyhamowywane auto mozna spowolnic
przed kolizja.
To co powiesz o tym wypadku, jakos kangoor nie jest kula zlomu. Predkosc tez raczej nie byla max 64km/h a duzo wieksza.
http://motoryzacja.interia.pl/galerie/wypadki/tragedia-w-rychnowie/zdjecie/duze,797568
pozdrawiam


--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
       Oskar Wilde

35 Data: Lipiec 01 2008 14:25:50
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: PepedB 

Gabriel'Varius' pisze:

To co powiesz o tym wypadku, jakos kangoor nie jest kula zlomu. Predkosc tez raczej nie byla max 64km/h a duzo wieksza.
http://motoryzacja.interia.pl/galerie/wypadki/tragedia-w-rychnowie/zdjecie/duze,797568
Widzisz tam słup? Widzisz, żeby choć samochody zatrzymały się na sobie w miejscu uderzenia? Co tu porównywać?


--
Pozdrawiam, Marcin Kaliński
a-dres:{ksywka}(na)post.pl

36 Data: Lipiec 01 2008 20:28:03
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Gabriel'Varius' 

PepedB pisze:

Gabriel'Varius' pisze:

To co powiesz o tym wypadku, jakos kangoor nie jest kula zlomu. Predkosc tez raczej nie byla max 64km/h a duzo wieksza.
http://motoryzacja.interia.pl/galerie/wypadki/tragedia-w-rychnowie/zdjecie/duze,797568
Widzisz tam słup? Widzisz, żeby choć samochody zatrzymały się na sobie w miejscu uderzenia? Co tu porównywać?
A czy Ty umiesz czytac ze zrozumieniem?
Kolega elmer pisal, ze testy NCAP sa do d..py bo sa dla predkosci 64km/h a powyzej i tak z auta jest mielonka blachy i miesa ludzkiego.
Ja pokazuje wiec zdjecia gdzie predkosc byla sporo wieksza i auto cale a kierowca tez zyje, wiec testy NCAP sa cos warte.
pozdrawiam


--
        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl <-- -- -- -- --
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

37 Data: Lipiec 01 2008 23:20:15
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: PepedB 

Gabriel'Varius' pisze:

A czy Ty umiesz czytac ze zrozumieniem?
Kolega elmer pisal, ze testy NCAP sa do d..py bo sa dla predkosci 64km/h a powyzej i tak z auta jest mielonka blachy i miesa ludzkiego.
Ja pokazuje wiec zdjecia gdzie predkosc byla sporo wieksza i auto cale a kierowca tez zyje, wiec testy NCAP sa cos warte.

Ależ wszystko doczytałem. Rzecz w tym, że wyszliśmy od dzwona z słupem. Poza tym trochę inaczej zrozumiałem elmera- otóż powyżej i to niewiele powyżej zaczyna się mielonka, ale w warunkach zbliżonych do testowych. Jeśli auto wytraca prędkość na wielu przeszkodach, względnie nie zatrzymuje się na przeszkodzie tylko obraca się i leci dalej to nie można tego porównać do warunków testowych, ani tym bardziej do uderzenia w sztywną wąską przeszkodę. Musimy mieć świadomość, że zaawansowane konstrukcje karoserii oceniane maksimum gwiazdek dają ograniczoną ochronę, a nawet bardzo ograniczoną względem tego, co próbują nam wbić do głowy zabiegi marketingowe producentów. Jak widać całkiem udane zabiegi, skoro "to niemożliwe, żeby Ferrari tak się rozpadło". To, że jest bezpieczniej niż jeszcze kilka lat temu to dobrze, ale musimy mieć świadomość, że dzwon przy całkiem małej prędkości wciąż może skończyć się tragicznie. Powyżej kilkudziesięciu km/h więcej zależy od szczęścia niż od ochrony, jaką zapewnia nadwozie. Tyle ode mnie.


--
Pozdrawiam, Marcin Kaliński
a-dres:{ksywka}(na)post.pl

38 Data: Lipiec 02 2008 10:08:32
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: elmer radi radisson 

Gabriel'Varius' wrote:

Kolega elmer pisal, ze testy NCAP sa do d..py bo sa dla predkosci 64km/h a powyzej i tak z auta jest mielonka blachy i miesa ludzkiego.
Ja pokazuje wiec zdjecia gdzie predkosc byla sporo wieksza i auto cale a kierowca tez zyje, wiec testy NCAP sa cos warte.

Moglbys mi pokazac gdzie napisalem ze sa do dupy? Bo ja nie widze.
Napisalem o samym crash tescie NCAP jako takim, w ktorym faktycznie
mozna liczyc na otwarcie drzwi a nie kompleksowe ciecie palnikami i
obcegami (TM).




--

Zdanie zawsze rozpoczyna się z pierwszej litery.

39 Data: Lipiec 01 2008 09:46:09
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Rosomaczek 

Agent pisze:

Mi tez. Pamiętem jakiś progrma w tv gdzie zderzali z betonową ściana
corsę B i najmniejszego Smarta przy prędkości 100 km/h. W obu dało sie
otworzyc drzwi i były w jednej kupie.

Chodzi pewnie o to:
http://www.youtube.com/watch?v=ju6t-yyoU8s

Tyle że tu podstawowa różnica jest taka, że betonowe zapory nie były
słupem i mogły się przemieścić...

