Dodatki do diesla typu common rail
1 | Data: Styczen 04 2008 08:05:23 |
Temat: Dodatki do diesla typu common rail | |
Autor: tricky | Witam, 2 |
Data: Styczen 04 2008 08:07:04 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: thaz | Dzis rano mialem problem z odpaleniem mojego diesla :(. Pytanko czy mi się wczoraj skończył aku :) - znawcy mówią, że i troszku benzyny nie zaszkodzi.... kto wie, nie próbowałem; ale leję 'zimowe' paliwa statoil. pozdr, t 3 |
Data: Styczen 04 2008 08:17:58 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: tricky | Zawsze lalem vpower diesel shella ale ostatnio zatankowalem zwyklego diesla 4 |
Data: Styczen 04 2008 08:18:48 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: Przembo | Użytkownik "tricky" napisał Zawsze lalem vpower diesel shella ale ostatnio zatankowalem zwyklego A na pewno problem lezy w paliwie? Ja na zwyklym ON z Neste przy -29 czy -30 odpalalem bez najmniejszych problemow, a autko raczej stare. Na niskie temperatury dodanie depresatora jest wskazane i sposob zasilania tu wiele nie zmienia. Pozdr 5 |
Data: Styczen 04 2008 08:56:12 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: Robert J. | Zawsze lalem vpower diesel shella ale ostatnio zatankowalem zwyklego Następny z problemami :-). Że też ani ja, ani żaden z moich bliższych i dalszych znajomych nie miał nigdy takich kłopotów... A Ty popatrz, wlałeś i nie jedzie ;-). Moim zdaniem albo ściemniasz, albo coś z silnikiem raczej, nie z paliwem. Bo gdyby z paliwem to nie tylko Ty miałbyś problem po zatankowaniu na tej stacji... 6 |
Data: Styczen 04 2008 09:02:37 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: Jacek Dras | Zawsze lalem vpower diesel shella ale ostatnio zatankowalem zwyklego Ja swojego diesla zawsze tankuja na Shell lejąc tą zwykłą ropkę (Diesel Extra czy jakoś tak). Problemów brak. Moze wiec u Ciebie problem raczej jest z świecami żarowymi lub automatem sterującym nimi. Bo każda zwykła ropka zimowa do -20 spoko powinna zachowywać płynność nawet bez specjalnych dodatków. Pozdrawiam, jacek 7 |
Data: Styczen 08 2008 00:50:21 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: wolfi | Jacek Dras napisał(a): Zawsze lalem vpower diesel shella ale ostatnio zatankowalem zwyklego diesla shella i dupa teraz nie wiem jak go odpalic nie chce sobie zniszczyc silnika bezpośredni wtrysk to i bez świec powinien palić, może nie od dotyku ale zapali. to nie to co stare diesle z komorą wirową... pewnie ma parafinę lub wodę w filtrze 8 |
Data: Styczen 04 2008 00:02:54 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: | On 4 Sty, 08:07, "thaz" wrote: > Dzis rano mialem problem z odpaleniem mojego diesla :(. Pytanko czy A zobacz a ja leję "zimowe" paliwo Auchan i jakoś nie mam problemów z odpalaniem ;) Pozdro !! 9 |
Data: Styczen 04 2008 10:25:46 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: Hinek |
Zdaj sobie sprawe ze do niektorych wykwintnych aut wypada lac tylko vpower. Zwykle paliwo tankuja wlasciciele dwudziestoletnich Golfow w gumofilcach. Jak ktos jest wlascicielem elitarnego diesla common rail - jest juz czlowiekiem z innych sfer. Wyzszych.. Pozdr -- Hinek 10 |
Data: Styczen 04 2008 10:39:55 | Temat: [OT] Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: | Golfow w gumofilcach. Jak ktos jest wlascicielem elitarnego jestem z wysokich sfer, ale fajne :)) 11 |
