Grupy dyskusyjne   »   Mieli dobre auta, poduszki, absy ...

Mieli dobre auta, poduszki, absy ...



1 Data: Grudzien 02 2007 11:03:48
Temat: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: pbjs 

http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,4724516.html?skad=rss

Może ktoś wie, w którym miejscu Nowohuckiej wydarzył się
ten wypadek i jak to właściwie się stało?

pbjs



2 Data: Grudzien 02 2007 11:15:00
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Marcin 

Dnia Sun, 02 Dec 2007 11:03:48 +0100, pbjs  napisał:

http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,4724516.html?skad=rss

Może ktoś wie, w którym miejscu Nowohuckiej wydarzył się
ten wypadek i jak to właściwie się stało?

Gdzie tam jest napisane ze auta mialy poduszki, ABSy itp?

Rownie dobrze byly to 20letnie graty.

--
Marcin

3 Data: Grudzien 02 2007 11:20:01
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Rafał "SP" Gil 

pbjs pisze:

http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,4724516.html?skad=rss

Może ktoś wie, w którym miejscu Nowohuckiej wydarzył się
ten wypadek i jak to właściwie się stało?

Mogli mieć maks po 1 poduszce ... co ma ABS do śmiertelności wypadków ????

W tvn24 widziałem, co za audi zginęło - a widział ktoś jaka bmka poległa ? i jakie straty poniosła ?

--
Rafał "SP" Gil
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

4 Data: Grudzien 02 2007 10:32:53
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: jack 

pbjs pisze:
> http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,4724516.html?skad=rss
>
> Może ktoś wie, w którym miejscu Nowohuckiej wydarzył się
> ten wypadek i jak to właściwie się stało?

Mogli mieć maks po 1 poduszce ... co ma ABS do śmiertelności
wypadków ????

W tvn24 widziałem, co za audi zginęło - a widział ktoś jaka bmka
poległa ? i jakie straty poniosła ?

--
Rafał "SP" Gil
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008
Statystycznie biorac duzo mniej jest wypadków tych 20letnich gratów niz mowych
super bezpiecznych samochodów.[Zapewne kierujacy tymi gratami mają wiekszą
wyobraznie?]
Najwiecej prawdopodobnie wypadków i najwieksze łamanie przepisów jest w
wykonaniu przedstawicieli handlowych-gówniaze bez doświadczenie jezdzacy nie
swoimi autami i bez odpowiedzialnosci finasowej.
Znam takiego co skasował dwie Astry w ciagu miesiaca bo nie miały zimówek,dodał
tylko no na szczescie nic mi sie nie stało,trzecią dali mu juz z zimówkami.
pozdro.jack

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

5 Data: Grudzien 02 2007 12:01:41
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Demos 

Czesc

w
jack napisał(a):

Statystycznie biorac duzo mniej jest wypadków tych 20letnich
gratów niz mowych super bezpiecznych samochodów.[Zapewne kierujacy
tymi gratami mają wiekszą wyobraznie?]

Nie tylko to. Mam takš teorie, ze w czasach coraz doskonalszych aut za
ich kierownicami zasiadaja coraz mniej doskonali ludzie, kiedys bylo
odwrotnie.
Zadko przyczyna wypadku jest sprzet - najczesciej przyczyna jest
czlowiek.



--
PZDR Demos
VF1000FIIF bold`or
Passat VR6 Variant
Bojkotujmy chinskie badziewie.

6 Data: Grudzien 02 2007 11:01:49
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Waldek Godel 

Dnia 2 Dec 2007 11:32:53 +0100, jack napisał(a):

Znam takiego co skasował dwie Astry w ciagu miesiaca bo nie miały zimówek,dodał
tylko no na szczescie nic mi sie nie stało,trzecią dali mu juz z zimówkami.

On je skasował dlatego, że jest idiotą a nie dlatego, że nie miały zimówek.
Zimówki nie są cudownym remedium na wszystko, w szczególności nie są
remedium na głupotę.

Ciekawe czym wytłumaczy skasowanie trzeciej.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

7 Data: Grudzien 02 2007 12:52:15
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: J.F. 

On Sun, 2 Dec 2007 11:01:49 +0000,  Waldek Godel wrote:

Dnia 2 Dec 2007 11:32:53 +0100, jack napisał(a):
Znam takiego co skasował dwie Astry w ciagu miesiaca bo nie miały zimówek,dodał
tylko no na szczescie nic mi sie nie stało,trzecią dali mu juz z zimówkami.

On je skasował dlatego, że jest idiotą a nie dlatego, że nie miały zimówek.
Zimówki nie są cudownym remedium na wszystko, w szczególności nie są
remedium na głupotę.

Mozna polemizowac. Na niektore letnie i warunki to najlepszy rozum nie
pomoze. No chyba ze podpowie "ja do tego auta w ogole nie wsiadam".

Ciekawe czym wytłumaczy skasowanie trzeciej.

Bo to zle zimowki sa :)
I co gorsza moze miec racje.

J.

8 Data: Grudzien 02 2007 15:05:42
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: camel 

On 2007-12-02 12:52:15 +0100, J.F.  said:

On Sun, 2 Dec 2007 11:01:49 +0000,  Waldek Godel wrote:
Dnia 2 Dec 2007 11:32:53 +0100, jack napisał(a):
Znam takiego co skasował dwie Astry w ciagu miesiaca bo nie miały zimówek,dodał
tylko no na szczescie nic mi sie nie stało,trzecią dali mu juz z zimówkami.

On je skasował dlatego, że jest idiotą a nie dlatego, że nie miały zimówek.
Zimówki nie są cudownym remedium na wszystko, w szczególności nie są
remedium na głupotę.

Mozna polemizowac. Na niektore letnie i warunki to najlepszy rozum nie
pomoze. No chyba ze podpowie "ja do tego auta w ogole nie wsiadam".

Przy obecnej pogodzie był tutaj tylko JEDEN dzień, kiedy zimówki mogłyby być lepsze (przez parę godzin rannych). W pozostałe dni i godziny zdecydowanie lepsze będą dobrej jakości opony letnie z dobrym odprowadzaniem wody. Zostawcie tę propagandę oponiarską dla naiwnych klientów serwisów, co to wierzą w magiczne 7 stopni powyżej zera. Niewsiadanie do samochodu, bo nie ma zimówek jest IMHO wyrazem braku doświadczenia w jeździe.

camel[OT]

--
 -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

9 Data: Grudzien 02 2007 15:13:41
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: J.F. 

On Sun, 2 Dec 2007 15:05:42 +0100,  camel wrote:

On 2007-12-02 12:52:15 +0100, J.F.  said:
On Sun, 2 Dec 2007 11:01:49 +0000,  Waldek Godel wrote:
On je skasował dlatego, że jest idiotą a nie dlatego, że nie miały zimówek.

