SMi napisał(a):
Ale czy krokowiec może być jakoś walnięty ? i trzeba go wymienić? Czy to jego wina - te szarpnięcia?
krokowy moze (moim zadniem) odpowiadac za plywanie obrotów, nietrzymanie biegu jalowego i gasniecie. dodatkowo zaznacze, ze jesli na biegu puscisz gaz to przepustnica zamyka sie calkowicie a paliwo nie jest podawane w ogole
skoro szarpie i na lpg i na pb to szukaj przyczyny w elektryce. biorac pod uwage, ze jak domniemuje szarpie ci na biegu po puszczeniu gazu moze byc jeszcze tak, ze z jakiegos powodu paliwo albo powietrze jest jednak podawane te 2-3 razy i dlatego szarpie
kolejna opcja to walniete poduszki pod silnikiem/skrzynia
--
pozdrawiam
bolo
co sobie wreszcie nowa klawe kupil wiec grafomani
3 |
Data: Grudzien 23 2006 20:34:07 |
Temat: Re: Dlaczego szarpie na benzynie? |
Autor: SoloTA |
Użytkownik "B0L0" napisał w wiadomości
SMi napisał(a):
Ale czy krokowiec może być jakoś walnięty ? i trzeba go wymienić? Czy to
jego wina - te szarpnięcia?
krokowy moze (moim zadniem) odpowiadac za plywanie obrotów, nietrzymanie
biegu jalowego i gasniecie. dodatkowo zaznacze, ze jesli na biegu puscisz
gaz to przepustnica zamyka sie calkowicie a paliwo nie jest podawane w
ogole
Pozwolę sobie sprostować. Paliwo JEST podawane - właśnie po to jest
silniczek krokowy: on obsługuje by-pass przepustnicy kiedy ona jest
zamknięta. Gdyby paliwo nie było podawane w ogóle po puszczeniu gazu
samochód by zawsze gasł.
Wracając do problemu. Obstawiam jednak silnik krokowy. U mnie jest to samo.
Silniczek też czyściłem ale widać nie doczyściłem albo się już wysłużył i
trzeba wymienić.
Pozdrawiam
Solo
4 |
Data: Grudzien 23 2006 21:17:51 | Temat: Re: Dlaczego szarpie na benzynie? | Autor: RoMan Mandziejewicz |
Hello SoloTA,
Saturday, December 23, 2006, 8:34:07 PM, you wrote:
Ale czy krokowiec może być jakoś walnięty ? i trzeba go wymienić? Czy to
jego wina - te szarpnięcia?
krokowy moze (moim zadniem) odpowiadac za plywanie obrotów, nietrzymanie
biegu jalowego i gasniecie. dodatkowo zaznacze, ze jesli na biegu puscisz
gaz to przepustnica zamyka sie calkowicie a paliwo nie jest podawane w
ogole
Pozwolę sobie sprostować. Paliwo JEST podawane - właśnie po to jest
silniczek krokowy: on obsługuje by-pass przepustnicy kiedy ona jest
zamknięta. Gdyby paliwo nie było podawane w ogóle po puszczeniu gazu
samochód by zawsze gasł.
Przy hamowaniu silnikiem paliwo nie jest podawane. I kropka.
[...]
--
Best regards,
RoMan
5 |
Data: Grudzien 24 2006 03:14:08 | Temat: Re: Dlaczego szarpie na benzynie? | Autor: B0L0 |
RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Ale czy krokowiec może być jakoś walnięty ? i trzeba go wymienić? Czy to
jego wina - te szarpnięcia?
krokowy moze (moim zadniem) odpowiadac za plywanie obrotów, nietrzymanie
biegu jalowego i gasniecie. dodatkowo zaznacze, ze jesli na biegu puscisz gaz to przepustnica zamyka sie calkowicie a paliwo nie jest podawane w ogole
Pozwolę sobie sprostować. Paliwo JEST podawane - właśnie po to jest
silniczek krokowy: on obsługuje by-pass przepustnicy kiedy ona jest zamknięta. Gdyby paliwo nie było podawane w ogóle po puszczeniu gazu samochód by zawsze gasł.
Przy hamowaniu silnikiem paliwo nie jest podawane. I kropka.
dla wyjasnienia i rozjasnienia mogles zaznaczyc (bo ja o tym zapomnialem) ze ponizej ilustam (2000) obrotow paliwo zaczyna znow byc podawane, ale nie o to tutaj chodzi wiec poszedlem skrotem myslowym lub bledem semantycznym-co kto woli
--
pozdrawiam
bolo
co sobie wreszcie nowa klawe kupil wiec grafomani
| | |