Grupy dyskusyjne   »   Dodatki do diesla typu common rail

Dodatki do diesla typu common rail



1 Data: Styczen 04 2008 08:05:23
Temat: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: tricky 

Witam,

    Dzis rano mialem problem z odpaleniem mojego diesla :(. Pytanko czy
warto lac dodatki typu stp na zime ? Czy do common rail powinny byc inne
dodatki niz do tych starszych (chyba nie ? ale pytam dla pewnosci )
Po 2 jak tu teraz odpalic dieselka na pych ? Czytalem ze to nie za dobry
sposob ?



2 Data: Styczen 04 2008 08:07:04
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: thaz 

   Dzis rano mialem problem z odpaleniem mojego diesla :(. Pytanko czy
warto lac dodatki typu stp na zime ? Czy do common rail powinny byc inne
dodatki niz do tych starszych (chyba nie ? ale pytam dla pewnosci )
Po 2 jak tu teraz odpalic dieselka na pych ? Czytalem ze to nie za dobry
sposob ?

mi się wczoraj skończył aku :)
- znawcy mówią, że i troszku benzyny nie zaszkodzi.... kto wie,
nie próbowałem; ale leję 'zimowe' paliwa statoil.

pozdr,
t

3 Data: Styczen 04 2008 08:17:58
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: tricky 

Zawsze lalem vpower diesel shella ale ostatnio zatankowalem zwyklego diesla
shella i dupa teraz nie wiem jak go odpalic nie chce sobie zniszczyc silnika

4 Data: Styczen 04 2008 08:18:48
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: Przembo 

Użytkownik "tricky"  napisał

Zawsze lalem vpower diesel shella ale ostatnio zatankowalem zwyklego
diesla shella i dupa teraz nie wiem jak go odpalic nie chce sobie
zniszczyc silnika

A na pewno problem lezy w paliwie? Ja na zwyklym ON z Neste przy -29 czy -30
odpalalem bez najmniejszych problemow, a autko raczej stare.

Na niskie temperatury dodanie depresatora jest wskazane i sposob zasilania
tu wiele nie zmienia.

Pozdr

5 Data: Styczen 04 2008 08:56:12
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: Robert J. 

Zawsze lalem vpower diesel shella ale ostatnio zatankowalem zwyklego
diesla shella i dupa teraz nie wiem jak go odpalic nie chce sobie
zniszczyc silnika

Następny z problemami :-). Że też ani ja, ani żaden z moich bliższych i
dalszych znajomych nie miał nigdy takich kłopotów... A Ty popatrz, wlałeś i
nie jedzie ;-). Moim zdaniem albo ściemniasz, albo coś z silnikiem raczej,
nie z paliwem. Bo gdyby z paliwem to nie tylko Ty miałbyś problem po
zatankowaniu na tej stacji...

6 Data: Styczen 04 2008 09:02:37
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: Jacek Dras 

Zawsze lalem vpower diesel shella ale ostatnio zatankowalem zwyklego
diesla shella i dupa teraz nie wiem jak go odpalic nie chce sobie
zniszczyc silnika

Ja swojego diesla zawsze tankuja na Shell lejąc tą zwykłą ropkę (Diesel
Extra czy jakoś tak). Problemów brak.
Moze wiec u Ciebie problem raczej jest z świecami żarowymi lub automatem
sterującym nimi.
Bo każda zwykła ropka zimowa do -20 spoko powinna zachowywać płynność nawet
bez specjalnych dodatków.

Pozdrawiam,
jacek

7 Data: Styczen 08 2008 00:50:21
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: wolfi 

Jacek Dras napisał(a):

Zawsze lalem vpower diesel shella ale ostatnio zatankowalem zwyklego diesla shella i dupa teraz nie wiem jak go odpalic nie chce sobie zniszczyc silnika

Ja swojego diesla zawsze tankuja na Shell lejąc tą zwykłą ropkę (Diesel Extra czy jakoś tak). Problemów brak.
Moze wiec u Ciebie problem raczej jest z świecami żarowymi lub automatem sterującym nimi.
Bo każda zwykła ropka zimowa do -20 spoko powinna zachowywać płynność nawet bez specjalnych dodatków.