Mozna polemizowac. Na niektore letnie i warunki to najlepszy rozum nie
pomoze. No chyba ze podpowie "ja do tego auta w ogole nie wsiadam".

Przy obecnej pogodzie był tutaj tylko JEDEN dzień, kiedy zimówki
mogłyby być lepsze (przez parę godzin rannych). W pozostałe dni i
godziny zdecydowanie lepsze będą dobrej jakości opony letnie z dobrym

Zalezy gdzie jest to "tutaj".
Inne sa przecietne warunki jazdy w Warszawie, Wroclawiu czy Poznaniu,
a inne w Bielsku, Zakopanem, Karpaczu, Szczyrku ..

odprowadzaniem wody. Zostawcie tę propagandę oponiarską dla naiwnych
klientów serwisów, co to wierzą w magiczne 7 stopni powyżej zera.

A potem sie okazuje ze przez te 3 miesiace zimowki sa 10% gorsze,
ale w ten jeden dzien letnie sa 100% gorsze i auto trzeba naprawiac
:-)

Niewsiadanie do samochodu, bo nie ma zimówek jest IMHO wyrazem braku
doświadczenia w jeździe.

Wrecz odwrotnie - doswiadczenia :-)
I to nawet podwojnego - jak sie zdobylo doswiadczenie w jezdzie
na letnich po sniegu, to mozna nie docenic ulomnosci
innych letnich :-)

J.





camel[OT]

10 Data: Grudzien 02 2007 16:22:26
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello camel,

Sunday, December 2, 2007, 3:05:42 PM, you wrote:

[...]

Mozna polemizowac. Na niektore letnie i warunki to najlepszy rozum nie
pomoze. No chyba ze podpowie "ja do tego auta w ogole nie wsiadam".
Przy obecnej pogodzie był tutaj tylko JEDEN dzień, kiedy zimówki
mogłyby być lepsze (przez parę godzin rannych). W pozostałe dni i
godziny zdecydowanie lepsze będą dobrej jakości opony letnie z dobrym
odprowadzaniem wody.

Bla, bla, bla.

Tak się głupio składa, że wiosną, jadąc do oponiarza na wymianę opon
zniszczyłem jedną zimówkę i zostały mi 3 sztuki tylko. Idiotą nie
jestem i na 3 zimówkach + jednej letniej jeździć nie będę. I nie
wymieniłem, bo mnie w tej chwili po prostu nie stać na kupno opony.
Cóż - czasem się tak zdarza.
I ze smutkiem zauważam, że na letnich jeździ mi się źle - mają
wyraźnie gorszą przyczepność od zimówek nawet przy +10 stopniach a nie
tylko przy magicznych +7.
Jeżdżę bo muszę. Gdybym nie musiał - odczekałbym do założenia zimówek.

[...]

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

11 Data: Grudzien 02 2007 19:02:41
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Piotrek 

I ze smutkiem zauważam, że na letnich jeździ mi się źle - mają
wyraźnie gorszą przyczepność od zimówek nawet przy +10 stopniach a nie
tylko przy magicznych +7.
Jeżdżę bo muszę. Gdybym nie musiał - odczekałbym do założenia zimówek.

dokladnie tak jest.
nie mozna mowic ze zimowki sa dobre na wszystko bo tak nie jest, jak bedzie
lod to kotwica w bagazniku tylko da rade zatrzymac samochod.

ale o tym ze na zimowkach o wiele lepiej sie jezdzi przy takiej pogodzie jak
obecnie nietrzeba chyba nikogo przekonywac. jesli ktos natomiast mowi ze na
zimowkach przy suchej czy mokrej nawierzchni sie gorzej jezdzi i to jest
nawet _niebezpieczne_ to albo ma fatalne zimowki albo cos nie tak pod
sufitem:)
ja od wielu lat w sezonie jesienno zimowym poruszam sie na zimowkach i
roznice widac na plus tych opon, nie mowie ze sie nie da jezdzic na letnich,
ale komfort jazdy na zimowkach jest o wiele wiekszy. mowie o krakowie i
okolicach, niewiem jak tam w warszawie jest, pewnie lepiej:)

kiedy na grupie toczyly sie boje ze po co zimowki, ze jeszcze za wczesnie ja
zmienilem opony i nie mialem problemu, a znajomy juz mial problem z
poruszaniem sie po pargingu(nie mowie ze sie nie dalo bo przeciez do pracy
dojechale, ale nie bylo to latwe. napewno latwiej by bylo na zimowkach), a
jeden sluzbowy samochod z okolic wieliczki mial przymusowy postoj 3 dniowy
na dzialce kolegi bo nie byli w stanie podjechac pod gorke do asfaltu:) po 3
dniach dojechaly zimowki z krakowa, zmienili kola i sie wydrapali do
asfaltu:)

wiec ja tam wole jezdzic na zimowce przez jesien zime i miec spokojna
glowe:)
a gadanie o tym ze zimowki sa zle i fatalne na mokrym i suchym wkladam
miedzy bajki bo od lat nie mialem wiekszych problemow na zimowkach w takich
warunkach niz bym mial na letnich :)

--
pzdr
piotrek

12 Data: Grudzien 02 2007 19:52:36
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: J.F. 

On Sun, 2 Dec 2007 16:22:26 +0100,  RoMan Mandziejewicz wrote:

I ze smutkiem zauważam, że na letnich jeździ mi się źle - mają
wyraźnie gorszą przyczepność od zimówek nawet przy +10 stopniach a nie
tylko przy magicznych +7.
Jeżdżę bo muszę. Gdybym nie musiał - odczekałbym do założenia zimówek.

Ja to jakis nieczuly widac jestem, albo wiekszy margines
bezpieczenstwa stosuje.
Letnie na zimnym suchym asfalcie jada mi dobrze, zimowki
w kwietniowe upaly tez ..

Roznica sie ujawnia dopiero na sniegu, a i to nie zawsze.

J.

13 Data: Grudzien 02 2007 19:00:30
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Seba 

Bla, bla, bla.

