Grupy dyskusyjne   »   Do tych co mają BLOS-a ...

Do tych co mają BLOS-a ...



1 Data: Wrzesien 18 2007 09:23:27
Temat: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: /// Kaszpir /// 

Witam !

Czy montując BLOSa w swoich samochodzie zmienialiście reduktor na mocniejszy ?
Posiadam samochód Daewoo Nubira 2.0 (133KM) i nowy (6-miesięczny) reduktor Elpigaz Vega Super (140KM) i instalację II generacji
Elpigaz.

Wyczytałem że do BLOSa musi być o wiele mocniejszy reduktor , w moim przypadku o mocy 140KV czy około 190KM ...

W przeciwnym przypadku przy wysokich obrotach będzie bardzo uboga mieszanka a co za tym idzie będą wypalane zawory a to grozi
śmiercią dla silnika :(

Przy jakich silnikach (w KM) macie BLOSa i jakiej mocy macie w tym przypadku reduktory ?

Jeśli trzeba by wymianiać reduktor na jeszcze mocniejszy to dam sobie spokój , bo to się już nie opłaca :(
Powód wymiany na blosa to "odzyskanie" mocy ale głównie chęć zmiejszenia spalania (obecnie 14L LPG w mieście przy pokonywaniu
codziennie 2x18km w tym część poza miastem)


Dzieki !



2 Data: Wrzesien 18 2007 09:24:39
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Grejon 

/// Kaszpir /// pisze:

Wyczytałem że do BLOSa musi być o wiele mocniejszy reduktor , w moim przypadku o mocy 140KV czy około 190KM ...

Wiem, że to OT, ale czemu moc mierzysz w kilowoltach?

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)
http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych

3 Data: Wrzesien 18 2007 10:35:20
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Maciej Loret 

Witam.

> Wyczytałem że do BLOSa musi być o wiele mocniejszy reduktor , w moim
przypadku o mocy 140KV czy około 190KM ...

Wiem, że to OT, ale czemu moc mierzysz w kilowoltach?

Wiem, że to OT do OT, ale czemu myślisz, że on moc mierzy w kilowoltach? ;))

--
Pozdrawiam, Maciej Loret
www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko
PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB

4 Data: Wrzesien 18 2007 02:00:44
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Capone 


> Wiem, że to OT, ale czemu moc mierzysz w kilowoltach?

Moc mierzy się nie tylko w koniach mechanicznych. Kilowaty są trafną
jednostką.

5 Data: Wrzesien 18 2007 11:15:01
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Grejon 

Capone pisze:

Wiem, że to OT, ale czemu moc mierzysz w kilowoltach?

Kilowaty są trafną jednostką.

Wiem co to są kilowaty - to nie to samo co kilowolty :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)
http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych

6 Data: Wrzesien 18 2007 11:47:26
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Maciej Loret 

Witam.

Wiem co to są kilowaty - to nie to samo co kilowolty :)

A wiesz jak się je oznacza?
Bo do tego się przyczepiłem...

--
Pozdrawiam, Maciej Loret
www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko
PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB

7 Data: Wrzesien 18 2007 11:19:49
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "Capone"  napisał w wiadomości


> Wiem, że to OT, ale czemu moc mierzysz w kilowoltach?

Moc mierzy się nie tylko w koniach mechanicznych. Kilowaty są trafną
jednostką.

ale on napisal o KILOWOLTACH a nie KILOWATACH.

--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

8 Data: Wrzesien 18 2007 12:12:50
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Maciej Loret 

Witam.

ale on napisal o KILOWOLTACH a nie KILOWATACH.

W oryginale nie ma nic o kilowoltach!
Ale niektórzy jeszcze nie wytrzeźwieli... ;)

--
Pozdrawiam, Maciej Loret
www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko
PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB

9 Data: Wrzesien 18 2007 15:22:00
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "Maciej Loret"  napisał w wiadomości

Witam.

ale on napisal o KILOWOLTACH a nie KILOWATACH.

