On 6/4/2013 10:32 PM, wrote:
Załóżmy, że EKM327 i Torque @androjeb dobrze pokazuje.
Jeśli jade w mieście normalnie, to "coolant temp"
pokazuje 98 stopni. Jak rżnÄ™ pacjenta autostradÄ…
do odcięcia 250km/h to pokazuje 88. Czy tak powinno być?
Niedogrzany?
Mi trochÄ™ Ľle poskrÄ™cali auto - a pech ciał ze trasa
miała ~2200km ;) 1080km tam i potem z powrotem.
I potwierdzam zależnoć - przy dużej prÄ™dkoĹ›ci chłodzi
siÄ™ ok. U mnie siÄ™ przegrzewał przy poniżej 160km/h
(a przegrzany wchodził w awaryjny, odcinał cylindry, gadał
żeby maske delikatnie otwierać i silnika nie dotykać itp..)
Przy 250km/h "godzinami" trzymał temperaturÄ™ ok, ale podjazd
na stacjÄ™ benzynowÄ… to musiał być pitstop - koło 40 sekund na
wyłÄ…czenie silnika.
10 |
Data: Czerwiec 06 2013 05:22:02 |
Temat: Re: ODB2 - ELM327 |
Autor: Robek |
W dniu 2013-06-06 01:17, _Michał pisze:
On 6/4/2013 10:32 PM, wrote:
Załóżmy, że EKM327 i Torque @androjeb dobrze pokazuje.
Jeśli jade w mieście normalnie, to "coolant temp"
pokazuje 98 stopni. Jak rżnÄ™ pacjenta autostradÄ…
do odcięcia 250km/h to pokazuje 88. Czy tak powinno być?
Niedogrzany?
Mi trochÄ™ Ľle poskrÄ™cali auto - a pech ciał ze trasa
miała ~2200km ;) 1080km tam i potem z powrotem.
I potwierdzam zależnoć - przy dużej prÄ™dkoĹ›ci chłodzi
siÄ™ ok. U mnie siÄ™ przegrzewał przy poniżej 160km/h
(a przegrzany wchodził w awaryjny, odcinał cylindry, gadał
żeby maske delikatnie otwierać i silnika nie dotykać itp..)
Przy 250km/h "godzinami" trzymał temperaturÄ™ ok, ale podjazd
na stacjÄ™ benzynowÄ… to musiał być pitstop - koło 40 sekund na
wyłÄ…czenie silnika.
Co to za silnik? Nie masz przypadkiem sterowanego termostatu z grzałkÄ…?
W oplowskich np. 1.6xer i 1.8xer komp silnika steruje otwarciem termostatu wg. obciÄ…żenia silnika, małe obciÄ…żenie t=100C, jazda z wiÄ™kszym gazem t=92C.
Robek
11 |
Data: Czerwiec 06 2013 09:10:13 | Temat: Re: ODB2 - ELM327 | Autor: _Michał |
On 6/6/2013 5:22 AM, Robek wrote:
W dniu 2013-06-06 01:17, _Michał pisze:
I potwierdzam zależnoć - przy dużej prÄ™dkoĹ›ci chłodzi
siÄ™ ok. U mnie siÄ™ przegrzewał przy poniżej 160km/h
(a przegrzany wchodził w awaryjny, odcinał cylindry, gadał
żeby maske delikatnie otwierać i silnika nie dotykać itp..)
Przy 250km/h "godzinami" trzymał temperaturÄ™ ok, ale podjazd
na stacjÄ™ benzynowÄ… to musiał być pitstop - koło 40 sekund na
wyłÄ…czenie silnika.
Co to za silnik? Nie masz przypadkiem sterowanego termostatu z grzałkÄ…?
W oplowskich np. 1.6xer i 1.8xer komp silnika steruje otwarciem
termostatu wg. obciÄ…żenia silnika, małe obciÄ…żenie t=100C, jazda z
większym gazem t=92C.
Było to PRV V6 24V, bez katalizatora bo "siÄ™ stłukł" ;)
MyĹ›lÄ™ ze termostat był mechaniczny i chłodnica z 2 wiatrakami
chyba sterowana elektronicznie
Mogła być jakaĹ› grzałka ale to do podgrzewania kabiny...
| |