Grupy dyskusyjne   »   Obrót wałem.

Obrót wałem.



1 Data: Listopad 02 2007 20:03:24
Temat: Obrót wałem.
Autor: Ro 

Mam takie pytanie, czy po wykręceniu świec z silnika obracając wałem powinien
być jednakowy opór w każdym położeniu? Tzn jeśli są wkręcone świece to kręcąc
wałem napotykamy na 4 momenty gdzie wyczuwalny jest opór (sprężanie) Czy dobrze
myślę, że po wykręceniu świec silnik powinien kręcić sie "swobodnie" ??

Pozdrawiam Royce

www.garbclub.com

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl



2 Data: Listopad 02 2007 21:09:41
Temat: Re: Obrót wałem.
Autor: falco 

Ro pisze:

 Czy dobrze myślę, że po wykręceniu świec silnik powinien kręcić sie "swobodnie" ??

H!
Tak się mi wydaje najbardziej. ;)


--
(Po)zdrówka! falco

fKG ...napraVWakcjeZgarBusamItp... Części noVWe i użyVWane.
Niespotykane projekty, ślubne parady, sesje fotograficzne. Cała PL! __________________________________________________________________________________
www.mfalco.empestudio.com  t:505287636; (22)7173698   gg:2599456

3 Data: Listopad 02 2007 21:33:56
Temat: Re: Obrót wałem.
Autor: BRODACZ 

lekki opor moze sie pojawic w polowie suwu, poniewaz wtedy wykorbienia walu
skierowane sa w bok od plaszczyzny pracy tlokow, a tloki najszybciej
przesuwaja sie po scianach cylindrow. najmniejszy opor bedzie wyczuwalny w
skrajnych polozeniach tlokow. Na silnikach srednio i bardzo wypracowanych
opory te beda mniej wyczuwalne, a na silnikach swiezo wyremontowanych
bardziej

--


BROD@CZ

Obrót wałem.



Grupy dyskusyjne