bezpośredni wtrysk to i bez świec powinien palić, może nie od dotyku ale    zapali. to nie to co stare diesle z komorą wirową...

pewnie ma parafinę lub wodę w filtrze

8 Data: Styczen 04 2008 00:02:54
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor:

On 4 Sty, 08:07, "thaz"  wrote:

>    Dzis rano mialem problem z odpaleniem mojego diesla :(. Pytanko czy
> warto lac dodatki typu stp na zime ? Czy do common rail powinny byc inne
> dodatki niz do tych starszych (chyba nie ? ale pytam dla pewnosci )
> Po 2 jak tu teraz odpalic dieselka na pych ? Czytalem ze to nie za dobry
> sposob ?

mi się wczoraj skończył aku :)
- znawcy mówią, że i troszku benzyny nie zaszkodzi.... kto wie,
nie próbowałem; ale leję 'zimowe' paliwa statoil.

pozdr,
t


A zobacz a ja leję "zimowe" paliwo Auchan i jakoś nie mam problemów z
odpalaniem ;)

Pozdro !!

9 Data: Styczen 04 2008 10:25:46
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: Hinek 


Użytkownik  napisał


A zobacz a ja leję "zimowe" paliwo Auchan i jakoś nie mam problemów z
odpalaniem ;)


Zdaj sobie sprawe ze do niektorych wykwintnych aut wypada lac
tylko vpower. Zwykle paliwo tankuja wlasciciele dwudziestoletnich
Golfow w gumofilcach. Jak ktos jest wlascicielem elitarnego
diesla common rail - jest juz czlowiekiem z innych sfer.
Wyzszych..
Pozdr

--
Hinek

10 Data: Styczen 04 2008 10:39:55
Temat: [OT] Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor:

Golfow w gumofilcach. Jak ktos jest wlascicielem elitarnego
diesla common rail - jest juz czlowiekiem z innych sfer.
Wyzszych..

jestem z wysokich sfer, ale fajne :))

11 Data: Styczen 04 2008 01:52:18
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor:

On 4 Sty, 10:25, "Hinek"  wrote:

Użytkownik  napisał

Zdaj sobie sprawe ze do niektorych wykwintnych aut wypada lac
tylko vpower. Zwykle paliwo tankuja wlasciciele dwudziestoletnich
Golfow w gumofilcach. Jak ktos jest wlascicielem elitarnego
diesla common rail - jest juz czlowiekiem z innych sfer.
Wyzszych..
Pozdr

--
Hinek

Jak ktoś ma za dużo kasy w portfelu to niech sobie leje te Vpowery
które nic nie dają a tylko oczyszczają portfel z kasy - ja tam wolę
wlać paliwa tańszego pewnie niewiele mniej niż 1zł na litrze ;) i
jeździć na nim tak samo jak na tych całych powerach bajerach ;P
Jak przyjdą mrozy porządne to na bak ropy wleję z 5litrów benzyny i
tyle ;)
Jakoś było nocami już około -15 i nie miałem jeszcze najmniejszych
problemów z paleniem ... a momentami miałem pewnie z 50% biodiesla w
baku :D

Pozdro !!

12 Data: Styczen 04 2008 08:26:57
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: yabba 


Użytkownik "tricky"  napisał w wiadomości

Witam,

   Dzis rano mialem problem z odpaleniem mojego diesla :(. Pytanko czy warto lac dodatki typu stp na zime ? Czy do common rail powinny byc inne dodatki niz do tych starszych (chyba nie ? ale pytam dla pewnosci )
Po 2 jak tu teraz odpalic dieselka na pych ? Czytalem ze to nie za dobry sposob ?

Czy problemem na pewno jest zamarzające paliwo? Może to usterka samochodu i trzeba go naprawić?


yabba

13 Data: Styczen 04 2008 11:43:19
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: tricky 


samochod nowy efekt byl taki ze odpalil na 2 sek i nagle zdechl potem juz
tylchi chelca chechla czasami jakby chcial zaskoczyc ale nie moze
Wydaje mi sie ze raaczej paliwo.
Duzo jezdze bo dziennie kolo 200 km i wczoraj nie bylo zadnych objawow :(
wydajemi sie ze to raczej paliwo

14 Data: Styczen 04 2008 11:44:15
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: yabba 


Użytkownik "tricky"  napisał w wiadomości


samochod nowy efekt byl taki ze odpalil na 2 sek i nagle zdechl potem juz tylchi chelca chechla czasami jakby chcial zaskoczyc ale nie moze
Wydaje mi sie ze raaczej paliwo.
Duzo jezdze bo dziennie kolo 200 km i wczoraj nie bylo zadnych objawow :( wydajemi sie ze to raczej paliwo

Jeśli możesz to wstaw samochód do ogrzewanego garażu, wymień profilaktycznie filtr paliwa i po kilku godzinach spróbuj uruchomić silnik.