Na ta chwile ujezdzam na codzien dwa auta - mojego Escorta (ktory
jest w trakcie sprzedazy i jezdzi na ta chwile na oponach letnich -
nie zmienilem na zimowe) i nowy nabytek, czyli Lybre, ktora toczy sie
na zimowkach. I szczerze powiedziawszy jezeli chodzi o
trakcje/prowadzenie podczas codziennego uzytkowania to roznicy nie
jestem w stanie wychwycic/zauwazyc/docenic - i to nawet pomimo
dwudniowego ataku "zimy" u nas w miescie. Po prostu obydwa auta
jezdza jak trzeba - nadmienie tylko, ze obydwa sa w pelni sprawne
technicznie, a ja nie jezdze po WRC jak po torze testowym.



--
Pozdrawiam
Sebastian S.

14 Data: Grudzien 02 2007 17:42:55
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 02 Dec 2007 12:52:15 +0100, J.F. napisał(a):

Mozna polemizowac. Na niektore letnie i warunki to najlepszy rozum nie
pomoze. No chyba ze podpowie "ja do tego auta w ogole nie wsiadam".

Mam na mysli letnie albo wielosezonowe w prawidlowym stanie. Załóżmy, dla
wygody dyskusji, że mają 5-6 mm bieżnika.
Na zimowych z pewnością będzie mozna bezpiecznie osiągnąć większa prędkość.
Bezpieczną, wliczając utrzymanie się auta w zakręcie na jezdni oraz
zatrzymanie auta z tej prędkości.
I tyle.

Bo to zle zimowki sa :)
I co gorsza moze miec racje.

Nie. Tym można wytlumaczyć spóźnienie. Bo to złe zimówki są, więc musiał
jechac wolniej aby jechać bezpiecznie.
Jeżeli nie będziesz traktował gazu zerojedynkowo, będzie moment w którym
zauważysz że auto przestaje sie zachowywac tak jak oczekujesz i nalezy
zwolnić. To nie jest trudne, wystarczy odrobina myślenia i czucia auta.
Pierwsze jest bezapelacyjnie niezbędne za kierownicą, drugiego oczekiwałbym
od osoby pracującej w samochodzie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

15 Data: Grudzien 03 2007 09:26:52
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: J.F. 

On Sun, 2 Dec 2007 17:42:55 +0000,  Waldek Godel wrote:

Dnia Sun, 02 Dec 2007 12:52:15 +0100, J.F. napisał(a):
Mozna polemizowac. Na niektore letnie i warunki to najlepszy rozum nie
pomoze. No chyba ze podpowie "ja do tego auta w ogole nie wsiadam".

Mam na mysli letnie albo wielosezonowe w prawidlowym stanie. Załóżmy, dla
wygody dyskusji, że mają 5-6 mm bieżnika.

Nie wystarczy.

Na zimowych z pewnością będzie mozna bezpiecznie osiągnąć większa prędkość.
Bezpieczną, wliczając utrzymanie się auta w zakręcie na jezdni oraz
zatrzymanie auta z tej prędkości.
I tyle.

No chyba ze bedzie z gorki, i zimowki umozliwia zatrzymanie, a letnie
nie. Ja juz kiedys widzialem ze 30 stluczek na parkingu..

Bo to zle zimowki sa :)
I co gorsza moze miec racje.

Nie. Tym można wytlumaczyć spóźnienie. Bo to złe zimówki są, więc musiał
jechac wolniej aby jechać bezpiecznie.
Jeżeli nie będziesz traktował gazu zerojedynkowo, będzie moment w którym
zauważysz że auto przestaje sie zachowywac tak jak oczekujesz i nalezy
zwolnić.

Potrafi byc za pozno :-)

To nie jest trudne, wystarczy odrobina myślenia i czucia auta.

Hm .. potrafisz zademonstrowac w trudnych warunkach zimowych ?
Szczegolnie gdy sie warunki zmieniaja z zaskoczenia ?

J.

16 Data: Grudzien 03 2007 09:02:00
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Rafal 


Znam takiego co skasował dwie Astry w ciagu miesiaca bo nie miały
zimówek,dodał
tylko no na szczescie nic mi sie nie stało,trzecią dali mu juz z zimówkami.
pozdro.jack


No cóz - jak szefostwo firmy to debile to tak jest... Znam firmy gdzie do umowy
z takim PH jest wprowadzony zapis że w razie wypadku z jego winy PH jest
zobowiązany zapłacić karę umowną w wysokości miesięcznej pensji, i ze w
szczególnych przypadkach kara ta może być (ale nie musi) anulowana. Na takiego
osła jak ten znajomy to pewnie by wystarczyło, i 3-ciej nie powinen dostać bez
tego typu umowy

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

17 Data: Grudzien 03 2007 12:04:09
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: J.F. 

On 3 Dec 2007 10:02:00 +0100,  Rafal wrote:

No cóz - jak szefostwo firmy to debile to tak jest... Znam firmy gdzie do umowy
z takim PH jest wprowadzony zapis że w razie wypadku z jego winy PH jest
zobowiązany zapłacić karę umowną w wysokości miesięcznej pensji, i ze w
szczególnych przypadkach kara ta może być (ale nie musi) anulowana. Na takiego
osła jak ten znajomy to pewnie by wystarczyło, i 3-ciej nie powinen dostać bez
tego typu umowy

A w innych firmach zdarza sie przykazanie "sprzedaz sie nie oplaca,
w miare mozliwosci rozwalic" :-)

J.

18 Data: Grudzien 02 2007 14:41:09
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: martinl 


Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał w wiadomości

pbjs pisze:
http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,4724516.html?skad=rss

Może ktoś wie, w którym miejscu Nowohuckiej wydarzył się
ten wypadek i jak to właściwie się stało?

Mogli mieć maks po 1 poduszce ... co ma ABS do śmiertelności wypadków ????

W tvn24 widziałem, co za audi zginęło - a widział ktoś jaka bmka poległa ?
i jakie straty poniosła ?

http://ww6.tvp.pl/8979,20071201612062.strona
Stare BMW i stare Audi. Ale trzepnac sie w tym miejscu to trzeba miec pecha
albo nierowno pod sufitem. To jest na poczatku mostu na Nowohuckiej patrzac
od M1.

--
Marcin Luty

19 Data: Grudzien 02 2007 14:44:06
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Rafał "SP" Gil 

martinl pisze:

W tvn24 widziałem, co za audi zginęło - a widział ktoś jaka bmka poległa ? i jakie straty poniosła ?
Stare BMW i stare Audi.