--
Rosomaczek, co włazi na krzaczek

40 Data: Lipiec 01 2008 14:33:16
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: ReddyS 

Dnia 01-07-2008 o 09:10:03 Agent  napisał(a):

Mi tez. Pamiętem jakiś progrma w tv gdzie zderzali z betonową ściana  corsę B i najmniejszego Smarta przy prędkości 100 km/h. W obu dało sie  otworzyc drzwi i były w jednej kupie.

Właśnie! Też to widziałem. Biorąc to pod uwagę, to ta ekspertyza zaj...  śmierdzi.

--
ReddyS
"Never Say Never"

41 Data: Lipiec 01 2008 12:15:27
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: fel 

Robert Wicik pisze:

Użytkownik "Bard13"  napisał w wiadomości http://wiadomosci.wp.pl/kat,50316,title,Zientarski-jechal-duzo-wolniej-niz-wszyscy-sadzili,wid,10106740,wiadomosc_prasa.html


ferrari jechało z prędkością 140-150 km/godz., a tuż przez zderzeniem
kierowca wyhamował i uderzył w słup z prędkością 70-100 km/godz.
Samochód uległ jednak kompletnemu zniszczeniu, rozerwał się na kilka
fragmentów, a szczątki maszyny zaczęły płonąć.

Taaa i mamy uwierzyć, że auto rozsypało się po uderzeniu z tak małą prędkością.
Pachnie mi tu szwindlem.

Szwindlem to jest kazdy kto sadzi ze to co pokazali na zdjeciach po ugaszeniu auta, to efekt tylko uderzenia. Nadwozie 360 jest z aluminium.
A to sie lubi stopic. Dla porownania pierwsze lepsze zdjecie audi po pozarze.
http://c.wrzuta.pl/wm9720/03ef23640019068545be5583/spalone%20AUDI%20A8%20%282%29?type=i&key=5kVY2UcPrZ&ft=d


  On tez musial uderzyc 200kmh w slup zeby nic z niego nie zostalo? Bo chyba niewiele zostalo?

42 Data: Lipiec 01 2008 15:48:46
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: M. Pipko 

Dnia Tue, 01 Jul 2008 12:15:27 +0200, fel napisał(a):


Szwindlem to jest kazdy kto sadzi ze to co pokazali na zdjeciach po
ugaszeniu auta, to efekt tylko uderzenia. Nadwozie 360 jest z aluminium.
A to sie lubi stopic. Dla porownania pierwsze lepsze zdjecie audi po
pozarze.
http://c.wrzuta.pl/wm9720/03ef23640019068545be5583/spalone%20AUDI%20A8%20%282%29?type=i&key=5kVY2UcPrZ&ft=d


  On tez musial uderzyc 200kmh w slup zeby nic z niego nie zostalo? Bo
chyba niewiele zostalo?

Jezeli przy predkosci 70 100 km/h zostaje tyle co z tego ferari, to ja
pierdole taki samochod.

43 Data: Lipiec 01 2008 15:56:48
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Mat S 

Jezeli przy predkosci 70 100 km/h zostaje tyle co z tego ferari, to ja
pierdole taki samochod.

70 100 km/h to jest ponad 19 km/s - mocno więcej niż trzecia prędkość
kosmiczna. Tego nie wytrzyma nawet Bugatti ;-)

MS

44 Data: Lipiec 01 2008 16:00:00
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Mikolaj Rydzewski 

Mat S wrote:

Jezeli przy predkosci 70 100 km/h zostaje tyle co z tego ferari, to ja
pierdole taki samochod.

70 100 km/h to jest ponad 19 km/s - mocno więcej niż trzecia prędkość kosmiczna. Tego nie wytrzyma nawet Bugatti ;-)

Auto sie spali od tarcia o atmosfere zanim w cokolwiek uderzy ;-)

45 Data: Lipiec 03 2008 12:45:23
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Rosomaczek 

M. Pipko pisze:

Jezeli przy predkosci 70 100 km/h zostaje tyle co z tego ferari, to ja
pierdole taki samochod.

On uderzył jakoś bokiem...

--
Rosomaczek, co włazi na krzaczek

46 Data: Lipiec 01 2008 20:51:43
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: LEPEK 

fel pisze:

http://c.wrzuta.pl/wm9720/03ef23640019068545be5583/spalone%20AUDI%20A8%20%282%29?type=i&key=5kVY2UcPrZ&ft=d

 On tez musial uderzyc 200kmh w slup zeby nic z niego nie zostalo? Bo chyba niewiele zostalo?

No fakt - niewiele.
Jakieś szkielety foteli, aluminiowe (!)* felgi i... butla z gazem :O

*)tak, wiem, felgi nie są z samego aluminium - ale czy buda tego Audi jest?

Pozdr
--
L E P E K  -  P r u s z c z   G d a n s k i
no_spam    [maupa]    poczta  [kropka]   fm
Toyota Corolla 1,3 sedan  -- >  cztery kółka
bez skutera

47 Data: Lipiec 01 2008 13:30:09
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: PepedB 

Robert Wicik pisze:

ferrari jechało z prędkością 140-150 km/godz., a tuż przez zderzeniem
kierowca wyhamował i uderzył w słup z prędkością 70-100 km/godz.
Samochód uległ jednak kompletnemu zniszczeniu, rozerwał się na kilka
fragmentów, a szczątki maszyny zaczęły płonąć.

Taaa i mamy uwierzyć, że auto rozsypało się po uderzeniu z tak małą prędkością.
Pachnie mi tu szwindlem.

