Alti pisze:
Czy to problem? Czy mam się przestac mazać i montować?
Montowac, zwrocic uwage na napis TOP na pierscieniu.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm
3 |
Data: Czerwiec 29 2008 09:44:18 |
Temat: Re: Do mechaników - problem z pierďż˝cieni ami |
Autor: MarcinJM |
MarcinJM pisze:
Alti pisze:
Czy to problem? Czy mam się przestac mazać i montować?
Montowac, zwrocic uwage na napis TOP na pierscieniu.
Zapomnialem dodac, ze pierscien NIGDY nie opiera sie wewnetrzna strona o podciecie na tloku. Podciecie jest na tyle glebokie, zeby piercien calkowicie sie mogl schowac. Zapobiega to dociskaniu pierscienia do gladzi cylindra przez sily inne niz sprezystosc pierscienia i cisnienie gazow.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm
4 |
Data: Czerwiec 30 2008 09:13:05 | Temat: Re: Do mechaników - problem z pier?cieniami | Autor: Alti |
Użytkownik "MarcinJM" napisał w wiadomo¶ci
MarcinJM pisze:
Alti pisze:
Czy to problem? Czy mam się przestac mazać i montować?
Montowac, zwrocic uwage na napis TOP na pierscieniu.
Zapomnialem dodac, ze pierscien NIGDY nie opiera sie wewnetrzna strona o
podciecie na tloku. Podciecie jest na tyle glebokie, zeby piercien
calkowicie sie mogl schowac. Zapobiega to dociskaniu pierscienia do gladzi
cylindra przez sily inne niz sprezystosc pierscienia i cisnienie
No tak ale powierzchnia styku z górn± półk± jest też mniejsza i to 1/3....
Wojtek
5 |
Data: Lipiec 01 2008 08:25:18 | Temat: Re: Do mechaników - problem z pierďż˝cieni ami | Autor: komar |
Alti pisze:
BMW e34 525i.
Wymieniam pierďż˝cienie i z goetza wszytsko pasuje, kšzdy wymiart prócz jednego patentu.
ke??
| | |