silnik głośny - fakt
auto miało ok 180tys km najechane - serwisowany, kupiony od 1go
właściciela - więc wcale nie "pińcet"
o zaworze nie doczytałem, bo przestałem być włąscicielem...
Na podstawie jednego egzemplaża oceniasz wszystkie. Mało prawdopodobna
awaria pompy przy dobrym traktowaniu ale możliwa. Codziennie czytam o turbo
i pompach padających w TDI, HDI, itp a w mojej firmie 300 tys bez remontu
w/w to normalka i wcale nikt nie bawi się w studzenie turbo. Leje się paliwo
z markowych stacji wymienia na czas dobre oleje a auta jeżdżą.
Jeśli auto jeżdżone w Holandi to pewnie na opałówce. Książkę serwisową też
da się zrobić. Zreszto po raz kolejny potwierdza się reguła, ze kupuje się
stan a nie rocznik i przebieg.
Wracając do wątku polecam założycielowi lekturę
www.mazdaspeed.pl pod kątem
opinii o samochodzie a nie opisywanych awarii. Samochód jak każdy inny. Jak
kupi zadbany z przebiegiem 300 tys to będzie jeździł i chwalił. Jak srafi
się padlina z 60 tys przebiegiem to wyklnie markę.
7 |
Data: Grudzien 01 2008 21:45:15 |
Temat: Re: Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem. |
Autor: PZ |
Wracając do wątku polecam założycielowi lekturę www.mazdaspeed.pl pod
kątem
Wlasnie po Twych namiarach oram ta strone wzdluz i wszez.
Inna rzecz ze klubowe strony sa stronami pasjonatow a tu juz opinia bedzie
nie koniecznie w pelni obiektywna :):):)
No i wiadomo kiedy sie pisze na takim forum - z zasady z pytaniem jak
naprawic gdzie itp. inaczej mowiac jak jest problem, wiec laikowi po
lekturze jakiejkolwiek strony klubowej snia sie tylko awarie :):):) No i jak
tu po tej lekturze kupic samochod :):):):):)
--
Przemo
K-ce
8 |
Data: Listopad 30 2008 22:19:26 | Temat: Re: Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem. | Autor: luis |
Użytkownik "PZ" napisał w wiadomości
Prosze o opinie chce kupic taki samochod. Szczgolnie opinie o silniku (starego typu, nowego z wtryskiem koszt rozrzadu spalanie ???). Ogolnie wszelkie informacje mile widziane.
Witam
Mam 323F z 2003 roku, bardzo rdzewieje, zwłaszcza od spodu, krawędzie drzwi i nadkoli.
Co do silnika to faktycznie jest głośniejszy niż u konkurencji ale nie jest to bardzo uciążline (przynakmniej dla mnie). Spalanie średnio 6,5l /100 km.
pozdr
9 |
Data: Listopad 30 2008 22:21:55 | Temat: Re: Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem. | Autor: Marek P. |
Witam
Mam 323F z 2003 roku, bardzo rdzewieje, zwłaszcza od spodu, krawędzie
drzwi i nadkoli.
Była akcja serwisowa. Dokładnie nie pamiętam których roczników ale spytaj w
ASO. Może się załapiesz.
10 |
Data: Listopad 30 2008 22:26:28 | Temat: Re: Mazda 626 2.0 DITD rok 98-99 - ewentualnie 323f z tym samym silnikiem. | Autor: luis |
Użytkownik "Marek P." napisał w wiadomości
Witam
Mam 323F z 2003 roku, bardzo rdzewieje, zwłaszcza od spodu, krawędzie
drzwi i nadkoli.
Była akcja serwisowa. Dokładnie nie pamiętam których roczników ale spytaj w ASO. Może się załapiesz.
Słyszałem o tym, dokładnie chodziło o "3" i "6" z pierwszych lat produkcji. Podobno najbardziej rdzewiały "6" wyprodukowane przed 2005.
| | | |