Grupy dyskusyjne   »   Na zÅ‚ość Rostowskiemu - Tesla Model S 1 50k pln ?

Na z³oæ Rostowskiemu - Tesla Model S 1 50k pln ?



1 Data: Luty 02 2013 22:15:58
Temat: Na z³oæ Rostowskiemu - Tesla Model S 1 50k pln ?
Autor: _MichaÅ‚ 

Hej,

Drogi narodzie :) jak ju¿ jesteÅ›my tak mÅ›ciwi i Vincent robi co robi
(a mówi³ tu ktoÅ› ¿eby g³osować na Korwina... no to macie teraz...)

RozwiÄ…zanie po naszemu:
http://www.teslamotors.com/
http://www.youtube.com/watch?v=1kCG-WqpVnI
http://www.youtube.com/watch?v=FHzhJjPRnf0


Model S ? Czy je¼dzi³ ktoÅ› ?

Ponoć zajebiste (mo¿e mi siÄ™ uda przejechać za 4 mieÅ› nim, u
nas jeszcze nie ma).

6.6 lub 5.6(4x4) do 100km/h, 400km zasięgu, cisza, zawieszenie air.
podobno banalne w naprawie i bezawaryjne !



2 Data: Luty 02 2013 13:28:56
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor:

W dniu sobota, 2 lutego 2013 22:15:58 UTC+1 u¿ytkownik _Micha³ napisa³:

Hej,



Drogi narodzie :) jak ju¿ jeste¶my tak m¶ciwi i Vincent robi co robi

(a mówi³ tu kto¶ ¿eby g³osowaæ na Korwina... no to macie teraz...)



Rozwi±zanie po naszemu:

http://www.teslamotors.com/

http://www.youtube.com/watch?v=1kCG-WqpVnI

http://www.youtube.com/watch?v=FHzhJjPRnf0





Model S ? Czy je¼dzi³ kto¶ ?



Ponoæ zajebiste (mo¿e mi siê uda przejechaæ za 4 mie¶ nim, u

nas jeszcze nie ma).



6.6 lub 5.6(4x4) do 100km/h, 400km zasiêgu, cisza, zawieszenie air.

podobno banalne w naprawie i bezawaryjne !

Niewidzialne jest?

3 Data: Luty 02 2013 22:46:57
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor: Micha³ 


6.6 lub 5.6(4x4) do 100km/h, 400km zasiêgu, cisza, zawieszenie air.

podobno banalne w naprawie i bezawaryjne !

Niewidzialne jest?



Nie jak najbardziej widzialne,
tylko policz ile zap³acisz zanim ci prawko zabior± ?

500PLN + 10 pkt
500PLN + 10 pkt
500PLN + 10 pkt

i nie masz prawka....

A ile miesiêcznie na benzynê wydajesz ? 700pln ?

z 400PLN z tego to podatek !

4 Data: Luty 02 2013 16:16:04
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor:

W dniu sobota, 2 lutego 2013 22:46:57 UTC+1 u¿ytkownik _Micha³ napisa³:

>

>> 6.6 lub 5.6(4x4) do 100km/h, 400km zasiêgu, cisza, zawieszenie air.

>>

>> podobno banalne w naprawie i bezawaryjne !

>

> Niewidzialne jest?

>





Nie jak najbardziej widzialne,

tylko policz ile zap³acisz zanim ci prawko zabior± ?



500PLN + 10 pkt

500PLN + 10 pkt

500PLN + 10 pkt



i nie masz prawka....



A ile miesiêcznie na benzynê wydajesz ? 700pln ?



z 400PLN z tego to podatek !

Podatki ci siê nie podobaj± ale do kurwy nêdzy po równych drogach chcesz je¼dziæ, ¿eby dziecko darmo szko³ê mia³o te¿ chcesz i do lekarza darmo i jak ci siê trafi ¿e pikawa wysi±dzie to przeszczep te¿ darmo.

5 Data: Luty 03 2013 01:41:52
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor: Micha³ 

i nie masz prawka....



A ile miesiêcznie na benzynê wydajesz ? 700pln ?



z 400PLN z tego to podatek !

Podatki ci siê nie podobaj± ale do kurwy nêdzy po równych drogach chcesz je¼dziæ, ¿eby dziecko darmo szko³ê mia³o te¿ chcesz i do lekarza darmo i jak ci siê trafi ¿e pikawa wysi±dzie to przeszczep te¿ darmo.


Ale ja p³acê podatki, i tankuje v12 do pe³na pb95 (na 98 mnie nie staæ),
drogi w BMW chce równych w reno nie maj± znaczenia.

Dziecko - jeszcze kilka chwil, nie mam. Ale tak zdecydowanie wy¶le do
pañstwowej szko³y. (chyba ¿e jako¶æ prywatnych wzro¶nie, bo mój
nauczyciel fizyki z podstawówki zrobi³ teraz do¶æ spektakularn±
¶redni± Krakowie).
A zreszt± to dziêki niemu (i nastêpnym, dobrym) mog³em sobie wybieraæ
dowolnie gdzie na studia i¶æ. I tak mia³em je za darmo, kasê mog³em
'w safrany pakowaæ' ;), ale podatków ju¿ tu tyle zap³aci³em i tyle $$$
¶ci±gn±³em ¿e siê ta moja edukacja zwróci³a Polsce dziesi±t/set x.


Nogê rozwali³em@94km/h, idê prywatnie 150pln/30min < bo chce wesprzeæ
prywatnych lekarzy (i przy okazji chodziæ - bo to kolano), a bardziej
to rozruszaæ prywatny rynek w Polsce.

Sprywatyzowaæ lekarzy to siê skoñcz± g³upie pomys³y ¿e co¶ masz za darmo
ja nie chcê za darmo!


Jeszcze raz zobacz jak zaczynam :
"Drogi narodzie jak ju¿ jeste¶my tak m¶ciwi i Vincent robi co robi "

to moja odpowied¼ na to ¿e PALIWO a nie mandaty za przekraczanie prêdko¶ci bo CA£A polska je¼dzi po drogach jak WARIACI !!! (tak ja
te¿ ale tylko w safrane).