Rozumiem, że na co dzień analizujesz wypadki aut wykonanych z kompozytów, włókien węglowych i innego aluminium, zwłaszcza tych które się zjarały? Wiesz, że crash testy są przeprowadzane przy prędkościach do ok 60km/h w odkształcalne bariery, a tu mamy do czynienia z uderzeniem w sztywny słup oraz prawdopodobnie uszkodzenia powstałe po przejechaniu krawężnika z większą prędkością? Wiesz jak bardzo rośnie energia uderzenia z każdym dodatkowym kilometrem na liczniku? Zaręczam Ci jedno- uderzenie w słup z prędkością 70-100km/h to potężny dzwon, nie do przetrwania dla obecnych konstrukcji drogowych, a przeżycie pasażerów zależy wtedy tylko i wyłącznie od szczęścia.

--
Pozdrawiam, Marcin Kaliński
a-dres:{ksywka}(na)post.pl

48 Data: Lipiec 01 2008 20:30:26
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: J.F. 

On Tue, 1 Jul 2008 08:50:01 +0200,  Robert Wicik wrote:

ferrari jechało z prędkością 140-150 km/godz., a tuż przez zderzeniem
kierowca wyhamował i uderzył w słup z prędkością 70-100 km/godz.

Taaa i mamy uwierzyć, że auto rozsypało się po uderzeniu z tak małą
prędkością. Pachnie mi tu szwindlem.

Te ekspertyzy sa w dolnych granicach predkosci - pewnie na zasadzie
"tylko tyle udalo sie kierowcy udowodnic, moze i jechal szybciej,
ale na to nie mamy dowodow".

A swoja droga jakby zrobic porzadny rachunek bledow, to by sie pewnie
okazalo ze jechal 50-200 ..

J.

49 Data: Lipiec 02 2008 11:30:32
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: PAndy 


"J.F."  wrote in message

Te ekspertyzy sa w dolnych granicach predkosci - pewnie na zasadzie
"tylko tyle udalo sie kierowcy udowodnic, moze i jechal szybciej,
ale na to nie mamy dowodow".

popatrzec na wypadek Kubicy - jednak smiem watpic czy to bylo tylko 150kmph przy takich skutkach


A swoja droga jakby zrobic porzadny rachunek bledow, to by sie pewnie
okazalo ze jechal 50-200 ..

tak naprawde to wina pozaziemskiej technologi ktora tutaj objawila sie cisnieciem niewinnych kierowcow w kierunku betonowego slupa.

50 Data: Lipiec 01 2008 09:58:33
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: PAndy 


"Bard13"  wrote in message hehe co prawda nieporownywalne ale jednak - tak wyglada RS6 po zderzeniu - kierowca wyszedl o wlasnych silach chyba tylko z kilkoma powierzchownymi zadrapaniami.
http://www.youtube.com/watch?v=ZP910l7WtfE
http://www.boreme.com/boreme/funny-2007/audi-rs6-crash-p1.php

51 Data: Lipiec 01 2008 10:54:31
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Adam Płaszczyca 

On Mon, 30 Jun 2008 23:13:42 -0700 (PDT), Bard13
 wrote:

150 to owszem więcej niż dopuszczalna, ale i tak to prawie normalna
prędkość na tej trasie

Taaaak. Bez kozery powiedz, że pińćset.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

52 Data: Lipiec 01 2008 11:07:56
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Boombastic 

150 to owszem więcej niż dopuszczalna, ale i tak to prawie normalna
prędkość na tej trasie

Skoro dla ciebie trzykrotne przekroczenie dozwolonej predkości to normalne to ja nie mam pytań.

53 Data: Lipiec 01 2008 02:14:17
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Bard13 

On 1 Lip, 11:07, "Boombastic"  wrote:

150 to owszem więcej niż dopuszczalna, ale i tak to prawie normalna
prędkość na tej trasie

Skoro dla ciebie trzykrotne przekroczenie dozwolonej predkości to normalne
to ja nie mam pytań.

To się nie pytaj.
Po prostu sprawdź tam kiedyś jak wszyscy tam jeżdżą (ja tam nie
jeżdżę, więc daruj sobie przytyki).
W tych rejonach, jak nie ma korków, nie uświadczysz ludzi jeżdżących
poniżej 100, bo szeroka droga wręcz do tego zachęca.
Nie twierdziłem, że Z jest cacy, tylko stwierdziłem, ze wszyscy tam
jeżdżą z podobną prędkością, więc dziwne, ze akurat on poleciał.
Oczywiście, dla spokoju, dodam, ze inni to też kretyni przekraczając
dozwolone 50 km/h na trzypasmowej, pustej drodze.

54 Data: Lipiec 01 2008 11:34:45
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Boombastic 

Skoro dla ciebie trzykrotne przekroczenie dozwolonej predkości to normalne
to ja nie mam pytań.

To się nie pytaj.
Po prostu sprawdź tam kiedyś jak wszyscy tam jeżdżą (ja tam nie
jeżdżę, więc daruj sobie przytyki).
W tych rejonach, jak nie ma korków, nie uświadczysz ludzi jeżdżących
poniżej 100, bo szeroka droga wręcz do tego zachęca.
Nie twierdziłem, że Z jest cacy, tylko stwierdziłem, ze wszyscy tam
jeżdżą z podobną prędkością, więc dziwne, ze akurat on poleciał.
Oczywiście, dla spokoju, dodam, ze inni to też kretyni przekraczając
dozwolone 50 km/h na trzypasmowej, pustej drodze.

