Obni¿one zawieszenie a jego trwa³oæ i uk³adu kier.
1 | Data: Kwiecien 14 2010 14:37:16 |
Temat: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³oæ i uk³adu kier. | |
Autor: Michał | Witam 2 |
Data: Kwiecien 14 2010 05:47:53 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: tadek | On 14 Kwi, 14:37, Micha³ wrote: Witam 3 |
Data: Kwiecien 14 2010 05:50:58 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: tadek | On 14 Kwi, 14:37, Micha³ wrote: Witam jad±ce poproponujê je¼dziæ tylko po "kaczorowych" drogach tylko obawiam siê ¿e te drogi objecha³by¶ rowerem w jedno popo³udnie 4 |
Data: Kwiecien 14 2010 14:57:25 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Micha³ |
proponujê je¼dziæ tylko po "kaczorowych" drogach tylko obawiam siê ¿e Na jedno wychodzi: komunistyczne (tfu) pañstwowe drogi... Ale nie dawno PO awansowa³o (przypadkowo, lub dlatego tusek albo jego kolega, albo kto¶ kto go op³aca zablokowa³ klapki w samolocie naciskaj±c przycisk pod swoim biurkiem), dlatego piszê tuskowej bo teraz polska bardziej tuskowa ni¿ tydzieñ temu niestety. Ale wróæmy do tematu... Pozdrawiam 5 |
Data: Kwiecien 14 2010 15:01:43 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Cavallino | U¿ytkownik "Micha³" napisa³ w wiadomo¶ci
Lecz siê cz³owieku. Szkoda ¿e nie umiecie zachowaæ powagi chwili tak jak wasza konkurencja - wydawa³o siê ¿e mo¿e byæ milej w tym kraju, ale nie - pisiorstwo zaczyna po swojemu. 6 |
Data: Kwiecien 14 2010 15:05:01 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Micha³ | Lecz siê cz³owieku. Spokojnie. NIE POPIERAM ¿adnej partii skrajnie komunistycznej jak± z pewno¶ci± jest PiS i PO. Pasuje? Pozdrawiam 7 |
Data: Kwiecien 14 2010 15:10:51 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Cavallino | U¿ytkownik "Micha³" napisa³ w wiadomo¶ci Lecz siê cz³owieku. D¿isus. Jakie odstrzegasz w PO cechy partii komunistycznej? Mo¿e poza obowi±zkowym kultem wodza (ale to nie nasz problem, tylko ich)? 8 |
Data: Kwiecien 14 2010 15:16:53 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Micha³ |
Wysokie podatki, miliardy urzêdników (z ich dzia³alno¶ci widaæ ¿e najlepiej to oni by woleli ¿eby kraj mia³ 20 milionów obywateli a z zagranicy przyje¿d¿ali do nas ludzie do pracy w urzêdach - najlepiej ze 100 milinów ludzi którzy byliby op³acani z zaci±gania coraz wiêkszego d³ugu publicznego), przymus ZUS, cenzura w internecie (np ten post to dla tuska pornografia i pedofilia z któr± chce walczyæ) i wiele innych. 9 |
Data: Kwiecien 14 2010 15:31:54 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Cavallino | U¿ytkownik "Micha³" napisa³ w wiadomo¶ci > Rozumiem, ¿e to wszystko jest programem tej¿e partii i przez nich zosta³o wprowadzone/jest ich win±? Ale jest i ¶wiate³ko na przysz³o¶æ - teraz bêdzie ³atwiej to zmieniæ i nie bêdzie t³umaczenia, ¿e chc± ale nie mog±. 10 |
Data: Kwiecien 17 2010 11:55:49 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Bhastek |
Ale jest i ¶wiate³ko na przysz³o¶æ - teraz bêdzie ³atwiej to zmieniæ i nieWygra znów kandydat pisu. Partia ta ma teraz darmow± reklamê, a ludzie s± podatni na wt³aczane im teraz w kó³ko slogany o patriotycznych, dobrych sercach. 11 |
