Grupy dyskusyjne   »   Dlaczego nie ML ?

Dlaczego nie ML ?



1 Data: Grudzien 18 2009 16:37:22
Temat: Dlaczego nie ML ?
Autor: emes 

Zakladam nowy watek odnosnie auta z 4x4,

Pytanie zadane oryginalnie dlczego nie mercedes ML w niesprecyzowanym silniku?



2 Data: Grudzien 18 2009 16:47:13
Temat: Re: Dlaczego nie ML ?
Autor: Maciej Browarczyk 

emes pisze:

Zakladam nowy watek odnosnie auta z 4x4,

Pytanie zadane oryginalnie dlczego nie mercedes ML w niesprecyzowanym silniku?

Kiepski naped (obczaj film na youtube, wjedzie w byle bloto i ze wzgledu na brak blokady mostu nie wyjedzie juz z niego), benzyniaki chleja niemilosierne ilosci paliwa, sensowny szybki diesel (400CDI, bo na nowszy model to chyba nie styknie kasy) to wymiana skrzyni co 30tys km i wcale nie pali jak przystalo na diesla, 270CDI taki "se", ogolnie ML to lipa.

ps. Poprzedni to straszny kaszatan a obecny tez nie lepszy http://tinyurl.com/yehq8ks , obecne Mercedesy to tylko dla "fanow"
to nie to samo co kiedys

--
Pozdrawiam,
Maciek

3 Data: Grudzien 18 2009 17:10:55
Temat: Re: Dlaczego nie ML ?
Autor: emes 



Użytkownik "Maciej Browarczyk"  napisał w wiadomości grup

emes pisze:

Zakladam nowy watek odnosnie auta z 4x4,

Pytanie zadane oryginalnie dlczego nie mercedes ML w niesprecyzowanym silniku?

Kiepski naped (obczaj film na youtube, wjedzie w byle bloto i ze wzgledu na brak blokady mostu nie wyjedzie juz z niego), benzyniaki chleja niemilosierne ilosci paliwa, sensowny szybki diesel (400CDI, bo na nowszy model to chyba nie styknie kasy) to wymiana skrzyni co 30tys km i wcale nie pali jak przystalo na diesla, 270CDI taki "se", ogolnie ML to lipa.

ps. Poprzedni to straszny kaszatan a obecny tez nie lepszy http://tinyurl.com/yehq8ks , obecne Mercedesy to tylko dla "fanow"
to nie to samo co kiedys

A moze TERRACAN HYUNDAI? Widzialem to dzisiaj na ulicy fajnie wyglada ?

4 Data: Grudzien 18 2009 17:22:27
Temat: Re: Dlaczego nie ML ?
Autor: Jurand 


Użytkownik "emes"  napisał w wiadomości



Użytkownik "Maciej Browarczyk"  napisał w
wiadomości grup
emes pisze:

Zakladam nowy watek odnosnie auta z 4x4,

Pytanie zadane oryginalnie dlczego nie mercedes ML w niesprecyzowanym
silniku?

Kiepski naped (obczaj film na youtube, wjedzie w byle bloto i ze wzgledu
na brak blokady mostu nie wyjedzie juz z niego), benzyniaki chleja
niemilosierne ilosci paliwa, sensowny szybki diesel (400CDI, bo na nowszy
model to chyba nie styknie kasy) to wymiana skrzyni co 30tys km i wcale
nie pali jak przystalo na diesla, 270CDI taki "se", ogolnie ML to lipa.

ps. Poprzedni to straszny kaszatan a obecny tez nie lepszy
http://tinyurl.com/yehq8ks , obecne Mercedesy to tylko dla "fanow"
to nie to samo co kiedys

A moze TERRACAN HYUNDAI? Widzialem to dzisiaj na ulicy fajnie wyglada ?

No zdecydowanie wziąłbym Terracana zamiast ML-a ;) Nie mówiąc o tym, że ML
zaczyna kojarzyć się z samochodem dla dresa albo dla dorobkiewicza ze wsi...
Ten samochód naprawdę jest bardzo przeceniany - ani nie wygląda szczególnie
rewelacyjnie, wnętrze projektowane tępą siekierą, silniki jak już tutaj
napisano - dobrane metodą losowania, do tego prowadzenie tragiczne, jak na
klasę auta.