A mi sie wydaje, ze bezczelnie kłamiesz. Takie bajki to możesz opisywać ludziom nie znającym drogi, a nie lokalsowi.
Kilku baranów jadących szybko nie oznacza, że wszyscy jadą z takimi predkościami. A na Marszałkowskiej tez jedziesz 150 km/h? Przecież nocą jest pusta i ma nawet po 4 pasy ruchu.

55 Data: Lipiec 01 2008 11:57:59
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: szerszen 


Użytkownik "Boombastic"  napisał w wiadomości

ludziom nie znającym drogi, a nie lokalsowi.
Kilku baranów jadących szybko nie oznacza, że wszyscy jadą z takimi

150 a i owszem nie, ale okolice 100 mialo i ma tam przynajmniej 80% aut jesli nie ma korka

56 Data: Lipiec 01 2008 03:29:30
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Bard13 

On 1 Lip, 11:34, "Boombastic"  wrote:


A mi sie wydaje, ze bezczelnie kłamiesz. Takie bajki to możesz opisywać
ludziom nie znającym drogi, a nie lokalsowi.
Kilku baranów jadących szybko nie oznacza, że wszyscy jadą z takimi
predkościami. A na Marszałkowskiej tez jedziesz 150 km/h? Przecież nocą jest
pusta i ma nawet po 4 pasy ruchu.

Dlaczego niektórzy czytając widzą tylko to, co chcą zobaczyć.
ja podaję obiektywne stwierdzenie, ze większość osób w tym rejonie
jeździ w okolicy 100 km/h, więc na tle tych łamiących przepisy osób Z
za bardzo nie odstawał.
Ty z kolei czytasz jakąś domniemaną apoteozę zapier.alaczy.
Napisałem coś takiego? Nie?
To się odzajączkuj.

57 Data: Lipiec 01 2008 12:55:32
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Boombastic 

Dlaczego niektórzy czytając widzą tylko to, co chcą zobaczyć.
j>a podaję obiektywne stwierdzenie, ze większość osób w tym rejonie
jeździ w okolicy 100 km/h, więc na tle tych łamiących przepisy osób Z
za bardzo nie odstawał.

Jadąc o co najmniej 50% szybciej nie odstawał? Jakie inne bajki chcesz mi jeszcze wmówić?

58 Data: Lipiec 01 2008 13:48:19
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Marcin "emgieb" Brzozowski 

Dnia Tue, 1 Jul 2008 11:34:45 +0200, Boombastic napisał(a):


A mi sie wydaje, ze bezczelnie kłamiesz. Takie bajki to możesz opisywać
ludziom nie znającym drogi, a nie lokalsowi.

Zwlaszcza, ze ta gorka przy 150km/h to chyba kazdy samochod by wystrzelila
w powietrze...

--
emgieb | sig under construction

59 Data: Lipiec 01 2008 13:55:52
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Adam Płaszczyca 

On Tue, 1 Jul 2008 13:48:19 +0200, "Marcin \"emgieb\" Brzozowski"
 wrote:

Zwlaszcza, ze ta gorka przy 150km/h to chyba kazdy samochod by wystrzelila
w powietrze...

Nie każdy, ale twardo i nisko zawieszony tak.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

60 Data: Lipiec 08 2008 12:27:14
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: FoxŁódź_nspam 


Użytkownik "Marcin "emgieb" Brzozowski"  napisał w wiadomości

Zwlaszcza, ze ta gorka przy 150km/h to chyba kazdy samochod by wystrzelila
w powietrze...

po co CI takie gadanie??? ja tamtędy jeździłem swego czasu dość często,
jakoś mojego poprzedniego jak i obecnego auta ta górka nie wystrzeliwywała,
a prędkości nie były znaczaco różne od tych 150... czasem nawet więcej, więc
po cholerę piszesz jak nie wiesz?
Maciek miał sporego pecha że nie przewidział że tak nisko zawieszone,
sztywne i lekkie auto tak zareaguje... śmiem twierdzić że niejeden tam
jechał sporo ponad 150... i przeżył...

Fox

--
FoxŁódź
Audi A6 V8 4.2
Honda Hornet 600
tel/sms: +48 501 033 258

61 Data: Lipiec 01 2008 13:20:59
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Scyzoryk 

Po prostu sprawdź tam kiedyś jak wszyscy tam jeżdżą (ja tam nie
jeżdżę, więc daruj sobie przytyki).


Z czestej praktyki powiem Ci że nie wszyscy jadą tam 150 :) 80-100. +
pojedyncze wyjątki o których co jakiś czas czytamy w gazetach jak nie mają
tyle szczęścia co zwykle. Kilka miesięcy przed Z. był jakiś "Łyniu" w żóltej
BMW którego zeskrobywali z jednego słupa dalej.

Pozdr
Scyzoryk

62 Data: Lipiec 01 2008 14:11:42
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Jakub Witkowski 

Bard13 pisze:

W tych rejonach, jak nie ma korków, nie uświadczysz ludzi jeżdżących
poniżej 100, bo szeroka droga wręcz do tego zachęca.

Ja zawszę jeździłem tam, poniżej 100 (około 80-90). I nie uważam abym
był najwolniejszy. Raczej +- środek stawki. Mowa o braku korków ofkos.

