Witam
Jaki¶ czas temu na t± grupê post odno¶nie problemów z Citroenem C3 i teraz chcê dodaæ kilka s³ów na ten temat. Poni¿ej link do poprzedniej dyskusji.
http://tnij.org/olej_w_chlodnicy
Sprawa ma siê tak: warsztat nadal siê nie wywi±za³ z umowy. W ramach reklamacji uslugi za ktor± skasowali 1100pln - wymiana uszczelki pod g³owic±, planowanie i wymiana plynów mieli usun±æ usterkê. Poza tym, ¿e trzeba by³o tym samochodem zrobiæ do tego warsztatu prawie 600km, wszystko wydawa³oby siê proste i oczywiste.
Do dzisiaj auto jest jeszcze nie gotowe. Panowie mechanicy rozkrêcili jeszcze raz samochód - wyci±gneli wymiennik (chlodnice oleju - tak to sie chyba nazywa) wlali naftê i czekali 2 czy 3 dni aby stwierdzic czy jest tam wyciek czy nie. Stwierdzili, ¿e go nie ma. Nastêpnie doszli do wniosku ¿e to pêkniêcie g³owicy. Oczywi¶cie stwierdzili ¿e musz± zawie¼æ do innego miasta na prze¶wietlenie - po kilku dniach okazuje siê ¿e walili kity, nie zawie¼li tej g³owicy do sprawdzenia, wiêc mój ojciec sam j± zawiózl aby skróciæ czas naprawy. Dodam, ¿e glowica zosta³a sprawdzona "od rêki" za 70 pln. Wiêc skoro to nie g³owica panowie mechanicy wrócili do pomyslu, ¿e to mo¿e jednak wymiennik. Wsadzili jaki¶ u¿ywany twierdz±c, ¿e nie daj± ¿adnej gwarancji. Dodam, ¿e policzyli za to 800pln!!!! Policzyli ponownie za uszczelkê g³owicy i rozkrêcanie silnika. Dowiedzia³em siê, ¿e nowy wymiennik kosztuje w ASO Citroena 460 pln, wiêc panowie mechanicy lec± sobie w kulki bo za³o¿yli u¿ywany, który kupili za 300pln (bez konsultacji z siostr±). Wobec tego co robiæ? P³aciæ i odbieraæ samochód? Reklamowaæ us³ugê? Zg³aszaæ to mo¿e od razu do cenrali Bosch-Service w Warszawie? Raz, ¿e drogo to jeszcze bardzo dziwne praktyki w tym warsztacie. Dodam ¿e samochód jest ju¿ tam ponad 3 tygodnie a mia³o byæ 3-4 dni!!! Bêdê wdzieczny za wszelkie sugestie.
pozdr
rafal
2 |
Data: Sierpien 24 2009 07:10:40 |
Temat: Re: Nieuczciwy warsztat z sieci Bosch-Service (by³o "Citroen C3 - olej w ch³odnicy") |
Autor: kml |
U¿ytkownik "Rafal T." napisa³ w wiadomo¶ci [cut]
Nie czyta³em wcze¶niejszej dyskusji, ale czy pisa³e¶ do centrali bosch? Ja bym napisa³ natychmiast.
--
pozdrawiam
kml
3 |
Data: Sierpien 24 2009 08:59:18 | Temat: Re: Nieuczciwy warsztat z sieci Bosch-Service (by³o "Citroen C3 - olej w ch³odnicy") | Autor: Blyskacz |
kml wrote:
Nie czyta³em wcze¶niejszej dyskusji, ale czy pisa³e¶ do centrali bosch? Ja bym napisa³ natychmiast.
Napisac mozna - wiele to nie kosztuje, ale z dosw. wiem, ze Bosch ma to gdzies... dla nich sie liczy, zeby sprzedawac sprzet diagnostyczny warszatatowi i czesci w "firmowym" sklepiku... diablo ciezko cos wywalczyc przez centrale...
pozdrawiam Blyskacz
--
Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-)
Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' LPG z "popsuta kierownica" ;)
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG
4 |
Data: Sierpien 24 2009 10:59:48 | Temat: Re: Nieuczciwy warsztat z sieci Bosch-Service (by³o "Citroen C3 - olej w ch³odnicy") | Autor: Rafal T. |
Blyskacz pisze:
diablo ciezko cos wywalczyc przez centrale...