Data: Kwiecien 17 2010 12:32:44 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Wlodzimierz Zabotynski |
nie > bêdzie t³umaczenia, ¿e chc± ale nie mog±. Panie Marku, co pan o tym mysli/? Czarek 12 |
Data: Kwiecien 17 2010 12:36:19 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: J.F. | On Sat, 17 Apr 2010 11:55:49 +0200, Bhastek wrote: Ale jest i ¶wiate³ko na przysz³o¶æ - teraz bêdzie ³atwiej to zmieniæ i nieWygra znów kandydat pisu. Partia ta ma teraz darmow± reklamê, a ludzie s± Poczekamy zobaczymy, jeszcze dwa miesiace, zdaza zapomniec. Tylko ktory kandydat - Jaroslaw czy Ziobro ? :-) J. 13 |
Data: Kwiecien 14 2010 15:41:06 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Borys Pogore³o | Dnia Wed, 14 Apr 2010 15:16:53 +0200, Micha³ napisa³(a): [be³kot] Spieprzaj z powrotem na psp. Tu jest grupa o samochodach, a nie o polityce. -- Borys Pogore³o borys(#)leszno,edu,pl 14 |
Data: Kwiecien 14 2010 16:42:32 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: the_foe | W dniu 2010-04-14 15:05, Micha³ pisze: LOL proklerykalni komunisci i komuni¶ci libera³owie? Towarzysz Lenin siê przewraca w mauzoleum -- the_foe 15 |
Data: Kwiecien 14 2010 16:56:54 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Micha³ | Spokojnie. NIE POPIERAM ¿adnej partii skrajnie komunistycznej jak± zLOL S±dzê ¿e za jego czasów podatki by³y ni¿sze ni¿ dzi¶. Podobnie jak za czasów "libera³a" (w porównaniu do Tuska i Kaczyñskiego) Adolfa Hitlera. Pozdrawiam 16 |
Data: Kwiecien 14 2010 18:48:23 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: the_foe | W dniu 2010-04-14 16:56, Micha³ pisze:
Nie wiesz o czym mówisz. Za Lenina (procz krotkiego pkresu NEP) i za Hitlera gospodarka by³a planowa. Podatki wowczas nie sa dla panstwa niezbedne bo swoj haracz pobierze albo w nademisji pieniadza albo ograniczajac place. -- the_foe 17 |
Data: Kwiecien 14 2010 19:15:55 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Micha³ |
Nie wiesz o czym mówisz. Za Lenina (procz krotkiego pkresu NEP) i za Teraz te¿ jest bardzo planowa i na wszystko trzeba zgody i koncesje i pozwolenia (tfu) urzêdasów. Niemcy za Hitlera nie mia³y niskich podatków, nademisja pieni±dza wystêpuje i dzi¶. Tylko Niemcy za Hitlera prowadzili wojnê a Polacy za jego m³odszego Tuska nie maj± z nic wysokich podatków itp... no chyba ¿e teraz jest jaka¶ ekspansja Polski a ja o niczym nie wiem? Pozdrawiam 18 |
Data: Kwiecien 14 2010 18:09:23 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: to | Micha³ wrote: Teraz te¿ jest bardzo planowa i na wszystko trzeba zgody i koncesje i Czy Wy tam, w UPR, nie macie jakiegoÅ› medyka? ;) -- cokolwiek 19 |
Data: Kwiecien 16 2010 11:33:05 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³oœæ i uk³adu kier. | Autor: J.F. | On Wed, 14 Apr 2010 18:48:23 +0200, the_foe wrote: W dniu 2010-04-14 16:56, Micha³ pisze: W komunizmie podatki nie sa potrzebne, bo panstwo zawlaszczylo srodki produkcji. Potrzebne sa domiary, milicja, ormo i rewolucyjna czujnosc, zeby im kapitalizm nie wyrosl od poczatku. A pieniadze mozna dodrukowac Za wczesnego Hitlera ustroj byl jednak kapitalistyczny, a kanclerz uzdrowil sutuacje ekonomiczna - dzieki robotom publicznym .. J. 20 |