Nie twierdziłem, że Z jest cacy, tylko stwierdziłem, ze wszyscy tam
jeżdżą z podobną prędkością,

Podobną? 150 ma się energetycznie do 90 jak 2,7:1 (prawie trzy razy większa energia)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

63 Data: Lipiec 01 2008 05:15:08
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Bard13 

On 1 Lip, 14:11, Jakub Witkowski  wrote:

> Nie twierdziłem, że Z jest cacy, tylko stwierdziłem, ze wszyscy tam
> jeżdżą z podobną prędkością,

Podobną? 150 ma się energetycznie do 90 jak 2,7:1 (prawie trzy razy większa energia)


Nie da się na PMS stosować zwrotów retorycznych, bo jak się uczepią to
na merytorykę nie zwróćą uwagę. Teraz Ciebie przysłuchają na
okoliczność, czy jesteś dumny, że jedziesz 100/50
Miejcie litość i zajmujcie się tym, co istotne

64 Data: Lipiec 01 2008 17:55:05
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Artur Maślag 

Bard13 pisze:

On 1 Lip, 14:11, Jakub Witkowski  wrote:
Nie twierdziłem, że Z jest cacy, tylko stwierdziłem, ze wszyscy tam
jeżdżą z podobną prędkością,
Podobną? 150 ma się energetycznie do 90 jak 2,7:1 (prawie trzy razy większa energia)

Nie da się na PMS stosować zwrotów retorycznych, bo jak się uczepią to
na merytorykę nie zwróćą uwagę. Teraz Ciebie przysłuchają na
okoliczność, czy jesteś dumny, że jedziesz 100/50

ROTFL - póki co to posługujesz się erystyką nie zwracając uwagi
na część merytoryczną własnych wypowiedzi (innych też).

> Miejcie litość i zajmujcie się tym, co istotne

Istotne jest póki co to, że zapodajesz jakieś medialne
wypociny ze stosownym komentarzem sugerującym stosunek
innych do tej sprawy. Następnie uznajesz, że prędkość
150km/h (podobno ustalona przez super specjalistów)
to prawie normalna prędkość na tej trasie. Nie masz
pojęcia jak ludzie tam jeżdżą (nie, no - masz, na podstawie
kolejnych doniesień sieciowych i własnych imaginacji)
ale lokalesów wysyłasz, by sobie sprawdzili ;)
Twierdzisz do tego, że nie ma różnicy miedzy 120 a 200,
podobnie jak między 90 a 150.

Miej litość i zajmij się tym co istotne, a sensacji
nie szukaj :)

65 Data: Lipiec 01 2008 20:37:17
Temat: Re: Dla spragnionych wieœci o Zientarskim
Autor: J.F. 

On Tue, 1 Jul 2008 02:14:17 -0700 (PDT),  Bard13 wrote:

W tych rejonach, jak nie ma korków, nie uświadczysz ludzi jeżdżących
poniżej 100, bo szeroka droga wręcz do tego zachęca.
Nie twierdziłem, że Z jest cacy, tylko stwierdziłem, ze wszyscy tam
jeżdżą z podobną prędkością, więc dziwne, ze akurat on poleciał.

Moze po prostu nie jechal tak szybko jak inni, tylko szybciej :-)

J.

66 Data: Lipiec 01 2008 12:25:37
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Mat S 

Skoro dla ciebie trzykrotne przekroczenie dozwolonej predkości to normalne
to ja nie mam pytań.

Nie jest to normalne, ale jest nagminne. Skoro jeździsz zawsze zgodnie z
prawem, to jesteś godzien podziwu, ale należysz do ok. 1% polskich
kierowców.

MS

67 Data: Lipiec 01 2008 13:22:39
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Scyzoryk 


Skoro dla ciebie trzykrotne przekroczenie dozwolonej predkości to
normalne
to ja nie mam pytań.

Nie jest to normalne, ale jest nagminne. Skoro jeździsz zawsze zgodnie z
prawem, to jesteś godzien podziwu, ale należysz do ok. 1% polskich
kierowców.

a 99% przekracza 3 krotnie ;) chyba coś przesadziłeś. Przekroczenie
przekroczeniu nie równe.

Pozdr

68 Data: Lipiec 01 2008 15:37:31
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: p47 


Użytkownik "Bard13"  napisał w wiadomości http://wiadomosci.wp.pl/kat,50316,title,Zientarski-jechal-duzo-wolniej-niz-wszyscy-sadzili,wid,10106740,wiadomosc_prasa.html

(...)


150 to owszem więcej niż dopuszczalna, ale i tak to prawie normalna
prędkość na tej trasie


W takim razie to i ty jesteś "prawie normalny"!

;-)

p47

69 Data: Lipiec 01 2008 21:59:57
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Bugatti 


Widze że jeszcze nie opadły emocje o Zientarskim, którego wcale NIE zamierzam bronić.
Na grupie parę osób napisało że przy tej prędkości autko tak by nie wyglądało..tzn....po takim uderzeniu powinno coś więcej zostać z tego auta...ale nie zapominajmy że on walną BOKIEM w słupa bo go obróciło na trawie. Boczne podłużnice że względu na swe prostopadłe położenie względem słupa nie są wstanie zaabserbować tak wielkiej energii kinetycznej jak podłuzonice czołowe oraz belka czołowa.

Jak ktoś piszę że jego auto przy tej prędkości wyglądało by lepiej po uderzeniu w tego słupa to niech zrobi test.
Albo lepiej zróbcie grupowe dożynki parafialane i na nich zawody rozbijania swych autek w tego slupa. Zaproście kapłana i zamówcie parę trumien. Zobaczymy ile userów po tych doświadczeniach ponownie zagości piśmienniczo na grupie

[to ostatnie to oczywiście żart]

Pozdrawiam

--
Bugatti

V12 TDI

70 Data: Lipiec 01 2008 23:12:38
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Rockk 

Widze że jeszcze nie opadły emocje o Zientarskim, którego wcale NIE
zamierzam bronić.
Na grupie parę osób napisało że przy tej prędkości autko tak by nie
wyglądało..tzn....po takim uderzeniu powinno coś więcej zostać z tego
auta...ale nie zapominajmy że on walną BOKIEM w słupa bo go obróciło na
trawie. Boczne podłużnice że względu na swe prostopadłe położenie względem
słupa nie są wstanie zaabserbować tak wielkiej energii kinetycznej jak
podłuzonice czołowe oraz belka czołowa.

