Duży, tani i o konstrukcji cepa
1 | Data: Pa?dziernik 07 2011 19:58:50 |
Temat: Duży, tani i o konstrukcji cepa | |
Autor: Skimir | Witam 2 |
Data: Pa?dziernik 07 2011 11:19:09 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: koziel | Witam! 3 |
Data: Pa?dziernik 07 2011 20:23:21 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: kamil d | W dniu 2011-10-07 19:58, Skimir pisze: Może warto zwrócić uwagę na jakieś inne marki? Chevy Evanda? Chyba spełnia założenia, niestety jest to skrajnie obrzydliwe auto. -- kamil d 4 |
Data: Pa?dziernik 08 2011 00:18:23 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: Maciek | Dnia Fri, 07 Oct 2011 20:23:21 +0200, kamil d napisał(a): Chevy Evanda? A to nie to samo co Espero? -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio 5 |
Data: Pa?dziernik 07 2011 23:14:54 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: TM | Skimir pisze: [...]Może Peugeot 406? -- TM 6 |
Data: Pa?dziernik 08 2011 04:07:02 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: Pawel "O'Pajak" |
- jakieś starsze volvo (to kanciaste) Kanciaste to byly z serii 7x0 i 9x0, nieco mniej kanciaste 850 i v70 w pierwszej wersji. Te pierwsze elektroniki za wiele nie mialy, ale czy ja wiem, czy to taka zaleta. To nie auto na "f", elektronika dziala. Moj v70 "jedynka" diesel czasem na budowie robi, zaladowalem do niego kiedys pol tony kafelkow i pojechalem radosnie do domu. W domu przeczytalem, ze dopuszczalne obciazenie jest... 300kg;-) Autko z 98 r, jedyne nieco zardzewiale elementy, to kolektor wydechowy i wahacze. Z elektronika jest tak, ze w takim 850 mozesz sobie sam wymrugac bledy, w moim v70 czesc bledow mozna zobaczyc tylko na kompie serwisowym niby OBD II, ale tylko dla silnika, w nowszych v70 jest juz pelne OBD II i mozna wszystko zobaczyc/ustawic. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com 7 |
Data: Pa?dziernik 09 2011 18:27:58 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: Skimir | W dniu 2011-10-08 04:07, Pawel "O'Pajak" pisze:
No V70 mi się podoba ale jak z jego awaryjnością, spalaniem i kosztami części? -- M. 8 |
Data: Pa?dziernik 10 2011 00:15:12 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: Pawel "O'Pajak" | Powitanko, No V70 mi się podoba I slusznie;-) ale jak z jego awaryjnością, U mnie biega juz roczek i mialem 2 awarie: 1 spadl ze zlaczki wezyk do spryskiwacza tylnej szyby i 2 zapchal sie wiatraczek czujnika temperatury wewnetrznej (czujnik temperatury, termistor, za nim jest malutki wiatraczek, ktory zasysa powietrze z kabiny aby przeplywalo przez czujnik. Po 14 latach mial prawo sie zabrudzic, wystarczylo pierdnac z kompresora i po sprawie). spalaniem Trasa, srednia predkosc 56km/h, spalanie 5.8. Miasto, srednia predkosc 28km/h, spalanie 6.9L/100km. Fajnie jest pojechac na Slowacje z DC i wrocic na jednym zbiorniku i jeszcze zostaje na 250-300km. i kosztami Oj, nie dzaznij mnie;-) Silniczek ma juz przejechane 340kkm i dymi, a i oleju lyknac lubi. Jeszcze nie zdiagnozowalem, ale jak sie rozgladam za podejrzanymi czesciami, to wtryski sa po chyba 1.5kzl (a jest ich 5), regenerowane tansze oczywiscie, regeneracja sprezarki to kolo 800zl. Drogo, ale chyba wszystkie diesle maja drogie czesci. Sprzeglo kompletne to koszt ok. 800zl, trzeba bedzie kiedys zmienic. Profilaktycznie na samym poczatku zmienilem rozrzad, nie moge sobie przypomniec ile za to dalem, zazyczylem sobie tez wtedy wymiane olejow w silniku i skrzyni i chyba bylo to cos kolo 1.5kzl. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com 9 |