W starszych konstrukcjach silników mozna było ON mieszać z benzyną.


yabba

15 Data: Styczen 04 2008 11:52:55
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: tricky 

kurde filt mialem niedawno wymieniany na pzregladzie cholerka

16 Data: Styczen 04 2008 11:50:29
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: Agent 


Użytkownik "tricky"  napisał w wiadomości


samochod nowy efekt byl taki ze odpalil na 2 sek i nagle zdechl potem juz tylchi chelca chechla czasami jakby chcial zaskoczyc ale nie moze
Wydaje mi sie ze raaczej paliwo.
Duzo jezdze bo dziennie kolo 200 km i wczoraj nie bylo zadnych objawow :( wydajemi sie ze to raczej paliwo
No ja tez mam common raila i do wczoraj nie było problemów. Okazało się że działała tylko jedna świeca żarowa. I tak dziwne że w ogółe odpalił. Wcześniej jak było ciepło zapalał bez problemu. Dziś rano po wymianie smignął natychmiast. Zobacz świece. Mam na to sposób bez wykręcania. Odłączasz kabel od wszystkich świec, potem bierzesz przewód przytykasz go do świecy a drugi koniec do (+) na akumulatorze. Jak swieca jest ok to powinny iśc iskierki przy pocieraniu plusa a jak nie idą to świeca do wymiany. Dla pewności po wykręceniu można ją przez chwilę podłączyć "na krótko" do aku i zobaczyc czy grzeje.

17 Data: Styczen 04 2008 11:48:31
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: tricky 


pytanie jest takie czy sprobowac na "pych" ? Czy nic sie nie stanie samochod
jeszcz ena gwarancji

18 Data: Styczen 04 2008 12:46:08
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: Tomasz Pyra 

tricky pisze:

pytanie jest takie czy sprobowac na "pych" ? Czy nic sie nie stanie samochod jeszcz ena gwarancji

Nie powinno się nic stać, ale jeżeli rozrusznik kręci to ruszanie na pych nie ma sensu - równie dobrze możesz pokręcić rozrusznikiem.

Pchanie ma sens jedynie jak rozrusznik nie kręci.
I nie wpadnij czasem na pomysł żeby samochód pchać kilometrami próbujšc odpalić ;) Po prostu albo zapala albo nie. Długie kręcenie raczej nie pomoże.

A objawy które podajesz mogš œwiadczyć o wytršceniu się parafiny i zapchaniu filtra paliwa. Czyli popularne "zamarznięcie paliwa".


--
PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- w- CB++
http://free.of.pl/h/hellfire/

19 Data: Styczen 07 2008 07:51:54
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: Rafal 

tricky pisze:
> pytanie jest takie czy sprobowac na "pych" ? Czy nic sie nie stanie
samochod
> jeszcz ena gwarancji

Nie powinno się nic stać, ale jeżeli rozrusznik kręci to ruszanie na
pych nie ma sensu - równie dobrze możesz pokręcić rozrusznikiem.

Też mi ci rada... w nowych samochodach instrukcja wyraźnie tego zabrania, a
dodatkowo grozi zerwanie ( przeskoczenie) napędu rozrządu co w dieslach
grozi .. wyrzuceniem silnika na śmietnik (bo kolizja tłoków z zaworami tak sięw
dieslu najczęsciej końcy).



Pchanie ma sens jedynie jak rozrusznik nie kręci.
I nie wpadnij czasem na pomysł żeby samochód pchać kilometrami próbujšc
odpalić ;) Po prostu albo zapala albo nie. Długie kręcenie raczej nie
pomoże.

