Jak można wyjaśnić, że niektóre dostawczaki (Stare lt, wszystkie japończyki,
ciężarowe o duzej dmc, tiry)
mają kabine osadzoną przed osią - "siedzimy na kole"
a inne "lżejsze" dostawczaka + amerykańskie ciężarówki, kabine mają za
kołem - jak w osobówce ?
na chłopski rozum, to ciezar ladunku rozklada sie w tedy lepiej na obie
osie, a gdy kierowca za kolem, - wzgledy bezpieczenstwa, ale to raczej za
malo
2 |
Data: Maj 28 2007 11:38:28 |
Temat: Re: Dostawczaki, kabina przed kołem i za kołem |
Autor: Qlfon |
emes pisze:
Jak można wyjaśnić, że niektóre dostawczaki (Stare lt, wszystkie japończyki,
ciężarowe o duzej dmc, tiry)
mają kabine osadzoną przed osią - "siedzimy na kole"
a inne "lżejsze" dostawczaka + amerykańskie ciężarówki, kabine mają za
kołem - jak w osobówce ?
W przypadku ciezarowek "europejskich" vs amerykanskich slyszalem, ze chodzi o maks. dopuszczalna dlugosc zestawu. W tym przypadku chyba lepiej zeby wiekszy procent tej dlugosci stanowila naczepa/przyczepa niz ciagnik, nie?:)
--
Qlfon, Bournemouth, UK
słucha:
Tricky - Ponderosa,
|