Może ja sie nie znam, ale czy to ważne jak bardzo sie auto rozpadło ?? ( do
pewnego stopnia oczywiście ) Chyba najważniejsze jest ile energii potrafi
przyjąć, i żeby miejsce z kierowcą i pasażerami rozpadło sie ostatnie....



Bolidy F1 przy każdym uderzeniu rozpadają się w drobny mak, a kierowca jest
"bezpieczny"

71 Data: Lipiec 12 2008 12:49:56
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Adam Płaszczyca 

On Thu, 10 Jul 2008 11:07:28 +0200, "szerszen"
wrote:

Czyli ostrzej niż przeciętny Kowalski?

piszesz o wyroku czy o nagonce medialnej?

O wyroku. Przecietny Kowalski dostałby jedynei zawiasy, bez dodatków.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

72 Data: Lipiec 14 2008 08:54:07
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: szerszen 


Użytkownik "Adam Płaszczyca"  napisał w wiadomości

O wyroku. Przecietny Kowalski dostałby jedynei zawiasy, bez dodatków.

a czy otylka poszla siedziec?
ewentualnie coz takiego wiecej dostala niz przecietny kowalski?

73 Data: Lipiec 14 2008 09:10:30
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Adam Płaszczyca 

On Mon, 14 Jul 2008 08:54:07 +0200, "szerszen"
wrote:

O wyroku. Przecietny Kowalski dostałby jedynei zawiasy, bez dodatków.

a czy otylka poszla siedziec?
ewentualnie coz takiego wiecej dostala niz przecietny kowalski?

Otylka dostała jeszcze kare dodatkową, oprócz samych zawiasów, do tego
zawiasy wyjątkowo wysokie.
\
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

74 Data: Lipiec 14 2008 12:50:44
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: szerszen 


Użytkownik "Adam Płaszczyca"  napisał w wiadomości

Otylka dostała jeszcze kare dodatkową, oprócz samych zawiasów, do tego
zawiasy wyjątkowo wysokie.

chyba cie troche wyobraznia poniosla, z tego co czytam dostala 9 miechow ograniczenia wolnosci z obowiazkiem prac spolecznych 30godzin/miesiac i prawko zabrane na rok, o zadnych zawiasach nie mam mowy

75 Data: Lipiec 14 2008 13:15:37
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Adam Płaszczyca 

On Mon, 14 Jul 2008 12:50:44 +0200, "szerszen"
wrote:


Użytkownik "Adam Płaszczyca"  napisał w
wiadomości

Otylka dostała jeszcze kare dodatkową, oprócz samych zawiasów, do tego
zawiasy wyjątkowo wysokie.

chyba cie troche wyobraznia poniosla, z tego co czytam dostala 9 miechow
ograniczenia wolnosci z obowiazkiem prac spolecznych 30godzin/miesiac i
prawko zabrane na rok, o zadnych zawiasach nie mam mowy

No czyli dostała karę, a nie karę w zawieszeniu.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

76 Data: Lipiec 14 2008 15:08:18
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: szerszen 


Użytkownik "Adam Płaszczyca"  napisał w wiadomości

No czyli dostała karę, a nie karę w zawieszeniu.

no bez jaj, wielka kara 30 godzin miesiecznie spolecznie popracowac, co dodatkowo mozna ladnie piarowo ubrac, to juz jak dla niej bardziej dotkliwy jest pewnie brak prawka

pomijajac juz fatk, ze pomimo iz zabila brata, strasznie harda byla i zamiast leb przed sadem pokornie pochylic, to twierdzila ze jest niewinna i sie chciala odwolywac

77 Data: Lipiec 15 2008 00:41:55
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Cavallino 


Użytkownik "szerszen"  napisał w wiadomości


Użytkownik "Adam Płaszczyca"  napisał w wiadomości
No czyli dostała karę, a nie karę w zawieszeniu.

no bez jaj, wielka kara 30 godzin miesiecznie spolecznie popracowac

Spróbuj kiedyś.
To tak jeden dzień w tygodniu w plecy.

Sugerujesz że wyrok w zawiasach to bardziej uciążliwa kara?

78 Data: Lipiec 15 2008 08:42:03
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: szerszen 


Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości

Spróbuj kiedyś.
To tak jeden dzień w tygodniu w plecy.

zauwaz tylko jedeno, termin "prace spoleczne" jest dosc szeroki
nie wiem co konkretnie otylka ma robic, ale nie zdziwilbym sie gdyby sie nagle okazalo, ze zupelnie jej to nie koliduje z jej np treningami, bo "uczy dzieci plywac" w ramach tych prac

Sugerujesz że wyrok w zawiasach to bardziej uciążliwa kara?

sugeruje co powyzej, ze zapewne duzo bardziej uciazliwym jest brak prawka niz prace spoleczne

prawinikiem nie jestem, ale trzebaby sie jeszcze zainteresowac np tym po jakim czasie zaciera sie wyrok ograniczenia wolnosci, a pozbawienia wolnosci, nawet w zawiasch, bo sie moze okazac, ze bezwzgledne pozbawienie wolnosci w zawiasach, to wieksza "kupa" w papierach, niz ograniczenie wolnosci w postaci prac spolecznych

79 Data: Lipiec 15 2008 10:30:56
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Cavallino 


Użytkownik "szerszen"  napisał w wiadomości


Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości
Spróbuj kiedyś.
To tak jeden dzień w tygodniu w plecy.

zauwaz tylko jedeno, termin "prace spoleczne" jest dosc szeroki
nie wiem co konkretnie otylka ma robic, ale nie zdziwilbym sie gdyby sie nagle okazalo, ze zupelnie jej to nie koliduje z jej np treningami, bo "uczy dzieci plywac" w ramach tych prac

Bardzo możliwe.
Ale dalej nic to nie zmienia, zajmowanie się dzieciakami to jednak nie trening.