A ca³y temat o bardziej o Tesli S a nie podatkach i kto p³aci a kto nie,
podatki to tu z przymru¿eniem oka nale¿y traktowaæ ;) (i dobrze
g³osowaæ)

Tesla S :) naprawdê, temat to Tesla S :)

6 Data: Luty 03 2013 13:43:20
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor: Michoo 

On 03.02.2013 01:41, _Micha³ wrote:

i nie masz prawka....



A ile miesiêcznie na benzynê wydajesz ? 700pln ?



z 400PLN z tego to podatek !

Podatki ci siê nie podobaj± ale do kurwy nêdzy po równych drogach
chcesz je¼dziæ, ¿eby dziecko darmo szko³ê mia³o te¿ chcesz i do
lekarza darmo i jak ci siê trafi ¿e pikawa wysi±dzie to przeszczep te¿
darmo.


Ale ja p³acê podatki, i tankuje v12 do pe³na pb95 (na 98 mnie nie staæ),

We¼ nie pierdol. Staæ ciê na v12 a nie masz 5% wiêcej na benzynê?

Zreszt±, zak³adasz wtrysk LPG w fazie ciek³ej i nie do¶æ, ¿e masz wiêksz± moc to i cenê jak za barszcz.


Sprywatyzowaæ lekarzy to siê skoñcz± g³upie pomys³y ¿e co¶ masz za darmo
ja nie chcê za darmo!

Jakie, kurwa, za darmo? Bêd±c przedsiêbiorc±, albo pracuj±c na umowach o dzie³o p³acisz 350z³ miesiêcznie za ubezpieczenie zdrowotne. 4 ko³a rocznie za ubezpieczenie to jest zajebi¶cie daleko od "za darmo".

Poza tym jak siê oka¿e, ¿e jest potrzebna jaka¶ droga operacja (albo chemia) to wrócisz skoml±c do "darmowej" opieki.


Jeszcze raz zobacz jak zaczynam :
"Drogi narodzie jak ju¿ jeste¶my tak m¶ciwi i Vincent robi co robi "

To "m¶ciwi" jest zajebiste - na z³o¶æ mamie, odmro¿ê sobie...lepiej....za³o¿ê czapkê, ¿eby nie mia³a powodu krzyczeæ - jaki ja sprytny jestem. No¿ kurwa, stawia siê fotoradary, ¿eby ludzie nie zapierdalali, wiêc bêd± na z³o¶æ nie zapierdalaæ bo media im powiedzia³y, ¿e kary s± w bud¿ecie wpisane. http://xkcd.com/810/

A ¿e z kar (nawet nie samych mandatów) ma byæ ~3 promile bud¿etu to ju¿ media oburzonym kretynom zapomnia³y powiedzieæ.



to moja odpowied¼ na to ¿e PALIWO a nie mandaty za przekraczanie
prêdko¶ci bo CA£A polska je¼dzi po drogach jak WARIACI !!!

To niech siê, kurwa, oducz±. Jak zaczn± je¼dziæ jak ograniczenia stanowi± to je bêdzie mo¿na poprawiæ. Jakby teraz postawili "normalne" to by jeden z drugim debil zaraz wylecia³ z zakrêtu na "uczciwej" 80, bo pan szos mo¿e na 80 jechaæ 140.

--
Pozdrawiam
Michoo

7 Data: Luty 03 2013 17:29:29
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor: ddddddd 

W dniu 2013-02-03 13:43, Michoo pisze:

To niech siê, kurwa, oducz±. Jak zaczn± je¼dziæ jak ograniczenia
stanowi± to je bêdzie mo¿na poprawiæ. Jakby teraz postawili "normalne"
to by jeden z drugim debil zaraz wylecia³ z zakrêtu na "uczciwej" 80, bo
pan szos mo¿e na 80 jechaæ 140.


heheh :P
no na pewno, jak by mi kto¶ postawi³ znak 80 to bym zapierdala³ ile fabryka da³a bo ograniczenia s± zani¿one
w³a¶nie najg³upsze jest to ¿e tak na prawdê na autostradzie ju¿ za bardzo nie ma jak siê do mojej jazdy przyczepiæ (bo 149km/h to ju¿ zno¶na prêdko¶æ), za to w terenie zabudowanym krzakami i traw± mo¿na mi jeszcze dopierdoliæ i jak zacznê tam je¼dziæ te 50km/h, bo kto¶ wymy¶li³ ¿e 75km/h jest tam zabójcze (chyba dla zieleni), to dopiero bêd± mogli tam postawiæ znak 80km/h... bardzo logiczne my¶lenie z twojej strony. Ju¿ wiem dlaczego na mo¶cie Jagielloñskim we Wroc³awiu (tak siê chyba nazywa?) dali ograniczenie do 30km/h (dla nie znaj±cych trasy - dwa pasy w jedn± stronê, mostek, wszyscy jad± ok 70-80km/h, a jak zwolnisz tam do 30km/h to dopiero zagro¿enie stworzysz..) - bo jak by dali 70 to wszyscy by lecieli 140 :P


--
Pozdrawiam
Lukasz

8 Data: Luty 03 2013 17:44:44
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor: Micha³ 

Ale ja p³acê podatki, i tankuje v12 do pe³na pb95 (na 98 mnie nie staæ),

We¼ nie pierdol. Staæ ciê na v12 a nie masz 5% wiêcej na benzynê?

No dobra ;) ale jak wczoraj przeczyta³em kilka wpisów to uzna³em ¿e
muszê tak napisaæ, bo inaczej nie wypada ;)

Zreszt±, zak³adasz wtrysk LPG w fazie ciek³ej i nie do¶æ, ¿e masz
wiêksz± moc to i cenê jak za barszcz.

V generacja ? kuzyn ma co¶ takiego w SAAB - to zwiêkszyæ tym moc mo¿na ?
ja odpu¶ci³em, bo albo II gen albo nic, pad³o na nic - szkoda czasu
a i tak dzia³aæ nie bêdzie (nigdy mi ¿adne IV nie dzia³a³o, koñczy³o
siê jazd± na BP, za to nigdy mi siê ¿adna II gen. nie popsu³a).