Jurand.

5 Data: Grudzien 18 2009 18:54:10
Temat: Re: Dlaczego nie ML ?
Autor: Maciej Browarczyk 

Jurand pisze:

No zdecydowanie wziąłbym Terracana zamiast ML-a ;) Nie mówiąc o tym, że ML zaczyna kojarzyć się z samochodem dla dresa albo dla dorobkiewicza ze wsi...

Juz nie chcialem tego pisac, zeby nie byc posadzonym o szufladkowanie ale coraz czesciej w Trojmiescie da sie zobaczyc ML320 na gazie (czesto ladnie schowany wlew gdzies ale smrod niemilosierny), obowiazkowo ze stanow (kwadratowa rejestracja), chromy 19-21", bezowe skory i najlepsze z tego, BARDZO ATRAKCYJNE KOLORY jak do takiego auta, zgnily zielony albo ciemny bordo ;]

--
Pozdrawiam,
Maciek

6 Data: Grudzien 21 2009 09:36:03
Temat: Re: Dlaczego nie ML ?
Autor: Mikolaj Rydzewski 

Maciej Browarczyk wrote:

Juz nie chcialem tego pisac, zeby nie byc posadzonym o szufladkowanie ale coraz czesciej w Trojmiescie da sie zobaczyc ML320 na gazie (czesto ladnie schowany wlew gdzies ale smrod niemilosierny), obowiazkowo ze stanow (kwadratowa rejestracja),

A kierunkowskazy tylne ma czerwone czy pomaranczowe?

Swoja droga to zna ktos przypadek gdy policja zareagowala na drodze wobec pojazdu z czerwonymi tylnymi kierunkami?

7 Data: Grudzien 18 2009 20:45:49
Temat: Re: Dlaczego nie ML ?
Autor: szwagier 


A moze TERRACAN HYUNDAI? Widzialem to dzisiaj na ulicy fajnie wyglada ?


A moze Kia Sorento?
W starszych wersjach EX napedy sa konfigurowane 2H, 4H, 4L, a w wersji z automatyczna skrzynia biegow jezdzisz ze stalym napedem 4H

szwagier

8 Data: Grudzien 18 2009 12:27:18
Temat: Re: Dlaczego nie ML ?
Autor: Olleo 

A moze Kia Sorento?
W starszych wersjach EX napedy sa konfigurowane 2H, 4H, 4L, a w wersji z
automatyczna skrzynia biegow jezdzisz ze stalym napedem 4H

A co sadzicie o GLK? Wyglada powazniej od ML. Oczywiscie jest nieco
mniejszy - taki bardziej odpowiadajacy malym SUVom, niz terenowkom.
--
Olleo

9 Data: Grudzien 19 2009 00:03:07
Temat: Re: Dlaczego nie ML ?
Autor: Pab_lo 


Użytkownik "emes"  napisał w wiadomości

Zakladam nowy watek odnosnie auta z 4x4,

Pytanie zadane oryginalnie dlczego nie mercedes ML w niesprecyzowanym
silniku?


Za jakie pieniadze?
Stary ML wyglada jak mydelniczka a jak ma jeszcze plastikowe zderzaki...
Wedlug mnie prowadzi sie najgorzej z europejskich SUVow.  Jesli  celujesz w
cos takiego, to poszukaj czegos (np Touareg) z aktywnym zawieszeniem. W
razie usterki moze zabolec ale w ustawieniu "sport" da sie tym normalnie
wyprzedzac po polskich koleinach.
Procz tego - szyba czolowa to 1500 zl i nie ma taniej!

A moze Audi allroad ?

Picasso

10 Data: Grudzien 21 2009 22:51:57
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Autor: RoB 


Użytkownik "Pab_lo"  napisał w wiadomości


Użytkownik "emes"  napisał w wiadomości

Zakladam nowy watek odnosnie auta z 4x4,

Pytanie zadane oryginalnie dlczego nie mercedes ML w niesprecyzowanym
silniku?