Sugerujesz że wyrok w zawiasach to bardziej uciążliwa kara?

sugeruje co powyzej, ze zapewne duzo bardziej uciazliwym jest brak prawka niz prace spoleczne

prawinikiem nie jestem, ale trzebaby sie jeszcze zainteresowac np tym po jakim czasie zaciera sie wyrok ograniczenia wolnosci, a pozbawienia wolnosci, nawet w zawiasch, bo sie moze okazac, ze bezwzgledne pozbawienie wolnosci w zawiasach, to wieksza "kupa" w papierach, niz ograniczenie wolnosci w postaci prac spolecznych

Zawieszenie staje się niebyłe od razu po jego upływie.

80 Data: Lipiec 15 2008 12:28:25
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Krzysiek Kielczewski 

Sami popatrzcie co *szerszen* napisał:

Spróbuj kiedyś.
To tak jeden dzień w tygodniu w plecy.

zauwaz tylko jedeno, termin "prace spoleczne" jest dosc szeroki
nie wiem co konkretnie otylka ma robic, ale nie zdziwilbym sie gdyby sie
nagle okazalo, ze zupelnie jej to nie koliduje z jej np treningami, bo "uczy
dzieci plywac" w ramach tych prac

No i bardzo dobrze, bo na tym się zna i może to robić dobrze.

Krzysiek Kiełczewski

81 Data: Lipiec 15 2008 08:58:50
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Adam Płaszczyca 

On Mon, 14 Jul 2008 15:08:18 +0200, "szerszen"
wrote:


no bez jaj, wielka kara 30 godzin miesiecznie spolecznie popracowac, co
dodatkowo mozna ladnie piarowo ubrac, to juz jak dla niej bardziej dotkliwy
jest pewnie brak prawka

W porównaniu z karą w zawieszeniu?
Kara ograniczenia wolności oznacza, że skazany musi co tydzień się
meldować, dodatkowa oznacza, że musi coś robić.
Kara w zawieszeniu oznacza, że delikwent żyje sobie tak, jak żył
wcześniej, bo zawiasy dostaje ten, kto miał wcześniej czyste konto.

Co jest bardziej upierdliwe?
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

82 Data: Lipiec 14 2008 16:07:45
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: DoQ 

Adam Płaszczyca pisze:

Czyli ostrzej niż przeciętny Kowalski?
piszesz o wyroku czy o nagonce medialnej?
O wyroku. Przecietny Kowalski dostałby jedynei zawiasy, bez dodatków.

Kręcisz. Kierowca Focusa Kowalski poszedl na pare lat odsiadki (wypadek na moscie Grota.  A ty sie rozczulasz nad biedną, ukaraną Otylką co to popracowac spolecznie musi...



Pozdrawiam
Pawel

83 Data: Lipiec 15 2008 00:54:00
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: złoty 

DoQ pisze:


Kręcisz. Kierowca Focusa Kowalski poszedl na pare lat odsiadki (wypadek na moscie Grota.  A ty sie rozczulasz nad biedną, ukaraną Otylką co to popracowac spolecznie musi...



...i słusznie. Jakby się k** nauczył dobrze pływać, to by mu się to w innych dziedzinach życia również przydało ;)

pzdr
A.

84 Data: Lipiec 15 2008 08:59:43
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Adam Płaszczyca 

On Mon, 14 Jul 2008 16:07:45 +0200, DoQ  wrote:

O wyroku. Przecietny Kowalski dostałby jedynei zawiasy, bez dodatków.

Kręcisz. Kierowca Focusa Kowalski poszedl na pare lat odsiadki (wypadek
na moscie Grota.  A ty sie rozczulasz nad biedną, ukaraną Otylką co to
popracowac spolecznie musi...

Kierowca Focusa zabił nie jedną, a 5 osób, do tego zabita osoba nei
jechała z nim i nie była jego bratem.
Jak chcesz porównywac, to porównywalne bierz.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

85 Data: Lipiec 15 2008 10:41:00
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: DoQ 

Adam Płaszczyca pisze:

Kierowca Focusa zabił nie jedną, a 5 osób, do tego zabita osoba nei
jechała z nim i nie była jego bratem. Jak chcesz porównywac, to porównywalne bierz.

To zabicie jednej osoby nie zasluguje na kare?? Tym bardziej jesli to sa to tylko prace spoleczne?? Pozostaje jeszcze pytanie czy brat to tez czlowiek? I dlaczego zabicie czyjegos brata ma byc surowiej ukarane?


Pozdrawiam
Pawel

86 Data: Lipiec 15 2008 11:21:48
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Adam Płaszczyca 

On Tue, 15 Jul 2008 10:41:00 +0200, DoQ  wrote:

Kierowca Focusa zabił nie jedną, a 5 osób, do tego zabita osoba nei
jechała z nim i nie była jego bratem.
Jak chcesz porównywac, to porównywalne bierz.