Data: Kwiecien 14 2010 14:55:47 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³oæ i uk³adu kier. | Autor: Katanka | Micha³ wrote: Czy jeÅ›li zak³adajÄ…c ¿e prawie ka¿da si³a dzia³ajÄ…ca na ko³o jadÄ…ce po Co za Tusko-fobia na tej grupie. Nie pojmujÄ™! -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl 21 |
Data: Kwiecien 14 2010 14:55:16 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³oÅ› ć i uk³adu kier. | Autor: krzysiek82 | Micha³ pisze: Witam Golf 3 ok 90tyÅ› przelotu po polskich drogach, na glebie, nic siÄ™ nie dzia³o, oczywiÅ›cie teoretycznie nic, bo buda na pewno cierpia³a na tym, wszelkie zgrzewy itp itd. Natomiast w zawieszeniu nie musia³em nic robić poza wymianÄ… sworzni wahacza po kupnie auta. Podstawa to nauczyć siÄ™ je¼dzić a nie t³uc jak szalony i nie zwracać uwagi na wyrwy na drodze. Obni¿enie nie zawsze równa siÄ™ usztywnienie. -- krzysiek82 22 |
Data: Kwiecien 14 2010 15:20:10 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³oæ i uk³adu kier. | Autor: kamil |
Witam Dobre sprezyny wcale nie musza byc twardsze. Np. zestaw Prodrive'a do imprezy STI obnizaja auto o jakies 25mm, a komfort na tym wcale nie cierpi w stosunku do fabrycznych. Pozdrawiam Kamil 23 |
Data: Kwiecien 14 2010 16:23:45 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³oÅ› ć i uk³adu kier. | Autor: MichaÅ‚ |
Rozumiem ¿e to jakieÅ› progresywne? Tylko to w³aÅ›nie tylko 25 mm... a takie firmy tuningowe typu JAMEX dajÄ… 35, 40 a nie kiedy 50 i 60 mm :) Czy Prodrive to tak¿e inne amortyzatory? Pozdrawiam 24 |
Data: Kwiecien 14 2010 16:05:16 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³oæ i uk³adu kier. | Autor: kamil | "Micha³" wrote in message
Tak, progresywne. Nie wiem jak to wyglada cenowo w porownaniu do zwyklych, ale raczej warte wydania paruset zl wiecej. Czy 25mm to malo zalezy jeszcze, co chcesz zrobic. Jesli auto na glebe do pokazywania na zlotach jest sens 60mm obnizac, ale do jezdzenia na codzien przez zwalniajace pod domem, to juz zaczyna inaczej wygladac. :) Pozdrawiam Kamil 25 |
Data: Kwiecien 14 2010 16:24:22 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³oÅ› ć i uk³adu kier. | Autor: Grzegorz PrÄ™dki |
Jak bardzo obni¿enie zawieszenia ma wp³yw na jego trwa³oæ i trwa³oæ uk³adu kierowniczego? Wiadomo ¿e obni¿enie wiÄ…¿e siÄ™ ze zwiÄ™kszeniem twardoÅ›ci. Komfort w STI? Dobre :) 26 |
Data: Kwiecien 14 2010 16:03:15 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³oæ i uk³adu kier. | Autor: kamil |
Wbrew pozorom wcale nie jest duzo twardszy od WRXa. To nie EVO-taczka. :) Inna sprawa ze pojecie komfortu troche sie zmienia na polskich drogach niestety.. Pozdrawiam Kamil 27 |
Data: Kwiecien 14 2010 17:24:33 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³oÅ› ć i uk³adu kier. | Autor: MichaÅ‚ |
To znaczy? Na polskie drogi chyba im bardziej miękko tym lepiej? Pozdrawiam 28 |