Data: Pa?dziernik 08 2011 09:36:37 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: Lewis | W dniu 2011-10-07 19:58, Skimir pisze: Witam Volvo 7x0, 9x0. Audi 100C4/ A6C4 najlepiej z silnikiem 2.8 AAH (ma troche bajerów ale naprawdÄ solidne auto, do tego napÄd AWD z torsenem) solidne zabezpieczenie antykorozyjne (pod warunkiem że sÄ oryginalne blachy i lakier a nie klepane i malowane) Passata B4 odpuć, to przereklamowane padło, tandetnie wykonane i nadzwyczaj drogie. -- CzÄĹci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 10 |
Data: Pa?dziernik 09 2011 03:27:43 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: venioo | W dniu 2011-10-08 09:36, Lewis pisze: W dniu 2011-10-07 19:58, Skimir pisze: 100 C4 2.3 z LPG jakby interesowala to bede niedlugo sprzedawal, bo kombi potrzebuje :) -- venioo gg:198909 Sprzedam Ducato MAXI 2,5d '98 11 |
Data: Pa?dziernik 09 2011 19:05:57 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: Lewis | W dniu 2011-10-09 03:27, venioo pisze: W dniu 2011-10-08 09:36, Lewis pisze: Akurat 2.3 to chyba najgorszy wybór, ani to nie ekonomiczne ani to mocne i gazu też siÄ normalnego nie da włożyÄ ze wzglÄdu na mechaniczny wtrysk. -- CzÄĹci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 12 |
Data: Pa?dziernik 10 2011 16:42:28 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: venioo | W dniu 2011-10-09 19:05, Lewis pisze:
IIgen sprawuje sie u mnie dobrze. A silnik dzieki temu, ze nie wysilony, jak to kolega olo tu na grupie stwierdzil "nie do zajechania". Ogolnie zadowolony jestem, ale noworodka z 2 psami do sedana nie mam jak zmiescic. -- venioo gg:198909 13 |
Data: Pa?dziernik 10 2011 17:00:42 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: Lewis | W dniu 2011-10-10 16:42, venioo pisze: W dniu 2011-10-09 19:05, Lewis pisze: Owszem nie wysilony, ale 2.8AAH zużywa podobne a nawet te same iloĹci paliwa, też nie jest wysilony, prosty jak cep, nawet "bezkolizyjny" a mocy jednak trochÄ wiÄcej. Jedynie 2.3 Ma to coĹ co maja 5cylindrówki ;) -- CzÄĹci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 14 |
Data: Pa?dziernik 11 2011 09:02:52 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: GR001 | Akurat 2.3 to chyba najgorszy wybór, ani to nie ekonomiczne ani to mocne jeszcze prostrzy jest ABC 2,6... tańszy w eksploatacji, nie ma przepływomierza, pozdr. gr 15 |
Data: Pa?dziernik 09 2011 10:02:17 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: Skimir | Co sądzicie o mercedesach. W tej cenie można coś szukać z rocznika 1996 - 1997 (może cit nowszy) np W200, 210. 16 |
Data: Pa?dziernik 09 2011 13:59:03 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: Dariusz Malik | W dniu 2011-10-09 10:02, Skimir pisze: Co sądzicie o mercedesach. W tej cenie można coś szukać z rocznika 1996W210 ma zdecydowanie gorszą opinię od swojego poprzednika, W124 - tylko, że to auto trzyma nadal cenę, za egzemplarz w bdb stanie trzeba zapłacić sporo. W mercedesie nie płaci się za rocznik, tylko stan. 17 |
Data: Pa?dziernik 09 2011 19:59:21 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: Diabełson | W dniu 2011-10-07 19:58, Skimir pisze:
pliz, tylko nie 15 tyś. a 15 tys. -- F'pockokah az przytópęm 18 |
Data: Pa?dziernik 09 2011 20:07:20 | Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa | Autor: Skimir | W dniu 2011-10-09 19:59, Diabełson pisze: pliz, tylko nie 15 tyś. a 15 tys. No jak nie? Przecież są tyśonce a nie tysiące :-) -- M. |