To zabicie jednej osoby nie zasluguje na kare?? Tym bardziej jesli to sa

Ależ zasługuje. I kara została wymierzona.

to tylko prace spoleczne?? Pozostaje jeszcze pytanie czy brat to tez
czlowiek? I dlaczego zabicie czyjegos brata ma byc surowiej ukarane?

Jeszcze raz, jak krowie na rowie:
Otylia Jedrzejczak została przez sąd potraktowana surowiej, niż
przeciętny Kowalski, który popełniłby taki sam czyn.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

87 Data: Lipiec 15 2008 11:29:39
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: DoQ 

Adam Płaszczyca pisze:

Jak chcesz porównywac, to porównywalne bierz.
To zabicie jednej osoby nie zasluguje na kare?? Tym bardziej jesli to sa
Ależ zasługuje. I kara została wymierzona.
I bardzo dobrze, sprawiedliwosci stalo sie zadosc:)

Jeszcze raz, jak krowie na rowie:
Otylia Jedrzejczak została przez sąd potraktowana surowiej, niż
przeciętny Kowalski, który popełniłby taki sam czyn.

Masz wizje jakiegos nowego trendu, bo zwykle to wlasnie osoby publiczne i/lub wplywowe przeslizguja sie ponad prawem.


Pozdrawiam
Pawel

88 Data: Lipiec 15 2008 10:43:23
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: go! 

DoQ wrote:


Ależ zasługuje. I kara została wymierzona.
I bardzo dobrze, sprawiedliwosci stalo sie zadosc:)


To stalo sie czy sie nie stalo, bo mi sie wydaje ze sie od poczatku upierasz ze NIE!


Masz wizje jakiegos nowego trendu, bo zwykle to wlasnie osoby publiczne i/lub wplywowe przeslizguja sie ponad prawem.

Ponad?
Wiesz po co jest kara? Nie po to zeby bylo sprawiedliwie. Bo gdyby tak bylo to kazdego trzeba by za to samo ukarac tak samo..
Kara jest po to zeby nie zrobic tego po raz kolejny. Jednemu wystarczy brzemie moralne po zabiciu czlowieka, a drugiemu dozywocia malo zeby zrozumial co zrobil..

89 Data: Lipiec 15 2008 11:57:17
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: DoQ 

go! pisze:

I bardzo dobrze, sprawiedliwosci stalo sie zadosc:)

To stalo sie czy sie nie stalo, bo mi sie wydaje ze sie od poczatku upierasz ze NIE!

To zle ci sie wydaje. I dlatego nie widze powodu zeby sie nad nia rozczulac, tym bardziej ze nie okazala pokory przed sądem.


Ponad?
Wiesz po co jest kara? Nie po to zeby bylo sprawiedliwie. Bo gdyby tak bylo to kazdego trzeba by za to samo ukarac tak samo..

Tak tez powinno sie robic, niezaleznie od tego czy jest to Kowalski czy mistrzyni olimpijska.

Kara jest po to zeby nie zrobic tego po raz kolejny. Jednemu wystarczy brzemie moralne po zabiciu czlowieka, a drugiemu dozywocia malo zeby zrozumial co zrobil..

Ale jaki to ma zwiazek z tematem Kowalski vs Otylia?



Pozdrawiam
Pawel

90 Data: Lipiec 15 2008 11:16:04
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: go! 

DoQ wrote:


Ale jaki to ma zwiazek z tematem Kowalski vs Otylia?

*zaden*

zapomnij o tej rozmowie

91 Data: Lipiec 15 2008 12:33:49
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Adam Płaszczyca 

On Tue, 15 Jul 2008 11:29:39 +0200, DoQ  wrote:

Jeszcze raz, jak krowie na rowie:
Otylia Jedrzejczak została przez sąd potraktowana surowiej, niż
przeciętny Kowalski, który popełniłby taki sam czyn.

Masz wizje jakiegos nowego trendu, bo zwykle to wlasnie osoby publiczne
i/lub wplywowe przeslizguja sie ponad prawem.

Ni emam wizji, tylko pisze o tym, co się stało.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

92 Data: Lipiec 14 2008 18:54:52
Temat: Re: Dla spragnionych wieści o Zientarskim
Autor: Boombastic 


Użytkownik "Adam Płaszczyca"  napisał w wiadomości

On Wed, 9 Jul 2008 11:19:28 +0000 (UTC), "Wiktor Czarodziej"
 wrote:

A wracajac do meritum sprawy, uwazam ze biedny pan zabojca Zientarski bedzie
potraktowany tak samo lagodnie potraktowana jak biedna pani zabojczyni
Jedrzejczak.

Czyli ostrzej niż przeciętny Kowalski?

Moim zdaniem tak. W przypadku różnych spraw sądowych często profesjonaliści nie mogą zasłaniać się niewiedzą, etc. i ze względu na ich przewagę w wiedzy w zakresie sporu sędzia traktuje ich surowiej. A Zientarski jako dziennikarz motoryzacyjnych może jak najbardziej uchodzic za profesjonalistę, nie może sklamać że nie wiedział, że nie widział, że nie wie jak działa samochód, że taką moc może być ciężko opanować. Zrobił to z premedytacją, z pełną świadomością. I dlatego w moim odczuciu powinien być osądzony surowiej.

Dla spragnionych wieści o Zientarskim



Grupy dyskusyjne