Data: Kwiecien 14 2010 17:03:42 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³oÅ› ć i uk³adu kier. | Autor: MichaÅ‚ |
On pisa³ "w stosunku". Pozdrawiam 29 |
Data: Kwiecien 14 2010 17:48:51 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³oÅ› ć i uk³adu kier. | Autor: Grzegorz PrÄ™dki | Micha³ pisze:
No tak. Jest twardo. W stosunku do seryjnego twardo :) 30 |
Data: Kwiecien 14 2010 15:59:24 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Robert Rêdziak | ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.] Dobre sprezyny wcale nie musza byc twardsze. Np. zestaw Prodrive'a do To jak ma wyhamowaæ te same masy na krótszej drodze, skoro nie jest twardszy? r. -- _________________________________________________________________ robert rêdziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 31 |
Data: Kwiecien 14 2010 18:24:20 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Micha³ | W dniu 2010-04-14 17:59, Robert Rêdziak pisze: ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.] Progresja, na pocz±tku jest komfort potem jest twardo jak cholera :) Amortyzator te¿ musi mieæ inne t³umienie dlatego musi byæ bardzo drogi. http://www.allegro.pl/item999373869_vw_golf_iv_4_motion_amortyzatory_przod_bilstein_b8.html Dla porównania: http://www.allegro.pl/item967878179_bilstein_amortyzatory_przod_vw_golf_iv_octavia.html Pozdrawiam 32 |
Data: Kwiecien 14 2010 18:32:45 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Robert Rêdziak | On Wed, 14 Apr 2010 18:24:20 +0200, Micha³ Progresja, na pocz±tku jest komfort Tak, tak. Zazwyczaj w tych progresywnych sprê¿ynach nastêpuje szybkie zblokowanie gê¶ciej ustawionych zwojów (ju¿ w zakresie napiêcia wstêpnego) i sprê¿yna pracuje g³ównie tward± czê¶ci±. Tak naprawdê najczê¶ciej ta miêkka czê¶æ sprê¿yny progresywnej spe³nia rolê helpera z zawieszeñ sportowych. Amortyzator te¿ musi mieæ inne t³umienie dlatego musi byæ bardzo drogi. Akurat w Bilsteinie p³acisz jeszcze za inne rzeczy. Poza tym 860 za parkê kolumn to nie jest jaki¶ straszny koszt. Drogi to jest Ohlins, Reiger, AVO, Spax... r. -- _________________________________________________________________ robert rêdziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 33 |
Data: Kwiecien 15 2010 00:43:20 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Tomasz Pyra | Robert Rêdziak pisze: ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.] Po prostu zmniejsza siê prze¶wit, ro¶nie szansa dobicia podwoziem, ale utwardzaæ nic nie trzeba. Np. opuszczanie auta na gwincie - nic siê nie utwardza. 34 |
Data: Kwiecien 14 2010 20:12:49 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³oæ i uk³adu kier. | Autor: Irokez | U¿ytkownik "Micha³" napisa³ w wiadomoÅ›ci Witam No trochÄ™ twardziej mia³em jak teraz po powrocie do 'cywila' Czy jeÅ›li zak³adajÄ…c ¿e prawie ka¿da si³a dzia³ajÄ…ca na ko³o jadÄ…ce po tuskowej drodze nie dzia³a na nie idealnie prostopadle - bo tak chyba jest? Wynika ¿e:ciach.. ¿eÅ› nakombinowa³. Nie podnosi³bym gdyby nie to, ¿e miska do mnie kosztuje 1300z³ a jÄ… rozp..³em na naszych jeb.. drogach (pod czÄ™stochowÄ… na krzyrzówce z zajeb..mi koleinami przytar³em o wybrzuszony asfalt i siÄ™ jej pek³o). Poza tym same plusy jeÅ›li chodzi o trakcjÄ™, zawiecha lekko wiÄ™cej dostaje po dupie a trwa³oæ? TrochÄ™ mniejsza.. Po podniesieniu nie odczu³em zwiÄ™kszenia trwa³oÅ›ci tylko mniej mogÄ™ uwa¿ać na miskÄ™, ale nadal jest nisko. Teraz szukam nowego autka ale jeszcze wy¿szego ale nie suv bo nie mam tyle kasy. Pozdrawiam. -- Irokez AR 156 2.4JTD 35 |