A to fakt




--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

20 Data: Styczen 11 2008 11:47:04
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: Krzysiek Kielczewski 

Sami popatrzcie co *Rafal* napisał:

tricky pisze:
> pytanie jest takie czy sprobowac na "pych" ? Czy nic sie nie stanie
samochod
> jeszcz ena gwarancji

Nie powinno się nic stać, ale jeżeli rozrusznik kręci to ruszanie na
pych nie ma sensu - równie dobrze możesz pokręcić rozrusznikiem.

Też mi ci rada... w nowych samochodach instrukcja wyraźnie tego zabrania, a
dodatkowo grozi zerwanie ( przeskoczenie) napędu rozrządu co w dieslach
grozi .. wyrzuceniem silnika na śmietnik (bo kolizja tłoków z zaworami tak sięw
dieslu najczęsciej końcy).

Mądry ten rozrząd skoro wie co akurat go napędza...

Krzysiek Kiełczewski

21 Data: Styczen 04 2008 08:30:19
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: Rafal 


Czy problemem na pewno jest zamarzające paliwo? Może to usterka samochodu i
trzeba go naprawić?

Dokłądnie. jeśli to nie jest paliwo z jakiejś dziwnej stacji albo.. no z
sierpnia (jak auto mało jeździ) to sprawny diesel nie będzie miał problemu i
żadne decośtam nie jest potrzebne. Raczej sugeruję zaprowadzić porządki z
silnikiem i układem zasilania a nie wlewać jakieś wynalazki 


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

22 Data: Styczen 04 2008 18:59:55
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: Bugatti 

Użytkownik "tricky"  napisał w wiadomości:

Witam,

   Dzis rano mialem problem z odpaleniem mojego diesla :(. Pytanko czy warto lac dodatki typu stp na zime ? Czy do common rail powinny byc inne dodatki niz do tych starszych (chyba nie ? ale pytam dla pewnosci )

Nie wolno lać jakiś dodatkó na Common Raila...a jakim silniku wogóle mówimy ?

Po 2 jak tu teraz odpalic dieselka na pych ? Czytalem ze to nie za dobry sposob ?

Jest - zamiast dolewać jakiegoś ustrojstwa który może spowidowac awarię wtryskiwaczy lub pompy paliwa nalezy udac się do ASO...skoro dalej piszesz iż auto jest nowe to niech go zdiagnozują i naprawią problem...



--
Bugatti

PC IntelQ 4x507KM | DDR 3 800Nm | Motherboard ASUS Carbon Drive | HDD 120L |
Graphic: ATi 48l/100KM | Display: eL Dźi | Keyboard: Szajusng | Mouse: Miki

23 Data: Styczen 04 2008 21:26:16
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: Piotr P 

Bugatti napisał(a):

Użytkownik "tricky"  napisał w wiadomości:

Witam,

   Dzis rano mialem problem z odpaleniem mojego diesla :(. Pytanko czy warto lac dodatki typu stp na zime ? Czy do common rail powinny byc inne dodatki niz do tych starszych (chyba nie ? ale pytam dla pewnosci )

Nie wolno lać jakiś dodatkó na Common Raila...

Ponieważ??


Jest - zamiast dolewać jakiegoś ustrojstwa który może spowidowac awarię wtryskiwaczy lub pompy paliwa nalezy udac się do ASO...skoro dalej piszesz iż auto jest nowe to niech go zdiagnozują i naprawią problem...

Skoro nie wiadomo co mu jest to ktoś to musi obejrzeć. Ale czemu od razu ASO? Myślisz że znaczek sprawia że lepiej się na tym znają?
Druga rzecz że jakakolwiek awaria wtrysków lub pompy zostanie zrzucona na paliwo i jego złą jakość. Czyli gwarancja psu na budę. To taka zaleta nowoczesnego diesla że czasami sobie nie odpali ;)

pzdr
Piotr

24 Data: Styczen 05 2008 12:57:10
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: tricky 

no i udalo sie po pobycie ok 30 min w nagzranym miejscu idpalil bez
probklemu ponadto mechanik powiedzial ze w filterze paliwa byl lod - hmm.
Pzrez jakies 3 miesiace leje caly czas vpower diesel i chyba juz tego nei
naleje .
Filtr byl nowy i od tego momentu zaczalem lac to paliwo .
Dolalem tez stp  - ktos doradzil zeby tego nie robil ale sprobujuemy
zoabczymy - tak na wszelki wypadek