A ja slysza³em odmienne opinie, zobaczymy po interwencji. Byæ mo¿e zale¿y to od tego na jakiej zasadzie wspólpracuj± z poszczególnymi warsztatami. Zobaczymy :)
pozdr
rt
5 |
Data: Sierpien 24 2009 22:26:05 | Temat: Re: Nieuczciwy warsztat z sieci Bosch-Service (by³o "Citroen C3 - olej w ch³odnicy") | Autor: Blyskacz |
Rafal T. wrote:
A ja slysza³em odmienne opinie, zobaczymy po interwencji. Byæ mo¿e zale¿y to od tego na jakiej zasadzie wspólpracuj± z poszczególnymi warsztatami.
Zasada jest prosta - warsztat kupuje sprzet diagnostyczny Bosch-a i czesci, a Bosch daje swoje logo...
Tak czy inaczej warto sprobowac i od tej strony zaatakowac ;-)
pozdrawiam i zycze powodzenia
Blyskacz
--
Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-)
Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' LPG z "popsuta kierownica" ;)
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG
6 |
Data: Sierpien 24 2009 10:56:08 | Temat: Re: Nieuczciwy warsztat z sieci Bosch-Service (by³o "Citroen C3 - olej w ch³odnicy") | Autor: Rafal T. |
kml pisze:
Nie czyta³em wcze¶niejszej dyskusji, ale czy pisa³e¶ do centrali bosch? Ja bym napisa³ natychmiast.
Dzisiaj bêdziemy siê kontaktowaæ z osob±, która z ramienia Bosch-Service nadzoruje warsztaty. Zobaczymy co powie. Z tego co slyszalem to Bosch przywiazuje do¶æ du¿± wagê do wizerunku, a skoro wybieraj±c warsztat siostra kierowa³a siê tym, ¿e to Bosch firmuje warsztat a nie "pan Mietek", który w swoim gara¿u dorabia po godzinach to chyba kto¶ za to odpowiada. Zobaczymy - nie wiem tylko czy lepiej interweniowaæ przed odbiorem auta czy po?
pozdr
rt
7 |
Data: Sierpien 24 2009 17:14:30 | Temat: Re: Nieuczciwy warsztat z sieci Bosch-Service (by³o "Citroen C3 - olej w ch³odnicy") | Autor: kml |
U¿ytkownik "Rafal T." napisa³ w wiadomo¶ci (...) nie wiem tylko czy lepiej interweniowaæ przed
odbiorem auta czy po?
-- -- -- -
PRZED!
--
pozdrawiam
kml
8 |
Data: Sierpien 24 2009 16:48:45 | Temat: Re: Nieuczciwy warsztat z sieci Bosch-Service (by³o "Citroen C3 - olej w ch³odnicy") | Autor: Viking |
"Rafal T." wrote in message
Dzisiaj bêdziemy siê kontaktowaæ z osob±, która z ramienia Bosch-Service
nadzoruje warsztaty. Zobaczymy co powie. Z tego co slyszalem to Bosch
przywiazuje do¶æ du¿± wagê do wizerunku, a skoro wybieraj±c warsztat
siostra kierowa³a siê tym, ¿e to Bosch firmuje warsztat a nie "pan
Mietek", który w swoim gara¿u dorabia po godzinach to chyba kto¶ za to
odpowiada. Zobaczymy - nie wiem tylko czy lepiej interweniowaæ przed
odbiorem auta czy po?
pod zadnym pozorem nie odboeraj auta i nie plac za zadne naprawy dopoki nie wyczerpiesz wszystkich form nacisku, i najlepiej wlacz w to rzecznika praw konsumenta i kierownika warsztatu zasypujac jednego i drugiego pismami, rzecznik pomoze, a zbudowana dokumentacja moze stanowic powazne wsparcie w ewentualnym procesie
--
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408
| | | | | | |