W oryginale nie ma nic o kilowoltach!

JEST :

"w moim przypadku o mocy 140KV "

Ale niektórzy jeszcze nie wytrzeźwieli... ;)

no jak wypili ledwo lampke wina to faktycznie nie trzezwieli za dlugo ;P;P;P

--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

10 Data: Wrzesien 18 2007 21:17:46
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Maciej,

Tuesday, September 18, 2007, 12:12:50 PM, you wrote:

ale on napisal o KILOWOLTACH a nie KILOWATACH.
W oryginale nie ma nic o kilowoltach!

To co to są KV Twoim zdaniem??

Ale niektórzy jeszcze nie wytrzeźwieli... ;)

Do lustra piszesz?

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

11 Data: Wrzesien 19 2007 07:01:31
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Maciej Loret 

Witam.

To co to są KV Twoim zdaniem??
[...]
Do lustra piszesz?

Jak 10-20 lat temu chodziłem do szkoły, to kilowolty oznaczało się przez kV.
Nie wiem na ile aktualne są te dokumenty:
http://bap-psp.lex.pl/serwis/du/2006/1638.htm (ostatnia strona)
http://www.bipm.org/utils/common/pdf/si_brochure_8_en.pdf  (str.29)
ale tam jest podobnie.

--
Pozdrawiam, Maciej Loret
www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko
PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB

12 Data: Wrzesien 19 2007 09:07:02
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "Maciej Loret"  napisał w wiadomości


To co to są KV Twoim zdaniem??
[...]
Do lustra piszesz?

Jak 10-20 lat temu chodziłem do szkoły, to kilowolty oznaczało się przez
kV.
Maciek

ale blizej oznaczeniu KV do kV niz do kW ;)

--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

13 Data: Wrzesien 19 2007 09:14:53
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Maciej Loret 

Witam.

ale blizej oznaczeniu KV do kV niz do kW ;)

Niektórzy mówią, że GW jest podobne do HGW...

--
Pozdrawiam, Maciej Loret
www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko
PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB

14 Data: Wrzesien 20 2007 00:47:21
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Maciej,

Wednesday, September 19, 2007, 9:14:53 AM, you wrote:

ale blizej oznaczeniu KV do kV niz do kW ;)
Niektórzy mówią, że GW jest podobne do HGW...

Hanna Gronkiewicz-Waltz czy Herbert George Wells?

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

15 Data: Wrzesien 20 2007 07:55:18
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Maciej Loret 

Witam.

> Niektórzy mówią, że GW jest podobne do HGW...

Hanna Gronkiewicz-Waltz czy Herbert George Wells?

Ani ani...

--
Pozdrawiam, Maciej Loret
www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko
PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB

16 Data: Wrzesien 20 2007 00:45:04
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Maciej,

Wednesday, September 19, 2007, 7:01:31 AM, you wrote:

To co to są KV Twoim zdaniem??
[...]
Do lustra piszesz?
Jak 10-20 lat temu chodziłem do szkoły, to kilowolty oznaczało się przez kV.

Młody jesteś. A jak się oznacza kilowaty?

[...]

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

17 Data: Wrzesien 20 2007 07:54:55
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Maciej Loret 

Witam.

Młody jesteś. A jak się oznacza kilowaty?

Takoż wg linków.
Coś się zmieniło? Dlatego pytałem czy są aktualne...

--
Pozdrawiam, Maciej Loret
www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko
PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB

18 Data: Wrzesien 20 2007 12:34:36
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Maciej,

Thursday, September 20, 2007, 7:54:55 AM, you wrote:

Młody jesteś. A jak się oznacza kilowaty?
Takoż wg linków.
Coś się zmieniło? Dlatego pytałem czy są aktualne...

Cóż... Pytanie było retoryczne a Ty masz problem, który Cię kiedyś
mocno ugryzie.