Sprywatyzowaæ lekarzy to siê skoñcz± g³upie pomys³y ¿e co¶ masz za darmo
ja nie chcê za darmo!

Jakie, kurwa, za darmo? Bêd±c przedsiêbiorc±, albo pracuj±c na umowach o
dzie³o p³acisz 350z³ miesiêcznie za ubezpieczenie zdrowotne. 4 ko³a
rocznie za ubezpieczenie to jest zajebi¶cie daleko od "za darmo".

Poza tym jak siê oka¿e, ¿e jest potrzebna jaka¶ droga operacja (albo
chemia) to wrócisz skoml±c do "darmowej" opieki.

dok³adnie o tym mówiê :)

Jeszcze raz zobacz jak zaczynam :
"Drogi narodzie jak ju¿ jeste¶my tak m¶ciwi i Vincent robi co robi "

To "m¶ciwi" jest zajebiste - na z³o¶æ mamie, odmro¿ê
sobie...lepiej....za³o¿ê czapkê, ¿eby nie mia³a powodu krzyczeæ - jaki
ja sprytny jestem. No¿ kurwa, stawia siê fotoradary, ¿eby ludzie nie
zapierdalali, wiêc bêd± na z³o¶æ nie zapierdalaæ bo media im
powiedzia³y, ¿e kary s± w bud¿ecie wpisane. http://xkcd.com/810/

A ¿e z kar (nawet nie samych mandatów) ma byæ ~3 promile bud¿etu to ju¿
media oburzonym kretynom zapomnia³y powiedzieæ.


Dok³adnie Tak


to moja odpowied¼ na to ¿e PALIWO a nie mandaty za przekraczanie
prêdko¶ci bo CA£A polska je¼dzi po drogach jak WARIACI !!!

To niech siê, kurwa, oducz±. Jak zaczn± je¼dziæ jak ograniczenia
stanowi± to je bêdzie mo¿na poprawiæ. Jakby teraz postawili "normalne"
to by jeden z drugim debil zaraz wylecia³ z zakrêtu na "uczciwej" 80, bo
pan szos mo¿e na 80 jechaæ 140.

Tu bym postulowa³ zacz±æ my¶leæ, w zimie jako¶ ludzie my¶l±,
ale w lecie to dramat, nie mo¿na stawiaæ 70 przed ka¿dym zakrêtem,
tylko niech ludzie patrz± gdzie jad± - zasada: nie widzisz, zwolnij.


Oczywi¶cie ostry nieprzewidywalny oznaczyæ ze ostry, ale bez jaj - nie
ka¿dy i nie 40,50,70! potem jak znaku zabraknie to powypadaj±... za
du¿o tych znaków mamy.

9 Data: Luty 03 2013 20:29:22
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor: wowa 


U¿ytkownik "Michoo"  napisa³ w wiadomo¶ci


To niech siê, kurwa, oducz±. Jak zaczn± je¼dziæ jak ograniczenia stanowi± to je bêdzie mo¿na poprawiæ. Jakby teraz postawili "normalne" to by jeden z drugim debil zaraz wylecia³ z zakrêtu na "uczciwej" 80, bo pan szos mo¿e na 80 jechaæ 140.

A czy to wina ludzi, ¿e olewaj± debilne ograniczenia? Znaki s± bardziej restrykcyjne ni¿ kilkadziesi±t lat nazad. A przecie¿ mamy lepsze auta które trzymaj± siê drogi. Mo¿na zrobiæ jak w Bu³garii czy Rumuni, Przed zakrêtami by³ (jest?) znak INFORMUJ¡CY (taki na niebieskim prostok±cie) o zalecanej szybko¶ci. A ty se jed¼ ile chcesz :) Jak wylecisz z drogi to twój problem. Jest wiele innych idiotyzmów w Kodeksie Drogowym które tylko powoduj± zagro¿enia na drogach.
Wojtek

--
Taaa... Oczywi¶cie, s± lekarze, którzy
po¶wiêcaj± ca³y swój czas i wiedzê
dla dobra pacjenta...
np. dr Sowa, dr House...

10 Data: Luty 03 2013 20:45:40
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor: Michoo 

On 03.02.2013 20:29, wowa wrote:


U¿ytkownik "Michoo"  napisa³ w wiadomo¶ci


To niech siê, kurwa, oducz±. Jak zaczn± je¼dziæ jak ograniczenia
stanowi± to je bêdzie mo¿na poprawiæ. Jakby teraz postawili "normalne"
to by jeden z drugim debil zaraz wylecia³ z zakrêtu na "uczciwej" 80,
bo pan szos mo¿e na 80 jechaæ 140.

A czy to wina ludzi, ¿e olewaj± debilne ograniczenia?

Tak. Jakby ich nie olewali to by mo¿na by³o naciskaæ na "w³adzê" ¿e trzeba podnie¶æ ograniczenie, bo przejazdu w³a¶ciwie nie ma. A tak to wszyscy i tak jad± niezgodnie z przepisami i raz na jaki¶ czas zap³ac±.

Znaki s± bardziej
restrykcyjne ni¿ kilkadziesi±t lat nazad.

A wypadków mniej.

A przecie¿ mamy lepsze auta
które trzymaj± siê drogi.

I coraz wiêcej kierowców na drogach.

Mo¿na zrobiæ jak w Bu³garii czy Rumuni, Przed
zakrêtami by³ (jest?) znak INFORMUJ¡CY (taki na niebieskim prostok±cie)
o zalecanej szybko¶ci. A ty se jed¼ ile chcesz :)

Ok, ale najpierw trzeba nauczyæ (wytresowaæ) ludzi, ¿e ograniczenia trzeba przestrzegaæ. Bo aktualnie bardzo czêste jest "bezpiecznie jest do 110 wiêc postawimy 70 to raczej nie przekrocz± 100".

Jak wylecisz z drogi
to twój problem.

Nie do koñca - za leczenie p³aci siê z bud¿etu.


