Nizszy tlok, zmiana kompresji
1 | Data: Luty 22 2014 04:48:59 |
Temat: Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
Autor: Tmek | Witam 2 |
Data: Luty 22 2014 08:11:03 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: Kuczu | W dniu 2014-02-22 04:48, Tmek pisze: Witam takich ? http://www.ebay.de/itm/YAMAHA-XS-400-82-Kolben-Ringe-2-Mas-69-50-PISTON-RINGSET-/221364789354?pt=DE_Motorradteile&hash=item338a5ea06a U pana Yamahy sie dawno skonczyly a jak cos sie raz na ruski rok sie pokaze Ale czesci do oldtimerow beda juz tylko drozsze
Mozna sprobowac -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 3 |
Data: Luty 22 2014 08:15:01 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: Kuczu | W dniu 2014-02-22 08:11, Kuczu pisze: W dniu 2014-02-22 04:48, Tmek pisze: albo taniej w zamiennikach: 1. nadwymiar (69,25 mm): http://www.ebay.de/itm/Kolben-Piston-Kit-Kolbenringe-YAMAHA-XS-400-OHC-XS400-OHC-1-Ubermas-0-25-os-/251442065278?pt=DE_Motorradteile&hash=item3a8b1d6f7e 2. nadwymiar (69,50 mm): http://www.ebay.de/itm/Kolben-Piston-Kit-Kolbenringe-YAMAHA-XS-400-OHC-XS400-OHC-2-Ubermas-0-50-os-/390762750090?pt=DE_Motorradteile&hash=item5afb46608a 4. nadwymiar (70 mm): http://www.ebay.de/itm/Kolben-Piston-Kit-Kolbenringe-YAMAHA-XS-400-OHC-XS400-OHC-4-Ubermas-1-00-os-/390762750883?pt=DE_Motorradteile&hash=item5afb4663a3 jest tez super nadwymiar czyli 70,25 mm: http://www.ebay.de/itm/Kolben-Piston-Kit-Kolbenringe-YAMAHA-XS-400-OHC-XS400-OHC-Sondermas-1-25-os-/390762761700?pt=DE_Motorradteile&hash=item5afb468de4 -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 4 |
Data: Luty 22 2014 12:17:02 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: Tmek |
W dniu 2014-02-22 08:11, Kuczu pisze: Dzieki za linki. Widzialem to i zastanaialem sie skad to biora i kto to robi. Bo nie jest to yamaha, wyglada aktualnie i leci z chin. Tylko ma z dupy cene jak za chinczyka. Na ten oryginal za 300euro nie trafilem. Ale kurcze, co za preis.. Tak samo z chin pochodzi to krotsze o czym pisalem ale jest za 1/6 ceny, bo sprzetow w ktore to wkladali bylo wiecej i nadal sa. http://www.ebay.com/itm/Piston-Kit-For-YAMAHA-XT225-Bore-Size-70-00-mm-STD-/271353979265?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3f2df52181&vxp=mtr Co do wymiarow, co pisalem o dlugosci ktora ma wplyw na kompresje, czyli od osi glowki po dekiel. Moje dane z pomiaru dane tamtego stad https://www.tkrj.co.jp/goods/m-AY0880X-1KH-.php pozdro Tmek 5 |
Data: Luty 22 2014 14:14:09 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: Kuczu | W dniu 2014-02-22 12:17, Tmek pisze: Dzieki za linki. Predzej Tajwan, nie dotykalem tego. Ale tajwanskie tloki do HD sa calkiem przyzwoite i wytrzymuja niewiele mniej niz oryginaly. A kosztuja 30 Euro sztuka. W sumie 75 Euro kosztuja dwa tloki i pierscienie Hastingsa.
130$ (bo 65$ to za sztuke) i 250 Euro to nie jest 1:6 tylko 2:5. Co do wymiarow, co pisalem o dlugosci ktora ma wplyw na kompresje, czyli od -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 6 |
Data: Luty 22 2014 15:01:43 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: Tmek |
W dniu 2014-02-22 12:17, Tmek pisze: Predzej Tajwan, nie dotykalem tego. Ale tajwanskie tloki do HD sa calkiem Bardziej u zrodla wychodzi 40$ ale to jedna wielka zagadka co to warte. http://www.aliexpress.com/item/High-performance-70mm-bore-Chromium-aluminium-motorcycle-piston-kit-for-YAMAHA-XT225/617940972.html 130$ (bo 65$ to za sztuke) i 250 Euro to nie jest 1:6 tylko 2:5. Tak, moj blad. Mam jeszce jedno pytanie. W przypadku zwiekszania srednicy cylindra jak wyglada sprawa od strony uszczelki pod glowice? Czy to, ze bedzie bardzej wystawiona na warunki panujace w silniku, nie zaszkodzi jej? Bo zwiekszajac otwor blacha bedzie wystawala nie tylko od czola ale tez krawedz od strony tloka.. pozdro Tmek 7 |
Data: Luty 22 2014 15:23:52 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: Kuczu | W dniu 2014-02-22 15:01, Tmek pisze: Mam jeszce jedno pytanie. nic jej nie bedzie. Te 0.5 mm na strone ma znaczenie zadne. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 8 |
Data: Luty 22 2014 12:28:28 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: Tmek |
W dniu 2014-02-22 04:48, Tmek pisze: Przyszlo mi teraz na mysl, ze moze o nie wplynie to na sam cylinder i tuleje - czyli krotszy kolnierz na gorze. Ale obnizajac wszystko bede mial wiecej do wytracenia na rozrzadzie. Obnizy sie walek i napinacz bedzie musial wiecej naciagnac lancuch. Tmek 9 |