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

19 Data: Wrzesien 20 2007 12:39:50
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Maciej Loret 

Witam.

[...] a Ty masz problem, który Cię kiedyś mocno ugryzie.

???
Może szerzej?

--
Pozdrawiam, Maciej Loret
www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko
PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB

20 Data: Wrzesien 18 2007 21:16:25
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Capone,

Tuesday, September 18, 2007, 11:00:44 AM, you wrote:

> Wiem, że to OT, ale czemu moc mierzysz w kilowoltach?
Moc mierzy się nie tylko w koniach mechanicznych. Kilowaty są trafną
jednostką.

Ale nie kiloWOLTY.

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

21 Data: Wrzesien 18 2007 11:03:41
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: venioo 

Maciej Loret pisze:

Witam.

Wyczytałem że do BLOSa musi być o wiele mocniejszy reduktor , w moim
przypadku o mocy 140KV czy około 190KM ...
Wiem, że to OT, ale czemu moc mierzysz w kilowoltach?

Wiem, że to OT do OT, ale czemu myślisz, że on moc mierzy w kilowoltach? ;))


"przypadku o mocy 140KV"
moze stad? literowka to chyba nie jest, bo W na klawiaturze lezy daleko od V...

--
venioo

22 Data: Wrzesien 18 2007 16:22:27
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Adam Płaszczyca 

On Tue, 18 Sep 2007 09:24:39 +0200, Grejon  wrote:

Wyczytałem że do BLOSa musi być o wiele mocniejszy reduktor , w moim przypadku o mocy 140KV czy około 190KM ...

Wiem, że to OT, ale czemu moc mierzysz w kilowoltach?

A czemu nie?
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

23 Data: Wrzesien 18 2007 16:30:52
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "Adam Płaszczyca"  napisał w
wiadomości

Wiem, że to OT, ale czemu moc mierzysz w kilowoltach?

A czemu nie?

a Ty dlugosc tez w stopniach C mierzysz ? ;)

--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

24 Data: Wrzesien 18 2007 18:37:05
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Pabl 


Użytkownik "Cyprian Prochot"  napisał w
wiadomości




a Ty dlugosc tez w stopniach C mierzysz ? ;)


Hmmm
Nie widzialem w tabeli jednostek miar SI przelicznika jednostek dlugosci na
stopnie celcjusza :)

Moze wyjsc calkiem interesujaco kiedy bedziesz podawal w tych jednostkach
dlugosc meskosci ;P
Kiedy podawac w mm to wychodza zbyt kosmiczne wielkosci ;)


Picasso

25 Data: Wrzesien 18 2007 19:56:19
Temat: Re: Do tych co majÂą BLOS-a ...
Autor: Adam Płaszczyca 

On Tue, 18 Sep 2007 16:30:52 +0200, "Cyprian Prochot"
 wrote:

Wiem, że to OT, ale czemu moc mierzysz w kilowoltach?

A czemu nie?

a Ty dlugosc tez w stopniach C mierzysz ? ;)

Nie, w dr-ach ;)
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

26 Data: Wrzesien 19 2007 09:07:38
Temat: Re: Do tych co maj? BLOS-a ...
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "Adam Płaszczyca"  napisał w
wiadomości

Nie, w dr-ach ;)
;-)

--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

27 Data: Wrzesien 19 2007 09:25:49
Temat: Re: Do tych co majÂą BLOS-a ...
Autor: Jurand 

"Adam Płaszczyca"  wrote in message

On Tue, 18 Sep 2007 16:30:52 +0200, "Cyprian Prochot"
 wrote:
>>>Wiem, że to OT, ale czemu moc mierzysz w kilowoltach?
A czemu nie?
>a Ty dlugosc tez w stopniach C mierzysz ? ;)
Nie, w dr-ach ;)

Jak zwykle rzeczowa dyskusja na temat... Wszyscy wiedzą o co chodzi, ale
trzeba sobie statystyki poprawić...

