Czy moglby ktos sie wypowiedziec na temat logow z VAGa ? Skoda Felicia 1,3
MPI.
Auto nie jezdzi tak jak trzeba,...objawy takie same i na LPG i na benzynie
(auto po prostu slabiej jezdzi, i mniej kulturalnie silnik pracujel....poza
tym zadnych konkretnych niedomagan)
(bledy sa z LPG,na benzynie ich nie ma,wiec prosze patrzec raczej w
tabelki):
http://tinyurl.com/4c5eyu
Pozdrawiam
--
Jarek (SQ1EUO)
GG: 1277234
2 |
Data: Lipiec 04 2008 10:40:14 |
Temat: Re: Logi z VAGa - interpretacja |
Autor: Scobowski |
Nie mam pojęcia co zawieraja logi - bo się na tym nie znam i nigdy sam nie
robilem, ale
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
sugeruje imho, że ci supergazownik wpinając się z wtryskiwaczami gazowymi
zrobił zwarę na wtryskach benzyny..
3 |
Data: Lipiec 04 2008 11:29:39 | Temat: Re: Logi z VAGa - interpretacja | Autor: sq1euo |
Użytkownik "Scobowski" napisał w
wiadomości
Nie mam pojęcia co zawieraja logi - bo się na tym nie znam i nigdy sam nie
robilem, ale
>01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
> 29-10 - Short to Ground - Intermittent
>01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
> 29-10 - Short to Ground - Intermittent
sugeruje imho, że ci supergazownik wpinając się z wtryskiwaczami gazowymi
zrobił zwarę na wtryskach benzyny..
Instalcja II generacji:) kiedys bylo dobrze i bledow nie bylo (instalacja
porzadna a gazownik doswiadczony i bardzo dobry), teraz sie cos kopie. A co
z tabelek da sie wyczytac??
--
Jarek (SQ1EUO)
GG: 1277234
4 |
Data: Lipiec 04 2008 11:48:27 | Temat: Re: Logi z VAGa - interpretacja | Autor: sq1euo |
To co mnie niepokoi:
gr 004 - MASS FLOW - ciagle 0
co to jest inclination? (pochylenie chyba po polsku :)) ,...np w grupie 003)
wysoka temp. zasysanego powietrza - 57-60 st (termostat zasysanego powietrza
otwarty na zimne)
gr 007 - lambda - ciagle 1,02
gr 011 - lamda ciagle 0,50
Prawidlowo czy nie?
--
Jarek (SQ1EUO)
GG: 1277234
| | |