Data: Styczen 04 2008 01:52:18 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: | On 4 Sty, 10:25, "Hinek" wrote: Użytkownik napisał Zdaj sobie sprawe ze do niektorych wykwintnych aut wypada lac Jak ktoś ma za dużo kasy w portfelu to niech sobie leje te Vpowery które nic nie dają a tylko oczyszczają portfel z kasy - ja tam wolę wlać paliwa tańszego pewnie niewiele mniej niż 1zł na litrze ;) i jeździć na nim tak samo jak na tych całych powerach bajerach ;P Jak przyjdą mrozy porządne to na bak ropy wleję z 5litrów benzyny i tyle ;) Jakoś było nocami już około -15 i nie miałem jeszcze najmniejszych problemów z paleniem ... a momentami miałem pewnie z 50% biodiesla w baku :D Pozdro !! 12 |
Data: Styczen 04 2008 08:26:57 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: yabba |
Witam, Czy problemem na pewno jest zamarzające paliwo? Może to usterka samochodu i trzeba go naprawić? yabba 13 |
Data: Styczen 04 2008 11:43:19 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: tricky |
14 |
Data: Styczen 04 2008 11:44:15 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: yabba |
Jeśli możesz to wstaw samochód do ogrzewanego garażu, wymień profilaktycznie filtr paliwa i po kilku godzinach spróbuj uruchomić silnik. W starszych konstrukcjach silników mozna było ON mieszać z benzyną. yabba 15 |
Data: Styczen 04 2008 11:52:55 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: tricky | kurde filt mialem niedawno wymieniany na pzregladzie cholerka 16 |
Data: Styczen 04 2008 11:50:29 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: Agent |
No ja tez mam common raila i do wczoraj nie było problemów. Okazało się że działała tylko jedna świeca żarowa. I tak dziwne że w ogółe odpalił. Wcześniej jak było ciepło zapalał bez problemu. Dziś rano po wymianie smignął natychmiast. Zobacz świece. Mam na to sposób bez wykręcania. Odłączasz kabel od wszystkich świec, potem bierzesz przewód przytykasz go do świecy a drugi koniec do (+) na akumulatorze. Jak swieca jest ok to powinny iśc iskierki przy pocieraniu plusa a jak nie idą to świeca do wymiany. Dla pewności po wykręceniu można ją przez chwilę podłączyć "na krótko" do aku i zobaczyc czy grzeje. 17 |
Data: Styczen 04 2008 11:48:31 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: tricky |
18 |
Data: Styczen 04 2008 12:46:08 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: Tomasz Pyra | tricky pisze: pytanie jest takie czy sprobowac na "pych" ? Czy nic sie nie stanie samochod jeszcz ena gwarancji Nie powinno się nic stać, ale jeżeli rozrusznik kręci to ruszanie na pych nie ma sensu - równie dobrze możesz pokręcić rozrusznikiem. Pchanie ma sens jedynie jak rozrusznik nie kręci. I nie wpadnij czasem na pomysł żeby samochód pchać kilometrami próbujšc odpalić ;) Po prostu albo zapala albo nie. Długie kręcenie raczej nie pomoże. A objawy które podajesz mogš wiadczyć o wytršceniu się parafiny i zapchaniu filtra paliwa. Czyli popularne "zamarznięcie paliwa". -- PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- w- CB++ http://free.of.pl/h/hellfire/ 19 |
Data: Styczen 07 2008 07:51:54 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: Rafal | tricky pisze:samochod > jeszcz ena gwarancji Też mi ci rada... w nowych samochodach instrukcja wyraźnie tego zabrania, a dodatkowo grozi zerwanie ( przeskoczenie) napędu rozrządu co w dieslach grozi .. wyrzuceniem silnika na śmietnik (bo kolizja tłoków z zaworami tak sięw dieslu najczęsciej końcy). Pchanie ma sens jedynie jak rozrusznik nie kręci. A to fakt -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 20 |
