> niemożliwa , dealer nie mial nawet golfa, jazdę odbyliśmy natomiast
> Passatem
> (TDI 170 KM z DSG).Autem jezdzi glownie żona i musi byc niezawodne ,
a golfa tez chcesz z automatem DSG ?
no bo jak nie to juz zupelnie bez sensu...
przejechales sie turbodieslem z automatem
chcac kupic wysilona turbobenzyne z manualem ;P
Myślę o Golfie Variant ze skrzynią manualną, albo o wersji 122 KM 1,4 TSI,
albo o jej wersji mocniejszej.(z kompresorem).Passata chcieliśmy sprobowac z
silnikiem 1,8 TSI i ze skrzynią manualną, niestety mieli tylko wersje TDI
170KM z DSG.Pewnie, ze to zupelnie inne doznania, mocny Diesel, DSG a benzyna
w manualu.To, że Golf Variant bazuje na Golfie 5 to mi nie przeszkadza, moze
jest bardziej dopracowany przez te pare ostatnich lat?Chodzi mi bardziej o
jakieś opinie dotyczace niezawodnosci (lub jej zawodnosci) Varianta, (bo te
dotyczące golfa mozna latwiej znależć).Silnik 1,4 TSI z turbiną (122KM) i z
kompresorem (140 lub 170KM wg volkswagena) hmmm, wydają sie trochę
skomplikowane(?).Z silnikiem 1,4 TSI 122 KM mialem okazje sie przejechac Skodą
Octavią i nie byla to jakaś rewelacja.Czy 1,4 TSI powiedzmy 160 KM jeżdzi
odczuwalnie lepiej?Różnica w cenie do przelkniecia, ważniejsze, by na trasie
przy wyprzedzaniu mial zapas mocy.Bylbym nawet skory pomyslec o Octavii 1,8
TSI , ale mojej żonie wybitnie nie podpasowaly tam siedzenia uciskajace jej
nogi i ....skupiliśmy sie na VW.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:
http://niusy.onet.pl