Za jakie pieniadze?
Stary ML wyglada jak mydelniczka a jak ma jeszcze plastikowe zderzaki...
Wedlug mnie prowadzi sie najgorzej z europejskich SUVow.  Jesli  celujesz
w cos takiego, to poszukaj czegos (np Touareg) z aktywnym zawieszeniem. W
razie usterki moze zabolec ale w ustawieniu "sport" da sie tym normalnie
wyprzedzac po polskich koleinach.
Procz tego - szyba czolowa to 1500 zl i nie ma taniej!

A moze Audi allroad ?

Picasso

Jesli nie ML, to... VW Touareg. Mozesz cos wiecej powiedziec na ten wybor ?
Tez zastanawiam sie nad duzym SUVem, ale kieruje sie wlasnie w kierunku
Touarega, 3.0TDI.

RoB

11 Data: Grudzien 22 2009 02:40:32
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Autor: Maciej Browarczyk 

RoB pisze:

Jesli nie ML, to... VW Touareg. Mozesz cos wiecej powiedziec na ten wybor ?
Tez zastanawiam sie nad duzym SUVem, ale kieruje sie wlasnie w kierunku
Touarega, 3.0TDI.

Napisz co chcesz wiedziec o VW Touaregu, w rodzinie mamy 2.5 i 3.0 TDI.

--
Pozdrawiam,
Maciek

12 Data: Grudzien 22 2009 12:16:14
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Autor: RoB 


Użytkownik "Maciej Browarczyk"  napisał w
wiadomości

RoB pisze:

Jesli nie ML, to... VW Touareg. Mozesz cos wiecej powiedziec na ten wybor
?
Tez zastanawiam sie nad duzym SUVem, ale kieruje sie wlasnie w kierunku
Touarega, 3.0TDI.

Napisz co chcesz wiedziec o VW Touaregu, w rodzinie mamy 2.5 i 3.0 TDI.

Interesuje mnie model z 3litrowym dielem, rocznik z przelomu 2006-2007,
wszystko co moze powiedziec urzytkownik, a nie to co kolega mojego
przyjaciela wyczytal w AS ;). Nie mialem z nim do czynienia, kiedys mialem
tylko raz okazje przejechac sie 5.0 TDI, wymiatal niezle. Ale opinie
uzytkownikow i serwisu na temat kosztow utrzymania, nie najlepsze.

RoB

13 Data: Grudzien 22 2009 21:48:40
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Autor: Maciej Browarczyk 

RoB pisze:

Interesuje mnie model z 3litrowym dielem, rocznik z przelomu 2006-2007,
wszystko co moze powiedziec urzytkownik, a nie to co kolega mojego
przyjaciela wyczytal w AS ;). Nie mialem z nim do czynienia, kiedys mialem
tylko raz okazje przejechac sie 5.0 TDI, wymiatal niezle. Ale opinie
uzytkownikow i serwisu na temat kosztow utrzymania, nie najlepsze.

Zacznijmy "od podstaw", nie jezdzac kapeluszniczo ale tez nie odcinajac na kazdych swiatlach srednia wychodzi 13-14l. Mamy wersje King Kong i jest tam uklad hamulcowy Brembo, klocki bardzo szybko sie zuzywaja ale hamuje calkiem dobrze jak na takiego kloca. Jak chcesz wymieniac w serwisie klocki i/lub tarcze to pojdziesz z torbami ;) Ogolnie >1k zl za klocki na przod to przesada. Klocki i tarcze kupisz na Allegro w duzo nizszych cenach. Zadnych wiekszych problemow poza np. przepalonym jednym xenonem czy wyswietlajaca sie lampka hamulca recznego (odbijajaca sprezynka hamulec reczny-nozny ;) sie wyrobila). Jezdzi niezle jesli chodzi o przyspieszenie aczkolwiek ze wzgledu na bryle przy duzych predkosciach nie robi szalu, po czipie pewnie bedzie duzo lepiej (my mamy felgi R19, wiec opony 275/45 straszne walce). Blokada mostu spisuje sie dobrze, swietnie wyjezdza na zwyklych oponach z terenu w ktorym wiekszosc odpada. No co moge powiedziec wiecej, duzych usterek nie bylo, jak narazie pierdoly, skrzynia manual (jedynka troche przy krotka), reling (ten fajniejszy, wszerz, bo te podluzne w tym samochodzie to porazka wizualna) troszke halasuje przy 160km/h. Ogolnie moge polecic zamiast fajansu w stylu ML czy XC90. Jak zalezy Ci na "terenowosci" to wez Touarega, jak wolisz ciut wiecej prestizu to Q7 (ale kasa wieksza), warto tez rozwazyc X5 ale zadne z w/w nie ma blokady mostu przez co w terenie raczej klapa. Jak masz pytania to pisz smialo.

