Dnia Fri, 9 Mar 2007 17:51:39 +0100, Milo napisał(a):
jeslii tam nie ma samoregulatorów luzów zaworów to ja stawiam na regulację
zaworów - luzy są zbyt duże.
nie ma - "ręcznie" się reguluje płytkami
--
Pozdrawiam
Danny
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
4 |
Data: Marzec 09 2007 23:46:16 |
Temat: Re: Dziwny problem - prosze o pomoc |
Autor: ici |
- nierowna praca [drgania widac nawet na kierownicy-pod maska silnik tez
sie niezle rusza]
- falujace obroty na biegu jalowym [raz wolne ze malo nie gasnie i trzeba
go na gazie podtrzymywac raz wysokie jak na ssaniu]
Jak drgania, to pewnie nie pracuje cylinder:
- świeca,
- kabel WN,
- brak kompresji:
- pierścienie,
- zawór/y.
Zanim zaczniesz rozbierać, to sprawdź ciśnienia w cylindrach.
I obroty biorę się pewnie z cylindra.
Pzdr.
ici
5 |
Data: Marzec 11 2007 20:41:20 | Temat: Re: Dziwny problem - prosze o pomoc | Autor: Fishman |
Szczepan Majdański napisał(a):
fiat uno 1.4 + lpg z 95r.
moze wymienie problemy:
- nierowna praca [drgania widac nawet na kierownicy-pod maska silnik tez sie niezle rusza]
- falujace obroty na biegu jalowym [raz wolne ze malo nie gasnie i trzeba go na gazie podtrzymywac raz wysokie jak na ssaniu]
stawiam na sonde labmda lub krokowiec
Nie wiem, czy w 1.4 jest tak samo, ale w 1.0 głównymi przyczynami takiego zachowania jest zazwyczaj albo krokowiec, albo podciśnieniowy regulator obrotów ("UFO").
Fishman
| |