A ... to dzięki, to w takim razie nic dziwnego, te modele zawsze zabijają.

--
Rafał "SP" Gil
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

20 Data: Grudzien 02 2007 13:59:06
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: jack 

martinl pisze:

>> W tvn24 widziałem, co za audi zginęło - a widział ktoś jaka bmka poległa ?
>> i jakie straty poniosła ?
> Stare BMW i stare Audi.

A ... to dzięki, to w takim razie nic dziwnego, te modele zawsze
zabijają.

--
Rafał "SP" Gil
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008
To nie modele zabijają tylko brak wyobrazni i umiejetności.Chyba zainwestuje w
orurowanie Frontery.
pozdro.jack

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

21 Data: Grudzien 02 2007 18:58:30
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:  

To nie modele zabijają tylko brak wyobrazni i umiejetności.Chyba
zainwestuje w
orurowanie Frontery.
pozdro.jack


przy czymś takim - na oko 70 +70 = 140 km/h to jednak modele zabijają
oba samochody składają sie przy ~60km/h i zgniatają kierowce, chyba przy
zderzeniu taka przysłowiowa panda (ze 3 gwiazdki) była by znacznie
bezpieczniejsza.

z tego co mi widomo bmw i audi to cholernie niebezpieczne auta,
gwiazdkami nawet poniżej fiata. gorsze (jako marka) to chyba
tylko rover, lancia i chrystler. i poduchy nie mają znczenia
jak klatka puszcza szybciej niż ta w pandzie :) i nie mają
pasów które same docisną kierowce. wogóle poduch mogło by nie być
do póki sie nie wjedzie w coś gdzie przeciążenia przekraczają 30g
pasy wystarczą, ważne żeby klatka wytrzymała.

Pozdrawiam.


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

22 Data: Grudzien 02 2007 20:08:36
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Rafał "SP" Gil 

 pisze:

z tego co mi widomo bmw i audi to cholernie niebezpieczne auta,

Buehehehehehe ... dobre ... Pisz częściej ;)

--
Rafał "SP" Gil
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

23 Data: Grudzien 02 2007 19:22:22
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:  

> z tego co mi widomo bmw i audi to cholernie niebezpieczne auta,

Buehehehehehe ... dobre ... Pisz częściej ;)


z takiego wypadku na pewno by się wyszło prawie bez obrażeń w
samochodach pdobnych rocznikowo:

-volvo
-saab
-mazda
-duze renault
-mercedes

jak nazwiesz to co widzisz:

http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx

???

jak ktoś chce się zabić przy 50km/h to niech dalej jeździ
starym bmw zwłaszcza - 3. atrakcje większe niż w seciento
bo tam kierownica nie zabijała.





--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

24 Data: Grudzien 02 2007 20:27:46
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Filip 

Użytkownik  napisał:

z takiego wypadku na pewno by się wyszło prawie bez obrażeń w
samochodach pdobnych rocznikowo:

-mazda

BUHAHAHAHAH, tyle tylko powiem.

jak nazwiesz to co widzisz:

http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx

???


jak ktoś chce się zabić przy 50km/h to niech dalej jeździ starym bmw zwłaszcza - 3. atrakcje większe niż w seciento
bo tam kierownica nie zabijała.
Buhahahaah!!!!!!!!!
Czlowieku, skad Ty sie urwales?? Kabina Seicento przy crash-tescie GNIECIE kierowce!! Nie dajac mu szansy na przezycie! Slupek sie cofa az o 40 cm!!



--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com | http://www.brianmoss.com/home.htm
Moj klub, moje miejsce: http://www.wikings.pl/~kafar/portowiec/
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

25 Data: Grudzien 02 2007 19:42:01
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:  


> jak ktoś chce się zabić przy 50km/h to niech dalej jeździ
> starym bmw zwłaszcza - 3. atrakcje większe niż w seciento
> bo tam kierownica nie zabijała.
Buhahahaah!!!!!!!!!
Czlowieku, skad Ty sie urwales?? Kabina Seicento przy crash-tescie
GNIECIE kierowce!! Nie dajac mu szansy na przezycie! Slupek sie cofa az
o 40 cm!!


zgadzasię ale to wciąż lepsze wyniki niż bmw3 i to osągnięte bez poduszki.

http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx
http://www.euroncap.com/tests/fiat_seicento_2000/73.aspx

oczywiście się można sprzeczać o sczęscie itp. bo róznica niewielka
ale skala jest niesamowita - bmw3 jak seicento bez poduchy.
oczywiście bu nie polecam do jazdy :) chyba że się jest dobrym kierowcą :)



 


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

26 Data: Grudzien 02 2007 21:21:02
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Filip 

Użytkownik  napisał:


zgadzasię ale to wciąż lepsze wyniki niż bmw3 i to osągnięte bez poduszki.

http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx
http://www.euroncap.com/tests/fiat_seicento_2000/73.aspx

Jak widac wyraznie, e36 jest bezpieczniejsze.
W seicento glowa jest narazona bardziej.
Kolejna sprawa, e36 jest ciezsze, a to jest tez BARDZO wazny czynnik w bezpieczenstwie na drodze.

oczywiście się można sprzeczać o sczęscie itp. bo róznica niewielka
ale skala jest niesamowita - bmw3 jak seicento bez poduchy.

Generalnie tak, masz racje. E36 nie jest bezpieczne. Ale nie porownuj na boga tego auta z seicento, ktory uzyskal najnizsza note w historii motoryzacji ;)))



--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com | http://www.brianmoss.com/home.htm
Moj klub, moje miejsce: http://www.wikings.pl/~kafar/portowiec/
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

27 Data: Grudzien 02 2007 20:39:15
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:  

Jak widac wyraznie, e36 jest bezpieczniejsze.
W seicento glowa jest narazona bardziej.
Kolejna sprawa, e36 jest ciezsze, a to jest tez BARDZO wazny czynnik w
bezpieczenstwie na drodze.

tak, masa ma kolosalne znaczenie, kiedyś liczyłem, które auto
wytrzyma (po pewnej sytuacji w okolicy) uderzenie 120km/h w bok
przez forda focusa.

wypatrzyłem tylko kilka aut "teoretycznie ok"  - espace4, vel satis
(pomijam tiry :) ) i możliwe że vw phaeton sobie da rade
bo podskoczy na zawieszeniu jak radar wykryje fokusa z boku.

 
> oczywiście się można sprzeczać o sczęscie itp. bo róznica niewielka
> ale skala jest niesamowita - bmw3 jak seicento bez poduchy.