--
Pozdrawiam,
Maciek

14 Data: Grudzien 23 2009 22:35:02
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Autor: Pab_lo 


Użytkownik "RoB"  napisał w wiadomości



Jesli nie ML, to... VW Touareg. Mozesz cos wiecej powiedziec na ten wybor
?
Tez zastanawiam sie nad duzym SUVem, ale kieruje sie wlasnie w kierunku


Niestety na temat samego Touarega niewiele, aczkolwiek wiem jak sie to
prowadzi bo czasami ujezdzam Cayenne 3,2 V6 i kiedys 4,5 V8 - zawieszenia w
tych samochodach sa identyczne. Odpalalem zimnego Touarega V10 i kiepsko to
brzmialo. Po krotkiej przejazdzce nadal nie podobala mi sie praca silnika -
to w koncu diesel. Ostatnio przejechalem sie 4,2 FSI i wymiatal niezle.
Ja bym nie odrzucal na starcie 3,2 l. W cyklu mieszanym, Cayenne 3,2 l
potrafi pokazac 14,5 l , jesli do tego zamontujesz LPG, to wyjdzie okolo 35
zl/100 km, co jest raczej dobrym wynikiem na ponad 2 tonowego mastodonta.
Komplet oryginalnych klockow i tarcz na przod kosztuje 1400 zl. Mozna
kombinowac z jakimis TRW o polowe tanszymi.

Moim zdaniem warto zainwestowac w aktywne zawieszenie. Duzo lepiej  samochod
zachowuje sie przy utwardzeniu "amortyzatorow" podczas wyprzedzania na
koleinach. O reduktorach i blokadach sie nie wypowiem, bo nigdy nie czulem
potrzeby wlaczania tych wynalazkow. Z kolei stricte szosowym oponom zadne
blokady w terenie nie pomoga.
Te samochody nie nadaja sie w teren a co najwyzej na snieg w Bialce
Tatrzanskiej lub bloto na nowo budowanym osiedlu.

Picasso

15 Data: Grudzien 23 2009 23:18:46
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Autor: Maciej Browarczyk 

Pab_lo pisze:

Te samochody nie nadaja sie w teren a co najwyzej na snieg w Bialce Tatrzanskiej lub bloto na nowo budowanym osiedlu.

1. Reduktor i blokade mostu ma tylko Touareg z calego towarzystwa.
2. 5.0 V10 TDI to problemowy i wcale nie fajnie brzmiacy silnik.
3. Optimum pod wzgledem spalania/dynamiki/dzwieku to 3.0TDI (w miescie srednio 12-14 bez oszczedzania).
4. Jezdziles kiedys tym w "gorszym" terenie? Mam na mysli wzniesienia o sporym kacie + glebokie bloto? Z postu wnioskuje, ze nie skoro nie uzywales reduktora/blokady. A musze Cie zdziwic, bo T duzo bardziej sie nadaje w teren (aczkolwiek nikt nie twierdzi, ze bedzie tak samo dobry jak typowa niekomfortowa terenowka na odpowiednik ogumieniu) niz Cayenne/Q7, bo ma blokade/reduktor i (co nie jest bez znaczenia) jest duzo krotsze od w/w samochodow.

--
Pozdrawiam,
Maciek

16 Data: Grudzien 24 2009 13:42:22
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Autor: Pab_lo 


Użytkownik "Maciej Browarczyk"  napisał w
wiadomości



1. Reduktor i blokade mostu ma tylko Touareg z calego towarzystwa.


Mylisz sie.
Reduktor i blokade centralnego dyferencjalu ma kazda Cayenne.  Niektore maja
dodatkowa blokade tylnego mostu.

http://vwt5.pl/include/zdjecie.php?id=568

Lewy przelacznik - gorna okragla dioda to blokada centralnego, dolna,
tylnego a kwadratowa po srodku, to reduktor. Jesli tak nie jest to
najwidoczniej bede musial kupic sobie instrukcje obslugi...