Jurand.

28 Data: Wrzesien 19 2007 09:38:24
Temat: Re: Do tych co maj? BLOS-a ...
Autor: /// Kaszpir /// 

Jak zwykle rzeczowa dyskusja na temat... Wszyscy wiedzą o co chodzi, ale
trzeba sobie statystyki poprawić...

Niestety :(

Kilkadziesiąt wypowiedzi a tylko co najwyżej kilka na temat ...

Zamówiłem dziś Blosa ...

29 Data: Wrzesien 19 2007 15:14:47
Temat: Re: Do tych co maj? BLOS-a ...
Autor: Cyprian Prochot 


Użytkownik "Jurand"  napisał w wiadomości


Jak zwykle rzeczowa dyskusja na temat... Wszyscy wiedzą o co chodzi, ale
trzeba sobie statystyki poprawić...

Toooomek, wyluzuj :)
Od poprawiania statystyk to jest pl.misc.budowanie. Tu raczej goscinnie
ostatnio bywam ;P

--
pozdrawiam
Cyprian Prochot
CKMK -  Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700
PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++

30 Data: Wrzesien 19 2007 22:35:11
Temat: Re: Do tych co maj? BLOS-a ...
Autor: Adam Płaszczyca 

On Wed, 19 Sep 2007 15:14:47 +0200, "Cyprian Prochot"
 wrote:

Toooomek, wyluzuj :)
Od poprawiania statystyk to jest pl.misc.budowanie. Tu raczej goscinnie
ostatnio bywam ;P

Oj, zazdrości po prostu i tyle :P
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

31 Data: Wrzesien 18 2007 09:50:24
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Pabl_o 


Użytkownik "/// Kaszpir ///"  napisał w wiadomości


Jeśli trzeba by wymianiać reduktor na jeszcze mocniejszy to dam sobie
spokój , bo to się już nie opłaca :(
Powód wymiany na blosa to "odzyskanie" mocy ale głównie chęć zmiejszenia
spalania (obecnie 14L LPG w mieście przy pokonywaniu codziennie 2x18km w
tym część poza miastem)


Przy blosie ustawienie odpowiedniej mieszanki skutecznie Ciebie zniecheci do
tego wynalazku.
Nie lepiej kupic uzywana sekwencje? Na allegro dostepne juz od 600 zl
komletne instalacje (np omvl).
Co do reduktora - jesli reduktor do tej pory starczal to dlaczego ma podawac
za malo gazu przez blosa? Pojemnosc silnika sie zwiekszyla?
Atutem blosa jest odpowiednia mieszanka w calym zakresie obrotow  co w
mniejszym lub wiekszym stopniu udaje sie na mieszalnikach palnikowych.
Kwestia bedzie czulosc reduktora/membrany - czym czulszy tym lepszy dla
blosa.

Picasso

32 Data: Wrzesien 18 2007 02:44:37
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: Capone 

On 18 Wrz, 09:23, "/// Kaszpir ///"  wrote:

Witam !

Czy montując BLOSa w swoich samochodzie zmienialiście reduktor na mocniejszy ?
Posiadam samochód Daewoo Nubira 2.0 (133KM) i nowy (6-miesięczny) reduktor Elpigaz Vega Super (140KM) i instalację II generacji
Elpigaz.

Wyczytałem że do BLOSa musi być o wiele mocniejszy reduktor , w moim przypadku o mocy 140KV czy około 190KM ...