Generalnie tak, masz racje. E36 nie jest bezpieczne. Ale nie porownuj na
boga tego auta z seicento, ktory uzyskal najnizsza note w historii
motoryzacji ;)))

tak gorze znalesc to ciężko :), ale z tego co pamiętam
gorsze/podobne są:

-własnie to bmw :) (tu wypadlo gorzej od Seicento)
-rover100
-rover620!!!!!
-chrystler pt (pierwsze 2 lata prod.)
-chrystler voyager
-renault twingo
-hundai accent
-wszytskie mitsubishi sportowe (naprawde tragedia)
-citroen xantia


to jest cyrk największy, bo model 2007:
http://www.euroncap.com/tests/chrysler_voyager_2007/277.aspx















--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

28 Data: Grudzien 03 2007 08:18:40
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Anastazy 

Użytkownik Filip napisał:

Użytkownik  napisał:

bezpieczenstwie na drodze.

oczywiście się można sprzeczać o sczęscie itp. bo róznica niewielka
ale skala jest niesamowita - bmw3 jak seicento bez poduchy.

Generalnie tak, masz racje. E36 nie jest bezpieczne. Ale nie porownuj na boga tego auta z seicento, ktory uzyskal najnizsza note w historii motoryzacji ;)))




Dlaczego nie porównywać? Skoro bmw jest kilka razy cięższe od SC, to znaczy, że jego konstrukcja jest duużo gorsza, niż fiata. Zrozumiałem, dlaczego w Polsce "jakaś grupa" rozpropagowała wśród gawiedzi modę na używanie starych beemek - Niemcy pozbywają się tego śmiecia po niezłych cenach, jak na takie trumny.

29 Data: Grudzien 02 2007 22:58:00
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: ania 


Użytkownik <mttj

http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx

ty - a jak takie gwiazdki ratuja zycie? i ile ich trzeba? bo zainwestuje i
powiesze sobie pod lusterkiem, a reszte wrzuce do bagaznika


--
ania

30 Data: Grudzien 02 2007 23:23:33
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:  

> http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx

ty - a jak takie gwiazdki ratuja zycie? i ile ich trzeba? bo zainwestuje i
powiesze sobie pod lusterkiem, a reszte wrzuce do bagaznika


jaja jajami, ale ratują życie i to serio, bardziej serio niż się wydaje.



róznice są naprawde kolosalne, 2 przykłady jakie znam:

honda acord 3.0 (4 gwiazdki, wbudowana nieseryjna klatka,
+pasy 5 punktwe - samochód troszkę przerobiony, 8 poduszek)
- 120km/h w most betonowy, 7 fikołków, dachownie, nic się nikomu nie stało.

Rover 620i (chyba 4 poduszki, napinacze, 1.5 gwizadki) około
70km/h w drzewo - 0.5 roku w szpitalu.





--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

31 Data: Grudzien 03 2007 08:21:17
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Anastazy 

Użytkownik  napisał:


honda acord 3.0 (4 gwiazdki, wbudowana nieseryjna klatka,
+pasy 5 punktwe - samochód troszkę przerobiony, 8 poduszek)
- 120km/h w most betonowy, 7 fikołków, dachownie, nic się nikomu nie stało.

Rover 620i (chyba 4 poduszki, napinacze, 1.5 gwizadki) około 70km/h w drzewo - 0.5 roku w szpitalu.






Fiat punto II FL (4*) kontra naczepa TIRA - przeżyłem + parę siniaków. W podobnej sytuacji Golf II - śmierć kierowcy na miejscu.

32 Data: Grudzien 03 2007 09:26:51
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: J.F. 

On Sun, 2 Dec 2007 23:23:33 +0000 (UTC),    wrote:

jaja jajami, ale ratują życie i to serio, bardziej serio niż się wydaje.

róznice są naprawde kolosalne, 2 przykłady jakie znam:

honda acord 3.0 (4 gwiazdki, wbudowana nieseryjna klatka,
+pasy 5 punktwe - samochód troszkę przerobiony, 8 poduszek)
- 120km/h w most betonowy, 7 fikołków, dachownie, nic się nikomu nie stało.

Rover 620i (chyba 4 poduszki, napinacze, 1.5 gwizadki) około
70km/h w drzewo - 0.5 roku w szpitalu.

Tylko czy to gwiazdki ? Bo na moj gust to fikolki.

Przydzwon tym akordem w drzewo przy 70, zobaczymy co wyjdzie.

J.

33 Data: Grudzien 03 2007 09:41:13
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: ania 


Użytkownik <mttj

jaja jajami, ale ratują życie i to serio, bardziej serio niż się wydaje.

przeciez ja Cie serio pytalam ile musze miec tych gwiazdek to w nie
zainwestuje i je kupie i bede wozic, w sumie latwiej wozic niektorym
gwiazdki niz mozgi (co widac ostatnio na drogach)


--
ania

34 Data: Grudzien 03 2007 20:28:47
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:  

przeciez ja Cie serio pytalam ile musze miec tych gwiazdek to w nie
zainwestuje i je kupie i bede wozic, w sumie latwiej wozic niektorym
gwiazdki niz mozgi (co widac ostatnio na drogach)


na www.euroncap.com są testy, 5 gwiazdek najlepiej.
i są tam dokładniejsze opisy europejskich aut.

to są amerykańskie, tylko testy są troche inne tam,
i mozna uprościć że 5 amerykańskich = 4 europejskie.
http://www.safercar.gov/

w uproszceniu bezpieczeństwo można policzyć tak:
gwiazdki*masa=bezpieczeństwo.


gwiazdki warto mieć jak by ktoś inny nie miał mózgu,
nawet i gwiazdek ale miał mase - i to skierowaną w nasze
auto z prędkością 100km/h.


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

35 Data: Grudzien 03 2007 23:33:31
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: ania 


Użytkownik <mttj

w uproszceniu bezpieczeństwo można policzyć tak:
gwiazdki*masa=bezpieczeństwo.

ale to jest jedno rownanie z dwoma niewadomymi


--
ania

36 Data: Grudzien 02 2007 20:16:11
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Filip 

Użytkownik  napisał:

przy czymś takim - na oko 70 +70 = 140 km/h to jednak modele zabijają
oba samochody składają sie przy ~60km/h i zgniatają kierowce, chyba przy zderzeniu taka przysłowiowa panda (ze 3 gwiazdki) była by znacznie bezpieczniejsza.

z tego co mi widomo bmw i audi to cholernie niebezpieczne auta,
gwiazdkami nawet poniżej fiata. gorsze (jako marka) to chyba
tylko rover, lancia i chrystler. i poduchy nie mają znczenia
jak klatka puszcza szybciej niż ta w pandzie :) i nie mają
pasów które same docisną kierowce. wogóle poduch mogło by nie być
do póki sie nie wjedzie w coś gdzie przeciążenia przekraczają 30g
pasy wystarczą, ważne żeby klatka wytrzymała.