Data: Styczen 11 2008 11:47:04 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: Krzysiek Kielczewski | Sami popatrzcie co *Rafal* napisał: tricky pisze:samochod Mądry ten rozrząd skoro wie co akurat go napędza... Krzysiek Kiełczewski 21 |
Data: Styczen 04 2008 08:30:19 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: Rafal |
Czy problemem na pewno jest zamarzające paliwo? Może to usterka samochodu i Dokłądnie. jeśli to nie jest paliwo z jakiejś dziwnej stacji albo.. no z sierpnia (jak auto mało jeździ) to sprawny diesel nie będzie miał problemu i żadne decośtam nie jest potrzebne. Raczej sugeruję zaprowadzić porządki z silnikiem i układem zasilania a nie wlewać jakieś wynalazki -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 22 |
Data: Styczen 04 2008 18:59:55 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: Bugatti | Użytkownik "tricky" napisał w wiadomości: Witam, Nie wolno lać jakiś dodatkó na Common Raila...a jakim silniku wogóle mówimy ? Po 2 jak tu teraz odpalic dieselka na pych ? Czytalem ze to nie za dobry sposob ? Jest - zamiast dolewać jakiegoś ustrojstwa który może spowidowac awarię wtryskiwaczy lub pompy paliwa nalezy udac się do ASO...skoro dalej piszesz iż auto jest nowe to niech go zdiagnozują i naprawią problem... -- Bugatti PC IntelQ 4x507KM | DDR 3 800Nm | Motherboard ASUS Carbon Drive | HDD 120L | Graphic: ATi 48l/100KM | Display: eL Dźi | Keyboard: Szajusng | Mouse: Miki 23 |
Data: Styczen 04 2008 21:26:16 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: Piotr P | Bugatti napisał(a): Użytkownik "tricky" napisał w wiadomości: Ponieważ?? Jest - zamiast dolewać jakiegoś ustrojstwa który może spowidowac awarię wtryskiwaczy lub pompy paliwa nalezy udac się do ASO...skoro dalej piszesz iż auto jest nowe to niech go zdiagnozują i naprawią problem... Skoro nie wiadomo co mu jest to ktoś to musi obejrzeć. Ale czemu od razu ASO? Myślisz że znaczek sprawia że lepiej się na tym znają? Druga rzecz że jakakolwiek awaria wtrysków lub pompy zostanie zrzucona na paliwo i jego złą jakość. Czyli gwarancja psu na budę. To taka zaleta nowoczesnego diesla że czasami sobie nie odpali ;) pzdr Piotr 24 |
Data: Styczen 05 2008 12:57:10 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: tricky | no i udalo sie po pobycie ok 30 min w nagzranym miejscu idpalil bez 25 |
Data: Styczen 05 2008 13:41:37 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: | no i udalo sie po pobycie ok 30 min w nagzranym miejscu idpalil bez probklemu ponadto mechanik powiedzial ze w filterze paliwa byl lod - hmm. bo.... Czy przy wymianie filtra spuściłeś całe paliwo, wyczyściłeś i wysuszyłeś wszystkie przewody itd? Bo inaczej nie masz podstaw sugerować, że woda była w vpower diesel... Wg mnie to naprawdę dobre paliwo. 26 |
Data: Styczen 05 2008 15:08:09 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: Przembo | Użytkownik napisał no i udalo sie po pobycie ok 30 min w nagzranym miejscu idpalil bez Z tym spuszczaniem paliwa i czyszczeniem przewodow to ostre przegiecie, albo "niedogiecie" bo zabraklo wzmianki o czyszczeniu baku! Wg mnie to naprawdę dobre paliwo. Jak 2 lata temu diesle przy prawie -30 wysiadly to kazdy znajomy deklarowal wlanie ON typu premium. Na czym polega dobroc tego paliwa? Na tym ze jest drozsze? Na tym ze nie dodaje w ogole mocy? Czy moze na tym ze zimowe problemy na tym paliwie zaczynaja sie szybciej? Marketing to cudowne narzedzie, ludzie placa wiecej za gorszy produkt i sie jeszcze ciesza... Pozdr 27 |
