Grupy dyskusyjne   »   Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem.

Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem.



1 Data: Listopad 30 2008 19:03:16
Temat: Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem.
Autor: PZ 

Prosze o opinie chce kupic taki samochod. Szczgolnie opinie o silniku
(starego typu, nowego z wtryskiem  koszt rozrzadu spalanie ???). Ogolnie
wszelkie informacje mile widziane.

--
Pozdrawiam i dziekuje.
Przemo
K-ce



2 Data: Listopad 30 2008 19:04:36
Temat: Re: Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem.
Autor: Marek P. 

www.mazdaspeed.pl

PZ wrote:

Prosze o opinie chce kupic taki samochod. Szczgolnie opinie o silniku
(starego typu, nowego z wtryskiem  koszt rozrzadu spalanie ???).
Ogolnie wszelkie informacje mile widziane.

3 Data: Listopad 30 2008 19:53:46
Temat: Re: Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem.
Autor: mak 


Użytkownik "PZ"  napisał w wiadomości

Prosze o opinie chce kupic taki samochod. Szczgolnie opinie o silniku
(starego typu, nowego z wtryskiem  koszt rozrzadu spalanie ???). Ogolnie
wszelkie informacje mile widziane.

--
Pozdrawiam i dziekuje.
Przemo
K-ce
626 z tym motorem nie należy do zbyt oszczędnych, znacznie lepiej pracują
diesle vw-francuzy z tego okresu.
Z tego co pamiętam (miałem taką) bywały problemy z pompą diesla, a także
dziwna przypadłość (widziałem to również u innych użytkowników), że jak było
zimno, to silnik nie chciał wchodzić na obroty przez parę minut..  w lato
wszystko ok :)

pozdr
maki

4 Data: Listopad 30 2008 21:58:42
Temat: Re: Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem.
Autor: Marek P. 

626 z tym motorem nie należy do zbyt oszczędnych, znacznie lepiej
pracują diesle vw-francuzy z tego okresu.
Z tego co pamiętam (miałem taką) bywały problemy z pompą diesla

Jak w każdym samochodzie nóce od staruszka z zachodu co ma nastukane 500 tys
albo więcej.


także dziwna przypadłość (widziałem to również u innych
użytkowników), że jak było zimno, to silnik nie chciał wchodzić na
obroty przez parę minut..  w lato wszystko ok :)

Zawór SPV. patrz wyżej.

Z wad to tylko to że silnik jest głośny.

5 Data: Listopad 30 2008 22:11:08
Temat: Re: Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem.
Autor: mak 


Użytkownik "Marek P."  napisał w wiadomości

626 z tym motorem nie należy do zbyt oszczędnych, znacznie lepiej
pracują diesle vw-francuzy z tego okresu.
Z tego co pamiętam (miałem taką) bywały problemy z pompą diesla

Jak w każdym samochodzie nóce od staruszka z zachodu co ma nastukane 500
tys albo więcej.


także dziwna przypadłość (widziałem to również u innych
użytkowników), że jak było zimno, to silnik nie chciał wchodzić na
obroty przez parę minut..  w lato wszystko ok :)

Zawór SPV. patrz wyżej.

Z wad to tylko to że silnik jest głośny.

silnik głośny - fakt
auto miało ok 180tys km najechane - serwisowany, kupiony od 1go
właściciela - więc wcale nie "pińcet"
o zaworze nie doczytałem, bo przestałem być włąscicielem...

pozdr
mak

6 Data: Listopad 30 2008 22:29:51
Temat: Re: Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem.
Autor: Marek P. 

 silnik głośny - fakt
auto miało ok 180tys km najechane - serwisowany, kupiony od 1go
właściciela - więc wcale nie "pińcet"
o zaworze nie doczytałem, bo przestałem być włąscicielem...

Na podstawie jednego egzemplaża oceniasz wszystkie. Mało prawdopodobna
awaria pompy przy dobrym traktowaniu ale możliwa. Codziennie czytam o turbo
i pompach padających w TDI, HDI, itp a w mojej firmie 300 tys bez remontu
w/w to normalka i wcale nikt nie bawi się w studzenie turbo. Leje się paliwo
z markowych stacji wymienia na czas dobre oleje a auta jeżdżą.
Jeśli auto jeżdżone w Holandi to pewnie na opałówce. Książkę serwisową też
da się zrobić. Zreszto po raz kolejny potwierdza się reguła, ze kupuje się
stan a nie rocznik i przebieg.

Wracając do wątku polecam założycielowi lekturę www.mazdaspeed.pl pod kątem
opinii o samochodzie a nie opisywanych awarii. Samochód jak każdy inny. Jak
kupi zadbany z przebiegiem 300 tys to będzie jeździł i chwalił. Jak srafi
się padlina z 60 tys przebiegiem to wyklnie markę.

7 Data: Grudzien 01 2008 21:45:15
Temat: Re: Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem.
Autor: PZ 

Wracając do wątku polecam założycielowi lekturę www.mazdaspeed.pl pod
kątem

Wlasnie po Twych namiarach oram ta strone wzdluz i wszez.

Inna rzecz ze klubowe strony sa stronami pasjonatow a tu juz opinia bedzie
nie koniecznie w pelni obiektywna :):):)
No i wiadomo kiedy sie pisze na takim forum - z zasady z pytaniem jak
naprawic gdzie itp. inaczej mowiac jak jest problem, wiec laikowi po
lekturze jakiejkolwiek strony klubowej snia sie tylko awarie :):):) No i jak
tu po tej lekturze kupic samochod :):):):):)

--
Przemo
K-ce

8 Data: Listopad 30 2008 22:19:26
Temat: Re: Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem.
Autor: luis 


Użytkownik "PZ"  napisał w wiadomości

Prosze o opinie chce kupic taki samochod. Szczgolnie opinie o silniku (starego typu, nowego z wtryskiem  koszt rozrzadu spalanie ???). Ogolnie wszelkie informacje mile widziane.

Witam
Mam 323F z 2003 roku, bardzo rdzewieje, zwłaszcza od spodu, krawędzie drzwi i nadkoli.
Co do silnika to faktycznie jest głośniejszy niż u konkurencji ale nie jest to bardzo uciążline (przynakmniej dla mnie). Spalanie średnio 6,5l /100 km.
pozdr

9 Data: Listopad 30 2008 22:21:55
Temat: Re: Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem.
Autor: Marek P. 

Witam
Mam 323F z 2003 roku, bardzo rdzewieje, zwłaszcza od spodu, krawędzie
drzwi i nadkoli.

Była akcja serwisowa. Dokładnie nie pamiętam których roczników ale spytaj w
ASO. Może się załapiesz.

10 Data: Listopad 30 2008 22:26:28
Temat: Re: Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem.
Autor: luis 


Użytkownik "Marek P."  napisał w wiadomości

Witam
Mam 323F z 2003 roku, bardzo rdzewieje, zwłaszcza od spodu, krawędzie
drzwi i nadkoli.

Była akcja serwisowa. Dokładnie nie pamiętam których roczników ale spytaj w ASO. Może się załapiesz.
Słyszałem o tym, dokładnie chodziło o "3" i  "6" z pierwszych lat produkcji. Podobno najbardziej rdzewiały "6"  wyprodukowane przed 2005.

Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem.



Grupy dyskusyjne