Grupy dyskusyjne   »   Do mechaników - problem z pierścieniami

Do mechaników - problem z pierścieniami



1 Data: Czerwiec 28 2008 17:55:11
Temat: Do mechaników - problem z pierścieniami
Autor: Alti 

BMW e34 525i.
Wymieniam pierścienie i z goetza wszytsko pasuje, kązdy wymiart prócz
jednego patentu.
Pierwszy pierścień uszczelniający (nie olejowy) w oryginale ma w przekroju
prostokąt. Goetze jest scięty od strony wewnętrznej tłoka tak że
powierzchnia jego styku z wewnętrzną częścią tłoka to 1/3 w porównainiu z
oryginałem.
Goetze w przekroju wygląda mniej więcej tak:
-- -- -- -- -- -- -- -- --
|                           \
|                             \
|                              |
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czy to problem? Czy mam się przestac mazać i montować?
Wojtek



2 Data: Czerwiec 28 2008 17:58:33
Temat: Re: Do mechaników - problem z pierďż˝cieni ami
Autor: MarcinJM 

Alti pisze:

Czy to problem? Czy mam się przestac mazać i montować?

Montowac, zwrocic uwage na napis TOP na pierscieniu.


--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm

3 Data: Czerwiec 29 2008 09:44:18
Temat: Re: Do mechaników - problem z pierďż˝cieni ami
Autor: MarcinJM 

MarcinJM pisze:

Alti pisze:
Czy to problem? Czy mam się przestac mazać i montować?

Montowac, zwrocic uwage na napis TOP na pierscieniu.

Zapomnialem dodac, ze pierscien NIGDY nie opiera sie wewnetrzna strona o podciecie na tloku. Podciecie jest na tyle glebokie, zeby piercien calkowicie sie mogl schowac. Zapobiega to dociskaniu pierscienia do gladzi cylindra przez sily inne niz sprezystosc pierscienia i cisnienie gazow.

--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm

4 Data: Czerwiec 30 2008 09:13:05
Temat: Re: Do mechaników - problem z pier?cieniami
Autor: Alti 


Użytkownik "MarcinJM"  napisał w wiadomo¶ci

MarcinJM pisze:
Alti pisze:
Czy to problem? Czy mam się przestac mazać i montować?

Montowac, zwrocic uwage na napis TOP na pierscieniu.

Zapomnialem dodac, ze pierscien NIGDY nie opiera sie wewnetrzna strona o
podciecie na tloku. Podciecie jest na tyle glebokie, zeby piercien
calkowicie sie mogl schowac. Zapobiega to dociskaniu pierscienia do gladzi
cylindra przez sily inne niz sprezystosc pierscienia i cisnienie

No tak ale powierzchnia styku z górn± półk± jest też mniejsza i to 1/3....
Wojtek

5 Data: Lipiec 01 2008 08:25:18
Temat: Re: Do mechaników - problem z pierďż˝cieni ami
Autor: komar 

Alti pisze:

BMW e34 525i.
Wymieniam pierďż˝cienie i z goetza wszytsko pasuje, kšzdy wymiart prócz jednego patentu.

ke??

Do mechaników - problem z pierścieniami



Grupy dyskusyjne