--
Pozdrawiam
Michoo

11 Data: Luty 03 2013 21:13:51
Temat: Re: Na z³oæ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor: Bydlê 

On 2013-02-03 20:45:40 +0100, Michoo  said:

Ok, ale najpierw trzeba nauczyæ (wytresowaæ) ludzi, ¿e ograniczenia trzeba przestrzegaæ.

Czyli jeste¶ przeciwko normalnemu i prawid³owemu oznaczeniu dróg, bo najpierw trzebaby je prawid³owo  i normalnie oznaczyæ?
Ciekawe...




--
Bydlê

12 Data: Luty 03 2013 21:48:14
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor: Michoo 

On 03.02.2013 21:13, Bydlê wrote:

On 2013-02-03 20:45:40 +0100, Michoo  said:

Ok, ale najpierw trzeba nauczyæ (wytresowaæ) ludzi, ¿e ograniczenia
trzeba przestrzegaæ.

Czyli jeste¶ przeciwko normalnemu i prawid³owemu oznaczeniu dróg,

Nie. Jestem za normalnym i prawid³owym oznaczeniem dróg.

bo
najpierw trzebaby je prawid³owo i normalnie oznaczyæ?

Bo najpierw ludzi musz± zrozumieæ, ¿e jak jest 70 to nie przekracza siê 80.


--
Pozdrawiam
Michoo

13 Data: Luty 03 2013 13:52:18
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor:

W dniu niedziela, 3 lutego 2013 21:48:14 UTC+1 u¿ytkownik Michoo napisa³:

On 03.02.2013 21:13, Bydl� wrote:

> On 2013-02-03 20:45:40 +0100, Michoo  said:

>

>> Ok, ale najpierw trzeba nauczy� (wytresowa�) ludzi, �e ograniczenia

>> trzeba przestrzega�.

>

> Czyli jeste� przeciwko normalnemu i prawid�owemu oznaczeniu dr�g,



Nie. Jestem za normalnym i prawid�owym oznaczeniem dr�g.



> bo

> najpierw trzebaby je prawid�owo i normalnie oznaczy�?



Bo najpierw ludzi musz� zrozumie�, �e jak jest 70 to nie przekracza si� 80.





--

Pozdrawiam

Michoo

To nie do koñca jest tak ¿e jak jest 70 to pewnymi samochodami nie da siê 140. Da siê i do tego bezpiecznie. Trzeba pamiêtaæ ¿e nie tylko dobre ( nie w znaczeniu ¿e niedobre=popsute, niesprawne) samochody s± w u¿yciu. BMW przejedzie ale autobus ju¿ nie. A nie mog± postawiæ dwóch znaków. Jeden dla autobusów 40 a dla osobowych 80. Bo na bank w pewnym momencie osobowy wbije siê w du¿o wolniej jad±cy autobus. Czêsto jest tak ¿e na dobrej drodze jest niby bez sensu postawione drastyczne ograniczenie. Niby ³agodny zakrêt i tylko 40. Ale za zakrêtem jest wyjazd z jakiej¶ podrzêdnej drogi. Przy niekorzystnym zbiegu okoliczno¶ci przy szybko¶ci wiêkszej ni¿ 40 ten co bêdzie wyje¿d¿a³ z drogi za zakrêtem musi zostaæ trafiony. Teraz ma³o je¿d¿ê. Ale jaki¶ czas temu zdarza³o mi siê wiêcej je¼dziæ. Przez jaki¶ czas zwraca³em uwagê na znaki ograniczaj±ce prêdko¶æ. Zw³aszcza na takie co niby tak z dupy nie wiadomo po co s± postawione. W dzieiêædziesiêciu procentach w niedu¿ej odleg³o¶ci za znakiem by³o jakie¶ chujozolstwo. Wyjazd ze stacji benzynowej, przej¶cie dla pieszych, skrzy¿owanie z drog± co j± trudno nazwaæ drog±, wyjazd z jakiej¶ firmy, szko³a, knajpa. A w tych dziesiêciu procentach mog³em nie zauwa¿yæ co za niespodzianka mnie czeka.

14 Data: Luty 04 2013 00:38:00
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor: Michoo 

On 03.02.2013 22:52,  wrote:

To nie do koñca jest tak ¿e jak jest 70 to pewnymi samochodami nie da
siê 140. Da siê i do tego bezpiecznie.

Bezpiecznie - to zale¿y dla kogo. Mamy w poznaniu ulicê Zamenhofa a na niej "najniebezpieczniejsze przej¶cie w Poznaniu". Jest to ³adna prosta, 2 jezdnie po 2 pasy. Ograniczenie jak na zabudowanym, ale wiêkszo¶æ jedzie 70-80. No i jest przej¶cie dla pieszych, na którym tak ze 2 razy w roku kto¶ zginie, bo pan zapierdalacz pojedzie 140. Nie ma fizycznej mo¿liwo¶ci, ¿eby przy tej prêdko¶ci zobaczy³ w porê pieszego, a i pieszy raczej nie oceni prawid³owo w takiej sytuacji prêdko¶ci samochodu. No ale jest prosta, to trzeba zapierdalaæ.

Mia³em tam zreszt± ze 2-3 lata temu sytuacjê, gdzie "chamsko" wszed³em na pasy widz±c bolid w odleg³o¶ci ~200m. Zatrzyma³ siê z piskiem opon za moimi plecami (by³em ju¿ od jaki¶ 2 sekund na chodniku, wiêc zrobi³ to tylko dla efektu) i rzuci³ tekstem który jest po prostu klas± sam± w sobie:

"JAK WIDZISZ, ¯E KTO¦ ZAPIERDALA TO SIÊ NIE WPIERDALAJ NA PASY"

na moj± nie¶mia³± sugestiê, ¿e go chyba pojeba³o chcia³ przej¶æ do rêkoczynów, niestety ¿ona go powstrzyma³a.

Trzeba pamiêtaæ ¿e nie tylko
dobre ( nie w znaczeniu ¿e niedobre=popsute, niesprawne) samochody s±
w u¿yciu. BMW przejedzie ale autobus ju¿ nie.

Autobusy zazwyczaj je¿d¿± wolniej.