Pozdrawiam.

Kim Ty jestes w ogole dowcipnisiu?


--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com | http://www.brianmoss.com/home.htm
Moj klub, moje miejsce: http://www.wikings.pl/~kafar/portowiec/
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

37 Data: Grudzien 02 2007 19:23:59
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:  

Kim Ty jestes w ogole dowcipnisiu?


fanatykiem bardziej bezpiecznych samochodów :)

Pozdrawiam.


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

38 Data: Grudzien 02 2007 20:29:23
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Filip 

Użytkownik  napisał:

Kim Ty jestes w ogole dowcipnisiu?


fanatykiem bardziej bezpiecznych samochodów :)
Francuskich, rozumiem?


--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com | http://www.brianmoss.com/home.htm
Moj klub, moje miejsce: http://www.wikings.pl/~kafar/portowiec/
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

39 Data: Grudzien 02 2007 19:52:40
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:  

Filip  napisał(a):

Użytkownik  napisał:

>>Kim Ty jestes w ogole dowcipnisiu?
>>
>
> fanatykiem bardziej bezpiecznych samochodów :)
>
Francuskich, rozumiem?

niekoniecznie :) ctroen, peugeot, małe renalt z okolic 1996
były dość niebezpieczne.

tak idąc latami to bezpieczne i subiektywnie fajne są:
-volvo 850 (chyba 1991)
-mercedes w140
-renault safrae
-mazda 636
-mazda xedos 9

-volvo v70 (to gdzies koło 1997)
-renault espase3
-volvo s80 (1999)
-mercedes w220

-renault avantime (2001)
-renault vel satis
-renault espase4

-citroen c5 (około 2003)
-vw phaeton
-citroen c6
-mercedes w221

-ktoś zna wyniki audi a8 ?? bo a6 wypadła jak lanos :)







--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

40 Data: Grudzien 02 2007 21:23:27
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Filip 

Użytkownik  napisał:


-ktoś zna wyniki audi a8 ?? bo a6 wypadła jak lanos :)

Nie mialem nigdy w swoich rekach A8. Ale jezeli chodzi o nowa A6, to dali dupy po calosci. Smietnik.



--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com | http://www.brianmoss.com/home.htm
Moj klub, moje miejsce: http://www.wikings.pl/~kafar/portowiec/
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

41 Data: Grudzien 02 2007 20:54:02
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:  

> -ktoś zna wyniki audi a8 ?? bo a6 wypadła jak lanos :)
>
Nie mialem nigdy w swoich rekach A8. Ale jezeli chodzi o nowa A6, to
dali dupy po calosci. Smietnik.

Ja też nie, niektóży mówią ze fajne i że nawet lepsze od velsatis,
ale poprzednia generacja to mi się bardziej podobały reno niż audi :)
tylko teraz reno poszło w... ekonomiczne silniki i brak 4x4.
I podobno nowe audi a8 jest naprawde fajne (i cholernie drogie
jako nówki, renaut x1.7, i coś cena nie spada szybko).

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

42 Data: Grudzien 02 2007 21:59:16
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Jurand 

 wrote in message

> > -ktoś zna wyniki audi a8 ?? bo a6 wypadła jak lanos :)
> >
> Nie mialem nigdy w swoich rekach A8. Ale jezeli chodzi o nowa A6, to
> dali dupy po calosci. Smietnik.

Ja też nie, niektóży mówią ze fajne i że nawet lepsze od velsatis,
ale poprzednia generacja to mi się bardziej podobały reno niż audi :)
tylko teraz reno poszło w... ekonomiczne silniki i brak 4x4.
I podobno nowe audi a8 jest naprawde fajne (i cholernie drogie
jako nówki, renaut x1.7, i coś cena nie spada szybko).

Taaa słuchaj Filipa. Wszystko, co nie jest BMW 530d albo Golfem IV - to jest
śmietnik.

Jurand.

43 Data: Grudzien 02 2007 21:06:42
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:  

Taaa słuchaj Filipa. Wszystko, co nie jest BMW 530d albo Golfem IV - to jest
śmietnik.


moje preferencje są inne z bmw to nic, a z vw to tylko phateon :)
tylko na razie troche drogo :)

golfa nie trawie, choć go nie cieli jak nowego passata z dobrego zawieszenia
 :)

ale ok, ja lubie duze auta, i potem trzeba daleko chodzić, bo sie zaprkować
nie da :)

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

44 Data: Grudzien 02 2007 23:38:55
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Maciek "Sołtys" 

 pisze:


tak idąc latami to bezpieczne i subiektywnie fajne są:
-volvo 850 (chyba 1991)

polecam film -
http://youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

45 Data: Grudzien 02 2007 23:05:02
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:  

> tak idąc latami to bezpieczne i subiektywnie fajne są:
> -volvo 850 (chyba 1991)

polecam film -
http://youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I


ale to volvo 940 (1990 rok) :) - zupełnie co innego
w miare bezpieczne kiedyś, ale juz nie te czasy.

w innym poście wlepiłem to:
http://youtube.com/watch?v=aN4o8TERuoY


vlovo 940 powinni to zderzać z renault25 (1984...1991)
i renault się rozsypie.

pierwsze bezpieczne (na dzisiejsze standardy) volvo to 850
a renault to safrane.

oba miały poduszki, kompa od zaciskania pasów, abs
i kontrole trakcji. mogły dachować z dużymi prędkościami itp...
zaciśnie pasy, kieorwca w nic nie uderzy i jak to w instrukcji napisali
"poduszki otwierają się dopiero przy bardzo mocnym uderzeniu".
można w miarę bezpiecznie zderzyć sie z cięzarówką, nie zetnie dachu.

a dzisiejsze renault to czołgi - prawie niezgniatalne, pozatym ciężkie.


