Moja stara kawa
1 | Data: Listopad 13 2009 23:46:42 |
Temat: Moja stara kawa | |
Autor: Michał V-R | Znow nie bylo mnie tutaj dluzszy czas, chyba tak z rok. Ci co mnie jeszcze pamietaja, glownie z netu, ale przyblize. 2 |
Data: Listopad 13 2009 16:00:41 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: KJ@noway.com | On 13 Lis, 23:46, Michał V-R wrote: pozniej, dorobil panewki, mowi, ze dalby na to gwarancje, jakby sam Dałbym se owiewke uciac, ze moj tez byl "po 3-ciej" i tez potem jezdzil, chyba nawet jeszcze jezdzi. Jesli poprawiles uklad smarowania dla 3-ciej panewki to bedzie jezdzil forever. Ostatnio myslalem o odkupieniu takiego zx-a, tez z sentymentu ale wlasciciel co byl sklonny sprzedac - bo kupil HD niestety wyzdrowial umyslowo :-) Sprzedaje harleya, bo... i tak woli jezdzic Kwackiem. KJ 3 |
Data: Listopad 15 2009 14:16:05 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: Michał V-R |
Jesli poprawiles uklad smarowania dla 3-ciej panewki to bedzie jezdzil Nie wprowadzalem zadnych modyfikacji, poprostu poprawilem stary uklad, tak, zeby dzialal jak nowy i na razie wytrzymuje. Ja sie teraz rozgladam za XXem jakims, badz gsxr 1000, k5, k6, wiem, ze sa to rozne motocykle, ale ciagle nie wiem co wybrac, z jednej strony trasy, a z drugiej winkle - trudna sprawa -- -- Pozdrawiam Michał V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - żyje się raz, potem się tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - 4 |
Data: Listopad 16 2009 02:40:58 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: Smoku | On 15 Lis, 14:16, Michał V-R wrote: Ja sie teraz rozgladam za XXem jakims, badz gsxr 1000, k5, k6, wiem, ze Michał, nie łam się więcej - bierz XX'a. Pilot Power'y spokojnie na nim zamykam :) Moja żona jako pasażerka go uwielbia a latanie z supersportami wcale nie jest trudne. Szczerze, to na razie nie znalazłem lepszego motocykla. Smoku 5 |
Data: Listopad 16 2009 12:38:22 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: Michał V-R |
Michał, nie łam się więcej - bierz XX'a. Pilot Power'y spokojnie naWiem, jezdzilem juz XXem i bylem pod wrazeniem, napewno jest lzejszy od mojego i tez tak wygodny jak kawa, ale juz silnik nowej generacji, ja bede chcial brac XXa juz na wtrysku, bo podobno te pierwsze modele na gazniku mialy jakies wady. Chce przeznaczyc na to ok 18 tys. Tylko ten dual sysytem mi sie nie podoba. -- -- Pozdrawiam Michał V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - żyje się raz, potem się tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - 6 |
Data: Listopad 16 2009 13:49:46 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: Magic | Michał V-R pisze:
Nie wady a zalety, mianowicie da się z niego strzelać. Tylko ten dual sysytem mi sie nie podoba. Kwestia gustu, dla mnie jest wygodny i, co ważne, nienachalny tzn nie daje wyraźnie znać o swojej obecności a działa. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 7 |
Data: Listopad 16 2009 08:12:39 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: AlF | Smoku wrote: On 15 Lis, 14:16, Michał V-R wrote: PP sa stworzone do zamykania 8 |
Data: Listopad 14 2009 08:37:02 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: Tytus z fabryki | Siemka 9 |
Data: Listopad 15 2009 14:17:03 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: Michał V-R | T No ladna historia - posiadalem kiedys takiego wynalazka Yamahy nazywalo sie to XZ 550. Takie fajne moto w ktorym jak sie potem okazalo wlasnie stawaly panewki. Moj ma 175km, ma wsadzone ostre walki i dynojety, i sam jestem w szoku, ze jezdzi -- -- Pozdrawiam Michał V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - żyje się raz, potem się tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - 10 |
Data: Listopad 15 2009 16:55:04 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: de Fresz | On 2009-11-15 14:17:03 +0100, Michał V-R said: Moj ma 175km, ma wsadzone ostre walki i dynojety, i sam jestem w szoku, ze jezdzi Tyle wyszło na hamowni? BTW ile Cię kosztowała ta reanimacja? -- Pozdrawiam de Fresz 11 |
Data: Listopad 15 2009 17:15:35 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: Kuczu | de Fresz pisze: Tyle wyszło na hamowni? No tez jestem ciekaw czy jest na to papier czy to wyniki takie bardziej zyczeniowe :) Chociaz raczej stawiam na to drugie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 12 |