A nie mog± postawiæ
dwóch znaków.

Na trasie Poznañ-Bydgoszcz kojarzê przynajmniej 2 miejsca gdzie s± na terenie miejscowo¶ci osobne ograniczenia dla ciê¿arowych i osobowych...

Jeden dla autobusów 40 a dla osobowych 80. Bo na bank w
pewnym momencie osobowy wbije siê w du¿o wolniej jad±cy autobus.

A to teraz sytuacja jest inna? Autobus jedzie bezpiecznym dla autobusu 40, kto¶ za pó¼no to zauwa¿a i dup.

Czêsto jest tak ¿e na dobrej drodze jest niby bez sensu postawione
drastyczne ograniczenie. Niby ³agodny zakrêt i tylko 40. Ale za
zakrêtem jest wyjazd z jakiej¶ podrzêdnej drogi. Przy niekorzystnym
zbiegu okoliczno¶ci przy szybko¶ci wiêkszej ni¿ 40 ten co bêdzie
wyje¿d¿a³ z drogi za zakrêtem musi zostaæ trafiony.

Tylko niestety ma³o kto na to zwraca uwagê - to raz. Po drugie to je¿eli nie ma tam te¿ niebieskiej tabliczki to ma³o kto pewnie zwalnia poni¿ej 60-70. (I pewnie mog³oby tam byæ spokojnie np. 60, tylko znowu - kierowcy musieli by go przestrzegaæ.) I jeszcze jedno - mogli razem z tym ograniczeniem nie posk±piæ na informacjê o skrzy¿owaniu z podporz±dkowan±.

A w tych dziesiêciu procentach mog³em
nie zauwa¿yæ co za niespodzianka mnie czeka.

Z 2 strony zdarzaj± siê "lasy zabudowane" ci±gn±ce siê po kilka km. Niby tylko kilka minut straty, ale wkurza.


--
Pozdrawiam
Michoo

15 Data: Luty 03 2013 15:45:26
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor:

W dniu poniedzia³ek, 4 lutego 2013 00:38:00 UTC+1 u¿ytkownik Michoo napisa³:

On 03.02.2013 22:52,  wrote:

> To nie do koñca jest tak ¿e jak jest 70 to pewnymi samochodami nie da

> siê 140. Da siê i do tego bezpiecznie.



Bezpiecznie - to zale¿y dla kogo. Mamy w poznaniu ulicê Zamenhofa a na

niej "najniebezpieczniejsze przej¶cie w Poznaniu". Jest to ³adna prosta,

2 jezdnie po 2 pasy. Ograniczenie jak na zabudowanym, ale wiêkszo¶æ

jedzie 70-80. No i jest przej¶cie dla pieszych, na którym tak ze 2 razy

w roku kto¶ zginie, bo pan zapierdalacz pojedzie 140. Nie ma fizycznej

mo¿liwo¶ci, ¿eby przy tej prêdko¶ci zobaczy³ w porê pieszego, a i pieszy

raczej nie oceni prawid³owo w takiej sytuacji prêdko¶ci samochodu. No

ale jest prosta, to trzeba zapierdalaæ.



Mia³em tam zreszt± ze 2-3 lata temu sytuacjê, gdzie "chamsko" wszed³em

na pasy widz±c bolid w odleg³o¶ci ~200m. Zatrzyma³ siê z piskiem opon za

moimi plecami (by³em ju¿ od jaki¶ 2 sekund na chodniku, wiêc zrobi³ to

tylko dla efektu) i rzuci³ tekstem który jest po prostu klas± sam± w sobie:



"JAK WIDZISZ, ¯E KTO¦ ZAPIERDALA TO SIÊ NIE WPIERDALAJ NA PASY"



na moj± nie¶mia³± sugestiê, ¿e go chyba pojeba³o chcia³ przej¶æ do

rêkoczynów, niestety ¿ona go powstrzyma³a.



> Trzeba pamiêtaæ ¿e nie tylko

> dobre ( nie w znaczeniu ¿e niedobre=popsute, niesprawne) samochody s±

> w u¿yciu. BMW przejedzie ale autobus ju¿ nie.



Autobusy zazwyczaj je¿d¿± wolniej.



> A nie mog± postawiæ

> dwóch znaków.



Na trasie Poznañ-Bydgoszcz kojarzê przynajmniej 2 miejsca gdzie s± na

terenie miejscowo¶ci osobne ograniczenia dla ciê¿arowych i osobowych...



> Jeden dla autobusów 40 a dla osobowych 80. Bo na bank w

> pewnym momencie osobowy wbije siê w du¿o wolniej jad±cy autobus.



A to teraz sytuacja jest inna? Autobus jedzie bezpiecznym dla autobusu

40, kto¶ za pó¼no to zauwa¿a i dup.



> Czêsto jest tak ¿e na dobrej drodze jest niby bez sensu postawione

> drastyczne ograniczenie. Niby ³agodny zakrêt i tylko 40. Ale za

> zakrêtem jest wyjazd z jakiej¶ podrzêdnej drogi. Przy niekorzystnym

> zbiegu okoliczno¶ci przy szybko¶ci wiêkszej ni¿ 40 ten co bêdzie

> wyje¿d¿a³ z drogi za zakrêtem musi zostaæ trafiony.



Tylko niestety ma³o kto na to zwraca uwagê - to raz. Po drugie to je¿eli

nie ma tam te¿ niebieskiej tabliczki to ma³o kto pewnie zwalnia poni¿ej

60-70. (I pewnie mog³oby tam byæ spokojnie np. 60, tylko znowu -

kierowcy musieli by go przestrzegaæ.) I jeszcze jedno - mogli razem z

tym ograniczeniem nie posk±piæ na informacjê o skrzy¿owaniu z

podporz±dkowan±.



> A w tych dziesiêciu procentach mog³em

> nie zauwa¿yæ co za niespodzianka mnie czeka.



Z 2 strony zdarzaj± siê "lasy zabudowane" ci±gn±ce siê po kilka km. Niby

tylko kilka minut straty, ale wkurza.