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

46 Data: Grudzien 02 2007 23:35:27
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Maciek "Sołtys" 

 pisze:

To nie modele zabijają tylko brak wyobrazni i umiejetności.Chyba
zainwestuje w
orurowanie Frontery.
pozdro.jack


przy czymś takim - na oko 70 +70 = 140 km/h to jednak modele zabijają
oba samochody składają sie przy ~60km/h i zgniatają kierowce, chyba przy zderzeniu taka przysłowiowa panda (ze 3 gwiazdki) była by znacznie bezpieczniejsza.


żeby ktoś wyleciał na tym "wirażu" a raczej delikatnym łuku (pamiętaj że wcześniej są światła inteligentne które zmieniają się przy za dużej prędkości (sprawdziłem nie raz że trzeba dać po hamulcu gdy się jedzie 80 zamiast 70)
Moja hipoteza jest taka że koleś pocisnął na żółtym lub już czerwonym na światłach i powiozło go na mokrej nawierzchni dodatkowo chłodzonej i nawilżanej z racji bliskości rzeki. I NIE JECHAŁ 70 na pewno - wierz mi bo jechałem tą trasą nie raz i nie dwa w życiu w różnych warunkach. Przy 70 nie
masz prawa wylecieć chyba że jest żywy lód. Stałem tam w korku wczoraj a wypadek był około 11 temp około +5
--
Maciek "Sołtys"
Kraków

47 Data: Grudzien 02 2007 23:29:37
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:  

> przy czymś takim - na oko 70 +70 = 140 km/h to jednak modele zabijają
> oba samochody składają sie przy ~60km/h i zgniatają kierowce, chyba przy
> zderzeniu taka przysłowiowa panda (ze 3 gwiazdki) była by znacznie
> bezpieczniejsza.
>

żeby ktoś wyleciał na tym "wirażu" a raczej delikatnym łuku (pamiętaj że
wcześniej są światła inteligentne które zmieniają się przy za dużej
prędkości (sprawdziłem nie raz że trzeba dać po hamulcu gdy się jedzie 80
zamiast 70)
Moja hipoteza jest taka że koleś pocisnął na żółtym lub już czerwonym na
światłach i powiozło go na mokrej nawierzchni dodatkowo chłodzonej i
nawilżanej z racji bliskości rzeki. I NIE JECHAŁ 70 na pewno - wierz mi bo
jechałem tą trasą nie raz i nie dwa w życiu w różnych warunkach. Przy 70 nie
masz prawa wylecieć chyba że jest żywy lód. Stałem tam w korku wczoraj a
wypadek był około 11 temp około +5

moze pocinoł za bardzo a miał napęd na tył... chociaż co jak co
ale trakcja to tam musi być...


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

48 Data: Grudzien 02 2007 19:44:06
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Filip 

Użytkownik Rafał "SP" Gil napisał:

Stare BMW i stare Audi.

A ... to dzięki, to w takim razie nic dziwnego, te modele zawsze zabijają.

Dokladnie. W E34 bylyby wieksze szanse na przezycie...


--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com | http://www.brianmoss.com/home.htm
Moj klub, moje miejsce: http://www.wikings.pl/~kafar/portowiec/
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

49 Data: Grudzien 02 2007 19:51:27
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Rafał "SP" Gil 

Filip pisze:

Dokladnie. W E34 bylyby wieksze szanse na przezycie...

Jak zawsze nie zrozumiałeś.

--
Rafał "SP" Gil
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

50 Data: Grudzien 02 2007 19:53:32
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Filip 

Użytkownik Rafał "SP" Gil napisał:

Dokladnie. W E34 bylyby wieksze szanse na przezycie...

Jak zawsze nie zrozumiałeś.

Lepiej niz Ci sie wydaje, za to Ty nie skumales...


--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com | http://www.brianmoss.com/home.htm
Moj klub, moje miejsce: http://www.wikings.pl/~kafar/portowiec/
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

51 Data: Grudzien 02 2007 23:01:10
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: ania 


Użytkownik "Filip"

Lepiej niz Ci sie wydaje, za to Ty nie skumales...

:-)
i jeszcze teoria, ze goscie/goscianki wywalaja setki tysiecy na fury, zeby
je rozbijac:-)
z moich obserwacji, to wlasnie mniej szanuje sie stare zlomy, a nowsze auta
maja to do siebie, ze chcac, nie chcac i nie wypadajac z gwiazdkami dobrze
(pewnie za malo placa) i tak sa bezpieczniejsze: ot tak same z siebie (no
moze z konstruktorow i fabryk:-) )

ps
ja tam uwazam, ze poldka nic nie ruszy:-) a ile ma gwiazdek? tyle ile ktos
sobie maznie pedzlem?


--
ania

52 Data: Grudzien 02 2007 22:39:35
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:  

z moich obserwacji, to wlasnie mniej szanuje sie stare zlomy, a nowsze auta
maja to do siebie, ze chcac, nie chcac i nie wypadajac z gwiazdkami dobrze
(pewnie za malo placa) i tak sa bezpieczniejsze: ot tak same z siebie (no
moze z konstruktorow i fabryk:-) )

właśnie nie koniecznie nowsze auto za ponad 100tyś bezie bezpieczniejsze
niż 10letnie innej marki, może mieć więcej poduszek, esp, abs a i tak
będzie zdecydowanie gorsze niz 10 letnie inne (które prawdopodobnie i tak
miało abs, esp, napinacze, poduchy). Choć średnia poza wyjątkami
jest oczywiście taka.

-dzisiaj juest dużo lepiej (socjaliści z unii wymusili), bo jeszcze w 2003
można było drogo kupić złom.  ale uważam legendy o bardzo starych volvach są
przesadzone :)

to jest pierwsze (1991 rok) kóre wciąż jest jako tako bezpieczne:
http://youtube.com/watch?v=aN4o8TERuoY
 

ps
ja tam uwazam, ze poldka nic nie ruszy:-) a ile ma gwiazdek? tyle ile ktos
sobie maznie pedzlem?


"na czuja" to tyle samo co tamte co się rozbiły - 1...1,5 gwiazdki.
http://youtube.com/watch?v=7vIPTWw4M8U



--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

53 Data: Grudzien 03 2007 08:28:01
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Anastazy 

Użytkownik ania napisał:



ps
ja tam uwazam, ze poldka nic nie ruszy:-) a ile ma gwiazdek? tyle ile ktos sobie maznie pedzlem?



Poldka faktycznie trudno ruszyć, za to jego zawartość dość łatwo. Przy tak archaicznej konstrukcji wystarczy lekkie uderzenie z boku... Przy zderzeniu przednim też przeciążenia są ogromne.