2. 5.0 V10 TDI to problemowy i wcale nie fajnie brzmiacy silnik.

Tez to samo napisalem.


3. Optimum pod wzgledem spalania/dynamiki/dzwieku to 3.0TDI (w miescie
srednio 12-14 bez oszczedzania).

No a pozniej biegasz po miescie i szukasz depresatorow - wolna wola. Koszty
sa podobne przy 3,2 z LPG a wydech jest tak ladnie zestrojony, ze bulgocze
jak V8.

4. Jezdziles kiedys tym w "gorszym" terenie?

Nie jezdzilem i nawet nie mam zamiaru - to jest zonowe auto ktore sluzy
glownie do wozenia dziaciarni do szkoly i przedszkola.
BTW doskonale wiem co to sa snolkery, kinetyki, polibushe i lifty. Mialem
kiedys taka zabawke jak krotki GR i probowalem sie w to bawic...

Picasso

17 Data: Grudzien 24 2009 20:21:45
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Autor: Maciej Browarczyk 

Pab_lo pisze:

Mylisz sie.
Reduktor i blokade centralnego dyferencjalu ma kazda Cayenne.  Niektore maja dodatkowa blokade tylnego mostu.

A to mea culpa. Wszystkie Cayenne (te starsze tez?) to maja? Bo mi sie wydawalo, ze widzialem Cayenne bez tego.
Co do 3.2 na LPG, heh, nie zebym jakos sie nabijal czy cos ale po prostu jak ktos kupuje (taki) samochod z takim silnikiem to raczej powinien liczyc sie z kosztami uzytkowania i byc swiadomym wad i zalet. Co do depresatorow to ludzie uzywaja ich przez to, ze w stacjach sprzedaja letnie/jesienne gowno a nie zimowa rope a jak ktos lata w trasy to diesel jest idealny, na LPG czesto trzeba tankowac no i wiadomo jak jest za granica ze stacjami. Takze co do LPG to samochod jest dla mnie i do mojego uzytku a nie odwrotnie (trasy nie bede zmienial, zeby tylko tankowac LPG).

--
Pozdrawiam,
Maciek

18 Data: Grudzien 25 2009 02:52:08
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Autor: Brzezi 

czw, 24 gru 2009 o 20:21 GMT, Maciej Browarczyk napisał(a):

Co do 3.2 na LPG, heh, nie zebym jakos sie nabijal czy cos ale po prostu
jak ktos kupuje (taki) samochod z takim silnikiem to raczej powinien
liczyc sie z kosztami uzytkowania i byc swiadomym wad i zalet. Co do

Bylo juz wiele razy, nie wazne jaki kto kupuje samochod, jezeli widzi
oszczednosc, to czy taki czy taki silnik, to ta oszczednosc jest na LPG(a
wlasnie w duzych silnikach oszczednosc jest na cenie jest duzo bardziej
zauwazalna)....

O gustach sie nie dyskutuje, jezeli ktos ma kaprys miec LPG to bedzie go
mial... dzieki temu zaoszczedzi...

Pozdrawiam
Brzezi

19 Data: Grudzien 25 2009 13:39:55
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Autor: Pab_lo 


Użytkownik "Maciej Browarczyk"  napisał w
wiadomości



A to mea culpa. Wszystkie Cayenne (te starsze tez?) to maja? Bo mi sie
wydawalo, ze widzialem Cayenne bez tego.


Nie widzialem i nie slyszalem, zeby byly bez.

Co do 3.2 na LPG, heh, nie zebym jakos sie nabijal czy cos ale po prostu
jak ktos kupuje (taki) samochod z takim silnikiem to raczej powinien
liczyc sie z kosztami uzytkowania i byc swiadomym wad i zalet.


Juz wiele razy na ten temat bylo...
Cayenne z dieslem to dosc droga impreza a procz tego IMHO jest to jeszcze
bardziej egzotyczne zestawienie niz z LPG. Przy VW masz wybor, czy diesel
jest uzasadniony, to juz kazdy musi indywidualnie ocenic.