--

PozdrawiMichoo

Ale to o to chodzi ¿e jak nie ma nikogo na pasach to da siê pewno i 200 jechaæ. Tylko nie wiadomo czy kto¶ na tych pasach jest, czy zd±¿y uciec czy dobrze oceni odleg³o¶æ i nie wejdzie na jezdniê. Przy piêædziesiêciu ma prawie gwarancjê ¿e nic mu siê nie stanie jak bêdzie przechodzi³.

16 Data: Luty 03 2013 16:03:44
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor:

W dniu poniedzia³ek, 4 lutego 2013 00:38:00 UTC+1 u¿ytkownik Michoo napisa³:

On 03.02.2013 22:52,  wrote:

> To nie do koñca jest tak ¿e jak jest 70 to pewnymi samochodami nie da

> siê 140. Da siê i do tego bezpiecznie.



Bezpiecznie - to zale¿y dla kogo. Mamy w poznaniu ulicê Zamenhofa a na

niej "najniebezpieczniejsze przej¶cie w Poznaniu". Jest to ³adna prosta,

2 jezdnie po 2 pasy. Ograniczenie jak na zabudowanym, ale wiêkszo¶æ

jedzie 70-80. No i jest przej¶cie dla pieszych, na którym tak ze 2 razy

w roku kto¶ zginie, bo pan zapierdalacz pojedzie 140. Nie ma fizycznej

mo¿liwo¶ci, ¿eby przy tej prêdko¶ci zobaczy³ w porê pieszego, a i pieszy

raczej nie oceni prawid³owo w takiej sytuacji prêdko¶ci samochodu. No

ale jest prosta, to trzeba zapierdalaæ.



Mia³em tam zreszt± ze 2-3 lata temu sytuacjê, gdzie "chamsko" wszed³em

na pasy widz±c bolid w odleg³o¶ci ~200m. Zatrzyma³ siê z piskiem opon za

moimi plecami (by³em ju¿ od jaki¶ 2 sekund na chodniku, wiêc zrobi³ to

tylko dla efektu) i rzuci³ tekstem który jest po prostu klas± sam± w sobie:



"JAK WIDZISZ, ¯E KTO¦ ZAPIERDALA TO SIÊ NIE WPIERDALAJ NA PASY"



na moj± nie¶mia³± sugestiê, ¿e go chyba pojeba³o chcia³ przej¶æ do

rêkoczynów, niestety ¿ona go powstrzyma³a.



> Trzeba pamiêtaæ ¿e nie tylko

> dobre ( nie w znaczeniu ¿e niedobre=popsute, niesprawne) samochody s±

> w u¿yciu. BMW przejedzie ale autobus ju¿ nie.



Autobusy zazwyczaj je¿d¿± wolniej.



> A nie mog± postawiæ

> dwóch znaków.



Na trasie Poznañ-Bydgoszcz kojarzê przynajmniej 2 miejsca gdzie s± na

terenie miejscowo¶ci osobne ograniczenia dla ciê¿arowych i osobowych...



> Jeden dla autobusów 40 a dla osobowych 80. Bo na bank w

> pewnym momencie osobowy wbije siê w du¿o wolniej jad±cy autobus.



A to teraz sytuacja jest inna? Autobus jedzie bezpiecznym dla autobusu

40, kto¶ za pó¼no to zauwa¿a i dup.



> Czêsto jest tak ¿e na dobrej drodze jest niby bez sensu postawione

> drastyczne ograniczenie. Niby ³agodny zakrêt i tylko 40. Ale za

> zakrêtem jest wyjazd z jakiej¶ podrzêdnej drogi. Przy niekorzystnym

> zbiegu okoliczno¶ci przy szybko¶ci wiêkszej ni¿ 40 ten co bêdzie

> wyje¿d¿a³ z drogi za zakrêtem musi zostaæ trafiony.



Tylko niestety ma³o kto na to zwraca uwagê - to raz. Po drugie to je¿eli

nie ma tam te¿ niebieskiej tabliczki to ma³o kto pewnie zwalnia poni¿ej

60-70. (I pewnie mog³oby tam byæ spokojnie np. 60, tylko znowu -

kierowcy musieli by go przestrzegaæ.) I jeszcze jedno - mogli razem z

tym ograniczeniem nie posk±piæ na informacjê o skrzy¿owaniu z

podporz±dkowan±.



> A w tych dziesiêciu procentach mog³em

> nie zauwa¿yæ co za niespodzianka mnie czeka.



Z 2 strony zdarzaj± siê "lasy zabudowane" ci±gn±ce siê po kilka km. Niby

tylko kilka minut straty, ale wkurza.





--

Pozdrawiam

Michoo

Jeszcze o tych lasach i polach zabudowanych. Ty znasz przepis ¿e jak jest teren zabudowany to jaka¶ ustawowa prêdko¶æ. To ¿e w terenie zabudowanym mo¿e byæ podniesiona znasz z do¶wiadczenia. Dajê sobie kutasa w talarki poci±æ ¿e ci co decyduj± o ustawieniu znaków te¿ maj± swoje przepisy. Ty ich znaæ nie musisz, nie Twoje ma³py nie twój cyrk. A jak w tych przepisach stoi jak byk ¿e teren zabudowany pokrywa siê z granic± administracyjn±? No to masz jechaæ przez puste pole tyle ile w terenie zabudowanym. I to jest g³upota tych od znaków. Bo mog± kazaæ postawiæ znak np 70. A potem 50 jak faktycznie zaczn± siê zabudowania. Ale oni maja to w dupie bo s± ograniczeni umys³owo. Taki stan rzeczy to równie¿ wina kierowców. Powinni ¿±daæ wyja¶nieñ od ustawiaczy znaków dlaczego ustawiaj± jak ustawiaj±. Jak ich nikt nie ¶ciga to robi± jak robi±. Ile razy za¿±da³e¶ wyja¶nienia w takiej sprawie. Bo ja ani razu. A mo¿e by trzeba by³o ich popytaæ. Druga sprawa to kim s± ci ludzie od znaków. To nasi rodzice, dzieci, znajomi, s±siedzi. Nie wziêli siê z kosmosu, obce mocarstwo te¿ ich nie przys³a³o. Dlaczego ich na drodze prywatnej nie opierdalamy za to co robi± ¼le?