Data: Luty 22 2014 08:16:24 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: tadzik | On Sat, 22 Feb 2014 04:48:59 +0100, "Tmek" wrote: ale wg wymiarow jest nizszy o ok 1,3mm. Ale jest w ogóle niższy czy niższy mierząc od osi sworznia tłoka? Bo to jest ważne mz -- pozdro tadzik 10 |
Data: Luty 22 2014 08:30:15 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: Kuczu | W dniu 2014-02-22 08:16, tadzik pisze: On Sat, 22 Feb 2014 04:48:59 +0100, "Tmek" wrote: Trzeba najpierw ustalic czy jest nizszy czy krotszy. Bo to roznica jest. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 11 |
Data: Luty 22 2014 08:37:50 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: tadzik | On Sat, 22 Feb 2014 08:30:15 +0100, Kuczu wrote: Trzeba najpierw ustalic czy jest nizszy czy krotszy. Bo to roznicajest. No o tym właśnie myślałem tylko napisałem to jakoś pewnie nieprecyzyjnie :) No ale taki ze mnie fachowiec ;) -- pozdro tadzik 12 |
Data: Luty 22 2014 12:18:30 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: Tmek |
On Sat, 22 Feb 2014 08:30:15 +0100, Kuczu wrote: Od osi sworznia do krawedzi dekla, czyli w zakresie krytycznych wymiarow. pzdr Tmek 13 |
Data: Luty 23 2014 16:11:39 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: Jacot | "Tmek" wrote: Od osi sworznia do krawedzi dekla, czyli w zakresie krytycznych wymiarow. Zawsze mozna problem tak rozwiazac: http://jacot.strefa.pl/imig/91.jpg http://jacot.strefa.pl/imig/92.jpg http://jacot.strefa.pl/imig/93.jpg -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://stokrotka.grejt.pl/ 14 |
Data: Luty 23 2014 19:58:51 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: Tmek |
"Tmek" wrote: Sprytne. W zasadzie wazne zeby sie nie urwalo i wytrzymalo i dziala :) Znalalazem jeszcze jedna ciekawa rzecz. Wiseco robi tloki do YTM/YFM225 ale o podwyzszonym stopniu sprezania do 10,25:1 Czyli na chlopski rozum musi byc wiecej miesa na gorze. Reszta wymiatrow w normie, wiec mozliwe ze wyrownalo by to strate compresji przy wsadzeniu tego do XS http://www.wiseco.com/ProductDetail.aspx?AppID=&ItemID=4312M07000&ModelYear=&ModelID= http://www.ebay.pl/itm/Wiseco-Piston-Kit-70-00-mm-10-25-1-Yamaha-YTM225-1984-1988-/321040432266 Dodatkowo zestaw taki jest tanszy od dydykowanego chinskiego bezmarkowca dajac w zamian firmowy produkt. pzdro Tmek 15 |
Data: Luty 23 2014 20:12:19 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: Kuczu | W dniu 2014-02-23 19:58, Tmek pisze: Znalalazem jeszcze jedna ciekawa rzecz. Wiseco robi tloki do YTM/YFM225 ale Ale ja nie rozumiem po co kombinujesz ? Ile oszczedzisz ? 100 pln ? Przeciez to masakra jakas jest ! Dwa tloki Wiseco + przesylka do PL i oplaty celne to jakies 900 pln. I nie wiadomo czy bedzie pasowalo. Za 250 Euro jest dedykowany zestaw aftermarketowy. Za 300 Euro full wypas oryginal. Ja naprawde nie rozumiem ludzi ktorzy szukaja oszczednosci za wszelka cene. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 16 |
Data: Luty 23 2014 20:30:15 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: Tmek |
W dniu 2014-02-23 19:58, Tmek pisze: Ten za 300e jest akurat teraz, za jakis czas niekoniecznie. Wtedy zostana chinczyki, za dzika cene albo wiseco ktore jest od nich tansze i zakladam ze jakosciowo lepsze. Wsadzenie lepszego tloka za mniejsza cene przy takich samych poniesionych pracach dodatkowych jest oszczednoscia za wszelka cene? Bez przesady. Poza tym traktuje to jako okazje do podlubania przy kolejnym sprzecie dla samego dlubania a nie dziadowania. Temat tlokow do XS obecnie jest slabo rozpracowany, wiec moze komus sie przyda. pzdr Tmek 17 |
Data: Luty 23 2014 20:43:48 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: Kuczu | W dniu 2014-02-23 20:30, Tmek pisze: Wsadzenie lepszego tloka za mniejsza cene przy takich samych poniesionych tak, bo oprocz srednicy tloka i srednicy sworznia ( o ile go mierzyles) nie masz pewnosci ze bedzie pasowac. Wiec kombinujesz jak kon pod gore zamiast kupic dedykowany kit. Nie rozumiem tylko dlaczego sie uparles ze to chinskie i gowno warte ? Wygladaja bardzo porzadnie, lepiej niz oryginaly, maja nawet plaszcze pokryte "poteflonem". -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 18 |
Data: Luty 23 2014 20:52:20 | Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji | Autor: Tmek |
W dniu 2014-02-23 20:30, Tmek pisze: Ok, zakaldam, ze masz racje i cenie te uwagi. Ale mam kilka tych silnikow w roznym stopniu rozkaladu i duza chec poeksperymentowania na jednym :) Wiec na poczatek pewnie zobacze co wart ten za 60$ i czy w ogole podejdzie. pzdr Tmek |