Co do
depresatorow to ludzie uzywaja ich przez to, ze w stacjach sprzedaja
letnie/jesienne gowno a nie zimowa rope

Ale co to zmienia? Czy to oznacza, ze problemu nie ma?


a jak ktos lata w trasy to
diesel jest idealny, na LPG czesto trzeba tankowac no i wiadomo jak jest
za granica ze stacjami. Takze co do LPG to samochod jest dla mnie i do
mojego uzytku a nie odwrotnie (trasy nie bede zmienial, zeby tylko
tankowac LPG).


Jezdze "w kolo komina" i mnie ten problem nie dotyczy. Na wakacje lata sie
teraz samolotem a na narty jezdzi w takie krainy gdzie stacjow jak mrowkow,
moze procz Szwajcarii, jednak tragedii nie ma i po dodaniu POI ze stacjami
mozna bezstresowo podrozowac na samym LPG. Zreszta ewentualny wyjazd na
urlop nie jest problemem - te kilkaset zl roznicy... Istotniejsze sa nizsze
koszty na co dzien.

Ja raczej kupuje kilkuletnie uzywki bez gwarancji i omijam naciagaczy -
ASO - szerokim lukiem.  Potencjalna usterka diesla przysparza sporych
kosztow i niemniej klopotu. Uklad zasilania benzyna i gazem jest prosty jak
budowa cepa, wiec ewentualne naprawy sa proste i niespecjalnie kosztowne.

Picasso

20 Data: Kwiecien 01 2010 10:24:01
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Autor: RoB 


Użytkownik "Maciej Browarczyk"  napisał w
wiadomości

Pab_lo pisze:

Te samochody nie nadaja sie w teren a co najwyzej na snieg w Bialce
Tatrzanskiej lub bloto na nowo budowanym osiedlu.

1. Reduktor i blokade mostu ma tylko Touareg z calego towarzystwa.
2. 5.0 V10 TDI to problemowy i wcale nie fajnie brzmiacy silnik.
3. Optimum pod wzgledem spalania/dynamiki/dzwieku to 3.0TDI (w miescie
srednio 12-14 bez oszczedzania).
4. Jezdziles kiedys tym w "gorszym" terenie? Mam na mysli wzniesienia o
sporym kacie + glebokie bloto? Z postu wnioskuje, ze nie skoro nie
uzywales reduktora/blokady. A musze Cie zdziwic, bo T duzo bardziej sie
nadaje w teren (aczkolwiek nikt nie twierdzi, ze bedzie tak samo dobry jak
typowa niekomfortowa terenowka na odpowiednik ogumieniu) niz Cayenne/Q7,
bo ma blokade/reduktor i (co nie jest bez znaczenia) jest duzo krotsze od
w/w samochodow.

--
Pozdrawiam,
Maciek


A ktora lepsza wersja Touarega: zawieszenie z  pneumatyka czy bez ???

RoB

21 Data: Kwiecien 04 2010 00:46:02
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Autor: P_ablo 

Użytkownik "RoB"  napisał w wiadomości


A ktora lepsza wersja Touarega: zawieszenie z  pneumatyka czy bez ???


Oczywiscie z pneumatyka...
Wez jednak pod uwage, ze komplet nowych amorow kosztuje circa 10 tys zl.

--
Picasso

22 Data: Kwiecien 06 2010 00:59:39
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Autor: RoB 


Użytkownik "P_ablo"  napisał w wiadomości

Użytkownik "RoB"  napisał w wiadomości


A ktora lepsza wersja Touarega: zawieszenie z  pneumatyka czy bez ???


Oczywiscie z pneumatyka...
Wez jednak pod uwage, ze komplet nowych amorow kosztuje circa 10 tys zl.

I to wlasnie mnie przeraza... :(
Jaka jest ich zywotnosc ? Regeneruje sie je, czy wymiana tylko w serwisie
???

RoB

23 Data: Kwiecien 12 2010 00:22:08
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Autor: P_ablo 

Użytkownik "RoB"  napisał w wiadomości


I to wlasnie mnie przeraza... :(
Jaka jest ich zywotnosc ? Regeneruje sie je, czy wymiana tylko w serwisie
???

Niestety nie przerabialem tematu i nie wiem co sie w srodku zuzywa. Kilka
lat temu mialem poprzednia generacje S klasy z przebiegiem 180 tys i aktywne
zawieszenie zaczelo siadac. Skonczylo sie na zakupie 2 amorow w ASO, o
regeneracji i zamienniku nie bylo mowy. ASO zaleca wymiane wszystkich 4...