54 Data: Grudzien 03 2007 12:50:07
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Anastazy,

Monday, December 3, 2007, 8:28:01 AM, you wrote:

ja tam uwazam, ze poldka nic nie ruszy:-) a ile ma gwiazdek? tyle ile ktos
sobie maznie pedzlem?
Poldka faktycznie trudno ruszyć, za to jego zawartość dość łatwo. Przy
tak archaicznej konstrukcji wystarczy lekkie uderzenie z boku... Przy
zderzeniu przednim też przeciążenia są ogromne.

Pieprzysz od rzeczy.

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

55 Data: Grudzien 03 2007 12:56:24
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości

Hello Anastazy,

Monday, December 3, 2007, 8:28:01 AM, you wrote:

ja tam uwazam, ze poldka nic nie ruszy:-) a ile ma gwiazdek? tyle ile
ktos
sobie maznie pedzlem?
Poldka faktycznie trudno ruszyć, za to jego zawartość dość łatwo. Przy
tak archaicznej konstrukcji wystarczy lekkie uderzenie z boku... Przy
zderzeniu przednim też przeciążenia są ogromne.

Pieprzysz od rzeczy.

sam pieprzysz - jak poldek zderzy się czołowo przy niedużej prędkości z
normalnym samochodem, to jeszcze nie jest tak źle, bo druga fura się
zdewastuje i pochłonie znaczną część energii, ale jak walniesz poldkiem w
ścianę lub drzewo to niestety energię w znacznej części musisz sobie
pochłonąć sam

pozdr

R<>P

56 Data: Grudzien 03 2007 11:59:37
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Robert Rędziak 

On Mon, 3 Dec 2007 12:56:24 +0100, R<>P  wrote:

sam pieprzysz - jak poldek zderzy się czołowo przy niedużej prędkości z
normalnym samochodem, to jeszcze nie jest tak źle, bo druga fura się
zdewastuje i pochłonie znaczną część energii, ale jak walniesz poldkiem w
ścianę lub drzewo to niestety energię w znacznej części musisz sobie
pochłonąć sam

 Zmilcz, proszę, jak masz gówno, a nie pojęcie:

 http://www.autokrata.pl/ogien/633/polonez_crash-test/

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

57 Data: Grudzien 03 2007 13:08:07
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:

Użytkownik "Robert Rędziak"  napisał w wiadomości



Zmilcz, proszę, jak masz gówno, a nie pojęcie:

http://www.autokrata.pl/ogien/633/polonez_crash-test/

nic z tego nie wynika poza tym (z czym się zgadzam) że lepiej mieć wypadek w
polonezie niż w cienkim czy pandzie - ale a tym trudno się z tym nie
zgodzić, bo poduszki w tak małych autach, to jak przysłowiowe kadzidło
to o czym pisałem ja i poprzednik, to problem przeciążeń - co z tego, że
kabina cała, jak ci się wewnętrzne organy poobrywają ?
a pojęcie mam, bo sam poldkiem jeździłem i parę kolizji zaliczyłem - na
szczęście z bardziej "miękkimi" od siebie.
i nie podniecaj się tak bardzo...

58 Data: Grudzien 03 2007 13:34:36
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello R<>P,

Monday, December 3, 2007, 12:56:24 PM, you wrote:

[...]

Poldka faktycznie trudno ruszyć, za to jego zawartość dość łatwo. Przy
tak archaicznej konstrukcji wystarczy lekkie uderzenie z boku... Przy
zderzeniu przednim też przeciążenia są ogromne.
Pieprzysz od rzeczy.
sam pieprzysz - jak poldek zderzy się czołowo przy niedużej prędkości z
normalnym samochodem, to jeszcze nie jest tak źle, bo druga fura się
zdewastuje i pochłonie znaczną część energii, ale jak walniesz poldkiem w
ścianę lub drzewo to niestety energię w znacznej części musisz sobie
pochłonąć sam

10 lat temu rozsmarowałem Poldka na betoniarce. Z prędkości znacznej.
Ile Ty Poldków rozbiłeś?

Powtarzasz ludowe legendy o rzekomej pancerności Poldka nie mając
pojęcia o tym, jak było faktycznie. Poldek przeszedł crash-test według
starych norm - z betonową ścianą - i wyniki były rewelacyjne. Link do
artykułu na ten temat znajdziesz w archiwum.

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

59 Data: Grudzien 03 2007 14:12:03
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:


Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości


Powtarzasz ludowe legendy o rzekomej pancerności Poldka nie mając
pojęcia o tym, jak było faktycznie. Poldek przeszedł crash-test według
starych norm - z betonową ścianą - i wyniki były rewelacyjne. Link do
artykułu na ten temat znajdziesz w archiwum.

żadnego Poldka nie rozsmarowałem - miałem jednak kilka kolizji do prędkości
tak około 60 km/h.
W każdym przypadku druga strona miała znacznie poważniejsze uszkodzenia i
wgniecenia niż moje poldki (jeźdxiłem w sumie dwoma). z tego wnoszę, że
poldek jest bardziej pancerny niż inne auta i nie jest to dla mnie tylko
ludowa legenda.

chyba się zgodzisz z tym, że pancerność auta oznacza przy zderzeniu większe
przeciązenia dla pasażerów ?

powyższe nie oznacza, żę w podlku nie da się przeżyć zderzenia - sam znam
wręcz przeciwny przypadek (przy znacznej prędkości).
sądzę jednak, że np. w nowym BMW 5 szanse są znacznie większe.

i żeby było jasne - w zderzeniu z czołgiem poldek na pewno się bardziej
wgniecie ;)

pozdr

R<>P

60 Data: Grudzien 03 2007 13:37:19
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: ania 


Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

Pieprzysz od rzeczy.

ehhh - do czego to doszlo, mamy podobne opinie:-)


--
ania

61 Data: Grudzien 03 2007 18:20:24
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor:

jak sie jeździ po mieście jak wariat to najlepsze auta, poduszki nie pomogą.

nie wierzę żeby jechali przepisowe 50, raczej 150

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

62 Data: Grudzien 03 2007 21:04:18
Temat: Re: Mieli dobre auta, poduszki, absy ...
Autor: Piotrek 

nie wierzę żeby jechali przepisowe 50, raczej 150

tam jest przepisowe 70 :)


--
pzdr
piotrek

Mieli dobre auta, poduszki, absy ...



Grupy dyskusyjne