17 Data: Luty 04 2013 01:55:38
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor: J.F. 

Dnia Sun, 3 Feb 2013 16:03:44 -0800 (PST),  napisa³(a):

Jeszcze o tych lasach i polach zabudowanych. Ty znasz przepis ¿e jak jest
teren zabudowany to jaka¶ ustawowa prêdko¶æ. To ¿e w terenie zabudowanym
mo¿e byæ podniesiona znasz z do¶wiadczenia. Dajê sobie kutasa w talarki
poci±æ ¿e ci co decyduj± o ustawieniu znaków te¿ maj± swoje przepisy. Ty

A jak najbardziej maja, szczegolowe ..

ich znaæ nie musisz, nie Twoje ma³py nie twój cyrk. A jak w tych
przepisach stoi jak byk ¿e teren zabudowany pokrywa siê z granic±
administracyjn±? No to masz jechaæ przez puste pole tyle ile w terenie
zabudowanym. I to jest g³upota tych od znaków. Bo mog± kazaæ postawiæ
znak np 70. A potem 50 jak faktycznie zaczn± siê zabudowania.

Po pierwszym skrzyzowaniu 50 automatycznie obowiazuje, nie trzeba ustawiac.

Ale najwyrazniej nie ma takiego przepisu, bo znaki terenu zabudowanego
stoja roznie.

Ale oni
maja to w dupie bo s± ograniczeni umys³owo. Taki stan rzeczy to równie¿
wina kierowców. Powinni ¿±daæ wyja¶nieñ od ustawiaczy znaków dlaczego
ustawiaj± jak ustawiaj±. Jak ich nikt nie ¶ciga to robi± jak robi±. Ile
razy za¿±da³e¶ wyja¶nienia w takiej sprawie. Bo ja ani razu. A mo¿e by
trzeba by³o ich popytaæ.

To ci odpowiedza "na podstawie rozporzadzenia i po przeprowadzeniu analizy"
.... No chyba ze ze jakas zorganizowanagrupa pytac bedzie wiecej razy, to
dla swietego spokoju podniosa ... albo zabraknie im czasu obnizac :-)

Druga sprawa to kim s± ci ludzie od znaków. To
nasi rodzice, dzieci, znajomi, s±siedzi. Nie wziêli siê z kosmosu, obce
mocarstwo te¿ ich nie przys³a³o.

No, to akurat nie takie pewne :-)

Dlaczego ich na drodze prywatnej nie
opierdalamy za to co robi± ¼le?

Ale jak maja robic dobrze ? Ja uwazam ze powinno byc 80,
a Artur Kapelusznik ze 40, to ile jest dobrze ?
Ja ganie za wymalowanie linii ciaglej, Artur chwali za podniesienie
bezpieczenstwa ...

J.

18 Data: Luty 03 2013 17:48:21
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor:

W dniu poniedzia³ek, 4 lutego 2013 01:55:38 UTC+1 u¿ytkownik J.F. napisa³:

Dnia Sun, 3 Feb 2013 16:03:44 -0800 (PST),  napisa³(a):

> Jeszcze o tych lasach i polach zabudowanych. Ty znasz przepis ¿e jak jest

> teren zabudowany to jaka¶ ustawowa prêdko¶æ. To ¿e w terenie zabudowanym

> mo¿e byæ podniesiona znasz z do¶wiadczenia. Dajê sobie kutasa w talarki

> poci±æ ¿e ci co decyduj± o ustawieniu znaków te¿ maj± swoje przepisy. Ty



A jak najbardziej maja, szczegolowe ..



> ich znaæ nie musisz, nie Twoje ma³py nie twój cyrk. A jak w tych

> przepisach stoi jak byk ¿e teren zabudowany pokrywa siê z granic±

> administracyjn±? No to masz jechaæ przez puste pole tyle ile w terenie

> zabudowanym. I to jest g³upota tych od znaków. Bo mog± kazaæ postawiæ

> znak np 70. A potem 50 jak faktycznie zaczn± siê zabudowania.



Po pierwszym skrzyzowaniu 50 automatycznie obowiazuje, nie trzeba ustawiac.



Ale najwyrazniej nie ma takiego przepisu, bo znaki terenu zabudowanego

stoja roznie.



> Ale oni

> maja to w dupie bo s± ograniczeni umys³owo. Taki stan rzeczy to równie¿

> wina kierowców. Powinni ¿±daæ wyja¶nieñ od ustawiaczy znaków dlaczego

> ustawiaj± jak ustawiaj±. Jak ich nikt nie ¶ciga to robi± jak robi±. Ile

> razy za¿±da³e¶ wyja¶nienia w takiej sprawie. Bo ja ani razu. A mo¿e by

> trzeba by³o ich popytaæ.



To ci odpowiedza "na podstawie rozporzadzenia i po przeprowadzeniu analizy"

... No chyba ze ze jakas zorganizowanagrupa pytac bedzie wiecej razy, to

dla swietego spokoju podniosa ... albo zabraknie im czasu obnizac :-)



> Druga sprawa to kim s± ci ludzie od znaków. To

> nasi rodzice, dzieci, znajomi, s±siedzi. Nie wziêli siê z kosmosu, obce

> mocarstwo te¿ ich nie przys³a³o.



No, to akurat nie takie pewne :-)



> Dlaczego ich na drodze prywatnej nie

> opierdalamy za to co robi± ¼le?



Ale jak maja robic dobrze ? Ja uwazam ze powinno byc 80,

a Artur Kapelusznik ze 40, to ile jest dobrze ?

Ja ganie za wymalowanie linii ciaglej, Artur chwali za podniesienie

bezpieczenstwa ...



J.