W przeciwnym przypadku przy wysokich obrotach będzie bardzo uboga mieszanka a co za tym idzie będą wypalane zawory a to grozi
śmiercią dla silnika :(

Posiadam accorda z BLOS. Instalacja sprawuje się bezproblemowo.
Mało jest fachowców od BLOS'a, dlatego przed instalacja systemy warto
zaznaczyć z jakich elementów powinien składać się system inst. gaz.
Przechodziłem tę samą drogę co Ty kolego, wymieniłem reduktor na omvl
dedykowanego do pojemności od 3 do 5L. Reduktor ten posiada 2 komory,
przez co dostarcza dostatecznie dużo  paliwa i zapewnia odpowiednią
czułość. Objawy jakie występowały u mnie to spadek mocy w górnym
zakresie obrotowym, szczególnie wyczuwalny na niskich biegach. Zmiana
reduktora poprawiła sytuację. Teraz motor sprawuję się bardzo dobrze i
prawidłowo ciągnie. Jest jeszcze jedna sprawa, szerokość rurki która
doprowadza GAZ, z moich doświadczeń wynika że silnik 2.0 posiadający
około 140KM z BLOS powinien być zasilany rurką o przekroju 8mm. W
mojej instalacji zamontowano 6mm, gdy ciśnienie gazu spada pojawia się
ww objaw jednak już w dużo mniejszym wymiarze. Nie mylić z brakiem
gazu. Aktualnie tankuję do pełna i gdy zbiornik jest w około 10-15%
pełny tankuję ponownie i zapominam o problemie. Moje auto pali
pomiędzy 12-15L lpg/100km.
Ps. Pokonałem na BLOS już 20 tyś kilometrów. Pod żadnym względem nie
żałuję wyboru, choć do samego końca nie byłem pewny słuszności
decyzji. Instalację zakładałem zaraz po zakupie samochodu i starałem
się  redukować koszty. Dzisiaj już różnica pomiędzy instalacją
sekwencyjną a BLOS jest na tyle małe, że zakupiłbym raczej sekwencję.
Pozdrawiam
Artur - Czarny Accord 2.0

33 Data: Wrzesien 18 2007 19:23:11
Temat: Re: Do tych co mają BLOS-a ...
Autor: stona 

/// Kaszpir /// pisze:

Witam !

Czy montując BLOSa w swoich samochodzie zmienialiście reduktor na mocniejszy ?
Posiadam samochód Daewoo Nubira 2.0 (133KM) i nowy (6-miesięczny) reduktor Elpigaz Vega Super (140KM) i instalację II generacji Elpigaz.

Wyczytałem że do BLOSa musi być o wiele mocniejszy reduktor , w moim przypadku o mocy 140KV czy około 190KM ...


moze nie mocniejszy ale bardziej czuly. reduktor wogole powinien byc mocniejszy o okolo 15 - 20 %, nawet jak nie ma blosa

W przeciwnym przypadku przy wysokich obrotach będzie bardzo uboga mieszanka a co za tym idzie będą wypalane zawory a to grozi śmiercią dla silnika :(

jak dobrze ustawisz mieszanke przy 3000 obr/min to na maksymalnych nie powinna byc uboga


Przy jakich silnikach (w KM) macie BLOSa i jakiej mocy macie w tym przypadku reduktory ?

ja mam MB w124 motor 103 ( 3000cm3) moc cos kolo 180 KM, posiadam reduktor BRC at90E super (o wydajności gazu do 240 KM), wszsytkie przewody miedziane sa fi 8 mmm

Jeśli trzeba by wymianiać reduktor na jeszcze mocniejszy to dam sobie spokój , bo to się już nie opłaca :(

jak dla mnie to on juz od początku jest "za slaby"

Powód wymiany na blosa to "odzyskanie" mocy ale głównie chęć zmiejszenia spalania (obecnie 14L LPG w mieście przy pokonywaniu codziennie 2x18km w tym część poza miastem)

u mnie spalanie 15 l/100 km miasto ( 2 x 10 km dziennie samo miasto) w trasie spada do 12. dodam ze nie czuje roznicy czy jade na gazie czy benzynie, tzn. czuje ale w portfelu :P


Do tych co mają BLOS-a ...



Grupy dyskusyjne