25 Data: Styczen 05 2008 13:41:37
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor:

no i udalo sie po pobycie ok 30 min w nagzranym miejscu idpalil bez probklemu ponadto mechanik powiedzial ze w filterze paliwa byl lod - hmm.
Pzrez jakies 3 miesiace leje caly czas vpower diesel i chyba juz tego nei naleje .

bo....
Czy przy wymianie filtra spuściłeś całe paliwo, wyczyściłeś i wysuszyłeś wszystkie przewody itd? Bo inaczej nie masz podstaw sugerować, że woda była w vpower diesel... Wg mnie to naprawdę dobre paliwo.

26 Data: Styczen 05 2008 15:08:09
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: Przembo 

Użytkownik  napisał

no i udalo sie po pobycie ok 30 min w nagzranym miejscu idpalil bez
probklemu ponadto mechanik powiedzial ze w filterze paliwa byl lod - hmm.
Pzrez jakies 3 miesiace leje caly czas vpower diesel i chyba juz tego nei
naleje .

bo....
Czy przy wymianie filtra spuściłeś całe paliwo, wyczyściłeś i wysuszyłeś
wszystkie przewody itd? Bo inaczej nie masz podstaw sugerować, że woda
była w vpower diesel...

Z tym spuszczaniem paliwa i czyszczeniem przewodow to ostre przegiecie, albo
"niedogiecie" bo zabraklo wzmianki o czyszczeniu baku!

Wg mnie to naprawdę dobre paliwo.

Jak 2 lata temu diesle przy prawie -30 wysiadly to kazdy znajomy deklarowal
wlanie ON typu premium. Na czym polega dobroc tego paliwa? Na tym ze jest
drozsze? Na tym ze nie dodaje w ogole mocy? Czy moze na tym ze zimowe
problemy na tym paliwie zaczynaja sie szybciej? Marketing to cudowne
narzedzie, ludzie placa wiecej za gorszy produkt i sie jeszcze ciesza...

Pozdr

27 Data: Styczen 05 2008 17:42:25
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor:

Na tym ze jest  drozsze? Na tym ze nie dodaje w ogole mocy? Czy moze na
tym ze zimowe  problemy na tym paliwie zaczynaja sie szybciej? Marketing
to cudowne  narzedzie, ludzie placa wiecej za gorszy produkt i sie
jeszcze ciesza... Pozdr

Diesel co najmniej na tym, że mniej się pieni (przyjemniejsze tankowanie do pełna), no i nieco mniejsze zużycie (przyjamniej u mnie). Ponoć brak lub bardzo mała zawartość siarki (dłuzszy żywot katalizatora) i czystrzy silnik (tego nie sprawdziłem)

Benzyna - żywszy w wyższych partiach obrotów, w połączeniu z dobrym olejem zostawia silnik czysty jak nowy (sprawdzone na silniku poloneza; elf evolution 5W30 + VP95 na ok. 100kkm po remoncie kapitalnym. po zdjęciu głowicy wszystko wyglądało jak w dniu złożenia po remoncie)

28 Data: Styczen 05 2008 18:12:28
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: tricky 

Problem nie jest w paliwach podejrzewam tylkow tym kto go sprzedaje :D . Jak
dana stacja "chrzci" paliwo to tak bedzie i tego sie nie przeskoczy dlatego
tam napewno nie zaleje. Mam sprawdzona stacje gdzie przy -30 bez zadnych
dodaktow mi ruszal - to byla jakies 2 lata temu. Paliwko to bp ultimate .
No trudno raz sie pzrejechalem na stacji i tyle.

A prawda jest taka ze na tych lepszych widzie ze rzeczywiscie moge dluzej
przejechac na baku.