Dziêki. Uratowa³e¶ mi kutasa. Masz racjê ¿e zdania mog± byæ ró¿ne. Ale na pewno na to te¿ s± jakie¶ przepisy, skoro piszesz ¿e maj± szczegó³owe. Jak dostatecznie du¿o osób by spyta³o to by do nich zajrzeli czy mo¿na. Bo tak ka¿demu musz± odpisaæ. A jak trafi± na upierdliwego to mo¿e ich mêczyæ i po s±dach administracyjnych ci±gaæ. Patrz jaka paranoja. My tutaj potrafimy u kogo¶ znale¼æ ¼d¼b³o w oku. Jak by wykorzystaæ nasze talenty do przeczo³gania urzêdników to na pewno by co¶ z tego wysz³o. Generalnie g³upich tu niedu¿o. Nie uchowaj± siê. ¯eby napierdalaæ siê na grupach dyskusyjnych to pomijaj±c ¿e trzeba byæ jebniêtym. To sporo wiadomo¶ci trzeba mieæ w jednym palcu. I my tak puszczamy parê w gwizdek i tylko jojczymy. A mo¿e jak jest jaka¶ kobylnica albo inna gmina, to taki co ma blisko by poszuka³ haka. Przeanalizowa³o by siê czy znaków nie mo¿na by poprawiæ ¿eby 10 kilometrów pustego pola by³o sobie zabudowane ale ¿eby postawili znak z odpowiedniejsz± liczb±. Jak my tego nie zrobimy to kto to zrobi?

19 Data: Luty 04 2013 19:23:42
Temat: Re: Na z³o¶æ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor: John Ko³alsky 


U¿ytkownik "Michoo"


Czêsto jest tak ¿e na dobrej drodze jest niby bez sensu postawione
drastyczne ograniczenie. Niby ³agodny zakrêt i tylko 40. Ale za
zakrêtem jest wyjazd z jakiej¶ podrzêdnej drogi. Przy niekorzystnym
zbiegu okoliczno¶ci przy szybko¶ci wiêkszej ni¿ 40 ten co bêdzie
wyje¿d¿a³ z drogi za zakrêtem musi zostaæ trafiony.

Tylko niestety ma³o kto na to zwraca uwagê - to raz. Po drugie to je¿eli nie ma tam te¿ niebieskiej tabliczki to ma³o kto pewnie zwalnia poni¿ej 60-70. (I pewnie mog³oby tam byæ spokojnie np. 60, tylko znowu - kierowcy musieli by go przestrzegaæ.)

Ja p....

Jak tabliczka jest informacyjna to chodzi o to, by jechali ile wskazuj± okoliczno¶ci a nie tabliczka. Dlatego nie maj± sensu tabliczki informacyjne z podan± prêdko¶ci± tylko z trudno¶ci± drogi by kto¶ musia³ pomy¶leæ jakie s± zagro¿enia.

20 Data: Luty 04 2013 15:56:28
Temat: Re: Na z³oæ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor: Bydlê 

On 2013-02-03 21:48:14 +0100, Michoo  said:

On 03.02.2013 21:13, Bydlê wrote:
On 2013-02-03 20:45:40 +0100, Michoo  said:

Ok, ale najpierw trzeba nauczyæ (wytresowaæ) ludzi, ¿e ograniczenia
trzeba przestrzegaæ.

Czyli jeste¶ przeciwko normalnemu i prawid³owemu oznaczeniu dróg,

Nie. Jestem za normalnym i prawid³owym oznaczeniem dróg.

bo
najpierw trzebaby je prawid³owo i normalnie oznaczyæ?

Bo najpierw ludzi musz± zrozumieæ, ¿e jak jest 70 to nie przekracza siê 80.

No i do tego wiedzie prosta droga (!):
Prawid³owe oznaczenie dróg.
Nic wiêcej nie trzeba...
;>



--
Bydlê

21 Data: Luty 02 2013 22:42:23
Temat: Re: Na z³oæ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor: wowa 


U¿ytkownik "_Micha³"  napisa³ w wiadomoÅ›ci

Hej,

Drogi narodzie :) jak ju¿ jesteÅ›my tak mÅ›ciwi i Vincent robi co robi
(a mówi³ tu ktoÅ› ¿eby g³osować na Korwina... no to macie teraz...)

Nie bardzo rozumiem co ma Vincent do Tesli?


6.6 lub 5.6(4x4) do 100km/h, 400km zasięgu, cisza, zawieszenie air.
podobno banalne w naprawie i bezawaryjne !

Co za przyjemnoæ jak nie s³ychać ryku trzystu koników?! Taki zasiÄ™g mia³em na gazie i to by³a g³ówna przyczyna zmiany autka :) A gdzieÅ› tam napisali jak czÄ™sto zmieniasz bateryjki i ile to kosztuje?
Wojtek

--
Taaa... OczywiÅ›cie, sÄ… lekarze, którzy
poÅ›wiÄ™cajÄ… ca³y swój czas i wiedzÄ™
dla dobra pacjenta...
np. dr Sowa, dr House...

22 Data: Luty 03 2013 02:29:03
Temat: Re: Na z³oæ Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Autor: _MichaÅ‚ 

On 2/2/2013 10:42 PM, wowa wrote:

6.6 lub 5.6(4x4) do 100km/h, 400km zasięgu, cisza, zawieszenie air.
podobno banalne w naprawie i bezawaryjne !

Co za przyjemnoæ jak nie s³ychać ryku trzystu koników?! Taki zasiÄ™g
mia³em na gazie i to by³a g³ówna przyczyna zmiany autka :) A gdzieÅ› tam
napisali jak często zmieniasz bateryjki i ile to kosztuje?
Wojtek


Oj, jest przyÅ›pieszanie w ciszy (silnika) te¿ fajne :)

Dobry gaz mia³eÅ› mi siÄ™ do 200km mieÅ›ci³o w autach w których
gaz mia³em, ~420km to mam teraz na PB.


Ca³e auto kosztuje $50k (wersja 6.6 bo widzÄ™ ¿e sÄ… ju¿ wersje
4.4 sek do setki).

Baterie ponoć lepsze dramatycznie opd wszystkiego na rynku,
niewy¿y³owane lipol, powinny podzia³ać 10 lat (to nie Mitsu iMiev).
więc na papierze wygląda ok :)

Na złość Rostowskiemu - Tesla Model S 1 50k pln ?



Grupy dyskusyjne