Data: Kwiecien 14 2010 22:59:56 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Marek Józefowski | W dniu 14/04/10 8:12 PM, Irokez pisze: ciach..[...oraz przedpi¶æcy z podw±tku "pseudo-politycznego"...] Jaasne... tylko po jak± cholerê krospostujesz(-ecie) to na pl.sci.fizyka? -- The only difference between a tax man and a taxidermist is that the taxidermist leaves the skin. [Mark Twain] 36 |
Data: Kwiecien 18 2010 22:28:25 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Wlodzimierz Zabotynski |
W dniu 14/04/10 8:12 PM, Irokez pisze: 37 |
Data: Kwiecien 19 2010 08:05:01 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Wlodzimierz Zabotynski |
38 |
Data: Kwiecien 20 2010 09:53:14 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Wlodzimierz Zabotynski |
W dniu 14/04/10 8:12 PM, Irokez pisze: Wlasnie, po jaka? Czarek 39 |
Data: Kwiecien 21 2010 04:14:31 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³o¶æ i uk³adu kier. | Autor: Wlodzimierz Zabotynski |
W dniu 14/04/10 8:12 PM, Irokez pisze: 40 |
Data: Kwiecien 15 2010 00:57:18 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³oÅ› ć i uk³adu kier. | Autor: Filip KK | W dniu 2010-04-14 14:37, Micha³ pisze: Czy jeÅ›li zak³adajÄ…c ¿e prawie ka¿da si³a dzia³ajÄ…ca na ko³o jadÄ…ce po Nie. 41 |
Data: Kwiecien 16 2010 13:30:01 | Temat: Re: Obni¿one zawieszenie a jego trwa³oæ i uk³adu kier. | Autor: .Peeter | "Micha³" wrote: Jak bardzo obni¿enie zawieszenia ma wp³yw na jego trwa³oæ i trwa³oæ uk³adu kierowniczego? Golf 3 GTI, rok jazdy na gwintowanym zawieszeniu, bez ¿adnych ograniczeÅ„ typu "a tu nie pojadÄ™, bo to, a tam nie pojadÄ™, bo tamto". Po roku jazdy ¿adnych problemów z zawieszeniem i uk³adem kierowniczym, w aucie nic nie zaczÄ™³o trzeszczeć, wszystko by³o OK. Jedyne straty zwiÄ…zane z niskim zawieszeniem to po³amana dok³adka przedniego zderzaka i kilka rys na Å›rubach mocujÄ…cych przednie wahacze do wózka i na poprzeczce pod wydechem, mniej wiÄ™cej w po³owie auta. :-) Niskie i twarde zawieszenie to imho fajna sprawa, Golfina je¼dzi³a zakrÄ™ty jak przyklejona, ¿adnego wychylania siÄ™ nadwozia, bujania, p³ywania itp dziwnych objawów. Gwint + Yokohama Parada daje pe³nÄ… satysfakcjÄ™ z jazdy. Inna sprawa, ¿e nasze drogi siÄ™ Å›rednio nadajÄ… na takie wynalazki, moje Toledo teraz je¼dzi na seryjnym zawieszeniu (i tak bardzo twardym) i z jednej strony korci mnie zakup gwintu, z drugiej szkoda mi trochÄ™ tych resztek komfortu. GdybyÅ›my mieli dobre, lub chocia¿ zadowalajÄ…ce drogi, kupi³ybm gwint na pewno. A, jeszcze jedno. Gwint + rozpórka przednich kielichów to te¿ niez³y pomys³. :-) Pozdrawiam ..Peeter |