29 Data: Styczen 05 2008 18:10:57
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: Przembo 

Użytkownik  napisał

Na tym ze jest  drozsze? Na tym ze nie dodaje w ogole mocy? Czy moze na
tym ze zimowe  problemy na tym paliwie zaczynaja sie szybciej? Marketing
to cudowne  narzedzie, ludzie placa wiecej za gorszy produkt i sie
jeszcze ciesza... Pozdr

Diesel co najmniej na tym, że mniej się pieni (przyjemniejsze tankowanie
do pełna), no i nieco mniejsze zużycie (przyjamniej u mnie). Ponoć brak
lub bardzo mała zawartość siarki (dłuzszy żywot katalizatora) i czystrzy
silnik (tego nie sprawdziłem)
Benzyna - żywszy w wyższych partiach obrotów, w połączeniu z dobrym olejem
zostawia silnik czysty jak nowy (sprawdzone na silniku poloneza; elf
evolution 5W30 + VP95 na ok. 100kkm po remoncie kapitalnym. po zdjęciu
głowicy wszystko wyglądało jak w dniu złożenia po remoncie)

Skoro widziasz same zalety to produkt jest dla Ciebie. Ja zmiany w
zachowaniu silnika ani na plus, ani na minus nie zaobserwowalem.

Pozdr

30 Data: Styczen 05 2008 18:25:42
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: Hinek 


Użytkownik  napisał


czystrzy silnik

Pomine reszte "zalet"
Najbardziej zabawny jest argument o czystosci silnika.
Co uzytkownika obchodzi czystosc wnetrza silnika???
Zostanie skarcony w warsztacie?
A moze chodzi o watek humanitarny...? Ze mechanik sie mniej
pobrudzi przy potencjalnym remoncie? Bedzie mial czystsze paznokcie?
Hm....cos w tym jest!

--
Hinek

31 Data: Styczen 05 2008 15:14:49
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: Przembo 

Użytkownik "tricky"  napisał

no i udalo sie po pobycie ok 30 min w nagzranym miejscu idpalil bez
probklemu ponadto mechanik powiedzial ze w filterze paliwa byl lod - hmm.
Pzrez jakies 3 miesiace leje caly czas vpower diesel i chyba juz tego nei
naleje.

To i tak dziwne przy tych temperaturach. Zimowy ON do -25 daje rade, a Tobie
przy jakim mrozie zablokowal sie filtr? -10? -15?
W kazdym razie jest to podejrzane.

Filtr byl nowy i od tego momentu zaczalem lac to paliwo .
Dolalem tez stp  - ktos doradzil zeby tego nie robil ale sprobujuemy
zoabczymy - tak na wszelki wypadek

Ja uzywam srodka Xeramic, proporcja 1:1200. Tu nie ma sie za bardzo co
obawiac. Stare zbiorniki na stacji sa wiekszym zagrozeniem niz taka
domieszka.

PS. Ostatni raz depresator uzywalem 2 lata temu, bo po prostu zapomnialem
rok temu i ostatnio:) Zwykly ON ani razu nie zawiodl, ON premium zawiodl nie
tylko Ciebie...

Pozdr

32 Data: Styczen 06 2008 18:27:39
Temat: Re: Dodatki do diesla typu common rail
Autor: yabba 


Użytkownik "tricky"  napisał w wiadomości

no i udalo sie po pobycie ok 30 min w nagzranym miejscu idpalil bez probklemu ponadto mechanik powiedzial ze w filterze paliwa byl lod - hmm.
Pzrez jakies 3 miesiace leje caly czas vpower diesel i chyba juz tego nei naleje .
Filtr byl nowy i od tego momentu zaczalem lac to paliwo .
Dolalem tez stp  - ktos doradzil zeby tego nie robil ale sprobujuemy zoabczymy - tak na wszelki wypadek

W każdym paliwie jest trochę wody. Dlatego w ramach obsługi samochodu co pewien czas należy wymienic filtr paliwa oraz usunąć wodę z odstojnika paliwa (jeśli jest zamontowany jako oddzielny element poza filtrem). Tak jak podejrzewałem, u Ciebie zebrało się za dużo w wody w filtrze i go zablokowała. Vpower nie ma nic do tego.
To czy w zimie zatankujemy zimowe paliwo zależy tylko od dobrej woli osoby realizującej zakupy dla stacji benzynowych.
Odpornośc oleju napędowego na zamarzanie nie jest nijak związana z marketingowymi nazwami paliw.


yabba

Dodatki do diesla typu common rail



Grupy dyskusyjne