Witam.
Jako, ze w ASO Yamaha nie sa w stanie udzielic mi odpowiedzi (haha) bardzo
prosze o pomoc do znawcow tematu. A mianowiecie.
Czy mocowania kierunkow do owiewki w modelu 2004 sa takie same jak w modelu 2008
oraz czy mocowanie tylnego blotnika jest w obu modelach takie samo?
Wiem, ze inaczej wydladaja same klosze i blotnik, ale moze mocowania sa identyczne.
Pytam, bo musze kupic kierunki i mam goscia co ma taki nowy komplet, ale od
wersji 2008, a ja mam 2004.
I jeszcze jedno. Jakiej mocy sa w kierunach zaroweczki, bo rozne juz slyszalem
informacje, ze 10W lub 21, czy 23W. Manual podaje, ze 10W, ale sam juz
zglupialem i czy jest roznica miedzy wersja USA, a Europejska?
Dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
Koczis
R1 2004
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
2 |
Data: Wrzesien 03 2008 16:09:29 |
Temat: Re: Mocowanie kierunkow w R1 2004, a 2008-pytanie. |
Autor: marider |
Koczis pisze:
Witam.
Jako, ze w ASO Yamaha nie sa w stanie udzielic mi odpowiedzi (haha) bardzo
prosze o pomoc do znawcow tematu. A mianowiecie.
Niezlych maja "specow" w tym ASO Yamahy. Pochwalisz sie gdzie tacy sa? ;)
Z kierunkami nie mam pewnosci ale na moje oko sa takie same we wszystkich R1, jak nie, zawsze mozesz zalozyc aftermarket na przod i tyl (mam Greggs'y do sprzedania do 04-06 jakby co i pare innych dodatkow do nowszej R1 - zbieralem sobie ale chyba doloze dodatkow do mojej R1'03 bo zima sie zbliza i bedzie czas na dalszy tuning i zostawie ja sobie jeszcze na jakis czas bo jezdzi lepiej niz nowsze egzemplarze nawet "gola" ;) ).
Jesli to mocowanie tablicy (lopata) od '08 bedzie ciut inne to nawiercisz sobie w plastiku nowe otwory i bedzie pasowalo bo podejrzewam ze tu jest najwiekszy problem. Poza otworami w plastiku nie wyglada zeby sie zbytnio roznilo... Albo wywal i kup jakies aftermarketowe mocowanie tablicy rej i kierunkow. Zas co do zarowek to podejrzewam ze to zwykle 21W (jak masz R1 z USA to zarowki dwuwloknowe i na 3 kabelki z przodu zeby sie zarzyly- IMHO b.fajnie wyglada). Zamiast kierunkow kup sobie lepiej zintegrowane kierunki w tylnej lampie, np. Clear Alternatives.
Lepiej pomysl co zrobic z dziura w srednim zakresie obrotow bo ta R1 nie jezdzi normalnie w stocku ;) Podpowiem ze troche pomaga wstawienie PC3+K&N, zmiana wydechu i zebatek przod/tyl ale tylko troche.
Poza tym poszukaj sobie service manual do R1'04 (lub sie odezwij na priv, to dam namiar).
Pzdr
PS: te rolki na wahacz nazywaja sie swingarm spools, bardzo przydatna rzecz i do serwisu moto i przy ew. glebie ;)
--
marider
Wyjatkowa R1 + dodatki = sprzedam ;)
http://tinyurl.com/yvjtdk
|