Data: Styczen 05 2008 17:42:25 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: | Na tym ze jest drozsze? Na tym ze nie dodaje w ogole mocy? Czy moze na Diesel co najmniej na tym, że mniej się pieni (przyjemniejsze tankowanie do pełna), no i nieco mniejsze zużycie (przyjamniej u mnie). Ponoć brak lub bardzo mała zawartość siarki (dłuzszy żywot katalizatora) i czystrzy silnik (tego nie sprawdziłem) Benzyna - żywszy w wyższych partiach obrotów, w połączeniu z dobrym olejem zostawia silnik czysty jak nowy (sprawdzone na silniku poloneza; elf evolution 5W30 + VP95 na ok. 100kkm po remoncie kapitalnym. po zdjęciu głowicy wszystko wyglądało jak w dniu złożenia po remoncie) 28 |
Data: Styczen 05 2008 18:12:28 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: tricky | Problem nie jest w paliwach podejrzewam tylkow tym kto go sprzedaje :D . Jak 29 |
Data: Styczen 05 2008 18:10:57 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: Przembo | Użytkownik napisał Na tym ze jest drozsze? Na tym ze nie dodaje w ogole mocy? Czy moze na Skoro widziasz same zalety to produkt jest dla Ciebie. Ja zmiany w zachowaniu silnika ani na plus, ani na minus nie zaobserwowalem. Pozdr 30 |
Data: Styczen 05 2008 18:25:42 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: Hinek |
Pomine reszte "zalet" Najbardziej zabawny jest argument o czystosci silnika. Co uzytkownika obchodzi czystosc wnetrza silnika??? Zostanie skarcony w warsztacie? A moze chodzi o watek humanitarny...? Ze mechanik sie mniej pobrudzi przy potencjalnym remoncie? Bedzie mial czystsze paznokcie? Hm....cos w tym jest! -- Hinek 31 |
Data: Styczen 05 2008 15:14:49 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: Przembo | Użytkownik "tricky" napisał no i udalo sie po pobycie ok 30 min w nagzranym miejscu idpalil bez To i tak dziwne przy tych temperaturach. Zimowy ON do -25 daje rade, a Tobie przy jakim mrozie zablokowal sie filtr? -10? -15? W kazdym razie jest to podejrzane. Filtr byl nowy i od tego momentu zaczalem lac to paliwo . Ja uzywam srodka Xeramic, proporcja 1:1200. Tu nie ma sie za bardzo co obawiac. Stare zbiorniki na stacji sa wiekszym zagrozeniem niz taka domieszka. PS. Ostatni raz depresator uzywalem 2 lata temu, bo po prostu zapomnialem rok temu i ostatnio:) Zwykly ON ani razu nie zawiodl, ON premium zawiodl nie tylko Ciebie... Pozdr 32 |
Data: Styczen 06 2008 18:27:39 | Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail | Autor: yabba |
no i udalo sie po pobycie ok 30 min w nagzranym miejscu idpalil bez probklemu ponadto mechanik powiedzial ze w filterze paliwa byl lod - hmm. W każdym paliwie jest trochę wody. Dlatego w ramach obsługi samochodu co pewien czas należy wymienic filtr paliwa oraz usunąć wodę z odstojnika paliwa (jeśli jest zamontowany jako oddzielny element poza filtrem). Tak jak podejrzewałem, u Ciebie zebrało się za dużo w wody w filtrze i go zablokowała. Vpower nie ma nic do tego. To czy w zimie zatankujemy zimowe paliwo zależy tylko od dobrej woli osoby realizującej zakupy dla stacji benzynowych. Odpornośc oleju napędowego na zamarzanie nie jest nijak związana z marketingowymi nazwami paliw. yabba |