Data: Listopad 15 2009 22:45:46 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: Michał V-R | Kuczu napisał(a): de Fresz pisze:nie, tyle wyszlo na hamowni -- -- Pozdrawiam Michał V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - żyje się raz, potem się tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - 13 |
Data: Listopad 16 2009 12:46:19 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: de Fresz | On 2009-11-15 22:45:46 +0100, Michał V-R said: nie, tyle wyszlo na hamowniTyle wyszło na hamowni? Jakoś trudno mi uwierzyć w ~20 KM przyrostu na sotrych wałkach i rejettingu, ale cóż, skoro na hamowni tak wyszło. A na czym było mierzone, na kole, na sprzęgle? -- Pozdrawiam de Fresz 14 |
Data: Listopad 16 2009 12:56:19 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: Kuczu | de Fresz pisze: Jakoś trudno mi uwierzyć w ~20 KM przyrostu na sotrych wałkach i rejettingu, ale cóż, skoro na hamowni tak wyszło. A na czym było mierzone, na kole, na sprzęgle? Powiem tak. W 170 KM na kole nie uwierze w zyciu. Chyba zeby ten ZZR mial kompresor albo podtlenek azotu. Moge uwierzyc w 170 KM przeliczeniowych na wale. Wszak japonscy producenci w taki wlasnie sposob ustalaja moc swoich motocykli. Ale to takie bardziej zyczeniowe wielkosci. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 15 |
Data: Listopad 16 2009 13:06:03 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: de Fresz | On 2009-11-16 12:56:19 +0100, Kuczu said: Jakoś trudno mi uwierzyć w ~20 KM przyrostu na sotrych wałkach i rejettingu, ale cóż, skoro na hamowni tak wyszło. A na czym było mierzone, na kole, na sprzęgle? No ja też mam w tym przypadku kryzys wiary, bo znajomi bawiący się w wyścigi dłubiąc kompresją (niższa uszczelka, racingowe tłoki), PowerCommanderami, rozrządem, racingowymi wydechami i takim tam szpejem osiągali (jak twierdzili) realnie po max 15-20 KM, ale tak naprawdę mniej tam idzie o wzrost mocy, a bardziej o modyfikację jej przebiegu. A to wszystko w sprzętach 2-5 letnich specjalnie strojonych pod wyścigi (a nie tylko "wgrywam nową mapę i mam +10 KM"). I jak to porównać z blisko 30 letnim motocyklem (choćby po remoncie), który miałby mieć przyrost prawie 30 KM? -- Pozdrawiam de Fresz 16 |
Data: Listopad 16 2009 13:11:51 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: KJ Siła Słów | Kuczu pisze: Moge uwierzyc w 170 KM przeliczeniowych na wale. To tak jak ja. W sumie jak sie doda optymistyczna wartosc dla efektu Ram-air to moze tyle wyjsc :-) Kogo to w sumie.. byle sprzet dobrze startowal, te np. 10 KM to ma znaczenie powyzej 2 setki na predkosciomierzu. KJ 17 |
Data: Listopad 16 2009 13:19:41 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: Michał V-R |
to jest tak, ja juz go takiego kupilem, jakies 7 lat temu, jak mial przelatane 20kkm, dostalem wszystkie kwity na to, ja go sam nie mierzylem, wydruk z hamowni jest oryginalny i tam jest podana jego moc, hamowany byl gdzies w okolicach krakowa.Moge uwierzyc w 170 KM przeliczeniowych na wale. -- -- Pozdrawiam Michał V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - żyje się raz, potem się tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - 18 |
Data: Listopad 16 2009 12:12:17 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: AZ | On 2009-11-16, Kuczu wrote: A tak troche offtopowo to jak mierzy sie moc/moment na wale? Tzn. jak to jest technicznie realizowane? Czy te "przeliczeniowych" oznacza ze do mocy na kole dodaje sie jakies szacunkowe straty w skrzyni/napedzie? -- Artur ZZR 1200 19 |
Data: Listopad 16 2009 14:09:21 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: Kuczu | AZ pisze: A tak troche offtopowo to jak mierzy sie moc/moment na wale? Tzn. jak to jest technicznie realizowane? Czy te "przeliczeniowych" No to tak wlasnie sie liczy. Biorac pod uwage przelozenia, zakladajac straty na przelozeniach i dodatkowych odbiornikach typu alternator, pompy itp. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 20 |
Data: Listopad 15 2009 22:48:29 | Temat: Re: Moja stara kawa | Autor: Michał V-R |
Tyle wyszło na hamowni? BTW ile Cię kosztowała ta reanimacja? z planowaniem glowicy, frezowaniem gniazd, z zaworami i plytkami ok 1800zl - w tym panewka i wal ok 500zl, juz dobrze nie pamietam -- -- Pozdrawiam Michał V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - żyje się raz, potem się tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - |