[Piątek] No i co z takim zrobić...
1 | Data: Kwiecien 11 2007 22:59:48 |
Temat: [Piątek] No i co z takim zrobić... | |
Autor: Alex81 | Dwa posty jednego gościa z pewnego forum: 2 |
Data: Kwiecien 11 2007 23:57:40 | Temat: Re: [Piątek] No i co z takim zrobić... | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak |
skręcisz dolotu na tyle mocno że zmniejszysz jego przekrój a tych co nie Aż chyba kupię sobie te neodymy i spróbuję. :) Ot tak dla jaj. Może spadnie mi spalanie LPG we Wrocławiu, z 13-tu do 10 litrów. :) A w razie czego, to mi magnesy zostaną. Na lodówkie se przypne. Aczkolwiek... Pozdrawiam -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 3 |
Data: Kwiecien 12 2007 00:18:22 | Temat: Re: [Piątek] No i co z takim zrobić... | Autor: Marcin J. Kowalczyk | Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a): skręcisz dolotu na tyle mocno że zmniejszysz jego przekrój a tych co nie eee mi we wroclawiu polonez pali kolo 11l gazu ;] 4 |
Data: Kwiecien 12 2007 00:27:31 | Temat: Re: [Piątek] No i co z takim zrobić... | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" napisał Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a): Jaki masz kolor kapelusza? :> Może byś się w nim pokazał na spocie w piątek?! Pozdrawiam -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 5 |
Data: Kwiecien 12 2007 21:36:56 | Temat: Re: [Piątek] No i co z takim zrobić... | Autor: blackbird | eee mi we wroclawiu polonez pali kolo 11l gazu ;] Moze mialo byc: Pali 11l gazu i 3l benzyny na kazde 100 km. 6 |
Data: Kwiecien 13 2007 22:48:24 | Temat: Re: [Piątek] No i co z takim zrobić... | Autor: Marcin J. Kowalczyk | Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a): Jaki masz kolor kapelusza? :> hmmm ;> nie mam :D Może byś się w nim pokazał na spocie w piątek?! ;> nie chce mie sie dupy z domu ruszac :P a tym bardziej mojego kapelusza :D 7 |
Data: Kwiecien 14 2007 11:16:10 | Temat: Re: [Piątek] No i co z takim zrobić... | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" napisał Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a): Leń. :P I nawet nie wiesz co straciłeś. :> Pozdrawiam -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 8 |
Data: Kwiecien 12 2007 00:48:50 | Temat: Re: [Piątek] No i co z takim zrobić... | Autor: theStachoo | Witam! Nie wiem już co z takim zrobić ... ;D Iść w ślady guru? -- TheStachoo 9 |
Data: Kwiecien 12 2007 12:00:35 | Temat: Re: [Piątek] No i co z takim zrobić... | Autor: Tomasz Pyra | Alex81 napisał(a): Nie wiem już co z takim zrobić ... ;D A co masz zamiar robić? Przecież te wyniki są absolutnie normalne. Większość ludzi notuje znaczne spadki zużycia paliwa po zamontowaniu magnetyzerów, a trudno im wszystkim zarzucać kłamstwo. Poczytaj sobie coś o procedurach testowania skuteczności leków, to zbaraniejesz jaka jest potęga efektu placebo :) P.S. Ja jak zmieniłem opony ze 165 na 185 to nagle mi zużycie paliwa skoczyło o 25% do góry. Myślisz że przez większe opory toczenia? ;> 10 |
Data: Kwiecien 12 2007 22:56:54 | Temat: Re: [Piątek] No i co z takim zrobić... | Autor: Alex81 | In article 11 |
Data: Kwiecien 13 2007 00:42:49 | Temat: Re: [Pištek] No i co z takim zrobić... | Autor: J.F. | On Thu, 12 Apr 2007 22:56:54 +0200, Alex81 wrote: Ktoś mu wspomniał o placebo i nastąpiła kolejna niesamowita riposta :) http://nauka-polska.pl/raporty/opisy/osoby/80000/o80764.htm J. 12 |
Data: Kwiecien 13 2007 00:51:17 | Temat: Re: [Pištek] No i co z takim zrobić... | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello J, Ktoś mu wspomniał o placebo i nastąpiła kolejna niesamowita riposta :)http://nauka-polska.pl/raporty/opisy/osoby/80000/o80764.htm Cóż... Pieniądze z dwóch grantów przez 7 lat i wyniki tak rozbieżne - od 0.4 do 1.2 T. Jak się 7 lat zjadało podatki, to wyniki muszą być. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 13 |
Data: Kwiecien 13 2007 08:43:48 | Temat: Re: [Pištek] No i co z takim zrobić... | Autor: Tomasz Pyra | RoMan Mandziejewicz napisał(a): Hello J, A tak mniej więcej ile trzeba allegrowych magnesów żeby uzyskać indukcję powiedzmy 0.5 Tesli w paliwie przepływającym z taką prędkością z jaką przepływa w przewodach paliwowych? Jaki to będzie rząd wielkości? Kolejna sprawa, że w tych badaniach jak rozumiem oddziaływaniu pola magnetycznego poddawano paliwo, a magnetyzery samochodowe AFAIK montuje się głównie na dolocie powietrza (te na paliwo są tylko w jakiś tam większych zestawach). 14 |
Data: Kwiecien 13 2007 10:40:33 | Temat: Re: [Pitek] No i co z takim zrobić... | Autor: J.F. | On Fri, 13 Apr 2007 08:43:48 +0200, Tomasz Pyra wrote: A tak mniej więcej ile trzeba allegrowych magnesów żeby uzyskać indukcję To nie jest kwestia ilosci tylko malej drogi w powietrzu. Pole tworzy zamkniete linie, wiec powinna byc waska szczelina a obwod magnetyczny domkniety stalą czy innym ferromagnetykiem. wiec np to jest wyjatkowo niefachowa konstrukcja http://www.allegro.pl/item181174252_magnetyzery_soczewkowe_gratis_zest_glosnomowiacy.html - w ogole brak domkniecia obwodu, ta jest lepsza, o ile sa to obejmy stalowe http://www.allegro.pl/item181409121_magnetyzer_oszczedzaj_paliwo_do_20_licencja_film.html - tylko ze te obejmy powinny sie stykac na miejscu laczenia, a nie byc zwiazane sznurkiem, tworzac kolejna szczeline. to samo sie stosuje do tych http://www.allegro.pl/item181767669_magnetyzery_testowane_przez_automobilkluby_i_pzmot.html Tylko ze piszac "szczelina" mam na mysli cos co ma milimetr, chetnie mniej. W tym momencie wszelkie "zakladane na przewod" odpadaja. Natomiast takie wpinane w przewod moga w srodku miec konstrukcje ktora naprawde silne pole wytwarza. A najlepiej to poszukajcie na allegro w aukcjach zakonczonych, i spytajcie o opinie tych co kupili 2 miesiace temu. Tylko wezcie pod uwage ze wtedzy zimniej bylo :-) Kolejna sprawa, że w tych badaniach jak rozumiem oddziaływaniu pola No coz - najpierw sie pojawily na paliwo, potem dopiero zaczely sie reklamy na powietrze, na chlodnice, na hamulce :-) Pryz powietrzu jak srednica przewodu ma pare cm, to mozecie sobie darowac :-) J. 15 |
Data: Kwiecien 13 2007 12:58:30 | Temat: Re: [Piďż˝tek] No i co z takim zrobiÄ... | Autor: Tomasz Pyra | J.F. napisał(a): On Fri, 13 Apr 2007 08:43:48 +0200, Tomasz Pyra wrote: Ale chyba samej siły magnesów również. PrÄdkoć poruszania siÄ przewodnika mamy stałÄ , ĹrednicÄ przewodu również. Pozostaje wiÄc siła magnesu no i (wierzÄ na słowo) to domkniÄcie. Chodzi mi o to, czy jest to w warunkach samochodowych osiÄ galne za pomocÄ takich magnesów jak stosowane, czy może siÄ okaże że magnes musi mieÄ 40kg, paliwo płynÄ Ä z prÄdkoĹciÄ dźwiÄku, a przewód mieÄ ĹrednicÄ włosa? ;) Tylko ze piszac "szczelina" mam na mysli cos co ma milimetr, chetnie A jak to siÄ dzieje że takÄ milimetrowÄ szczelinÄ (która ma góra kilka stopni szerokoĹci kÄ towej), całe pole "ucieka" ? A najlepiej to poszukajcie na allegro w aukcjach zakonczonych, i Obawiam siÄ, że opinie tych co kupili w wiÄkszym stopniu zależÄ od efektu placebo niż od tego jak urzÄ dzenie zostało zrobione. Jak z chorobami - to, że 80% chorych wyzdrowiało po podaniu leku, którzy by nie wyzdrowieli gdyby leku nie podano wcale nie przesÄ dza o jego skutecznoĹci. Do tego cała wiedza o wpływie kształtu, wielkoĹci czy koloru tabletki na działanie leku (również to niepożÄ dane). -- PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- W- CB++ 16 |
Data: Kwiecien 13 2007 13:26:20 | Temat: Re: [Pi?tek] No i co z takim zrobić... | Autor: J.F. | On Fri, 13 Apr 2007 12:58:30 +0200, Tomasz Pyra wrote: J.F. napisał(a): Wydaje mi sie ze nawet nie tak duzo. Na magnesach to ja sie kiepsko znam, ale przenosze wiedze z elektryki. Chodzi mi o to, czy jest to w warunkach samochodowych osiągalne za Osiagalne. Podobna jest w silniczkach czy glosnikach. Tylko szczelina musi miec powiedmy milimetr grubosci a szerokosci moze miec np 50mm. Po zwinieciu w okrag to nawet nie tak duzo. Tylko ze piszac "szczelina" mam na mysli cos co ma milimetr, chetnie Alez wcale nie ucieka, tylko przechodzi na wylot. Kwestia w tym ze "opor magnetyczny" powietrza jest tysiace razy wiekszy od stali. Magnes ktory wytworzy 1T @ 1mm, nie poradzi sobie z 50mm. A taki ktory by sobie poradzil to ma konce np 200mm odlegle :-) Ale jak umiejetnie "zblizyc konce" to i pole rosnie. Nie bez powodu dawniej byly magnesy podkowiaste. A najlepiej to poszukajcie na allegro w aukcjach zakonczonych, i Po dwoch miesiacach efekt placebo przegrywa ze smutna rzeczywistoscia :-) J. 17 |
Data: Kwiecien 13 2007 14:31:38 | Temat: Re: [Pi?tek] No i co z takim zrobić... | Autor: Tomasz Pyra | J.F. napisał(a): On Fri, 13 Apr 2007 12:58:30 +0200, Tomasz Pyra wrote: No ale jak mamy prądnicę - magnes stały i zbliżamy i oddalamy od niego cewkę, to wydajność na wyjściu tej cewki zależy od siły magnesu (przy takich samych ruchach). Więc 2x silniejszy magnes, to 2x większa wartość indukcji. Tak mi się przynajmniej wydaje. Chodzi mi o to, czy jest to w warunkach samochodowych osiągalne za pomocą takich magnesów jak stosowane, czy może się okaże że magnes musi mieć 40kg, paliwo płynąć z prędkością dźwięku, a przewód mieć średnicę włosa? ;) No tak, ale to takie trochę jałowe, skoro nie wiemy jak obliczyć dla jakichkolwiek rzeczywistych warunków czy takie magnesy i taka technika jak stosowana w tych magnetyzerach daje chociaż wartości indukcji tego samego rzędu wielkości, co wybadali ci naukowcy. Czyli rząd wielkości 1 Tesli... Ja tam na to za cienki jestem, nie wiem nawet co to i ile czego tak naprawdę jest ta Tesla, a jak w wiki poskakałem to zaraz się zgubiłem nim natrafiłem na jakąś znaną mi jednostkę ;) Alez wcale nie ucieka, tylko przechodzi na wylot. Kwestia w tym ze Przewody paliwowe to mają tak z 10mm średnicy. Chociaż w sumie można, tak jak piszesz, je na pewnym odcinku zastąpić jakimś płaskim przewodem o tej samej powierzchni przekroju. Tylko znowu taka technika nie jest stosowana - przynajmniej przez tych allegrowych producentów... Z drugiej strony czy np. zmiana przekroju przewodu nie zaburzy jakoś tego namagnesowania? Bo raczej nie jest to tak, że wystarczy paliwo namagnesować choćby w rafinerii :) Ale jak umiejetnie "zblizyc konce" to i pole rosnie. Obawiam się, że opinie tych co kupili w większym stopniu zależą od efektu placebo niż od tego jak urządzenie zostało zrobione. Ja tam uwierzę tylko w test który zostanie wykonany w sprawdzalnych warunkach. Np. generator prądu - wiemy ile w zeszłym miesiącu dał kWh i ile zużył paliwa. Montujemy magnetyzer i sprawdzamy w przyszłym miesiącu. Demontujemy, sprawdzamy znowu. I tak w kratkę cały rok i będzie wiadomo jak mu się sprawność zmieniła. Bo w tej na samochodzie to nie uwierzę. Choćbym sam go miał robić to nie uwierzę :) W każdym razie warunki byłyby zbyt trudne do utrzymania na stabilnym poziomie, a podstawowa sprawa to musiałbym mieć magnetyzer "placebo" i prawdziwy i nie wiedzieć który jest który. -- PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- W- CB++ 18 |
Data: Kwiecien 12 2007 13:08:50 | Temat: Re: [Pištek] No i co z takim zrobić... | Autor: J.F. | On Wed, 11 Apr 2007 22:59:48 +0200, Alex81 wrote: Dwa posty jednego gościa z pewnego forum: Tak czy inaczej mocy nic nie da z niczego fizyki nie da się przeskoczyć No jak to co - umowic sie na komisyjne badanie magnetyzerow :-) Ewentualnie o pomoc w zamontowaniu do swojego auta :-) J. |