Znajomego Cayenne (zawieszenie identyczne jak w Touaregu) ma prawie 200 tys
i fabryczne zawieszenie pracuje idealnie. Nie zawsze padaja amory, czasami
bywaja problemy z pompami.

--
Picasso

24 Data: Grudzien 23 2009 23:20:58
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Autor: emes 



Użytkownik "Pab_lo"  napisał w wiadomości grup


Użytkownik "RoB"  napisał w wiadomości


Jesli nie ML, to... VW Touareg. Mozesz cos wiecej powiedziec na ten wybor ?
Tez zastanawiam sie nad duzym SUVem, ale kieruje sie wlasnie w kierunku


Niestety na temat samego Touarega niewiele, aczkolwiek wiem jak sie to prowadzi bo czasami ujezdzam Cayenne 3,2 V6 i kiedys 4,5 V8 - zawieszenia w tych samochodach sa identyczne. Odpalalem zimnego Touarega V10 i kiepsko to brzmialo. Po krotkiej przejazdzce nadal nie podobala mi sie praca silnika - to w koncu diesel. Ostatnio przejechalem sie 4,2 FSI i wymiatal niezle.
Ja bym nie odrzucal na starcie 3,2 l. W cyklu mieszanym, Cayenne 3,2 l potrafi pokazac 14,5 l , jesli do tego zamontujesz LPG, to wyjdzie okolo 35 zl/100 km, co jest raczej dobrym wynikiem na ponad 2 tonowego mastodonta.
Komplet oryginalnych klockow i tarcz na przod kosztuje 1400 zl. Mozna kombinowac z jakimis TRW o polowe tanszymi.

no z jakimis TRW to przesadziles ;)
gdybys powiedzial GERMAN to jeszcze rozumiem, chociz oni chyba nie robia do cayenna klockow

25 Data: Grudzien 21 2009 19:39:36
Temat: Re: Dlaczego nie ML ?
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Fri, 18 Dec 2009 16:37:22 +0100, emes napisał(a):

Zakladam nowy watek odnosnie auta z 4x4,

Pytanie zadane oryginalnie dlczego nie mercedes ML w niesprecyzowanym
silniku?

Bo taki duzy silnik, do którego zmieścisz całego merola, to strasznie duzo
kosztuje.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

26 Data: Grudzien 25 2009 13:27:57
Temat: Re: Dlaczego nie ML ?
Autor: Marcin Kaniewski 

emes  napisał(a):

Zakladam nowy watek odnosnie auta z 4x4,

Pytanie zadane oryginalnie dlczego nie mercedes ML w niesprecyzowanym
silniku?
 


Ano dlatego, że lepiej Jeep Grand Cherokee WK z silnikiem 5.7V8 HEMI

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

27 Data: Grudzien 25 2009 15:15:25
Temat: Re: Dlaczego nie ML ?
Autor: emes 



Użytkownik "Marcin Kaniewski"  napisał w wiadomości grup

emes  napisał(a):

Zakladam nowy watek odnosnie auta z 4x4,

Pytanie zadane oryginalnie dlczego nie mercedes ML w niesprecyzowanym
silniku?



Ano dlatego, że lepiej Jeep Grand Cherokee WK z silnikiem 5.7V8 HEMI

a to nie jest tak ze skrzynie padaja jak muchy na jesieni ?

28 Data: Grudzien 25 2009 20:22:20
Temat: Re: Dlaczego nie ML ?
Autor: MarcinK 

emes pisze:



Użytkownik "Marcin Kaniewski"  napisał w wiadomości grup
emes  napisał(a):

Zakladam nowy watek odnosnie auta z 4x4,

Pytanie zadane oryginalnie dlczego nie mercedes ML w niesprecyzowanym
silniku?



Ano dlatego, że lepiej Jeep Grand Cherokee WK z silnikiem 5.7V8 HEMI

a to nie jest tak ze skrzynie padaja jak muchy na jesieni ?



W ML'ach tak właśnie jest. W GC niekoniecznie.

MK

Dlaczego nie ML ?



Grupy dyskusyjne