Grupy dyskusyjne   »   Obroty szaleja

Obroty szaleja



1 Data: Styczen 17 2007 13:14:47
Temat: Obroty szaleja
Autor: Regand 

Nie mam pojecia co jest grane.
Samochod to Audi A3 1.8

Wczesniej przez okolo 3 tyg dzialo sie tak tylko na benzynie teraz tez na
gazie.
Wystepuje to tylko na nie rozgrzanym silniku, jak tylko sie nagrzeje chociaz
do 70 stopni to juz jest ok.
Po uruchomieniu calkowicie zimnego silnika obroty mimo ze np. sprzeglo jest
wcisniete do konca to obroty wchodza na 2tys i nie spadaja ponizej, i faluja
tak do np. 3 tys i tak na okraglo. Wiec na kazdym skrzyzowaniu mam nie
chciana przygazowke.
Czemu tak sie dzieje mimo wcisnietego sprzegla?
Czy ktos ma jakis pomysl?

Po podlaczeniu do kompa nie widac kompletnie zadnych bledow zwiazanych z
tym...
W trakcie jak to juz sie dzialo, zostala wymieniona pompa paliwa ale nic to
nie dalo...

Co to moze byc? Moze ktos podsunac jakis pomysl w ktorymkolwiek kierunku?
Przepustnica? ale ja to tam sie nie znam..

pozdrawiam
Regand



2 Data: Styczen 17 2007 13:52:46
Temat: Re: Obroty szaleja
Autor: SET 


Użytkownik "Regand"  napisał w wiadomości

Nie mam pojecia co jest grane.
Samochod to Audi A3 1.8

Wczesniej przez okolo 3 tyg dzialo sie tak tylko na benzynie teraz tez na
gazie.
Wystepuje to tylko na nie rozgrzanym silniku, jak tylko sie nagrzeje
chociaz
do 70 stopni to juz jest ok.
Po uruchomieniu calkowicie zimnego silnika obroty mimo ze np. sprzeglo
jest
wcisniete do konca to obroty wchodza na 2tys i nie spadaja ponizej, i
faluja
tak do np. 3 tys i tak na okraglo. Wiec na kazdym skrzyzowaniu mam nie
chciana przygazowke.
Czemu tak sie dzieje mimo wcisnietego sprzegla?
Czy ktos ma jakis pomysl?

Po podlaczeniu do kompa nie widac kompletnie zadnych bledow zwiazanych z
tym...
W trakcie jak to juz sie dzialo, zostala wymieniona pompa paliwa ale nic
to
nie dalo...

Co to moze byc? Moze ktos podsunac jakis pomysl w ktorymkolwiek kierunku?
Przepustnica? ale ja to tam sie nie znam..

pozdrawiam
Regand

Jak masz tam silnik krokowy (taki dzynks od wolnych obratów) to pewno on
szwankuje. Wykręcić, popsikać WD 40, założyć.
Może pomoże.

3 Data: Styczen 17 2007 19:38:37
Temat: Re: Obroty szaleja
Autor: scx 

Dnia Wed, 17 Jan 2007 13:52:46 +0100, SET napisał(a):

Jak masz tam silnik krokowy (taki dzynks od wolnych obratów) to pewno on
szwankuje. Wykręcić, popsikać WD 40, założyć.

Pomiędzy wykręcić a popsikać powinno być jeszcze WYCZYŚCIĆ
Na 90% pomoże.

4 Data: Styczen 17 2007 20:07:36
Temat: Re: Obroty szaleja
Autor: Filip KK 

Regand wrote:

Po podlaczeniu do kompa nie widac kompletnie zadnych bledow zwiazanych z tym...

Prosze Cie, przestan...
Kto podlaczal ten samochod pod kompa? (I pod jakiego kompa?) Ktos, kto chcial zarobic, czy ktos kto chcial znalezc usterke?


--
/Pozdrawiam, Filip/      :( + VW = :)

www.c3cars.com
http://tinyurl.com/fhpfn

5 Data: Styczen 17 2007 20:26:43
Temat: Re: Obroty szaleja
Autor: Regand 

Prosze Cie, przestan...
Kto podlaczal ten samochod pod kompa? (I pod jakiego kompa?) Ktos, kto
chcial zarobic, czy ktos kto chcial znalezc usterke?

Ja sam wlasnym kabelkiem , pod wlasny komputer, pod Vag-com ;)
wiec za duzo na tym nie stracilem
Komputer czesto wykrywa rozne cuda wiec nadzieja byla ze i to wykryje

Pozdrawiam
Regand

6 Data: Styczen 17 2007 22:19:07
Temat: Re: Obroty szaleja
Autor: Filip KK 

Regand wrote:

Ja sam wlasnym kabelkiem , pod wlasny komputer, pod Vag-com ;)
wiec za duzo na tym nie stracilem
Komputer czesto wykrywa rozne cuda wiec nadzieja byla ze i to wykryje

No ok, podpiales sie Vagiem, przekreciles stacyjke w pozycje on, polaczyl sie program i pokazal "0 bledow" ? To samo (0 bledow) po odpaleniu silnika/w trakcie jego pracy i przygazowkach?


--
/Pozdrawiam, Filip/      :( + VW = :)

www.c3cars.com
http://tinyurl.com/fhpfn

7 Data: Styczen 17 2007 22:35:55
Temat: Re: Obroty szaleja
Autor: Maks 

Użytkownik "Regand"  napisał w wiadomości

Prosze Cie, przestan...
Kto podlaczal ten samochod pod kompa? (I pod jakiego kompa?) Ktos, kto
chcial zarobic, czy ktos kto chcial znalezc usterke?

Ja sam wlasnym kabelkiem , pod wlasny komputer, pod Vag-com ;)
wiec za duzo na tym nie stracilem
Komputer czesto wykrywa rozne cuda wiec nadzieja byla ze i to wykryje

VAG.COM pokazuje tylko usterki ciągłości obwodów. Uszkodzony przepływomierz
będzie dawał błędne odczyty, ale nie zasygnalizuje błędu.

Zrób logi na tych jałowych/falujących obrotach wartości mierzonych takich,
jak:
- masa powietrza
- dawka paliwa
- wyprzedzenie zapłonu
- wysterowanie silnika krokowego
- egr
To wszystko powinno zawierać się w jednym bloku, 000, lub 004 - nie wiem
dokładnie, bo to benzyna :)
..... i pokaż je jakiemuś fachowcowi, który zdoła je zinterpretować. Tu
otrzymasz sugestie, co robić dalej.


--
Pozdrawiam
Maks

Obroty szaleja



Grupy dyskusyjne