Krzysiek Konopka pisze:
Próbowałem kiedyś łopaty (zdaje się) od simsona, ale w sumie niewiele dawały. Teraz mam mufki (Kobi) i spisują się rewelacyjnie.
Tez mam mufki Kobi. Swietnie daja rade w polaczeniu z grzanymi manetkami, ale spostrzeglem problem podczas jazdy z predkosciami powyzej 100 km/h. Mufki stawiaja taki opor powietrzu, ze wciskaja lekko klamki sprzegla i hamulca (kolega jadacy za mna zapytal dlaczego caly czas jak jade na autostradzie swieci mi sie stop z tylu... i dalsze dochodzenie wykazalo, ze przyczyna sa mufki) . Zaczalem sie martwic o tarcze sprzegla i przedni hamulec, a jazda z ciaglym podpieraniem klamek palcami tak zeby nie ulegaly naciskowi nie jest ani wygodna, ani bezpieczna, dlatego postanowilem uzupelnic uklad o handbary.
W zwiazku z powyzszym niedawno zakupilem lopaty takie jak podane w pierwszej odpowiedzi w tym watku. Pasuja jak ulal. Jeszcze nie mialem okazji przetestowac kombinacji handbary + mufki, ale wyglada mi na to, ze powinny one dac odpowiednie zabezpieczenie przed wspomnianym lekkim wciskaniem klamek na skutek dzialania pedu powietrza.
Wiem, wiem, taka kombinacja na sevence wyglada co najmniej dziwnie, ale liczy sie cel, a nie srodki. Grunt, zeby w lapki bylo cieplej.
Zdrowko
KLOSZ
--
Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ
"To co widzisz to też jest patologia, tylko troche inna niż Twoja..." - tez by KLOSZ
8 |
Data: Grudzien 04 2008 11:48:36 |
Temat: Re: Lopaty / handbary do nakeda |
Autor: Don Pedro |
KLOSZ pisze:
Tez mam mufki Kobi. Swietnie daja rade w polaczeniu z grzanymi manetkami, ale spostrzeglem problem podczas jazdy z predkosciami powyzej 100 km/h. Mufki stawiaja taki opor powietrzu, ze wciskaja lekko klamki sprzegla i hamulca (kolega jadacy za mna zapytal dlaczego caly czas jak
Miałem podobny problem w BIG-u. Standardowe plastikowe łopaty powyżej 140 km/h również odkształcały się na tyle, że już się palce nie mieściły pomiędzy łopatę i klamkę :)
pozdr
DP
TL-S
|